29-01-2018

Slechtste internet ooit

Het is meer regel dan uitzondering dat ik geen internet heb

Michel Akermann
29-01-2018

Ex Ziggo klant

Ik ben lid geweest van Ziggo. Op een gegeven moment kon ik geen internet krijgen. Ik heb ze opgebeld en beleefd verteld dat ik geen internet heb. Kreeg allerlei smoesjes te horen. Het lag alleen maar aan mij. Ik heb gedreigd om dan naar een ander te gaan. En ik kreeg een grote bek van de medewerker. Dus heb ik opgezegd en met tevredenheid naar een ander gegaan. Maar nu komt het. Ik krijg 3 maanden later van Ziggo een brief of ik mijn kritiek wil beschrijven. Ze zouden een brief sturen. Ik krijg de brief en vul in wat er misging en mijn kritiek. Maar wat lees ik onder de brief in kleine lettertjes?! Daar staat namelijk dat het niet uitmaakt wat ik opschrijf. Als ik deze brief terugstuur word ik automatisch weer lid! Nou ik heb al veel corrupte malafide bedrijven gezien. Maar dit had ik nog nooit meegemaakt. Gelukkig dat ik de brief nooit heb teruggestuurd naar deze boevenbende.

Miriam
27-01-2018

Wel een factuur geen monteur

I.v.m verhuizing afspraak gemaakt om de installatie te laten doen in het nieuwe huis. Op de betreffende dag zegt de monteur dat hij aan de deur heeft gestaan maar dat er niemand thuis was. Dat terwijl ik van 8 uur in de ochtend aan het wachten was. Ik heb rond 12.00h opgebeld en er zou alsnog iemand komen. Om 15.30h opnieuw gebeld omdat ik nog steeds niemand had gezien. Er werd mij verzekerd dat er toch nog iemand zou langskomen en ik zou nog even gebeld worden hoe of wat. U raad het al. Er is niemand langs geweest. Toen geprobeerd om zelf de aansluiting maar in orde te maken . Een woonkamersplitter en coaxkabel later en 100 euro lichter kreeg ik nog steeds een foutmelding. Weer ziggo gebeld en de situatie uitgelegd en gevraagd waarom er niemand is langs geweest en waarom ik wel een bericht heb ontvangen dat ik 35euro moet betalen voor iemand die nooit is geweest. Het bedrag wordt ook maar alvast via de automatische incasso geïnd. Dit bedrag kan niet gecrediteerd worden wordt er gezegd. Grote onzin. Dit is gewoon onwil. Schandalig bedrijf. Geen monteur, geen hulp , slechte communicatie maar wel een factuur. Niet voor ziggo kiezen!

Erica.
26-01-2018

Tv , ondanks extra wifi kastje slechte ontvangst

Eerst bij UPC, door een overname bij Ziggo terecht gekomen. De klantenservice van Ziggo is heel goed en willen je verder helpen. Dan komen de monteurs, bij binnenkomst vertellen ze al welk cijfer je moet geven als Ziggo belt ter controle. Ik heb zelden zulke ongeinteresseerde monteurs, onbehouwen gedrag en rotzooi achterlatende mensen gezien. Zelfs al zouden ze onderbetaald worden, het is geen rechtvaardiging hoe zij hun beroep uitoefenen.

René
23-01-2018

Even verhuizen wordt weken wachten en opzeggen

Eind november verhuizing doorgegeven. Van kastje naar de muur gestuurd om verschillende redenen. Uiteindelijk doorverwezen naar extern bedrijf wat het op zou lossen. Die laten vervolgens niet horen en kun je weer Ziggo bellen. Inmiddels 2 maanden wekelijks 3x aan de lijn gezeten met verschillende medewerkers en een extern bedrijf. De bovenburen hebben gewoon Ziggo, maar om een onduidelijke reden (medewerker Ziggo "ik weet het ook niet") kon men wel vertellen dat het 1.800 euro zou gaan kosten maar waarom en hoe wist niemand. Nu maar opgezegd en volgens mij waren ze daar bij Ziggo nog blij om ook, want echt probleem oplossend of meedenken was het niet.

Barry
23-01-2018

Storing en wifi

Ziggo slechtere teringzooi kan je niet vinden slechte wifi en bel je voor die powerpromise nou steek die maar in je reet ziggo kan je voor betalen als trouwe klant Klanteservice is om te kotsen zelfs je hond behandel je beter dan de service het enigste wat ze moeten doen is het pokke bedrijf uit de lucht halen en nooit meer terug laten komen het hele bedrijf us een lachertje echt je schaamt toch je ogen uit he kop dat je voor zo een bedrijf wérkt

Martijn
20-01-2018

Slecht signaal

Wifi signaal in appartement slecht. Op afstand van letterlijk 12m valt signaal continue weg. Ondanks meerdere malen verhogen van abonnement naar meer capaciteit geen goede wifi

Quincy
18-01-2018

Ziggo: machtmisbruikend maar oke prijsverhouding

Pakketsnelheden zijn krom tov elkaar en maken het lagere snelheidpakket erg overpriced. De hogere zijn daarentegen wel erg goed geprijsd en dit maakt het toch weer lastig.

