Gratis aanbieden maar toch moeten betalen, Geweldig bezig Ziggo

N mei heb ik ter genoegdoening van door ziggo veroorzaakte ellende een gratis abonnement van 6 mnd. Fox sports gekregen ingaande 01-08-2017. Vandaag 01-08 krijg ik een mail dat ik abonnee op Fox geworden ben en dat mij dat 24,95 pmnd gaat kosten. Contact met de ziggo klantenservice levert ( hoe verrassend) niets op. Mij werd verteld dat de actie is afgelopen. In mei, toen het mij toegezegd werd , was de actie niet afgelopen m.a.w. ik heb recht op een half jaar gratis FOX n.a.v. de door ziggo gedane belofte.Het Fox abonnement kon niet herroepen worden , ik moest zelf maar eens een keer terug bellen!. Het vreemde is dat er wel een mail naar mij gestuurd wordt dat ik -zonder het te willen- een betaald Fox abonnement krijg maar dat dit niet herroepen kan worden. Vreemde zaak maar maar met raar reageren, daar weten ze bij ziggo wel raad mee

Gewenste Oplossing Ik wil slechts van Ziggo wat mij toegezegd is nl. 6 maanden gratis Fox sports

Pete

Dagelijks storingen "bah"

Storing na storing, reseten na resten ik ben kapot, twee weken lang geen eternet, telefoon of wifi, Nu is wifi alweer uit gevallen, wat ben ik blij dat mijn buren heeft mij toegang naar hun wifi (KPN) ik stap over !

Eef
02-08-2017

Overlijden partner doorgeven bij ziggo een ramp

Mijn man is overleden en het ziggo klant account staat op zijn zijn naam. Dat wil ik nu op mijn naam overzetten.

Ik bel naar het nummer wat op de brief (met de rekening) staat (0800-2233444) maar dat is niet juist. Ik moet een ander bellen 0900 1884. Weer in de wacht.de medewerker leg ik uit dat ik het contract graag op mijn naam wil hebben maar dat is slechts mogelijk als ik een formulier invul wat ze gaan opsturen.

Ik besluit hier niet aan mee te werken en laat het contract op de naam van mijn man staan.

Ik heb nu diverse organisaties gebeld zoals evidesRBG centraal beheer, gemeente belastingen Rotterdam en kan verzekeren dat overal keurig en adequaat gereageerd wordt. Ik hoef nooit een formulier in te vullen en iedereen werkt zo plezierig mogelijk mee.

Neem daar een voorbeeld aan.

Lala
01-08-2017

Onnodige prijs verhoging steeds en slechte klanten service

Box stuk , was nog van upc . Daarom nieuwe box maar past niet in huidig abonnement en daarom 4 euro per maand meer . Sinds upc ziggo is 7 euro per maand meer betalen. Mooiste komt nog , ik geef aan mij noet geholpen te voelen zegt die dame aan de telefoon : nou dan niet dahag. En ze hangt op. Ik ga overstappen !

31-07-2017

Traag Internet

Ook na het resetten van de mediabox Horizon nog steeds heel traag internet. 12 mbps (Abonnement voor 150 mbps) Ook de telefoon is vandaag weer uren uitgevallen

31-07-2017

Verschil tussen product en dienst

Omdat we en bij vodafoon zijn en bij ziggo gratis upgrade.horizon xl kastje (die oude was niks.) na drie weken bellen, resetten, monteur die niks kon betekenen, beloftes over terugbellen, oplossen en wat al niet meer, 17 belletjes later, klets verhaal op kletsverhaal (liegen) de hoorn er op leggen verder niet zo tevreden over de wijze waarop Iggo haar personeel met klanten laat omgaan. O ja, ook nog steeds geentv! ( oude kastje er maar weer in en.ja hoor, doet het weer) valt niet mee om toe te geven dat je het niet in de hand hebt. Lekker de problemen bij mij laten.o ja, automatisch afschrijven gaat wel goed.

Marinus
30-07-2017

Storing storing storing

Alweer hele dag geen wifi. Ook hele week al problemen met tv- ontvangst. Zoon die drie straten verder woont heeft al drie weken problemen met internet. Zal me eens benieuwen of ze deze dag ook berekenen. Hele buurt had no de hele dag geen verbinding. Als het niet snel beter wordt stappen we over.

