Ziggo reviews

1.4
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Tjeerd
15-12-2019

Alweer geen internet en tv

We hebben nu een jaar ziggo. En dit bevalt ons zeer slecht! Vanaf het begin is het alleen maar gedonder. WiFi valt constant weg, om de maand slecht beeld. Nu heb ik al een week geen tv geen internet dus ook geen wifi meer. 2x gebeld, en alle 2 van hun medewerkers zei tegen mij, dat er werkzaamheden plaats vinden. En dat ik na 17:00uur en in het weekend gewoon internet en tv zou moeten hebben. Dat is dus niet zo, zei ik tegen hun. Dan moest ik nog maar een week wachten. Dan zouden de werkzaamheden klaar zijn. Dus ze konden niks meer voor ons doe.mooi is dat. Bedankt ziggo!

Rob
15-12-2019

Mediabox geef ik een dikke onvoldoende

Wat kan ik zeggen over de mediabox? Programmas worden regelmatig maar voor de helft opgenomen. een tijdje geleden kwam er weer een probleem bij: kan het opgenomen programma niet afspelen. en wat heb ik vandaag? Opgenomen programma blijft al meteen bij het afspelen hangen. Dan hoor ik de disk rammelen en ineens zegt de box dat ik niks, maar dan ook helemaal NIKS heb opgenomen. Met andere woorden AL mijn opgenomen programmas zijn weg en nu doet de box helemaal niks mee. Tja en het is zondag, geen helpdesk aanwezig. Zucht .

Hannie
13-12-2019

Falend internet en wifi

Al 3 of 4 keer iemand thuisgehad voor storing internet, wifi, tv.

Allerlei nieuw boxen ontvangen. Nu ligt er al weer maanden een kabel door de kamer. het helpt allemaal niets. Ik wordt er echt tuut van!

Peter
13-12-2019

Met Ziggo ga je 15 jaar terug in de tijd.

Met 1 woord: DRAMA!

* Mediabox doet er 5 minuten over om op te starten.

* Zappen is verschrikkelijk. Super Traag

* Afstandbediening is een ramp en is onlogisch

* Regelmatig storingen

* Snelheid wifi veel lager dan beloofd.

* Menus's zijn compleet onoverzichtelijk en onlogisch.

* Ga je bv. een serie kijken op HBO dan mag je elke keer weer zoeken waar je was en ook weer opnieuw de ondertiteling instellen.

Nog nooit zo'n slecht product / service aangeschaft.

Na 1 jaar stap ik over. Voor mij dan ook nooit geen Ziggo meer.

Alber
12-12-2019

Bepaalde zijn verstoort maar ligt aan inkomen kastje

Wel 6 keer gebeld om het probleem dat het kastje in muur los zit enwe hebben een media box met aan geven kabel van ziggo en nog steeds zelfde probleem weer raad stellig ziggo af

Riet
12-12-2019

Vertel de klant dat Ziggo het probleem is

Als ik Netflix kijk of opgenomen programma’s dan wordt het beeld regelmatig verstoord door blokjes. Ziggo gebeld. Nieuwe horizon mediabox ontvangen en monteur voor installatie . Probleem niet verholpen. Zonde van de tijd en geld.

Herman
12-12-2019

Verhuizing

Heb op 11 december een verhuizing doorgegeven van een ernstig demente vrouw. Het zou binnen 3 dagen worden geregeld en als ik nog een voorkeur had voor een ochtend of middag kon ik dat de volgende dag doorgeven. Dat bleek onmogelijk. Omdat ik haar geboortedatum niet wist, ik was toen ergens anders, was het niet mogelijk om een voorkeur op te geven. Het gaat hier om een ernstig demente vrouw, de afspraak dat haar aansluiting zou worden verhuisd binnen 3 dagen stond vast, maar het precisering van die afspraak vanwege haar dementie kon niet omdat, volgens de Ziggo meneer, de privacywetgeving dat verhinderde. De monteur van Ziggo zal zeer waarschijnlijk bij haar komen terwijl dat niet kan. Het interesserde de Ziggo meneer aan de telefoon helemaal niets.

Dennis Buitenhuis
11-12-2019

Abonnement aangesmeerd zonder toezegging

Maandag 11/12/19 werd ik gebeld over dat ik klant ben bij ziggo voor televisie. Ik kon een aanbieding krijgen voor internet en bellen. Nadat ik gevraagd heb het kostenplaatje per mail te sturen en meerdere malen hiernaar gevraagd heb en nergens aan vast wilde zitten, kreeg ik 2 dagen daarna een nieuwe router etc. opgestuurd. Schandelijk en wat een manier van geld verdienen. Zit er aan te denken mijn televisie abonnement bij ziggo stop te zetten.

