25-02-2021

Je schrikt van alle ellende in deze groep over Ziggo

Maar ik heb na de introductie van de next geen enkel groot probleem meer Maar de enkele maal dat je de helpdesk nodig hebt ervaar ik ze ook niet als echt behulpzaam helaas

Richars
25-02-2021

Bij problemen helpt de helpdesk zeer slecht en blijft het probleem naar de klant afschuiven

Marcnh
24-02-2021

Zeer slecht

Al maanden word ik, soms meerdere keren per week, telefonisch lastig gevallen om een abo te verkopen. meermalen gezegd dat ik dit niet wens en niet lastig gevallen wil worden. Het gaat maar door. Nu in een webchat gepoogd deze stalking te stoppen. Reactie Ziggo: na noemen klacht webchat verbroken.

Corrien
24-02-2021

Ziggo

Al jaren slecht internet, de laatste twee maanden bijna helemaal geen internet, de tv had ook regelmatig problemen. De monteur hier geweest, hij heeft totaal nergens over gecommuniceerd of toestemming gevraagd . En een dag later een rekening van €100! op de factuur staat,

Reparatie aan kabels, stekkers of wandcontactdozen.

Tristan
23-02-2021

Incompetente onzin

Letterlijk alles wat met ziggo te maken heeft is dramatisch geregeld. om een of andere reden hebben ze het voor elkaar gekregen de enige internet aanbieder te zijn op mijn adres dus veel plezier met mijn reviews sukkels!

Vimal
21-02-2021

Slecht bedrijf

Sinds januari wordt ik dubbele gefactureerd voor mijn internet. Gebeld naar de administratie om het te laten corrigeren. Plotseling daarna was mijn internet afgesloten. Nu ben ik 2 dagen aan te bellen om mijn internet te laten herstellen. Blijkt zeer ingewikkeld te zijn. Het afsluiten was blijkbaar zeer makkelijk, binnen een paar seconden, maar het herstellen kan 3 werkdagen duren! Na een dag viel mijn telefoon ook uit. Nu zit ik zonder internet en vaste telefoon voor absoluut geen fout van mij. Ik heb een gevoel dat ik van kast naar muur wordt gestuurd.

Het probleem begon op zaterdag ochtend. Drie werkdagen hersteltijd betekent ik 5 dagen zonder internet en telefonie moeten zitten. Het kan toch niet waar moeten zijn dat in anno 2021 Ziggo 3 werkdagen nodig heeft om mij bestaande modem op afstand te kunnen herstellen?

Schandalig!

Ger
20-02-2021

Duur telefoon gesprek

Hallo.

Ik zou bij mijn zwager een nieuw bestaand abbonement afsluiten bij ziggo voor tv internet en bellen.

Gebeld naar ziggo.

Daar heb ik drie man aan de telefoon gehad (46minuten)voor ik een bestaand abbonemend had veranderd naar een nieuw abbonemend met drie van die wiffi versterkers (gratis)

Dus waar het op neerkomt dat ik ziggo 46 minuten aan de lijn heb gehad a een euro per minuut schandalig.

Kun je wel zeggen dat weet je maar die kletsen net zolang dat je die wiffi versterkers toch nog zelf betaald.

Dus bel maar zo minmogelijk naar ziggo.

Gr gwa van den h

Dirk
19-02-2021

Hier toch wel goede ervaringen

Ik denk dat ik een geluksvogel ben. internet is heel stabiel en volledige snelheid. TV zenders geen enkele hapering, zeker na de software update van mediabox XL.

Wifi is bij het modem inderdaad zeer slecht, maar dit opgelost door een Fritzbox erachter te hangen. t hoort niet, maar t werkt wel!

Jar

Mega slechte klantenservice

Callcentermedewerker verschafte mij verkeerde informatie over een speciale aanbieding (toen ik mij abonnement wilde opzeggen) Een dag later zijn collega vertelde me dat het helemaal niet kan! en als er iets te mooi klinkt (dus de offerte die mij een dag eerder aangeboden werd) dat moet het niet waar zijn! En dat ik wel een klant ben maar geen koning? wtf. Onkundige klantenservice die totaal niet klantgericht is!

Voor mij het is duidelijk: koning ben ik natuurlijk niet maar ik heb wel een keuze.

Let dus goed op en save your money&time.

An

Connect Box

Gebeld met Ziggo, ik was toe aan een nieuwe router, ik kreeg binnen 3 dagen de ConnectBox, zelf geinstalleerd en mijn internetsnelheid tov oude Ubee3200 is echt vele malen beter en wifi is stabiel (ik let wel op storingsbronnen). 4 internetkabel aansluiting (2 pc's, 1smartbox, 1 beveiligingscamera). Wifi gebruik 4 gsm, laptop en soms bezoekers.

Ik heb 3 woonlagen, router staat op 2e woonlaag, wifi bereik 2e woonlaag 100%, 1e en 3e woonlaag Wifi bereik 90% tot 100%. Wifi bereik buitenshuis 60% tot 100% afstand buiten/autogarage is ongeveer 30 tot 50 meter. Al met al, druk in gebruik en tot nu toe heel snel en stabiel.

No problema

Wij hebben al jaren Ziggo en bijna geen problemen.

