J.Verweij
02-10-2015

ZZND:ZiggoZekerNIETDoen

Wat een logge organisatie. Je merkt dat ze hun organisatie niet op orde hebben. Je kunt werkelijk alles vijf x uitleggen aan verschillende medewerkers. (Lijkt wel of ze daar lol in hebben). Snap ook niet dat daar mensen willen werken, dan krijg je veel over je heen.

Martijn
02-10-2015

Zeer ontevreden. Afrader!

Ik hang op dit moment zonder overdrijven 3 uur aan de telefoon met Ziggo. DRIE UUR IN DE WACHT. Nog niemand gesproken.

Schandalig hoe kan een bedrijf in korte tijd zo achteruit gaan.

Ano
01-10-2015

Ontzettend meedenkend

Ik had een behoorlijke vervelende situatie met iemand die mijn abonnement zou overnemen maar die zijn verplichtingen niet nakwam. Ben uitstekend te woord gestaan door medewerkers van Ziggo. Rustig, vriendelijk en meedenken zijn de keywords voor het personeel. Uiteindelijk is het conflict opgelost, voor een groot deel te danken aan het personeel van Ziggo! Top!

Mart
01-10-2015

Drama bedrijf!

Nadat mijn moeder van 75 graag met één AB haar tv wilde bedienen dacht ik dat het handig zou zijn om een CL+ module in haar tv te zetten. Gevraagd bij Ziggo, dat was geen probleem en ik sloot de nieuwe dienst af via internet. Keurig het installatie pakket ontvangen en ik de boel geinstalleerd, ware het niet dat ik het onmogelijk aan de gang kreeg. Na een paar keer bellen en toezeggingen dat het signaal zou worden aangepast en ik nog 48 uur geduld moest hebben (?) en wederom bellen kreeg ik van een medewerkster eindelijk het verlossende woord: De tv is niet geschikt voor de software die de CL+ module van Ziggo gebruikt. Dus eindconclusie: Stuur de boel maar terug en het abonnement wordt teruggezet in de oude vorm, u maakt gebruik van uw herroepingsrecht binnen de gestelde 14 dagen. Ok, dacht ik dus... geregeld. Helaas geen nieuw abonnement voor moeder, maar we hadden het geprobeerd. Toen begon het gedonder: Ziggo blijkt niet in staat om een abonnement volgens afspraak terug te draaien. Ik heb hen hierna nog 4 keer gebeld en kreeg telkens de toezegging dat het snel (binnen 48u) zou zijn gebeurd, maar steeds niks...! Eindstand was dat ik nog één keer belde en hen de gelegenheid gaf om binnen een uur alsnog de boel terug te draaien, wat men al weken ervoor had toegezegd binnen 48u te doen. Zoniet was het exit Ziggo en één maand storno abonnement. Uiteraard geen enkele verandering na dat uur.... en nu na weer een week nog steeds niet(!) We zien wel waar dit schip strandt.... ;) NOWAY ZIGGO!

30-09-2015

Onterecht ontevreden

Wij zijn al vele jaren UPC klant en nu dus automatisch Ziggo klant geworden. Weinig of geen problemen mee gehad. Totdat we niet meer konden mailen via het mailprogramma van Apple en de internetsnelheid omlaag ging. De afgelopen week redelijk wat storingen gehad qua internet, maar ook de Horizon box liep regelmatig vast.

Daarop een aantal keer geprobeerd Ziggo te bellen, maar de wachttijden zijn niet grappig.....

Gezien de negatieve reacties op deze site en mijn frustratie betreffende de bereikbaarheid, gisteravond via een contactformulier mijn ongenoegen geuit.

5 minuten na het indienen van het formulier op de site werd ik gebeld door een vriendelijke medewerker. Rustig en duidelijk hebben we alle stappen doorlopen en bleek er inderdaad een probleem te zijn met de snelheid. Ook de mail heb ik met hem besproken en dat kan gewoon even niet opgelost worden. Waar hij gewoon duidelijk en eerlijk over was.

Vervolgens ben ik vanmorgen gebeld door een medewerker die aangaf dat de snelheid in onze wijk morgen verhoogt wordt. Dat is toevallig morgen, maar past mij nu prima.

Kortom, een zeer snelle service. Uiterst vriendelijke en kundige mensen aan de lijn gehad. En gewoon een duidelijk en eerlijk verhaal. Met gelukkig ook een oplossing.

Dit heb ik bij UPC nooit meegemaakt en ik ben vooralsnog zeer tevreden over deze snelle actie van Ziggo!

