Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik ben uiterst verbaasd over al de negatieve reacties op de Ziggo provider.
Zit al bij Ziggo sinds ze in Den Haag actief werden na Casema. Dat is dus al heel wat jaren.
Ik heb daar TV, Internet (600/50) en Telefoon. Geheel bedrade ethernet (1G) woning. Alleen voor 1 laptop wifi met een apple router. In al die jaren kreeg ik eenmaal een nieuw modem ongevraagd opgestuurd. Installatie vrijwel automatisch.
Storingen? Nooit van gehoord. In al die jaren slecht 2x het modem moeten resetten omdat ik geen kiestoon kreeg, voedingsplug er uit, 2 minuten wachten, plug er weer in en probleem opgelost.
Mogelijke televisiestoringen, van te voren per post aangekondigd wegens werkzaamheden in de buurt bleven geheel achterwege.
Waarom dan een 9? Omdat De upload snelheid slechts 50Mb is. Dit probleem wordt opgelost zodra de buurt of stad overgaat op glasfiber.
Het helpt wel als je als technicus geboren bent :)
Afgelopen week kom ik tot de ontdekking dat ik de ID zenders (120, 122 en 123) niet meer kan ontvangen. Ik kijk hier al 5 jaar naar bij Ziggo.
Volgens de vriendelijke medewerker ben ik hier niet op geabonneerd. Ineens moet ik hiervoor een abonnement van €11,95 voor afsluiten. Hoe kan dit en mag dit zomaar?
WiFi wordt er 10 keer per dag uitgegooid. WiFi oosters doen het al niet veel beter. Waardeloos! Snel terug naar mijn oude provider met goede WiFi en service
Ik ben op basis een misleidend verhaal van een acquisiteur overstapt op Ziggo.
Ziggo komt zijn afspraken t.a.v. levertijden van apparatuur en de gratis installatiemonteur niet na .
Als je hierover klaagt wordt je in de rede gevallen. Er wordt niet naar je geluisterd, laat staan dat men probeert het probleem op te lossen.
Advies: nooit mee in zee gaan. Je wordt belazerd!
Als je een klacht wilt indienen kan dit digitaal en hiervoor heb je 7 regeltjes ter beschikking.
Andere manier was vlg. het contactcenter niet mogelijk. Ik heb mijn waslijst aan klachten op 2 A4 tjes dan ook maar naar de centrale directie gestuurd., maar verwacht hierop geen reactie.
Ik moet een kleine wijziging doorvoeren, zoals adres en mailadres. Moet er wel bij vertellen dat ik als bewindvoerder dit voor iemand anders moet doen, en ik ben zelf geen klant bij deze organisatie. (gelukkig naar blijkt) ik maar eens bellen,. Krijg ik een aardige medewerker aan de telefoon en leg mijn probleem uit.ze gaat even voor mij navragen hoe dit op te lossen. Na 20! minuten in de wacht gezeten te hebben krijg ik antwoord. U moet even op de site van ziggo inloggen, en dan is het eigenlijk appeltje eitje. Paar dingetjes invoeren en hupsakee, opgelost!
Ik naar de site, maar dat is niet te doen. Ik heb zelden een site gezien welke zo klant onvriendelijk is. Probeer maar eens te mailen naar dit bedrijf. Ze leveren internet met mail, maar zelf hebben ze waarschijnlijk geen mailadres. Na lang zoeken kon ik dus een mail sturen. He he eindelijk! ik mijn verhaal omschreven, maar wat denk je? krijg ik een pop up, waar staat vermeld dat ze binnen twee weken contact met mij opnemen. What the f*ck! zijn jullie wel helemaal cookwouse! het enige wat jullie kunnen is de automatische factuur afschrijven, maar dan stopt het wel bij ziggo.
Waardeloos bedrijf!
Je moet blij zijn als je de helft van de snelheid krijgt waar je voor betaald. Wat dat betreft is ziggo prut.
Betaal je voor 250 dan krijg je 125
Betaal je voor 500 dan krijg je 250
enz ezn
Ziggo go. ik baal er zo van! Het zou beter worden met de nieuwe Ziggo go tv vorig jaar. Helaas pindakaas heb blijft slecht. Continue bufferen, internet dat er uitvliegt, video kan nu niet afgedraaid worden (midden in een programma, daarna moet je weer van voor af aan gaan kijken). Sinds kort: minder mogelijk om replay te kijken plus uitzendingen op de kijklijst moet je dezelfde dag of binnen een paar uur kijken. Lullig als je die avond niet kan en de volgende dag had willen kijken of als je meer dan 1 programma had willen zien (of je moet dan tot diep in de nacht gaan zitten kijken). Technisch doen ze onder voor de concurrenten en ook wat service betreft wordt het alleen maar minder.
Als 72 jarige, kreeg ik van een kennis een gouden tip; "Je hebt nu een Humax aansluiting, maar je kunt beter een CI+ module aansluiten op jouw Smart tv, want dan heb je maar 1 afstandbediening nodig". Een uitstekend idee, dus ik heb een Ziggo CI+module met smartcard aangeschaft en in de achterzijde van mijn tv toestel geschoven. De Humax en card heb ik opgeborgen, want deze hoefde ik niet terug te sturen.
