Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Martin
13-02-2018

Waardeloze klantenservice

Sinds 3 dagen geen e-mail meer te ontvangen, ook al is webmailbox niet (meer) vol. Na 10 keer contact met klantenservice is er nog steeds niets aan gedaan. Elke keer wordt je weer met een kluitje het riet in gestuurd. Vermijd dit bedrijf!

JORN
13-02-2018

NIET GOED

Ziggo werkt allen als je bij de modem staat of als je in een klein appartementje woont. Enneh overal perfecte wifi klopt geen moer van na 5 meter doet YouTube het al niet meer we hebben 200 mbps nou ik haal maar 12 en de lompe niet zuinige 60 wat verbruikende mediaboxen gaan gewoon aan wtf als je ziggo neemt dan heb je overal in huis geen wifi en 2 mbps dus niet kopen en zigo werkt aleen via die oude coax kabels dus als je dat niet hebt moet jet zelf maar aan leggen wat een kak service

Rob
11-02-2018

Wat een ruk bedrijf dat Ziggo

Plotseling zenders verdwenen terwijl contract tussentijds niet is veranderd. Klantenservice geeft eerst toe dat het een technisch probleem is en dat het opgelost zou worden. Na 2 dagen nog steeds niet opgelost en dus weer gebeld. Nu werd verteld dat we de zenders op proef hadden gekregen en deze nu niet meer worden doorgegeven. Deze zenders hebben we dus blijkbaar 3 jaar op proef gekregen. Wat een onzin! Deze zenders hebben we alrijd in pakket gehad en betaald. Service 0, communicatie < 0

JB
09-02-2018

Vals voorgelicht

Vanochtend gebeld door aardige mevrouw die mij voorstelde om samen te kijken naar de goedkoopste provider. Ze stelde zich niet voor als iemand van Ziggo. Ze zei dat ik bij Ziggo goedkoper uit zou zijn en mij een mail zou sturen met het pakket. Ik kreeg 14 dagen bedenktijd en hoefde alleen maar op de knop GEEN INTERESSE te drukken om het voorstel ongedaan te maken. Ik kon rustig met kopje koffie de aanbieding bekijken. Onmiddellijk kreeg ik mail van Ziggo met het bericht dat er na vier dagen pakketten bezorgd werden en dat alles aangesloten kon worden. Ik stond perplex en ging onmiddellijk de knop GEEN INTERESSE zoeken. Die knop is er dus niet en Ik moest bellen om het ongedaan te maken. Deze mevrouw werkt dus gewoon voor Ziggo. Bah, wat een misselijke manier van benaderen.

Hennie
08-02-2018

Storingen

Sinds gister complete storing van radio,tv en internet,als je met Ziggo belt,na veel puzzelen vind je het telefoon nr, dan hoor je het standaard verhaal er is een storing we doen ons best,maar er is niemand die je kan vertellen wat er nu eigenlijk aan de hand is,het is toch belachelijk dat ze een storing niet binnen een dag op kunnen lossen,dus nieuwe klanten bezint eer ge begint.

Jan
05-02-2018

Installatie Mediabox

Door monteur gratis laten doen bij bestelling nieuw pakket. Monteur zag dat de groene invoerkabel van buiten naar binnen goed waren. Dat gaf storingen en slecht signaal. Er moest een nieuwe kabel . Hj belde zijn baas. Die gaf toestemming om tuin open te graven en nieuwe groene kabel aan te sluiten. Daarna binnen ook een aantal leidingen vernieuwd en tot slot mediabox aangesloten en geïnstalleerd. Altijd top beeld op alle TV"s en razendsnel internet. Monteur is 4 uur bezig geweest en het koste niets.

Shakey
31-01-2018

Geweldig bedrijf

Na overgestapt te zijn van nle die slechts 50 mb download snelheid kon leveren nu 500 mb via ziggo overal internet en perfecte tv kwaliteit, wifi power promise etc en nog geen moment ofline geweest dank ziggo mede namens de kinderen

