Gert-Jan
18-12-2020

Na opzegging abbonnement ellende

Na de stap te hebben genomen om over te gaan naar KPN viel, direct na het opzegtelefoontje, internet uit. Tien minuten later weer in de lucht, hebben we 1,0 Mb internet en geen uitzending gemist meer. Bellen, er gaat naar gekeken worden. Helaas nog steeds tergend langzaam internet. Weer bellen, zelfde resultaat. Wat een bedrijf.

Eline
18-12-2020

Ziggo Hulp: incompetent, disfunctioneel, gevaarlijk

Bel niet naar deze helpdesk om advies, ze denken hardop (uhh copy paste) ze maken typgeluidjes, ze doen net alsof ze luisteren, je bereikt er niets mee.

Ik had een vraag over de mediaplayer, mn moeder kon slechts 3 zenders zien, Ned 1 t/m 3.

Na het beeindigen van het gesprek kreeg ik een bevestigingsmail: Onderwerp: Het abonnement hebben we beëindigd.!

Ik heb absoluut niet om een beeindiging gevraagd, slechts om een werkende mediabox/ insteekkaart sinds de site oplossing niet werkte.

Nadat ik gelijk terugbelde kreeg ik een andere medewerker, o mevrouw dat is heel vervelend, tsja dat moeten we terug draaien. dat gaat even duren, of ik daar een bevestiging van kan krijgen? Nou mevrouw dat gaat via India, dat kan ik zelf niet!

Dit is het meest bizarre debiele antwoord wat ik ooit heb gekregen van een helpdesk, ongelofelijk dat zo'n groot bedrijf, zo een zootje ongeregelde figuren aan de telefoon heeft, het is echt schandalig, zelf heb ik gelukkig geen kabel en zou iedereen willen waarschuwen voor hun ellendige service!

Matco

App crashed constant

Moet paar keer per dag de telefoon opnieuw opstarten om ver te kijken. Waardeloos

Cox

Verkeerd factuur bedrag

Per 1 december op volgende aanbieding ingegaan http://ziggo.nl/euro 19,95 + €1 = 20,95 Vandaag factuur gekregen en wordt er voor december en januari 27,95 per maand gerekend. Klantenservice gebeld, maar ze gooien steeds na 15 - 30 minuten de hoorn op de haak, na de mededeling dat ze het even gaan uitzoeken.

Na een speurtocht op internet kom ik veel klachten tegen van mensen die op een aanbieding ingaan maar later een veel hogere rekening krijgen.

Niels

Slecht internet

Internet valt er vaak uit het niets uit

Salome

Onvriendelijke personeel

Zojuist ben ik gebeld door Ziggo om zogenaamd mijn overstap naar T-Mobile te bespreken en afspraken maken om alles soepel te laten verlopen. Toen de meneer begon met pitchen waarom ik niet moest overstappen en waarom Ziggo veel beter is dan alle andere providers heb ik tegen hem gezegd dat ik de beslissing al had gemaakt en dat ik niet geinteresseerd was in zijn aanbod. Toen heb ik naar mijn verbazing te horen gekregen dat ik bot ben. Kortom als je Ziggo klant bent dan ben je de beste in de wereld en als je ze niet meer als provider wilt hebben en sla je hun aanbod af dan ben je bot. Ik vind dat niet kunnen!

Ilse
17-12-2020

Uren aan de telefoon. Klantenservice een ramp, verkeerde adviezen,etc.

Opgeschreven 10-12-2020 13.43 uur.

We willen overstappen naar ziggo, per ongeluk al per 4 december abonnement bij t-mobile stopgezet, maar dat is geen probleem want ziggo levert binnen 3 tot 5 dagen.

4 december: via website van ziggo aanvraag ingediend. Verzonden, oeps zie opeens dat ik overstapservice heb aangevraagd. Maar dat hoeft niet want ik heb al geen abonnement meer, helaas dus voorlopig geen tv en internet. Maar even bellen. Dat even bellen valt niet mee, ziggo is bijna niet bereikbaar, je vindt nergens een telefoonnummer of email adres daar begint de ellende al mee. En eer dat je dan wel iemand te pakken hebt, duurt lang.