Na het aansluiten en het instellen van de CI+ module, had ik een prima ontvangst van alle gewenste televisie zenders. Echter Youtube, herhaal tv etc. bleken niet te kunnen worden geraadpleegd, welke codes of wachtwoorden ik ook invoerde. Ten lange leste heb ik maar telefonisch contact opgenomen met Ziggo.
Omdat ik een I-phone heb met een KPN abonnement, is het bellen naar het Ziggo nummer niet gratis. Na twee keer te hebben gebeld, kreeg ik een dame aan de lijn, die mij zou helpen om het probleem op te lossen. Ik legde de situatie uit en ze zou even iemand raadplegen. Na tien minuten werd de verbinding verbroken.
Opnieuw gebeld en ik kreeg wederom een vriendelijke (andere) dame aan de lijn, die mij verzocht om het probleem nogmaals uit te leggen. Ze begreep het helemaal en ging mij telefonisch helpen, want voor dit euvel mocht geen monteur worden gestuurd. Zij verzocht mij om, middels de knop "Menu"op mijn afstandsbediening, naar "Net instellingen". te gaan.
Mijn Samsung smart tv hangt aan de muur in de zitkamer en is op kabel aangesloten, terwijl de router Ubee EVW321B beneden in de meterkast is bevestigd. Volgens haar moest ik de wachtwoord) codes invoeren die op de achterzijde van de router staan. Na diverse keren van het kastje naar de muur te zijn gelopen, om telkens een andere cijfercombinatie te noteren en uit te proberen, gaf ik de moed maar op. Inmiddels had ik bijna drie kwartier lang, haar aanwijzingen opgevolgd.
Haar laatste advies was, om met behulp van een tandenstoker een klein zwart knopje op de router in te drukken, waardoor de fabrieksinstellingen opnieuw werden ingevoerd. Het was namelijk mogelijk, dat er een andere wachtwoord was ingevoerd.
Ik kreeg geen gelegenheid, om haar te antwoorden, want de verbinding was verbroken.
Inmiddels heb ik nog steeds geen "Youtube, Herhaal TV"etc., terwijl ik die wel had met het Humax kastje.
Ik heb geprobeerd om deze opnieuw aan te sluiten, maar helaas is dat niet mogelijk omdat de smartcard is gedeactiveerd.
Ik heb mijn hoop nu gevestigd op KPN, die in onze woonbuurt binnenkort glasvezel gaat aanleggen. Ik heb de indruk, dat Ziggo een beetje uit zijn jasje is gegroeid en arrogant is geworden.
Zelfs al maak je duidelijk, dat de service extreem slecht is en overweegt naar een ander te gaan, komt men niet in actie. Ben 21 jaar klant geweest. Ook dat doet Ziggo niets. Bij Ziggo ben je een nummer en geen klant, die al 21 jaar betaalt. Had men geluisterd, dan was ik nog klant geweest. 21 jaar = tegen huidig prijsniveau 21 *12 * 69 euro= 17388 Euro!
Al ruim twee dagen storing waardoor geen internet, tv, muziek, etc. Kortom alle diensten van Ziggo niet beschikbaar. Onbeschoft klantcontact zonder enige kennis van zaken. Geen enkele mededling of perpectief wanneer eea is opgelost. Geen enkel begrip voor de situatie waarin er niet kan worden thuisgewerkt. Bijzonder slecht. helaas is het alternatief niet veel beter. Wanneer komt er in dit land eens een goede internetprovider die zijn zaken (indien het fout gaat) wel goed regelt?
Probleem met de box.mocht alles zelf controleren.steeds weer nieuwe argumenten.ligt aan de aansluiting binnen terwijl ziggo dit zelf heeft aangepast.
Aangegeven dat het helemaal ruk is en het probleem niet is verholpen.
Krijg ik een app wat mijn ervaring was en gaf weer aan helemaal ruk.krijg als antwoord: dan ben je zeker miljonair?
Gauw op zoek naar andere en betere provider!
En dat voor 1000 euro per jaar.
Wij vinden ZIggo producten te duur, veel Buitenlandse Zenders kunnen ze er af halen kijk niemand na, Ik hoop dat Ziggo daar aan gaat werken.
Ziggo heeft de meest klantonvriendelijke en meest incompetente klantenservice welke ik ooit mee gemaakt heb.
Zelfs met foto's van schade aan de kabel buiten door graafwerkzaamheden word je genegeerd en word er verteld dat het probleem echt bij je thuis zit waardoor het alleen maar mogelijk is een monteur te sturen om betaald alles in huis te laten controleren.
En nee, ze volgen ook geen procedures. Zo moeten ze bv eerst controleren of je wel tv heb voor ze gaan stellen dat je de modem maar eens eerst naar fabriek stand moet resetten. En als het gesprek moeilijk word? nou dan verbreken ze hem toch gewoon. en roep nou niet dat dit 1 rotte appel is, maar zeker wel 10 kisten vol!
