Erik
12-04-2017

Geen radio geen ondemand geluid valt weg stilstaand beeld?

Als ik op radio druk blijft hij maar zoeken zonder reseltaat, ondemand doet het ook 9 van de 10 keer niet soms moet ik wel 3 of 4 keer het ziggo kastje aan en uit doen en dan wil hij en af en toe dan ineens wel doen! Ook elke keer is het geluid een minuut weg en komt dan weer terug? En af en toe blijft het beeld stil staan,ook als ik zapp blijven sommige zenders zwart als ik dan verder en weer terug zapp pakt hij hem wel ik heb nog een oud kastje met de kaart aan de zijkant ik heb nu een humax kastje met kaart aan de voorkant op de kop weten te tikken maar deze kan helemaal geen zenders vinden? Ik heb al een paar keer gevraagd om een nieuw kastje of oplossing maar dit ook tot op heden zonder reseltaat?alles is perfect aan gesloten met goede kwaliteit kabeltjes ect ook de centrale antenne zit goed maar ik ben zelf elektromonteur en plaats elke dag groepenkasten bij onze klanten en heb al een keer of 5 van klanten dezelfde klachten gehoord eentje moest zelf betalen voor een nieuw model kastje? Ik vind het echt niet goed te praten zeker omdat ze naar mijn mening donders goed weten wat er mis is? Ik betaal altijd al meer dan 10 jaar van af upc tijd nooit onenigheid gehad maar nu ik al een jaar dit orobleem heb is de oplossing ver te zoeken? Wie weet wat ik doen kan en had ook dit zelfde probleem en heeft het wel op kunnen lossen? Of als u dit ook ervaar laat dat dan ook even weten want samen staan we veel sterker! Toch? Bvd groetjes en alvast een hele fijne pasen groetjes erik h te rotterdam

Loet

Hoge kosten

Ziggo hebben veel te hoge prijzen voor internet bellen en tv, daarbij heb ik ook een mobiel abonnement gehad bij ziggo, en direct afgezegd nadat ik erachter kwam hoe hoog deze prijzen liggen vergeleken met andere bedrijven. Erg teleurstellend.

Alwin

Ellende begonnen in 2017

3 horizon tv's verder en tv werkt gelukkig weer. Nu de 2e ziggo commect box en het blijft maar wegvallen dat internet. Sta op het punt om verder te gaan kijken. Zit er eigenlijk niet op te wachten, maar dit is niets

Sjoerd

Abonnement opgezegd

Na jaren lang tevreden lid te zijn geweest werd ik de afgelopen jaren elk jaar getrakteerd op een flinke prijs-stijging. Nu kan ik daar mee leven als de service mee zou groeien. Niets is minder waar. Voorbeelden De Guide. de online gids met info is na de samenvoeging met UPC veel minder compleet. Info is gewoon weg. en wat er nu staat is vaak onzin. De Zenders. eens per 2 maanden kon ik mijn TV opnieuw instellen omdat het zender pakket weer gewijzigd was. Bellen, dit was gratis naar andere Ziggo nummers maar is nu weer betaald. Snelheid internet: afgelopen jaren is dat steeds verder ingezakt ookal krijg je de melding dat het sneller werd. Zeker als het prime time is. rond 8 uur dat meerdere mensen in de wijk tv of internet open hebben zakt de wifi snelheid naar minder dan 8mbs. Met al deze dingen had ik maar een conclusie. wegwezen. Ik ben nu tevreden lid van NLE. met meer snelheid op wifi (98mbs) en een veel vriendelijkere tv interface. kortom. ik ben blij dat ik weg ben.!

Thea
09-04-2017

Alleen maar problemen met ziggo

Sinds ziggo met van alles en iedereen samen is gegaan is het het bagger, niets verkeerd kabeltje, of oud kabeltje. Gewoon bagger, zit nu bij mijn dochter ( die heeft altijd kpn gehad, maar door verhuizing nu ook bij ziggo) en ook daar alleen maar problemen. Als wij in de keuken zitten hebben we al geen verbinding meer met het internet, router gekocht, nog geen bereik. En echt wij wonen niet groot. tv kijken is ook al niet meer leuk, blokken, stilstaand beeld, kijk je via zender 150 naar netflix gaat hij steeds bufferen, ben altijd tevrede geweest over ziggo, maar de laatste tijd is het om te huilen. En ik klaag niet snel. Ga denk ik na 20 jaar ziggo maar eens vaarwel zeggen.

