Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Door hun positie als monopolist hebben ze geen concurrentie in en rond Rotterdam (op een paar plekjes glasvezel na) als je een beetje snel internet wil hebben.
Waardeloos, geen keuze dus het moet maar.
Heb al sinds UPC internet/tv en telefoon, hele pakket dus. Afgelopen november had ik iemand van de klantenservice aan de lijn en die zei dat ik 11 euro per maand kon besparen met een kleine wijziging in mijn pakket. De kleine verandering zou 1 december 2020 ingaan. Affijn 1 december had ik opeens geen internet/ tv of telefoon. Ik gebeld met Ziggo en zou binnen 3 dagen opgelost worden. 3 dagen verder nog niets, dus maar weer gebeld. Mijn case zou zijn vastgelopen in India en dat zou binnen 1 week opgelost worden. Dit verhaal herhaalde zich de komende weken tot vandaag de dag 7 januari 2021. Ben dus al die tijd aan het lijntje gehouden en heb dus 5 WEKEN geen internet/ tv of telefoon. Vindt het werkelijk schandalig hoe Ziggo met trouwe klanten omgaat. Het einde is nog niet in zicht, want dit kan tot wel 3 maanden gaan duren zeiden sommige medewerkers. Het vastlopen van cases moet handmatig gedaan worden.
Jammer dat ik op mijn adres geen andere opties heb voor snelle internet, anders was ik allang weg. .
Groetjes van een ZEER teleurgestelde trouwe klant!
Ruim anderhalf jaar hebben we internet (250Mbps) tv en vaste telefoon. Al tijdens de installatie bleek dat de snelheid van internet niet haalbaar is, zelfs via een UTP kabeltje rechtstreeks op het modem. Daar hadden we zo'n 2Mbps met dee speedtest van Ziggo, daar zit je dan met je voeten in de meterkast. Monteur erbij gehaald, en die heeft voor de zekerheid de binnenkomende kabel opnieuw aangepeld en aangesloten. Maar dat heeft niet geholpen, een meting laten maken en die was zeer tegenvallend. De monteur zou buiten verder gaan, en zou ons bellen wat ze verder gaan doen. In de tussen tijd wachten we rustig af, met traag internet en slechte TV (blokken in beeld en vreselijk geluid). Drie dagen later komt er een andere monteur, om weer maar eens te meten. En ging weer weg, met de mededeling dat er nog aan gewerkt wordt. Ons probleem was, dat wij net in het huis zijn komen wonen. Dus we hadden nog geen provider, anders hadden we wel terug gegaan naar de vorige.
Weer dagen later, kregen we iets sneller internet en beter TV. Wij maar even met Ziggo bellen, ja ze waren nog steeds bezig. Na een jaar was het nog steeds het zelfde, na nog 2 keer een bezoek van een monteur die de binnen boel ook nog eens na keken. We hadden gelukkig de Horizon XL als mediabox, want de Next werkte niet volgens de monteur. Want de heeft geen HD voor opname en pauzeren. Die doet dat via de cloud, en dat gaat niet via een te trage verbinding.
Nu hebben we Glasvezel via KPN, zo erg blij mee.
Het was nog wel even een dingetje met Ziggo, om van het contract af te komen. KPN heeft voor ons de helft van de afkoopsom, op zich genomen!
Zelf geven ze aan minimaal 80% van hun beloofde snelheid te bieden. Het is een uitzonderlijk geval als ze boven de 60% uitkomen. Zodra je de klantenservice hierover bericht is de hun enige oplossing nog meer geld uit je zakken te kloppen door een monteur te sturen.
Schaamteloze maffiapraktijken
Slechte wifi en geen fatsoenlijke oplossing door ziggo .
service is zeer slecht , tevens moet je zelf versterkers aanschaffen , monteur heeft deze niet bij zich tevens is het de vraag of het na bezoek monteur wel zou werken?
zelf op verzoek om deze bij de monteur beschikbaar te hebben is dit niet mogelijk .
perfecte wifi ziggo . vergeet het maar en tevens zeer slechte service .
Na opzegging van een CI+ kaart en wat geklaag over de (verouderde) mediabox XL werd aangeboden om gratis een Mediabox Next toe te sturen. Na enige tijd niets gehoord te hebben, bleek dat er niets van dit gesprek in hun systeem stond. En de tapes zijn natuurlijk alleen voor trainingsdoeleinden dus die wilden ze ook niet afluisteren. Ik kon hoog of laag springen, maar ze wilden mij niet tegemoet komen. Als ik mijn beloftes niet nakom bij ziggo dan staat de deurwaarden op de stoep, maar andersom mogen ze je alles maken. Schandalige service voor iemand die al 20 jaar plus klant is.