Rinke
11-12-2019

Klantenservice om te huilen

De WiFi is middelmatig, vaak zo traag dat mobiele telefoon de WiFi weigert en 3G verkiest.

De TV werkt goed, maar de Tv-Box doet er zo'n 3 minuten over om op te starten.

De klantenservice echter.is belabberd. Je mag al blij zijn als je iemand hebt die Nederlands spreekt en je niet belachelijk maakt. Daarnaast kunnen ze niks uitleggen, alleen maar zeggen 'Ziggo heeft gelijk' zonder te luisteren. Dat de klantenservicemedewerkers geen verstand van zaken hebben blijkt wel uit het feit dat ze elk op hun beurt iets compleet anders beweren.Klantvriendelijkheid kan en moet echt beter! Alle slechte reviews op deze site alleen al laten dat duidelijk zien.

Jordy
10-12-2019

Internet valt weg

Het internet valt bij ons om de 10 minuten weg voor ongeveer 10-15 seconden. Klantenservice gebeld, wist niet wat het probleem was. Monteur kost iets van 50 euro/uur dus dat gaat hem sowieso niet worden. Dit probleem hebben we sinds we de nieuwe connect box van Ziggo hebben. Heb alles al geprobeerd. Nieuw netwerk aanmaken, modem verhangen, versterkers in bridge modus, poorten open gezet maar helaas geen oplossing. Wilde ik op de website kijken naar mijn modeminstellingen maar de site wil niet eens laden. Dit speelt al ruim een jaar en nog steeds geen oplossing voor het probleem gevonden. Gauw overstappen naar een ander en die connect box tegen de muur kapot pleuren. Bedankt voor je tijd

Coen
10-12-2019

Elke keer vernieuwen kost je geld!

Omdat Ziggo het volgende doet krijgen ze van mij een 1:

-(fibre to the curve (grijze kast) leveren. Je laatste punt is de coax waardus die waardeloze connectbox aan vast zit. Veel al in de meterkast :R)

Om een duidelijk signaal te krijgen laten ze je betalen voor nieuwe aansluit punten omdat de CTTH (coax to the home) weer nieuwe sterkere signalen doorgestuurd krijgt.

Dus daardoor vervallen de eerdere aansluitpunten. Als je dit zelf of via de monteur laat doen kost je dit geld! Ook voor de punten waarop de televisies en digitale ontvangers etc zijn aangesloten!

-Beloftes komen ze niet na! Als je om IPV6 of betere mail screening vraagt wordt je uitgelachen heb ik het idee.

- De nieuwe wifi6 standaard 802.11AX is er al. Helaas doet ziggo niet mee met deze ontwikkelingen. Gebruikers mogen ook niet zelf kiezen uit een kabelmodem met eventueel weel die standaard. Spijtig erg Spijtig!

Verder leuk die chat functie op jullie site maar die is aan dove mans oren besteed heb ik het idee Ziggo! Of dit geval ogen!

John
10-12-2019

Trap er niet in Intenet snelheid en mediabox

Trap er niet ni: Overgestapt op Complete (in de kleine lettertjes jaar contract beloofd: 250 Mbit/s download - 25 Mbit/s upload,

Niets dan ellende. Internet snelheid tussen 1 en 10 mb, kan geen programma's terug kijken, want staan in cloud, kortom compleet waardeloos

Regina
09-12-2019

Klantenservice

Veel problemen met bedraad internet.

Klantenservice is zeer slecht, als het te lastig wordt verbinden ze de verbreking.

De medewerkers lijken niet gemotiveerd te zijn en zijn ook nog eens zeer slecht te verstaan.

Peter
07-12-2019

Awful

Speed is equal to that of the old dial up. Customer service is crap. Just pure rubbish.

Marleen
05-12-2019

Slechte service

Na aansluiten een slechte verbinding, bleek aan de aansluiting te liggen. monteur met houtje touwtje oplossing de kabel verlengd. Daarna alleen maar slechter, weer een monteur. deze zegt er zit storing in de box, dit is bekend. Ik bel, nee hoor er is geen storing bekend, weer een monteur. telkens 2 weken wachten op de monteur, maar ondertussen wel abonnementsgeld blijven innen. als speen kreeg ik een extra pakket voor een maand van een tientje, wat dus echt niet opweegt tegen de kosten. Monteur wilde ook kosten in rekening brengen, pas na een officiele klacht hoefde ik die toch niet te betalen. Veel beter waar ik nu zit, en ook nog eens gratis terugkijken en opnemen op tv. waar je bij ziggo extra voor moet betalen. veel geld voor weinig service en diensten. Ik raad ze niet aan.

Geert
05-12-2019

Waardeloze monteurs en klantenservice!