Servicemedewerker aan de lijn. Alle dingen die men in de cursus klantvriendelijkheid heeft geleerd, laat ik maar even achterwege. Zoals: wat vervelend: ik begrijp het etc. Etc. “mevrouw geen probleem, ik haal deze aanvraag eruit omdat u geen overstapservice wilt en we maken een nieuwe met dezelfde aanvraaggegevens maar dan zonder overstapservice. U ontvangt hiervan binnen nu en 24 uur een bevestiging in de mail.”

Maandag 7 december

Geen bevestiging in de mail. Weer bellen. Geen idee wie ik toen weer aan de lijn had. Reactie van de medewerker: “u wilt per 3 januari internet en tv?”. Tenminste dat haalde ik zo ongeveer uit zijn gebrekkig nederlands. “nee mijnheer ik wil z.s.m. Tv en internet”. Ben uiteindelijk maar gestopt met dit gesprek want kon de beste man echt niet verstaan, zijn nederlands was zo slecht.

Daarna weer gebeld, kreeg iemand anders aan de lijn. Ik dacht een mevrouw. Probleem van de niet ontvangen bevestiging uitgelegd. Medewerker gaat zoeken en geeft aan dat de aanvraag geannuleerd is? ik vertel dat het punt is dat we al geen internet en tv meer hebben. Dat we snel dus weer internet en tv willen en of dan de beste oplossing is maar naar een winkel te gaan om daar alles op te halen? ja dat lijkt de medewerker een goed idee.

Dus op internet zoeken naar dichtstbijzijnde winkel. De mediamarkt in arnhem. Geen telefoonnummer te vinden, alleen een algemeen nummer. Half uur wachten op de klantenservice, maar voordat ik van nijmegen naar arnhem ga rijden moet ik wel weten dat dat zin heeft. Reactie: “nee mevrouw we hebben de spullen niet op voorraad, wij geven alleen advies”. Zo staat het niet op de diverse websites. Er staat: als u spullen wilt kopen. Maar goed dat is een ander probleem.

Dan maar een ziggo winkel proberen. Ah, er is er een in den bosch. Maar geen telefoonnummer te vinden. Dus weer bellen met de klantenservice van ziggo om het nummer van de winkel in den bosch te vragen. Wachten, wachten, wachten, maar dan weer een servicemedewerker aan de lijn. “naar een winkel gaan mevrouw heeft weinig zin, want dat duurt net zo lang als dat ik het voor u regel, bij een winkel moet u ook een aantal (meestal 2 dagen ) op de aansluiting wachten. Ik regel het en u krijgt een bevestiging in de mail”. “ok dan regelt u het maar voor me”. Geen idee wat hij ook alweer gedaan heeft, maar ook nu geen bevestiging in de mail. Niet in de gewone mail en niet in de spam.

Hoor weer niks, niet in de mail, niet per telefoon nergens. Zelf maar weer een nieuw aanvraag via de website gedaan. Want we willen internet en tv en liefst zo snel mogelijk. Wet van murphy typ verkeerde geboortedatum in en druk al op verstuur voordat ik dat heb veranderd.

9 december 09.00: op internet zoeken wat er nu staat. Wsl136070604 aanvraag geannuleerd.

325784851 niet te vinden in de bestanden

Wsl 13632387 we zijn voor u bezig, maar dat is al 2 dagen. Toch maar even bellen over mijn verkeerde geboortedatum en de diverse bestellingen. Weer iemand aan de lijn die ik echt niet kan verstaan. Geboortedatum kan (nog) niet veranderd worden omdat de bestelling nog niet uitgeleverd is? verder laat ik het maar, want ook deze persoon kan ik niet verstaan. Maar ik wil weten of en wanneer we onze ziggo aansluiting krijgen, dus maar weer gebeld. 11.00 uur vriendelijke jongen. Zoeken in het dossier en “ik ga het absoluut voor u oplossen mevrouw, wat vervelend etc. Etc. Oh, u hebt wel eens bestelling maar geen klantnummer, dat gaat wel eens mis, maar we gaan het nu oplossen! ik ga nu even kijken hoe. Kan wel 5 minuten duren, maar dan kom ik terug met een update”. 8 minuten later. “de twee nieuwe aanvragen van na 4 december kunnen niet behandeld worden omdat er nog twee open aanvragen op uw adres open staan”. Ja die staan misschien open, maar ik hoor van geen enkele aanvraag iets en kan ze ook niet in de order status vinden. “ik moet hierover naar een ander afdeling, maar blijft u aan de lijn we gaan het oplossen. Normaal gaat alles vanzelf in het systeem bij u is er waarschijnlijk iets mis gegaan met het toekennen van een klantnummer. De afdeling waar ik nu naartoe ga, gaat dit handmatig voor u oplossen. Ik heb alle vertrouwen in degene die ik deze vraag ga stellen, dus blijft u aan de lijn”.

