21-06-2020

Nooit meer Ziggo TV + internet

Nooit meer Ziggo + internet van Ziggo

Internet valt regelmatig weg en moet ik resetten, ook de beloofde snelheid wordt niet gehaald.

TV beeld is zo slecht, beeld blijft hangen, beeld en geluid niet synchroom, blokjes beeld.

En je betaalt de hoofdprijs.

Nooit meer Ziggo.

1 juli wordt KPN geactiveerd!

Bert
20-06-2020

Zeer tevreden

Mijn mediabox liep aldoor vast . herhaaldelijk gebeld en eindelijk kwam er een monteur. die heeft een nieuwe mediabox geplaatst en die was na een paar dagen ook stuk. de monteur treft geen blaam die heeft heel goed zijn werk gedaan. ik weer een bericht gestuurd . en er werd een nieuwe opgestuurd. die werkt perfect. goed het duurt even maar het wordt wel opgelost. dit is dus geen klacht maar een compliment dat mag ook wel eens bedankt ziggo

Abdel
20-06-2020

Geen hulp, alleen defensieve houdingen

Sinds dag 1 al aangegeven dat mijn verbinding slechter dan mijn vorige provider terwijl ik meer betaal. signaal valt weg of hapert te vaak. blijven zich schuilen achter de speedtest, terwijl het mij gaat om het bereik overal in het huis. ironisch is dat ze dit promoten, terwijl het te triest voor woorden is. klantenservice is belabberd. Tevredenheid is geen doel. Dus ben weg als mijn abonnement afloopt.

Jack
19-06-2020

ZIGGO DOE IETS AAN JE INLEVINGSVERMOGEN

Ik ben jaren lang klant geweest bij dit bedrijf. Naast vele storingen heb ik van hen een flinke trap na gekregen na beëindiging van het contract i.v.m. Emigratie naar het buitenland (wereldreis). Samengevat: men stuurt een mail terwijl ik in het buitenland zit: we willen geld [om ongeldige reden]. Ik heb vanuit het buitenland contact met hun klantenservice en in dat gesprek geeft ziggo aan dat men dit bedrag op 0 zet (dus klaar = kees). Wat blijkt: medewerker ziggo geeft foutieve info, er blijft toch een bedrag open te blijven staan en omdat men mij niet kan bereiken (omdat ik een wereldreis aan het maken ben in de rimboe-duuuh-) geeft men het uit handen aan de deurwaarder! bij terugkomst in nederland zit ik ineens opgescheept met een deurwaarder en (extra) hoge kosten hiervan. Als je ziggo hierna benaderd en de situatie uitlegt en aangeeft dat dit natuurlijk nooit de bedoeling kan zijn zegt men: nee - wij gaan niet met jou in gesprek, regel het maar met de deurwaarder? wauw wat een klant onvriendelijk bedrijf zonder inlevingvermogen is dit! al jaren betaal je hen maandelijks genoeg geld en als je niet meer van waarde bent voor hen maken ze gebruik van het feit dat ze een groot bedrijf zijn en dus met alle plezier de casus tot de rechtbank willen brengen onder het mom " ach, je bent een van de velen". Nooit meer zal ik met dit bedrijf in zee gaan. Het is namelijk niet de eerste keer dat medewerkers van dit bedrijf foute informatie geven of afspraken niet nakomen, maar wel de eerste keer dat het zover als dit is gekomen - notabene de deurwaarder- die ik nog nooit in mijn leven achter mij aan heb gehad omdat ik een nette betalende klant ben - maar in ieder geval nooit meer een klant van deze vreselijke logge en lompe organisatie. Ziggo doe iets aan je inlevingsvermogen

Cees
19-06-2020

Beloftes niet nakomen

Belofte voor het opsturen van een nieuwe horisonkastje wat niet gebeurd is ook hebben wij regelmatig geen internet

Paulus
18-06-2020

Nog 2 weken en dan ben ik er voor de rest van mijn leven af !

Wel een beetje jammer, ik heb opgezegd want ik doe nooit meer zaken met ziggo! ik ben er echt serieus klaar mee. Nu wel jammer, nu ik mijn zakelijk alles in een heb opgezegd, doet het internet serieus moeilijk, toevallig nu ik boos hen opgezegd?. Rancune van dat schofterige zooitje van ziggo?

Denk goed na voor je met deze schoften zaken gaat doen! let op! vodafone zit onder dezelfde pet . Ik nooit meer. Heb nu wel een leuk verhaal voor op een verjaardag en in de kroeg!

Jim

2 WEKEN ZONDER INTERNET!

Ik heb 2 WEKEN Zonder internet gezeten. Omdat ik een Server draai heb ik het liefste een Statisch IP, Maar mijn Router deed het niet zo goed. Heb ik om een nieuwe router gevraagd, stuurde ze er eentje van een Dynamisch IP, Terug gestuurd omdat hij het niet deed. Tijdje later ging de oude Cisco router Helemaal kapot, heb ik weer gevraagd om een nieuwe Router, stuurde ze PRECIES De zelfde router op! Weer terug gestuurd, heb ik 2 WEKEN Moeten wachten op een Nieuwe router, alleen voor hun om te zeggen "Uw abonnement bestaat niet meer, voor een Statisch IP Moet u meer betalen of we zetten u om naar een abonnement met een Dynamisch IP".

