Ziggo reviews

1.4
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Klaas
06-10-2015

Veel storing

Geen goede ervaring.

05- 10 nieuwe horizon box even goed.

06-10 vergeet het maar box op rood.

Monteur 2 komt zaterdag .

Verder modus 2 wegens verkeerde software.

Niet meer werkende printer.

Bacher WiFi .

Werd mij verteld dat het Vodafone 4g daar van de oorzaak was.

Had nu begrepen dat het netwerk Vodafone werd overgenomen.

En dan zal het WiFi gebeuren beter zijn.

P.sieswerda
05-10-2015

Sinds fusie UPC-ZIGGO blijvende waardeloze WIFI dus opzeggen

Sinds fusie UPC-ZIGGO een waardeloze WIFI waarvoor men snertadviezen geeft die totaal niets oplossen zodat ik UPC-ZIGOO de groeten doe en me aan sluit bij die 26.000 mensen die eerder al hun contract met ZIGGO-UPC opgezegd hebben.

Jessica
05-10-2015

Helemaal tevreden!

Verkoper aan de deur gehad en abonnement afgesloten.

Later kwam ik er achter dat ziggo het oude UPC is en door slechte ervaringen daarmee in het verleden en de slechte recensies op deze website te lezen werd ik nogal huiverig.

Maar ik kan alleen maar zeggen, we zijn super tevreden! Hele aardige monteur die alles goed en netjes heeft aangesloten, nog een versterker erbij geplaatst zodat het bereik beter is. Super mooi beeldkwaliteit! ( veel mooier dan KPN), alle afspraken komen ze mooi na ( uitbreiding pakket) afstandsbediening is top en tv reageert snel.

WiFi= snel.

1 verbeterpuntje : de prijzen zijn exclusief btw, dacht daarom nog goedkoper uit te zijn, de verkoper had dit best kunnen zeggen nadat we toch al klant wouden worden. Maar prijs - kwaliteit alsnog goed!

Janette
04-10-2015

Matig

sinds 2 maand horizon alles aangesloten door monteur van ziggo ,nieuwe wanddoos nieuwe modem nieuwe horizon. Na aantal weken hapert het geluid weer monteur erbij weer even goed meerdere keren gebeld en instellingen horizon nagekeken en ingesteld.Vorige week weer voor zelfde euvel gebeld (zoveelste keer) kwam 3e monteur alles nagekeken en doorgemeten ,zat er sluiting in wanddoos omdat de eerste monteur de kernschroef was vergeten.Monteur horizon gereset en drie dagen goed gedaan nu weer zelfde klacht dat geluid hapert .Woensdag komt 4e monteur langs.Worden er moe van

Raimond
04-10-2015

Slecht

ik kijk graag naar Nickelodeon tv ook s nachts heb je nu een boks kanaal er op en gebeld met ziggo en kunnen mijn niet helpen om het TeenNick terug te krijg wij als klanten kunnen niet bepalen wat we zien terwijl ik er voor betaal . of terug anders stap ik over naar kpn

Puck veugelers
04-10-2015

Fout vanaf dag 1

Vanaf dag 1 alles al fout, 2x de verkeerde spullen binnen gerkregen, 28€ telefoonkosten gemaakt terwijl ik eigenlijk al gratis had moeten bellen naar 1200, mijn abbonement liep al. Nu geprobeerd mijn pakket te wijzigen, telefonisch, na een week niks gehoord te hebben maar weer gebeld, en natuurlijk, weer niet goed gegaan. Nu maar alles opgezegd ben er klaar mee, wat een slecht bedrijf zeg

Tim van Rooijen
02-10-2015

Sinds fusie zeer slecht

Over UPC was ik altijd tevreden. Sinds de fusie hebben we alleen maar gezeik, wij kunnen geen normaal internet meer krijgen. Wij krijgen allemaal melding over ip toewijzing. Bij de klantenservice zeggen ze dat het aan de bekabeling ligt. Ik ben geen computer expert, maar volgensmij weet iedereen dat dat nergens op slaat.

J.Verweij
02-10-2015

ZZND:ZiggoZekerNIETDoen

Wat een logge organisatie. Je merkt dat ze hun organisatie niet op orde hebben. Je kunt werkelijk alles vijf x uitleggen aan verschillende medewerkers. (Lijkt wel of ze daar lol in hebben). Snap ook niet dat daar mensen willen werken, dan krijg je veel over je heen.

