Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

DarylB
29-06-2015

WAARDELOOS voor het uberhaupt begon

Ik zou aangesloten worden bij Ziggo. Enfin, op de afgesproken datum na 3,5 uur wachten begon er ergens bij mij al een alarm bel te rinkelen. Gelijk gebeld en werd direct al super onbeschoft te woord gestaan. Ik moest maar geduld hebben. Vooruit, gewacht tot 15 minuten voor het einde nadat ik al 4 uur en 3 kwartier zat te wachten. Weer gebeld.. Ik had gewoon pech en moest maar een nieuwe afspraak maken om weer 5 uur te wachten.. te zot! voor woorden. Na n kwartier wachten weer gebeld te hebben werd ik netter te woord gestaan omdat ik een klacht wilde indienen. Wordt in dat gesprek even vrolijk verteld dat ze me schriftelijk, wat ik nooit heb ontvangen, hadden verteld dat ze even uit eigen initiatief de opleverdatum 3 WEKEN verschuiven.... Alles opgezegd en klacht ingediend. Vervolgens wordt ik niet meer terug gebeld door diegene om de klacht af te handelen. Bizar onbeschoft en vervelend personeel. bah..

Victor
27-06-2015

Terug in de tijd

Het lijkt wel alsof ik 10 jaar terug in de tijd ben gegaan. Internet is ontzettend traag. Flashbacks naar de tijd dat ik 5 minuten moest wachten voordat een video gebufferd was. Tijd om over te stappen!

Roy
22-06-2015

2 x storing n 3 dagen

Zaterdag geen internet. Storing voor minimaal 4 uur. Vandaag alles eruit. Aangegeven storing 24 uur.... UPC nooit last... Regio Rijnmond zuid holland, niet blij en wil vergoeding van ziggo. Wat is hun maximale downtime?

Sander
22-06-2015

Van UPC naar Ziggo = Van 100mb naar 0.9 MB

Van UPC naar Ziggo gedwongen gegaan. Instabiel en traag internet gekregen. Gebeld, mijnheer langsgeweest en nu weer wireless internet met exact zelfde moment als afgelopen jaren waar ik op de bank makkelijk 80mb haalde nu weer af en toe 0.9 mb down op Speedof.me .. het gaat niet om de statistieken maar om de beleving. Al 15 jaar UPC en weet exact wat ik heb en de laatste tijd lijkt het alsof het weer internet via ISDN anno 1998 is soms.. HELP.

Margot
22-06-2015

Super slecht

de laatste 2 maanden steeds gebeld geen internet geen telefoon, 2 keer zelfs 7 uur en 8 uur lang 3 keer een monteur gehad , ik moet maar een wifi versterker kopen , vorige week een nieuwe ontvanger gekregen in de gangkast en wat gebeurd er internet en telefoon vallen steeds weer uit , nu ligt het aan het redelijk nieuwe gebouw dikke muren ivm, met isolatie , wat nou , ik woon hier al 5 en half jaar waarvan 3 jaar bij kpn geen last gehad en een jaar en negen maanden bij ziggo ook geen last gehad , ook de het tv beeld vertekend , zelfs een nieuwe tv gekocht , ik dacht het ligt aan de tv . ziggo ga je diep schamen en compenseer de mensen door een onkostenvergoeding , ik heb deze maand steeds mijn prepaid mobiel moeten gebruiken , ik was al overgestapt naar de kpn , maar heb dit afgezegd omdat ik dacht met een nieuwe ontvanger is het verhopen , nee dus . ik ben zooooooooooooo boos

Hilda
22-06-2015

Aansluiting Arnhem

Ik ben sinds ruim 4 weken bezig om een aansluiting te regelen in Arnhem.

Er is toegezegd dat ik op 23 juni op zn minst analoog tv zou kunnen kijken. Dus niet. Wat een zooitje is het bij Ziggo. Achter de coulissen werken UPC en Ziggo nog op verschillende systemen, de linkerhand weet dus niet wat de rechterhand doet of ze geven de aannemer de schuld.

Als consument ben ik echt niet geïnteresseerd wiens schuld het is, ik wil gewoon een aansluiting!

Het bijzondere van het verhaal is dat de directeburen voor glasvezel hebben gekozen en zij dus wel tv e.d. hebben.

Wat een drama. Conclusie : volstrekt onbetrouwbaar!

Renske van den Berg
22-06-2015

UPC > Ziggo = een bak ellende

Mijn internet is een trage stroperige bak ellende geworden sinds UPC Ziggo is geworden.

Nicky de bruin
21-06-2015

Ziggo Alles in 1 eerst waardeloos

Vrijdag een bezoek gehad van een monteur voor mijn wifi problemen.