Freek
27-07-2017

Valse beloftens

Ik was van plan om bij ziggo aan te sluiten voor een bepaald contract wat mij was beloofd. Helaas bestaat dat contract niet meer dus werd er een andere deal aangeboden. Ik zij dat ik het zou overleggen en vroeg of hij me terug kon bellen dat is was geen probleem en er werd een tijd afgesproken. Helaas werd ik niet terug gebeld dus ging ik zelf bellen. Een maal een andere persoon aan de telefoon te hebben werd mij verteld dat dit niet kon en ook niks anders aankon bieden ik .ik vroeg of ik de persoon die ik eerder aan de lijn had kon krijgen hier werd ook heel raar over gedaan . Toen ik uit eindelijk weer een ander aanbod kreeg vroeg ik of er notities van gemaakt kon worden dit was ook al een probleen. Uit eindelijk werd ik afgekapt en verteld dat ze ging op hangen. En dan hebben we het nog niet over de vriendelijkheid gehad maar dat laat ik maar zitten want denk dat daar de pagina teklein voor is. Ziggo is zeer klantonvriendelijke en ik raad ze niet aan

Ed
27-07-2017

TV Ellende, wanprestatie

Ziggo perikelen Vanaf januari had ik problemen met ondemand van Ziggo. Volgens iemand van de helpdesk van Ziggo zou het probleem liggen aan de levering van de UPC-box i.p.v. een Ziggobox. Gezien ik even daarvoor een kapot modem had en een nieuw modem heb moeten installeren, hadden we geen zin om wederom het wandmeubel weer leeg te halen en er mee te gaan slepen. Bovendien hadden ze het nieuwe modem geactiveerd tegen alle afspraken in, en het oude modem buiten werking gesteld, zodat ik op zondagavond thuis kwam na 13 uur werken, en geen internet, tv en telefoon meer had. Kortom de beste man had beloofd om een nieuwe box voor me te reserveren en ik hoefde maar te bellen, en de box werd me toegestuurd. 01 juli, totaal geen televisie meer. Ziggo gebeld, "stuur me de box maar". "Er staat niets hierover genoteerd mijnheer m.b.t. een nieuwe box" Deze man zij me ook dat het verkeerde box-verhaal onzin is. "Heb alles doorgemeten mijnheer, uw mediabox heeft geen signaal", het ligt waarschijnlijk aan de coaxkabel, en die zal ik u toesturen. Een paar dagen later De kabel is afgeleverd, wandmeubel van de muur afgehaald, nieuwe coaxkabel aangesloten, box naar de fabrieksinstellingen en tv kijken, ja niet dus. De box geeft de foutmelding controleer de kabels. Ziggo gebeld en kreeg een dame aan de lijn die me vertelde "Uw heeft 2 opties", of we gaan een monteur sturen, en mocht het aan de aansluiting in uw woning liggen, dan draait u voor de kosten op, of u schaft een Horizon box aan, voor 5,50 extra per maand, en de monteur komt het gratis aansluiten. Na alle gezeik voel ik me met mijn rug tegen de muur gezet, ik dacht als ik maar weer tv heb. Weer een paar dagen later, de Horizonbox word geleverd, alleen waren of zijn er wat problemen met installatiebedrijf dus de installatie was pas een dag of 10 later, dus geen tv. Ik dacht wandmeubel leeg ruimen en van de muur af. en dan maar zelf installeren, want tv kijken is niet gratis bij Ziggo en de kosten worden gewoon weer aan het einde van de maand afgeschreven. Box aangesloten, in de handleiding staat 30 minuten wachten, dus zoals ook op mijn scherm staat EVEN GEDULD AUB. Na 45 minuten zit ik nog naar dat beeld te kijken. Ziggo gebeld, na lange wachttijd eindelijk iemand aan de lijn met het verhaal "de Horizonbox moet geactiveerd worden." Box opnieuw geinstalleerd, 45 minuten naar de tekst gekeken EVEN Geduld A.U.B. kreeg wederom een foutmelding. Ik weet inmiddels niet meer hoe deze foutmelding eruit zag, de adrealine voelde ik inmiddels door mijn lijf stromen. Ik ga naar bed, want ik was weer uren aan het klooien geweest. Andere dag, Laat ik de splitter er maar vanaf halen en de mediabox maar rechtstreeks op het tv+en radio kastje op de muur aansluiten. Tot mijn verbazing werkt het en installeert de Horizonbox zonder problemen. Uiteraard heb je dan wel tv, maar geen internet een telefoon. Ziggo gebeld, want ik vond dat na alle ellende zei maar een splitter moeten leveren toch. De man van de helpdesk mij frustratie verteld en uitgelegd welke splitter ik nodig, de man begreep niks van een 3 poortssplitter dus ik heb het hem verschillende keren uit moeten leggen. 2 Dagen later, wat wordt er geleverd, ?, een 2 poortssplitter (foto links onder). De bovenste foto is de orginele. Natuurlijk enorm boos Ziggo gebeld. De Belgische helpdeskmederwerker begreep mijn boosheid, maar wist niet welke splitter ik bedoelde, om de juiste splitter te bemachtigen heb ik het hem wel 3x uitgelegd, en ineens begreep hij het, en ging hij mij uitleggen welke splitter ik bedoelde. Hij zei wel tegen mij waarom ik geen monteur heb laten komen. Ik zei tegen de man dat ik blij met hem was, want de Vlamingen begrijpen me. Ik dacht over pakweg 2 dagen kan ik weer normaal tv kijken. Een uur geleden kom ik thuis, zie net nog Post NL wegrijden, Diana zei nog tegen mij wat is die enveloppe licht, kreeg gelijk weer een steiging van mijn adrenaline toen ik en de enveloppe keek. Een lullig verloopstekkertje hebben ze me gestuurd. Ziggo gebeld, blablabla, deze mijnheer mij volkomen, wist ook gelijk welke splitter ik moest hebben, en nog een heel prettig weekend mijnheer. Nu weer 2 dagen verder, gisteren contact gehad met Ziggo Webcare. Een bericht gestuurd naar Ziggo Webcare. Deze vroeg mij om gegevens te tweeten, niks meer gehoord, het is nu dinsdag 25 juli 2017 en de juiste splitter is nog steeds niet geleverd. Nu woensdag 26 juli 2017, wederom heeft post.nl een enveloppe in de bus, wederom Is weer het verkeerde geleverd, helaas kan ik nu niet meer communiceren zonder te vloeken en te tieren naar Ziggo toe, dus Diana moet het nu maar gaan oplossen.

