08-11-2016

Service niet bekend bij bedrijf?

Telefonisch niet bereikbaar. Online niks aan te passen, enkel errors. Dus weer "gedwongen" te bellen.

Ed
07-11-2016

Internet en tv zeer slecht seeeds blokken en traag internet

Trieste zaak , tv stoort als een tierlier , en internet heel triesi

Ali
06-11-2016

Nooit doen.

Slechte bereik. Slechte router. 30 keer gebeld alsnog geen oplossing!

Patje
06-11-2016

Ziggo apps klappen er heel de tijd uit bvb youtube

Schijt en schijt ziek word ik van die flikkers bij ziggo ik zeg massaal overstappen met iedereen want ziggo is nog geen halve euro waard en heb ik het nog niet eens over de klanten servies gehad zwaar bagger

Amir

Wat een aanfluiting

Niet eens een dienst van ze kunnen afnemen. De installatie moneteurs waren tot 3 keer toe niet bevoegd of niet in staat om de connectie werkend te krijgen. Een monteur had zelfs geen kabels bij zich om een verbinding te maken.

Theo

Problemen horizon box

Na 2 maanden trammelant door een door ziggo veroorzaakt probleem met de horion box, is het probleem na 6 monteurs en 30 telefoontje, nu eindelijk opgelost Monteur Said Pester is de man die verstand van zaken had en het probleem in een uur oploste. Waarom dit zolang moest duren is mij een raadsel. Aan de comunicatie en directe lijntjes mag Ziggo wel eens werken. Zou een hoop frustratie schelen. Uiteindelijk wel keurig gecompenseerd voor gemaakte kosten en niet geleverde diensten. En nogmaals een dikke pluim voor monteur Saïd Pester. Al met al ZIGGO:BEDANKT

Nooit meer Ziggo!

Duur zakelijk pakket voor telefoon en internet. Al 2 dagen verstoken van telefoon en internet. Bellen heeft geen zin. Steeds een andere en steeds onaardige dame aan de lijn (met mobiel uiteraard). Als je vertelt wat er aan de hand is voelen zij zich direct aangevallen en gaan in de verdediging: "Ik kan er ook niets aan doen". Verder komen ze niet. Als je aangeeft dat je schade lijdt omdat jouw bedrijf niet bereikbaar is, dan wordt geadviseerd te wachten dat alles weer werkt. Zo kan ik het ook. Als je over terugbetaling van kosten begint wordt verwezen naar en contactformulier op de site. Nog meer drempels opwerpen, daar zijn ze goed in bij Ziggo. Ziggo is een schandalig slechte club. Echt nooit masr dan ook nooit aan beginnen!

Lizzy
03-11-2016

Over gestapt naar een andere provider en de ellende begint

Ik ga in dec over naar een andere provider en ze belde me zojuist op. Ze zeiden alleen maar negatieve dingen en wilde me met van alles blij maken. Naar een gesprek van 25 min ja was ik het zat en verbrak de verbinding met netjes te hebben gezegd er geen interesse meer in te hebben. Ik probeer al 10 jaar om alleen tv en internet te krijgen maar dat kon zogenaamd niet en nu kon het wel om me maar als klant te behouden. Bij de andere provider ga ik 20.00 minder betalen en nu kon ik opeens ook 20.00 euro minder gaan betalen maar wel voor een half jaar want nadat halve jaar ga je de gewone kosten van 49.95 weer betalen. Kom op mensen moeten we nu ook gaan betalen voor die mensen die daar werken? En vorige week alleen maar storingen was dit zeker omdat ik ga overstappen. Iets klopt er niet. En vriendelijkheid .

Ed

TROEP

Wat ben ik blij dat ik thuis XS4all heb en dat ik alleen op de zaak ben veroordeeld tot die Ziggo troep.

Bianca
03-11-2016

3 mb ontvangen, 120 mb betalen. Afzetters!

