Quincy
18-01-2018

Ziggo: machtmisbruikend maar oke prijsverhouding

Pakketsnelheden zijn krom tov elkaar en maken het lagere snelheidpakket erg overpriced. De hogere zijn daarentegen wel erg goed geprijsd en dit maakt het toch weer lastig.

Prijzen gaan door verhoogde snelheden die ik niet heb gevraagd toch elk kaar stug omhoog maar ondertussen wordt het gat tussen langzaam snel snelst erg scheef.

Daarnaast hebben ze de automatische incasso vastgezet op enkele dagen voor ik en bijna heel Nederland het salaris krijgt. Dit is NIET aan te passen. Accept giro vragen ze ook weer 1 euro extra voor. ISP dictatuur als ik het bekijk, bah!

Kwalijke zaken. Te grote machtspositie met het koper lijntje. Lastig zoeken naar een vervanger momenteel, dus maar zeer vervelend elke maand de boekingen terugdraaien, en zelf betalen enkele dagen later.

Jeffrey
18-01-2018

Bizar bedrijf

Wat een kut bedrijf is dit zeg. Mijn order wordt geannuleerd omdat het abonnement van de vorige bewoner nog niet was afgelopen. Ze communiceren dit niet naar mij toe. Dat al 3 keer. Elke keer een email dat ik nog een bevestiging krijg maar dat gebeurt gewoon niet. Gewoon leugens. Ik ga nu ergens anders mijn internet fixxen denk ik, kheb het gehad. De klantenservice al 7x aan de telefoon gehad, elke keer een ander verhaal maar het helpt niets. Ik ken die mensen vd klantenservice bij naam inmiddels.

Roy
17-01-2018

Zwaar Bagger!

Begin er niet aan! wifi is matig, als hij het doet. Kan bijna dagelijks mijn modem resetten omdat de wifi niet meer werkt. Daarbij adverteren ze met de eerste drie maanden voor 34.95. Niks van waar. Heb alleen de tweede maand 34.95 betaald. Eerste maand was hoger ivm aansluitkosten, kan ik nog bij in. Nu mijn derde rekening gehad van 52 euro. Klantenservice gebeld, omdat ik dus vier dagen(vier dagen!) voor het begin van de maand een abonnement heb afgesloten, vinden hun het maar eerlijk om die vier dagen gewoon als een maand te rekenen. Heb in die tijd mijn pakket nog niet eens in huis gehad! ben zwaar nijdig op die oplichters, stap meteen over wanneer het kan

Frans
17-01-2018

Komen geld tekort

Vandaag zag ik op mijn automatisch incasso overzicht dat ze nu de 18e van de maand gaan incasseren. Uiteraard claimt ziggo dat er een mail over is geweest. Alleen denk ik dat door de problemen die ze zelf hebben de mailserver niet goed werkt! Ik heb deze mail nooit gezien. Dus contact gezocht met de klantenservice. Wat een verhaal. Het blijkt dus dat dit de incasso voor de volgende maand is en dat ziggo zonder blikken of blozen de datum heeft vervroegd. Kennelijk hebben ze geld tekort en gaan ze nog eerder incasseren. In de afgelopen jaren is dit al eerder gebeurt en het wordt zo zoetjes aan vervelend. Het is logisch dat je vooraf betaald daar heb ik geen moeite mee maar straks moet je twee maanden vooraf gaan betalen als ze zo door blijven gaan!

Ferry
16-01-2018

Ziggy Power Promise!

Vandaag was er al om 08:00 een monteur van Ziggo. Geweldige (wat stille) monteur die alles fixt! Overal tv en overal internet, wat een held deze man.

Ferry

Zeer slecht wifi

Sinds de overstap van UPC naar Ziggo hebben we een slechte internetverbinding en ook de wifi werkt slecht. Tientallen keren met de klantenservice contact gehad, maar geen oplossing. De laatste keer zeiden ze zelfs dat ik dit probleem nog niet eerder heb gemneld. Alles ontkennen en oplossingen die niets helpen, maar geen enkele schadevergoeding voor iets waar ik toch vrij veel voor betaal. Bij dit bedrijf kom je er niet doorheen, oh ja wel als er een monteur langs mag komen tegen een ruime vergoeding. Is er niet iets zoals service? Blijkbaar telt dit niet voor dit bedrijf. Om me heen hoor ik ook zoveel klachten. Maakt niet uit of je in de stad op in dorp woont, overal hetzelfde.

