COR
05-12-2019

Klantenservice

Wat zijn die mensen dom zeg. wtf, wat zijn die dom.

2 media box besteld en 1 nieuwe modem.

3 december 1 mediabox ontvangen. gebeld. na een hoop gezeik maar opgehangen.

toch hebben ze iets gedaan. 5 december 1 modem ontvangen. weer gebeld. er is maar een modem en een mediabox besteld.

gevraagd of ze er nog een voor me wil noteren.

zal morgen bezorgd worden.

Ik zie t heel somber in. HEEL SOMBER

Klaas
05-12-2019

Aansmeren uitbreiding

Ben gebeld door "Ziggo" om behalve tv wat ik nu heb, ook telefoon etc te nemen. heb meneer netjes zijn woordje laten doen en gezegd dat ik er nog over wilde nadenken.

tot mijn verbazing ontving ik de volgende dag een bevestigingsmail van de bestelling, die ik niet gedaan had. dan kan je alleen telefonisch bij de klantenservice reageren en of een formulier downloaden en per post opsturen, dat je eert op internet moet vinden.

beide gedaan, maar dan krijg je geen bevestiging van de annulering. wel het advies om je oude provider te bellen over de annulering zodat die blijft leveren. ze hadden kennelijk meteen de overstap actie ondernomen. nooit sta ik nog iemand die me telefonisch over zoiets benader te woord.

let wel ik heb absoluut geen ja gezegd door de telefoon. of het moet zijn als stopwoordje: ja, daar moet ik nog eens over nadenken.

Coba
04-12-2019

Zwaar belazerd

Heel ontevreden Ziggo heeft misleidende verkoop praktijken, slechte klanten service en al wil je meer betalen voor een duurder pakket. Dan kan het niet eens. Kijk uit met dit bedrijf.

Ik ben benaderd door een extern bedrijf die voor Ziggo werkt, die mij wijs heeft gemaakt dat ik dezelfde levering zou blijven krijgen van data 50 download en 50 upload (Wat slijmerig is aangezien ik technisch niet veel kennis heb over dit soort dingen, mijn dochter wel). Ik en mijn dochter zijn nu in kwaliteit omlaag gegaan van glasvezel naar coax. En hebben nu 50 down en 5 up.

We kunnen niet van pakket wisselen omdat ik bij de opdringerige verkoper heb gekozen voor een korting (waar ik niet over kon nadenken anders kon ik de korting niet krijgen). Maar al zouden we naar een duurder pakket gaan wat niet kan.

Zelfs dan is het maximale wat we kunnen krijgen met upload 25. Dus nu heeft mijn dochter een tweede internet pakket afgesloten bij onze vorige provider want als ik het pakket bij Ziggo wil opzeggen dan kost het mij circa 600 euro. Klantenservice van Ziggo is trouwens ook niks. Ik belde binnen, werd in de wacht gezet en de persoon van de klanten service hing op.

Echt opletten met deze verkopers die voor Ziggo werken dus. Mijn moeder is zwaar teleurgesteld dat mensen zoiets doen en het bedrijf geen verantwoordelijkheid neemt en zulke praktijken steunt. Ze moet keihard werken voor haar geld en dat ze gewoon mensen laten stikken heel triest

Pieter
03-12-2019

Falend vast internet, wifi is stabieler

Meerdere keren per week een falend vaste internet verbinding. Duurt enkel minuten of soms uren. Volgens de router is er niks aan hand, vreemd genoeg heb ik wel een zwakke WiFi verbinding. Met een eigen bedrijf een fikse afknapper die soms geld kost.

Mi

Anderhalve maand zonder internet

Ziggo is een troep bedrijf. Anderhalve maand geen internetverbinding in huis. Klantenservice die het wel kunnen oplossen maar iedere keer met loze beloftes komen. Echt een zware afrader.

03-12-2019

Het ligt altijd aan de kabel, die ze zelf leveren

Na een tijdje een chat sessie geprobeerd te hebben met Andrez ging het uiteindelijk van kwaad tot erger. Onzin argumenten en natuurlijk dreigen met kosten voor de monteur. Kabel bleek niet het probleem te zijn maar zoals gewoonlijk de internet kwaliteit van Ziggo. Heb mijn abonnement opgezegd en kijk nu F1 via een vps verbinding. De rest is allemaal hetzelfde qua TV maar internet is nu veel stabieler en werkt 24/7. Ziggo is gewoon zeer slecht.