Ed de Callafon

Mike
25-07-2017

Ziggo is de beste provider van Nederland, aldus de medewerker

Man, man, man, wat een bedrijf. Het is echt te triest voor woorden. Overgestapt naar KPN, en dan zie je gelijk wat een ECHT wifimodem doet, ondanks 80! wifinetwerken bij mij in de buurt. in plaats van 1.5 mbit downloadsnelheid per seconden in de slaapkamer van de 40 mbit bij Ziggo, 30 mbit van de 80 bij KPN. Iedereen die begrijpt hoe wifi echt werkt begrijpt dat dit zeer respectabel is, zeker gezien het aantal netwerken bij mij in de buurt. De rest moeten we nog aanzien, maar als de rest van de diensten bij KPN hetzelfde verloopt hoor je mij niet klagen dat we wel wat meer geld kwijt zijn voor internet en televisie. Voor kwaliteit moet je nu eenmaal betalen.

Overstappen schijnt echter bij iedere provider een probleem te zijn, al moet ik in dit geval wel toegeven dat dit ook wel een beetje mijn eigen schuld was. Je geeft aan op internet dat je over wil stappen, en vervolgens stuurt KPN je een brief met een enorme berg met informatie waarin ook ergens tussen vermeld staat dat je op een link moet klikken om de overstap definitief te regelen. Hier heb ik overheen gelezen dus dit is mijn eigen schuld. Vandaag dus direct naar de Ziggo site om op te zeggen met een maand opzegtermijn. Ingediend, en ja hoor, binnen 3 dagen neemt een medewerker telefonisch contact met u op om de opzegging te regelen. gezien mijn ervaringen in het verleden en van anderen hier op de site dat Ziggo administratief een grote puinhoop is. moed verzameld en mijn telefoonnummer ingevuld zodat ziggo terug kan bellen. Gezien dit automatisch gaat (en Ziggo het je gemakkelijk wil maken) moet je gegevens inspreken die uiteraard niet verstaan worden en moet je uit een keuzemenu kiezen met een 1, 2, of 3 in te toetsen die niet goed ontvangen wordt. Na 8! pogingen wordt ik doorverbonden met een medewerker. Gezien het feit dat het 09.00 uur was kreeg ik deze na een paar minuten aan de lijn. Ondanks dat ik duidelijk aangeef dat ik wil opzeggen omdat Ziggo de meest waardeloze provider is die Nederland rijk is (het aantal klachten op deze site ten opzichte van de anderen spreekt boekdelen) durft deze dame glashard te beweren dat Ziggo de beste provider van Nederland is, gebaseerd op de tweaker awards, waar ook een enorme discussie over gaande is hoe deze nu eigenlijk samengesteld worden.

