Ziggo reviews

1.4
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Jeroen
09-08-2017

Zooitje bij ZIGGO

Al heel wat jaren zijn wij over ZIGGO tevreden, alleen wat we vandaag meegemaakt hebben is echt te gek voor woorden. ZIGGO moet zich schamen hoe ze met klanten omgaan. Onze WiFi verbinding in huis viel af en toe helemaal weg en we besloten om een externe router aan te schaffen en te verbinden aan de modem van ZIGGO. Dit hebben we gedaan omdat we zonder kabels, de smart tv op zolder willen gebruiken en daar bijna geen WiFi verbinding was.

Nadat we de externe router aangesloten hadden hebben we het WiFi signaal van de modem van ZIGGO uit laten zetten omdat het signaal dan nog beter is. De klantenservicemedewerker vertelde dat je dat via Mijn ZIGGO kunt uitzetten en dat het dan nog 24 uur duurt voordat alles goed werkt. Na 24 uur werkte de nieuwe Router en hadden we beneden en op de 2e etage prima WiFi signaal alleen nog niet helemaal geweldig op zolder. ZIGGO gebeld en gevraagd wat we hieraan kunnen doen. De klantenservicemedewerker vertelde om een extra WiFi versterker op zolder te plaatsen die je zo in het stopcontact kunt stoppen. Alleen konden we deze geadviseerde versterker nog niet direct bestellen omdat het systeem van ZIGGO niet goed werkte. De medewerker van ZIGGO vertelde om nog 2 dagen te wachten en dan terug te bellen om de bestelling alsnog te doen. Ik vroeg om een aantekening te maken en als het systeem van ZIGGO het weer doet de bestelling voor ons rond te maken. Volgens de medewerker kon dat niet en moest ik echt over twee dagen terugbellen wat ik raar vond.

Zo gezegd zo gedaan en ik belde na 2 dagen weer op. De klantenservicemedewerker die ik sprak kon precies lezen wat er afgesproken was. Alles nog eens met hem doorgesproken om de extra versterker van ZIGGO te bestellen. De medewerker vertelde dat de extra versterker binnen 5 werkdagen bij ons thuis afgeleverd zal worden. Ik bedankte hem voor de bestelling en het gesprek. Ongeveer 2 uur later vielen onze digitale tv zenders op onze tv weg en ontvingen wij van ZIGGO een bevestigingsmail dat wij onze digitale tv abonnement hadden opgezegd, huh? Wat raar ik had toch een extra WIFiI versterker bij ZIGGO besteld?

Geïrriteerd belde ik opnieuw ZIGGO op. De klantenservicemedewerker vertelde dat er iets mis was gegaan in het systeem van ZIGGO en dat ze per abuis onze digitale tv hadden opgezegd terwijl wij hiervoor helemaal geen toestemming hadden gegeven. Fouten zijn menselijk, natuurlijk kan dit gebeuren, dus ik vroeg aan de medewerker om dan het digitale tv signaal weer aan te zetten zodat ik tv kan ga kijken. De medewerker vertelde dat het 3 werkdagen gaat duren voordat we weer digitale tv zullen hebben. Ik reageerde uiteraard zeer verbaast. Als jullie mij binnen 2 uur onterecht afsluiten van de tv zenders dan kunnen jullie mij ook weer binnen 2 uur aansluiten? Anno 2017 heeft ZIGGO toch hopelijk een goed systeem dat dit mogelijk is? De medewerker van ZIGGO begreep mijn emoties en vond dit ook erg vervelend, maar iIk kon echt merken dat hij zijn standaard zinnen/ antwoorden aan het geven was.

Ik vind dat ZIGGO haar klanten hiermee echt te kort doet en hiermee tekort door de bocht gaat. Ongelooflijk dat we nu geen digitale tv meer hebben omdat we een extra WiFi versterker hadden besteld wat schijnbaar erg moeilijk is voor ZIGGO. Ik vertelde de medewerker dat ZIGGO zich meer moet gaan verdiepen in de verouderde systemen die men nog gebruikt. Met mijn opmerking dat ik er over na ga denken of ik nog wel bij ZIGGO wil blijven vertelde de medewerker aan mij dat het geen probleem was om mij direct door te verbinden naar de afdeling opzeggingen. Toen heb ik rustig tot 3 geteld en bedankt voor de klantvriendelijke medewerking.

