Mat
10-06-2020

Steeds meer geld voor n slecht product

Vanaf mijn verhuizing, nu al 10 jaar geleden, is dit bedrijf niet in staat geweest om een betrouwbaar wekend product te leveren. Slechte tv ontvangst, wegvallende internetverbindingen en alsmaar hogere abonnementskosten. Nu in Coronatijd laten ze simpel weten dat ze geen monteur sturen en ja.dat kan nog maanden misschien wel jaren gaan duren! Ze sturen maar weer eens n nieuw kabeltje en adviseren voor de zoveelste keer maar eens om het modem uit te trekken. Ik krijg het vermoeden dat de benodigde gelden voor n goede dienstverlening wel eens konden wegvloeien in de zakken van Ajax en Ziggo’s tv kanalen! Zit nu al weer twee dagen te wachten op een telefoontje van ziggo dat ik zou krijgen als ze bij hun zelf het servicesysteem weer aan de praat hadden gekregen. Zal nog wel enkele jaren gaan duren denk ik!

Carola
09-06-2020

Wijziging abonnement resulteert in drama

Ik ben al jaren klant van Ziggo en wilde gewoon eens een leuke aanbieding. Abonnement laten wijzigen, 3 maanden voor € 34,95 ipv € 62,45. Hoewel het nog aan de magere kant is, toch 3 maanden minder betalen. Sinds de wijziging alleen maar ellende, te veel betalen, te weinig betalen, aanmaningen terwijl ik al die jaren nooit een incasso had gemist. Klantenservice ondertussen al ruim 15 keer gebeld en iedere keer wordt je iets anders verteld. Sommige medewerkers zijn ronduit arrogant, onbeschoft en zeer zeker niet klant gericht.

Ik heb van de 15 personen die ik heb gesproken welgeteld 3 gehad die mij fatsoenlijk te woord stonden en een oplossing probeerden te bedenken. Met standaard incasso's gaat het goed maar zodra er iets wijzigt begint de ellende.

Nee Ziggo is er niet beter op geworden, zeker nu ze met Vodafone samen zijn gegaan is helemaal arrogantie ten top. Ik ben een ex Vodafone klant en ben daar weggegaan na een paar lelijke streken die ze uit hadden gehaald. Diezelfde streken zie ik nu weer bij Ziggo, de aanmaning is betaald om van het gezeur af te zijn maar de keuze is voor mij definitief gemaakt. Ik ga weg bij Ziggo, ik heb mijn buik vol van dit bedrijf en de manier hoe je als klant behandeld wordt. Ik zal maar niet schrijven hoe ik daadwerkelijk over Ziggo denk want ik ben netjes opgevoed, laten we het daar maar op houden.

Buldog
09-06-2020

Belofte, belofte, belofte, belofte.

Na een blokstoring kreeg wij een nieuwe box opgestuurd, want de medewerker dacht eerst dat de box defect was. ( Net 2mnd een abonnement) En helaas had ze dus die box al aangemeld. Na 2 wkn doet deze box het dan automatisch niet meer. Box kon retour en als de box uitviel moesten wij even bellen dan zou deze weer geactiveerd worden. Nou dit is dus nu het probleem. Al 2 wkn geen internet. Thuiswerkende bewoners en kind met huiswerk. 20 medewerker gesproken, meerdere malen koud doorverbonden, 3 uur telefoonkosten, 20x onzin meegekregen, niemand die wat concreet weet, onbeschoft behandeld. Zouden oude apparatuur hebben, ja hoe kan dat als je net een abonnement hebt bjj Ziggo? Monteur geweest, die heeft geconstateerd dat het in de software van Ziggo ligt. Dus hij kan niets voor ons betekenen. Wil hij wel maar komt ook niet bij Ziggo door. ( hun eigen monteur?) Hij schaamt zich zelfs voor Ziggo. Hij houdt ons elke dag op de hoogte over de stand van zaken. Maar Ziggo zwijgt in alle talen! Hoe nu verder? Alleen Ziggo kan helaas bij ons nieuwe huis leveren. Denk dat ik de rechtsbijstand ga inschakelen. Ben er nu echt klaar mee. @##@@#&%##

Opzeggen !

Ik heb een ziggo abonnement aangepast naar Complete met een nieuwe NEXT box. Ik zou ook een 2e krijgen voor ons 2e toestel. Toen de deal eenmaal gesloten was kreeg ik geen 2e NEXT nbox omdat deze er niet waren. Ik heb elke maand, 4 maanden lang, gebeld of deze al op voorraad waren en kreeg telkens een lul verhaal voorgeschoteld. Nu is er notabene meen prijswijziging aangekondigt waardoor ik mijn abonnement kon opzeggen. Zo gezegd zo gedaan. Medewerker gesproken en mijn hele verhaal gedaan. Prima ik ga het voor u opzeggen. Dikt was 12 mei. U hebt wel een maand opzegtermijn meneer. Ook geen probleem. Dus een nieuwe provider ingeschakeld per 12 juni as. Omdat ik het vreemd vond dat ik nog niets van Ziggo had vernomen heb ik zelf maar weer eens gebeld. Ik kreeg te horen dat de medewerker vergeten was om dit in het systeem te zetten. Weer discussie over en weer. Nu wordt mijn abonnement beindigt per 30 juni. Hebben ze toch weer een maand extra inkomsten. Dit hele verhaal bevestigd mij maar weer dat ik er goed aan gedaan heb om Ziggo op te zeggen. Wat een waardeloze service. Ps: Beeld en internet zijn overigens prima, maar de mensen!

