Zeke
07-03-2021

Ziggo is kompleet waardeloos

Ik heb ziggo aangeschaft omdat ze een stabiel netwerk beloofden.

Ik zit hier nu al sinds het begin op 0.5Mbs dowload snelheid en kan niet overstappen omdat ik geen glasvezel heb, deze klootzakken lachen me over de telefoon ook gewoon uit.

Vettejus
03-03-2021

Ziggo factureert zelf gecreeerde problemen

Bij terugkomst van mijn 2 daagse vakantie. Staat bij het aanschakelen van mijn tv een melding in beeld dat we geen signaal meer ontvangen voor tv. Na een ruim 30 min durende scriptlezer van ziggo op de klachtenservice te hebben gesproken komt het tot een voorstel om een monteur te gaan sturen. Nadrukkelijk vermeld dat ik hier niet voor ga betalen. Gezien ik deze klachten in mijn vorige twee woningen ook al had gehad kan ik aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat dit aan het signaal sterkte ligt. Deze kan ziggo namelijk

Na believen om hoog en omlaag draaien. De dag na het melden van het probleem staat de monteur voor de deur en schakelt de tv aan, de tv geeft dan gewoon weer beeld. Echter er worden voor de zekerheid nog oven 2 connectors vervangen.(connectors die een ziggo keurmerk hebben). Het feit dat er een keurmerk ziggo bestaat zegt mij eigenlijk al genoeg. Een hoop problemen worden door ziggo hiermee onder het matje geveegd.

Draag zorg voor je zelf gecreeerde problemen en val de klant niet lastig met facturen die voortvloeien uit de door jullie gecreëerde problemen. En probeer de mensen geen onzin verhaaltjes te verkopen over bekabeling die ik na 4 jaar redelijk probleemloos gebruik ( voorzien van kabels en connectoren met ziggo keurmerk en een door ziggo geadviseerde verdeler. ) spontaan word aangeduid als het probleem voor het wegvallen van het signaal.

Geheel volgens verwachting, want afspraken na komen is zeer zeker niet hun sterkste kant, ontvangen we 2 uur later via de mail de rekening van 50,00 euro. Versturen van rekeningen zijn ze dan we weer heel sterk in.

Ziggo moet zich schamen. 1 advies 3x is scheepsrecht sluit bij ziggo nooooooit een abonnement af. 80 euro om en alleen maar ellende. Ga voor tele2.

Jeanette
03-03-2021

2 jaar geënerveerd of jnternet

Na 2 jaar geen internet en tv bleek er breuk in de kabel voor de deur en in het kastje buiten, ontkennen alles ook dat ze het gemaakt hebben , ook dat ik al 2 jaar gebeld heb met klachten en na toch monteurs verder, veel beloftes maar komen niks na!

Hugo
02-03-2021

Compleet kansloos internet kan niks op de ps4 normaal runnen zonder ping 400 netflix internet valt uit storing na storing geen goede service

27-02-2021

Up en download

Ziggo werd met het nieuwe modem steeds trager, overstap naar kpn, glasvezel.

3× hogere up en download, veel stabieler, voor 5€ meer per maand

beter en scherper (4k) televisiebeeld

Evert

Onbetrouwbaar

In augustus een aansluiting aangevraagd. Kreeg de bevestigingsbrief van Robin Clemente dat ze aan de slag gingen en dat de aansluiting kosteloos was. 5 dagen voor de aansluiting, 19 februari krijg ik te horen dat de aansluiting 4550 euro gaat kosten. Wat een oplichters.

Remco
26-02-2021

Prima stabiel internet en top kwaliteit TV

Na alle negatieve verhalen ook de positieve kant benoemen. Ben al jarenlang klant van Ziggo en tot nu toe niks te klagen. Internet stabiel, TV geeft mooi beeld. Helpdesk vriendelijk en Ziggo komt afspraken na. Gebruik altijd wel eigen router en zet de meegeleverde box in bridge mode. Hierdoor meer mogelijkheden instellen netwerk thuis dan de beperkte opties bij de standaard modem. Enige reden om over te stappen is de beperkte upload snelheid.

Tom

Langdurige storing

Ziggo is best een mooi bedrijf totdat er iest gebeurd waar ze geen oplossing voor hebben.

Vanaf 18 december 2020 er is er bij mij in de buurt een storing die ze blijkbaar niet makkelijk kunnen oplossen. Nu ruim 3 maanden verder en voor de 10e keer een medling dat de storing over een week of 2 opgelost zou zijn, heb ik om een creditering gevraagd van mijn rekneingen van de afgelopen maanden.

Dit blijken ze niet te kunnen (willen) en ze beroepen zich daarbij op hun algemene voorwaarden. Door het steeds verschuiven van de oplossing zou ik het volledige bedrag per maand moeten blijven betalen terwijl zij in gebreken blijven.

Hoe klantvriendelijk kan je zijn?

Danny

Slecht

Waardeloos internet, en hier betaal je dan flink voor.

Af en toe een storing kan gebeuren. Maar ook als er geen storing is krijg je de minimum snelheid zowat.

Oplichters.

