Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ja echt waar. Al sinds de fusie van upc met ziggo is het 1 en al ellende. En ziggo is nooit in de fout, nee, het ligt altijd bij jou of een ander. Je kan bellen wat je wilt maar je krijgt altijd hetzelfde riedeltje te horen. Smoesjes. De WiFi is constant eruit. Je kan nooit iets normaal streamen. Gelukkig kijken wij nooit tv, maar als we dat doen dan is 't de formule 1 die we live willen volgen. En als dan de tv ook steeds blokken geeft en hapert begin je echt te koken. Ik raad iedereen af om bij ziggo te gaan. Het is het niet waard. Laat je niet lokken met een tablet of korting. Betaal een paar euro meer voor kwaliteit bij een ander. Klantenservice is vreselijk. Via Facebook reageren ze niet, alleen op positieve berichten. En telefonisch sta je tergend lang in de wacht. Echt mensen. Denk na. Doe het niet.
Wat een ongelofelijke slechte ervaring met ziggo. Door de slechte verbinding heeft mij geld en veel energie gekost. Nooit meer ziggo gebruiken.
- sinds twee maand klant - tweemaal fouten in de factuur - continue problemen met Horizon - overbezette en onbereikbare help desk
Aangezien ik duidelijk te lezen niet de enige ben met klachten over Ziggo.
Sinds Augustus contact opgenomen met Ziggo omdat ik ging verhuizen naar een gebied waar Ziggo niet levert. na eerst megalang in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een dame aan de lijn die mij een mail-adres gaf waar ik mijn opzeggen en bewijs van inschrijving in de nieuwe gemeente kon sturen. Zo gezegd zo gedaan. Kreeg mail terug : dit mail-adres is niet meer beschikbaar
Weer gebeld. weer lang in de wacht gestaan om te horen te krijgen dat ik het 'online moest doorgeven' Prima, dan doe ik het online. mail terug : er word met 3 werkdagen contact met u opgenomen. Onderhand een week later nog geen telefoontje gehad, dus weer gebeld. Ja mevrouw u moet het dan toch nog een keer online doorgeven. Prima, poging 2. WEER niks gehoord. In tussentijd was ik al lang en breed verhuist en was Ziggo nog steeds nergens te bekennen met hun opzeggingsbevestiging
WEER gebeld, in totaal iets van 45 min in de wacht gestaan om vervolgens weer te horen : u moet dit online doen. Aangegeven dit al aantal keer te hebben geprobeerd en dit duidelijk niet aan komt, of dat het niet gezien word. In tussentijd een keer of 5 geprobeerd op te zeggen en het 'bewijs' te sturen, maar dit lukte dus totaal niet. maar weer eens een keer gebeld, weer bizarre lange wachttijd aan de telefoon om vervolgens gelukkig een zeer vriendelijke medewerker aan de lijn te krijgen ( rowan ) Hij heeft aangegeven het nog 1 keer te proberen, en mocht dit niet zo zijn dan zou hij verder intern stappen ondernemen Eureka. het werkte opeens! Prima
Paar dagen later een opzeggingsbevestiging gekregen ( wat dus later was dan de eigenlijke datum ) en ik zou nog wel een brief met papieren ontvangen waar ik dan de apparatuur in kon terug sturen Nou dit kwam dus totaal niet. waardoor ik zelf maar WEER eens telefonisch contact zocht met Ziggo Het antwoord ; ja mevrouw dat krijgt u binnenkort wel thuis gestuurd Ja ik kreeg het zeker thuis gestuurd : een brief met de '1e herinnering' dat ik nog niet de apparatuur had terug gestuurd Ik stond perplex maar goed, spullen terug gestuurd naar Ziggo in de hoop dat ik nu eindelijk klaar was met het hele gezeik en mijn beloofde geld terug zou krijgen ( in oktober )
Vervolgens was dit dus niet het geval en kreeg ik een '2e herinnering'. dat ik de apparatuur nog niet had terug gestuurd, en als ze dat niet zouden binnen krijgen er 'kosten' betaald moesten worden
WEER gebeld met ziggo. half uur in de wacht gestaan om maar weer uit te leggen dat ik al lang en breed hun apparatuur had terug gestuurd. medewerker aan de telefoon zou hier een aantekening van maken en dan zou het nu 'afgedaan' zijn.
