Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Gert
01-07-2019

Altijd online

Ik heb al 20 jaar een tv/internet abonnement van UPC/Ziggo. In die 20 jaar heb ik 1 keer een probleem met mijn tv verbinding gehad. Dit bleek te liggen aan verkeerde coax wandcontactdoos. De monteur heeft het probleem snel verholpen. Voor de rest niets dan lof voor Ziggo. De beloofde internetsnelheid wordt altijd waargemaakt en de tv verbinding is superstabiel.

Verbon
01-07-2019

Ziggo laat bedrijf wéér in de kou staan

Beste Ziggo, wat zijn jullie een incapabel drama bedrijf! Wij hebben een bedrijfspakket bij jullie lopen met als voordeel, bij een storing binnen 4 uur een monteur. Dat lukt jullie nog wel. Maar die kan alleen constateren en niets oplossen als het probleem buiten ligt. Binnen 4 weken tijd voor de tweede keer dat internet er een week uit ligt. Pas over een week is er een netwerkmonteur beschikbaar. Pardon Ziggo, over een week? Ik probeer een bedrijf in de lucht te houden. Iedereen koopt extra bundels om hun telefoons als hotspots te gebruiken. Gewoon van de zotte. Een oplossing? Heeft ZIggo niet. Oh ja, ééntje. Ik moest bij bijvoorbeeld Tele2 maar een een lijn aanvragen. Pardon? Bedoeld u dat ik moet overstappen? Nee meneer, gewoon als een back-up lijn. Beste Ziggo, zijn jullie nu helemaal van de pot afgerukt? Wat is dat 1,5 jaar geleden een verschrikkelijk slechte keuze geweest om met jullie in zee te gaan. Jullie netwerk hier in de wijk is gewoon verouderd en kas verrot. Kabels die niet aangesloten zijn, eindversterkers die stuk zijn maar niet vervangen worden, wijkverdeelkasten die op regelmaat uitvallen en een dossier waarin gesjoemeld wordt. De slogan ZIggo, snel en stabiel internet is écht een lachertje. Hoe kun je je als bedrijf zo voor schut zetten? Hoe is het mogelijk dat jullie uberhaupt nog bestaan? Ik zou allang failliet zijn geweest. Ga NIET met ZIGGO in zee. Ik weet het, de andere partijen zijn niet veel beter alleen dit is écht een drama eerste klas!

Tonny
01-07-2019

Ziggo next box

Na 3 horizon boxen versleten te hebben ben nu over gestapt op de nextbox , een super box. Vrijdags aan gevraagd smaandags al thuis, met het boekje in de hand binnen een uur aangesloten en ingesteld ook mijn smart tv van Philips super met mijn 2 linkse handen. Kwam nog een splitter te kort even langs de winkel Vodafone volgende dag thuis echt toppy service en af handeling. Wat is hij snel toppy en over zichtlijn, markeert er dan niets aan ja een puntje hij is minder scherp als mijn oude horizonbox maar kniesoor om daar over te vallen. Dik tevreden met ziggo.

Kitty
01-07-2019

Niet aanschaffen!

Twee en een half jaar geleden ben ik abonnee geworden bij ziggo. Het i-net bereik via ziggo is altijd slecht geweest. We hebben meerdere keren storingen gehad en meerdere keren hebben we alles opnieuw moeten opstarten of alles liep vast. En dat terwijl je toch wel de hoofdprijs betaald.

Wij gaan nu verhuizen naar een nieuwe woning en vonden dat een goed moment om te wisselen van aanbieder. Deze aanbieder kon ook de opzegging voor ons regelen, echter bleek ineens ons klantennummer niet bekend te zijn bij ziggo. Dus de vraag was of we dit toch zelf konden regelen met ziggo.

Ok, prima, gaan we doen. Online gekeken naar een opzegformulier of e-mail. En ja, daar vond ik het opzegformulier echter was niet duidelijk per wanneer je dan opzegt. Daarom wilde ik graag chatten met een medewerker, op de website niet mogelijk (niet kunnen vinden) daarom via facebook hen benaderd. Echter werkte ook dit niet, want je chat met een chatbot die totaal debiele antwoorden geeft.

