18-06-2020

Reclameblokken id en ci channel

Doe eens iets aan die belachelijk grote aantallen reclames die tussendoor worden uitgezonden op CI en ID channel.6 reclameblokken van 5 minuten voor een programma van 50 minuten!. En ook nog de meest irritante NL reclames die er te vinden zijn en steeds dezelfde!.

Hasan
17-06-2020

Ziggo! moet denk ik dit alle problemen oplossen en niet te veel geld incasseren

Ziggo! heeft wel echt veel problemen als ik dit alle klachten lees Ziggo moet echter vaak deze alle problemen oplossen denk ik?? en niet te veel geld incasseren, en Ziggo moet vaak regelmatig Firmware update sturen als er problemen is? aan de Ziggo Connect Box Arris of Compal,?? en of Media Box?

Lotte

Ziggo vordert onnodige kosten

Ziggo vordert onnodig kosten. Bij het opzeggen van mijn abbonement bij Ziggo moest ik de digitale ontvangen terugsturen, dit netjes gedaan. Echter moet ik alsnog de boete betalen omdat ik het apparaat niet teruggestuurd zou hebben.

Arie

Slechtste provider van Nederland

Betalingen worden niet tijdig verwerkt door Ziggo. Geld staat direct op de rekening, maar Ziggo heeft 10 dagen nodig om dit te verwerken. Hoe krijg je dus een achterstand in betalen terwijl die er niet is!

Verder zou ik op 15 juni 2020 terug gebeld worden door het klachtenmanagement, dhr. Edwin Vonk.

Welnu, er is tot op heden niet gebeld en als ik ze daarop via de chat aanspreek, dan is er niets bekend. Gelukkig neem ik telefoongesprekken op en kan ik dus bewijzen dat Ziggo liegt en bedriegt.

Wil je graag bedonderd worden, neem dan een abonnement bij Ziggo.

Ik ga in ieder geval weg bij deze oplichters!

16-06-2020

Abonnement opgezegd

Vandaag 16-6-2020 telefonisch bij Ziggo mijn abonnement opgezegd per 16 juli 2020 omdat ik dan ga verhuizen. Er geldt een opzegtermijn van 1 maand volgens de man die ik aan de telefoon had.

Krijg 20 minuten later een mail dat mijn abonnement per vandaag (16-06-2020) wordt beëindigd.

Ik bellen dat dit onjuist is en het 16 juli moet zijn. Volgens de dame die ik nu aan de telefoon heb kan dit niet meer ongedaan worden gemaakt en sorry voor de fout. Ik eis dat ik word doorverbonden met iemand van Ziggo administratie. De man die ik nu krijg kan nu wel iets regelen over 3 dagen heeft u weer TV. Wat een log bedrijf. Ze kunnen direct afsluiten maar het pas na veel heen en weer gebel over 3 dagen weer aansluiten. Waardeloos.

16-06-2020

We hebben het fout gedaan en we verhalen het op u

Ik heb eerder over ziggo geschreven. Ik ben 3 maanden verder en ik heb gelijk. Ze hebben het fout in het systeem gezet. Ik had een abonnement afgesloten op 20 december 2019 die is 3 februari ingegaan (2020). Het ging mis na 3 maanden, want ik kreeg ipv 6, 3 maanden korting en 6 is wat ik zou krijgen.

Dit is dus een fout van hun. Maar het kan niet in het systeem veranderd worden. Dus gaan ze mij ongevraagd een nieuw contract letterlijk door de strot douwen. Opnieuw 6 maand korting en tot 9 juni 2021 gewoon schatplichtig. Ik kan hem nu wel opzeggen als het goed is. En dat gaat gebeuren. Ik zoe een andere provider. Ik ben klaar met ze.

Dave
15-06-2020

Wat een incompetente medewerkers bij de service zeg

Werkelijk ongelofelijke (beroerde) ervaring gehad met de klantenservice bij Ziggo. U zoekt het maar uit meneer! We sturen wel een kabeltje op ergens tussen de komende 3 tot 5 dagen. Uw probleem, uw verantwoordelijkheid! Box (tv) werkt niet maar Netflix wel. Dus het ligt niet aan de verbinding maar aan de box. Klant tevredenheid 2 (voor de moeite) op een schaal van 10. Wegblijven hier!

Ronnie

Zeer slechte service

De service is beneden alle niveau's. Verschillende medewerkers komen met compleet verschillende antwoorden. Problemen worden niet opgelost.