Simone

Slechte Wi-Fi en box

De Wi-Fi doet het 50% van de tijd niet of is heel langzaam. Ik schrijf deze review terwijl ik weer naar een vastgelopen tv opname aan het kijken ben. Bijna elke opname loopt 1 of meerdere keren vast, de andere opname heeft geen geluid.

Femke
02-12-2019

Al maanden geleden mijn bedrijfsnaam geprobeerd om te zetten wat niet gelukt is, ook niet na 3 x papieren opsturen. Nu na zoveelste storing weer geen beeld op de tv. Klantenservice gebeld, half uur in de wacht gestaan om vervolgens opgehangen te worden. Ondertussen was het n 8 uur dus geen klantenservice meer. Zakelijk nog wel, hebben me enig sinds verder geholpen maar ik moest toch nog terug bellen. Werd ik niet meer geholpen omdat ik toch geen zakelijk had volgens Ziggo. Dus nu 2 uur verder en zit zonder televisie. Ik ga toch maar weer naar een andere provider op zoek.

Rebecca
02-12-2019

Westerwolde en Tynaarlo ziggo slechte kwaliteit!

Slecht in Westerwolde geen of nauwelijks wifi, opnemen programma's worden de helft van de tijd gewoon niet opgenomen, programma gemist helemaal een drama wil je pauzeren krijg je een foutcode kan je het programma plus reklame nog een keer bekijken, ik betaal voor Netflix 13,50 per maand via Ziggo is het dagelijkse kost haperend beeld, en geluid en blokjes kijken wordt er niet goed van. Heb twee aansluitingen goed voor 178 euro, Ziggo doe er wat aan anders stap ik over!@??

Sarah

5 weken geen tv

Eindeloze telefoon gesprekken 3 chat gesprekken tv doet 90 % niet waardeloze service 1 x goede meneer aan de telefoon veder is alles waardeloos! o en ik moet wel.blijven betalen tot dat probleem wordt opgelost maar na 5 weken is er nog niks opgelost dan maar wachten op monteur 4?

Maurice
02-12-2019

Elke week wel een avond dat het ruk is

Ziggo weet het internet wekelijks plat te leggen. Waar betaal je voor?

Piet

Slechte service

Al maanden problemen met internet en tv.

Gemakshalve worden er kabels opgestuurd ter vervanging maar na vervanging blijkt dit volkomen nutteloos.

Voor een bedrag van 95,00 Euro per maand had ik wel een beter product verwacht.

Helaas is Vodafone hier een onderdeel van geworden

die altijd een goed product heeft geleverd.

GJ

Slechte klantenservice

Al jaren klant bij Ziggo. Internetverbinding is niet stabiel en valt regelmatig weg. Thuiswerken is daardoor haast onmogelijk geworden. Monteur kan langskomen maar als blijkt na een zelfcheck dat er toch wellicht een breuk in een kabel zit of iets niet goed is aangesloten, betaal je alsnog de kosten van de monteur zelf. Wel proberen ze gelijk een duurder abonnement aan te praten, want wellicht is het huidige pakket te licht voor de huidige activiteiten. Leuk geprobeerd, maar het werkte altijd prima en staat volgens mij los van een stabiele internetverbinding. Kortom ze komen niet met een oplossing. Besloten zelf maar met een oplossing te komen.We zeggen het abonnement voor internet en bellen maar op en stappen over naar een andere provider. Als Ziggo klantenservice beter haar best had gedaan hadden ze een klant kunnen behouden. Jammer dat ze niks met de klachten doen!

Liset
02-12-2019

Of we als klanten complete debielen zijn

Al dagen geen internet en tv!

Schande schande schande

Joop
01-12-2019

Kan veel beter.

Regelmatig valt internet weg, modem reset en zelfs vervangen helpt hier niet bij, Ziggo go app voor Android tv is beloofd in 2018, zijn straks 2020 en nog geen app. 4k tv heeft ook totaal geen zin met het aanbod.