Ik weigerde om te bellen, ik heb geen zin om een telefoongesprek te hebben met iemand die je dan alsnog over wilt halen en daarbij wil ik gewoon snel van een abonnement af kunnen met een simpel mailtje (met een nieuw huis heb je genoeg te regelen). Daarom besloten het formulier maar in te vullen en mocht het eerder opgezegd zijn dan so be it.

Ik kreeg een mail; we nemen binnen x werkdagen met je telefonisch contact op. Vele malen ben ik anoniem gebeld maar dat gebeurd sowieso en die neem ik standaard niet op. Er was ook geen voicemail achter gelaten of een andere mogelijkheid.

Daarom heb ik nog eens een mail gestuurd met ook het bericht niet telefonisch gecontacteerd te willen worden, ook daarop niets vernomen. Ineens kreeg enige tijd later een mail dat mijn abonnement opgezegd was per 2 juli. Dit terwijl wij tot 31 augustus in het huis zitten.

Toch maar de telefoon gepakt en gebeld en aangegeven hoe gefrustreerd ik ben dat dit zo moeilijk moet zijn. De mevrouw hielp mij goed en gaf aan de datum aangepast te hebben. Ik zou de dag daarna een bevestiging ontvangen.

Ook dit is niet gebeurd.dus, na enkele dagen nu nóg eens gebeld. Daar werd aangegeven dat 31 augustus daadwerkelijk in het systeem stond. Waarop ik aangegeven heb hier een schriftelijke bevestiging van te willen. Dit was niet mogelijk, want zij kunnen geen mails uitsturen ook managers kunnen dit niet. Echter moest ik maar vertrouwen dat het goed stond.

Ik ben woest! hoe moeilijk kan het zijn! ik ben een vrij makkelijk mens, maar dat ik nu dagen bezig ben met een simpele opzegging dat slaat helemaal nergens op. Echt ziggo pas je structuur eens aan! kun je nog zo groot zijn, maar zo ga je niet met je klanten om!

Daarom wil ik bij deze mensen graag waarschuwen, stap niet over. Een andere provider gaat hier vele malen beter mee om. Bijvoorbeeld een t-mobile.

David
30-06-2019

Ziggo

Straks bij mijn ouders geweest. Tv/Telefoon/internet ligt er uit. Ziggo klanten service gebeld ze willen na 2e keer bellen een nieuw modem opsturen maar geen monteur. Nu afspraak gemaakt dus 2 weken niets geen tv internet bankieren klanten kunnen niet bellen. Dit vindt men dus normaal. Service heeft nu laagste punt bereikt. Heb nu tv rechtstreeks op de doos in de muur aangesloten en mijn ouders kunnen nu iets van tv zien. Ik ga alvast op zoek maar nieuwe provider

René
29-06-2019

Mail drama

Ziggo en mail sturen uit het buitenland, een drama!

Sri Lanka, 3 jr geleden: nietsvermoedend beantwoord je op je vakantieadres een mail op je ziggo mailaccount. Vrijwel direct daarop krijg je een mail van Ziggo met de tekst: "Ons e-mailbeveiligingssysteem heeft gedetecteerd dat uw account gehackt is. We hebben uit voorzorg uw e-mailaccount geblokkeerd voor het versturen van e-mail. Er is namelijk, in korte tijd, vanuit meerdere landen gebruik gemaakt van uw e-mailaccount.". Met daarna het advies om 2 wachtwoorden te wijzigen.

Braaf gedaan en het werkte weer, echter maar voor 1 keer waarna hup.zelfde euvel! Contact met helpdesk gaf geen soelaas want dom geneuzel over hacken en botnets en dat ze er niks aan konden doen.

Sri Lanka, 2 jr. geleden. Wij, ook niet gek, gaven voor onze reis door aan Ziggo dat wij van dan tot dan weer vanuit Sri Lanka zouden willen mailen en dat als ze weer een mail van mij vanuit Sri Lanka voorbij zagen komen niet weer zulke stomme dingen moeten gaan doen. En wat denk je? Exact hetzelfde gebeurde weer. Ergernis alom. Helpdesk zelfde ontechnische standaardgeneuzel.