Jeroen

Op alle gebieden slecht

Internet heeft elke dag storing, modem resetten en dan kunnen we weer even. Tv schokt erg, en heeft ook slechte verbinding. Telefoon hebben we in het abbonement maar gebruiken we niet. Geen ervaring mee. Zal niet heel veel beter zijn.

Rik

Tot nu toe altijd prima

Ben al 3 jaar klant bij Ziggo en heb weinig problemen gehad. Ik begrijp dat dit natuurlijk per huis/locatie verschillend kan zijn. Net had ik een vraag aan de klantenservice. Of ze mijn IPv6 adres v4 kunnen maken (dat had ik nodig voor een school project) Dit vroeg ik om half 2 in de nacht op een zondag via de chat aan een Ziggo medewerker. Hij reageerde meteen en beloofde dat het binnen 24 uur gefixt zou zijn. Binnen een uur was het geregeld en kon ik weer verder. Soms mag ook wel gezegd worden dan iets wel goed is vind ik. Super!

Garry
13-01-2018

GEEN ZIGGO KOPEN.

Ziggo internet is echt heel heel slecht. Je hebt er dagelijks last van. En dan wanneer je checkt op storingen staat er niks terwijl er duidelijk wat aan de hand is op dat moment. Echt een afrader. Rotprovider.

12-01-2018

Teleurstellend.

Na twee maanden terug een paar gladde verkopers aan de deur gehad te hebben, was er een overstap ingeplant. Destijds de huidige situatie besproken waarin we aangaven niet te beschikken over de zogenoemde ziggo aansluiting. Dit was geen probleem en kon door een monteur aangelegd worden. Toen deze kwam (dit zijn ZZP’ers welke ingehuurd worden door Ziggo) kon deze beste man niks doen omdat deze alleen de boel kwam aansluiten en configureren. Geen aansluiting aanleggen dus. Na de nodige telefoontjes naar ziggo om dit te verklaren, zijn er reeks 3 monteurs langsgeweest met hetzelfde verhaal. Inmiddels Ziggo afgezegd en naar een andere provider overgestapt met de nodige wachttijd. Hoe men in staat is een bedrijf als ziggo nog draaiende te houden is mij een raadsel.

Vodahoax
12-01-2018

Simpele verhuizing doorgeven een drama

Al 2 maand bezig om een alles-in-1 pakket naar een ander adres te verhuizen. Callcenter zegt telkens met een oplossing te komen en over 2 dagen zou nu alles goed werken. Toezeggingen worden niet nagekomen en je bent al gauw een uur kwijt per telefoontje omdat de systemen bij Ziggo callcenter niet werken of traag zijn, medewerkers geen autorisatie hebben, je doorverbinden en als je geluk hebt het hele verhaal weer voor jan doedel kan oplepelen als zij de verbinding niet " per ongeluk" verbreken. Wel 10 brieven ontvangen op zowel uode als nieuwe adres met wijzegingen die ik nooit heb doorgegeven. Na 200 euro aan beltegoed te hebben verspild naar de Mediamarkt gestuurd want daar zou een Ziggo steunpunt zijn. Alleen aanmelding nieuwe klanten en advies verkoop dus. Einde Ziggo voor mij

Toos
09-01-2018

Al sinds sept 2017 heb ik problemen.

Ze proberen alles maar niks helpt.

Max
08-01-2018

Overstap rampzalig

Net overgestapt naar Ziggo wegens verhuizing. De reclame geeft aan; wij *beloven* verbinding door het hele huis en de monteur gaat pas weg als alles werkt.

Tijdens aansluiting: monteur zet beneden een kastje neer, maakt aansluiting naar de TV met Mediabox XL. Deze schijnt vervolgens niet te werken, monteur zegt dat de Mediabox gereset moet worden en dat het een halfuur kan duren. Hij had geen zin om daarop te wachten en is weggegaan. Later bleek dat Ziggo onze Mediabox op de verkeerde postcode had staan, deze is (inmiddels meer dan 5x) 'goedgezet'. De postcode staat volgens Ziggo nu goed, dus het enige wat ze kunnen bedenken is dat het aan de HDMI ligt. Zeg je dan over de telefoon dat het daar niet aan ligt omdat je wel gewoon beeld hebt, mag je alsnog 5 werkdagen wachten op die kabel want ze kunnen niets beters verzinnen.

Dat is alleen het TV-verhaal. Ondertussen hebben wij een enkele router gekregen en is boven op de eerste en tweede verdieping geen verbinding. Op de begane grond is de verbinding zo idioot langzaam dat Youtube filmpjes streamen niet werkt.

