Miguel

Slechtste internet

Constant storing of helemaal geen connectie Bs service !

M.M.
07-07-2017

Ziggo lost klacht maar niet op.

Heb al 6 maanden geen interactieve tv en wifi blijft wegvallen. In het verleden is Ziggo hier al vaker voor geweest. Hebben toen een versterker geplaatst. Nu heb ik een nieuwe modem ontvangen, maar niemand kan mij vertellen of en hoe de versterker aangesloten moet worden. Hiervoor wil Ziggo wéér een monteur langs sturen. Maar eerdere monteurs snapten hier ook niets van. Telkens moet ik hiervoor een dag vrij nemen, want Ziggo wil niet s avonds of op zaterdag komen, én ook geen vast tijdstip afspreken, of een tijdslot van zeg maar 2 uur. Ziggo maakt dus telkens van HUN probleem, dat zij voor de kosten die ik betaal niet een kwalitatief goede dienstverlening bieden, telkens MIJN probleem, want IK moet vrij nemen. Hoe vaak moet ik dit toestaan? Moet Ziggo niet zorgen voor andere tijden, of dat ze mijn vrije tijd vergoeden, als ze telkens weer het probleem niet oplossen?

Maar ik wil liever niet weg bij Ziggo ivm de formule 1 en dat ik boven nog analoog kijk. Bij een andere provider moet je weer extra betalen voor een box boven en die hebben geen analoge tv.

JP
07-07-2017

Ziggo: meer zendermogelijkheden maar erg snel suk

Dinsdagavond belde ik, 4 juli 2017, dat Ziggo tv niet meer werkte: op de tv beeld met foutmelding 2020

Daarom moeteen Ziggo gebeld; men zou iets electronisch opsturen dat binnen 30 min werkte'.

Niets werkte en ik belde 5 juli 2017 weer.

Nu zou er een kabel verstuurd worden die alles zou verhelpen

Nu vrijdag 7 juli 2017 nog steeds geen kabel.

Dus zo maar 3 dagen zonder tv, of eventueel nog langer want ik moet nog maar zien of/hoe de kabel aankomt.

Dat vind ik slechte/te langzame service, tv is te belangrijk om 3 dagen + gemist te hebben.

Bij inkopen Ziggo vroeg Ziggo: 'uw oude KPN abonnement opzeggen?' - ik zei nee, voor het geval van Ziggo heb ik dan altijd KPN achter de hand.

Daar heb ik nu profijt van, in 20 jaar tijd is KPN ooit maximaal een paar uur uitgevallen, in een half jaar tijd Ziggo al 3 dagen. KPN is veel betrouwbaarde, qua non-down-time. Ziggo geeft meer zendermogelijkheden, maar is snel down, en vele dagen down, KPN is veel beter in termen van 'nooit down' als 'als down'dan binnen 1-2 uur verholpen.

Ik beveel mensen aan geen Ziggo te nemen, of indien ziggo: vanwege frequentie en duur van fouten Ziggo, KPN als provider er naast te houden.

Jeff
06-07-2017

Ongevraagd abonnemet wijzigen !

Maandag 3/7, 5x gebeld naar ziggo voor een aantal klachten 3x werd ik doorverbonden maar werd gewoon de verbinding verbroken, vorige maand nieuwe tv gekocht gelijk een ci+ module aangeschaft met kaart, alles geinstalleerd maar het werkte niet terwijl alles binnen 15 minuten zou moeten werken. Gebeld nieuwe kaart was niet bekend bij ziggo ?. Kaart word opnieuw geactiveerd na 2 dagen nog geen beeld. Krijg ik zonder te vragen een nieuwe ontvanger opgestuurd met weer een kaart (heb er nu 5). Vandaag 3/7 brief ontvangen of ik mijn oude mediabox wil opsturen ? Gebeld naar ziggo wat ik dan moet opsturen, of ik mijn horizon wil opsturen, ik vraag waarom omdat u uw abonnement heeft gewijzigd, ik heb alleen maar gebeld dat ik geen beeld kreeg ? Alles zou teruggezet worden en alles moet werken nou mooi niet dus op mijn horizon kan ik maar een paar zenders kijken de overige kaarten werken ook niet. Ee aantal reacties op FB geplaatst en een klacht ingediend, heee ik krijg reactie weer de belofte alles word geregeld want alles was gedeactiveerd ? Nu 6/7 nog steeds niks, krijg elke keer antwoord via FB oh wat vervelend etc. Kortom een klote bedrijf !