Bodde
30-09-2015

Knudde bedrijf

Horizon via ziggo gekregen deze is echter met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen.

Marleen
29-09-2015

Ongelofelijk wat een klant onvriendelijk bedrijf!

Werkelijk ongelofelijk wat een bureaucratie en wat een alleen op zichzelf gerichte organisatie! Kennelijk hebben ze veel regels en protocollen waar geen millimeter van afgeweken kan worden. Op zich niet zo'n probleem, ze zijn alleen totaal vergeten om rekening te houden met klanten bij het opstellen van de regels en de protocollen. Ik ken geen enkel bedrijf wat zo star en klant onvriendelijk is als Ziggo. Ze schijnen best een aardig product te leveren als het werkt, maar 3 x meer dan een uur aan de telefoon na een wachttijd van minimaal 30 minuten en een klacht verder is er nog steeds niets anders mogelijk dan: ik kan het niet oplossen, we plannen weer een monteur in. Dus ik kan weer een dag vrij nemen.. " nee mevrouw een dagdeel, de monteur komt tussen 12.00 en 18.00 uur hoor" Nou daar moet je dus gewoon een dag voor vrij nemen als je buiten de stad werkt van 09.00 tot 17.00 uur. O ja, maar nee mevrouw, het is absoluut niet mogelijk dat de monteur even opbelt als hij op de route is zodat je iemand anders even de deur op kan laten doen, nee mevrouw de monteur hoeft onze opmerkingen niet te lezen voordat hij op pad gaat en hij bepaald volledig zijn eigen route dus alles is onmogelijk! Dat begrijpt u toch wel? Nou, dat begrijp ik dus niet. Ik heb een duur all-in abonnement en ik heb al maanden een downloadsnelheid van minder dan 10 mb/s. Dan had u toch eerder kunnen bellen mevrouw? Ja dat heb ik geprobeerd maar ik krijg altijd de melding dat de wachttijd langer dan een half uur dus en dan hang ik meestal bij gebrek aan tijd weer op... Het heeft nooit gewerkt en jullie monteur heeft het zo geïnstalleerd, jullie heb mij iets geleverd wat al maanden niet werkt en waar ik wel voor betaal! Sorry mevrouw ik begrijp dat u het spuugzat bent, en u heeft gelijk maar we kunnen helemaal niets voor u doen........ Ik neem dus weer een dag vrij van de week, hef er geen enkel vertrouwen in dat er iets opgelost wordt.... als het wel zo is zal ik het melden

Jim
28-09-2015

ongeveer 10 keer met ziggo aan de telefoon gehangen.

3 wifi modems en alle instellingen gehad.

en nog steeds waardeloos.

de wifi valt er om de 10 a 15 min even uit, me iphone die heeft alle balkjes vol staan als ik naast de wifi zit maar doet er 2 min over om de website van google te laden...

een voordeel ik heb wel genoeg internet om dit te kunnen schrijven.

Barret
27-09-2015

Spuug en spuug zat van Ziggo.

Ik ben erg ontevreden over Ziggo, mijn internet wordt elk uur ge-reset.

op het moment kan Ik niet gamen of streamen van netflix of dergelijke.

En ze vertellen je, dat ligt aan u. Geloof me nou dat ik heel netjes bleef maar ik had d'r echt zin in er eentje over die balie heen te trekken.

Frustraties lopen hoog op, gelukkig kon ik me verhaal kwijt bij

XS4ALL die heeft mezelfs de eenmalige kosten van aansluiting eraf gelaten zodat er weer een glimlach op me smoel staat.

XS4ALL HERE I COME :D WOOOHOO

Antoon
27-09-2015

Eerst Multi kabel, dat werd Ziggo. Tot nu toe uistekend.

Op enkel kleine storingen na altijd perfect geweest. Er wordt vaak negatief gereageerd naar de providers, Ziggo, KPN etc., terwijl de abonnees zelf vaak in gebreke blijven door onkunde. verkeerde instellingen in het modem, slechte kabels c.q. verbindingen, modem niet op de juiste plaats etc. etc.

Zijn er problemen vraag dan iemand, vrienden, buren , familielid, die geen storingen hebben en zelf de instellingen doen. Meestal is alles dan veel sneller opglost en zonder kosten.

J. Rens
26-09-2015

Klantvriendelijkheid slecht. Buraucratische 9.00 tot 17.00 mentaliteit van monte

Helaas dien ik me bij de meeste onderstaande reviews aan te sluiten.

3 maal postcode ingesproken en dan alsnog numeriek via de telefoon invoeren.