Als jullie de beste provider zijn waarom,

-Kloppen jullie facturen te vaak niet -Sturen jullie de klanten verouderde apparatuur (Horizon al jaren achterhaalt en een modem waar dualband (2.5 ghz en 5 ghz naast elkaar) niet eens op mogelijk is. -Zijn jullie niet in staat fatsoenlijk wifi te leveren -Merk je direct kwaliteitsverschil bij internet als je overstapt naar een andere provider, (voorheen Online die we verlaten hebben wegens hun beruchte tvkastjes via het digitenne netwerk) en nu KPN - Wordt je door de klantenservice van andere providers wel fatsoenlijk te woord gestaan.

En maar blijven verkopen jongens. Ondanks ik duidelijk aangeef al bij een andere provider te zitten en ik totaal niet te spreken ben over Ziggo blijven ze maar zuigen of ze alsjeblieft nog niet een aanbod mogen doen. NEE Ik ben blij dat ik van jullie af ben!

Maarten
24-07-2017

Iedereen werkt op een eilandje

In ons appartementen complex stappen mensen massaal over. Kabels in de centrale kast zijn verkeerd genummerd, waardoor de ene monteur de verkeerde stekker eruit trekt en de volgende moet komen om hem er weer in te steken. Dit is een paar keer gemeld aan Ziggo, maar de volgende monteur trekt weer de verkeerde kabel eruit. Ook is bij de monteur bekend dat de oude wandcontactdozen na de upgrade van het netwerk op 13 juni storingsgevoelig zijn, maar Ziggo gaat die kennelijk pas vervangen als er een klacht komt. Informatie die Ziggo zou kunnen helpen, ook over de overstapgolf die gaande is, komt niet aan. We stappen niet alleen over vanwege de talrijke storingen maar vooral vanwege het feit dat je tegen iedere medewerker hetzelfde verhaal opnieuw moet vertellen. En er verandert niks.

Bianca
24-07-2017

Geen service, TE hoge prijzen, en kasso voor Ziggo

Na heel wat jaren klant te zijn geweest vond ik het genoeg geweest toen Ziggo de prijs voor internet en tv weer verhoogde. 46,50 per maand alleen voor tv en internet. Ik overstappen. He toen werd ik ineens steeds gebeld door vasthoudende "blijf bij Ziggo"mensen. Na weigering van het aanbod van een half jaar voor dezelfde prijs als mijn provider (bijzonder) kreeg ik zelfs een heel jaar voor dezelfde prijs als mijn nieuwe provider (nog gekker). Tsja. daar hadden jullie eerder mee moeten komen zei ik nog. Blijkbaar moeten vast klanten de hoofdprijs betalen. Goed per 23-6 werd nog 46,50 afgeschreven. Daar zou ik dan de helft nog van terug moeten krijgen omdat mijn nieuwe provider (NLEX een aanrader trouwens in communicatie, levering van diensten en service, zelfs via app bereikbaar en direct reageren!)) alles netjes bij mij thuis had geinstalleerd en Ziggo was opgezegd. Verbazing: wordt er gewoon weer 46,50 afgeschreven. I klacht ingediend. Vandaag telefoontje: tsja dat is nou eenmaal het beleid. Heb nu via ING de incasso kunnen weigeren die ingepland stond voor de 25e juli. Bah Ziggo!

Mano
23-07-2017

Grote problemen met ontvangst Netflix en ondemand

Meedere keren gebeld! wachttrijd is altijd minimaal 10 minuten bovendien komen ze nooit met een oplossing terwijl ze wel verwachten dat de rekening iedere maand op tijd bij geschreven staat.Echt belachelijk sinds de overname van UPC (daar ging zelden wat mis) is de service en de kwaliteit heel.erg belabberd.