Prijzen gaan door verhoogde snelheden die ik niet heb gevraagd toch elk kaar stug omhoog maar ondertussen wordt het gat tussen langzaam snel snelst erg scheef.

Daarnaast hebben ze de automatische incasso vastgezet op enkele dagen voor ik en bijna heel Nederland het salaris krijgt. Dit is NIET aan te passen. Accept giro vragen ze ook weer 1 euro extra voor. ISP dictatuur als ik het bekijk, bah!

Kwalijke zaken. Te grote machtspositie met het koper lijntje. Lastig zoeken naar een vervanger momenteel, dus maar zeer vervelend elke maand de boekingen terugdraaien, en zelf betalen enkele dagen later.

Jeffrey
18-01-2018

Bizar bedrijf

Wat een kut bedrijf is dit zeg. Mijn order wordt geannuleerd omdat het abonnement van de vorige bewoner nog niet was afgelopen. Ze communiceren dit niet naar mij toe. Dat al 3 keer. Elke keer een email dat ik nog een bevestiging krijg maar dat gebeurt gewoon niet. Gewoon leugens. Ik ga nu ergens anders mijn internet fixxen denk ik, kheb het gehad. De klantenservice al 7x aan de telefoon gehad, elke keer een ander verhaal maar het helpt niets. Ik ken die mensen vd klantenservice bij naam inmiddels.

Roy
17-01-2018

Zwaar Bagger!

Begin er niet aan! wifi is matig, als hij het doet. Kan bijna dagelijks mijn modem resetten omdat de wifi niet meer werkt. Daarbij adverteren ze met de eerste drie maanden voor 34.95. Niks van waar. Heb alleen de tweede maand 34.95 betaald. Eerste maand was hoger ivm aansluitkosten, kan ik nog bij in. Nu mijn derde rekening gehad van 52 euro. Klantenservice gebeld, omdat ik dus vier dagen(vier dagen!) voor het begin van de maand een abonnement heb afgesloten, vinden hun het maar eerlijk om die vier dagen gewoon als een maand te rekenen. Heb in die tijd mijn pakket nog niet eens in huis gehad! ben zwaar nijdig op die oplichters, stap meteen over wanneer het kan

17-01-2018

Komen geld tekort

Vandaag zag ik op mijn automatisch incasso overzicht dat ze nu de 18e van de maand gaan incasseren. Uiteraard claimt ziggo dat er een mail over is geweest. Alleen denk ik dat door de problemen die ze zelf hebben de mailserver niet goed werkt! Ik heb deze mail nooit gezien. Dus contact gezocht met de klantenservice. Wat een verhaal. Het blijkt dus dat dit de incasso voor de volgende maand is en dat ziggo zonder blikken of blozen de datum heeft vervroegd. Kennelijk hebben ze geld tekort en gaan ze nog eerder incasseren. In de afgelopen jaren is dit al eerder gebeurt en het wordt zo zoetjes aan vervelend. Het is logisch dat je vooraf betaald daar heb ik geen moeite mee maar straks moet je twee maanden vooraf gaan betalen als ze zo door blijven gaan!

Ferry
16-01-2018

Ziggy Power Promise!

Vandaag was er al om 08:00 een monteur van Ziggo. Geweldige (wat stille) monteur die alles fixt! Overal tv en overal internet, wat een held deze man.

Ferry

Zeer slecht wifi

Sinds de overstap van UPC naar Ziggo hebben we een slechte internetverbinding en ook de wifi werkt slecht. Tientallen keren met de klantenservice contact gehad, maar geen oplossing. De laatste keer zeiden ze zelfs dat ik dit probleem nog niet eerder heb gemneld. Alles ontkennen en oplossingen die niets helpen, maar geen enkele schadevergoeding voor iets waar ik toch vrij veel voor betaal. Bij dit bedrijf kom je er niet doorheen, oh ja wel als er een monteur langs mag komen tegen een ruime vergoeding. Is er niet iets zoals service? Blijkbaar telt dit niet voor dit bedrijf. Om me heen hoor ik ook zoveel klachten. Maakt niet uit of je in de stad op in dorp woont, overal hetzelfde.