Geschiedenis,

Na de fusie was ik een aantal zenders kwijt en kreeg strepen en blokken in het beeld'

Een aantal keren contact gehad met de klantenservice en zelf alle kabels en dozen vernieuwd.

In juli, 2 maanden geleden eindelijk een monteur langsgekomen na herhaalde malen contact te hebben gehad met de klantenservice.

Monteur meet de kabel door en constateerde een kabelbreuk buiten de erfgrens. De monteur dacht mee, en zorgde voor een spoedreparatie.

Twee dagen later werd een nieuwe kabel geschoten en was het probleem opgelost......

Dacht ik. op vrijdag 25 september wederom strepen en blokken in het beeld. Zaterdag 26 september tot 21.00 uur ging het redelijk en daarna geen signaal met code E48 en E 52.

Klantenservice gebeld, 2 maal postcode ingesproken, 20 minuten in de wacht, met als resultaat. er kan alleen maar een monteur langskomen op een bepaalde dag. geen concrete tijd. Dit zou mijn 3 de vrijdag worden voor Ziggo. voor mij een dag teveel. Helaas geen overeenstemming kunnen krijgen wanneer de monteur langs kan komen. Ik ga nu naar een klantvriendelijkere provider op zoek.

26-09-2015

Zal ik ook eens mijn ervaring met Ziggo gaan opschrijven, ik moet het toch eens kwijt.

Ik was op zich redelijk tevreden met UPC (was destijds de enige optie). Maar ik kreeg wel wat problemen met de kabel, slechte tv kwaliteit, En ook online gamen zat er niet in. (Nu ben ik niet eens een echte gamer) Ik heb me er niet vreselijk druk om gemaakt, want de eerste mogelijkheid ging ik overstappen naar glasvezel. Dat beviel me super op mijn vorige woonplaatsen.

Ik heb mezelf een volledig abonnement aangemeten bij KPN, inclusief internet, bellen, televisie en nog 2 mobiele gsm abonnementen. Alles liep vlot, telefoonnummer goed overgenomen. Ik heb nog extra tevoren gebeld naar Ziggo (het was precies tijdens de fusie) of de afmelding etc. goed is verlopen. Dat was zo.

Toen ik inmiddels volledig bij KPN zat, werd er ineens alsnog geld van mijn rekening geschreven door Zigggo. Ik dacht nog dat dit mijn laatste afrekening was. Tot er een tweede keer werd afgeschreven, toen heb ik toch direct aan de telefoon gehangen. Wat bleek, konden hun niet vinden over het feit of ik het abonnement wilde opzeggen! Vroeg ik nog wat ze zelf dachten nadat zelfs mijn telefoonnummer werd overgenomen door KPN. Dat ik prima 2 abonnementen nodig heb ofzo? Dat was voor hun geen rede om alsnog met terugwerkende kracht mijn abonnement af te sluiten. Want er zijn mensen die dat hebben.

Dus moest opnieuw opzeggen, met een maand opzeg termijn.

Dus heb 3 maanden UPC/Ziggo betaald voor niets. 180 euro in totaal. Vandaar dat ik geen gelegenheid oversla op Ziggo af te raden bij wie dan ook.

Erik Slot
25-09-2015

Bedroevend weinig respect voor klanten

Gisteren gebeld met ziggo over een storing. Geen signaal op tv en internet. De medwerkster vertelt me dat er waarschijnlijk een groepsstoring is en dat er vannacht aan gewerkt gaat worden. Vanochtend blijkt er nog steeds geen signaal te zijn maar er staat ook nog geen storing op de website van ziggo. De medewerkster die ik bel doet vaag of er nu al aan gewerkt wordt en zegt dat er dan maar een monteur langs moet komen. De eerstvolgende mogelijkheid is op maandag

Kim
24-09-2015

Bar bar en bar slecht!