Jo
06-07-2017

Altijd slechte verbinding en storingen. Duurt dan ook niet even maar gelijk een paar dagen. Gaan zsm overstappen naar andere maatschappij.

Daniel
05-07-2017

Veel te vaak urenlange onderbrekingen van internet

Veel bellen, ligt altijd aan mij en mijn modem, herstarten, kabeltje er uit en er weer in, maar internet valt dagelijks uit, soms 4 keer per dag en er komt geen oplossing.

genoeg voor mij, ik zoek een andere provider nu.

En de winnaar is. Down-time nadert de 90%

Weer storing in leerdam Voor de 10e dag in 15 dagen tijd. Dan durft de helpdesk nog te zeggen dat het niet op internet staat omdat het pas net begonnen is (na 3 uur) . Bij een normaal bedrijf is de uptime ca. 99,5 % . Bij Ziggo staat de komma 1 positie naar links = 9,95% uptime.

Volgens mij zijn ze echt! aan het proberen 99,5% te halen. Ze hebben alleen niet door het het down-time is die ze gaan bereiken.

Storing oplossen

Men vertelt dat ik 11 dagen moet wachten op een monteur, terwijl ons gezin voor het werk afhankelijk is van internet.we betalen 1000,-/jaar de klachtendienst zou ons terugbellen.na 4 dagen nog geen reactie. schandalig!

Wil
04-07-2017

Ziggo klantenservice stuurt je van kastje naar de muur .

Ook ik wordt door Ziggo van kasje naar de muur gestuurd, heb gecertificeerde bekabeling in huis, de monteur heeft ze verwijderd dit is verouderd zegt hij dan. dure versterker van Hirschman a 150 Euro mag niet gebruikt worden met Ziggo. Mijn bovenverdieping aansluitingen plots zeer zwak er werd servicemonteur gestuurd ene Richard, die komt er bij mij niet meer in hij zorgde zelfs dat ik rekening kreeg van 40 euro terwijl Ziggo had belooft alles op te lossen. Gevraagt naar de hoogste klantmanager die krijg je niet te spreken oplichters zijn het meer als 15 jaar klant met het duurste pakket en dan wordt je zo behandeld.

04-07-2017

De (waardeloze) klantenservice laat je gewoon barsten

Al bijna 4 weken problemen met de tv. Sinds ik de Horizon box heb aangevraagd gaat alles mis. Nu heb ik ineens alleen nog maar de zenders 1-2 en 3. met de melding dat de rest niet in mijn pakket zit. De klantenservice zegt dat zij niets kunnen doen omdat het opnieuw instellen van mijn abonnement gebeurd door een bedrijf in India ? Kort om Ziggo is een waardeloos bedrijf, zeer klant onvriendelijk NIET DOEN DUS.

Najima
03-07-2017

Extra kosten in rekening brengen tv xl

Ik kreeg in het jaar 2016 extra kosten van tv royaal 9,95 die ik zelf nooit heb aangevraagd dit gebeurde ook in 2017 ook bij tv xl kosten 11,95 per maand ziggo probeert haar klanten geld uit de zakken te kloppen door Zelf andere abonnementen toe te voegen ik vind dit heel sneu dat ziggo zo met haar klanten omgaat want ik krijg over 2016 mijn geld niet terug ze vinden dat ik eerder aan de bel had moeten trekken ik voel me zwaar bedonderd door dit bedrijf ik ben genoodzaakt hier een rechtzaak tegen te beginnen.

Melanie
03-07-2017

Slechte start.goed opgepakt

Omdat ik weg wilde bij KPN heb ik op een middag Ziggo gebeld met de vraag of ze een goed aanbod konden doen. Uiteindelijk ben ik akkoord gegaan en vanaf dat moment is eigenlijk alles mis gegaan wat mis kon gaan. De verkeerde startdatum was ingevoerd, overnemen telefoonnummer niet opgepakt, verkeerde abonnement aangevinkt en het verkeerde pakket was opgestuurd.

Daar word je natuurlijk niet blij van. Inmiddels ben ik heel wat belletjes, tweets en mailtjes verder en nu lijkt alles goed te gaan. Waarom ik toch een aanbeveling geef? Ik ben door de klantenservice iedere keer prima geholpen. Ze hebben echt hun best gedaan om alles op te lossen.

02-07-2017

"service" van Ziggo

Waardeloos! de schoolkinderen van hun Call-centre kunnen beter naar school gaan en kennis opdoen in plaats van klanten voor achterlijk aanzien. Is er dan geen enkele provider die wel geschikt is? ik hen zwaar mijn twijfels. Beter naar het oude systeem met CI-+ modules.