Henny
08-04-2017

Brevet van onvermogen

In onze wijk zitten wij nu een week met tv. Waar je niet naar kunt kijken vol bkokken je wordt er doodziek van. Dan meld je deze storing een week geleden. Donderdag even gebeld met de vraag of de storing opgelost word. Toen was de wereld te klein wat een Brevet van onvermogen hebben deze mensen in dat telefoon pennel.nu kunnen wij nog langer wachten omdat ik twee keer heb gebeld. Ziggo is een bedrijf die zijn vak niet verstaat. Personeel wat zeer onbeschoft is aan de telefoon. Waneer we nu weer tv krijgen is de vraag. Personeel maakt misbruik van hun taken.Het zou ziggo sieren om dit soort mensen medewerkers op staande voet TE ontslaan. We moeten wachten niemand Weet hoe lang.ee leiding gevende is niet te spreken. Waneer neemt ziggo haar klanten nu echt enschede serieus. Dit is niet democratisch en eerste keer hadden beterschap belooft.ende directie die blijft lekker op zijn handen zitten. Het wordttijd om de ezel door dit bedrijf te halen in, wil wel helpen.

ML
08-04-2017

Sinds overname UPC slecht, wegvallend internet

Door een soort gedwongen winkelnering, namelijk overname UPC, ben ik Ziggo klant geworden. Heb wel eens gehoord dat Ziggo eigenlijk die grote(re) stroom aanlsluitingen/klanten niet aan kan, en dat blijkt helaas. Op tv storingen die er voorheen niet waren om over internet nog maar te zwijgen (hebben ze waarschijnlijk niet veel verstand van); met name tijdens kantooruren en overige (weekend)piekuren voortdurend wegvallend. Vond het dan wel weer positief dat movies en series inbegrepen werd in mijn pakket, maar dat internet.

Joris
07-04-2017

Slecht

Elke week valt me internet wel een keer weg.

Paul
07-04-2017

Opzeggen? Vergeet het maar. Niet bij Ziggo

In augustus 2016 heb ik mijn zakelijke Internet en TV abonnement opgezegd. Inmiddels zijn wij 8 maanden verder en is het ondanks al 8 telefoontjes nog steeds niet stopgezet. Telkens weer een medewerker die aangeeft dat dit toch echt allemaal heel bizar is en dat hij dit tot op de bodem gaat uitzoeken en er persoonlijk bovenop gaat zitten en mij zelf binnen een paar dagen zal terugbellen. Maar helaas, telkens doodse stilte. Weer bellen en weer datzelfde verhaal. Het lijkt wel Kafka. Ik ben er nu al uren mee bezig en kom geen stap verder. Vandaag kreeg ik, na maar weer een keer bellen om te kijken hoe het nu staat, te horen dan het Internet nu eindelijk is stopgezet maar dat de TV nog loopt. Echt niet te geloven.

Allesandra
05-04-2017

Slechte klantenservice

Wat een aso die man die ik zonet sprak van ziggo/upc. Ik mis een tv zender die ik voorheen wel had en deze meneer deed alsof ie alles beter wist en ja hoor de schuld ligt natuurlijk altijd bij de klant. Ik betaal netjes mijn abonnement en de extra kosten en dan krijg ik dit! Vervolgens hangt deze meneer zonder pardon op in mijn oor. Heb ik alsnog mijn tv zender niet. Schandalig! Geen ziggo meer voor mij.