Op alle gebieden slecht

Internet heeft elke dag storing, modem resetten en dan kunnen we weer even. Tv schokt erg, en heeft ook slechte verbinding. Telefoon hebben we in het abbonement maar gebruiken we niet. Geen ervaring mee. Zal niet heel veel beter zijn.

Rik

Tot nu toe altijd prima

Ben al 3 jaar klant bij Ziggo en heb weinig problemen gehad. Ik begrijp dat dit natuurlijk per huis/locatie verschillend kan zijn. Net had ik een vraag aan de klantenservice. Of ze mijn IPv6 adres v4 kunnen maken (dat had ik nodig voor een school project) Dit vroeg ik om half 2 in de nacht op een zondag via de chat aan een Ziggo medewerker. Hij reageerde meteen en beloofde dat het binnen 24 uur gefixt zou zijn. Binnen een uur was het geregeld en kon ik weer verder. Soms mag ook wel gezegd worden dan iets wel goed is vind ik. Super!

Garry
13-01-2018

GEEN ZIGGO KOPEN.

Ziggo internet is echt heel heel slecht. Je hebt er dagelijks last van. En dan wanneer je checkt op storingen staat er niks terwijl er duidelijk wat aan de hand is op dat moment. Echt een afrader. Rotprovider.

12-01-2018

Teleurstellend.

Na twee maanden terug een paar gladde verkopers aan de deur gehad te hebben, was er een overstap ingeplant. Destijds de huidige situatie besproken waarin we aangaven niet te beschikken over de zogenoemde ziggo aansluiting. Dit was geen probleem en kon door een monteur aangelegd worden. Toen deze kwam (dit zijn ZZP’ers welke ingehuurd worden door Ziggo) kon deze beste man niks doen omdat deze alleen de boel kwam aansluiten en configureren. Geen aansluiting aanleggen dus. Na de nodige telefoontjes naar ziggo om dit te verklaren, zijn er reeks 3 monteurs langsgeweest met hetzelfde verhaal. Inmiddels Ziggo afgezegd en naar een andere provider overgestapt met de nodige wachttijd. Hoe men in staat is een bedrijf als ziggo nog draaiende te houden is mij een raadsel.

Vodahoax
12-01-2018

Simpele verhuizing doorgeven een drama

Al 2 maand bezig om een alles-in-1 pakket naar een ander adres te verhuizen. Callcenter zegt telkens met een oplossing te komen en over 2 dagen zou nu alles goed werken. Toezeggingen worden niet nagekomen en je bent al gauw een uur kwijt per telefoontje omdat de systemen bij Ziggo callcenter niet werken of traag zijn, medewerkers geen autorisatie hebben, je doorverbinden en als je geluk hebt het hele verhaal weer voor jan doedel kan oplepelen als zij de verbinding niet " per ongeluk" verbreken. Wel 10 brieven ontvangen op zowel uode als nieuwe adres met wijzegingen die ik nooit heb doorgegeven. Na 200 euro aan beltegoed te hebben verspild naar de Mediamarkt gestuurd want daar zou een Ziggo steunpunt zijn. Alleen aanmelding nieuwe klanten en advies verkoop dus. Einde Ziggo voor mij

Toos
09-01-2018

Al sinds sept 2017 heb ik problemen.

Ze proberen alles maar niks helpt.

Max
08-01-2018

Overstap rampzalig

Net overgestapt naar Ziggo wegens verhuizing. De reclame geeft aan; wij *beloven* verbinding door het hele huis en de monteur gaat pas weg als alles werkt.

Tijdens aansluiting: monteur zet beneden een kastje neer, maakt aansluiting naar de TV met Mediabox XL. Deze schijnt vervolgens niet te werken, monteur zegt dat de Mediabox gereset moet worden en dat het een halfuur kan duren. Hij had geen zin om daarop te wachten en is weggegaan. Later bleek dat Ziggo onze Mediabox op de verkeerde postcode had staan, deze is (inmiddels meer dan 5x) 'goedgezet'. De postcode staat volgens Ziggo nu goed, dus het enige wat ze kunnen bedenken is dat het aan de HDMI ligt. Zeg je dan over de telefoon dat het daar niet aan ligt omdat je wel gewoon beeld hebt, mag je alsnog 5 werkdagen wachten op die kabel want ze kunnen niets beters verzinnen.

Dat is alleen het TV-verhaal. Ondertussen hebben wij een enkele router gekregen en is boven op de eerste en tweede verdieping geen verbinding. Op de begane grond is de verbinding zo idioot langzaam dat Youtube filmpjes streamen niet werkt.

Geen enkele belofte die ze in de reclame maken kunnen ze waarmaken. Jammer.