Sarah

5 weken geen tv

Eindeloze telefoon gesprekken 3 chat gesprekken tv doet 90 % niet waardeloze service 1 x goede meneer aan de telefoon veder is alles waardeloos! o en ik moet wel.blijven betalen tot dat probleem wordt opgelost maar na 5 weken is er nog niks opgelost dan maar wachten op monteur 4?

Maurice
02-12-2019

Elke week wel een avond dat het ruk is

Ziggo weet het internet wekelijks plat te leggen. Waar betaal je voor?

02-12-2019

Al maanden problemen met internet en tv.

Gemakshalve worden er kabels opgestuurd ter vervanging maar na vervanging blijkt dit volkomen nutteloos.

Voor een bedrag van 95,00 Euro per maand had ik wel een beter product verwacht.

Helaas is Vodafone hier een onderdeel van geworden

die altijd een goed product heeft geleverd.

GJ

Slechte klantenservice

Al jaren klant bij Ziggo. Internetverbinding is niet stabiel en valt regelmatig weg. Thuiswerken is daardoor haast onmogelijk geworden. Monteur kan langskomen maar als blijkt na een zelfcheck dat er toch wellicht een breuk in een kabel zit of iets niet goed is aangesloten, betaal je alsnog de kosten van de monteur zelf. Wel proberen ze gelijk een duurder abonnement aan te praten, want wellicht is het huidige pakket te licht voor de huidige activiteiten. Leuk geprobeerd, maar het werkte altijd prima en staat volgens mij los van een stabiele internetverbinding. Kortom ze komen niet met een oplossing. Besloten zelf maar met een oplossing te komen.We zeggen het abonnement voor internet en bellen maar op en stappen over naar een andere provider. Als Ziggo klantenservice beter haar best had gedaan hadden ze een klant kunnen behouden. Jammer dat ze niks met de klachten doen!

Liset
02-12-2019

Of we als klanten complete debielen zijn

Al dagen geen internet en tv!

Schande schande schande

Joop
01-12-2019

Kan veel beter.

Regelmatig valt internet weg, modem reset en zelfs vervangen helpt hier niet bij, Ziggo go app voor Android tv is beloofd in 2018, zijn straks 2020 en nog geen app. 4k tv heeft ook totaal geen zin met het aanbod.

Prijzen gaan steeds meer omhoog, service wordt minder. Apparatuur is slecht of wordt niet geleverd. Ziggo hou op met die rot boxjes, zorg voor een goede tv app over internet. Als klanten bellen zorg dan voor kundige klantenservice en niet een stel goedkope krachten. verlaag die absurde giganet prijzen.over de 70 euro pm.voor deze kwaliteit .No way. zorg eerst maar eens dat klanten hun bestaande beloofde snelheid halen en een stabiliteit hebben van 100 procent.

Sander
28-11-2019

Dramatische service

Wat een dra-ma klantenservice. Telefoonnummers op de klantenservice website doen het niet; het is nog een half uur voor sluitingstijd. Staan je slecht ter woord bij de chat. Willen totaal niet meedenken en als je 2 minuten niet reageert vragen ze of je er nog bent terwijl je zelf 5 minuten wacht op reactie. Simpele contractovername lijkt veel lastiger dan het is. Jammer, maar mij ben je kwijt Ziggo. En contractovername lijkt iets simpels, maar bij Ziggo kunnen ze er niks van.

28-11-2019

Bij het het afsluiten van mijn abonnement is er kabelschade geconstateerd. Is toegezegd dat het binnen 10 weken zou worden opgelost. Wat ik overigens heel lang vind maar goed. Wordt tot op heden nog niks aan gedaan. Slecht internet geen tv! Kijken via de app kan dan nog net! Met kunst en vlieg werk. Dus de dienst die je afsluit wordt niet waargemaakt! Maar kan je contract niet opzeggen en er kan niet worden gecompenseerd. Het antwoord is dan je moet blijven betalen totdat er ooit iemand komt om die kabel te maken en maar moet blijven betalen voor iets wat je niet kan waarmaken. Zo iets slechts heb ik niet vaak meegemaakt. Zodra die kabel is gemaakt zeg ik het ook alles gelijk op! Nooit meer!

Janine
27-11-2019

Om moedeloos van te worden

Al jaren klant, maar nooit echt tevreden geweest.

Klantenservice behulpzaam, maar problemen nooit echt opgelost.

Helaas al die jaren op ons adres geen goede alternatieven.

Twee grootste klachten: internet en de Mediabox.

Internet ligt er zo vaak uit, steeds op een ander apparaat (terwijl we 500Mb/s hebben).