Cambodja, 1 jr. geleden. Gut, vanuit onze eerste bestemming konden we gewoon via Ziggo mailen (zouden ze toch wat hebben geleerd?) maar in plaats 2 begon de hele ellende van voren af aan. Ziggo account geblokkeerd, om gek van te worden.

Gelukkig beschik ik over een reserve mailaccount bij een andere provider die niet zulke strapatsen met zijn klanten uithaalt. Maar dit moet gewoon NIET nodig zijn!

Ik schrijf dit nu pas omdat ik van anderen verneem dat ze hetzelfde probleem hebben met Ziggo vanuit sommige landen. Zo Ziggo onwaardig.

Alida
29-06-2019

Ziggo storingen

Vrij slechte ervaringen als ziggo klant. Veel storingen op zowel internet als tv zoals kanaal Bbcfirst en Family 7. Klantenservice beloofd gouden bergen, maar uiteindelijk een kat in de zak gekocht. Onterecht een duurder abonnement aangeschaft ivm vermiste zenders. Sinds ziggo bestaat ipv upc, eigenlijk alleen maar ellende veel klachten en een dure rekening!

Alida

Rick
29-06-2019

Kijken

Sorry hoor.ziggo kost teveel voor te weinig

gewoon effe vrije training bekijken, gaat niet heb je een ander abonnement voor nodig.ach je betaalt al zo weinig voor weinig op tv

ik ben er redelijk klaar mee

Louis
29-06-2019

Internet ligt er minimaal 3x per week uit

Minimaal 3 x per week moeten wij de modem uit en aan zetten zodat internet weer werkt. Soms duurt het zelfs een halve dag tot dat je weer intetnet hebt! En hier betaal je dan 40 euro per maand voor.

Nouri
28-06-2019

Wifi

De helft van de keren moet de wifi opnieuw aan en uit worden gezet voordat het weer werkt wanneer je iets wilt opzoeken.

Lex
28-06-2019

‘Hulp bij overstap’ blijkt salespitch

Ik ga weg bij Ziggo. Met de laatste prijsverhoging zou ik 900 Euro per jaar gaan betalen. Nét de druppel.

Twee dagen na opzegging belt er een juffrouw van Ziggo. Ze draait in kringetjes met een fantáástisch aanbod als ik blijf. Helaas, ze kan dat niet schriftelijk geven, ik moet gewoon zeggen dat ik blijf, en dán. ik dacht van niet.

Week later komt er een brief. ‘Zullen we alles nog even doornemen? Om kosten te voorkomen?’

Ik moet hen bellen, 0800-nummer erbij. Ok: ik bel. Alles doornemen mijn zolen: een even hulpeloos wicht als de eerste doet een aandoenlijke poging, het is gewoon een harde salespitch. Ik moet haar drie keer terugfluiten naar het onderwerp van dit gesprek: mijn vertrek.

Dan komt de ‘hulp’: ik moet de souche van PostNl bewaren voor als die het pakket kwijtmaken waarmee ik mijn horizonbox retour stuur! -Dankjewel, genie!

Wat een aanfluiting. Dit kijkt allemaal heel snel en vreselijk amateuristisch in elkaar gespijkerd te zijn. Ziggo is niet alleen dom, maar nu dus ook zielig. Mijn beste gok: ze hebben zich afschuwelijk vergist met die prijsstijging en waar je hier naar kijkt is gewoon. paniek.

Raymond
28-06-2019

Verschrikkelijk bedrijf met leveren

2 maanden geleden nieuwe sleutel van een nieuw huis leuk alleen nog effe internet aanvragen is gewoon toch nou wat een gezeik een monopolie positie want je kan alleen bij ziggo volgens de bouwer volgens mij mag dat niet eens meer maar oke.