Maaike
05-04-2017

Administratie op orde is best lastig

Enige maanden geleden zijn wij verhuisd naar een nieuwbouwwoning. Omdat we in de nieuwbouwwoning glasvezel hebben en we al niet heel erg tevreden waren over Ziggo hebben we besloten om over te stappen naar glasvezel van KPN. Dus via de website opgezocht hoe je moet opzeggen bij Ziggo en blijkbaar kan dat alleen telefonisch. Na gebeld te hebben met de klantenservice (waarvoor je overigens al 25 minuten voor in de wacht staat! Maar het is gratis dus ach ja.) kreeg ik uiteindelijk een aardige medewerkster aan de lijn die mij goed heeft geholpen en de aanvraag gelijk verwerkte. Gelijk kregen we ook een bevestigingsmail dat per 31 januari het abonnement was opgezegd. Helemaal prima! Maar vervolgens kregen we eind januari een factuur met de abonnementskosten van februari en de verbruikskosten van januari. Dat laatste klopt op zich, maar met de abonnementskosten voor februari waren we het niet eens. Dus maar weer eens bellen met Ziggo. En omdat we inmiddels een abonnement hadden bij KPN bel je niet meer met het gratis servicedesk nummer van Ziggo en sta je dus 25 minuten in de wacht tegen het gebruikelijke beltarief! Vervolgens krijg ik een medewerker aan de lijn waarvan ik net echt de indruk kreeg dat hij mijn probleem wilde oplossen. Hij vertelde me dat het vaker gebeurde dat er nog abonnementskosten in rekening werden gebracht, maar dat krijg je dan binnen 2 maanden ook weer terug! Nou, daar gaan we natuurlijk niet mee akkoord. Een paar dagen later is toch het hele factuurbedrag automatisch van de rekening gehaald. Dus storneren maar. Dus maar eens gemaild met de klantenservice. Want ik ga niet nog eens 25 minuten in de wacht staan. Vervolgens wordt ik vrij snel terug gebeld en deze medewerkster leek ons meer te willen helpen en kwam tot de conclusie dat het inderdaad niet goed in rekening was gebracht en dat het bedrag zou worden gecrediteerd en dat we dus alleen de verbruikskosten van januari hoeven te betalen. Waarom kon die eerste medewerker dat niet uitzoeken en vertellen! En omdat we even wilden afwachten wat we moesten betalen hebben we gewacht tot alles was verwerkt. Na weer te zijn ingelogd op 'mijnZiggo' bleek opeens dat we een leuk bedrag terug kregen. Dus weer gemaild met Ziggo hierover. Wederom werd ik snel teruggebeld. En inderdaad dit was niet goed. De abonnementskosten waren 2 keer gecrediteerd. Na dit gesprek kregen we nog steeds terug, maar een stuk minder dan eerst. Ondertussen was ik er wel klaar mee, dus ik vond alles best. Dus wederom kregen we een bevestiging waarin dan toch weer het oude (hogere) bedrag weer stond. Toen was ik er ondertussen helemaal klaar mee dus ik heb het zo gelaten. Ipv betalen, krijgen we geld terug. En ook nog een leuk bedrag. En dan denk je dat het is afgehandeld, maar nee. Deze week kregen we weer een factuur. Weliswaar voor €0, maar toch. Het blijft bijzonder dat we wederom een factuur kregen. Kortom, Ziggo vindt het blijkbaar lastig om zijn administratie op orde te hebben. Wij zijn heel blij dat we zijn overgestapt op KPN. Internet en TV kijken werkt prima. Wij zijn heel tevreden.