Ik had ook zoveel problemen haalde soms maar 2 mb.

Ziggo zei dat het in huis iets was nu heb ik gegooglet en kwam ik uit bij

monteur haaglanden ,die hebben mij vriendelijk geholpen en niet duur ook

weet nu wel waar ik moet zijn niet bij de klantenservice van mijn provider die sturen je van het kastje naar de muur.

Monteur haaglanden echt een aanrader voor iedereen met Internet tv en telefoon problemen .

Wifi
21-06-2015

Monteur haaglanden

Monteur haaglanden voor al uw binnenhuis bekabeling en Internet problemen geen lange wachttijd .

No Cure No Pay

Lieke
21-06-2015

Weer storing maar wel de prijzen omhoog

Wat een godvergeten waardeloze bende is dat Ziggo. Weer storing, weer geen mail. Ik word er gek van. Wat zijn de beste alternatieven? Ik wil weg bij dit bedrijf. Ik bel net: de wachttijd is 30 minuten! Kan je nagaan hoeveel mensen er zijn met problemen. Wat een stelletje *&&^%$!

Ron
21-06-2015

Slechtste wifi die je kan hebben

Op mobiel wel verbonde maar werkt niet als ik youtube kijk valt om de minuut wifi weg ga ik er heen staat ie nog gewoon in de lijst met beschikbare netwerken op de playstation is de wifi nog erger

E. Stoter
21-06-2015

Meer een vraag

Wij hebben(en zijn niet de enigen)nooit bericht gehad dat ons abonnement gewijzigd is. Benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit hebben ervaren.

Ruben
21-06-2015

Gewoon super slecht.

toen ziggo upc overnam had ik al twijfels maar nu het ook daadwerkelijk is gebeurt versterkt dit mijn standpunt al helemaal. het is al helemaal lachwekkend dat ze reclames maken met 3 keer sneller internet. niks van waar uiteraard. met upc hadden wij altijd een betrouwbare en snelle wifi verbinding, maar nu we bij ziggo zitten kom ik amper aan de 40 mb per seconde. dit is erg jammer natuurlijk. ik wil voor iedereen in Nederland ziggo afraden tenzij je van slecht internet houdt. dus bij deze: doe niet mee aan deze ziggo onzin

Lucida
19-06-2015

Klapperende en trage internetverbinding sinds overgang naar Ziggo

Ik sluit me aan bij alle slechte beoordelingen. Sinds UPC Ziggo werd, heb ik een waardeloze en instabiele internet verbinding. Extreem traag, trager dan mijn oude adsl.

Ik ben erg teleurgesteld in Ziggo. Helaas geen alternatieven in mijn wijk. Enkel adsl met een max van 8 mb, maar dat klinkt momenteel beter dan die 0.5 mb die ik met Ziggo haal.

Waardeloos en te duur.

Rob Oldenburg
19-06-2015

Prima geholpen en goede afhandeling

Nieuwe tv gekocht, ci+ module geplaatst en problemen met de schermweergave. helpdesk gebeld en met de medewerker alles doorgelopen, ook de instellingen van de tv die hij voor zo ver kon vinden. Probleem bleek in de tv te zitten, en niet bij ziggo.

tv probleem klopte, maar medewerker heeft er echt alles aan gedaan om mij die avond verder te helpen.

Recent gebeld voor omzetting naar nieuw pakket met mediabox, ik ben goed en deskundig voorgelicht.

Pakket ontvangen wilde zelf aansluiten, bleek mijn AOP (welke in de kamer zit) nog een oude te zijn, en waar op de nieuwe splitter niet gemonteerd kon worden.

in de avond gebeld hoe nu verder, en ook weer prima geholpen tot het in orde was. het kwam er op neer dat er een monteur moest komen om het AOP te vevangen. dit kon al gelijk de volgende dag, terwijl mijn nieuwe abonnement nog niet in was gegaan.

monteur geweest welke ook prima en service gericht werk heeft geleverd. heeft heeft nog een extra kabeltje uit de auto moeten halen om alles met de ode splitter te laten wetrken.

Ik kan dus echt niet anders zeggen dat wanneer ik contact met ziggo (ik was al casema klant) heb, het prima is verlopen.

Jasper
18-06-2015

Slechte routers, slecht internet en heel onstabiel

Ik heb elke minuut problemen met dit internet, het valt de hele tijd uit. Dan denk je: Hé hij doet het even. Maar dan kom je er achter hoe langzaam het is. Ik heb laatst een nieuwe router besteld maar die doet het nog slechter ook. Dan roepen ze ineens dat er kabels beschadigd zijn dus ik laat die vervangen voor CAT 6 ofzo (flink duur). Toen de kabels erin zaten was er niks veranderd. Toen zeiden ze: het zal wel aan je apparaat liggen. Maar als ik bij anderen ben (die geen ziggo hebben) heb ik prima internet.