Hopelijk zal ZIGGO nog contact opnemen om ons te compenseren. Ik zal bij ZIGGO sowieso een officiële klacht indienen en ook andere consumentenorganisaties/ programma's hierover informeren. Ook om consumenten hiervoor te waarschuwen/beschermen over de werkwijze van ZIGGO en dat je per slot van rekening gewoon een nummertje bent terwijl zij diegene zijn die de fout maken.

Ik begrijp nu wel dat mensen ontevreden zijn ZIGGO. Ik heb lang volgehouden dit niet te zijn maar nu helaas wel.

Te bizar voor woorden en niet te geloven maar toch is het zo.

Lisa
09-08-2017

Waardeloos

Ben helemaal klaar met deze waardeloze provider. Zit thuis heel de dag op mn mobiele gegevens aangezien ik alleen een klein beetje bereik in de woonkamer heb op mijn telefoon. Tv doet het wanneer hij er zelf zin in heeft. Storingen iedere dag. Stap vandaag over naar KPN

Cor
08-08-2017

Veel internet storingen

Mijn internet valt regelmatig uit of is super traag.

Harry
08-08-2017

Ziggo meest waardeloze bedrijf ever!

Na een betalingsschterstand de factuur via ideal voldaan. Na een week maar eens bellen waarom mijn account nog steeds offline is. Krijg ik zo'n voor 3,75 werkende melkert telefonist die me doodleuk vertelt dat hij de account niet kan activeren omdat er nog één cent openstaat.?! Ik bedoel. via ideal, ik zelf niet eens het bedrag ingevuld. hun fout dus. daarna meld ik dat ik het aantal (onterechte) offline dagen in mindering wil zien op mijn volgende factuur. Dit gaan ze niet doen. oké jullie keus, ik zeg bij deze op.

CJ
08-08-2017

Om de haverklap storingen

Om de haverklap alleen maar storingen. Veel praatjes maar geen betrouwbaar netwerk. De SSH&, de woningcorporatie voor studenten in Nijmegen, liet ons bij de overstap vooral de voordelen weten, maar het internet is nog nooit zo slecht en onbetrouwbaar geweest als het nu is bij Ziggo. Op een gegeven moment werden we maar afgescheept met 'bioscoopbonnen', omdat Ziggo vond dat al die ellende (dagelijks storingen van 2+ uur) niet duurder was dan zo'n bon. Slechte service, slechte informatievoorziening bij storingen. Zodra ik uit mijn studentenkamer ben, ga ik nooit nooit nooit meer bij Ziggo!

Case
05-08-2017

Ziggo snotbongel rafelt lijstje af en luister niet naar klant

Vreselijk irritant geholpen (nou ja geholpen.nog steeds storing). Storing gemeld bij Ziggo zakelijk omstreeks 22:00 uur (jaja, sluitingstijd.). Klacht gemeld geen digitaal TV signaal op alle TV's (3), met CI module en Ziggo smartcard. Uiteraard loop ik eerst stappenplan af van de Ziggo medewerker. Dat gaat fout zodra de medewerker zegt niets voor mij te kunnendoen omdat ik een gekochte ziggo smartcard zou hebben (geen recht op verdere ondersteuning), en de storing volgens hem duidelijk aan de TV ligt. Dat ik hem vertel dat ik nog twee TV aansluitingen heb die ook geen signaal krijgen deert deze Ziggo snotbongel niet, het is de TV PUNT, UIT. Dit is een ingekort verhaal maar ik kan je vertellen dat ik me net een opwindpoppetje voelde dat ieder moment afloopt.

Lucas
03-08-2017

Hopeloze service

Ik heb mijn verhuizing tijdig doorgegeven. Omdat ik verhuisde van een voormalig UPC gebied naar een voormalig Ziggo gebied moest ik een nieuwe modem enz. Die zou 28 juli bezorgd worden. Op 27 juli ontving ik een track en trace waaruit bleek dat die 31 juli geleverd zou worden. Omdat post nl het pakket beschadigde ging het echter retour. Op 1 augustus nam ik, in de ochtend, hierover contact op met Ziggo. Het pakket zou met spoed opnieuw gestuurd worden. Inmiddels is het donderdagavond en het pakket ligt nog bij Ziggo. Uit de vele telefoontjes blijkt dat er geen communicatie i tussen servicedesk en logistiek en dat ik maar geduld moet hebben.