Esben
31-01-2018

Slecht service

Internet werkt 7 seconden, niet 2 secondenn, x oneindigheid

John
29-01-2018

Zeer slechte service

Wij hebben al 2 maanden problemen met de Ziggo Mediabox. Er is al 3 keer een monteur geweest en na 24 uur al de eerste box vervangen.monteurs klagen zelf ook over deze dingen ze doen niks anders als vervangen. Nu moet er voor de 4e keer een monteur langs komen maar ik wil me er geen extra vrij meer voor pakken. Ik kan evt een afspraak maken tussen 12.00 en 18.00 maar ik moet tot 15.30 werken. Als je vraagt of het mogelijk is om na 15.30 in te plannen gaat dit niet en als ik niet thuis ben als de monteur komt krijg je 35euro voorrijkosten aan je broek. Het is gewoon een waardeloos KUT bedrijf. Maar ik heb ook iets positiefs te melden de monteurs zijn oké en willen je wel fatsoenlijk helpen ze kunnen er immers ook niks aan doen. Ik ben er hard over na aan het denken om met de auto over de Mediabox te rijden en deze per envelop terug te sturen.

Peter
29-01-2018

Slechte service

Ik heb een nieuwe tv gekocht en de CI kaart werkt niet, bel je ziggo krijg je iemand aan de lijn die geen kennis van zaken heeft, hij begint gelijk alles vanaf zijn scherm te vragen terwijl ik tegen hem gezegd heb dat de module niet werkt, dit heb ik gecontroleerd op een andere tv. Eerst zegt hij dan sturen we een monteur langs, dat kan pas over twee dagen, volgens hem is de module niet te koop, nou wel dus bij bcc. Schandalig van ziggo dat je zo weggezet wordt, betaal je daar dik 70 euro voor per maand voor. Ze kunnen niks meer voor mij betekenen omdat ik zelf een module heb gekocht. Waardeloos bedrijf, ga hier zeker verder mee.

Bas
29-01-2018

Slechtste internet ooit

Het is meer regel dan uitzondering dat ik geen internet heb

Michel Akermann
29-01-2018

Ex Ziggo klant

Ik ben lid geweest van Ziggo. Op een gegeven moment kon ik geen internet krijgen. Ik heb ze opgebeld en beleefd verteld dat ik geen internet heb. Kreeg allerlei smoesjes te horen. Het lag alleen maar aan mij. Ik heb gedreigd om dan naar een ander te gaan. En ik kreeg een grote bek van de medewerker. Dus heb ik opgezegd en met tevredenheid naar een ander gegaan. Maar nu komt het. Ik krijg 3 maanden later van Ziggo een brief of ik mijn kritiek wil beschrijven. Ze zouden een brief sturen. Ik krijg de brief en vul in wat er misging en mijn kritiek. Maar wat lees ik onder de brief in kleine lettertjes?! Daar staat namelijk dat het niet uitmaakt wat ik opschrijf. Als ik deze brief terugstuur word ik automatisch weer lid! Nou ik heb al veel corrupte malafide bedrijven gezien. Maar dit had ik nog nooit meegemaakt. Gelukkig dat ik de brief nooit heb teruggestuurd naar deze boevenbende.

Miriam
27-01-2018

Wel een factuur geen monteur

I.v.m verhuizing afspraak gemaakt om de installatie te laten doen in het nieuwe huis. Op de betreffende dag zegt de monteur dat hij aan de deur heeft gestaan maar dat er niemand thuis was. Dat terwijl ik van 8 uur in de ochtend aan het wachten was. Ik heb rond 12.00h opgebeld en er zou alsnog iemand komen. Om 15.30h opnieuw gebeld omdat ik nog steeds niemand had gezien. Er werd mij verzekerd dat er toch nog iemand zou langskomen en ik zou nog even gebeld worden hoe of wat. U raad het al. Er is niemand langs geweest. Toen geprobeerd om zelf de aansluiting maar in orde te maken . Een woonkamersplitter en coaxkabel later en 100 euro lichter kreeg ik nog steeds een foutmelding. Weer ziggo gebeld en de situatie uitgelegd en gevraagd waarom er niemand is langs geweest en waarom ik wel een bericht heb ontvangen dat ik 35euro moet betalen voor iemand die nooit is geweest. Het bedrag wordt ook maar alvast via de automatische incasso geïnd. Dit bedrag kan niet gecrediteerd worden wordt er gezegd. Grote onzin. Dit is gewoon onwil. Schandalig bedrijf. Geen monteur, geen hulp , slechte communicatie maar wel een factuur. Niet voor ziggo kiezen!