Geen enkele belofte die ze in de reclame maken kunnen ze waarmaken. Jammer.

Johan
07-01-2018

Top

Na een verbouwing hadden wij een wifi probleem. Gebeld met klantenservice en uitstekend geholpen. Binnen een paar dagen, zonder extra kosten, een extra router ontvangen. Al jaren tevreden klant. Geen noemenswaardige problemen.

Willemijn
07-01-2018

Bedroevend slecht

Super slechte wifi (als ie t al doet) , internet valt steeds uit. We hebben het nu een week maar meer ellende dan in afgelopen 5 jaar.

Lisa
06-01-2018

VRESELIJK BEDRIJF!

Ziggo bewijst maar weer dat reclame's op tv niet te vertrouwen zijn. Geza Weis heerlijk koppie heb je maar wat teleurstellend dat je mee doet aan deze leugen. Ziggo is oprecht het slechtste bedrijf ever. Wij zijn sinds kort over gestapt naar Ziggo en hebben sindsdien alleen maar klachten. Eerst hadden wij heel veel problemen met Netflix. na dat dat probleem eindelijk was opgelost kregen wij steeds problemen met de Media box. De zenders 1 2 en 3 deden het wel maar derest van de zenders niet. Ons werd verteld dat je dan de mediabox aan en uit moet zetten, niet heel fijn omdat elke keer te moeten doen. Nou prima na een tijd was dat ook opgelost, kunnen we nu geen programma's meer terugkijken of bekijken welke programma's op tv komen de aankomende week. Bloedirritant dus aangezien we genoeg betalen. Oplossing: Ziggo even bellen? daar zijn we eigenlijk een beetje klaar mee, de boel moet gewoon goed functioneren. Twijfel je om over te stappen naar Ziggo? Laat je niet gek maken door die vreselijke reclame's! Ik heb alleen nog tv bij Ziggo maar mensen die ook internet bij Ziggo hebben zijn helemaal de pineut. Wij zullen gauw overstappen.

Mario
30-12-2017

Slechter kan niet

Dacht over te stappen van KPN naar Ziggo . Omdat ik ook Vodafone heb. Zelfs in de 14 dagen bedenktijd werkt niks. Direct geannuleerd. Wat een waardeloos bedrijf. Dat dit nog bestaat .

Max
27-12-2017

Onbetrouwbaar

Totaale oplichting veel geld weinig service producten werken niet, Ziggo arogant vies bedrijf. om bij de helpdesk te werken moet je minimaal sociale werkplaats hebben gedaan.

Hein
27-12-2017

Waardeloze service en slechte producten, monteurs klussen bij in baas z’n tijd

Inmiddels 18 maanden bezig met fatsoenlijk internet. 5 ziggo zzp vrije jongens ( nooit vrouw) monteurs over de vloer gehad. Lezen eerdere klachten niet en steeds andere diagnose en uiteindelijk werkt het weer niet tot nauwelijks. Daarnaast bieden zij hun eigen services aan tegen betaling en laten 06 nr achter met hun eigen bedrijfje. Echt schandalig dat wij hiervoor zo een hoog abonnementsprijs betalen. schaam je ogen uit je kop, ziggo!

Eric
24-12-2017

Een brief van Ziggo is meestal de start van ellende

Je kent ze wel, de brief dat er binnenkort onderhoud aan het netwerk is. Meestal de start van ellende. Vanaf dat moment werkt mijn Horizon niet naar behoren. Van het 1 op andere moment valt het signaal weg. Herstarten werk meestal maar erg vervelend als je zit te kijken. Ziggo maar weer eens gebeld ( begin dit jaar is er een Ziggo monteur gekomen en die heeft alles nagelopen en kabelverbindingen aangepast). Na 10 minute in de wacht (waarom zou het altijd zo druk zijn bij Ziggo?) een medewerker aan de lijn die uiteraard weer begint over de bekabeling. Ik geef aan dat die prima is. Hij geeft aan dat ik een kabel moet plaatsen tussen de Horizon en de plek waar het signaal binnenkomt. Als ik aangeef dat dit 18 meter is en ik het raar vind om zoveel kabel te moeten kopen voor een test geeft hij aan dat dit de enige manier is om te bepalen of het aan mijn bekabeling ligt. Zucht. Vraag waneer mijn overeenkomst verlopen is. Gelukkig blijkt dit het geval. Ga op zoek naar een andere provider. Ik wordt zo doodziek van ZIGGO.