Nu dus wachten op mijn beloofde geld ( terwijl ik onderhand qua telefoonkosten al meer kwijt ben ). vandaag. 1 november nog steeds NIKS ontvangen van Ziggo. ze gemaild = geen reactie. op Twitter word je keihard genegeerd. en Telefonisch ga ik absoluut geen contact meer opnemen
Ziggo is voor mij echt een zeer slecht bedrijf. afspraken worden niet nagekomen. (ex)klanten worden gewoon genegeerd met klachten In 1 woord : Kansloos
Ziggo de slechste provider die er is eerst niks anders dan problemen met de aansluiting van de horizon box 2 x verwisseld dan contact maken met tweede box ook niet doen dan 15 x ziggo monteur over de vloer dan wordt er bij je ingebroken en de boel leeg gehaald en je bank gepleunderd dus kom je achter met je betaling dan krijg je iemand die je als stront behandeld dan weer bellen betaling afspraak gemaakt . die kom je na bel je twee keer dat ze email moeten veranderen doen ze niet dan sturen ze ideal link naar verkeerd email dan ga je zelf bellen dan is er in eens al drie afspraken gemaakt kan je niks meer . dan draaien ze dat terug naar tweede keer afspraak krijg je link op goede mail dan betaal je gelijk en dan duurt het in eens vijf werkdagen voor dat de betaling is verwerkt . vreemd bij de meeste ideal betalinging staat het de zeldfde dag er al op of de dag er na. zal wel zeggen dat ik op zoek ga naar andere aanbieder en zal zorgen dat er meerdere mensen zoals mijn vader zus tante ooms en neef en nichtjes en vrienden zeker ziggo zullen op zeggen of niet nemen . r tuning oja je wordt in het begin bij special care gezet en nu hebben ze dat ineens niet meer je krijgt ook nooit iemand te spreken die wel gezag of bevoegdheid heeft om probleem op te lossen
Nou, ik heb de recensies hieronder gelezen en ik kan me hier niet in vinden. Ik zeg dus niet dat deze mensen geen problemen hebben met Ziggo, ik zeg alleen dat ik geen last heb van de hieronder genoemde problemen. Zo heel sporadisch valt het internet eruit, dat is overigens ook niet meer voorgekomen de afgelopen maanden. Gisteren was er een grote storing en ja, dat is erg vervelend, dat snap ik maar dat kan gebeuren en dat heb je overal wel eens een keer. Ik heb de klantenservice gebeld en ben uitstekend geïnformeerd door de betreffende persoon, deze heeft mij zelfs nog teruggebeld met de informatie dat het om een blokstoring ging en dat hij niet kon zeggen wanneer deze verholpen was. Nou, dan wachten we even af en vervolgens deed alles het weer na een uurtje of twee. Ik heb ook nog nooit hoeven wachten bij de klantenservice, die overigens altijd vriendelijk is naar mij toe. Ok, ik moest gisteren 2 minuutjes wachten, nou oh wat erg. Maar de genoemde 20 of zelfs 45 minuten die ik ergens meende te lezen zijn bij mij nog nooit voorgekomen en ik ben altijd goed geholpen, tenminste voor zover ze op dat moment iets konden doen en dat ging altijd gepaard met vriendelijkheid. Het is natuurlijk ook zo dat sommige mensen zélf niet al te vriendelijk hun grieven uiten naar de klantenservice. Die mensen kunnen er ook niks aan doen en ja, iedereen heeft natuurlijk het volste recht om hun problemen opgelost te zien, alleen is het soms niet mogelijk om dat direct te kunnen doen. Ik zeg niet dat mensen geen problemen hebben, ik zeg dat ik hier nooit in die mate last van heb gehad. Soms gaat er iets fout ja, dat klopt, nou dat is bij elke provider zo. Ik ben een tevreden klant, zonder afbreuk te doen aan de problemen die mensen schijnen te hebben, dat is erg vervelend en ik hoop voor iedereen dat ze krijgen waarvoor ze betalen, want wat ik lees is ok schandalig en ik zou dat zeker niet pikken oftewel, ik zou gelijk mijn betalingen stopzetten, dan maar naar een rechter. Het lijkt mij sterk dat die een provider in het gelijk stelt omdat deze de beloofde producten niet levert, nee ik wist het wel. Zorg wel dat je kan aantonen dat je producten niet geleverd worden. Dus kortom, ik ben zeer tevreden over Ziggo en ik zal niet snel overstappen. En voor iedereen die problemen heeft hoop ik dat deze snel opgelost worden zodat iedereen kan genieten.
Probeer de klantenservice al 3 weken te beiken over een vraag. krijg ze maar niet te pakken, lachwekkend gewoon :'):') overweeg om over te stappen naar kpn.
