Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Gini
13-06-2020

Zonder toestemming van mij geld incasseren

Maak altijd zelf het abonnementsgeld over tot 2 maanden geleden, het geld word automatisch geincasseerd door Ziggo, hier was ik niet van gediend en klantenservice gebeld ja mevrouw er is een storing geweest sorry hiervoor het zal niet meer gebeuren, wat schertst mijn verbazing deze maand wordt het geld weer automatisch geincasseerd en ook nog 2 weken voordat ik dat zelf altijd overmaak heb het bedrag dan 2 keer betaald in 1 maand, wordt ook constant van het internet afgegooid, ziggo is een slechte provider, ik raad het niemand aan met dit bedrijf in zee te gaan!

Max
12-06-2020

Geen haast om eigen fout te herstellen

Donderdagmorgen 9.30 uur werkt een monteur aan het kastje in de straat. Vanaf dat moment geen signaal meer naar ons huis. Ziggo gebeld. Ligt inderdaad aan het signaal. Wacht even af tot 12 uur, wellicht is het signaal dan terug. 12.30 uur nog steeds geen signaal. Ziggo gebeld. Alleen afspraak mogelijk met monteur voor de dinsdag. 5 dagen later! Donderdagavond geschat met Ziggo. Niet alleen geen internet, ook geen tv en smart lampen zijn niet te dimmen. Graag op korte termijn monteur! Helaas, blijft dinsdag. Maar bel de volgende dag terug, misschien is er eerder plek. Vrijdag 10.15 uur gebeld, inderdaad kunnen verplaatsen van dinsdag naar maandag. Medewerker ziet dat de 3 modems van Ziggo die op deze kast aangesloten allemaal offline zijn. Maar ja, er hebben zich nog maar 2 (van de 3) abonnees gemeld. Maar dat is wel 66%! Helaas, bij 3 meldingen is Ziggo er na 1 of 2 uur. Nog geprobeerd de zaak te bespoedigen, maar regels zijn regels. Er moeten 3 abonnees zich melden, anders kan het nog steeds een probleem zijn in de woning. Maar er hebben 3 medewerkers van Ziggo en ik vastgesteld dat het aan het signaal van Ziggo ligt. Helaas, geen beweging in te krijgen. Helaas dat ik ook een Vodafone abonnement heb en dat ik F1 wil zien, anders was ik hard gillend weg! Schaam je Ziggo. Los de problemen die je zelf veroorzaakt heb, snel op!

Herberth
12-06-2020

Wat een prutsers! Wel geld geen service!

Wat een prutsers. Door Corona verplicht thuis te werken met gezin. Signaal Ziggo zo zwak dat iedereen in dezelfde kamer moet zitten voor ontvangst. Dat werkt niet met werkende ouders en schoolgaande kinderen. Al 2 maanden bezig om een afspraak te krijgen met een servicemonteur. NIET mogelijk alleen voor zakelijke gebruikers. Wel elke maand 150EURO betalen maar niet kunnen internet naar behoren kunnen gebruiken. Ga je schamen ZIGGO!

Edward
12-06-2020

Wat een slecht bedrijf

Een drama dit bedrijf en de oplossingen zijn helemaal verschrikkelijk gewoon niet

Johnny
11-06-2020

Defecte media box ziggo

Mijn mediabox maakt een hoop herrie het lijkt of hij te warm word en de koelfan aanspringt maar dit gebeurt om de 2/3 minuten. Dit is overigens mijn 2e mediabox waarbij dit gebeurt. Eerst geprobeerd ziggo telefonisch te bereiken maar na meerdere menu's werd ik iedere x weer terug geleid naar het hoofdmenu.

Dus maar een chat gesprek gestart, na 20 min. eindelijk reactie. Ik moest hem maar goed schoonmaken was de eerste reactie, aangezien dat ook mijn eerste gedachten was had ik dit al gedaan.

Meneer zijn reactie was dat het n bekend probleem is en dat hij daar geen nieuwe box voor mag geven en dat er dit jaar nog n update komt zodat het probleem voorgoed verholpen is, met andere woorden kan ik dus nog n paar maanden met die herrie zitten?!

Toen ik zei dat ik dan maar ging overstappen naar kpn was de reactie, dat is u goed recht.

Dus ZIGGO, waardeloze producten en een nog slechtere service! Bij deze een jarenlange klant kwijt.

