Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Hoe kan het zo zijn dat wij jaren geen problemen hebben gehad met de snelheid van UPC terwijl wij nu alleen maal traag ladende websites openen en bijna geen filmpjes kunnen kijken. Zelfs voor veel geld draadloos WiFi aangekocht a €150.- Streepjes wifi staan helemaal vol maar snelheid blijft ellende. Kan iemand mij vertellen wat er gaande is?
al jaren klant van ziggo, maar sinds kort is ziggo tv veranderd naar horizon GO! Wat een slechte verbinding, als we tv kijken op de tablet moet hij steeds laden en dan stopt het beeld.... En daar betaal je flink wat geld voor....
Als ik kan overstappen doe ik dat!
Sinds april 2015 overgestapt naar UPC wat nu dan Ziggo is. In het begin voldeed modem wifi redelijk, ongeveer 40mbit van de beloofde 50mbit. Daar valt mee te leven. Maar sinds een paar weken zeer trage internet met amper wifi signaal. Deze week klantenservice gebeld met mijn klacht en verteld dat modem niet goed werkt. Zelf heb ik, en een kennis met die hiervan veel weet, alle mogelijkheden nagelopen. Mijn verzoek aan Zoggo was om monteur langs te sturen om het probleem op te lossen. Klantenservice was niet genegen om iemand langs te sturen en/of medewerking te verlenen. Ik heb zelf een monteur moeten inschakelen voor € 70,- om ook te constateren dat modem stuk is. Deze monteur heeft behoorlijk verbolgen naar Ziggo gebeld over de gang van zaken bij Ziggo. Ze waren toen pas bereidt om een nieuw modem op te sturen. Schande.
Graag had ik van Ziggo de € 70,- die ik heb moeten uitgeven teruggestort op mijn rekening.
Sinds UPC Ziggo is geworden, langzaam internet. Valt niet meer mee te werken.
Ga dus overstappen.
Mijn ervaring over het wifi van Ziggo is zeer ontevreden.
Wifi valt heel vaak weg.
Nergens problemen mee. Eerste aansluitpunt in orde gemaakt door een installatiemonteur. Zelf een goede kabel aangeschaft wegens blokjes op Nick jr. en nergens meer last van. Pakket van 50mbit waar van ik 40 draadloos haal. Via de kabel zelfs over de 50. Heb echter geen telefonie. Wel mobiel, niet echt super snel internet vanwege het 3g. Maar maakt me niks uit want heb overal waar ik kom wifi. Een vriendelijke klantenservice op meerdere vlakken. Telefoon, email, chat en social media. Een echte aanrader als je providers over de telefoonlijn bent gewent!
Nu tweede jaar bij Ziggo. 1e jaar ging alles goed en vlekkeloos. Maar sinds juli problemen. Het bedrijf heeft het niet onder controle. Al 6 keer moeten bellen, abonnement omgezet naar aanbieding, zouden ze doen. 1e werknemer niet doorgevoerd, 2e werknemer niet doorgevoerd. Derde bood zijn excuses aan en wel doorgevoerd met aanbieding 1e 6 maanden €34,95. Dan krijg ik een maand later over 2 mnd een factuur waar de korting weer niet is doorgevoerd en weer aangepast worden. Toen krijg ik een uitermate behulpzame man aan de telefoon die het erg vond en wel kon meeleven en ook de problemen inzag, wel complimenten voor hem.
Maar uiteindelijk krijg je je geld niet terug bij teveel betalen en wordt niet gecorrigeerd met je volgende factuur. Je betaalt nog te veel. Werknemer zwaar geïrriteerd omdat je komt met je probleem en uiteindelijk schiet je er niks mee op.
Wifi slecht.
Je moet 30 min in de wacht staan voor e vragen over de facturen, hoor van iedereen veel klachten. En wil je je abonnement aanvragen ben je als eerste aan de beurt.
Volgend jaar zeker ergens anders naar toe!
Ziggo maakt reclame over al hun services met pauzeren goede kwaliteit etc. Zorg eerst maar dat die mediabox fatsoenlijk werkt en niet van de goedkoopste materialen wordt gemaakt. Hierdoor kan je problemen verwachten. Sinds ziggo upc overnam is het aantal storingen explosief gestegen. De prijs is ook gestegen. Gemiste kans van Ziggo, het winstoogmerk is hoger als klanttevredenheid.
Ik zou ervaring willen delen als ik ooit internet had om het te verkrijgen.