Ik kon overstappen..KPN werd stuk duurder en aangezien ik van klein inkomen moet doen ben ik gaan kijken naar wie ik kon overstappen. Ik zag erg slechte reviews en ben in mijn omgeving gaan navragen wie Ziggo heeft en wat hun ervaring met hun is. Omdat hun erg tevreden was ben ik toch maar overgestapt naar Ziggo. En oh wat heb ik daar een spijt van. Zoveel klachten, weet niet eens waar te beginnen. Ik kreeg het installatiepakket te laat thuis maar omdat ik toch nog verbinding had maakte ik me daar niet zo druk om. Ik ging het pakket installeren maar dit lukte me na een paar dagen nog niet. Ben contact gaan opnemen met Ziggo omdat ik recht had op een monteur. Na veel moeite kreeg ik eigenlijk een chatcontact. Die "behulpzame" man zei me dat er een monteur beschikbaar was op 2 oktober...3 weken verder! Ik zei dat ik niet zolang zonder internet kan met 2 naar schoolgaande kinderen. Daarna vroeg hij me om alles opnieuw aan te sluiten.Nadat ik die goede man uitgelegd had dat ik dat al een week probeerde en echt wel een handeleiding kan lezen, toch maar opnieuw opgestart...tot 3 x toe. Eindelijk gaf hij toe dat er iets mis was met de aansluiting en toch een monteur nodig was. Hehe....probeerde ik al meteen duidelijk te maken. Er kon een monteur op 5 oktober komen...Huh? Net nog op 2 okt? Ja maar mevrouw, mijn collega's hebben die al ingepland voor anderen inmiddels. Dus ik vraag waarom hij die dan niet al vastgezet had omdat we dat afgesproken hadden vertelde hij me dat hij eerst toch nog uit wilde proberen. Dit lukte dus niet en kwam hij tot de conclusie dat er alsnog een monteur moest komen...op 5 okt. Ik zei dat ik die maand geen abonnementskosten betaalde omdat ik een maand geen gebruik kan maken van dat abonnement. Goed.....ik hulp in mijn kennissenkring gevraagd en bleek dat de aansluiting idd niet goed was. Dankzij zijn kennis heeft hij alles aangesloten gekregen. Vandaag kom ik terug van het werk..ligt er een kaart van Ziggo in de bus: u was vandaag niet aanwezig, de monteur is bij u langsgeweest, de voorrijkosten van 35 euro excl btw komen uiteraard voor uw kosten. Wat? Raakte nu dus toch wel beetje pissed dus ik naar Ziggo bellen...half uur aan de lijn gehangen voordat ik eindelijk iemand te pakken kreeg. Deze vriendelijke dame ging checken idd...de afspraak staat op 5 okt. Dus ook zij snapte niet waarom de monteur vandaag aan mijn deur stond. Ik heb gezegd dat ik die voorijkkosten dus uiteraard niet ga betalen. Ja maar mevrouw, dan moet u zelf even uw bankrekening in de gaten houden en als u ziet dat dit bedrag eraf is gehouden dan moet u ons weer bellen. Ik werd inmiddels nog geirriteerder; dus ik moet dit in de gaten blijven houden omdat jullie een fout maken? Komt ze daarna met de mededeling; mevrouw ik moet u helaas melden dat ik idd zie dat de medewerker met wie u gechat heeft, de afspraak met u gemaakt heeft voor 5 oktober maar hij heeft deze niet eens ingepland! Nou echt...wat voor een kneuzen werken er bij Ziggo? Ik deelde haar mede dat ik het zelf wel op ga lossen want dat ik niet nog eens een maand ga wachten op een monteur. Zegt ze vrolijk; wat fijn dat u zo coulant bent voor Ziggo en het zelf op gaat lossen! Ik schiet werkelijk bijna in de lach van ellende. Ziggo is ronduit waardeloos! Als je boven in mijn huis bent heb je geen wifi meer. Alleen beneden bij t modem! Ik dus weer bellen; ja mevrouw u kunt een accespoint aanschaffen (maar liefst 65 euro!) en dan heeft u boven ook wifi...nouja zeg! Bij KPN nooit problemen...door heel het huis wifi. Als mijn kinderen huiswerk moeten maken waarbij ze op internet moeten, moeten ze beneden gaan zitten omdat er boven geen wifibereik is! Ik heb zo'n ontzettende spijt dat ik naar Ziggo ben overgestapt....nog een jaar aan deze ellende vastzitten. Mensen, alsjeblieft stap niet over op Ziggo!

23-09-2015

Vol ongeloof hoor ik wat de klantenservice medewerker tegen me zegt

Een schandalige organisatie, kan helaas niks anders bedenken wat de lading dekt. Ben een trouwe klant met veel technische problemen uit het verleden. mijn contract loopt binnenkort af en de kosten gaan omhoog.

Volgens de klantenservice moet ik blij zijn met mijn zogenaamde korting in het. Verleden en bij het. Einde van het contract maken dat ik wegkom.....

In plaats van een mooie nieuwe aanbieding voor een vaste klant moet ik blij zijn dat ik klant mag zijn bij ziggo..... De omgekeerde wereld lijkt mij...bovendien is het opmerkelijk dat men niet eens hun best doet om een vaste klant te behouden

Cheyenne

Vreselijk.....

