21-06-2015

Slechtste wifi die je kan hebben

Op mobiel wel verbonde maar werkt niet als ik youtube kijk valt om de minuut wifi weg ga ik er heen staat ie nog gewoon in de lijst met beschikbare netwerken op de playstation is de wifi nog erger

E. Stoter

Meer een vraag

Wij hebben(en zijn niet de enigen)nooit bericht gehad dat ons abonnement gewijzigd is. Benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit hebben ervaren.

Ruben

Gewoon super slecht.

toen ziggo upc overnam had ik al twijfels maar nu het ook daadwerkelijk is gebeurt versterkt dit mijn standpunt al helemaal. het is al helemaal lachwekkend dat ze reclames maken met 3 keer sneller internet. niks van waar uiteraard. met upc hadden wij altijd een betrouwbare en snelle wifi verbinding, maar nu we bij ziggo zitten kom ik amper aan de 40 mb per seconde. dit is erg jammer natuurlijk. ik wil voor iedereen in Nederland ziggo afraden tenzij je van slecht internet houdt. dus bij deze: doe niet mee aan deze ziggo onzin

Lucida
19-06-2015

Klapperende en trage internetverbinding sinds overgang naar Ziggo

Ik sluit me aan bij alle slechte beoordelingen. Sinds UPC Ziggo werd, heb ik een waardeloze en instabiele internet verbinding. Extreem traag, trager dan mijn oude adsl.

Ik ben erg teleurgesteld in Ziggo. Helaas geen alternatieven in mijn wijk. Enkel adsl met een max van 8 mb, maar dat klinkt momenteel beter dan die 0.5 mb die ik met Ziggo haal.

Waardeloos en te duur.

Rob Oldenburg
19-06-2015

Prima geholpen en goede afhandeling

Nieuwe tv gekocht, ci+ module geplaatst en problemen met de schermweergave. helpdesk gebeld en met de medewerker alles doorgelopen, ook de instellingen van de tv die hij voor zo ver kon vinden. Probleem bleek in de tv te zitten, en niet bij ziggo.

tv probleem klopte, maar medewerker heeft er echt alles aan gedaan om mij die avond verder te helpen.

Recent gebeld voor omzetting naar nieuw pakket met mediabox, ik ben goed en deskundig voorgelicht.

Pakket ontvangen wilde zelf aansluiten, bleek mijn AOP (welke in de kamer zit) nog een oude te zijn, en waar op de nieuwe splitter niet gemonteerd kon worden.

in de avond gebeld hoe nu verder, en ook weer prima geholpen tot het in orde was. het kwam er op neer dat er een monteur moest komen om het AOP te vevangen. dit kon al gelijk de volgende dag, terwijl mijn nieuwe abonnement nog niet in was gegaan.

monteur geweest welke ook prima en service gericht werk heeft geleverd. heeft heeft nog een extra kabeltje uit de auto moeten halen om alles met de ode splitter te laten wetrken.

Ik kan dus echt niet anders zeggen dat wanneer ik contact met ziggo (ik was al casema klant) heb, het prima is verlopen.

Jasper
18-06-2015

Slechte routers, slecht internet en heel onstabiel

Ik heb elke minuut problemen met dit internet, het valt de hele tijd uit. Dan denk je: Hé hij doet het even. Maar dan kom je er achter hoe langzaam het is. Ik heb laatst een nieuwe router besteld maar die doet het nog slechter ook. Dan roepen ze ineens dat er kabels beschadigd zijn dus ik laat die vervangen voor CAT 6 ofzo (flink duur). Toen de kabels erin zaten was er niks veranderd. Toen zeiden ze: het zal wel aan je apparaat liggen. Maar als ik bij anderen ben (die geen ziggo hebben) heb ik prima internet.

Ik zit hier dus thuis mensen te waarschuwen dat ze geen ziggo moeten nemen, maar halverwege viel het internet weer uit dus ik moest een aantal keer opnieuw beginnen.

Om een lang verhaal kort te maken: NEEM GEEN ZIGGO!!!

18-06-2015

Een gruwelijke slechte kwaliteit en services, NEEM NOOIT ZIGGO.