Mijn eigen provider kon hier niet leveren omdat dit upc gebied is geweest is het nu van ziggo oftewel monopolie positie lijkt mij maar oke terug naar wat er is 2 maanden dus geleden aangevraagd bij ziggo internet komt er aan meneer alleen het moet nog aangemeld worden door onze monteurs die bij connect-z werken.

Oké hoe lang duurt het nou het is in een paar dagen geregeld mooi 2 weken later nog niets nog maar een keer bellen nou meneer u staat niet in ons systeem nee dat klopt omdat ik geen abonnement kan afsluiten door connect-z die het nog moet doorgeven van jullie.

Nou meneer neem met hun contact op hier heeft u het nummer en succes oke nou moet ik hun werk doen maar oke ik hun bellen nou meneer als u morgen belt denk ik dat het klaar is de monteur is er vandaag geweest alleen nog opleveren mooi.

Volgende dag weer bellen nee meneer sorry wordt morgen bel dan maar weer nou je raadt het al dat gaat nu ook al een paar weken zo.

Bel elke dag en elke dag hoor je belt u morgen maar en nu de klap op de vuurpijl vandaag weer bellen maar ik denk dat ze nummer herkenning hebben heb 50min in de wacht gestaan en toen was het de verbinding wordt verbroken het is sluitingstijd wel godverdomme.

Weer ziggo bellen heeft u een aansluitnummer meneer nee natuurlijk niet want ik kan geen abonnement afsluiten doordat die klote connect-z geen klaar melding heeft doorgegeven.

Nou sorry meneer maar dan kan ik u niet helpen moet u volgende week maar weer proberen te bellen met ze.

Wat een klote bedrijf echt probeer weg te blijven bij die klootzakken want je wordt nog als stront vuil behandeld ook want hun zijn beledigd als je wat geïrriteerd raakt na 2 maanden raar hé 2 maanden geen tv radio internet echt top geregeld hoe lang nu nog is de vraag maar ga maar eens kijken of ik op de glasvezel kan maar dan bij een andere provider.

Wat een gezeik met ziggo weg blijven als je het kan.

Piet
28-06-2019

Wat een administratieve bende is het bij Ziggo.

Verhuist: Al 3 weken bezig om een vaste telefoon aangesloten te krijgen op het nieuwe adres en dat is toch moeilijk voor Ziggo.we wachten en wachten. en maar bellen en nog een keer. en telkens hetzelfde verhaal uitleggen. uren en uren aan de lijn gehangen. "Ze zoeken het uit",. "we gaan u echt helpen mevrouw",. Alweer in de wacht gezet. we wachten en wachten. Fout in de administratie!."We sturen u de modem op",. Helaas. we wachten, bellen, geen modem."we zoeken het uit',. "ik zet U even in de wacht",. Klachten/contactformulier ingevuld. 'We nemen telefonisch of via de mail contact met U op'.ha, ha, wanneer zouden ze dat gaan doen? Niets over terug gehoord. We bellen weer, wachten weer, worden weer in de wacht gezet want ze moeten het even uit gaan zoeken, ik leg het nog een keer allemaal haarfijn uit, hopen. zou het dan toch goed komen?

Enfin. nog steeds geen telefoon. Dan toch maar een andere provider! Ziggo nog héél veel succes gewenst.

Jordy
28-06-2019

Slechte service en onterechte extra kosten

2x gebeld ivm het opstarten van de horizon tv box. Het duurt soms een half uur voordat de text een ogenblik geduld aub. De eerste keer werdt gelijk toegegeven dat het probleem in de box zit en dat een nieuwe type box wordt uitgegeven. Deze zou ik kosteloos krijgen. Na een paar weken (we kijken meer Netflix dan gewoon tv) nog niets ontvangen. Weer gebeld en weer het zit in de verouderde box. Toen er gelijk achteraan : we zullen een nieuwe box opsturen en u moet dan weer 20 euro aansluitkosten betalen. Ik gaf nog aan dat ik een paar weken geleden had gebeld en ze me kosteloos een nieuwe box zouden toe sturen en deze niet had gekregen. De reactie hierop verbaasde me extreem : ik heb dit kunnen lezen maar dat doen we niet meer. Ik aangegeven dat ik een manager wilde spreken maar die wilde ze niet geven. Toen nog een keer aangegeven en ze zei dat ze ging kijken of ze hem kon geven. Nog geen 5 seconde later had ik haar weer aan de lijn en ze zei dat ze het met haar manager besproken had en ik de kosten toch moest betalen. Gezien de duur dat ik in de wacht stond is het onmogelijk dat ze de manager gesproken had. Ik gaf toen uit principe aan dat ik dan na 8 jaar wilde stoppen met hun diensten en de reactie toen was : dan doe JE dat toch gewoon.