De monteurs hebben elke keer het probleem thuis gevonden (100% mijnheer!) , maar falen telkens weer.

Ziggo al meerdere keren thuis ontvangen, maar het werkt nog steeds niet. Bij Ziggo komt men niet heel erg klantgericht over; er is weinig interesse om iemand als klant te behouden.

Hopen dat de concurrentie beter is want hier wil ik nooit meer terug komen.

Safak

ZIGGO JULLIE KLANTENSERVICE IS BAGGER! JULLIE PROCESSEN LOPEN LANGS ELKAAR HEEN

Slechtste klantenservice & proces manager ooit, ik heb 14x moeten bellen om enkel bevestiging van de opzegging te ontvangen (4 maanden verder) en heb tot de dag van vandaag nog steeds niets ontvangen!

Dankzij de flexibiliteit van kpn toch het probleem weten op te lossen! sluit geen abbo af bij ziggooo!

14-06-2020

Heel onbeschoft behandeld.

Bij storing met mijn internet, op 27 mei jl - voor de zoveelste keer- , heb ik Ziggo gebeld. Was nog bezig om de storing WEER uit te leggen, werd de hoorn op de haak gegooid, met de mededeling ''ik kan je niet te woord staan''. Ik was flabbergasted. ONGELOVELIJK. Had zo'n onbeschofte behandeling niet veracht. Heb bij een andere Ziggo medewerker (op dezelfde dag) een klacht in gediend. Na ca.15 dagen ben ik gebeld, door Ziggo: ze kunnen niets met de klacht, omdat ze de onbeschofte persoon niet kunnen traceren.

Gini
13-06-2020

Zonder toestemming van mij geld incasseren

Maak altijd zelf het abonnementsgeld over tot 2 maanden geleden, het geld word automatisch geincasseerd door Ziggo, hier was ik niet van gediend en klantenservice gebeld ja mevrouw er is een storing geweest sorry hiervoor het zal niet meer gebeuren, wat schertst mijn verbazing deze maand wordt het geld weer automatisch geincasseerd en ook nog 2 weken voordat ik dat zelf altijd overmaak heb het bedrag dan 2 keer betaald in 1 maand, wordt ook constant van het internet afgegooid, ziggo is een slechte provider, ik raad het niemand aan met dit bedrijf in zee te gaan!

Max
12-06-2020

Geen haast om eigen fout te herstellen

Donderdagmorgen 9.30 uur werkt een monteur aan het kastje in de straat. Vanaf dat moment geen signaal meer naar ons huis. Ziggo gebeld. Ligt inderdaad aan het signaal. Wacht even af tot 12 uur, wellicht is het signaal dan terug. 12.30 uur nog steeds geen signaal. Ziggo gebeld. Alleen afspraak mogelijk met monteur voor de dinsdag. 5 dagen later! Donderdagavond geschat met Ziggo. Niet alleen geen internet, ook geen tv en smart lampen zijn niet te dimmen. Graag op korte termijn monteur! Helaas, blijft dinsdag. Maar bel de volgende dag terug, misschien is er eerder plek. Vrijdag 10.15 uur gebeld, inderdaad kunnen verplaatsen van dinsdag naar maandag. Medewerker ziet dat de 3 modems van Ziggo die op deze kast aangesloten allemaal offline zijn. Maar ja, er hebben zich nog maar 2 (van de 3) abonnees gemeld. Maar dat is wel 66%! Helaas, bij 3 meldingen is Ziggo er na 1 of 2 uur. Nog geprobeerd de zaak te bespoedigen, maar regels zijn regels. Er moeten 3 abonnees zich melden, anders kan het nog steeds een probleem zijn in de woning. Maar er hebben 3 medewerkers van Ziggo en ik vastgesteld dat het aan het signaal van Ziggo ligt. Helaas, geen beweging in te krijgen. Helaas dat ik ook een Vodafone abonnement heb en dat ik F1 wil zien, anders was ik hard gillend weg! Schaam je Ziggo. Los de problemen die je zelf veroorzaakt heb, snel op!

Herberth
12-06-2020

Wat een prutsers! Wel geld geen service!

Wat een prutsers. Door Corona verplicht thuis te werken met gezin. Signaal Ziggo zo zwak dat iedereen in dezelfde kamer moet zitten voor ontvangst. Dat werkt niet met werkende ouders en schoolgaande kinderen. Al 2 maanden bezig om een afspraak te krijgen met een servicemonteur. NIET mogelijk alleen voor zakelijke gebruikers. Wel elke maand 150EURO betalen maar niet kunnen internet naar behoren kunnen gebruiken. Ga je schamen ZIGGO!

