Annette
11-11-2016

Spijt. een jaar ziggo is lang als het niet goed werkt

Telefonisch onbereikbaar, maakt niet uit welk tijdstip of dag je belt. Contacformulier met 3 vragen/opmerkingen ingevuld. 1 opmerking wordt behandeld, met als antwoord: laat uw computer nakijken' dit had ik gedaan en aangegeven. Werken met dongel of andere wifiplekken buitenshuis levert geen problemen. Ziggo doet niet eens de moeite mij als klant te helpen. Opnieuw contactformulier ingevuld, krijg geen antwoord.

In hoeverre is het contractbreuk als bijv internet niet naar behoren werkt? Ik krijg niet de indruk dat Ziggo het erg vind als ik wegga (na een jaar) Misschien omdat zij dit weten geen moeite meer doen? Maar ja. contract loopt nog tot 1/2 mei 2017.

Ari
10-11-2016

Wat een slechte service

Ben overgestapt van kpn naar ziggo, veel problemen met tv ontvangst , slechte internet . Nu sinds 1 dag helemaal geen internet, over 5 dagen komt er een monteur langs , vind dit heel slechte service

Gerard Freriks
10-11-2016

Klachtenservice niet of slecht bereikbaar

Elke dag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat en ook in het weekeinde zijn er wachttijden van 15-30 minuten.

Drie weken en Twee Routers (ConnectBoxen) verder en twee maal een monteur hebben mijn klachten: Geen internet en haperende telefoon verbinding bij bellen en niet gebeld kunnen worden.

09-11-2016

Activeren van kaart voor internetkastje

Heb gisteren gebeld voor activering van de digitale box voor de tweede aansluiting, kreeg een vriendelijk dame aan de lijn, probleem voorgelegd, goed meneer binnen 4 uur is uw kaart geactiveerd. Niet gebeurt, volgende belpoging, vriendelijke meneer, probleem weer verteld, kaart moet op uw naam, vraag hoelang duurt dat, 72 uur, maar u kunt toch wel nederland 1,2, 3 en andere ontvangen, maar niet de digitale. Nu maar wachten wanneer het gebeurd.

08-11-2016

Redelijk positief, er is overal wel eens een storing

Ik ben al jaren een redelijk tevreden gebruiker. Eerst UPC, later dus Ziggo. Tuurlijk, er gaat wel eens wat mis, en er zijn zaken die ronduit irritant zijn. Zo heb ik op de slaapkamer een tv met een CI+ module. Alleen heb ik al twee keer gehad dat deze het ineens niet meer deed. Na contact met Ziggo was dan het probleem binnen 3 minuten opgelost doordat men een puls ? stuurde waardoor de module weer werd geactiveerd. Volgens mij deactiveren ze de module als hij een xx tijd niet wordt gebruikt. En dat vindt ik dus onzin want ik betaal ervoor. Mijn vrouw ergert zich aan het haperende geluid via de horizonbox maar dat schijnt een bekend fenomeen te zijn als dit via hdmi loopt. En natuurlijk komt het uit en aanzetten van de box gemiddeld 1 keer in de maand voor. Ach je went eraan. Overigens prima en snel internet en prima wifi op de 2.4 en 5 GHz band. De enigste reden om over te stappen naar galsvezel is een vast ip-adres aangezien Ziggo in de afgelopen maand al 2 keer een ander WAN-ip heeft gegeven waardoor ik niet meer met vpn bij mijn spullen op mijn werk kan. Da's uitermate vervelend.

Yuzel

Heel slecht

Al 3 dagen geen TV, klantenservice telefonisch niet bereikbaar - ben helemaal teleurgesteld.

08-11-2016

Service niet bekend bij bedrijf?

Telefonisch niet bereikbaar. Online niks aan te passen, enkel errors. Dus weer "gedwongen" te bellen.

Ed
07-11-2016

Internet en tv zeer slecht seeeds blokken en traag internet

Trieste zaak , tv stoort als een tierlier , en internet heel triesi

Ali
06-11-2016

Nooit doen.

Slechte bereik. Slechte router. 30 keer gebeld alsnog geen oplossing!

Patje
06-11-2016

Ziggo apps klappen er heel de tijd uit bvb youtube

Schijt en schijt ziek word ik van die flikkers bij ziggo ik zeg massaal overstappen met iedereen want ziggo is nog geen halve euro waard en heb ik het nog niet eens over de klanten servies gehad zwaar bagger

Amir

Wat een aanfluiting

Niet eens een dienst van ze kunnen afnemen. De installatie moneteurs waren tot 3 keer toe niet bevoegd of niet in staat om de connectie werkend te krijgen. Een monteur had zelfs geen kabels bij zich om een verbinding te maken.