Martijn
02-10-2015

Zeer ontevreden. Afrader!

Ik hang op dit moment zonder overdrijven 3 uur aan de telefoon met Ziggo. DRIE UUR IN DE WACHT. Nog niemand gesproken.

Schandalig hoe kan een bedrijf in korte tijd zo achteruit gaan.

Ano
01-10-2015

Ontzettend meedenkend

Ik had een behoorlijke vervelende situatie met iemand die mijn abonnement zou overnemen maar die zijn verplichtingen niet nakwam. Ben uitstekend te woord gestaan door medewerkers van Ziggo. Rustig, vriendelijk en meedenken zijn de keywords voor het personeel. Uiteindelijk is het conflict opgelost, voor een groot deel te danken aan het personeel van Ziggo! Top!

Mart
01-10-2015

Drama bedrijf!

Nadat mijn moeder van 75 graag met één AB haar tv wilde bedienen dacht ik dat het handig zou zijn om een CL+ module in haar tv te zetten. Gevraagd bij Ziggo, dat was geen probleem en ik sloot de nieuwe dienst af via internet. Keurig het installatie pakket ontvangen en ik de boel geinstalleerd, ware het niet dat ik het onmogelijk aan de gang kreeg. Na een paar keer bellen en toezeggingen dat het signaal zou worden aangepast en ik nog 48 uur geduld moest hebben (?) en wederom bellen kreeg ik van een medewerkster eindelijk het verlossende woord: De tv is niet geschikt voor de software die de CL+ module van Ziggo gebruikt. Dus eindconclusie: Stuur de boel maar terug en het abonnement wordt teruggezet in de oude vorm, u maakt gebruik van uw herroepingsrecht binnen de gestelde 14 dagen. Ok, dacht ik dus... geregeld. Helaas geen nieuw abonnement voor moeder, maar we hadden het geprobeerd. Toen begon het gedonder: Ziggo blijkt niet in staat om een abonnement volgens afspraak terug te draaien. Ik heb hen hierna nog 4 keer gebeld en kreeg telkens de toezegging dat het snel (binnen 48u) zou zijn gebeurd, maar steeds niks...! Eindstand was dat ik nog één keer belde en hen de gelegenheid gaf om binnen een uur alsnog de boel terug te draaien, wat men al weken ervoor had toegezegd binnen 48u te doen. Zoniet was het exit Ziggo en één maand storno abonnement. Uiteraard geen enkele verandering na dat uur.... en nu na weer een week nog steeds niet(!) We zien wel waar dit schip strandt.... ;) NOWAY ZIGGO!

Frans
30-09-2015

Onterecht ontevreden

Wij zijn al vele jaren UPC klant en nu dus automatisch Ziggo klant geworden. Weinig of geen problemen mee gehad. Totdat we niet meer konden mailen via het mailprogramma van Apple en de internetsnelheid omlaag ging. De afgelopen week redelijk wat storingen gehad qua internet, maar ook de Horizon box liep regelmatig vast.

Daarop een aantal keer geprobeerd Ziggo te bellen, maar de wachttijden zijn niet grappig.....

Gezien de negatieve reacties op deze site en mijn frustratie betreffende de bereikbaarheid, gisteravond via een contactformulier mijn ongenoegen geuit.

5 minuten na het indienen van het formulier op de site werd ik gebeld door een vriendelijke medewerker. Rustig en duidelijk hebben we alle stappen doorlopen en bleek er inderdaad een probleem te zijn met de snelheid. Ook de mail heb ik met hem besproken en dat kan gewoon even niet opgelost worden. Waar hij gewoon duidelijk en eerlijk over was.

Vervolgens ben ik vanmorgen gebeld door een medewerker die aangaf dat de snelheid in onze wijk morgen verhoogt wordt. Dat is toevallig morgen, maar past mij nu prima.

Kortom, een zeer snelle service. Uiterst vriendelijke en kundige mensen aan de lijn gehad. En gewoon een duidelijk en eerlijk verhaal. Met gelukkig ook een oplossing.