Piet
02-08-2017

Gratis aanbieden maar toch moeten betalen, Geweldig bezig Ziggo

N mei heb ik ter genoegdoening van door ziggo veroorzaakte ellende een gratis abonnement van 6 mnd. Fox sports gekregen ingaande 01-08-2017. Vandaag 01-08 krijg ik een mail dat ik abonnee op Fox geworden ben en dat mij dat 24,95 pmnd gaat kosten. Contact met de ziggo klantenservice levert ( hoe verrassend) niets op. Mij werd verteld dat de actie is afgelopen. In mei, toen het mij toegezegd werd , was de actie niet afgelopen m.a.w. ik heb recht op een half jaar gratis FOX n.a.v. de door ziggo gedane belofte.Het Fox abonnement kon niet herroepen worden , ik moest zelf maar eens een keer terug bellen!. Het vreemde is dat er wel een mail naar mij gestuurd wordt dat ik -zonder het te willen- een betaald Fox abonnement krijg maar dat dit niet herroepen kan worden. Vreemde zaak maar maar met raar reageren, daar weten ze bij ziggo wel raad mee

Gewenste Oplossing Ik wil slechts van Ziggo wat mij toegezegd is nl. 6 maanden gratis Fox sports

Pete
02-08-2017

Dagelijks storingen "bah"

Storing na storing, reseten na resten ik ben kapot, twee weken lang geen eternet, telefoon of wifi, Nu is wifi alweer uit gevallen, wat ben ik blij dat mijn buren heeft mij toegang naar hun wifi (KPN) ik stap over !

Eef
02-08-2017

Overlijden partner doorgeven bij ziggo een ramp

Mijn man is overleden en het ziggo klant account staat op zijn zijn naam. Dat wil ik nu op mijn naam overzetten.

Ik bel naar het nummer wat op de brief (met de rekening) staat (0800-2233444) maar dat is niet juist. Ik moet een ander bellen 0900 1884. Weer in de wacht.de medewerker leg ik uit dat ik het contract graag op mijn naam wil hebben maar dat is slechts mogelijk als ik een formulier invul wat ze gaan opsturen.

Ik besluit hier niet aan mee te werken en laat het contract op de naam van mijn man staan.

Ik heb nu diverse organisaties gebeld zoals evidesRBG centraal beheer, gemeente belastingen Rotterdam en kan verzekeren dat overal keurig en adequaat gereageerd wordt. Ik hoef nooit een formulier in te vullen en iedereen werkt zo plezierig mogelijk mee.

Neem daar een voorbeeld aan.

Lala
01-08-2017

Onnodige prijs verhoging steeds en slechte klanten service

Box stuk , was nog van upc . Daarom nieuwe box maar past niet in huidig abonnement en daarom 4 euro per maand meer . Sinds upc ziggo is 7 euro per maand meer betalen. Mooiste komt nog , ik geef aan mij noet geholpen te voelen zegt die dame aan de telefoon : nou dan niet dahag. En ze hangt op. Ik ga overstappen !

Jan
31-07-2017

Traag Internet

Ook na het resetten van de mediabox Horizon nog steeds heel traag internet. 12 mbps (Abonnement voor 150 mbps) Ook de telefoon is vandaag weer uren uitgevallen

Frans
31-07-2017

Verschil tussen product en dienst

Omdat we en bij vodafoon zijn en bij ziggo gratis upgrade.horizon xl kastje (die oude was niks.) na drie weken bellen, resetten, monteur die niks kon betekenen, beloftes over terugbellen, oplossen en wat al niet meer, 17 belletjes later, klets verhaal op kletsverhaal (liegen) de hoorn er op leggen verder niet zo tevreden over de wijze waarop Iggo haar personeel met klanten laat omgaan. O ja, ook nog steeds geentv! ( oude kastje er maar weer in en.ja hoor, doet het weer) valt niet mee om toe te geven dat je het niet in de hand hebt. Lekker de problemen bij mij laten.o ja, automatisch afschrijven gaat wel goed.

Marinus
30-07-2017

Storing storing storing

Alweer hele dag geen wifi. Ook hele week al problemen met tv- ontvangst. Zoon die drie straten verder woont heeft al drie weken problemen met internet. Zal me eens benieuwen of ze deze dag ook berekenen. Hele buurt had no de hele dag geen verbinding. Als het niet snel beter wordt stappen we over.