Problemen horizon box

Na 2 maanden trammelant door een door ziggo veroorzaakt probleem met de horion box, is het probleem na 6 monteurs en 30 telefoontje, nu eindelijk opgelost Monteur Said Pester is de man die verstand van zaken had en het probleem in een uur oploste. Waarom dit zolang moest duren is mij een raadsel. Aan de comunicatie en directe lijntjes mag Ziggo wel eens werken. Zou een hoop frustratie schelen. Uiteindelijk wel keurig gecompenseerd voor gemaakte kosten en niet geleverde diensten. En nogmaals een dikke pluim voor monteur Saïd Pester. Al met al ZIGGO:BEDANKT

Nooit meer Ziggo!

Duur zakelijk pakket voor telefoon en internet. Al 2 dagen verstoken van telefoon en internet. Bellen heeft geen zin. Steeds een andere en steeds onaardige dame aan de lijn (met mobiel uiteraard). Als je vertelt wat er aan de hand is voelen zij zich direct aangevallen en gaan in de verdediging: "Ik kan er ook niets aan doen". Verder komen ze niet. Als je aangeeft dat je schade lijdt omdat jouw bedrijf niet bereikbaar is, dan wordt geadviseerd te wachten dat alles weer werkt. Zo kan ik het ook. Als je over terugbetaling van kosten begint wordt verwezen naar en contactformulier op de site. Nog meer drempels opwerpen, daar zijn ze goed in bij Ziggo. Ziggo is een schandalig slechte club. Echt nooit masr dan ook nooit aan beginnen!

Lizzy
03-11-2016

Over gestapt naar een andere provider en de ellende begint

Ik ga in dec over naar een andere provider en ze belde me zojuist op. Ze zeiden alleen maar negatieve dingen en wilde me met van alles blij maken. Naar een gesprek van 25 min ja was ik het zat en verbrak de verbinding met netjes te hebben gezegd er geen interesse meer in te hebben. Ik probeer al 10 jaar om alleen tv en internet te krijgen maar dat kon zogenaamd niet en nu kon het wel om me maar als klant te behouden. Bij de andere provider ga ik 20.00 minder betalen en nu kon ik opeens ook 20.00 euro minder gaan betalen maar wel voor een half jaar want nadat halve jaar ga je de gewone kosten van 49.95 weer betalen. Kom op mensen moeten we nu ook gaan betalen voor die mensen die daar werken? En vorige week alleen maar storingen was dit zeker omdat ik ga overstappen. Iets klopt er niet. En vriendelijkheid .

Ed

TROEP

Wat ben ik blij dat ik thuis XS4all heb en dat ik alleen op de zaak ben veroordeeld tot die Ziggo troep.

Bianca
03-11-2016

3 mb ontvangen, 120 mb betalen. Afzetters!

Ja echt waar. Al sinds de fusie van upc met ziggo is het 1 en al ellende. En ziggo is nooit in de fout, nee, het ligt altijd bij jou of een ander. Je kan bellen wat je wilt maar je krijgt altijd hetzelfde riedeltje te horen. Smoesjes. De WiFi is constant eruit. Je kan nooit iets normaal streamen. Gelukkig kijken wij nooit tv, maar als we dat doen dan is 't de formule 1 die we live willen volgen. En als dan de tv ook steeds blokken geeft en hapert begin je echt te koken. Ik raad iedereen af om bij ziggo te gaan. Het is het niet waard. Laat je niet lokken met een tablet of korting. Betaal een paar euro meer voor kwaliteit bij een ander. Klantenservice is vreselijk. Via Facebook reageren ze niet, alleen op positieve berichten. En telefonisch sta je tergend lang in de wacht. Echt mensen. Denk na. Doe het niet.

Wai-kee Leung

Internet verbinding

Wat een ongelofelijke slechte ervaring met ziggo. Door de slechte verbinding heeft mij geld en veel energie gekost. Nooit meer ziggo gebruiken.

Wat een puinhoop!

- sinds twee maand klant - tweemaal fouten in de factuur - continue problemen met Horizon - overbezette en onbereikbare help desk

Stephanie

Slechtste service ooit!

Aangezien ik duidelijk te lezen niet de enige ben met klachten over Ziggo.