Al jaren is bij mij de wifi slecht. Alle kabel binnen en buiten vernieuwd. Meerdere keren ander modem. Horizon model werkte direct al niet, dus een apart modem. Klantenservice over het algemeen zeer vriendelijk, maar nog steeds werkt de wifi niet goed. Laatste modem heeft een enorm lang nummer wat mijn smart televisie niet kon hebben, dus moest dat wachtwoord veranderd worden. Daarna had zowel mijn tablet als mijn telefoon problemen om het wachtwoord op te halen. Omdat de wifi steeds gaat scannen, moeten de apparaten steeds contact zoeken. En dat lukt dus niet meer. Steeds moet ik handmatig het wachtwoord intoetsen. Was 14 dagen elders met KPN en daar helemaal geen last. Ligt dus niet aan mijn apparatuur, maar aan Ziggo. Denk maar aan overstappen naar KPN of een andere. Alleen moet ik dan iedereen inlichten over ander adres. Veel werk.
Ziggo blijft zijn service verbeteren een klein probleem daarbij is dat de klanten er steeds slechter van worden. matig internet, zenders van de televisie verdwijnen en niet te spreken over het call centre wacht tijden minimaal 15 minuten en dan als nog het bos in worden gestuurd. Echt fijn fijn Ziggo
Hebben nu sinds maart alles in 1 van Ziggo. Maar wat heb ik een spijt. Direct na installatie begon zodra het begon te regenen ons beeld te bewegen en was televisie kijken niet te doen. Lag aan onze bedrading, modem en versterker, dit allemaal op eigen kosten vervangen. Jullie snappen het al, nog geen beeld. Na 6 keer andere monteur bleek (zoals wij al aan het begin aangaven) het lag aan de buitenbedrading van Ziggo zelf.
Nieuwe bedrading gekregen. Probleem opgelost? Uiteraard niet hebben nu al om de twee weken geen HD televisie meer, Kastje (die je constant tweedehands krijgt) is om de twee weken stuk en het enige wat ze je kunnen aanbieden is een nieuw kastje De callcenter medewerker zegt nu al niet eens meer fijne dag maar tot ziens. Wat ben ik blij als mijn abonnement straks is afgelopen en ik hier bij weg kan.
Dus mensen niet doen!
Wij dachten even lekker snel een pakket voor TV en Internet te bestellen als Voordeelpakket, direct even gebeld. Nadat er na ca een half uur ook is opgenomen werd en drie keer doorverwezen hadden we dan een pakket besteld. 1-2 weken later komt een mooi groot pakket binnen, leuk direct even kijken! Zat er het foute pakket (ook nog is duurder) in! 5 keer gebeld, gevoelde 100 keer doorverwezen tot er gezegd. Telefonisten spreken niet goed nederlands en snappen het probleem niet. Elke keer weer het zelfde verhaal doen, er zijn geen notities gemaakt. Uiteindelijk zou er een nieuw pakket komen. wachten en wachten. Geen bevestiging niks, weer gebeld. Zeggen dat we het goede pakket hebben, na het verhaal weer verteld te hebben. Waardeloze service !
Begin dit jaar moesten alle zenders opnieuw ingesteld worden. Oké. Maar vanaf dat moment waren ongeveer de helft van de zenders, uit mijn pakket, maar beschikbaar. Heb dit meteen via internet aangeven en de automatische pop-up gekregen "dit probleem is ons bekend, er wordt aan gewerkt en uw hoort zo snel mogelijk van ons".
Maar geen enkele reactie. Ook nog diverse malen telefonisch contact opgenomen, telkens zeer lang in de wacht om vervolgens weer afgescheept te worden met bovenstaande melding.
Sinds begin september heb ik echter HELEMAAL GEEN BEELD MEER! Op opnieuw diverse malen gebeld. Ook nu nieuwe beloftes, maar geen enkele belofte komt men na!
Afgelopen vrijdag heb ik weer contact opgenomen. Wat een drama. Tot 3x toe hebben ze na dat ellendige keuzemenu mij telkens zo'n 20 in de wacht gehouden en werd de verbinding verbroken. de 4e keer lukte het en kreeg ik ene Esmeralda aan de lijn. Zij leek me serieus te nemen. Maar niks was minder waar. Ook de door haar gedane belofte werd niet nagekomen.
Vanmorgen kreeg ik een aanmaning voor een rekening die al meer dan twee weken geleden van mijn rekening is afgeschreven. Waarvoor? Voor alle zenders zwart beeld? Al maanden lang?!
Ziggo bekijk het maar! Ik stap per direct over naar een andere provider en ik wil nooit meer iets met jullie amateuristisch bedrijfje te maken hebben!
Al weken geleden lang aan de telefoon gehangen voor veel geld want het wachten duurde al heel lang. Dongel kapot zou opgestuurd worden na een week nog niks en een mail gestuurd. Moest hem toch echt wel de volgende dag hebben. Niet dus! weer een paar weken verder nog steeds geen dongel.weer gemaild . Er stond nog wel 1 factuur open waar ik geen idee van had want geen mail of zo gehad! Dus word de dongel niet opgestuurd.