Freek
27-07-2017

Valse beloftens

Ik was van plan om bij ziggo aan te sluiten voor een bepaald contract wat mij was beloofd. Helaas bestaat dat contract niet meer dus werd er een andere deal aangeboden. Ik zij dat ik het zou overleggen en vroeg of hij me terug kon bellen dat is was geen probleem en er werd een tijd afgesproken. Helaas werd ik niet terug gebeld dus ging ik zelf bellen. Een maal een andere persoon aan de telefoon te hebben werd mij verteld dat dit niet kon en ook niks anders aankon bieden ik .ik vroeg of ik de persoon die ik eerder aan de lijn had kon krijgen hier werd ook heel raar over gedaan . Toen ik uit eindelijk weer een ander aanbod kreeg vroeg ik of er notities van gemaakt kon worden dit was ook al een probleen. Uit eindelijk werd ik afgekapt en verteld dat ze ging op hangen. En dan hebben we het nog niet over de vriendelijkheid gehad maar dat laat ik maar zitten want denk dat daar de pagina teklein voor is. Ziggo is zeer klantonvriendelijke en ik raad ze niet aan

Ed
27-07-2017

TV Ellende, wanprestatie

Ziggo perikelen Vanaf januari had ik problemen met ondemand van Ziggo. Volgens iemand van de helpdesk van Ziggo zou het probleem liggen aan de levering van de UPC-box i.p.v. een Ziggobox. Gezien ik even daarvoor een kapot modem had en een nieuw modem heb moeten installeren, hadden we geen zin om wederom het wandmeubel weer leeg te halen en er mee te gaan slepen. Bovendien hadden ze het nieuwe modem geactiveerd tegen alle afspraken in, en het oude modem buiten werking gesteld, zodat ik op zondagavond thuis kwam na 13 uur werken, en geen internet, tv en telefoon meer had. Kortom de beste man had beloofd om een nieuwe box voor me te reserveren en ik hoefde maar te bellen, en de box werd me toegestuurd. 01 juli, totaal geen televisie meer. Ziggo gebeld, "stuur me de box maar". "Er staat niets hierover genoteerd mijnheer m.b.t. een nieuwe box" Deze man zij me ook dat het verkeerde box-verhaal onzin is. "Heb alles doorgemeten mijnheer, uw mediabox heeft geen signaal", het ligt waarschijnlijk aan de coaxkabel, en die zal ik u toesturen. Een paar dagen later De kabel is afgeleverd, wandmeubel van de muur afgehaald, nieuwe coaxkabel aangesloten, box naar de fabrieksinstellingen en tv kijken, ja niet dus. De box geeft de foutmelding controleer de kabels. Ziggo gebeld en kreeg een dame aan de lijn die me vertelde "Uw heeft 2 opties", of we gaan een monteur sturen, en mocht het aan de aansluiting in uw woning liggen, dan draait u voor de kosten op, of u schaft een Horizon box aan, voor 5,50 extra per maand, en de monteur komt het gratis aansluiten. Na alle gezeik voel ik me met mijn rug tegen de muur gezet, ik dacht als ik maar weer tv heb. Weer een paar dagen later, de Horizonbox word geleverd, alleen waren of zijn er wat problemen met installatiebedrijf dus de installatie was pas een dag of 10 later, dus geen tv. Ik dacht wandmeubel leeg ruimen en van de muur af. en dan maar zelf installeren, want tv kijken is niet gratis bij Ziggo en de kosten worden gewoon weer aan het einde van de maand afgeschreven. Box aangesloten, in de handleiding staat 30 minuten wachten, dus zoals ook op mijn scherm staat EVEN GEDULD AUB. Na 45 minuten zit ik nog naar dat beeld te kijken. Ziggo gebeld, na lange wachttijd eindelijk iemand aan de lijn met het verhaal "de Horizonbox moet geactiveerd worden." Box opnieuw geinstalleerd, 45 minuten naar de tekst gekeken EVEN Geduld A.U.B. kreeg wederom een foutmelding. Ik weet inmiddels niet meer hoe deze foutmelding eruit zag, de adrealine voelde ik inmiddels door mijn lijf stromen. Ik ga naar bed, want ik was weer uren aan het klooien geweest. Andere dag, Laat ik de splitter er maar vanaf halen en de mediabox maar rechtstreeks op het tv+en radio kastje op de muur aansluiten. Tot mijn verbazing werkt het en installeert de Horizonbox zonder problemen. Uiteraard heb je dan wel tv, maar geen internet een telefoon. Ziggo gebeld, want ik vond dat na alle ellende zei maar een splitter moeten leveren toch. De man van de helpdesk mij frustratie verteld en uitgelegd welke splitter ik nodig, de man begreep niks van een 3 poortssplitter dus ik heb het hem verschillende keren uit moeten leggen. 2 Dagen later, wat wordt er geleverd, ?, een 2 poortssplitter (foto links onder). De bovenste foto is de orginele. Natuurlijk enorm boos Ziggo gebeld. De Belgische helpdeskmederwerker begreep mijn boosheid, maar wist niet welke splitter ik bedoelde, om de juiste splitter te bemachtigen heb ik het hem wel 3x uitgelegd, en ineens begreep hij het, en ging hij mij uitleggen welke splitter ik bedoelde. Hij zei wel tegen mij waarom ik geen monteur heb laten komen. Ik zei tegen de man dat ik blij met hem was, want de Vlamingen begrijpen me. Ik dacht over pakweg 2 dagen kan ik weer normaal tv kijken. Een uur geleden kom ik thuis, zie net nog Post NL wegrijden, Diana zei nog tegen mij wat is die enveloppe licht, kreeg gelijk weer een steiging van mijn adrenaline toen ik en de enveloppe keek. Een lullig verloopstekkertje hebben ze me gestuurd. Ziggo gebeld, blablabla, deze mijnheer mij volkomen, wist ook gelijk welke splitter ik moest hebben, en nog een heel prettig weekend mijnheer. Nu weer 2 dagen verder, gisteren contact gehad met Ziggo Webcare. Een bericht gestuurd naar Ziggo Webcare. Deze vroeg mij om gegevens te tweeten, niks meer gehoord, het is nu dinsdag 25 juli 2017 en de juiste splitter is nog steeds niet geleverd. Nu woensdag 26 juli 2017, wederom heeft post.nl een enveloppe in de bus, wederom Is weer het verkeerde geleverd, helaas kan ik nu niet meer communiceren zonder te vloeken en te tieren naar Ziggo toe, dus Diana moet het nu maar gaan oplossen.