Sinds Augustus contact opgenomen met Ziggo omdat ik ging verhuizen naar een gebied waar Ziggo niet levert. na eerst megalang in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een dame aan de lijn die mij een mail-adres gaf waar ik mijn opzeggen en bewijs van inschrijving in de nieuwe gemeente kon sturen. Zo gezegd zo gedaan. Kreeg mail terug : dit mail-adres is niet meer beschikbaar

Weer gebeld. weer lang in de wacht gestaan om te horen te krijgen dat ik het 'online moest doorgeven' Prima, dan doe ik het online. mail terug : er word met 3 werkdagen contact met u opgenomen. Onderhand een week later nog geen telefoontje gehad, dus weer gebeld. Ja mevrouw u moet het dan toch nog een keer online doorgeven. Prima, poging 2. WEER niks gehoord. In tussentijd was ik al lang en breed verhuist en was Ziggo nog steeds nergens te bekennen met hun opzeggingsbevestiging

WEER gebeld, in totaal iets van 45 min in de wacht gestaan om vervolgens weer te horen : u moet dit online doen. Aangegeven dit al aantal keer te hebben geprobeerd en dit duidelijk niet aan komt, of dat het niet gezien word. In tussentijd een keer of 5 geprobeerd op te zeggen en het 'bewijs' te sturen, maar dit lukte dus totaal niet. maar weer eens een keer gebeld, weer bizarre lange wachttijd aan de telefoon om vervolgens gelukkig een zeer vriendelijke medewerker aan de lijn te krijgen ( rowan ) Hij heeft aangegeven het nog 1 keer te proberen, en mocht dit niet zo zijn dan zou hij verder intern stappen ondernemen Eureka. het werkte opeens! Prima

Paar dagen later een opzeggingsbevestiging gekregen ( wat dus later was dan de eigenlijke datum ) en ik zou nog wel een brief met papieren ontvangen waar ik dan de apparatuur in kon terug sturen Nou dit kwam dus totaal niet. waardoor ik zelf maar WEER eens telefonisch contact zocht met Ziggo Het antwoord ; ja mevrouw dat krijgt u binnenkort wel thuis gestuurd Ja ik kreeg het zeker thuis gestuurd : een brief met de '1e herinnering' dat ik nog niet de apparatuur had terug gestuurd Ik stond perplex maar goed, spullen terug gestuurd naar Ziggo in de hoop dat ik nu eindelijk klaar was met het hele gezeik en mijn beloofde geld terug zou krijgen ( in oktober )

Vervolgens was dit dus niet het geval en kreeg ik een '2e herinnering'. dat ik de apparatuur nog niet had terug gestuurd, en als ze dat niet zouden binnen krijgen er 'kosten' betaald moesten worden

WEER gebeld met ziggo. half uur in de wacht gestaan om maar weer uit te leggen dat ik al lang en breed hun apparatuur had terug gestuurd. medewerker aan de telefoon zou hier een aantekening van maken en dan zou het nu 'afgedaan' zijn.

Nu dus wachten op mijn beloofde geld ( terwijl ik onderhand qua telefoonkosten al meer kwijt ben ). vandaag. 1 november nog steeds NIKS ontvangen van Ziggo. ze gemaild = geen reactie. op Twitter word je keihard genegeerd. en Telefonisch ga ik absoluut geen contact meer opnemen

Ziggo is voor mij echt een zeer slecht bedrijf. afspraken worden niet nagekomen. (ex)klanten worden gewoon genegeerd met klachten In 1 woord : Kansloos

Slecht ervaring

Ziggo de slechste provider die er is eerst niks anders dan problemen met de aansluiting van de horizon box 2 x verwisseld dan contact maken met tweede box ook niet doen dan 15 x ziggo monteur over de vloer dan wordt er bij je ingebroken en de boel leeg gehaald en je bank gepleunderd dus kom je achter met je betaling dan krijg je iemand die je als stront behandeld dan weer bellen betaling afspraak gemaakt . die kom je na bel je twee keer dat ze email moeten veranderen doen ze niet dan sturen ze ideal link naar verkeerd email dan ga je zelf bellen dan is er in eens al drie afspraken gemaakt kan je niks meer . dan draaien ze dat terug naar tweede keer afspraak krijg je link op goede mail dan betaal je gelijk en dan duurt het in eens vijf werkdagen voor dat de betaling is verwerkt . vreemd bij de meeste ideal betalinging staat het de zeldfde dag er al op of de dag er na. zal wel zeggen dat ik op zoek ga naar andere aanbieder en zal zorgen dat er meerdere mensen zoals mijn vader zus tante ooms en neef en nichtjes en vrienden zeker ziggo zullen op zeggen of niet nemen . r tuning oja je wordt in het begin bij special care gezet en nu hebben ze dat ineens niet meer je krijgt ook nooit iemand te spreken die wel gezag of bevoegdheid heeft om probleem op te lossen