35 minuten later. “binnen nu en 24 uur wordt het opgelost en dan krijgt u ook een telefoontje van ons om alles even kort te sluiten”.

10 december 11.00 uur geen telefoon gehad. Eerst maar even het ziggo klachtenformulier invullen, wie weet helpt dat. En maar weer bellen. Mijnheer aan de lijn. “oh, ik zie in uw dossier dat er al veel gebeurd is.” ja dat zal, maar vanaf nu komt het stoom uit mijn oren, tot gisteren was ik nog bergripvol, nu echt niet meer! ik weer het halve verhaal vertellen, maar ben echt woest.

Servicemedewerker: “ik ga even met mijn leidinggevende overleggen.” na overleg met de leidinggevende 10 minuten later: “wat de mijnheer gisteren heeft verteld kan helemaal niet. Er moet een nieuw aanvraag ingediend worden”. “mijnheer er lopen al 3 aanvragen en geen een klopt er. Mag ik uw manager zelf spreken”.

Manager fariel aan de lijn. “mevrouw alles komt goed. Uw bestelling van 4 december loopt gewoon nog, maar de wachttijd van 3 tot 5 dagen gaat pas vanaf maandag ( 8 december dus) in? waarom? ja dat is gebruikelijk, we tellen pas vanaf de wensdatum….? maar u mag dus binnen nu en zaterdag het pakket verwachten. Want alles loopt nog”. Maar ik heb weer 40 minuten aan de lijn gehangen, dus vraag ik wat er gedaan wordt aan alle kosten die ik gemaakt heb . Fariel gaat met de adm. Overleggen en beloofd mij terug te bellen.

5 minuten later telefoon. “de administratie gaat kijken naar de kosten als alles is opgelost en ik blijf alles voor u volgens en wacht tot er een track en trace code is van postnl, dan weet ik zeker dat alles klopt”.

Ok fariel dank u ik wacht weer af.

Telefoonkosten, maar ook via mobiel abonnement af en toe nog tv gekeken. Dat tikt lekker aan. En nog steeds geen internet en tv van ziggo, dus die kosten gaan nog wel even door. Wordt vervolgd

Connie

Asociale medewerker

Wanneer ik bel n.a.v. een telefoontje wat is 's middags heb gehad met een zeer vriendelijke medewerker die me vroeg vanavond een afspraak te maken voor het aansluiten van tv en telefoon krijg ik dit keer wel een hele onbeschofte knaap. (Een snotneus die meteen duidelijk maakt dat hij bij ziggo werkt en daarom dus alles beter weet dan ik.) Rare manier om in een gesprek te vermelden. Als het gesprek eindigt in een ruzie en super geïrriteerdheid (waar hij lachend eindigt met: slaap lekker hé) (ik ben 61, waar hééft hij het over)en ik de hoorn neer gooi besluit ik meteen terug te bellen en een klacht in te dienen. Deze medewerkster geeft te kennen dat als zij de klacht oplost dat het dan beter is geen klacht in te dienen maar dat het wel kán. Het probleem wordt opgelost maar ik wil over de medewerker toch een klacht indienen. Ik leg ook uit waarom. Althans, dat probeer ik want als ik nog bezig ben met uitleg wordt wederom de verbinding verbroken. Een derde keer bellen levert me een wachttijd op van 15 minuten en hou het daarom nu maar voor gezien. Nu dan hé. Ik ga hier sowieso verder mee. Gesprekken worden toch opgenomen? Als de marketing van ziggo hier nu eens naar gaat luisteren dan kunnen ze dat zooitje ongeregeld die het zo verpest naar huis sturen. Want er zitten medewerkers bij die echt prima hulp verlenen en super hun best doen. Jammer hoor.