Jan
11-06-2020

Bezoek monteur

Een ziggo monteur durfde niet aan te bellen omdat hij bang van honden is, nu krijg ik en rekening omdat ik niet thuis was belachelijk

Harriet
11-06-2020

Duur,slecht klantonvriendelijk

Wij zijn nu zo’n 6 maanden onder de Ziggo omdat de draad van kpn die ons huis binnenkomt heel slecht is leek dit ons een goede oplossing. Maar ziggo haalt de wifi snelheid die kpn haalde over die slechte draad bij lange niet. Ze beloven 50 mbps maar halen als de wifi het uberhaupt doet vaak de 10 niet. Buiten dat is ook de humax heel traag en kunnen wij met ons abonnement niet op de humax uitgesteld kijken. Terwijl ziggo de abonnementskosten zomaar verhoogd en we nu dus nog veel duurder af zijn dan bij kpn krijgen we veel minder.

Han
10-06-2020

Veel beloven

Wij hadden al ziggo TV/ radio. Bij KPN vast bellen en internet. Dat was zo gegroeid. En met mobiel abonnement van Vodafone, raadde men aan om alles bij 1 provider onder te brengen, zou idioot veel voordelen geven voor behoorlijk minder geld. Na hier drie maanden tegen aan gehikt te hebben is de knoop doorgehakt. En wat een spijt, niet normaal.

8 dagen geleden is de router geplaatst.en drie dagen geen tv zijn we nu totaal verstoken van vast bellen en internet. Ziggo komt er niet uit en een oplossing is nog niet in zicht. Op alle fronten flut dit.

Sharin
10-06-2020

Slechte internet/wifi en slechte tv

De enige reden dat ik ziggo heb is dat kpn glasvezel nog doorgetrokken moet worden.

Het moment dat dat ik merk dat kpn hier is stap ik meteen over, al is daar een boete aan verbonden. Ik heb het ervoor over.

Ik heb sinds november ziggo internet en tv en de dag dat alles goed gaat is de dag dat ik varkens zal zien vliegen. Hopeloos!

Internet valt weg tijdens teams meetings, opgenomen films spelen af zonder geluid. Moet ik de box resetten voordat ik geluid krijg. Dit is zo slecht. Dit abonnement zou 20 euro max per maand mogen kosten.

Raytje
10-06-2020

Nooit geen Ziggo meer voor mij

Ik heb sinds 6 weken tv en internet van Ziggo een ik kan wel zeggen dat ik mij bedonderd voel

Het IP adres dat ik van hun ontvangen heb staat op een zwarte lijst en ze vinden dat hun daar niet verantwoordelijk voor zijn

Ik betaal een behoorlijk bedrag per maand voor een product wat dus niet werkt

Ben al weken met hun bezig om het op te lossen maar ze verdommen het

Nu vandaag komen ze ineens met een e-mailadres van hun waar ik mijn verhaal nog maar eens moet doen maar natuurlijk heb ik geen reactie gehad

Mat
10-06-2020

Steeds meer geld voor n slecht product

Vanaf mijn verhuizing, nu al 10 jaar geleden, is dit bedrijf niet in staat geweest om een betrouwbaar wekend product te leveren. Slechte tv ontvangst, wegvallende internetverbindingen en alsmaar hogere abonnementskosten. Nu in Coronatijd laten ze simpel weten dat ze geen monteur sturen en ja.dat kan nog maanden misschien wel jaren gaan duren! Ze sturen maar weer eens n nieuw kabeltje en adviseren voor de zoveelste keer maar eens om het modem uit te trekken. Ik krijg het vermoeden dat de benodigde gelden voor n goede dienstverlening wel eens konden wegvloeien in de zakken van Ajax en Ziggo’s tv kanalen! Zit nu al weer twee dagen te wachten op een telefoontje van ziggo dat ik zou krijgen als ze bij hun zelf het servicesysteem weer aan de praat hadden gekregen. Zal nog wel enkele jaren gaan duren denk ik!

Carola
09-06-2020

Wijziging abonnement resulteert in drama

Ik ben al jaren klant van Ziggo en wilde gewoon eens een leuke aanbieding. Abonnement laten wijzigen, 3 maanden voor € 34,95 ipv € 62,45. Hoewel het nog aan de magere kant is, toch 3 maanden minder betalen. Sinds de wijziging alleen maar ellende, te veel betalen, te weinig betalen, aanmaningen terwijl ik al die jaren nooit een incasso had gemist. Klantenservice ondertussen al ruim 15 keer gebeld en iedere keer wordt je iets anders verteld. Sommige medewerkers zijn ronduit arrogant, onbeschoft en zeer zeker niet klant gericht.

Ik heb van de 15 personen die ik heb gesproken welgeteld 3 gehad die mij fatsoenlijk te woord stonden en een oplossing probeerden te bedenken. Met standaard incasso's gaat het goed maar zodra er iets wijzigt begint de ellende.