Sevinc
09-06-2020

Zeer slechte provider slechte internet!

Ze komen hun afspraken niet na wordt een andere bedrag genoemd en hogere bedragen v j rekening afgeschreven!

Zeer slechte internet en wifi!

Tolis
08-06-2020

Slecht internet

Al jaren alles in een klant. Echter laatste jaar is het internet een drama. Valt uit/weg doet niks. Loopt vast. Modem resetten helpt even. Alleen op 5GhZ wifi haal je hoge snelheid op de 2,4Ghz wifi is het helemaal bagger. Ook meerdere boosters door het huis, die dingen lopen ook vast en dan moet je ze eerst weer van stopcontact halen.

Tv is prima eigenlijk nooit problemen gehad.

Nu hebben wij glasvezel van KPN gekregen overweeg toch écht om op te stappen. Eerst morgen Ziggo nogmaals bellen, indien zij mij niet kunnen helpen ga ik toch echt over op Glasvezel KPN met een goeie Fritzbox.

Thom

Slechte/geen wifi

Speel met een lan-kabel. Nog steeds geen normale verbinding en hoge ping. Via andere apparaten is het helemaal niet bereikbaar.

Hamid

Slecht en onbeschoft helpdesk

Ben al 20jaar klant bij upc en daarna Ziggo.

Al 4 dagen geen email kan versturen en ontvangen,

Moeilijk contact te krijgen met helpdesk en als je iemand aan de lijn hebt wordt je heel onbeschoft behandeld.

Ze zijn helemaal niet hulpzaam!

05-06-2020

Zeer slechte service bij ZIGGO !

Ziggo. O hou op echt bagger. Fout op fout, jij betaalt maar jij krijgt de schuld.

Eigenwijs en egoïstisch personeel. Ze zijn er maar weten niets. Luisteren ook niet als je ze belt.

Eet je iemand hebt met die keuze toets is de dag voorbij.

10 personen, 10 meningen en oplossingen.

Verander er maar niets, want dan begint de armoede.

Nee er komt een monteur om u te helpen. Wachten, wachten komt niet. Corona geen monteur. Echt walgelijk. Oude Smit 1.2 module kan men niet leveren, maar werkt op tv' s van voor 2015.

Kreeg nieuwe module met pas, werkt niet. Toen weer een mediabox. Later post met doos erin. Module binnen 14 dagen retour, en abonnement word dan uit gezet. Na een week een doos gestuurd voor de mediabox. Wat is dit toch voor bagger service. Gratis pakket bij abonnement bij Vodafone/Hollandse nieuwe. Maar welke, weinig keus, en dan nog fout verwerken. Binnen 2 dagen, werd toen een maand later. Factuur klopt nooit niets van, en zeker geen adeal gebruiken, klopt niet.

VAN analoog naar digitaal twee weken geduurd.

Zenderpakket veranderen 3 dagen.

En bij foute factuur blijf een geschil. Ze geven hun fouten niet toe, en ze nemen je in het ootje.

Gratis zenders i.v.m. Corona.

Die een klein pakket heeft is dan het beste af.

Heb je een hoger pakket dan heb je geen voordeel, omdat je die zenders al ontvangt. Dus dat klopt ook al niet.

Dus bij ZIGGO moet het echt beter. Maar wie moet je dan nemen? Jij mag het zeggen.

Rowdy

Wifi Promise

Al jaren lid van deze club. Redelijk tevreden, omdat het overal wel wat is. De grootste ergernis is dat Ziggo, veel te laat de hardware vervangt. Oude rommel voor een te dure prijs. De Nextbox van Ziggo is al een giga verademing ten opzichte van de Horizon. Maar zo zou het voor iedereen moeten zijn. Niet voor weer extra betalen en een pakket erbij waar je geen gebruik van maakt. Ook de Connect Box doet niet meer wat er nu van gevraagd wordt. Slechte Wifi en soms hoge ping. (inmiddels 5 jaar oud)

Dan is er nog de afdeling help-desk. Of wel, de afdeling met studenten en een kaart om af te werken. Geen kennis van het product wat geleverd wordt. Ook nieuwe producten of bestellingen worden voordat ze verstuurd worden, niet aangemeld in je systeem. Zodat je zodra je het nieuwe modem aansluit geen internet meer hebt. Met een beetje pech( uit ervaring) heb je dan 4 dagen geen internet.

