Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Vaste kabel en wifi werkt niet meer. van traag internet kan ik ook al niet veel mee maar dat hij het helemaal niet meer doet is echt verschrikkelijk slecht. Kijk, een of twee dagen is geen probleem. Maar om zo door te blijven gaan heeft echt geen zin. Voor de mensen die ziggo willen aanschaffen...ABSOLUUT GEEN AANRADER. En wat ook super lullig is, wij gaan volgende week op vakantie, nu kan ik helemaal niks downloaden voor op vakantie. Ik hou het netjes maar wat haat ik ziggo. Werkelijk waar.
Bellen,bellen en nog eens bellen,omdat het geluid op TV wegvalt,zwart beeld te pas en te onpas.
Internet is weer net zo langzaam als 10 jaar geleden,wegvallen de wifi en dan zegt de zoveelste monteur dat ik nu maar eens voorrijkosten moet gaan betalen.
Ik zou wel weg willen maar waar beland je dan weer in.
Anyway,we leven al in een walgelijk land,dus dit walgelijke bedrijf past daar wel bij.
Toen ik een paar maanden geleden klant werd bij upc was ik wel tevreden. Op een zenderpakket van hbo na, wat wat problemen opleverde, was alles prima geregeld. Sinds de overname van ziggo is het echter zo slecht geworden dat ik binnenkort wil gaan overstappen. Zoals hieronder eerder vermeld: zenders die ineens verdwijnen, wegvallen, strepen door het beeld, niet goed opnemen, ik heb hier heel regelmatig last van. En wat ik het ergst vind zijn totaal niet functionerende wifi en de tv gids. Ik neem namelijk zo nu en dan dingen op, zoals ook series, maar deze heeft ziggo er allemaal uit gegooid en ik kan nu ook geen serie opnamen meer maken. Een tijdje was het zelfs zo dat je de tv gids niet kon gebruiken, er stond dan "geen programma informatie beschikbaar", waardoor je dus ook niets op kon nemen. Waarschijnlijk omdat zij liever hebben dat je hun programma terugkijken optie dan moet pakken, waar je de reclames niet verder kan spoelen en ze daardoor meer verdienen. Ik had het hier met 2 vriendinnen over die ook ziggo hebben en zij blijken exact dezelfde klachten te hebben. Het is dus wel duidelijk dat het niet pluis is aan de kant van ziggo. En wat is hun oplossing? De prijzen verhogen voor upc klanten...
Ik woon in Scheveningen en ik heb hier dezelfde problemen. Na de fusie is de snelheid bedroevend laag geworden... De upload snelheid is nog wel normaal maar de download snelheid is nog geen 5% van wat het hoort te zijn 200Mbit.. Daar betaal je dan 62,50 voor in de maand!
Blokken en strepen in het beeld. Volgens Ziggo lag dat aan de oude bekabeling. Alles vernieuwd met Hirschmann spullen inclusief een Hirschmann versterker. Problemen leken verdwenen maar dat was tijdelijk
Monteur Ziggo kwam alles bekijken en stelde vast dat mijn Humax 5200 signaal goed ontving maar niet goed doorgaf aan tv. Signaalsterkte liep terug en BER liep op. Nieuwe Humax gekocht en dat hielp.....tijdelijk ! Nu weer blokken en strepen in beeld. Ga overstappen naar andere aanbieder. Helemaal gehad met Ziggo!
Al een aantal weken storingen in Internet (bedraad en draadloos) die Ziggo maar niet kan oplossen. Helpdeskmedewerkers leggen soms de hoorn gewoon neer omdat ze 't ook niet meer weten en dan kun je aan de volgende weer precies hetzelfde uitleggen. En alle maal hebben ze wel een andere oplossing. Om te huilen.
Sinds ziggo met UPC samen is gegaan is het één groot drama. Geregeld valt de WiFi weg. Maar tegenwoordig ook via de kabel zwaar klote. Kan amper netflix kijken, als ik spellen speel via internet word ik daar continu uit gegooid wegens een wegvallende internetverbinding en geregeld kom ik niet eens op het internet.
Mijn moeder 84 heeft in aanleunwoning alarmmelding voor zorg via tel van ziggo. Sinds gisteravond is er storing, is bekend, maar nog niet opgelost.
Ze weten ervan , en dat is het dan.Dat er nu 10 tallen senioeren zonder tel en alarm systeem zitten, is blijkbaar geen prioriteit.
Mijn moeder heeft vanmiddg 2 uur om hulp zitten roepen; totdat de buurman het hoorde en hulp heeft gehaald.
En de jongen van de helpdesk vindt het vervelend, maar kan er verder ook niets aan doen!
Moeten er eerst doden vallen of kan er misschien spoed worden gemaakt.
Sinds UPC en Ziggo zijn samen gegaan is mijn wifi verbinding zeer slecht.
De verbinding wordt steeds verbroken en is traag. Ga op zoek naar een andere provider
Traag in berichten sturen, vaak storing!
De laatste tijd is de wifi verbinding heel slecht. Berichten die steeds opnieuw moeten verstuurd worden. Boven nooit problemen gehad nu kan je nauwelijks nog tv kijken op je tablet. Ik ben serieus aan het nadenken om op glasvezel over te gaan.
Afgelopen nacht viel het internet ineens uit zonder enige reden. nadat ik 45 minuten met mijn mobiel heb moeten bellen is er eindelijk een mogelijk oorzaak. De splitter/versterker was kapot (we hadden voor 60 een betere gekocht op aanraden van een monteur (toen nog upc). Die zogenaamd extra goede splitter/versterker is dus nu kapot we zouden ook gratis een nieuwe krijgen, maar dat zou wel een halve week zonder internet, telefoon en tv zitten. Ik kon ook naar een ziggo winkel gaan (30min met metro). Nou kwam ik daar eindelijk aan en toen wouden ze me de "goedkope" versie geven. Dus ik zei dat ik een speciale versterker heb gekocht om die oude (die ze me wouden geven) te vervangen. Zeggen ze dat ze dan de kapotte versterker willen zien. Dat is dus niet gezegd door de meneer via de telefoon die leuk van z'n schermpje zat op te lezen.