Kortom geen respect voor de klanten en collega’s. Ik heb het nu opgezegd en ga het voor veel minder geld bij KPN proberen.

Paco
27-06-2019

Ziggo

Ziggo daar zal ik voor gaan ze hebben super snel internet alleen de mensen zeiken omdat ze er zelf geen verstand van hebben

Henk
27-06-2019

Kapot moden DRAADJE STEKKER IS KAPOT

Duurt 4 dagen voor dat er een monteur kom

Probleem :was stekker stroom toevoer

Op de vraag stuur het maar op .

Antwoord: wij krijgen zoveel meldingen dat we het niet meer opsturen ,kortom wij vertrouwen de klanten niet .

Conclusie : een stel onbenullen aan de telefoon die een monteur kosten bedrijf 100 euro tussen 17.00/22.00 kom hij langs om de unid te vervangen oplossing : opsturen probleem opgelost kosten met nieuwe stekker 10 euro .

Goed gedaan ziggo volgend jaar weer 5 % erbij want het kost toch zo veel .

Rob
27-06-2019

Nooit geen problemen

Ik heb over internet geen problemen ook tv is erg goed op zich heb ik als ik problemen had dit altijd goed is opgelost en altijd vriendelijk te woord gestaan.

Het enige minpunt is net een ander ab genomen bij hun dan moeit je opnieuw kosten betalen ene kant kan ik het wel begrijpen zij maken toch kosten om het op te sturen en retour te krijgen wat ze altijd heel keurig doen.


Update van 27/06/2019:
Mensen klagen vaak alleen als het een slechte ervaring heeft maar een goede ervaring vaak niet

Jacqueline
27-06-2019

Kapot modem snel vervangen

Na een blikseminslag vlakbij ons huis, bleek het modem kapot te zijn. Geen radio TV, internet en telefoon meer. Na telefonisch contact met Kim van Rhenen van Ziggo kon ik een nieuw modem ophalen bij de Ziggo shop in A’dam. Dat was althans de snelste oplossing, beter dan via de post. Toen ik net de deur uit wilde gaan, reed er een Ziggo service auto door mijn straat. Toen ik de chauffeur aanhield verleende hij zijn medewerking om mijn kapotte modem om te ruilen, na wederom contact met de klantenservice van Ziggo. Veel gesputter uiteraard want eigenlijk moet er een afspraak gemaakt, een bonnummer bekend zijn etc. Je kunt niet zomaar op straat je Ziggo modem omruilen. , nee dat snap ik. Bij de klantenservice trof ik opnieuw Kim van Rhenen (!) en zij heeft toen alle moeite gedaan via de monteurs servicelijn en wat al niet meer, om mijn modem ter plekke te kunnen omruilen. Bedankt Kim en bedankt monteur Michel de Haan!

Jacqueline

René
27-06-2019

4 dagen nauwelijks tv ontvangst.

Nu al 4 dagen nauwelijks tv ontvangst. Gezien ale klachten over de service van Ziggo doe ik geen moeite om te bellen. Als dit zo blijft ben ik gedwongen om over te stappen naar een andere provider.

Johan
26-06-2019

4 maanden nauwelijks internet

Service is belabberd. Elk kwartier klapt de verbinding eruit. De klantenservice kan niks doen en ziet de helft van de tijd het modem niet. Monteur kost geld en kan het niet oplossen want alles is aan deze kant goed. Echt ongekend.