Ed de Callafon

Mike
25-07-2017

Ziggo is de beste provider van Nederland, aldus de medewerker

Man, man, man, wat een bedrijf. Het is echt te triest voor woorden. Overgestapt naar KPN, en dan zie je gelijk wat een ECHT wifimodem doet, ondanks 80! wifinetwerken bij mij in de buurt. in plaats van 1.5 mbit downloadsnelheid per seconden in de slaapkamer van de 40 mbit bij Ziggo, 30 mbit van de 80 bij KPN. Iedereen die begrijpt hoe wifi echt werkt begrijpt dat dit zeer respectabel is, zeker gezien het aantal netwerken bij mij in de buurt. De rest moeten we nog aanzien, maar als de rest van de diensten bij KPN hetzelfde verloopt hoor je mij niet klagen dat we wel wat meer geld kwijt zijn voor internet en televisie. Voor kwaliteit moet je nu eenmaal betalen.

Overstappen schijnt echter bij iedere provider een probleem te zijn, al moet ik in dit geval wel toegeven dat dit ook wel een beetje mijn eigen schuld was. Je geeft aan op internet dat je over wil stappen, en vervolgens stuurt KPN je een brief met een enorme berg met informatie waarin ook ergens tussen vermeld staat dat je op een link moet klikken om de overstap definitief te regelen. Hier heb ik overheen gelezen dus dit is mijn eigen schuld. Vandaag dus direct naar de Ziggo site om op te zeggen met een maand opzegtermijn. Ingediend, en ja hoor, binnen 3 dagen neemt een medewerker telefonisch contact met u op om de opzegging te regelen. gezien mijn ervaringen in het verleden en van anderen hier op de site dat Ziggo administratief een grote puinhoop is. moed verzameld en mijn telefoonnummer ingevuld zodat ziggo terug kan bellen. Gezien dit automatisch gaat (en Ziggo het je gemakkelijk wil maken) moet je gegevens inspreken die uiteraard niet verstaan worden en moet je uit een keuzemenu kiezen met een 1, 2, of 3 in te toetsen die niet goed ontvangen wordt. Na 8! pogingen wordt ik doorverbonden met een medewerker. Gezien het feit dat het 09.00 uur was kreeg ik deze na een paar minuten aan de lijn. Ondanks dat ik duidelijk aangeef dat ik wil opzeggen omdat Ziggo de meest waardeloze provider is die Nederland rijk is (het aantal klachten op deze site ten opzichte van de anderen spreekt boekdelen) durft deze dame glashard te beweren dat Ziggo de beste provider van Nederland is, gebaseerd op de tweaker awards, waar ook een enorme discussie over gaande is hoe deze nu eigenlijk samengesteld worden.