ND
23-07-2017

Ziggo internet .Wie wil dit overnemen

Het internet en wifi is zo slecht . Dit is voor wat wij moeten betalen echt om te huilen. Ik begrijp dat het probleem in de hele straat zo is. Ik ga is informeren of het interessant is om met een groot aantal mensen uit de straat collectief over testappen naar een andere aanbieder . Met vriendelijke groet ND

Barbaros
22-07-2017

Stelletje boefen zij het!

Het enige positieve wat ik over Ziggo kan zeggen , is hun technische dienst , enige personeel bij Ziggo die weten waar ze het over hebben. De rest is net een aflevering , Knoop in je zakdoek. Ik kan hier echt een hele waslijst schrijven, ik heb geen zin . Ik zal delen wat ik als laatste heb meegemaakt en dat was de druppel is voor mij. Ik heb al een lange tijdje last van trage of helemaal geen internet, en als ik internet heb is het compleet instabiel , ondanks het aan hun ligt , proberen ze het in mijn schoenen te schuiven door te zeggen dat het aan mijn huis installatie ligt en als ze een monteur langs sturen moet ik ervoor betalen. Hier komt de beste , ze zeiden als ik betere internet wil dat ik een glasvezel abonnement, en dat dat mijn problemen zou verhelpen . Ik heb geen eens glasvezel in mijn straat! Maar dat maakt niet uit zeggen ze . PS ik technicus sterkstroom , ik weet hier alles van , het is mijn beroep!

Max
21-07-2017

Sloom internet

Ziggo is zo slecht dat wij het abonnement hebben voor de snelste WiFi maar ik kan nog niet eens een youtube filmpje kijken en mijn 4G van Tele2 is nog 10000x sneller.

Guido
21-07-2017

Ziggo is het monopoly

Ziggo moet sneller zijn want het jaagt alleen maar klanten weg. Ziggo belooft heel wat maar doet dat heel laat. Onbeschoft dat zij sponsor zijn van zo'n klote club. Laat ze eerst de klanten helpen.

19-07-2017

Verdwenen zenders.

Sinds enkele weken missen we enkele zenders zoals TV5 Monde en de meeste regionale zenders. Is ontstaan rond 14 juni 2017. Gecontroleerd via TV en het zou moeten liggen aan de wandcontactdoos. Meerdere malen getracht Ziggo telefonisch te bereiken. Dat is een probleem op zich want je wordt via allerlei keuzemenu's rondgestuurd maar iemand te spreken krijgen? Ho maar! Uiteindelijk toch gelukt maar ze snapten het probleem in eerste instantie niet maar tenslotte kregen we iemand (ene Dennis) aan de lijn die misschien (?) een oplossing had. We moesten wel even een kast opzij schuiven en dat zou wat tijd kosten. Hij zou binnen 10 minuten terugbellen en dat is nu meer dan 2 uur geleden. Ik denk dat we de kast maar weer gaan inruimen :-(

Eli Lee
19-07-2017

Verbertering voor Ziggo verreist

Sinds kort ben ik klant van Ziggo geworden. Helaas ben ik nu al niet echt tevreden. Mijn internet verbinding valt vaak uit, de apps draaien dan wel dan niet, de aanbod van de gratis films on demand is voor mij niet aantrekkelijk. Daarbij zou ik eerste drie maanden van een korting genieten als nieuwe klant, maar deze is op een vreemde voor mij wijze verdwijnen en mag ik volledige bedrag toch betalen. Degene die mij de uitleg over de facturen gaf was kwam bij mij niet echt klantvriendelijk en dienstverlenend over, maar dat kan ik niet zeggen over iedere contact. Ik ben voor andere zaken bij Ziggo wel goed geholpen. Voor mij zie ik dus wel een paar verbeteringspunten, zoals duidelijke factuur, beloften nakomen en werken aan betere verbindingen. Klantenservice bekwame medewerkers is natuurlijk ook een punt.

Rick
17-07-2017

Hoofdpijn bedrijf.

Nieuwe modem niet goed geinstalleerd door monteur. Hierdoor bij elkaar 15 dagen zonder telefoon en internet gezeten over een periode van 3 weken. Eerst 5 dagen aaneengesloten, daarna 10 dagen aangesloten. Bij de klantenservice krijg je steeds een ander verhaal te horen. Monteursafspraken die niet goed geregistreerd worden. Verkeerde mediabox gekregen. Nee, helaas. Ziggo, geen aanrader.