Dit van die rotte appel hoor je als je je abonnement wil opzeggen, met er achter aan dat dat dan een extern callcenter is. Nog erger dus, een of ander dom wicht ongehinderd van enige kennis of gezond verstand kan in de modem bij jou thuis komen?!
En dan hebben we het niet eens over mooie hardware welke ze sturen met hun eigen verprutste firmware er op. Die firmware zo dat jij de functies welke normaliter op die apparaten zitten niet ten volle kan benutten.
Door die zelfde hobby firmware ben je genoodzaakt om 1 tot 3x per dag je modem te resetten om te zorgen dat zaken als een vpn verbinding en wifi weer werken. Die zelfde firmware zorgt er ook voor dat die apparatuur van ze continu vast loopt, traag is of stomweg storing geeft om dat ze niet de competentie hebben dit goed in te regelen.
kortom, als ze je bellen met zo'n mooie aanbieding :
Klik weg, hang op en bel een zsm je internetprovider!
Wat een zootje van het kastje naar de muur maar wel elke maand 20 euro te veel factureren en Lize beloftes .Werd gebeld door Ziggo na een gesprek werd mij een abonnement aangeboden het compleet pakket van 75 euro voor hetstart pakket van 54 euro. ik ben al meer als 10 jaar bij Ziggo maar nu krijg ik telkens de factuur van 75 euro al 5 maanden .Ik heb ook al 5 maal gebeld en telkens moet ik deze maand betalen 75 euro en dan word alles verrekend bij de volgende factuur wat al de hele tijd niet lukt omdat ze telkens zeggen sorry het is naar de verkeerde afdeling gestuurd maar ik zie wat er mis is en volgende maand is het opgelost .de klanten service is echt achterlijk vraag ik oke mevrouw naar welke afdeling stuurde u het nu dan zegt ze gaat je niks aan top klanten service over internet en tv geen klachten
Lang verhaal kort, Ziggo internet is een drama!
Zowel bekabeld als draadloos.
Zelfs met de 2 versterkers download ik op maximaal 3mbps als niemand thuis is behalve ik, ik kan niet 1 potje gamen met vrienden en de internet is al weer op vakantie in fking Bangladesh.
Dus voor 54 euro per maand ( alleen internet) is het ongelooflijk slecht
Ik heb ziggo aangeschaft omdat ze een stabiel netwerk beloofden.
Ik zit hier nu al sinds het begin op 0.5Mbs dowload snelheid en kan niet overstappen omdat ik geen glasvezel heb, deze klootzakken lachen me over de telefoon ook gewoon uit.
Bij terugkomst van mijn 2 daagse vakantie. Staat bij het aanschakelen van mijn tv een melding in beeld dat we geen signaal meer ontvangen voor tv. Na een ruim 30 min durende scriptlezer van ziggo op de klachtenservice te hebben gesproken komt het tot een voorstel om een monteur te gaan sturen. Nadrukkelijk vermeld dat ik hier niet voor ga betalen. Gezien ik deze klachten in mijn vorige twee woningen ook al had gehad kan ik aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat dit aan het signaal sterkte ligt. Deze kan ziggo namelijk
Na believen om hoog en omlaag draaien. De dag na het melden van het probleem staat de monteur voor de deur en schakelt de tv aan, de tv geeft dan gewoon weer beeld. Echter er worden voor de zekerheid nog oven 2 connectors vervangen.(connectors die een ziggo keurmerk hebben). Het feit dat er een keurmerk ziggo bestaat zegt mij eigenlijk al genoeg. Een hoop problemen worden door ziggo hiermee onder het matje geveegd.
Draag zorg voor je zelf gecreeerde problemen en val de klant niet lastig met facturen die voortvloeien uit de door jullie gecreëerde problemen. En probeer de mensen geen onzin verhaaltjes te verkopen over bekabeling die ik na 4 jaar redelijk probleemloos gebruik ( voorzien van kabels en connectoren met ziggo keurmerk en een door ziggo geadviseerde verdeler. ) spontaan word aangeduid als het probleem voor het wegvallen van het signaal.
Geheel volgens verwachting, want afspraken na komen is zeer zeker niet hun sterkste kant, ontvangen we 2 uur later via de mail de rekening van 50,00 euro. Versturen van rekeningen zijn ze dan we weer heel sterk in.
Ziggo moet zich schamen. 1 advies 3x is scheepsrecht sluit bij ziggo nooooooit een abonnement af. 80 euro om en alleen maar ellende. Ga voor tele2.
Na 2 jaar geen internet en tv bleek er breuk in de kabel voor de deur en in het kastje buiten, ontkennen alles ook dat ze het gemaakt hebben , ook dat ik al 2 jaar gebeld heb met klachten en na toch monteurs verder, veel beloftes maar komen niks na!
Compleet kansloos internet kan niks op de ps4 normaal runnen zonder ping 400 netflix internet valt uit storing na storing geen goede service