Erica.
26-01-2018

Tv , ondanks extra wifi kastje slechte ontvangst

Eerst bij UPC, door een overname bij Ziggo terecht gekomen. De klantenservice van Ziggo is heel goed en willen je verder helpen. Dan komen de monteurs, bij binnenkomst vertellen ze al welk cijfer je moet geven als Ziggo belt ter controle. Ik heb zelden zulke ongeinteresseerde monteurs, onbehouwen gedrag en rotzooi achterlatende mensen gezien. Zelfs al zouden ze onderbetaald worden, het is geen rechtvaardiging hoe zij hun beroep uitoefenen.

René
23-01-2018

Even verhuizen wordt weken wachten en opzeggen

Eind november verhuizing doorgegeven. Van kastje naar de muur gestuurd om verschillende redenen. Uiteindelijk doorverwezen naar extern bedrijf wat het op zou lossen. Die laten vervolgens niet horen en kun je weer Ziggo bellen. Inmiddels 2 maanden wekelijks 3x aan de lijn gezeten met verschillende medewerkers en een extern bedrijf. De bovenburen hebben gewoon Ziggo, maar om een onduidelijke reden (medewerker Ziggo "ik weet het ook niet") kon men wel vertellen dat het 1.800 euro zou gaan kosten maar waarom en hoe wist niemand. Nu maar opgezegd en volgens mij waren ze daar bij Ziggo nog blij om ook, want echt probleem oplossend of meedenken was het niet.

Barry
23-01-2018

Storing en wifi

Ziggo slechtere teringzooi kan je niet vinden slechte wifi en bel je voor die powerpromise nou steek die maar in je reet ziggo kan je voor betalen als trouwe klant Klanteservice is om te kotsen zelfs je hond behandel je beter dan de service het enigste wat ze moeten doen is het pokke bedrijf uit de lucht halen en nooit meer terug laten komen het hele bedrijf us een lachertje echt je schaamt toch je ogen uit he kop dat je voor zo een bedrijf wérkt

Martijn
20-01-2018

Slecht signaal

Wifi signaal in appartement slecht. Op afstand van letterlijk 12m valt signaal continue weg. Ondanks meerdere malen verhogen van abonnement naar meer capaciteit geen goede wifi

Quincy
18-01-2018

Ziggo: machtmisbruikend maar oke prijsverhouding

Pakketsnelheden zijn krom tov elkaar en maken het lagere snelheidpakket erg overpriced. De hogere zijn daarentegen wel erg goed geprijsd en dit maakt het toch weer lastig.

Prijzen gaan door verhoogde snelheden die ik niet heb gevraagd toch elk kaar stug omhoog maar ondertussen wordt het gat tussen langzaam snel snelst erg scheef.

Daarnaast hebben ze de automatische incasso vastgezet op enkele dagen voor ik en bijna heel Nederland het salaris krijgt. Dit is NIET aan te passen. Accept giro vragen ze ook weer 1 euro extra voor. ISP dictatuur als ik het bekijk, bah!

Kwalijke zaken. Te grote machtspositie met het koper lijntje. Lastig zoeken naar een vervanger momenteel, dus maar zeer vervelend elke maand de boekingen terugdraaien, en zelf betalen enkele dagen later.

Jeffrey
18-01-2018

Bizar bedrijf

Wat een kut bedrijf is dit zeg. Mijn order wordt geannuleerd omdat het abonnement van de vorige bewoner nog niet was afgelopen. Ze communiceren dit niet naar mij toe. Dat al 3 keer. Elke keer een email dat ik nog een bevestiging krijg maar dat gebeurt gewoon niet. Gewoon leugens. Ik ga nu ergens anders mijn internet fixxen denk ik, kheb het gehad. De klantenservice al 7x aan de telefoon gehad, elke keer een ander verhaal maar het helpt niets. Ik ken die mensen vd klantenservice bij naam inmiddels.

Roy
17-01-2018

Zwaar Bagger!

Begin er niet aan! wifi is matig, als hij het doet. Kan bijna dagelijks mijn modem resetten omdat de wifi niet meer werkt. Daarbij adverteren ze met de eerste drie maanden voor 34.95. Niks van waar. Heb alleen de tweede maand 34.95 betaald. Eerste maand was hoger ivm aansluitkosten, kan ik nog bij in. Nu mijn derde rekening gehad van 52 euro. Klantenservice gebeld, omdat ik dus vier dagen(vier dagen!) voor het begin van de maand een abonnement heb afgesloten, vinden hun het maar eerlijk om die vier dagen gewoon als een maand te rekenen. Heb in die tijd mijn pakket nog niet eens in huis gehad! ben zwaar nijdig op die oplichters, stap meteen over wanneer het kan