Ziggo gaat om van kabel naar digitaal en de consument word in deze " verbetering " op kosten gejaagd. 3x problemen dat de tv uitvalt of helemaal niet werkt. De zoveelste x klantenservice benaderd en het probleem zou kosteloos door een monteur worden verholpen. Wij zouden vanwege alle rompslomp een maand gratis 50 zenders ontvangen. De monteur is netjes gekomen maar gaf wel aan dat hij € 50.00 in rekening moest brengen. Hij is maar 10 minuten binnen geweest. Herhaaldelijk gebeld en de dame van de klantenservice blijft bij haar standpunt dat de monteur niet onder de garantie viel, en dat ze het bedrag dus in rekening zou brengen. Ppfffff na meerdere telefoontjes en de nodige stoom uit onze oren en de nodige slapeloze nachten trekken wij een dikke vette streep onder Ziggo. Genoeg andere providers. Wij willen in ieder geval de monteur Yousef uit Eindhoven hartelijk bedanken voor de misrekende €50,00. En Ziggo.hastalapasta. hopelijk gaan er meer klanten vertrekken.

COR
05-12-2019

Klantenservice

Wat zijn die mensen dom zeg. wtf, wat zijn die dom.

2 media box besteld en 1 nieuwe modem.

3 december 1 mediabox ontvangen. gebeld. na een hoop gezeik maar opgehangen.

toch hebben ze iets gedaan. 5 december 1 modem ontvangen. weer gebeld. er is maar een modem en een mediabox besteld.

gevraagd of ze er nog een voor me wil noteren.

zal morgen bezorgd worden.

Ik zie t heel somber in. HEEL SOMBER

Klaas
05-12-2019

Aansmeren uitbreiding

Ben gebeld door "Ziggo" om behalve tv wat ik nu heb, ook telefoon etc te nemen. heb meneer netjes zijn woordje laten doen en gezegd dat ik er nog over wilde nadenken.

tot mijn verbazing ontving ik de volgende dag een bevestigingsmail van de bestelling, die ik niet gedaan had. dan kan je alleen telefonisch bij de klantenservice reageren en of een formulier downloaden en per post opsturen, dat je eert op internet moet vinden.

beide gedaan, maar dan krijg je geen bevestiging van de annulering. wel het advies om je oude provider te bellen over de annulering zodat die blijft leveren. ze hadden kennelijk meteen de overstap actie ondernomen. nooit sta ik nog iemand die me telefonisch over zoiets benader te woord.

let wel ik heb absoluut geen ja gezegd door de telefoon. of het moet zijn als stopwoordje: ja, daar moet ik nog eens over nadenken.

Coba
04-12-2019

Zwaar belazerd

Heel ontevreden Ziggo heeft misleidende verkoop praktijken, slechte klanten service en al wil je meer betalen voor een duurder pakket. Dan kan het niet eens. Kijk uit met dit bedrijf.

Ik ben benaderd door een extern bedrijf die voor Ziggo werkt, die mij wijs heeft gemaakt dat ik dezelfde levering zou blijven krijgen van data 50 download en 50 upload (Wat slijmerig is aangezien ik technisch niet veel kennis heb over dit soort dingen, mijn dochter wel). Ik en mijn dochter zijn nu in kwaliteit omlaag gegaan van glasvezel naar coax. En hebben nu 50 down en 5 up.

We kunnen niet van pakket wisselen omdat ik bij de opdringerige verkoper heb gekozen voor een korting (waar ik niet over kon nadenken anders kon ik de korting niet krijgen). Maar al zouden we naar een duurder pakket gaan wat niet kan.

Zelfs dan is het maximale wat we kunnen krijgen met upload 25. Dus nu heeft mijn dochter een tweede internet pakket afgesloten bij onze vorige provider want als ik het pakket bij Ziggo wil opzeggen dan kost het mij circa 600 euro. Klantenservice van Ziggo is trouwens ook niks. Ik belde binnen, werd in de wacht gezet en de persoon van de klanten service hing op.

Echt opletten met deze verkopers die voor Ziggo werken dus. Mijn moeder is zwaar teleurgesteld dat mensen zoiets doen en het bedrijf geen verantwoordelijkheid neemt en zulke praktijken steunt. Ze moet keihard werken voor haar geld en dat ze gewoon mensen laten stikken heel triest

Pieter
03-12-2019

Falend vast internet, wifi is stabieler

Meerdere keren per week een falend vaste internet verbinding. Duurt enkel minuten of soms uren. Volgens de router is er niks aan hand, vreemd genoeg heb ik wel een zwakke WiFi verbinding. Met een eigen bedrijf een fikse afknapper die soms geld kost.