Als jullie de beste provider zijn waarom,

-Kloppen jullie facturen te vaak niet -Sturen jullie de klanten verouderde apparatuur (Horizon al jaren achterhaalt en een modem waar dualband (2.5 ghz en 5 ghz naast elkaar) niet eens op mogelijk is. -Zijn jullie niet in staat fatsoenlijk wifi te leveren -Merk je direct kwaliteitsverschil bij internet als je overstapt naar een andere provider, (voorheen Online die we verlaten hebben wegens hun beruchte tvkastjes via het digitenne netwerk) en nu KPN - Wordt je door de klantenservice van andere providers wel fatsoenlijk te woord gestaan.

En maar blijven verkopen jongens. Ondanks ik duidelijk aangeef al bij een andere provider te zitten en ik totaal niet te spreken ben over Ziggo blijven ze maar zuigen of ze alsjeblieft nog niet een aanbod mogen doen. NEE Ik ben blij dat ik van jullie af ben!

Maarten
24-07-2017

Iedereen werkt op een eilandje

In ons appartementen complex stappen mensen massaal over. Kabels in de centrale kast zijn verkeerd genummerd, waardoor de ene monteur de verkeerde stekker eruit trekt en de volgende moet komen om hem er weer in te steken. Dit is een paar keer gemeld aan Ziggo, maar de volgende monteur trekt weer de verkeerde kabel eruit. Ook is bij de monteur bekend dat de oude wandcontactdozen na de upgrade van het netwerk op 13 juni storingsgevoelig zijn, maar Ziggo gaat die kennelijk pas vervangen als er een klacht komt. Informatie die Ziggo zou kunnen helpen, ook over de overstapgolf die gaande is, komt niet aan. We stappen niet alleen over vanwege de talrijke storingen maar vooral vanwege het feit dat je tegen iedere medewerker hetzelfde verhaal opnieuw moet vertellen. En er verandert niks.

Bianca
24-07-2017

Geen service, TE hoge prijzen, en kasso voor Ziggo

Na heel wat jaren klant te zijn geweest vond ik het genoeg geweest toen Ziggo de prijs voor internet en tv weer verhoogde. 46,50 per maand alleen voor tv en internet. Ik overstappen. He toen werd ik ineens steeds gebeld door vasthoudende "blijf bij Ziggo"mensen. Na weigering van het aanbod van een half jaar voor dezelfde prijs als mijn provider (bijzonder) kreeg ik zelfs een heel jaar voor dezelfde prijs als mijn nieuwe provider (nog gekker). Tsja. daar hadden jullie eerder mee moeten komen zei ik nog. Blijkbaar moeten vast klanten de hoofdprijs betalen. Goed per 23-6 werd nog 46,50 afgeschreven. Daar zou ik dan de helft nog van terug moeten krijgen omdat mijn nieuwe provider (NLEX een aanrader trouwens in communicatie, levering van diensten en service, zelfs via app bereikbaar en direct reageren!)) alles netjes bij mij thuis had geinstalleerd en Ziggo was opgezegd. Verbazing: wordt er gewoon weer 46,50 afgeschreven. I klacht ingediend. Vandaag telefoontje: tsja dat is nou eenmaal het beleid. Heb nu via ING de incasso kunnen weigeren die ingepland stond voor de 25e juli. Bah Ziggo!

Mano
23-07-2017

Grote problemen met ontvangst Netflix en ondemand

Meedere keren gebeld! wachttrijd is altijd minimaal 10 minuten bovendien komen ze nooit met een oplossing terwijl ze wel verwachten dat de rekening iedere maand op tijd bij geschreven staat.Echt belachelijk sinds de overname van UPC (daar ging zelden wat mis) is de service en de kwaliteit heel.erg belabberd.