De Mediabox is helemaal een ramp. Stompzinnig menu, supertraag, opstarten duurt al 2,5 minuten, beeldstoringen, vastlopers, spontaan uitschakelen, Netflix zit vaak vast. We hebben nu onze vierde al, vele monteurs langs geweest. De eerste monteur deed iets, en dat kwam de volgende dan weer corrigeren. Schandalig om voor zoveel geld klanten op te zadelen met zo'n slecht apparaat.

27-11-2019

Belabberde service Problemen met horizon mediabox

Ik ben al meer dan 20 jaar klant en word je zoo slecht behandeld eerst de bekabeling daar zou de storing zitten, deze is vervangen ook de splitter.

De volle mep betaald. Opgelost zou je zeggen, nee dus. Weer een andere mediabox werkt ook niet naar behoren weer vervangen. Weer gemeld dat de problemen niet zijn opgelost. En vermeld dat ik niets meer wil betalen voor de monteur. Nieuwe monteur, constateerde dat de bekabeling verkeerd was aangesloten en de WiFi booster niet geschikt is in onze situatie en heeft een connectbox geplaatst. Binnen komend signaal perfect bekabeling in goede conditie en WiFi werkt perfect in heel het huis. Maar monteur vermeld dat de mediabox niet goed is.

Na 2,5 week zou ik terug gebeld worden, ja je raad het al niet gebeurd. Weer bellen en weer de hele riedel, het ligt aan de bekabeling binnen of buiten en niet aan de mediabox moet de monteur weer betalen als hij komt dat doe ik uiteraard niet ik wil een andere box maar die krijg ik niet. Moet een nieuw abonnement afsluiten dat is bogend € 20 p/m meer dan krijg ik de media box next die wel werkt. Heel treurig zoo ga je met geen klanten om. Wat ik ga doen?

William

Denkend aan satelliet schotel

Wat mij tegenvalt is dat er zenders uit het zender pakket verdwijnen zonder enige uitleg .

ik heb besloten om mijn satelliet schotel weer te plaatsen om weer een vol BBC pakket te ontvangen ook regionaal.

Ziggo zet in op internet maar een goed zenderpakket

blijft achter.

Anne

Eén doffe ellende

Ik zit nu zo'n anderhalf jaar bij Ziggo en ik ben totaal niet tevreden. Internet valt heel vaak uit. En programma's terugkijken is al helemaal een ramp. De rode knop op de afstandsbediening doet het gewoonweg niet. Als ik er al in slaag via het ergerlijk trage tv-portal op de juiste plek te belanden en via "tv gemist " eindelijk mijn gemiste programma kan beginnen te kijken, valt de boel met de regelmaat van de klok na vijf minuten uit en moet ik alle stappen opnieuw doorworstelen. Ergerlijk, echt ergerlijk.

Ik zit nog even aan dit abonnement vast, maar daarna zien ze me nooit meer terug.

Sander

Ik weet het niet meneer

Ik heb een webhosting bedrijf en 300+ klanten op een VPS. Nou word het IP-adres van deze VPS geblokkeerd door de mailserver van Ziggo waardoor ik en ook mijn 300 klanten niet kunnen mailen naar een Ziggo adres. Klantenservice weet niks en kan niet helpen. WTF!

26-11-2019

Slechte ontvangst

Altijd storing beeld valt weg ,kan niet terugkijken en onbemand doet het ook bijna nooit .zodat ik nooit gebruik van mijn Netflix abonnement kan maken

25-11-2019

We zijn al een aantal jaren klant van ziggo en absoluut niet tevreden. Ieder jaar worden de prijzen flink verhoogd, klachten of opmerkingen hierover worden niet opgevolgd. De verhogingen gaan altijd onder de noemer dat ze hun aanbod willen uitbreiden en hun service willen verbeteren, naar mijn idee hoort dit standaard te zijn en moet je hier niet ieder jaar voor te verhogen.

Hun on demand optie is echt een waardeloze zoekmachine. Je zou toch zeggen dat ze ondertussen af hebben kunnen kijken van platforms zoals netflix of disney hoe het wel werkt.!

Hun internet is niet stabiel.

Als je op hun forum iets schrijft zijn de mensen die reageren volgens mij in dienst bij ziggo zelf die zaken nuanceren of verdraaien, erg kwalijk allemaal.

Mijn advies als je overweegt ziggo te nemen: doe het niet.

Aangezien ziggo zelf ook mee leest: get your shit together!