Edward

Wat een slecht bedrijf

Een drama dit bedrijf en de oplossingen zijn helemaal verschrikkelijk gewoon niet

Johnny

Defecte media box ziggo

Mijn mediabox maakt een hoop herrie het lijkt of hij te warm word en de koelfan aanspringt maar dit gebeurt om de 2/3 minuten. Dit is overigens mijn 2e mediabox waarbij dit gebeurt. Eerst geprobeerd ziggo telefonisch te bereiken maar na meerdere menu's werd ik iedere x weer terug geleid naar het hoofdmenu.

Dus maar een chat gesprek gestart, na 20 min. eindelijk reactie. Ik moest hem maar goed schoonmaken was de eerste reactie, aangezien dat ook mijn eerste gedachten was had ik dit al gedaan.

Meneer zijn reactie was dat het n bekend probleem is en dat hij daar geen nieuwe box voor mag geven en dat er dit jaar nog n update komt zodat het probleem voorgoed verholpen is, met andere woorden kan ik dus nog n paar maanden met die herrie zitten?!

Toen ik zei dat ik dan maar ging overstappen naar kpn was de reactie, dat is u goed recht.

Dus ZIGGO, waardeloze producten en een nog slechtere service! Bij deze een jarenlange klant kwijt.

Bezoek monteur

Een ziggo monteur durfde niet aan te bellen omdat hij bang van honden is, nu krijg ik en rekening omdat ik niet thuis was belachelijk

Harriet

Duur,slecht klantonvriendelijk

Wij zijn nu zo’n 6 maanden onder de Ziggo omdat de draad van kpn die ons huis binnenkomt heel slecht is leek dit ons een goede oplossing. Maar ziggo haalt de wifi snelheid die kpn haalde over die slechte draad bij lange niet. Ze beloven 50 mbps maar halen als de wifi het uberhaupt doet vaak de 10 niet. Buiten dat is ook de humax heel traag en kunnen wij met ons abonnement niet op de humax uitgesteld kijken. Terwijl ziggo de abonnementskosten zomaar verhoogd en we nu dus nog veel duurder af zijn dan bij kpn krijgen we veel minder.

Han

Veel beloven

Wij hadden al ziggo TV/ radio. Bij KPN vast bellen en internet. Dat was zo gegroeid. En met mobiel abonnement van Vodafone, raadde men aan om alles bij 1 provider onder te brengen, zou idioot veel voordelen geven voor behoorlijk minder geld. Na hier drie maanden tegen aan gehikt te hebben is de knoop doorgehakt. En wat een spijt, niet normaal.

8 dagen geleden is de router geplaatst.en drie dagen geen tv zijn we nu totaal verstoken van vast bellen en internet. Ziggo komt er niet uit en een oplossing is nog niet in zicht. Op alle fronten flut dit.

Sharin
10-06-2020

Slechte internet/wifi en slechte tv

De enige reden dat ik ziggo heb is dat kpn glasvezel nog doorgetrokken moet worden.

Het moment dat dat ik merk dat kpn hier is stap ik meteen over, al is daar een boete aan verbonden. Ik heb het ervoor over.

Ik heb sinds november ziggo internet en tv en de dag dat alles goed gaat is de dag dat ik varkens zal zien vliegen. Hopeloos!

Internet valt weg tijdens teams meetings, opgenomen films spelen af zonder geluid. Moet ik de box resetten voordat ik geluid krijg. Dit is zo slecht. Dit abonnement zou 20 euro max per maand mogen kosten.

Raytje
10-06-2020

Nooit geen Ziggo meer voor mij

Ik heb sinds 6 weken tv en internet van Ziggo een ik kan wel zeggen dat ik mij bedonderd voel

Het IP adres dat ik van hun ontvangen heb staat op een zwarte lijst en ze vinden dat hun daar niet verantwoordelijk voor zijn

Ik betaal een behoorlijk bedrag per maand voor een product wat dus niet werkt

Ben al weken met hun bezig om het op te lossen maar ze verdommen het

Nu vandaag komen ze ineens met een e-mailadres van hun waar ik mijn verhaal nog maar eens moet doen maar natuurlijk heb ik geen reactie gehad