Raj
11-07-2017

Op zoek naar positieve ervaringen.

Maar helaas lijkt de ellendeling ziggo voor 97% slechte verhalen op te leveren via Google.

Waar (heel veel) rook is zal waarschijnlijk wel een enorm vuur woeden. Ik zoek verder. Jammer dat jullie er zo'n potje van maken ziggo!

Een potentiële (en hard weggevluchte) klant.

10-07-2017

Ik heb een paar maanden terug ziggo genomen overgestapt van telfort, wat een spijt heb ik daarvan. Niks dan foutmeldingen op extra box, zenders vallen weg, teletekst is half en ga zo maar door. Ziggo is echt waardeloos, ben blij als het jaar om is.

Kees
10-07-2017

Werken alleen hersenloze

Wat een slechte benden is het bij Ziggo. De mensen die er werken hebben ook stuk voor stuk zuurstof te kort gehad!

Jo
09-07-2017

Problemen met alles internet tv en telefonie

Altijd als je Ziggo belt ligt het probleem aan jouw en NOOIT aan Ziggo. Je moet dit en je moet dat. Storing bij TV is de kabel niet goed. Storing internet en telefonie is de modem niet gereset die met van de stroom al. Welke idioot bedenkt dat kunnen ze zelf de modems niet legen doet mijn computer wel. En ga zo maar door. Er kan wel een monteur komen maar ja er is geen storing en je hebt de modem niet gereset dus als de moteur niets vindt zijn de kosten voor jou.

Michelle
09-07-2017

Slecht

Erg vaak problemen met de WiFi verbinding. Ik blijf bellen maar die komen elke keer met dezelfde (niet goede) oplossing. Na de zomervakantie stap ik over naar een andere telecomprovider. Slechte communicatie ook. Ik heb wel eens gevraagd of er misschien iemand kon langskomen vanwege de vele problemen die ik ervaar met de Horizon box, maar daar hadden ze het "te druk" voor. Elke dag wel problemen de WiFi verbinding dus, en wekelijks met de televisie verbinding om het zo even te noemen. Ben er nu echt klaar mee.

Esther

Erg storingsgevoelig internet.

Afgelopen week een aantal keren geen internet, geven ze bij de klantenservice aan dat er geen storing in onze omgeving is. Blijkt ws aan een verouderd modem te leggen ( is nog niet eens 2 jaar oud). Die man maar praten. Blijkt uiteindelijk dat vele Ziggo afnemers in de buurt ook problemen hebben, Hoezo geen storing aan de kant van Ziggo.

Roger
08-07-2017

Monteur heeft alle extra kabels van het modem meegenomen

Mijn oma had telefoon van KPN en TV van ziggo. We hebben besloten om over te gaan naar ziggo TV en bellen over internet omdat dit goedkoper was. De monteur van ziggo heeft het modem aangesloten maar heeft de doos van het modem met alle extra kabels erin meegenomen.

Nu komt het probleem, de monteur had het modem en de functionaliteit niet fatsoenlijk getest want de kabel van de bestaande telefoon had een RJ11 kabel met een breuk in de lijn. Vervolgens zijn wij dus zelf omdat de ziggo klantenservice alweer een monteur wilt sturen en kosten in rekening wilt brengen zelf naar het probleem gekeken. Simpel, kabel moest vervangen worden. Waar is de doos van het modem met de kabels erin en ook de RJ11 kabel? Die zijn er dus niet! We zijn dus zelf naar de winkel moeten gaan om deze te kopen.

Probleem nummer twee, de TV werkt niet fatsoenlijk, interactieve TV of wat het ook is heeft slechte beeldkwaliteit en zelfs mijn oma ziet BLOKJES!

Geen ziggo dus meer. Wij zijn alweer overgestapt.

Pieter

Waardeloze klantenservice

Ook wij werden geconfronteerd met een storing, zoals erg vaak de laatste tijd. Geen storing bekend via de website dus maar bellen.

Probleem lag volgens ziggo echt bij mij, er waren verder geen problemen in de omgeving. Mijn signaal (wat al jaren hetzelfde is) zou te hoog zijn, of er misschien een versterker tussen zat. Ja dat is het geval, maar alles is door ziggo zelf aangelegd. Tja dat kan meneer, maar er zit maar 28 dagen garantie op de installatie werkzaamheden.

Conclusie er moest dus maar een monteur ingeschakeld worden (hoogst waarschijnlijk op mijn kosten). Het was nogal druk dus de eerst mogelijke afspraak kon pas 9 dagen later worden gemaakt. wat een beleid.