Jasper

Kansloos, hufterig bedrijf

Twee weken geleden ging de mediabox kapot. Kan gebeuren natuurlijk. Dus bellen met Ziggo. Krijg ik een dame aan de lijn die ik uitleg dat mijn mediabox stuk is. Dus of ik een nieuwd kan krijgen. Ja, gaan we regelen. Na lange stilte zegt mwvrouw: uw modem is besteld. Ik zoek geen modem leg ik uit, ik moet een mediabox. Zo'n ding voor je tv, waar je mee tv kijkt, leg ik ik haar maar vriendelijk uit. Ze zegt dat ze weet wat ik bedoel, maar gaat nogmaals checken. Uiteindelijk de conclusie, uw mediabox is besteld hoor. Ik vraag haar of ze het zeker weet, en niet dat ik alsnog een modem ontvang. Nee, ze weet het zeker, maar je hoort de twijfel. Twee uur een ail van Ziggo, dat mijn modem onderweg is. Grrrrrrr. Helaas, het is al 23:00 uur, dus de volgende morgen opnieuw gebeld en het wordt rechtgezet. Advies is om de modem dan maar ongebruikt retour te sturen. Zogezegd zo gedaan. Maar wat gebeurt er dan. Internet val uit. Dus Ziggo bellen. Ik leg nog uit dat ik het toevallig vind dat dit gebeurt, terwijl ik net een nieuwe onterecht ontvangen modem retour heb verzonden. Meneer, het ligt aan u, niet aan ons, het signaal staat goed. Na lang aandringen komen we tot de conclusie dat het signaal toch niet ok lijkt, dus een monteur moet soelaas bieden. Moet u wel even 6 dagen wachten meneer. Oh ja, natuurlijk. En helaas, we kunnen u alleen vertellen dat de monteur over 6 dagen ergens tussen 12 & 18:00 uur komt. Mmmmm. 6 uur vrijnemen dus. Erg jammer, maar goed. Vervolgens is het 17:30 uur op de dag dat de monteur zou komen. Ineens een sms: we hebben de monteur afgezegd! Wtf! Wie? Ik niet namelijk. Dus weer bellen: ja meneer, heel vervelend dat hebben wij zelf gedaan. Kan gebeuren, we moeten een nieuwe datum plannen. Dat wordt dan over 7 dagen. Ook ik heb grenzen, dit kan toch niet.? Jammer meneer, heel spijtig, volgende week bent u weer de eerste. En wat blijkt nu achteraf: de onterecht door Ziggo Verzonden modem is geactiveerd en mijn eigen modem gedeactiveerd. Mooi volk daar bij Ziggo. Nitwits zijn het. Echt bizar. Incompetente klantenservice, niemand snapt wat er speelt, telkens bijdehandjea die claimen dat het probleem bij mij thuis zit. Monteurs die op eigen houtje afspraken afzeggen waar je 6 uur voor thuis bent gebleven. Het boeit ze allemaal niets. En ik ben er zelf, door toeval, achter gekomen dat die fijne dame, waar de ellende allemaal mee begonnen is door een modem ipv een mediabox te sturen, dat ze bij het opsturen van nieuwe spullen je huidge spullen op afstand dus deactiveren. Ziggo, het is triest, dieptriest hoe jullie mij behandelen. Dat je als bedrijf mensen klantenservice laat afhandelen die echt niets, maar dan ook niets snappen van je eigen producten, die niets begrijpen van je interne processen. Het is onvoorstelbaar. En dat kan echt alleen maar omdat Ziggo.bijna geen concurrentie heeft op bepaalde plekken. Een 'normaal' bedrijf zou hiervoor veel harder gestraft worden door de markt.

Alper

Kinderen bij de klantenservice

Allemaal ongemotiveerde medewerkers en kunnen geen reet uitvoeren dan alleen maar excuses aanbieden. 1 week te vroeg afgesloten voor een overstap naar provider Online (ook heel slecht trouwens!) waardoor ik nu zonder internet zit.

Ziggo = heel erg slecht Online = ook heel erg slecht komt leverdatum niet na, doen ook valse beloftes.

Al met al, de overheid moet hier echt is wat aan gaan doen ipv alleen maar belastingen verhogen.

Te zot voor woorden dat in een land als Nederland deze dingen nog gebeuren. Niks leveren en toch geld afschrijven. SCHANDALIG!