Ik zit hier dus thuis mensen te waarschuwen dat ze geen ziggo moeten nemen, maar halverwege viel het internet weer uit dus ik moest een aantal keer opnieuw beginnen.

Om een lang verhaal kort te maken: NEEM GEEN ZIGGO!!!

Ron
18-06-2015

Een gruwelijke slechte kwaliteit en services, NEEM NOOIT ZIGGO.

Ik ben al twee jaar bezig om een goeie internet verbinding te krijgen (toen was het nog UPC), Ik betaal voor 200 Mbit en heb, als ik geluk heb, 80 Mbit. Toen het nog UPC was werd er op z'n minst nog geluisterd naar me, niet dat dit hielp maar op één of andere manier stelt je dat nog gerust en denk je elke keer dat het opgelost wordt. Nu is het Ziggo en dacht ik ga nu maar eens overstappen naar een lage abonements vorm. Ze zijn bezig met acties dus dacht ik, dan kon ik er nog iets voordeel uit halen. Mijn contract is al een jaar afgelopen, ik ben dus eigenlijk een nieuwe klant. Ik kreeg te horen dat dit niet voor bestaande klanten geld en geen korting kreeg. Ik was verbaast en heb gewoon nog een keer gebeld en kreeg een andere medewerker, daar kreeg ik de korting wel, maar moest een paar andere (onduidelijke) kosten betalen. Dit heb ik vier keer herhaald en elke keer kreeg ik een ander antwoord. Voor mij is het over ik wil niks meer met z'n bedrijf te maken hebben. Het is duidelijk dat het allemaal maar natte vinger werk is en je geheel niet serieus genomen wordt. O ja misschien ook wel belangrijk te melden dat de kwaliteit nog slechter is geworden sinds het ZIggo is. Ik weet ze hebben een monopolie op de kabel, maar misschien wordt het nu wel tijd om andere opties te overwegen.

R.stoffels
17-06-2015

Oplichters

Afgelopen maanden meerdere malen gebeld ivm storingen digitale tv. Ik heb een Cisco ontvanger ( een en al drama ) 2 jaar geleden is het apparaat vervangen voor de 3e keer. Nu enige dagen viel het app elke keer uit. Hierover gebeld, daarbij aan het lijntje gehouden, 1 week later opnieuw gebeld nu wordt verteld dat ik 3 dagen buiten de garantie zit? Van het app de Cisco. Nee echt een klantvriendelijk bedrijf, niet dus. O,ja ik kon wel een ander abonnement afsluiten met de huur van een digitaal kastje à €5,- pm dat ding kost mij dan €300,- na. 5 jaar. Hoezo oplichters

Cas
17-06-2015

Ziggo customer service NIET klantgericht

problemen met extra upc box zodat we op slaapkamer ook fatsoenlijk beeld hebben. Aanschaf is enkele maanden gelden via, toen nog, UPC gebeurd. extra mediabox kan sinds kort niet meer wireless communiceren met hoofdbox. Ruim 2,5 uur gebeld met Ziggo....hun voorstel: box inleveren want wireless valt niet te garanderen (is echter wel optie in keuzemenu) en ik wil van overtollige bedrading (coax-kabel) af, of monteur laten komen om eea te checken of de extra box te laten doormeten (kosten € 60) of naar dichtstbijzijnde Ziggo (± 15 km) punt de box laten doormeten...afhankelijk van euvel krijgen we misschien een nieuwe box....men blijft stellig dat het niet verstandig is om deze wireless te laten communiceren......gevoelsmatig inderdaad terug naar prehistorie.....By the way.....bij UPC deden ze niet moeilijk over het opsturen en/of retourneren van hardware !

Remco
17-06-2015

Jammerlijk bedrijf

Sinds een aantal maanden heb ik grote problemen met de WIFI (dacht ik) na 10 keer bellen met ziggo en hun de hele tijd kanaaltjes omzetten en weet ik wat allemaal en het nog niet werkte, heb ik maar gewoon wat internet kabels gekocht, en de computer en laptop via de kabel aangesloten, wat blijkt? het internet valt alsnog om de haverklap uit en de snelheid die beloofd word heb ik ook nog nooit ook maar enigzins gehaald.

Toen ik vervolgens ook nog een brief kreeg dat de prijs verhoogt werd ben ik direct overgestapt.

Wegwezen met deze gasten!