Wij nemen al jaren internet en TV af bij Ziggo. Heb op een bepaald moment WiFi problemen gehad, heb een case aangemaakt bij Ziggo. 3x gebeld in totaal om e.e.e.a te proberen daarna zonder problemen een nieuwe router ontvangen. Alles gefixt. Storingen vallen in het algemeen wel mee. Daarbij wil ik even vrijuit zeggen, storingen heb je overal, zo werkt dat helaas, ook als je overstapt naar iemand anders. Maak gebruik van de servicedesk en blijf gewoon kalm. Als je echt zo veel storingen hebt, veroorzaakt door de provider, ga dan in overleg voor een schade vergoeding. :) Ik ben prima te vrede met Ziggo.
Sinds Upc is overgenomen, geen stabiel systeem meer. Internet valt regelmatig uit, telefoon is al maandenlang onbetrouwbaar. Dan kunnen we zelf wel bellen, maar niet gebeld worden. Dat merk je dus pas als iemand je via mobiel waarschuwt. Ziggo doet er vaag over, maar lost het niet op.
Nooit meer ziggo, 3 keer zo langzaam internet dat dat ik had bij upc. Nu ben ik bij vodafone en het werkt prima!
Ziggo is echt een slechtste bedrijf ooit!
Ons internet valt uit en dan paar tellen later doet ie het weer even en dan weer uit en zo gaat het door soms zo ergelijk als je ergens mee bezig bent ! Ziggo heeft hier voor geen oplossing het internet en fb staan vol met dezelfde klachten. We nemen toch in overweging over te stappen!
Sinds UPC veranderd is in ziggo is de WiFi verbinding erg slecht, Zo doet hij het en een uur later weer niet.. Lig ik in m'n bed op WiFi Netflix te kijken is de volgende dag mijn 4G bijna op. Dat zegt toch genoeg! En wij maar denken ligt aan onze modem nou niet dus want ineens doet hij weer normaal.. Helemaal kut die WiFi! Nu zit ik ook weer op m'n 4G
Zit nu 6 maanden bij ziggo 2 monteurs langs geweest steeds nog slecht internet.Een dag wel internet dan de volgende dag geen internet zeggen ze je moet kanaal veranderen nou daar licht het niet aan want kabelinternet werkt ook niet steeds resetten stekker uit van de modem.Heb wel 60 keer gebeld in die 6 maanden ben het spuug spuug zat.Wil mijn contract beeindigen maar dat kon ik niet omdat ik niet genoeg klachten had.Ik weet niet of iemand mij kan zeggen of dat het klopt wat ziggo zegt ze leveren mij toch niet wat ik voor betaal ? Zo radeloos zit nu zonder internet bij hun vast en betaal gewoon door mag dat kan dat zomaar.
Heel vaak storingen, slechte WiFi en ze komen hun telefonisch gemaakte afspraken niet na en kunnen ze ook niet terug vinden in hun systeem! Overgestapt naar Telfort, daar nooit problemen en altijd goede verbinding!
Sinds een jaar vaak internetstoring. Bereik wifi kleiner dan voorheen. Wifi regelmatig slecht. Mobiel abonnement; bellen geen probleem maar in mijn omgeving zelden de mogelijkheid tot 'appen' en internetten. Helaas weinig tot geen concurrentie in mijn omgeving dus veroordeeld om bij Ziggo te blijven.
Ziggo had bij ons in de wijk een kabel monopolie dus weinig keus.
Vanaf het begin een of twee kortdurende connectie storingen, laatste jaar is het gewoon bar slecht.
Gelukkig is bij ons in de wijk een initiatief opgestart voor glasvezel, kan niet wachten totdat dit bagger internet de deur uit kan.
Geen goede ervaring.
05- 10 nieuwe horizon box even goed.
06-10 vergeet het maar box op rood.
Monteur 2 komt zaterdag .
Verder modus 2 wegens verkeerde software.
Niet meer werkende printer.
Bacher WiFi .
Werd mij verteld dat het Vodafone 4g daar van de oorzaak was.
Had nu begrepen dat het netwerk Vodafone werd overgenomen.
En dan zal het WiFi gebeuren beter zijn.
Sinds fusie UPC-ZIGGO een waardeloze WIFI waarvoor men snertadviezen geeft die totaal niets oplossen zodat ik UPC-ZIGOO de groeten doe en me aan sluit bij die 26.000 mensen die eerder al hun contract met ZIGGO-UPC opgezegd hebben.