16-12-2020

Slechte service monteur en klantenservice

Storing aan WiFi zouden ze oplossen bij probleem en materiaal van Ziggo geen kosten was beloofd. Kabel tussen modem en hoofdaansluiting was slecht na meting en deze is vervangen. Kosten €50,00 Monteur kon WiFi booster niet het signaal uitzetten moest 230v verwijderen gaat niet ivm bekabelde apparatuur. Moesten maar met helpdesk bellen. Klantenservice gebeld over de factuur niet te verstaan en hebben 3x de verbinding verbroken als om uitleg of een moeilijke vraag stelt. Nooit meer Ziggo hoop dat ik snel kan overstappen en dat naar 25 jaar klant zijn.

Dirk

Slechte verbindingen en misleiding

Al heel lang klant bij Ziggo. De internet verbinding hapert constant. Zowel bedraad als wifi. Een nieuw modem aangevraagd hopend op verbetering. Bracht geen verbetering. Gezien dat nieuwe klanten korting krijgen en daar tijdens de aanvraag over begonnen. Er werd mij twee maanden lagere kosten geboden. Ik zei dat ik dit fijn vond. Nu ik over wil stappen naar een andere aanbieder, stelt men dat ik een nieuw jaarcontract ben aangegaan. Dit is echter niet zo. Ze maskeren echter de mails met dit soort mededelingen en zowel het verzenden van een CI module, als een nieuw modem heeft als onderwerp 'Uw bestelling'. Omdat ik in het tel gesprek geen idee had van wat ze mij wilden flikken, dacht ik dat de emails over het modem gingen. In werkelijkheid ging het over het modem en een nieuw contract. Nu ik daar achter ben gekomen heb ik het contract nietig verklaard. Ik wordt als een hond door de klantenservice behandeld en men geeft niet toe. De overstap laat ik doorgaan en start nu een juridische procedure om het contract nietig verklaard te krijgen. Ik moet wel eerst de boete voldoen. Die vorder ik terug want ze staan niet in hin recht.

Nooit meer Ziggo, kijk verder want het is een bedrijf wat mensen bewust misleid!

15-12-2020

Komen hun afspraken niet of gedeeltelijk na .!

Ik ben al heel lang klant bij Ziggo eigenlijk zolang zij bestaan , voorheen zat ik bij UPC,totdat zij deze overnamen, maar toen was de Klantenservice aanzienlijk beter, ik heb ze helaas al vaak moeten bellen de afgelopen maanden ,daarin ervaar ik dat medewerkers of hautain zijn , of gooien je voordat je geholpen moet worden uit de wachtrij, ook houden ze zich vaak niet aan de gemaakte mondelinge afspraken , u zal zeggen waarom bent u dan niet overgestapt welnu hun diensten zijn wel okay geen klachten over, maar de medewerkers geef ik een gemilddelde van een 3 dus 7 van de 10 medewerkers zijn ondermaats .heel jammer hoor maar na 15 jaar , ga ik het volgend jaar toch echt een deurtje verder zoeken.

Daantje
15-12-2020

Geen zenders door fout Ziggo maar wel hogere rekening

Tijdje terug nieuwe televisie gekocht. Vanaf toen geen zenders meer. Meerder malen gebeld en elke keer zou het opgelost worden. Niet dus! Uiteindelijk heb ik het zelf opgelost met een oude mediabox die ik nog had liggen. Meerder keren gebeld en elke keer werd er fout op fout gemaakt. Uiteindelijk een medewerker gesproken die alles zou oplossen en ook samen met mijn een klacht heeft aangemaakt (o.a voor financiële compensatie) waarbij ik binnen 5 werkdagen een reactie op zou krijgen. Ook zou medewerker mij terugbellen. Geen telefoontje en geen reactie op klacht. Wel een vele hogere rekening ontvangen dan normaal, terwijl mijn abonnement niet is gewijzigd en ik zelf financieel gecompenseerd zou worden.maar als dank moest ik ruim 40 euro meer betalen. Uiteraard opnieuw gebeld.daar gaf men aan dat ik toch maar moest betalen en volgende maand zou het wel gecompenseerd worden. Gezegd dat ik niet van plan was om onterecht veel meer te moeten betalen en ik gezien de historie ook geen vertrouwen heb in het feit dat het volgende maand in een keer wel allemaal goed zit. Toen vertelde medewerker dat hij mij niet verder kon/wilde helpen. Gevraagd om mij dan door te verbinden met iemand die dat wel kon. Dat wilde medewerker blijkbaar ook niet want hij gaf aan dat hij de verbinding ging verbreken en gooide de hoorn erop! SCHANDALIG!