NEEM NOOIT MEER ZIGGO

Ziggo is een waardeloos bedrijf en helaas krijg je nooit de mensen te pakken, naar de klantenservice je komt gewoon niet verder. is een zeer onkundig bedrijf waarom: ik ben nu al maanden bezig over mijn wifi verbinding, deze valt continu weg en heeft een snelheid 17 mbits ik betaal voor 250 mbits

heb al diverse wifi versterkers gehad van Ziggo en ook deze zijn waardeloos.

in een woord een brok ellende. u bent gewaarschuwd. rekeningen sturen zijn ze erg goed in.

zit nu al weer vijf dagen te wachten op een telefoontje van een wifi specialist. gevraagd aan klantenservice of ik deze man even kan spreken antwoord helaas en ik weet niet wie het is.

ziggo is niet goed voor stress en hoge bloeddruk.

Astrid

Ziggo Zakelijk

Eerst gebeld door Ziggo Zakelijk met een fantastische aanbieding (too good to be true). Aangegeven dat ik hier eerst over na wilde denken. Toen zij weer belden en ik op de aanbieding in wilde gaan, was de aanbieding niet meer geldig. Uiteindelijk ben ik toch overgestapt op Ziggo Zakelijk.

Bij levering kwam de verkeerde box. Na overleg met de monteur heb ik deze teruggestuurd. De 2e box die geleverd was, bleek niet zinvol te zijn, aangezien de systemen en de TV niet op elkaar aansloten. Power Promise geeist, omdat ook de wifi niet voldoende was in huis.

Toen kwam de factuur … terwijl in het aanbod 1 maand gratis aangeboden werd, krijg ik een dubbel zo hoge factuur dan afgesproken! Na overleg komt er een credit nota, maar daar moet ik nog een maand op wachten. Ik zou iedereen Ziggo Zakelijk - contract wat je telefonisch wordt aangeboden - afraden.

Tako

Waardeloos bedrijf zonder service

Waardeloze Service van Ziggo.

Door een storing (weer) was er op 23 november geen internet en geen telefoon. Nadat deze verholpen was hebben wij het modem gereset.

Dit hielp niet dus heb ik de klantenservice gebelt.

Allereerst wordt je als debiel behandeld maar allerlei vragen op het niveau van "controleren op de stekker in het stopcontact zit."

Dit overleeft te hebben kwamen we op het echt probleem. Ik diende de groene kabel uit de spitter te trekken en deze direct op het modem aan te sluiten via het muurcontact.Een groene kabel? Ik had alleen maar witte kabels. Nee groene kabel. Het bleek dus een witte kabel te zijn met aan het einde een groen randje. Dat is volgens de ziggo klantenservice een groene kabel. Ik bedoel maar, wat een IQ

Trekken ja. Ik zei nog, ik denk dat de kabel dan stuk gaat. Nee dat gebeurde niet. En ja hoor, met trekken trok ik de kabel helemaal naar zijn moer.Dus ik had nu helemaal niks. Dan moest er maar een monteur komen. Ik vroeg hem, hoe lang duurt het voordat hij hier is? Nou dat kon niet meteen. Ik vroeg, wanneer dan wel? Dinsdag middag tussen 12 en 18 uur!

Ik zit dus 3,5 dagen zonder internet en zonder telefoon. En dat allemaal door een storing en een fluitketel van de klantenservice.

Het si zo jammer dat ze een monopolie hebben voor snel internet anders was ik zaterdag al vertrokken. Wat een vreselijk bedrijf is het toch met randdebielen die op de klantenservice werken. Totaal geen notie van praktijk. Mensen kunnen niet zo lang zonder internet, zeker als je zoals wij een bedrijf aan huis hebt

Het heeft 1 voordeel. Je kan lekker op tijd naar bed

Joana
23-11-2019

Vertrouw Ziggo niet mensen! Alles gaat mis. Zo vaak gebeld. Ze zouden dit en dat regelen, maar gebeurd niet en wanneer het wel gebeurd, gebeurd het pas maanden later. Ik vertrouwde Ziggo dat mijn retourbox gewoon netjes was afgehandeld. Maanden later kreeg ik een hoge rekening dat het niet was ontvangen bij Ziggo. Ze zeiden dat er een mail was verstuurd met een reminder. Nog nooit een mail gehad. Wat een onzin en hoop gelul. Wel geld binnen halen, maar je klanten fatsoenlijk helpen dat kennen ze niet.

Ed
22-11-2019

Was eerst goed

Ben al 20 jaar bij ziggo ,maar alles in 1 start abonnement was eerst goed ,maar wordt steeds slechter . Kan bijna niks meer terug kijken op ziggo go en internet verbinding en ziggo go blijft maar wegvallen . Ze zijn al jaren keer op keer van alles zogenaamd s'nacht aan het upgraden (voor de duizendste keer ). Ik lees nu iets over hun afpersen van x4all . Dus overstappen naar x4all heeft ook geen zin .