Geen internet, tv en telefoon. Monteur komt pas over een week!
Sinds de overname alleen maar problemen in de factuur..in de uitzendingen veel storingen ....De helptdesk die kort Door de bocht gaat....ben al sinds 1997 lid van upc nooit problemen gehad....en nu....ziggo een bende
Ik heb eigenlijk geen zin om mijn energie nog verder te verspillen aan dit waardeloze bedrijf maar ik doe het toch maar om misschien nog andere mensen te kunnen behoeden om geen klant te worden van dit rampzalige bedrijf. Mijn klachten: De televisie heeft regelmatig storing.
Wij hebben ook een nieuwe Horizon box gekregen met 2 extra media boxen om boven bij onze andere tv's aan te sluiten maar raad is? Dit werkt dus ook niet. Volgens Ziggo lag het aan de bekabeling maar de kabels waren reeds vervangen door Ziggo gecertificeerde bekabeling. Heb het ook geprobeerd aan te sluiten met een netwerk kabel EN geprobeerd met een WIFI signaal maar dit werkte ook niet. En nu is er weer een probleem met de download snelheid die VEEL en VEEL lager is dan er wordt beloofd. En wederom zou het aan de bekabeling liggen. Maar dat is ook allemaal vernieuwd en goed aangesloten.... Het is gewoon een schande hoe er met je wordt omgegaan. De klantenservice doet ook net alsof we zwakbegaafd zijn. Mensen wordt a.u.b geen lid van dit verschrikkelijk slecht georganiseerde bedrijf en bespaar jezelf het gedoe.
Vrijdag, na een nacht onderhoud door Ziggo, geen internet en telefonie. Monteur kan pas maandag tussen 12:00 uur en 18:00 uur komen. Dat er zondag van 11:00 uur tot 18:00 thuis gewerkt moet worden interesseert Ziggo totaal niet! Maandag rond 15:00 uur een monteur (waar je een snippermiddag voor moet nemen want ze komen tussen 12 en 18 uur)
Monteur rijdt de straat uit en wéér storing. Direct Ziggo gebeld. Ziggo is een internet en telefoniebedrijf! Ze kunnen alleen hun monteurs niet bereiken! Ook niet terwijl de servicemedewerker mij notabene zegt dat de monteur volgens zijn registratie nog steeds bij mij thuis aan het werk is. (Nee mijnheer sorry, dat wordt een nieuwe afspraak......) Na 20 minuten, met mijn 06 nummer met Ziggo aan de telefoon gezeten te hebben zegt de 'servicemedewerker' van Ziggo doodleuk: " moment mijnheer, ik moet even een telefoontje met een collega afwerken....!" Hoe brutaal en onbeschoft kan je zijn als ziggo zijnde. Nieuwe afspraak op woensdag, u raadt het al...Russen 12 en 18 uur. Weer een snippermiddag dus.
Mijn abonnement ga ik snel opzeggen. En dat na 16 jaar! (eerst World Online, dat werd overgenomen door Chello en vervolgens door UPC om uiteindelijk Ziggo te worden)
Drama, ik ga snel een ander zoeken! Ps. Ik betaal ook maar € 130,00 gemiddeld per maand aan UPC/Ziggo..
Ik zou aangesloten worden bij Ziggo. Enfin, op de afgesproken datum na 3,5 uur wachten begon er ergens bij mij al een alarm bel te rinkelen. Gelijk gebeld en werd direct al super onbeschoft te woord gestaan. Ik moest maar geduld hebben. Vooruit, gewacht tot 15 minuten voor het einde nadat ik al 4 uur en 3 kwartier zat te wachten. Weer gebeld.. Ik had gewoon pech en moest maar een nieuwe afspraak maken om weer 5 uur te wachten.. te zot! voor woorden. Na n kwartier wachten weer gebeld te hebben werd ik netter te woord gestaan omdat ik een klacht wilde indienen. Wordt in dat gesprek even vrolijk verteld dat ze me schriftelijk, wat ik nooit heb ontvangen, hadden verteld dat ze even uit eigen initiatief de opleverdatum 3 WEKEN verschuiven.... Alles opgezegd en klacht ingediend. Vervolgens wordt ik niet meer terug gebeld door diegene om de klacht af te handelen. Bizar onbeschoft en vervelend personeel. bah..
Het lijkt wel alsof ik 10 jaar terug in de tijd ben gegaan. Internet is ontzettend traag. Flashbacks naar de tijd dat ik 5 minuten moest wachten voordat een video gebufferd was. Tijd om over te stappen!
Zaterdag geen internet. Storing voor minimaal 4 uur. Vandaag alles eruit. Aangegeven storing 24 uur.... UPC nooit last... Regio Rijnmond zuid holland, niet blij en wil vergoeding van ziggo. Wat is hun maximale downtime?
Van UPC naar Ziggo gedwongen gegaan. Instabiel en traag internet gekregen. Gebeld, mijnheer langsgeweest en nu weer wireless internet met exact zelfde moment als afgelopen jaren waar ik op de bank makkelijk 80mb haalde nu weer af en toe 0.9 mb down op Speedof.me .. het gaat niet om de statistieken maar om de beleving. Al 15 jaar UPC en weet exact wat ik heb en de laatste tijd lijkt het alsof het weer internet via ISDN anno 1998 is soms.. HELP.