Ik ben al twee jaar bezig om een goeie internet verbinding te krijgen (toen was het nog UPC), Ik betaal voor 200 Mbit en heb, als ik geluk heb, 80 Mbit. Toen het nog UPC was werd er op z'n minst nog geluisterd naar me, niet dat dit hielp maar op één of andere manier stelt je dat nog gerust en denk je elke keer dat het opgelost wordt. Nu is het Ziggo en dacht ik ga nu maar eens overstappen naar een lage abonements vorm. Ze zijn bezig met acties dus dacht ik, dan kon ik er nog iets voordeel uit halen. Mijn contract is al een jaar afgelopen, ik ben dus eigenlijk een nieuwe klant. Ik kreeg te horen dat dit niet voor bestaande klanten geld en geen korting kreeg. Ik was verbaast en heb gewoon nog een keer gebeld en kreeg een andere medewerker, daar kreeg ik de korting wel, maar moest een paar andere (onduidelijke) kosten betalen. Dit heb ik vier keer herhaald en elke keer kreeg ik een ander antwoord. Voor mij is het over ik wil niks meer met z'n bedrijf te maken hebben. Het is duidelijk dat het allemaal maar natte vinger werk is en je geheel niet serieus genomen wordt. O ja misschien ook wel belangrijk te melden dat de kwaliteit nog slechter is geworden sinds het ZIggo is. Ik weet ze hebben een monopolie op de kabel, maar misschien wordt het nu wel tijd om andere opties te overwegen.

R.stoffels

Oplichters

Afgelopen maanden meerdere malen gebeld ivm storingen digitale tv. Ik heb een Cisco ontvanger ( een en al drama ) 2 jaar geleden is het apparaat vervangen voor de 3e keer. Nu enige dagen viel het app elke keer uit. Hierover gebeld, daarbij aan het lijntje gehouden, 1 week later opnieuw gebeld nu wordt verteld dat ik 3 dagen buiten de garantie zit? Van het app de Cisco. Nee echt een klantvriendelijk bedrijf, niet dus. O,ja ik kon wel een ander abonnement afsluiten met de huur van een digitaal kastje à €5,- pm dat ding kost mij dan €300,- na. 5 jaar. Hoezo oplichters

Cas

Ziggo customer service NIET klantgericht

problemen met extra upc box zodat we op slaapkamer ook fatsoenlijk beeld hebben. Aanschaf is enkele maanden gelden via, toen nog, UPC gebeurd. extra mediabox kan sinds kort niet meer wireless communiceren met hoofdbox. Ruim 2,5 uur gebeld met Ziggo....hun voorstel: box inleveren want wireless valt niet te garanderen (is echter wel optie in keuzemenu) en ik wil van overtollige bedrading (coax-kabel) af, of monteur laten komen om eea te checken of de extra box te laten doormeten (kosten € 60) of naar dichtstbijzijnde Ziggo (± 15 km) punt de box laten doormeten...afhankelijk van euvel krijgen we misschien een nieuwe box....men blijft stellig dat het niet verstandig is om deze wireless te laten communiceren......gevoelsmatig inderdaad terug naar prehistorie.....By the way.....bij UPC deden ze niet moeilijk over het opsturen en/of retourneren van hardware !

Remco

Jammerlijk bedrijf

Sinds een aantal maanden heb ik grote problemen met de WIFI (dacht ik) na 10 keer bellen met ziggo en hun de hele tijd kanaaltjes omzetten en weet ik wat allemaal en het nog niet werkte, heb ik maar gewoon wat internet kabels gekocht, en de computer en laptop via de kabel aangesloten, wat blijkt? het internet valt alsnog om de haverklap uit en de snelheid die beloofd word heb ik ook nog nooit ook maar enigzins gehaald.

Toen ik vervolgens ook nog een brief kreeg dat de prijs verhoogt werd ben ik direct overgestapt.

Wegwezen met deze gasten!

RJ

Ronduit slecht internet

Na de overname van UPC naar ZIGGO zitten we weer in het jaar 1995. We hebben televisiezenders moeten inleveren en het internet is zó slecht! We hebben recent contact gehad met ZIGGO en het lag volgens hen aan ''kanalen die bezet waren, waardoor ons internet traag was.'' Er werd ook geïnsinueerd dat we wellicht teveel apparaten op de router hadden aangesloten en dat een vertragende werking geef!? Wij hebben echter niets veranderd aan ons internet gedrag of installatie nadat UPC was overgenomen door ZIGGO. Echter bij ZIGGO zijn er opeens ''kanalen'' en wellicht een ''overbelaste router'' die zorgen dat het internet trager is.

We hebben gelukkig wel een verhoging gekregen op onze rekening van €5,- want voor kwaliteit betalen we! [sarcasme]

Ik wil graag mijn ervaring die ik heb met ZIGGO delen, zodat anderen beseffen dat de kwaliteit niet echt bijster is bij ZIGGO. Wij zullen zodra het voor ons mogelijk is het contract opzeggen en naar een andere provider gaan!

BrianC

Internet is echt bagger

Na de overstap van upc naar ziggo is het internet extreem slecht geworden.

Signaalsterkte is sterk verminderd + de verbinding valt constant weg.