Afspraak met de nodige tegenzin gemaakt en vervolgens bleek 's avonds het probleem toch niet bij mij te zitten. Afspraak geannuleerd en nimmer de moeite genomen om excuses te maken voor de waardeloze manier waarop ik geholpen ben.

Was er maar een alternatief hier. dan was ik allang weggeweest.

08-07-2017

Slecht advies bij Aanvraag hogere internet snelheid

Niet goed geïnformeerde Ziggo medewerker heeft mij ervan overtuigd dat ik mijn mediabox (Humax) moet vervangen door een Horizon mediabox om een hogere internet snelheid te realiseren.

Heeft mij veel uren gekost (want connectie niet helemaal lekker) en niets opgeleverd. Was compleet niet nodig! Wat blijkt: ik heb alsnog een andere modem nodig. Heb weer een mooie oranje doos gekregen gaat me weer veel tijd kosten

Miguel

Slechtste internet

Constant storing of helemaal geen connectie Bs service !

M.M.
07-07-2017

Ziggo lost klacht maar niet op.

Heb al 6 maanden geen interactieve tv en wifi blijft wegvallen. In het verleden is Ziggo hier al vaker voor geweest. Hebben toen een versterker geplaatst. Nu heb ik een nieuwe modem ontvangen, maar niemand kan mij vertellen of en hoe de versterker aangesloten moet worden. Hiervoor wil Ziggo wéér een monteur langs sturen. Maar eerdere monteurs snapten hier ook niets van. Telkens moet ik hiervoor een dag vrij nemen, want Ziggo wil niet s avonds of op zaterdag komen, én ook geen vast tijdstip afspreken, of een tijdslot van zeg maar 2 uur. Ziggo maakt dus telkens van HUN probleem, dat zij voor de kosten die ik betaal niet een kwalitatief goede dienstverlening bieden, telkens MIJN probleem, want IK moet vrij nemen. Hoe vaak moet ik dit toestaan? Moet Ziggo niet zorgen voor andere tijden, of dat ze mijn vrije tijd vergoeden, als ze telkens weer het probleem niet oplossen?

Maar ik wil liever niet weg bij Ziggo ivm de formule 1 en dat ik boven nog analoog kijk. Bij een andere provider moet je weer extra betalen voor een box boven en die hebben geen analoge tv.

JP
07-07-2017

Ziggo: meer zendermogelijkheden maar erg snel suk

Dinsdagavond belde ik, 4 juli 2017, dat Ziggo tv niet meer werkte: op de tv beeld met foutmelding 2020

Daarom moeteen Ziggo gebeld; men zou iets electronisch opsturen dat binnen 30 min werkte'.

Niets werkte en ik belde 5 juli 2017 weer.

Nu zou er een kabel verstuurd worden die alles zou verhelpen

Nu vrijdag 7 juli 2017 nog steeds geen kabel.

Dus zo maar 3 dagen zonder tv, of eventueel nog langer want ik moet nog maar zien of/hoe de kabel aankomt.

Dat vind ik slechte/te langzame service, tv is te belangrijk om 3 dagen + gemist te hebben.

Bij inkopen Ziggo vroeg Ziggo: 'uw oude KPN abonnement opzeggen?' - ik zei nee, voor het geval van Ziggo heb ik dan altijd KPN achter de hand.

Daar heb ik nu profijt van, in 20 jaar tijd is KPN ooit maximaal een paar uur uitgevallen, in een half jaar tijd Ziggo al 3 dagen. KPN is veel betrouwbaarde, qua non-down-time. Ziggo geeft meer zendermogelijkheden, maar is snel down, en vele dagen down, KPN is veel beter in termen van 'nooit down' als 'als down'dan binnen 1-2 uur verholpen.

Ik beveel mensen aan geen Ziggo te nemen, of indien ziggo: vanwege frequentie en duur van fouten Ziggo, KPN als provider er naast te houden.

Jeff
06-07-2017

Ongevraagd abonnemet wijzigen !