Je moet om te beginnen wel goede coax kabel en echte metalen pluggen gebruiken en niet zoals ik van de week nog tegenkwam bij buren coax kabel van 30 jaar oud en plastic pluggen ( zwart geoxideerd). Met WiFi ook

geen probleem op 5Ghz want op deze frequentie zitten minder stoorbronnen.

PA0JWT

JW Thijsse

Robbert

Slechte service Ziggo

Ivm slechte WiFi vandaag een monteur op bezoek gehad, deze heeft de aop vervangen en een nieuwe kabel gelegd naar de router. In ons complex is ook een centraal schotel systeem aanwezig waar wij ook gebruik van maken en voor betalen, na het opnieuw plaatsen van de aop werkt dit niet meer en zegt Ziggo maar misschien was dat al zo.ja ja half jaar geleden laten aansluiten en tot de avond ervoor werkte dit nog. Kristal van ziggo zegt dat het niet hun probleem is en ze niet aansprakelijk zijn voor de gemaakte schade. Ziggo zorgt er dus voor dat iets niet meer werkt maar zijn niet aansprakelijk.oftewel je sloopt iets en neemt niet de verantwoordelijkheid. Zo werkt dat dus bij Ziggo maar wel de rekening a € 50,00 moeten betalen voor de nieuwe aop en kabel naar de router. Een narcistische bedrijf of misschien wel medewerkster.

18-02-2021

De grootste spammers van de branch

Nee ik sluit geen abonnement af bij jullie. Ook niet als jullie mij ieder kwartaal bellen, mailen en zelfs aanbellen aan de deur. Laat mensen met rust!

Vincent
17-02-2021

Verschrikkelijke service

Nooit gaat iets in 1 keer goed en wanneer er een probleem is zijn ze zeer moeilijk bereikbaar en zit je lange tijd in de wacht. Vandaag ook week fouten op de factuur van vorige maand, na lang wachten gesproken met een medewerker die zegt dat het bedrag wordt gecrediteerd. Na het gesprek een bevestiging ontvangen maar natuurlijk met een verkeerd bedrag. Dus kan weer gaan bellen.

17-02-2021

Vals voorgelicht en extreem slechte klantenservice

Van begin tot het eind is dit bedrijf heel slecht met interne communicaties. Ik kan er een boek over schrijven wat allemaal fout ging. Ik wil er niets meer mee te maken hebben. Al bieden straks gratis internet en TV aan. Nog niet misschien dat ik een contract aanga.

Liesbeth
16-02-2021

Internet bagger

Al ruim 15 jaar klant bij Ziggo. Heb al die tijd bagger internet via Wifi. Bel je hebben ze als keuze een monteur maar die kost geld, dat is toch geen service. Heb ook al 2 wifiboosters in huis en diverse andere modems om het internetsignaal behoorlijk te krijgen. Modem van de Ziggo is het probleem maar dat willen ze niet toegeven. Zijn er nog andere televisie aanbieders met kabel, voorheen had je alleen maar TV ontvangst (kabel) via Zigg. Wie weet dit of zit met hetzelfde probleem.

Laurens
15-02-2021

Betrouwbaar

Bij Ziggo heb je altijd gegarandeerd 25% kans op werkend internet, dankjewel Ziggo :)

Jean
15-02-2021

Geen/slechte wifi

Vandaag wederom contact opgenomen met Ziggo. Mijn 2 kinderen hebben al een jaar online lessen. Heel vaak kunnen ze niet deelnemen aan de online les omdat ze geen/slechte wifi verbinding hebben. Ze komen zo achter met hun studie.

We zijn al 24 jaar bij Ziggo en nu je ze nodig hebt zijn ze nergens te bekennen. Het enige antwoord is: Dan moet u Wifi boosters kopen (€149,00) of er kan een monteur langs komen maar dan moet u de kosten van de monteur betalen.

Zeer zeer zeer slechte service aan iemand die al 24 jaar klant is.

We zijn nu serieus aan het denken om over te stappen na een andere provider want onze kinderen moeten niet ''het slachtoffer'' worden van Ziggo.

Ingrid
13-02-2021

Onbereikbaar

Na een uur zoeken, bleek er dus wel een telefoonnummer te zijn. Foute info op de website, 1200 brengt je naar je provider, van je mobiele telefoon. dus een ander.

Wij hebben geen televisie van ziggo, maar je betaalt er wel voor. En als je dan zegt dat je wel het kastje wilt hebben, omdat je ervoor betaald, moet je er extra voor betalen. Dus je kan alleen maar internet + tv. Helaas dachten wij toen dat ze de enige provider waren die hier nog enig signaal had. Wat dus niet zo blijkt te zijn. Gelukkig kunnen we over een half jaar weg bij deze noodfiguren. Slecht. Erg slecht. Of is het oplichting?

Ricardo
13-02-2021

Al bellend met ziggo een afspraak gemaakt voor een monteur die langs zou komen tussen 8 en 1 uur. Blijf je er speciaal voor thuis en komt er niemand. Als je ze dan belt weten ze van niks en staat er niks in hun systeem hierover. Wat een slechte zaak zeg. Het is dat we verplicht zijn ziggo te nemen anders al lang over gestapt. Is niet de eerste keer dat we problemen ervaren met hun.