Hiervoor nooit problemen gehad maar sinds de overstap naar ziggo echt niet uit te houden.

Te triest voor woorden deze service.

Edwin

Mijn Ziggo werkt niet

Na het samengaan met UPC moest ik van u mijn gebruikersnaam van Mijn Ziggo veranderen.

Dit heb ik gedaan en vanaf dat moment (nu 3 maanden geleden) kan ik niet meer inloggen op mijn ziggo zodat ik dus mijn facturen etc niet kan inzien, op mijn PC,tablet etc geen TV kan kijken.

Hierover heb ik regelmatig contact gehad met de helpdesk en tot nu toe geen resultaat.

Ook vandaag weer gebeld, bijna ruim 40 minuten aan de telefoon gehangen en nog geen toegang.

Het wordt weer bij een andere afdeling in behandeling.

Brisca
15-06-2015

Bagger

Niks werkt, en als je belt lachen ze je uit en moet je zelf van alles kopen om een signaal te versterken.

Nu blijkt tog de router kapot te zijn, nooit geen wifi verbinding.

Mensen ga niet bij ziggo, kost teveel geld,stress, ze helpen helemaal niemand.

Jansen

Super

al jaren bij ziggo..service goed ...tv perfect en meer dan tevreden .internet is waar je voor betaald 90 mb is 90 mb .

voor mij geen andere

H. Peusens

Hopeloos sinds overgang van UPC naar Ziggo

Nog nooit zo'n instabiele internet verbinding gehad. Bij UPC nooit problemen gehad.

Problemen zijn begonnen na overgang naar ZIGGO. In een woord WAARDELOOS!

Claudia

Verschrikkelijk

Sinds overname van UPC naar ziggo, echt en niet overdreven DRAMA.

Inet eruit of traag, mediabox, doet t niet of wist opnames, loopt constant vast, maar een nieuwe? Nee toch zeker, ja ik krijg N splitter toegestuurd pffff, stuur een monteur.. Dieven zijn het, per 1juli duurder maken maar kan niet eens mijn spullen gebruiken waar ik voor betaal.

Geen HD TV meer na overgang van UPC naar Ziggo

Na de overgang van UPC naar Ziggo gaf mijn C+ module ineens geen HD signaal meer door (geen toegang) en ook SBS9 was niet meer te ontvangen. Dit telefonisch gemeld (met veel pijn en moeite via de abonnementenlijn eindelijk iemand aan de lijn na 30 minuten in de wacht te blijven staan zonder vorderingen) moest ik het alsnog in een mail beschrijven. "Ja er is een soort storing met UPC modules, maar daar wordt aan gewerkt hoor". Drie weken niets meer gehoord dus maar een nieuw contactformulier ingevuld. "O ja, goed dat u rappeleerd" (dus glad vergeten). Na twee weken eindelijk een monteur die binnen een kwartier ontdekte dat de module stuk was. Of ik zelf dan even wilde rappeleren via een reply op de mail van Ziggo dan kon ik een deel van het abonnementsgeld terug krijgen. Volgens instructies in de mail een reply gestuurd. Reactie Ziggo: een mail waarin staat dat dit niet meer werkt. Alles opnieuw invoeren in een contact formulier aub. Nu dus wachten op de vergoeding. Chaos dus.

13-06-2015

Na opstartproblemen werkt alles prima!

Met name de 'overstapservice' werkt niet bepaald vlekkeloos (zegt men bij de helpdesk zelf ook). De helpdesk is behulpzaam maar was wel slordig en intern lijkt de communicatie ook niet optimaal. Dus dat gaf de nodige frustratie!

Maar uiteindelijk kwam de horizon-box binnen. Bij voorbaat mijn wcd en coax vervangen door kabelkeur-kwaliteit. Eigenlijk was het een fluitje van een cent en nu werkt het prima! De ziggo-website is daarbij ook erg handig. Wifi is niet optimaal (zoals anderen hier ook schrijven) maar volgens mij heeft dat vooral te maken met de plaatsing van de horizon-box (deze moet wel bij de TV staan, maar dat is niet altijd de beste plek).

Dus even dit 'tegen-geluid' t.o.v. alle horror-verhalen hier!

Do
13-06-2015

Ontvree

We zitten als heel veel jaren bij Ziggo,we hebben alles in een pakket. Maar we lopen er tegen aan dat Ziggo niet zorgt voor goed Wiffi ontvangst.

Hun advies,koop nieuwe draden,zet meer roosters neer. Nu hen laatste antwoordt plaats een nieuwe router en we storten 20 uero op jullie rekening,want Ziggo heeft geen beter router.

Zo wil je toch niet behandeld worden.