Ruud
04-04-2017

Valse beloftes en niet met oplossing willen komen

Ik ben een aantal maanden geleden gebeld door Ziggo, met mooie beloftes slepen ze een contract eruit en na de bedenktijd komen ze niets na. Al eerste beloofd men alle voetbalwedstrijden te kunnen kijken van Ajax, want we zijn hoofdsponsor dus Ziggo klanten kijken al die wedstrijden gratis, nou mooi niks als je het pakket hebt mag je daarna €20 p.m betalen terwijl de concurrentie het voor €7,50 p.m aanbied. Als compensatie kan je dan een paar maanden krijgen als kado. Maar dit weegt niet op tegen de beloftes van de tijd dat je klant bent bij Ziggo zoals beloofd. Dan heb je gekozen voor een tablet zodat me dochter een leuk dingetje hebt, nou meneer ik krijgt de tablet na de twee weken proef want stel u wilt het niet dan zitten wij met een gebruikte tablet. Begrijpelijk maar dan krijg je naar 4 weken een mail met code dat je moet verzilveren bij MediaMarkt, nou dan beginnen de problemen. Ja gaat naar de site van MediaMarkt en binnen twee dagen kan ik hem ophalen, en dag later komt de mail hij is niet op voorraad dus wordt week 16. Ga je bellen naar Ziggo, krijg je als zoethoudertje nog 3 maanden voetbal. Nou dan ga je even neuzen bij MediaMarkt en dan valt me neus op de zelfde tablet maar dan niet onder de naam Ziggo maar MediaMarkt en gewoon op voorraad. Dus ik ga maar even contact opnemen maar MediaMarkt wil deze niet leveren want het is voor hun klanten en niet die van Ziggo, ik heb aangeboden om bij te betalen omdat me dochter op haar tablet zit te wachten maar MediaMarkt werkt niet mee. Dan bel je maar weer even met Ziggo, de ene naar de andere personeelslid die niets wilt betekenen voor je en wijs weer terug naar MediaMarkt, nou dan maar weer richting MediaMarkt en krijg je te horen dat het nog geen eens zeker is dat de tablet voor mijn in week 16 geleverd wordt, want de actie is zo succes dat er meerdere mensen zitten te wachten. Aangezien de verschillende forums op het net zie ik er zelf mensen al meer dan 4 maanden op zitten te wachten. Maar daar ga ik niet mee akkoord. Dus ik bel Ziggo maar weer en wijs ze even op de afspraken die we besproken hebben over een abonnement en hun met valse beloftes me binnen slepen. Ik bied aan de tablet te laten zitten en dan de korting maar te nemen, nee dat kon niet meer want de code was verzilverd, beetje raar dat men je die tablet beloofd naar 2 weken en dan moet je een code verzilveren en dan krijg je te horen dat de wachtlijst zo groot is dat je maar even mag gaan wachten. Nou dan maar even in gesprek met Ziggo, nou meneer ik begrijp het en we vinden het vervelend maar die voetbal kan best een jaartje gratis voor u want dat is mogelijk. Nou dan moet u alleen even naar een andere afdeling en die kunnen het regel voor u. Nou daar gaan we Ziggo verbind door naar de afdeling en daar gaan we even kijken wat we kunnen doen. Sorry meneer u heeft al een half jaar gratis en meer kunnen we niet aanbieden. Nou altijd kijken als klant van Ziggo of 3 maanden voor compensatie, scheelt nog wel iets, ja tablet moet u wachten tot week 16 en daar heeft u ook 3 maanden voor gekregen. Nee mevrouw van Ziggo jullie beloven me zolang ik klant ben dat ik die voetbal kan kijken en de tablet naar 2 weken, dus mijn voorstel geeft de voetbal maar een jaartje gratis en de tablet in week 16 en niet misschien. Nou ik ga even overleggen en dan komt het antwoord, we kunnen gaan korting meer bieden omdat de code verzilverd is maar kan wel €50 geven en dan ziet u van de tablet af. En meer dan een half jaar voetbal en meer kunnen we niet bieden. Nee mevrouw jullie slepen me op valse beloftes binnen dus laten we het contact naar ontbinden nee dat kan niet, nou meneer we zijn uitgesproken tuut tuut tuut en zo werkt Ziggo. Mijn conclusie neem lekker de korting want Ziggo trek wel de eerste maand gelijk 3 maanden van je rekening en de beloftes komen ze niet na. Want iedereen die klant wilt worden kan 6 maanden Eredivisie gratis krijgen zeggen ze me, dus ik ben genaaid en heb niets gecompenseerd gekregen. Diane dochter mag dankzij Ziggo misschien nog maanden wachten, dus service van lik me k.E bij Ziggo

Vincent
04-04-2017

Probleem ligt altijd buiten hunzelf

Ik heb gebeld met meneer van veen van Ziggo. Mijn internet hapert en werkt niet. Verzoek om een internettest waarvoor ik adobe moest downloaden. Werkt natuurlijk niet als het internet traag doet. Het verzoek of ik even een andere computer kon regelen wellicht. Daarbij garanderen ze pas internet als het de router is aangesloten met een kabel van max 1,5 meter. Deze is alleen aangesloten door jullie eigen monteur! Telkens bezig om vinger om te draaien naar de klant! DRAMA!