Dit heb ik bij UPC nooit meegemaakt en ik ben vooralsnog zeer tevreden over deze snelle actie van Ziggo!

Bodde
30-09-2015

Knudde bedrijf

Horizon via ziggo gekregen deze is echter met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen.

Marleen
29-09-2015

Ongelofelijk wat een klant onvriendelijk bedrijf!

Werkelijk ongelofelijk wat een bureaucratie en wat een alleen op zichzelf gerichte organisatie! Kennelijk hebben ze veel regels en protocollen waar geen millimeter van afgeweken kan worden. Op zich niet zo'n probleem, ze zijn alleen totaal vergeten om rekening te houden met klanten bij het opstellen van de regels en de protocollen. Ik ken geen enkel bedrijf wat zo star en klant onvriendelijk is als Ziggo. Ze schijnen best een aardig product te leveren als het werkt, maar 3 x meer dan een uur aan de telefoon na een wachttijd van minimaal 30 minuten en een klacht verder is er nog steeds niets anders mogelijk dan: ik kan het niet oplossen, we plannen weer een monteur in. Dus ik kan weer een dag vrij nemen.. " nee mevrouw een dagdeel, de monteur komt tussen 12.00 en 18.00 uur hoor" Nou daar moet je dus gewoon een dag voor vrij nemen als je buiten de stad werkt van 09.00 tot 17.00 uur. O ja, maar nee mevrouw, het is absoluut niet mogelijk dat de monteur even opbelt als hij op de route is zodat je iemand anders even de deur op kan laten doen, nee mevrouw de monteur hoeft onze opmerkingen niet te lezen voordat hij op pad gaat en hij bepaald volledig zijn eigen route dus alles is onmogelijk! Dat begrijpt u toch wel? Nou, dat begrijp ik dus niet. Ik heb een duur all-in abonnement en ik heb al maanden een downloadsnelheid van minder dan 10 mb/s. Dan had u toch eerder kunnen bellen mevrouw? Ja dat heb ik geprobeerd maar ik krijg altijd de melding dat de wachttijd langer dan een half uur dus en dan hang ik meestal bij gebrek aan tijd weer op... Het heeft nooit gewerkt en jullie monteur heeft het zo geïnstalleerd, jullie heb mij iets geleverd wat al maanden niet werkt en waar ik wel voor betaal! Sorry mevrouw ik begrijp dat u het spuugzat bent, en u heeft gelijk maar we kunnen helemaal niets voor u doen........ Ik neem dus weer een dag vrij van de week, hef er geen enkel vertrouwen in dat er iets opgelost wordt.... als het wel zo is zal ik het melden

Jim
28-09-2015

Waardeloos

ongeveer 10 keer met ziggo aan de telefoon gehangen.

3 wifi modems en alle instellingen gehad.

en nog steeds waardeloos.

de wifi valt er om de 10 a 15 min even uit, me iphone die heeft alle balkjes vol staan als ik naast de wifi zit maar doet er 2 min over om de website van google te laden...

een voordeel ik heb wel genoeg internet om dit te kunnen schrijven.

Barret
27-09-2015

Spuug en spuug zat van Ziggo.

Ik ben erg ontevreden over Ziggo, mijn internet wordt elk uur ge-reset.

op het moment kan Ik niet gamen of streamen van netflix of dergelijke.

En ze vertellen je, dat ligt aan u. Geloof me nou dat ik heel netjes bleef maar ik had d'r echt zin in er eentje over die balie heen te trekken.

Frustraties lopen hoog op, gelukkig kon ik me verhaal kwijt bij

XS4ALL die heeft mezelfs de eenmalige kosten van aansluiting eraf gelaten zodat er weer een glimlach op me smoel staat.

XS4ALL HERE I COME :D WOOOHOO

Antoon
27-09-2015

Eerst Multi kabel, dat werd Ziggo. Tot nu toe uistekend.

Op enkel kleine storingen na altijd perfect geweest. Er wordt vaak negatief gereageerd naar de providers, Ziggo, KPN etc., terwijl de abonnees zelf vaak in gebreke blijven door onkunde. verkeerde instellingen in het modem, slechte kabels c.q. verbindingen, modem niet op de juiste plaats etc. etc.