Tja het is weer eens zover. Wat een verschrikking!
Wij gebruiken ziggo al heel lang, maar helaas niet zonder slag of stoot. Er gaat geen maand voorbij of je moet al weer de heleboel gaan resetten of je zit weer te bellen met de klantenservice waar je steeds hetzelfde verhaal te horen krijgt. Steeds maar geen signaal voor internet en soms tv. Nu is het weer raak. van gisteravond 22:15 tot vandaag 11:38 volgens de storingmelder. geen tv en geen internet! man man man wat een verschikking!
Denk dat we maar eens snel gaan overstappen op de glasvezelkabel.
Ziggo verkoop lijn gelabelde ,Upgrades intenet ,ik :geen intresse.mali gekregen zonder mijn toestemming neiuwe contract aangesmeerde ,gelijk belde ik klant services,zegt geregeld, dag daar na thuis internet werkt niet meer .Klantenservice gebelde ,ik moet 5 dagen wachten tot zogenaamde opgelichte contract via Zigo ,weg hallen en dan mijn modem weer laten installeren.
Kerst avond ,,vakantie ,corona iedereen thuis,
Kinderen zonder,internet /tv/,
Hoe slecht zijn Zigo bedrijf ,alle slechtste ervaring met zigo ,niet meer iets beginnen met Zigo ,
Laatst was een tv-kaart van me 'verlopen', hoezo kunnen die verlopen dan? Ja. blijbaar wel, maar affijn de helpdesk benaderd. Ik moest maar een nieuw abonnement afsluiten terwijl die tv-kaart gewoon mijn eigendom was en alleen de verbinding gereset moest worden. Wilde de helpdeskmedewerker niet mee helpen, ik moest maar een nieuw abonnement afsluiten en liefst een beetje snel ook want hij had nog meer dingen te doen. Waardeloze helpdesk, uiteindelijk toch m'n kaart kunnen resetten en dus helemaal geen nieuw abonnement nodig.
Elke keer veel te traag .valt steeds weg .ik blijf bellen maar ik lees wie je ook neemt niks werkt goed
Als zakelijke klant ben ik zeer ontevreden over ZIGGO en helaas kan ik niet lager dan een 1 geven. Dit bedrijf weet als geen ander hoe men je het bloed onder de nagels vandaan moet halen. Het begint al bij de enorme lange wachttijden; ja ja als zakelijk klant word je geduld op de proef gesteld. Een wachttijd van meer dan 25 minuten is meer regel dan uitzondering. De helpdesk van ZIGGO vindt het heel vervelend.tsja als je na 5 keer hierover een klacht ingediend hebt en noch wordt deze irrigatiepunt niet opgelost dan weet ik het niet. Op een vroege zondagochtend kan ik mij niet indenken en ook niet inbeelden dat het zo druk is.
Dan komt de 2e irritatie. Alles bij ZIGGO staat goed en dus ligt het probleem niet bij ZIGGO maar bij de consument. Duidelijk merkbaar dat dit een escape argument is van een groot bedrijf. Meedenken aan het oplossen van een probleem is niet aan de helpdesk van ZIGGO besteed.
Derde punt van irritatie is de houding van de medewerkers van ZIGGO. De juffers en jonkheren gedragen zich alsof ze zich CEO's wanen. Een arrogantie waar zelf een paard de hik van krijgt. Alles wordt in de ontkenning-modus gezet en bewijs als klant maar dat het niet zo is. Een ergernis waar je als normaal mens spontaan de diarree van krijg. Ik heb een totaalpakket (1 Giganet) van 159 per maand maar ga dit binnenkort helemaal opzeggen. Godzijdank timmert KPN met hele leuke acties en zal ik binnenkort de overstap naar KPN of XS4All maken. Ziggo. na 25 jaar (voorheen UPC) tijd om afscheid van elkaar te nemen.