Ja echt waar. Al sinds de fusie van upc met ziggo is het 1 en al ellende. En ziggo is nooit in de fout, nee, het ligt altijd bij jou of een ander. Je kan bellen wat je wilt maar je krijgt altijd hetzelfde riedeltje te horen. Smoesjes. De WiFi is constant eruit. Je kan nooit iets normaal streamen. Gelukkig kijken wij nooit tv, maar als we dat doen dan is 't de formule 1 die we live willen volgen. En als dan de tv ook steeds blokken geeft en hapert begin je echt te koken. Ik raad iedereen af om bij ziggo te gaan. Het is het niet waard. Laat je niet lokken met een tablet of korting. Betaal een paar euro meer voor kwaliteit bij een ander. Klantenservice is vreselijk. Via Facebook reageren ze niet, alleen op positieve berichten. En telefonisch sta je tergend lang in de wacht. Echt mensen. Denk na. Doe het niet.

Wai-kee Leung

Internet verbinding

Wat een ongelofelijke slechte ervaring met ziggo. Door de slechte verbinding heeft mij geld en veel energie gekost. Nooit meer ziggo gebruiken.

Bert

Wat een puinhoop!

- sinds twee maand klant - tweemaal fouten in de factuur - continue problemen met Horizon - overbezette en onbereikbare help desk

Stephanie

Slechtste service ooit!

Aangezien ik duidelijk te lezen niet de enige ben met klachten over Ziggo.

Sinds Augustus contact opgenomen met Ziggo omdat ik ging verhuizen naar een gebied waar Ziggo niet levert. na eerst megalang in de wacht te hebben gestaan kreeg ik een dame aan de lijn die mij een mail-adres gaf waar ik mijn opzeggen en bewijs van inschrijving in de nieuwe gemeente kon sturen. Zo gezegd zo gedaan. Kreeg mail terug : dit mail-adres is niet meer beschikbaar

Weer gebeld. weer lang in de wacht gestaan om te horen te krijgen dat ik het 'online moest doorgeven' Prima, dan doe ik het online. mail terug : er word met 3 werkdagen contact met u opgenomen. Onderhand een week later nog geen telefoontje gehad, dus weer gebeld. Ja mevrouw u moet het dan toch nog een keer online doorgeven. Prima, poging 2. WEER niks gehoord. In tussentijd was ik al lang en breed verhuist en was Ziggo nog steeds nergens te bekennen met hun opzeggingsbevestiging

WEER gebeld, in totaal iets van 45 min in de wacht gestaan om vervolgens weer te horen : u moet dit online doen. Aangegeven dit al aantal keer te hebben geprobeerd en dit duidelijk niet aan komt, of dat het niet gezien word. In tussentijd een keer of 5 geprobeerd op te zeggen en het 'bewijs' te sturen, maar dit lukte dus totaal niet. maar weer eens een keer gebeld, weer bizarre lange wachttijd aan de telefoon om vervolgens gelukkig een zeer vriendelijke medewerker aan de lijn te krijgen ( rowan ) Hij heeft aangegeven het nog 1 keer te proberen, en mocht dit niet zo zijn dan zou hij verder intern stappen ondernemen Eureka. het werkte opeens! Prima

Paar dagen later een opzeggingsbevestiging gekregen ( wat dus later was dan de eigenlijke datum ) en ik zou nog wel een brief met papieren ontvangen waar ik dan de apparatuur in kon terug sturen Nou dit kwam dus totaal niet. waardoor ik zelf maar WEER eens telefonisch contact zocht met Ziggo Het antwoord ; ja mevrouw dat krijgt u binnenkort wel thuis gestuurd Ja ik kreeg het zeker thuis gestuurd : een brief met de '1e herinnering' dat ik nog niet de apparatuur had terug gestuurd Ik stond perplex maar goed, spullen terug gestuurd naar Ziggo in de hoop dat ik nu eindelijk klaar was met het hele gezeik en mijn beloofde geld terug zou krijgen ( in oktober )

Vervolgens was dit dus niet het geval en kreeg ik een '2e herinnering'. dat ik de apparatuur nog niet had terug gestuurd, en als ze dat niet zouden binnen krijgen er 'kosten' betaald moesten worden

WEER gebeld met ziggo. half uur in de wacht gestaan om maar weer uit te leggen dat ik al lang en breed hun apparatuur had terug gestuurd. medewerker aan de telefoon zou hier een aantekening van maken en dan zou het nu 'afgedaan' zijn.