Ik help vaak oudere mensen met internet e.d. Nog nooit is het gelukt om iets van Ziggo aan te sluiten zonder dat er iets mis gaat.

Ben je wat ouder, kies dan voor XS4ALL. Met monteur. Wel wat duurder, maar ook veel minder ellende. Daar krijg je een FritZBox. Dat zou iedereen moeten doen.

Lodewijk
04-06-2020

Geen TV en geen Internet

Na opgave verhuizing nu al een week geen signaal op nieuwe adres.

Monteur zou komen en is gister “langs geweest” niet dus!

Wel 35€ voorrij kosten! wij zijn met twee man aan het verbouwen in de woning en er lopen 2 honden wij hebben niets gehoord. Hij heeft dus gewoon niet aangebeld. Nu weer een week wachten op de volgende monteur.

Waardeloos en een walgelijke bediening van klanten!

04-06-2020

Ziggo!

Je zal er internet hebben, het ligt er weer uit de tv dan. Morgen moet het weer werken.:)

Gelukkig heb ik niet daar mijn internet!

Robert Copier

Monicom Software

Rene

Drama mediabox

Net nieuw bij ziggo.

Krijg je als startpakket een upc mediabox met antieke interface.

Terugkijken werkt waardeloos, extra filmpakket werkt half en terugkijken wat er dan wel werkt stoort geluid en krijg voortdurend blokken in beeld.

Enige optie duurder abonnement afsluiten want dan komt er andere mediabox.

Nu al week in de wacht en mis telfort erg.

Die hadden voor 50 euro wél alles op orde.

Waar ben ik aan begonnen.

Marit

Ziggo onbetrouwbaar

Internet is zeer slecht en dus veel te duur. Als je hiervoor gaat bellen zeggen zij dat het komt doordat er te veel ziggo netwerken in de buurt zijn maar je betaald veel geld voor goede wifi en dit krijg je niet. Bij ziggo go, de streaming service van ziggo, halen ze te vroeg series er af. Zo zou Grey’s Anatomy bijvoorbeeld blijven tot eind juli en is dit er af gehaald op 31 mei.

Ziggo is dus erg onbetrouwbaar en ik raad het niemand aan.

Arjen

Waardeloze service

Al jaren een probleem met de mediabox i.c.m. mijn TV. Er zijn in de loop der jaren een behoorlijk aantal monteurs over de vloer geweest maar ze kunnen het niet oplossen. Wel toezeggingen maar geen oplossingen. De enige oplossingen die Ziggo weet te verzinnen koste mij geld, terwijl zij niet de service leveren die ik mag verwachten. Bah.

Albé
02-06-2020

Goed maar toch niet

Al lange tijd klant met verschillende pakketten en boxen, lange tijd geen klachten maar wanneer de klachten beginnen is het ook goed raak.Helpdesk stelt standaard vragen en .zal het doorgeven Soms ook factureren wat niet geleverd is en dan bellen voor correctie en weer wachten op de oplossing .

Feit is dat iedereen zijn stinkende best doet ,dat merk je echt maar de techniek laat ook hen in de steek

Toby
01-06-2020

Perceptie Wifi

Eens maar nooit weer!

Slechte WIFI, slecht geholpen door de diensten.

Televisie loopt niet soepel. Perfecte WIFI, je wordt genept. Gevraagde televisie pakketten verdwijnen zo weer.

Tijdens het storing melden op 1200, was de medewerker weg en werd niet terug gebeld.

Boeven zijn het

Manon
01-06-2020

Even geduld aub.

Toch jaren abonnee bij Ziggo, maar gaan nu toch maar kijken voor een overstap. Inmiddels zijn we 7 mediaboxen verder, een nieuwe (als het goed is) is onderweg. WIFI power promiss grote BS. Alleen op de beneden verdieping 80% bereik. Monteur langs geweest, tig keer gebeld. Vorige week is er door Ziggo nieuw netwerk 5G toegevoegd. Sindsdien is er geen vaste verbinding meer met o.a. pc en andere apparatuur. Wat een waardeloze service en valse beloften!

Remmelt
31-05-2020

Wel verbonden geen internet

Al een aantal weken de wel verbonden geen internet melding. de klantenservice stuurt me alleen maar door en ktijg steeds nieuwe apparatuur. want het andere is fout zeggen ze. je eord van het kastjenaar de muur gestuurd.

hoop dat overstappen een goede keuze Word

31-05-2020

Arrogantie ten top

Ziggo past regelmatig de voorwaarden aan zonder informatie. Klantenservice bellen heeft geen zin.

Hier zit eoa nitwit die zijn riedeltje opdreunt om klanten af te poeieren en ze hierdoor slechter en slechter behandeld.