25-02-2021

Je schrikt van alle ellende in deze groep over Ziggo

Maar ik heb na de introductie van de next geen enkel groot probleem meer Maar de enkele maal dat je de helpdesk nodig hebt ervaar ik ze ook niet als echt behulpzaam helaas

Richars

Slechte service

Slechte service

Bij problemen helpt de helpdesk zeer slecht en blijft het probleem naar de klant afschuiven

Marcnh
24-02-2021

Zeer slecht

Al maanden word ik, soms meerdere keren per week, telefonisch lastig gevallen om een abo te verkopen. meermalen gezegd dat ik dit niet wens en niet lastig gevallen wil worden. Het gaat maar door. Nu in een webchat gepoogd deze stalking te stoppen. Reactie Ziggo: na noemen klacht webchat verbroken.

Corrien
24-02-2021

Ziggo

Al jaren slecht internet, de laatste twee maanden bijna helemaal geen internet, de tv had ook regelmatig problemen. De monteur hier geweest, hij heeft totaal nergens over gecommuniceerd of toestemming gevraagd . En een dag later een rekening van €100! op de factuur staat,

Reparatie aan kabels, stekkers of wandcontactdozen.

Tristan
23-02-2021

Incompetente onzin

Letterlijk alles wat met ziggo te maken heeft is dramatisch geregeld. om een of andere reden hebben ze het voor elkaar gekregen de enige internet aanbieder te zijn op mijn adres dus veel plezier met mijn reviews sukkels!

Vimal
21-02-2021

Slecht bedrijf

Sinds januari wordt ik dubbele gefactureerd voor mijn internet. Gebeld naar de administratie om het te laten corrigeren. Plotseling daarna was mijn internet afgesloten. Nu ben ik 2 dagen aan te bellen om mijn internet te laten herstellen. Blijkt zeer ingewikkeld te zijn. Het afsluiten was blijkbaar zeer makkelijk, binnen een paar seconden, maar het herstellen kan 3 werkdagen duren! Na een dag viel mijn telefoon ook uit. Nu zit ik zonder internet en vaste telefoon voor absoluut geen fout van mij. Ik heb een gevoel dat ik van kast naar muur wordt gestuurd.

Het probleem begon op zaterdag ochtend. Drie werkdagen hersteltijd betekent ik 5 dagen zonder internet en telefonie moeten zitten. Het kan toch niet waar moeten zijn dat in anno 2021 Ziggo 3 werkdagen nodig heeft om mij bestaande modem op afstand te kunnen herstellen?

Schandalig!

Ger
20-02-2021

Duur telefoon gesprek

Hallo.

Ik zou bij mijn zwager een nieuw bestaand abbonement afsluiten bij ziggo voor tv internet en bellen.

Gebeld naar ziggo.

Daar heb ik drie man aan de telefoon gehad (46minuten)voor ik een bestaand abbonemend had veranderd naar een nieuw abbonemend met drie van die wiffi versterkers (gratis)

Dus waar het op neerkomt dat ik ziggo 46 minuten aan de lijn heb gehad a een euro per minuut schandalig.

Kun je wel zeggen dat weet je maar die kletsen net zolang dat je die wiffi versterkers toch nog zelf betaald.

Dus bel maar zo minmogelijk naar ziggo.

Gr gwa van den h

Dirk
19-02-2021

Hier toch wel goede ervaringen

Ik denk dat ik een geluksvogel ben. internet is heel stabiel en volledige snelheid. TV zenders geen enkele hapering, zeker na de software update van mediabox XL.

Wifi is bij het modem inderdaad zeer slecht, maar dit opgelost door een Fritzbox erachter te hangen. t hoort niet, maar t werkt wel!

Jar

Mega slechte klantenservice

Callcentermedewerker verschafte mij verkeerde informatie over een speciale aanbieding (toen ik mij abonnement wilde opzeggen) Een dag later zijn collega vertelde me dat het helemaal niet kan! en als er iets te mooi klinkt (dus de offerte die mij een dag eerder aangeboden werd) dat moet het niet waar zijn! En dat ik wel een klant ben maar geen koning? wtf. Onkundige klantenservice die totaal niet klantgericht is!

Voor mij het is duidelijk: koning ben ik natuurlijk niet maar ik heb wel een keuze.

Let dus goed op en save your money&time.

An

Connect Box

Gebeld met Ziggo, ik was toe aan een nieuwe router, ik kreeg binnen 3 dagen de ConnectBox, zelf geinstalleerd en mijn internetsnelheid tov oude Ubee3200 is echt vele malen beter en wifi is stabiel (ik let wel op storingsbronnen). 4 internetkabel aansluiting (2 pc's, 1smartbox, 1 beveiligingscamera). Wifi gebruik 4 gsm, laptop en soms bezoekers.

Ik heb 3 woonlagen, router staat op 2e woonlaag, wifi bereik 2e woonlaag 100%, 1e en 3e woonlaag Wifi bereik 90% tot 100%. Wifi bereik buitenshuis 60% tot 100% afstand buiten/autogarage is ongeveer 30 tot 50 meter. Al met al, druk in gebruik en tot nu toe heel snel en stabiel.

18-02-2021

No problema

Wij hebben al jaren Ziggo en bijna geen problemen.

Je moet om te beginnen wel goede coax kabel en echte metalen pluggen gebruiken en niet zoals ik van de week nog tegenkwam bij buren coax kabel van 30 jaar oud en plastic pluggen ( zwart geoxideerd). Met WiFi ook

geen probleem op 5Ghz want op deze frequentie zitten minder stoorbronnen.

PA0JWT

JW Thijsse