Corian

Beroerde wifi

Iedere avond tussen 18.30 en 22.30 wordt mijn internetverbinding verbroken. Connectbox resetten, router resetten, alle stappen volgen, het helpt allemaal geen ene reet. Geen antwoord te vinden in de online klantenservice, dus bellen. Hang je weet ik hoelang in de wacht, krijg je eindelijk iemand aan de lijn wordt de verbinding verbroken! Tot 2x toe! Toch maar overstappen dan?

Oscar
14-12-2020

Modem moet de laatste tijd veel gereset worden, slecht ontvangst

De laatste paar weken moet de modem regelmatig gereset worden om weer te kunnen internetten.

Aan het lijntje houden

Factuur klopte niet. November toezegging om het in december recht te zetten. December idem dito.

Een onbehoorlijke medewerker aan de lijn.

Geen enkele poging om de fout van Ziggo in orde te maken. "U moet maar geduld hebben", is het antwoord.

Ziggo wordt met de dag slechter

Sjaak

Extra TV kaart bestellen

Heb een TV met een CI module en wilde alleen een card bestellen. 2 Weken geleden gebeld naar de helpdesk en mevrouw adviseerde mij naar de winkel te gaan. Toen ik in de winkel was zei men dat ze in de winkel ook geen kaartjes hebben en dat ik moet bellen. Weer gebeld en toen zei dame alleen de card op te sturen. Kreeg bevestiging van de card MET CI module. Weer de helpdesk gebeld en kreeg brutale man aan de lijn met een nare attitude. Wat een vervelend bedrijf.

Mirjam
12-12-2020

Misleiding bij telefonische verkoop

Hele middag aan de telefoon gehangen om een aanbod van gisteravond geannuleerd te krijgen. Er was een nieuwe modem en een nieuwe mediabox beloofd voor maar 0,50 euro cent per maand extra, geen verdere kosten. Expliciet naar gevraagd. Toegestuurde mail vermelde wél extra kosten. Geprobeerd direct te annuleren, maar men kan bij Ziggo’s geen mail sturen waarin de nu overeengekomen afspraken bevestigd worden. Dus maar afwachten of de afspraken nagekomen worden.

Bellen kost werkelijk vreselijk veel tijd!

Klantgerichtheid zéér matig!

Jamal
12-12-2020

Zeer slecht!

Regelmatig storing, heel frustrerend! Ik betaal voor tv en internet 55 euro per maand en toch regelmatig storing. Soms duurt de storing een paar minuten en soms veel langer.

Jodokus
11-12-2020

Balen,

Telkens valt mijn tv uit of internet ,+zeer slecht(dus niet) in contact te komen met de helpdesk

Maik
11-12-2020

Laatste jaar dramatische service

Meer dan 10 jaar klant en eigenlijk altijd tevreden geweest. Laatste jaar slechte ervaringen. Een extra kastje bij Mediabox next is niet te krijgen, ben er al een JAAR(!) mee bezig. Nee meneer, kunnen we niet geven, alles op. Vd zomer laatste uitgeleverd, heb al ruim voor de zomer aangevraagd. Hebben er 1 toegezegd half jaar geleden, krijg ik m toch niet. Via Chromecast kijken als oplossing aangeboden, helemaal een drama. Kan niks terug kijken, wordt niet toegestaan op Chromecast. Ondanks goede verbinding moet deze constant tussendoor laden, nou dat is lekker film kijken hoor! Wordt gewoon niet opgelost. Ziggo biedt oplossingen uit het jaar 1999. Ik ga overstappen en raadt een ieder aan eerst goed te informeren over tweede tv mogelijkheden. En laat t zwart op wit toesturen. Succes ermee, voor mij is t klaar met Ziggo, vond het echt jammer na al die goede jaren die ze hebben gehad.