Pieter
03-04-2017

Snel aardig en goed opgelost sjamani bedankt

Toen ik naar RTL late night wilde kijken kreeg ik de melding zit niet in uw pakket, ik had dat al bij wat meer zenders meegemaakt maar je hebt zoveel zenders, wat maakt het uit dacht toen, alleen vanavond wilde ik toch graag kijken op rtl 6. Dus gebeld naar de Ziggo en werd op een prima en eigenlijk gezellige ontspannen manier geholpen. Het duurde met allerlei instructies van hem ongeveer een 10 tal minuten totdat de televisie weer deed wat hij moest doen, ik was eigenlijk zo blij met de service dat ik besloot het nu maar eens op papier te zetten. En aangezien wij allebei 70 jaar zijn en niet altijd de afstandbediening en de techniek snappen zijn wij vreselijk blij met de ziggo in de laatste jaren hebben wij diverse contacten met hen gehad en we zijn altijd op een hele prettige en vooral fijne klantvriendelijke manier behandeld. Ziggo bravo en deze keer hadden we ook weer een toppertje Sjamani bedankt wat ons betreft opslag.

Marc

Verschrikkelijk

Wat een verschrikkelijk incompetente helpdesl. Verhuizing doorgegeven. Blijkt de over verschillende ziggo/upc gebieden hen te gaan. Oude afmelden kan niet, aanmelden wel. Vervolgens eindeloos doorverbonden want afmelden "moet je zelf regelen". Contact kwijt. Nogmaals bellen maar. Weer eindeloos doorverbonden. Krijg je iemand aan de lijn die vrolijk verteld dat wat de collega heeft verteld, niet kan. Hoe ik het in mijn hoofd haalde dat te vragen? Nee stop je hoeft alleen maar abonnement op het oude adres te stoppen! Doe dat nou maar. Vervolgens blijkt op het nieuwe adres het verkeerde en torenhoge abonnement te zijn afgesloten. En je raad het al, het op het oude adres loopt het nog vrolijk door. Bellen maar weer. Wordt van alles beloofd behalve gecorrigeerd. En als er iets gecorrigeerd wordt, verschijnt het als extra op de factuur. Inmiddels is de eerste maand nu vier betaald voor een abonnement. Storneren dan maar. En wat blijkt dan hebben ze de administratie opeens wel op orde en wordt je dringend gevraagd de facturen te voldoen met alle mogelijkheden om het je makkelijk te maken. Hypocriete bende.

Michel

Ziggo mobiel

Net 2 weken geleden ziggo mobiel afgesloten, nu komen ze met aktie samen met Vodafone , dubbele data , en gratis tv pakket, ALSOF ZE DAT 14 DAGEN GELEDEN NIET WISTEN.

Een bedrijf valt en staat en open eerlijke communicatie naar de klanten , dit bedrijf ZIGGO mag omvallen !

Tom
31-03-2017

Duur abonnement, Zeer slechte verbinding

Ik betaal meer dan 60 euro in de maand en heb een splinternieuwe modem, alles door een monteur laten aansluiten en waardeloos internet! De verbinding valt steeds weg, zowel op de kabel als op de wifi, en de internetsnelheid is belabberd.

Yvonne
30-03-2017

Niet bereid om oplossingen te zoeken

We hebben vorig jaar een aanvraag gedaan via Synfra om een nieuwe kabel te leggen van buiten naar de meterkast in onze nieuwbouw woning. Kregen netjes een offerte waar we akkoord meegingen en dat op 5 december 2016 via de mail bevestigd. Tot vorige week was er nog steeds niets gebeurd en na een uur lang gebeld te hebben met Ziggo wist niemand onze vraag te beantwoorden wel kregen we een telefoonnummer door van het bedrijf waar jullie deze werkzaamheden door jullie laten uitvoeren.Wat eigenlijk al niet hoort. Die wisten van niets en konden ons niet verder helpen. Nu moeten we alles opnieuw aanvragen en kan dat kan 4 tot 14 weken duren. Vandaag weer naar de Ziggo gebeld want wij willen er half april gaan wonen maar op de vraag of de kabel niet eerder kan worden aanlegt dan wordt er alleen gemeld ik kan u niet verder helpen. Omdat de fout bij jullie lig verwacht ik een oplossing en niet pas over een 4 tot 14 weken. Fouten maken kan maar doe er dan wel wat aan om ze voor de klant te herstellen. Ziggo besteed de kabelaanleg uit en is totaal niet bereid om dat bedrijf zelf te bellen om de aanleg te versnellen. Mijn man heeft internet nodig voor zijn werk. Het is een zeer kwalijke zaak vooral omdat wij alles bijtijds aangevraagd hebben en jullie die aanvraag kwijt zijn. We hebben alle bewijs van de mails bewaard.