Wat een slechte service en onbeschoft tegen je klanten die altijd betalen.
Heb het nu overgemaakt zal mij benieuwen of ik hem nu krijg zonder nog een keer mailen?
En ga kijken voor overstappen want ziggo is duur en slechte service. dus niet aan te raden.
Ik ben woest na 2 maanden nog steeds geen kastje binnen drie keer gebeld dik ander half uur verder net gebeld met marinda Bouwman uit Amersfoort ze zegt over 5 dagen heb je hem binnen en dan weer bellen voor de 2 maanden dat je het kastje niet hebt krijg je het geld terug. Ik zeg regel het gelijk graag want heb geen tijd voor Nog is drie kwartier aan de lijn te hangen. Ik denk dat ik hem persoonlijk bij ziggo op ga halen! Als ik hem over 2 weken nog niet binnen heb. Dan . zo dat pand in ik ben woest. Hun kunnen ook wel bellen naar mij over een week en vragen of ik hem binnen heb! Over klant vriendelijkheid gesproken en dan kunnen we gelijk alles verder afhandelen dat ziggo zegt Ruben uppelschoten sorry dat het zo is gelopen u krijgt een maand gratis tv van ons! Hier mogen wij allemaal nog van dromen omdat wij het allemaal maar pikken. Ook het 2 de telefoontje vroeg ik aan die vrouw waar bent u nu omdat de lijn slecht was af en toe. Toen zei ze uit Suriname!
Klanten'service' is totaal onbereikbaar, elke keer weer door dat stomvervelende telefoonmenu heen moeten klikken om dan voor de zoveelste keer te horen te krijgen dat de wachttijd meer dan 20! minuten is
Telefonisch niet te bereiken. Krijg contsant de melding: "Momenteel is het erg druk. probeert u het later nog eens" Online opzeggen is niet mogelijk. Je kunt alleen dure producten bestellen in "mijn ziggo" en worden vervolgens niet geleverd.
Ben overgestapt naar Ziggo. Installatiepakket ontvangen, maar kan geen contact krijgen met Ziggo om een afspraak te maken met een monteur. Niet per email en ook niet per telefoon. Overweeg het installatiepakket maar terug te sturen
Opzeggen van een deel van je abonnement (alles in 1 weg en tv behouden) kan door een fout bij ziggo in een halve dag voor elkaar zijn. Deze fout herstellen blijkt nu na 4 keer bellen (gemiddelde duur van 45 minuten) na een week nog steeds niet mogelijk.
De nieuwe provider komt over twee weken, tot die tijd kun je het bij ziggo wat betreft je internet zelf uitzoeken. Deel maar internet met je buren. wordt er gezegd. wat een bedrijf. dat dit nog bestaansrecht heeft, vind ik niet te geloven.
We waren overgehaald om Ziggo zakelijk te nemen omdat dit beter, sneller en minder storingen zou geven.
1 - Internet wifi valt continu uit 2 - Ziggo vraagt een app te downloaden zodat ik ZELF moet kijken op welke frequentie ik zit. En dan moet ik maar een andere frequentie uitproberen 3 - Ik kan geen app downloaden, aangezien het internet continu uitvalt 4 - Voor 75.- is WIFI niet stabiel zegt Ziggo, daar geven ze geen garantie voor 5 - Ik moet met een kabel van mijn laptop naar de modem gaan, want dan heb ik wel internet? Hoe moet dan dan met de notebooks en gsm´s 6 - Het is niet mogelijk om te chatten ivm geen wifi 7 - Het is niet mogelijk om sonos af te spelen want er is weer eens geen wifi 8 - Ziggo zelf doet NIETS om dit op te lossen 9- Ziggo kan alleen maar lucht verkopen!
Het zijn echt ratten!
Op 12 oktober verhuizing van mijn 91 jarige moeder doorgegeven en het alles in een pakket besteld. Op 17 okt een email ontvangen dat de bestelling geannuleerd was gebeld het werd weer in orde gemaakt maar ik moest zelf KPN opzeggen(zeer ongebruikelijk) Het installatie pakket zou verstuurd worden en de monteur ingepland op zaterdag.(verhuisdatum) Op 18 okt weer gebeld waar bleef het pakket ? Geen probleem de monteur heeft inst. materiaal bij zich. Zaterdag meld de monteur zich op het nieuwe adres aan hij heeft opdracht gekregen om de installatie op het oude adres uit te voeren Nu zit mijn moeder nog een week zonder aansluiting ook alarmering is niet mogelijk Levensgevaarlijk !