Zijn er problemen vraag dan iemand, vrienden, buren , familielid, die geen storingen hebben en zelf de instellingen doen. Meestal is alles dan veel sneller opglost en zonder kosten.

J. Rens
26-09-2015

Klantvriendelijkheid slecht. Buraucratische 9.00 tot 17.00 mentaliteit van monte

Helaas dien ik me bij de meeste onderstaande reviews aan te sluiten.

3 maal postcode ingesproken en dan alsnog numeriek via de telefoon invoeren.

Geschiedenis,

Na de fusie was ik een aantal zenders kwijt en kreeg strepen en blokken in het beeld'

Een aantal keren contact gehad met de klantenservice en zelf alle kabels en dozen vernieuwd.

In juli, 2 maanden geleden eindelijk een monteur langsgekomen na herhaalde malen contact te hebben gehad met de klantenservice.

Monteur meet de kabel door en constateerde een kabelbreuk buiten de erfgrens. De monteur dacht mee, en zorgde voor een spoedreparatie.

Twee dagen later werd een nieuwe kabel geschoten en was het probleem opgelost......

Dacht ik. op vrijdag 25 september wederom strepen en blokken in het beeld. Zaterdag 26 september tot 21.00 uur ging het redelijk en daarna geen signaal met code E48 en E 52.

Klantenservice gebeld, 2 maal postcode ingesproken, 20 minuten in de wacht, met als resultaat. er kan alleen maar een monteur langskomen op een bepaalde dag. geen concrete tijd. Dit zou mijn 3 de vrijdag worden voor Ziggo. voor mij een dag teveel. Helaas geen overeenstemming kunnen krijgen wanneer de monteur langs kan komen. Ik ga nu naar een klantvriendelijkere provider op zoek.

Patrick
26-09-2015

Waardeloos

Zal ik ook eens mijn ervaring met Ziggo gaan opschrijven, ik moet het toch eens kwijt.

Ik was op zich redelijk tevreden met UPC (was destijds de enige optie). Maar ik kreeg wel wat problemen met de kabel, slechte tv kwaliteit, En ook online gamen zat er niet in. (Nu ben ik niet eens een echte gamer) Ik heb me er niet vreselijk druk om gemaakt, want de eerste mogelijkheid ging ik overstappen naar glasvezel. Dat beviel me super op mijn vorige woonplaatsen.

Ik heb mezelf een volledig abonnement aangemeten bij KPN, inclusief internet, bellen, televisie en nog 2 mobiele gsm abonnementen. Alles liep vlot, telefoonnummer goed overgenomen. Ik heb nog extra tevoren gebeld naar Ziggo (het was precies tijdens de fusie) of de afmelding etc. goed is verlopen. Dat was zo.

Toen ik inmiddels volledig bij KPN zat, werd er ineens alsnog geld van mijn rekening geschreven door Zigggo. Ik dacht nog dat dit mijn laatste afrekening was. Tot er een tweede keer werd afgeschreven, toen heb ik toch direct aan de telefoon gehangen. Wat bleek, konden hun niet vinden over het feit of ik het abonnement wilde opzeggen! Vroeg ik nog wat ze zelf dachten nadat zelfs mijn telefoonnummer werd overgenomen door KPN. Dat ik prima 2 abonnementen nodig heb ofzo? Dat was voor hun geen rede om alsnog met terugwerkende kracht mijn abonnement af te sluiten. Want er zijn mensen die dat hebben.

Dus moest opnieuw opzeggen, met een maand opzeg termijn.

Dus heb 3 maanden UPC/Ziggo betaald voor niets. 180 euro in totaal. Vandaar dat ik geen gelegenheid oversla op Ziggo af te raden bij wie dan ook.

Erik Slot
25-09-2015

Bedroevend weinig respect voor klanten

Gisteren gebeld met ziggo over een storing. Geen signaal op tv en internet. De medwerkster vertelt me dat er waarschijnlijk een groepsstoring is en dat er vannacht aan gewerkt gaat worden. Vanochtend blijkt er nog steeds geen signaal te zijn maar er staat ook nog geen storing op de website van ziggo. De medewerkster die ik bel doet vaag of er nu al aan gewerkt wordt en zegt dat er dan maar een monteur langs moet komen. De eerstvolgende mogelijkheid is op maandag