Ziggo is Verschrikkelijk! als je de keuze heb om een andere ISP te nemen, kies sowieso voor die andere ISP!

Nee aub

20 euro activatiekosten voor het veranderen van de internetsnelheid

Ging van mijn huidge abbo naar een langzamer abbo om geld te besparen. Prima zegt de salespersoon bij ziggo. Zie ik later 20,- 'activatiekosten' op mijn factuur om naar een simpeler abbo te gaan.

Wat een rotbedrijf.

Ruud

Laks en klantonvriendelijk

Op 26 mei j.l. was er een Ziggo storing bij ons in de buurt en zaten we ineens zonder internet, TV en telefoon. De volgende dag stond vermeld dat de storing was verholpen, wij hadden echter nog steeds geen inkomend signaal (ook bevestigd door Ziggo) dus gebeld met de helpdesk, advies: nachtje wachten. De volgende dag nog steeds geen signaal, heel vervelend omdat iedere dag vanuit huis gewerkt moest worden, nu dus via de mobiele hotspot maar met bijkopen van data omdat die ontoereikend was.

Die dag weer contact opgenomen met Ziggo: eerst mogelijke monteursafspraak: 4 juni (7 dagen later). Monteur langsgeweest heeft binnenshuis kabels vernieuwd maar kon probleem in de schakelkast bij ons niet verhelpen omdat het een rommel was in de schakelkast en hij niet het juiste materiaal daarvoor bij zich had.

Meteen een nieuwe afspraak gemaakt met een netwerkmonteur kon in eerste instantie pas 8 dagen later maar kon ik na veel bellen verzetten naar 6 dagen later, 10 juni 2020.

Ik heb steeds vermeld dat we extra kosten moesten maken voor de mobiele hotspot en er werd verteld dat het niet meer dan normaal was dat dit vergoed werd door Ziggo maar dat kon pas als de storing was verholpen. Ik zou daar de middag van 10 juni over gebeld worden door een helpdeskmedewerker van Ziggo.

Op 10 juni is de storing eindelijk door een monteur verholpen. Die middag en de volgende dag afgewacht maar geen telefoontje van Ziggo. De dag daarna klantenservice overbelast dus heb ik een contactformulier ingediend met het verzoek om de extra gemaakte kosten aan ons te vergoeden, we kunnen bewijzen van alle extra afschrijvingen overleggen.

De volgende dag gebeld met de helpdesk die aangaf dat ik 16 dagen abonnementsgeld terugkreeg (logisch) en dat ik voor de extra gemaakte kosten een reactie op het contactformulier moest afwachten.

Nu, een week later nog steeds geen reactie, dus gebeld met Ziggo die me doodleuk vertelde dat extra gemaakte kosten niet worden vergoed en dat we het met het vergoede abonnementsgeld moeten doen, dit ondanks eerder gedane toezeggingen.

Ik vind het schandalig, ik ben al meer dan 25 jaar bij UPC/Ziggo en heb nog nooit een termijn gemist/niet betaald.

Dat je op deze manier met klanten omgaat zegt veel over Ziggo!

Dennis
18-06-2020

Reclameblokken id en ci channel

Doe eens iets aan die belachelijk grote aantallen reclames die tussendoor worden uitgezonden op CI en ID channel.6 reclameblokken van 5 minuten voor een programma van 50 minuten!. En ook nog de meest irritante NL reclames die er te vinden zijn en steeds dezelfde!.

Hasan
17-06-2020

Ziggo! moet denk ik dit alle problemen oplossen en niet te veel geld incasseren

Ziggo! heeft wel echt veel problemen als ik dit alle klachten lees Ziggo moet echter vaak deze alle problemen oplossen denk ik?? en niet te veel geld incasseren, en Ziggo moet vaak regelmatig Firmware update sturen als er problemen is? aan de Ziggo Connect Box Arris of Compal,?? en of Media Box?

Lotte

Ziggo vordert onnodige kosten

Ziggo vordert onnodig kosten. Bij het opzeggen van mijn abbonement bij Ziggo moest ik de digitale ontvangen terugsturen, dit netjes gedaan. Echter moet ik alsnog de boete betalen omdat ik het apparaat niet teruggestuurd zou hebben.

Arie

Slechtste provider van Nederland

Betalingen worden niet tijdig verwerkt door Ziggo. Geld staat direct op de rekening, maar Ziggo heeft 10 dagen nodig om dit te verwerken. Hoe krijg je dus een achterstand in betalen terwijl die er niet is!

Verder zou ik op 15 juni 2020 terug gebeld worden door het klachtenmanagement, dhr. Edwin Vonk.

Welnu, er is tot op heden niet gebeld en als ik ze daarop via de chat aanspreek, dan is er niets bekend. Gelukkig neem ik telefoongesprekken op en kan ik dus bewijzen dat Ziggo liegt en bedriegt.