Wachttijd nu : 4 uur en 48 minuten......... Ben ik in de rij gezet voor ; neem deze niet op........

De dag van installatie = top ;D

De avond van diezelfde dag storing gekregen.....

Na ruim een maand komt er een monteur langs aangezien ze ALLEEN door de weeks komen en aangezien ik van 08.00 uur tot 18.00 uur of langer werk en mijn vriend ook, moest ik speciaal voor Ziggo een dag vrij nemen........

Nadat de monteur is geweest deed de boel het twee weken wat echt een record is...... voordat alles weer de bietenbrug op ging.....

Vervolgens zelf maar wat geprobeerd nu steeds 5 minuten wachten totdat alle zooi aan springt....

Internet doet het redelijk...

Bestelling die ik deed per internet kreeg ik voor een achtste geleverd aangezien ik geen extra mediabox erbij heb gekregen...geen beveiligingspakket en dergelijke zenderpakketten die ik wel had besteld......... dus bestelling/levering klopt voor geen **** ....

Klantenservice naja wachttijden zijn enorm niet die heerlijke 15 minuten wat mij beloofd werd aan het begin van het gesprek..... maar 4,5 uur over die tijd heen.....

Toen ik eindelijk iemand aan de telefoon had praatte ze op volume niveau : extra zacht.... en gebrekkig Nederlands....waardoor ik niet snapte wat ze bedoelde .....

naja ik zou nog verder kunnen gaan maar ik brei er een eind aan....

Emma
23-09-2015

Wifi problemen gefixt door monteur

Oké het duurde wel 45 min voordat ik de telefoniste ervan had overtuigd dat ik een monteur nodig had om mijn gebrek aan wifi te fixen. Maar de monteur was erg vriendelijk, dacht mee in oplossingen en wilde naast de wifi ook naar het gespikkelde beeld op onze televisie kijken. Hij heeft heet abonnee overnamepunt vervangen, een tussenkabel en de router. Ik was steeds aan het vrezen voor wat het zou kosten, maar het viel allemaal onder de service van Ziggo! Dit alles zorgde ervoor dat de wifi het nu weer doet!

Aloha
19-09-2015

Bedroevend en ontluisterend slecht

Geen week ‘normaal TV kunnen kijken met Horizon Box. On demand werkt om de haverklap niet. Internet ligt er heel veel uit. Bekabeling is door Ziggo monteur zelf getest en werkt naar behoren.

Gisteren op verzoek van Ziggo terug naar fabrieksinstellingen omdat on demand het weer niet deed. Komt nu helemaal niet meer in de lucht. Ik krijg de melding Een ogenblik geduld aub. En geen half uur, nee meer dan een 1,5 uur in de wacht. Nog een paar keer geprobeerd maar je komt er niet door heen. Wat een enorme misser in de userinterface dat ze niet een voortgangsbalk laten zien zodat je in ieder geval nog weet of er wat gebeurd. Het is nu een grote lange zit met dezelfde melding zonder dat je een idee hebt wat er gebeurd. Maandag komt de monteur voor de zoveelste keer langs. Als er een goed alternatief was, waren we volgens mij met z’n allen allang weg. Netflixen van deze wereld, grijp je kans!

Nyahaha
19-09-2015

Verschrikkelijk

Ziggo is een van de slechtste bedrijven waar we ooit mee in aanraking zijn gekomen. Het begint al met bellen; ze maken gebruik van een nutteloos systeem om je postcode in te spreken wat nooit werkt. Na drie keer proberen mag je alsnog je postcode normaal invoeren.

Al hun kantoren sluiten uit het niets, en het kost gemiddeld 15 minuten om met ze in contact te komen en nog eens 3 kwartier gemiddeld om je door het gesprek te worstelen want al hun medewerkers weten natuurlijk niks van de services die ze aanbieden.

Eenmaal na 2 maanden problemen oplossen en heen en weer bellen kom je erachter dat je niet eens een kwart van de beloofde snelheid haalt (200 Mbit beloofd, ongeveer 35 Mbit in praktijk) en dit kan niet eens tegelijk met televisie.

- Bijna geen contact

- Vervelende belsysteem waar je niks aan hebt

- Onwetende werknemers

- Werknemers maken beloftes die niet nagekomen mogen worden

- Alles wordt alsnog in rekening gebracht

- Extreem lage snelheid

Devin
18-09-2015

Echt verschrikkelijk

Sinds de overname van UPC is alles slecht , internet is traag of werkt helemaal niet. Ik snap niet dat ze nog reclame durven maken. Ik hoor bijna niemand positief