Maandag 3/7, 5x gebeld naar ziggo voor een aantal klachten 3x werd ik doorverbonden maar werd gewoon de verbinding verbroken, vorige maand nieuwe tv gekocht gelijk een ci+ module aangeschaft met kaart, alles geinstalleerd maar het werkte niet terwijl alles binnen 15 minuten zou moeten werken. Gebeld nieuwe kaart was niet bekend bij ziggo ?. Kaart word opnieuw geactiveerd na 2 dagen nog geen beeld. Krijg ik zonder te vragen een nieuwe ontvanger opgestuurd met weer een kaart (heb er nu 5). Vandaag 3/7 brief ontvangen of ik mijn oude mediabox wil opsturen ? Gebeld naar ziggo wat ik dan moet opsturen, of ik mijn horizon wil opsturen, ik vraag waarom omdat u uw abonnement heeft gewijzigd, ik heb alleen maar gebeld dat ik geen beeld kreeg ? Alles zou teruggezet worden en alles moet werken nou mooi niet dus op mijn horizon kan ik maar een paar zenders kijken de overige kaarten werken ook niet. Ee aantal reacties op FB geplaatst en een klacht ingediend, heee ik krijg reactie weer de belofte alles word geregeld want alles was gedeactiveerd ? Nu 6/7 nog steeds niks, krijg elke keer antwoord via FB oh wat vervelend etc. Kortom een klote bedrijf !

Jo
06-07-2017

Slecht

Altijd slechte verbinding en storingen. Duurt dan ook niet even maar gelijk een paar dagen. Gaan zsm overstappen naar andere maatschappij.

Daniel
05-07-2017

Veel te vaak urenlange onderbrekingen van internet

Veel bellen, ligt altijd aan mij en mijn modem, herstarten, kabeltje er uit en er weer in, maar internet valt dagelijks uit, soms 4 keer per dag en er komt geen oplossing.

genoeg voor mij, ik zoek een andere provider nu.

Ron

En de winnaar is. Down-time nadert de 90%

Weer storing in leerdam Voor de 10e dag in 15 dagen tijd. Dan durft de helpdesk nog te zeggen dat het niet op internet staat omdat het pas net begonnen is (na 3 uur) . Bij een normaal bedrijf is de uptime ca. 99,5 % . Bij Ziggo staat de komma 1 positie naar links = 9,95% uptime.

Volgens mij zijn ze echt! aan het proberen 99,5% te halen. Ze hebben alleen niet door het het down-time is die ze gaan bereiken.

Storing oplossen

Men vertelt dat ik 11 dagen moet wachten op een monteur, terwijl ons gezin voor het werk afhankelijk is van internet.we betalen 1000,-/jaar de klachtendienst zou ons terugbellen.na 4 dagen nog geen reactie. schandalig!

Wil
04-07-2017

Ziggo klantenservice stuurt je van kastje naar de muur .

Ook ik wordt door Ziggo van kasje naar de muur gestuurd, heb gecertificeerde bekabeling in huis, de monteur heeft ze verwijderd dit is verouderd zegt hij dan. dure versterker van Hirschman a 150 Euro mag niet gebruikt worden met Ziggo. Mijn bovenverdieping aansluitingen plots zeer zwak er werd servicemonteur gestuurd ene Richard, die komt er bij mij niet meer in hij zorgde zelfs dat ik rekening kreeg van 40 euro terwijl Ziggo had belooft alles op te lossen. Gevraagt naar de hoogste klantmanager die krijg je niet te spreken oplichters zijn het meer als 15 jaar klant met het duurste pakket en dan wordt je zo behandeld.

Paul
04-07-2017

De (waardeloze) klantenservice laat je gewoon barsten

Al bijna 4 weken problemen met de tv. Sinds ik de Horizon box heb aangevraagd gaat alles mis. Nu heb ik ineens alleen nog maar de zenders 1-2 en 3. met de melding dat de rest niet in mijn pakket zit. De klantenservice zegt dat zij niets kunnen doen omdat het opnieuw instellen van mijn abonnement gebeurd door een bedrijf in India ? Kort om Ziggo is een waardeloos bedrijf, zeer klant onvriendelijk NIET DOEN DUS.

Najima
03-07-2017

Extra kosten in rekening brengen tv xl

Ik kreeg in het jaar 2016 extra kosten van tv royaal 9,95 die ik zelf nooit heb aangevraagd dit gebeurde ook in 2017 ook bij tv xl kosten 11,95 per maand ziggo probeert haar klanten geld uit de zakken te kloppen door Zelf andere abonnementen toe te voegen ik vind dit heel sneu dat ziggo zo met haar klanten omgaat want ik krijg over 2016 mijn geld niet terug ze vinden dat ik eerder aan de bel had moeten trekken ik voel me zwaar bedonderd door dit bedrijf ik ben genoodzaakt hier een rechtzaak tegen te beginnen.