Nu dus wachten op mijn beloofde geld ( terwijl ik onderhand qua telefoonkosten al meer kwijt ben ). vandaag. 1 november nog steeds NIKS ontvangen van Ziggo. ze gemaild = geen reactie. op Twitter word je keihard genegeerd. en Telefonisch ga ik absoluut geen contact meer opnemen

Ziggo is voor mij echt een zeer slecht bedrijf. afspraken worden niet nagekomen. (ex)klanten worden gewoon genegeerd met klachten In 1 woord : Kansloos

Richard

Slecht ervaring

Ziggo de slechste provider die er is eerst niks anders dan problemen met de aansluiting van de horizon box 2 x verwisseld dan contact maken met tweede box ook niet doen dan 15 x ziggo monteur over de vloer dan wordt er bij je ingebroken en de boel leeg gehaald en je bank gepleunderd dus kom je achter met je betaling dan krijg je iemand die je als stront behandeld dan weer bellen betaling afspraak gemaakt . die kom je na bel je twee keer dat ze email moeten veranderen doen ze niet dan sturen ze ideal link naar verkeerd email dan ga je zelf bellen dan is er in eens al drie afspraken gemaakt kan je niks meer . dan draaien ze dat terug naar tweede keer afspraak krijg je link op goede mail dan betaal je gelijk en dan duurt het in eens vijf werkdagen voor dat de betaling is verwerkt . vreemd bij de meeste ideal betalinging staat het de zeldfde dag er al op of de dag er na. zal wel zeggen dat ik op zoek ga naar andere aanbieder en zal zorgen dat er meerdere mensen zoals mijn vader zus tante ooms en neef en nichtjes en vrienden zeker ziggo zullen op zeggen of niet nemen . r tuning oja je wordt in het begin bij special care gezet en nu hebben ze dat ineens niet meer je krijgt ook nooit iemand te spreken die wel gezag of bevoegdheid heeft om probleem op te lossen

Klant

Tevreden klant

Nou, ik heb de recensies hieronder gelezen en ik kan me hier niet in vinden. Ik zeg dus niet dat deze mensen geen problemen hebben met Ziggo, ik zeg alleen dat ik geen last heb van de hieronder genoemde problemen. Zo heel sporadisch valt het internet eruit, dat is overigens ook niet meer voorgekomen de afgelopen maanden. Gisteren was er een grote storing en ja, dat is erg vervelend, dat snap ik maar dat kan gebeuren en dat heb je overal wel eens een keer. Ik heb de klantenservice gebeld en ben uitstekend geïnformeerd door de betreffende persoon, deze heeft mij zelfs nog teruggebeld met de informatie dat het om een blokstoring ging en dat hij niet kon zeggen wanneer deze verholpen was. Nou, dan wachten we even af en vervolgens deed alles het weer na een uurtje of twee. Ik heb ook nog nooit hoeven wachten bij de klantenservice, die overigens altijd vriendelijk is naar mij toe. Ok, ik moest gisteren 2 minuutjes wachten, nou oh wat erg. Maar de genoemde 20 of zelfs 45 minuten die ik ergens meende te lezen zijn bij mij nog nooit voorgekomen en ik ben altijd goed geholpen, tenminste voor zover ze op dat moment iets konden doen en dat ging altijd gepaard met vriendelijkheid. Het is natuurlijk ook zo dat sommige mensen zélf niet al te vriendelijk hun grieven uiten naar de klantenservice. Die mensen kunnen er ook niks aan doen en ja, iedereen heeft natuurlijk het volste recht om hun problemen opgelost te zien, alleen is het soms niet mogelijk om dat direct te kunnen doen. Ik zeg niet dat mensen geen problemen hebben, ik zeg dat ik hier nooit in die mate last van heb gehad. Soms gaat er iets fout ja, dat klopt, nou dat is bij elke provider zo. Ik ben een tevreden klant, zonder afbreuk te doen aan de problemen die mensen schijnen te hebben, dat is erg vervelend en ik hoop voor iedereen dat ze krijgen waarvoor ze betalen, want wat ik lees is ok schandalig en ik zou dat zeker niet pikken oftewel, ik zou gelijk mijn betalingen stopzetten, dan maar naar een rechter. Het lijkt mij sterk dat die een provider in het gelijk stelt omdat deze de beloofde producten niet levert, nee ik wist het wel. Zorg wel dat je kan aantonen dat je producten niet geleverd worden. Dus kortom, ik ben zeer tevreden over Ziggo en ik zal niet snel overstappen. En voor iedereen die problemen heeft hoop ik dat deze snel opgelost worden zodat iedereen kan genieten.