Wil je graag bedonderd worden, neem dan een abonnement bij Ziggo.

Ik ga in ieder geval weg bij deze oplichters!

Ton
16-06-2020

Abonnement opgezegd

Vandaag 16-6-2020 telefonisch bij Ziggo mijn abonnement opgezegd per 16 juli 2020 omdat ik dan ga verhuizen. Er geldt een opzegtermijn van 1 maand volgens de man die ik aan de telefoon had.

Krijg 20 minuten later een mail dat mijn abonnement per vandaag (16-06-2020) wordt beëindigd.

Ik bellen dat dit onjuist is en het 16 juli moet zijn. Volgens de dame die ik nu aan de telefoon heb kan dit niet meer ongedaan worden gemaakt en sorry voor de fout. Ik eis dat ik word doorverbonden met iemand van Ziggo administratie. De man die ik nu krijg kan nu wel iets regelen over 3 dagen heeft u weer TV. Wat een log bedrijf. Ze kunnen direct afsluiten maar het pas na veel heen en weer gebel over 3 dagen weer aansluiten. Waardeloos.

16-06-2020

We hebben het fout gedaan en we verhalen het op u

Ik heb eerder over ziggo geschreven. Ik ben 3 maanden verder en ik heb gelijk. Ze hebben het fout in het systeem gezet. Ik had een abonnement afgesloten op 20 december 2019 die is 3 februari ingegaan (2020). Het ging mis na 3 maanden, want ik kreeg ipv 6, 3 maanden korting en 6 is wat ik zou krijgen.

Dit is dus een fout van hun. Maar het kan niet in het systeem veranderd worden. Dus gaan ze mij ongevraagd een nieuw contract letterlijk door de strot douwen. Opnieuw 6 maand korting en tot 9 juni 2021 gewoon schatplichtig. Ik kan hem nu wel opzeggen als het goed is. En dat gaat gebeuren. Ik zoe een andere provider. Ik ben klaar met ze.

Dave
15-06-2020

Wat een incompetente medewerkers bij de service zeg

Werkelijk ongelofelijke (beroerde) ervaring gehad met de klantenservice bij Ziggo. U zoekt het maar uit meneer! We sturen wel een kabeltje op ergens tussen de komende 3 tot 5 dagen. Uw probleem, uw verantwoordelijkheid! Box (tv) werkt niet maar Netflix wel. Dus het ligt niet aan de verbinding maar aan de box. Klant tevredenheid 2 (voor de moeite) op een schaal van 10. Wegblijven hier!

Ronnie

Zeer slechte service

De service is beneden alle niveau's. Verschillende medewerkers komen met compleet verschillende antwoorden. Problemen worden niet opgelost.

De monteurs hebben elke keer het probleem thuis gevonden (100% mijnheer!) , maar falen telkens weer.

Ziggo al meerdere keren thuis ontvangen, maar het werkt nog steeds niet. Bij Ziggo komt men niet heel erg klantgericht over; er is weinig interesse om iemand als klant te behouden.

Hopen dat de concurrentie beter is want hier wil ik nooit meer terug komen.

Safak

ZIGGO JULLIE KLANTENSERVICE IS BAGGER! JULLIE PROCESSEN LOPEN LANGS ELKAAR HEEN

Slechtste klantenservice & proces manager ooit, ik heb 14x moeten bellen om enkel bevestiging van de opzegging te ontvangen (4 maanden verder) en heb tot de dag van vandaag nog steeds niets ontvangen!

Dankzij de flexibiliteit van kpn toch het probleem weten op te lossen! sluit geen abbo af bij ziggooo!

Kees
14-06-2020

Heel onbeschoft behandeld.

Bij storing met mijn internet, op 27 mei jl - voor de zoveelste keer- , heb ik Ziggo gebeld. Was nog bezig om de storing WEER uit te leggen, werd de hoorn op de haak gegooid, met de mededeling ''ik kan je niet te woord staan''. Ik was flabbergasted. ONGELOVELIJK. Had zo'n onbeschofte behandeling niet veracht. Heb bij een andere Ziggo medewerker (op dezelfde dag) een klacht in gediend. Na ca.15 dagen ben ik gebeld, door Ziggo: ze kunnen niets met de klacht, omdat ze de onbeschofte persoon niet kunnen traceren.

Gini
13-06-2020

Zonder toestemming van mij geld incasseren

Maak altijd zelf het abonnementsgeld over tot 2 maanden geleden, het geld word automatisch geincasseerd door Ziggo, hier was ik niet van gediend en klantenservice gebeld ja mevrouw er is een storing geweest sorry hiervoor het zal niet meer gebeuren, wat schertst mijn verbazing deze maand wordt het geld weer automatisch geincasseerd en ook nog 2 weken voordat ik dat zelf altijd overmaak heb het bedrag dan 2 keer betaald in 1 maand, wordt ook constant van het internet afgegooid, ziggo is een slechte provider, ik raad het niemand aan met dit bedrijf in zee te gaan!