De customer service is erg brutaal en na 23 keer het zelfde verhaal moeten uitleggen geen oplossing, oude apparatuur je krijgt een oude mediabox of me moet je moet heelt duurste abonnement afsluiten mij zien ze nooit meer terug
Ik ben heel erg verbaasd door alle slechte reviews die ik lees. Het lijkt mij bijzonder naar om zulke slechte ervaringen te hebben. Mijn ervaringen met Ziggo zijn enkel positief. Alle snelheidsbeloftes worden ruimschoots gehaald en de router heeft een goed bereik. Ik gebruik Nord VPN en van de 250 mb down haal ik moeiteloos 235 via wifi. Heb ook op KPN gelezen op deze site en lees ook dan dramatische verhalen. Ik denk dan ook dat met name de klanten met een slechte ervaring de site vullen. Daarom vond ik het gepast om mijn goede ervaringen te vermelden. Ik weet niet of ik klant blijf bij Ziggo want ik wil ieder jaar een goede deal anders ga ik weg. Tot heden wel iedere keer die deal gekregen. Ga het binnenkort weer proberen
Ik ben al jaren klant van Ziggo en heb gebeld omdat mijn ouwe TV decoder het niet meer doet. Ze stuurde een nieuwe mediabox op en veranderde mijn ouwe abonnement, maar vertelde mij niet dat ik nu meer moet betalen voor dezelfde service. Mediabox deed het niet. Monteur moest langs. Later zag ik ik kan niet opnemen. WEER twee keer bellen voordat ze zag dat opnemen niet in mijn abonnement zit! Ik heb ze ACHT keer gebeld (dure belkosten), 35 euro betaald voor servicekosten (is me ook niet verteld!) en ik heb minder functies dan wat ik had! HEEL slechte service! Ik stap over na een ander provider, want het komt nooit goed met Ziggo!
Ik heb nu al 100 keer uitgelegd dat ik mijn abonnement niet wou starten ivm privé situatie aan de telefoon alle begrip voor maar ze snappen er geen ene moer van ben er helemaal klaar mee!
Er worden buiten werkzaamheden gedaan voor een bestaande Ziggo klant bij ons in de rij. Jammer want ik die niets met Ziggo en hiermee te maken heeft ervaart hiervan de enorme overlast. Dit omdat de totale werkzaamheden precies bij ons voor de voordeur heeft afgespeeld, Valt me zeer tegen, wij hebben niets meer vernomen vanuit Ziggo, foto's gestuurd, gemaild, en gebeld, over het slechte werk.
Maar wij 2 deurnummers verder ervaren hiervan nog steeds de overlast. De werkzaamheden bij onze voordeur zijn slordig gedaan, de stoeptegels zijn verzakt en verzakken steeds verder door te weinig zand toe te voegen, de voegen staan droog. De negatieve ervaring van dit slechte werk betreuren wij ten zeerste.
Ik vraag Ziggo nogmaals reageer aub, want dit is niet netjes afgehandeld.
Ik heb op 10-9-20 een abonnement bij ziggo genomen.de stomste zet in mijn 79-jarige leven.
Het goedkoopste van 39 euro.
Tot op heden betaald 389,50 euro.
Uren gebeld naar bekende telefoonnummers.
Krijg je per ongeluk iemand aan de lijn dan en probeert iets uit te leggen: opgehangen.
31 october een aangetekede brief naar de
Dir.klantenservice dhr.robin clements gestuurd.
Nooit meer iets gehoord.
Vandaag weer een brief naar deze persoon.
Afwachten.
189,25 teruggestort op mijn rekening.
Heb op 2-12-2020 een abonnement afgesloten, maar krijg geen verbinding. Heb aangegeven dat ik al 15 jr schotelatenne had, dus mogelijk schakelaar in hoofdkast omzetten monteur vond dat kast in tuin van woning stond.
Contact gehad, monteur kon pas 16-12 komen.
Heb mijnherroepingsrecht aangesproken, en alles retour.
Op 24-12 wilde ze €821 alschrijven, gewoon geblokkeerd. Gebeld "oh, dat is foutje." binnen 3 werkdagen krijg ik reactie.
Wat een knullig bedrijf, als jezo groot wil worden, is de val enorm.
Tot nu toe alleen maar ellende!
Duurde 3 dagen voordat we tv en internet hadden. Geen kabels mee gestuurd. Zeggen ze dat ze de kabel sturen, krijg je WiFi boosters toegestuurd! Factuur klopt niet, bel je op helpen ze je gewoon niet want dat moet je maar op internet uitzoeken!
Kan niet wachten om op te zeggen en terug gaan naar KPN! Daar heb ik nog nooit gezeik gehad! En ben nog geen eens een maand bij ziggo en het is alleen maar gezeik!
Ben slim en sluit niks af bij ziggo!
Naast mijn Mediabox next heb ik een ook in bruikleen zijnde HUMAX tv box op de slaapkamer. Deze reageerde niet meer op de afstandsbediening. Sensor kapot. Vervanging door een andere tv box kon niet wegens verlopen garantie. Ik moest zelf maar een andere gaan kopen bij een 2e handswinkel. Van mijn reactie hierop via mail heb ik niets meer van Ziggo vernomen. Gezien het feit dat ik hier goed ziek van ben ga ik op zoek naar een andere provider.