Jay
30-06-2017

Een heel weekend zonder Internet of telefoon!

Na de hele dag zonder internet en 5 keer gebeld te hebben op mobiele telefoon met elke keer 8-15 minuten wachttijd is er een conclusie gekomen dat de box kapot is en dat we een nieuwe zouden krijgen aan het begin van volgende week. Het hele weekend geen internet of telefoon? Dit gebeurd te vaak en de service duurt te lang.

Ans
30-06-2017

Wat een ellende Hoe kan ik van ze afkomen?

Ziggo / UPC ging de prijzen verhogen Voor ons reden ons abbonnent te veranderen vond 73 euro te gek worden all in pakket Dus ander pakket genomen resultaat al een week geen tv Storing in de telefoon MONTEUR GEWEEST Decoder stuk Dus andere nog steeds storing Op het beeld staat Binnen enkele minuten wordt beeld ingesteld na 30 min bellen Ik weet niet hoelang enkele minuten bij Ziggo zijn? NU NA DAGEN NOG STEEDS GEEN TV .Gisteren weer gebeld Nee komt goed morgenochtend ! Nu weer Avond nog geen tv Zou terug gebeld worden Mooi niet gedaan dus weer zelf gebeld Ja snapt dat u het zat ben maar er is een storing in de kast !Zal mij een zorg zijn ik ben ze spuugzat .IK WIL TV KIJKEN !,! Wat nu ? Kan ik zeggen Ik zoek een andere provider !

Priscilla
29-06-2017

Zoveel en vaak gezeur met Ziggo. Ik ben er klaar mee

Gaf ze voordeel van de twijfel, maar nu is het echt klaar. Factureren teveel, en buiten de erg veel storingen. je helpen en normaal te woord staan, ho maar. Heb er te vaak iemand aan de lijn gehad die onbeschoft je niet laten uitpraten en liever te lui dan moe zijn. Ziggo, doe er ajb wat aan! Ik stap over naar KPN. Met meerdere naar mijn weten.

Tyfus Ziggo
29-06-2017

Bagger slechte service

Voor de fusie met UPC heb ik een vriendelijke man van de klantenservice aan de telefoon gehad die mij vertelde dat ik als klant een upgrade zou krijgen van een oude gare HUMAX tv ontvanger naar een mooie Horizon mediabox, alles heel leuk en aardig heb er een mogen ontvangen rond de kerstperiode (2016) maar wat bleek na alles te hebben aangesloten dat oudere huizen geen retour signaal hebben voor een mediabox.

Hierop terug gebeld naar de klantenservice en het probleem voorgelegd, uiteraard weer opnieuw geholpen en netjes te woord gestaan en de uitleg gekregen dat er een wandcontactdoos icm een retour signaal gemonteerd moet worden zodat de mediabox werkt.

Op het moment dat het allemaal eindelijk goed geregeld zou worden kwam de klantenservice met het antwoordt dat zij tijdelijk geen toegang hadden tot doorvoeringen in het system c.q. het invoeren van het versturen van andere apparatuur. Dit omdat zij een data overdracht hadden in de servers samen met UPC, en om dat zo goed mogelijk te laten verlopen zij pas een week later iets konden doorvoeren.

Uiteraard voor mij geen probleem en op advies van de klantenservice een week later terug gebeld om de horizonbox alsnog te mogen ontvangen. Tot op heden zit ik nog steeds op de vervangende horizonbox te wachten die nooit is aangekomen.

Zojuist opnieuw gebeld met de klantenservice en het voorval uitgelegd.

Nu krijg ik doodleuk te horen dat ik nooit geen recht had op een horizon box en het abbonnement ineens schijnbaar is omgezet zonder mijn weten van een horizon abbonnement naar een normaal digitaal/antenne abbonnement.

Dus als ik nu alsnog een horizon box wil om mijn problemen met mijn oude HUMAX kasten op te lossen ik vriendelijk 300 euro mag lappen.

Nou ziggo hierbij dikke middelvinger want dat gaat niet gebeuren! Ben het kots beu al dat gedonder met jullie.

Welke elke maand miljoenen ontvangen voor abbonee's maar stukje service homaar! Vindt het niet gek dat er een paar weken geleden een monteur in de woonwijk in zn busje lag te slapen! Chapeau!

Rem
28-06-2017

Maken beloftes niet waar

Beloofde snelheid wordt nooit gehaald. Gemiddeld maar 10 procent. Jammer dus. Geen reactie van klantenservice.