Prijzen gaan steeds meer omhoog, service wordt minder. Apparatuur is slecht of wordt niet geleverd. Ziggo hou op met die rot boxjes, zorg voor een goede tv app over internet. Als klanten bellen zorg dan voor kundige klantenservice en niet een stel goedkope krachten. verlaag die absurde giganet prijzen.over de 70 euro pm.voor deze kwaliteit .No way. zorg eerst maar eens dat klanten hun bestaande beloofde snelheid halen en een stabiliteit hebben van 100 procent.

Sander
28-11-2019

Dramatische service

Wat een dra-ma klantenservice. Telefoonnummers op de klantenservice website doen het niet; het is nog een half uur voor sluitingstijd. Staan je slecht ter woord bij de chat. Willen totaal niet meedenken en als je 2 minuten niet reageert vragen ze of je er nog bent terwijl je zelf 5 minuten wacht op reactie. Simpele contractovername lijkt veel lastiger dan het is. Jammer, maar mij ben je kwijt Ziggo. En contractovername lijkt iets simpels, maar bij Ziggo kunnen ze er niks van.

Dennis
28-11-2019

Slechte service

Bij het het afsluiten van mijn abonnement is er kabelschade geconstateerd. Is toegezegd dat het binnen 10 weken zou worden opgelost. Wat ik overigens heel lang vind maar goed. Wordt tot op heden nog niks aan gedaan. Slecht internet geen tv! Kijken via de app kan dan nog net! Met kunst en vlieg werk. Dus de dienst die je afsluit wordt niet waargemaakt! Maar kan je contract niet opzeggen en er kan niet worden gecompenseerd. Het antwoord is dan je moet blijven betalen totdat er ooit iemand komt om die kabel te maken en maar moet blijven betalen voor iets wat je niet kan waarmaken. Zo iets slechts heb ik niet vaak meegemaakt. Zodra die kabel is gemaakt zeg ik het ook alles gelijk op! Nooit meer!

Janine
27-11-2019

Om moedeloos van te worden

Al jaren klant, maar nooit echt tevreden geweest.

Klantenservice behulpzaam, maar problemen nooit echt opgelost.

Helaas al die jaren op ons adres geen goede alternatieven.

Twee grootste klachten: internet en de Mediabox.

Internet ligt er zo vaak uit, steeds op een ander apparaat (terwijl we 500Mb/s hebben).

De Mediabox is helemaal een ramp. Stompzinnig menu, supertraag, opstarten duurt al 2,5 minuten, beeldstoringen, vastlopers, spontaan uitschakelen, Netflix zit vaak vast. We hebben nu onze vierde al, vele monteurs langs geweest. De eerste monteur deed iets, en dat kwam de volgende dan weer corrigeren. Schandalig om voor zoveel geld klanten op te zadelen met zo'n slecht apparaat.

Richard
27-11-2019

Belabberde service Problemen met horizon mediabox

Ik ben al meer dan 20 jaar klant en word je zoo slecht behandeld eerst de bekabeling daar zou de storing zitten, deze is vervangen ook de splitter.

De volle mep betaald. Opgelost zou je zeggen, nee dus. Weer een andere mediabox werkt ook niet naar behoren weer vervangen. Weer gemeld dat de problemen niet zijn opgelost. En vermeld dat ik niets meer wil betalen voor de monteur. Nieuwe monteur, constateerde dat de bekabeling verkeerd was aangesloten en de WiFi booster niet geschikt is in onze situatie en heeft een connectbox geplaatst. Binnen komend signaal perfect bekabeling in goede conditie en WiFi werkt perfect in heel het huis. Maar monteur vermeld dat de mediabox niet goed is.

Na 2,5 week zou ik terug gebeld worden, ja je raad het al niet gebeurd. Weer bellen en weer de hele riedel, het ligt aan de bekabeling binnen of buiten en niet aan de mediabox moet de monteur weer betalen als hij komt dat doe ik uiteraard niet ik wil een andere box maar die krijg ik niet. Moet een nieuw abonnement afsluiten dat is bogend € 20 p/m meer dan krijg ik de media box next die wel werkt. Heel treurig zoo ga je met geen klanten om. Wat ik ga doen?

William

Denkend aan satelliet schotel

Wat mij tegenvalt is dat er zenders uit het zender pakket verdwijnen zonder enige uitleg .

ik heb besloten om mijn satelliet schotel weer te plaatsen om weer een vol BBC pakket te ontvangen ook regionaal.

Ziggo zet in op internet maar een goed zenderpakket

blijft achter.