Barry
01-11-2016

Klantenservice niet te bereiken

Probeer de klantenservice al 3 weken te beiken over een vraag. krijg ze maar niet te pakken, lachwekkend gewoon :'):') overweeg om over te stappen naar kpn.

Paula
31-10-2016

Wifi blijft scannen

Al jaren is bij mij de wifi slecht. Alle kabel binnen en buiten vernieuwd. Meerdere keren ander modem. Horizon model werkte direct al niet, dus een apart modem. Klantenservice over het algemeen zeer vriendelijk, maar nog steeds werkt de wifi niet goed. Laatste modem heeft een enorm lang nummer wat mijn smart televisie niet kon hebben, dus moest dat wachtwoord veranderd worden. Daarna had zowel mijn tablet als mijn telefoon problemen om het wachtwoord op te halen. Omdat de wifi steeds gaat scannen, moeten de apparaten steeds contact zoeken. En dat lukt dus niet meer. Steeds moet ik handmatig het wachtwoord intoetsen. Was 14 dagen elders met KPN en daar helemaal geen last. Ligt dus niet aan mijn apparatuur, maar aan Ziggo. Denk maar aan overstappen naar KPN of een andere. Alleen moet ik dan iedereen inlichten over ander adres. Veel werk.

30-10-2016

Slechte service niet te bereiken

Ziggo blijft zijn service verbeteren een klein probleem daarbij is dat de klanten er steeds slechter van worden. matig internet, zenders van de televisie verdwijnen en niet te spreken over het call centre wacht tijden minimaal 15 minuten en dan als nog het bos in worden gestuurd. Echt fijn fijn Ziggo

El
28-10-2016

Nooit aan beginnen

Hebben nu sinds maart alles in 1 van Ziggo. Maar wat heb ik een spijt. Direct na installatie begon zodra het begon te regenen ons beeld te bewegen en was televisie kijken niet te doen. Lag aan onze bedrading, modem en versterker, dit allemaal op eigen kosten vervangen. Jullie snappen het al, nog geen beeld. Na 6 keer andere monteur bleek (zoals wij al aan het begin aangaven) het lag aan de buitenbedrading van Ziggo zelf.

Nieuwe bedrading gekregen. Probleem opgelost? Uiteraard niet hebben nu al om de twee weken geen HD televisie meer, Kastje (die je constant tweedehands krijgt) is om de twee weken stuk en het enige wat ze je kunnen aanbieden is een nieuw kastje De callcenter medewerker zegt nu al niet eens meer fijne dag maar tot ziens. Wat ben ik blij als mijn abonnement straks is afgelopen en ik hier bij weg kan.

Dus mensen niet doen!

Laura
27-10-2016

Ziggo Voordeelpakket

Wij dachten even lekker snel een pakket voor TV en Internet te bestellen als Voordeelpakket, direct even gebeld. Nadat er na ca een half uur ook is opgenomen werd en drie keer doorverwezen hadden we dan een pakket besteld. 1-2 weken later komt een mooi groot pakket binnen, leuk direct even kijken! Zat er het foute pakket (ook nog is duurder) in! 5 keer gebeld, gevoelde 100 keer doorverwezen tot er gezegd. Telefonisten spreken niet goed nederlands en snappen het probleem niet. Elke keer weer het zelfde verhaal doen, er zijn geen notities gemaakt. Uiteindelijk zou er een nieuw pakket komen. wachten en wachten. Geen bevestiging niks, weer gebeld. Zeggen dat we het goede pakket hebben, na het verhaal weer verteld te hebben. Waardeloze service !