Manu

Gebroken beloftes ziggo

Donderdag heb ik gebeld met ziggo dat ik van mijn horizonbox af wil omdat hij herrie maakt,hoog energie erbruik en langzaam is enz enz Ik heb 10 minuten lang met een ziggo medewerker gesproken, deze heeft voor mij alles inorde gemaakt. ik zou een stap terug doen en weer de oude vertrouwde humax krijgen,geen activatiekosten en 3 maanden korting plus de retourdoos voor de horizonbox. maaaar ik bel gisteren naar ziggo waar mijn bevestigingsmail blijft? Krijg ik iemand met een bijna overdreven indisch dialect aan de lijn die mij vertelde dat er niks bekend was bij hun hierover en ze kon er ook niks over terug vinden.(leek net een belcenter in bombay). ze nemen toch de gesprekken op zogenaamd? Iniedergeval zit ik nog vast aan een abbonement en zij had die toezeggingen niet mogen doen waarschijnlijk, Dus wat doen we dan bij ZIGGO, wij ontkennen het gewoon! List en bedrog. klachtenformulier komt ook gewoon een standaard antwoord op van iemand die niet begrijpend kan lezen. Communicatie met ziggo? Neem de gesprekken ook op als consument want het is een slangenkuil daar. Rare praktijken houden ze er op na bij ZIGGO

Piet

Ziggo, niets dan ellende

Ik zat bij KPN. Daar had ik geen echte klachten over. Werd telefonisch benaderd door Ziggo zakelijk. Mooi aanbod, vooral financieel. Ik heb me dus om laten praten om na te denken over een 3 maandse proef internet, TV en telefoon. Voordat ik daar positief vervolg op heb gegeven stond er opeens een monteur voor de deur. OK, daar ga je, je wilt wel eens wat anders in het leven en wat kan er fout gaan? Alles kan er fout gaan, dat heeft Ziggo wel bewezen. Monteur verandert het een en ander rond de TV, waarna ik geen DVD meer heb, niet meer buiten Ziggo TV kan kijken en laat me achter met een Horizon box, die de gehele nacht staat te zoemen, zodat die echt uitgezet moet worden door de stekker uit het stopcontact te halen. Aan de telefoon kon hij niets doen. Daar was hij niet voor gecertificeerd. Maar wat ik wilde t.a.v. mijn telefoon (meer lijnen, waaronder beveiliging, hetgeen besproken was tijdens het verkoopgesprek) , dan kon ik vergeten. Wel verving hij het modem (of de rauter, weet ik veel, ik ben wat dat betreft een dummy) en vertrok zonder enige toelichting te geven. Toen hij weg was bleek dat ik geen e-mail meer had. Dus gebeld met Ziggo. Daar kreeg ik iemand van de helpdesk aan de lijn zonder enig verstand van zaken, die mij na 43 minuten en veel navragen bij collega's vertelde dat dat normaal was. Ik zou e-mail pas de volgende dag of later krijgen. Inmiddels briesend van woede en teleurstelling wilde ik het internet op gaan. Dat was ( en is nog steeds) van een dermate abominabele slechte (vooral zeer langzaam, veel langzamer dan ik gewend ben bij mij goede oude KPN) kwaliteit, dat voor mij de maat geheel vol was. Dus e-mail (via KPN Webmail) naar Ziggo. Geen antwoord. Gebeld met Ziggo. Ben verbonden met een onbeleefd persoon, die duidelijk niet in staat was met een ontevreden klant om te gaan. Verteld, dat ik mijn 3 maandse proef wil beëindigen met onmiddellijke ingang en dat men de monteur weer langs kan sturen om mij in de oude situatie te brengen. Die monteur is niet mogelijk. Dat zou ik zelf moeten regelen met KPN. Ik moet dus zelf de rommel opruimen, die ZIGGO achterlaat als ze eenmaal een voet tussen de deur heeft gekregen. Ziggo zuigt zich wel naar binnen, maar eenmaal binnen, dan ben je aan de wilde beesten overgeleverd. Mensen niet doen, niets dan ellende!