Nee Ziggo is er niet beter op geworden, zeker nu ze met Vodafone samen zijn gegaan is helemaal arrogantie ten top. Ik ben een ex Vodafone klant en ben daar weggegaan na een paar lelijke streken die ze uit hadden gehaald. Diezelfde streken zie ik nu weer bij Ziggo, de aanmaning is betaald om van het gezeur af te zijn maar de keuze is voor mij definitief gemaakt. Ik ga weg bij Ziggo, ik heb mijn buik vol van dit bedrijf en de manier hoe je als klant behandeld wordt. Ik zal maar niet schrijven hoe ik daadwerkelijk over Ziggo denk want ik ben netjes opgevoed, laten we het daar maar op houden.

Buldog
09-06-2020

Belofte, belofte, belofte, belofte.

Na een blokstoring kreeg wij een nieuwe box opgestuurd, want de medewerker dacht eerst dat de box defect was. ( Net 2mnd een abonnement) En helaas had ze dus die box al aangemeld. Na 2 wkn doet deze box het dan automatisch niet meer. Box kon retour en als de box uitviel moesten wij even bellen dan zou deze weer geactiveerd worden. Nou dit is dus nu het probleem. Al 2 wkn geen internet. Thuiswerkende bewoners en kind met huiswerk. 20 medewerker gesproken, meerdere malen koud doorverbonden, 3 uur telefoonkosten, 20x onzin meegekregen, niemand die wat concreet weet, onbeschoft behandeld. Zouden oude apparatuur hebben, ja hoe kan dat als je net een abonnement hebt bjj Ziggo? Monteur geweest, die heeft geconstateerd dat het in de software van Ziggo ligt. Dus hij kan niets voor ons betekenen. Wil hij wel maar komt ook niet bij Ziggo door. ( hun eigen monteur?) Hij schaamt zich zelfs voor Ziggo. Hij houdt ons elke dag op de hoogte over de stand van zaken. Maar Ziggo zwijgt in alle talen! Hoe nu verder? Alleen Ziggo kan helaas bij ons nieuwe huis leveren. Denk dat ik de rechtsbijstand ga inschakelen. Ben er nu echt klaar mee. @##@@#&%##

Martin
09-06-2020

Opzeggen !

Ik heb een ziggo abonnement aangepast naar Complete met een nieuwe NEXT box. Ik zou ook een 2e krijgen voor ons 2e toestel. Toen de deal eenmaal gesloten was kreeg ik geen 2e NEXT nbox omdat deze er niet waren. Ik heb elke maand, 4 maanden lang, gebeld of deze al op voorraad waren en kreeg telkens een lul verhaal voorgeschoteld. Nu is er notabene meen prijswijziging aangekondigt waardoor ik mijn abonnement kon opzeggen. Zo gezegd zo gedaan. Medewerker gesproken en mijn hele verhaal gedaan. Prima ik ga het voor u opzeggen. Dikt was 12 mei. U hebt wel een maand opzegtermijn meneer. Ook geen probleem. Dus een nieuwe provider ingeschakeld per 12 juni as. Omdat ik het vreemd vond dat ik nog niets van Ziggo had vernomen heb ik zelf maar weer eens gebeld. Ik kreeg te horen dat de medewerker vergeten was om dit in het systeem te zetten. Weer discussie over en weer. Nu wordt mijn abonnement beindigt per 30 juni. Hebben ze toch weer een maand extra inkomsten. Dit hele verhaal bevestigd mij maar weer dat ik er goed aan gedaan heb om Ziggo op te zeggen. Wat een waardeloze service. Ps: Beeld en internet zijn overigens prima, maar de mensen!

Sevinc
09-06-2020

Zeer slechte provider slechte internet!

Ze komen hun afspraken niet na wordt een andere bedrag genoemd en hogere bedragen v j rekening afgeschreven!

Zeer slechte internet en wifi!

Tolis
08-06-2020

Slecht internet

Al jaren alles in een klant. Echter laatste jaar is het internet een drama. Valt uit/weg doet niks. Loopt vast. Modem resetten helpt even. Alleen op 5GhZ wifi haal je hoge snelheid op de 2,4Ghz wifi is het helemaal bagger. Ook meerdere boosters door het huis, die dingen lopen ook vast en dan moet je ze eerst weer van stopcontact halen.

Tv is prima eigenlijk nooit problemen gehad.

Nu hebben wij glasvezel van KPN gekregen overweeg toch écht om op te stappen. Eerst morgen Ziggo nogmaals bellen, indien zij mij niet kunnen helpen ga ik toch echt over op Glasvezel KPN met een goeie Fritzbox.

Thom
05-06-2020

Slechte/geen wifi

Speel met een lan-kabel. Nog steeds geen normale verbinding en hoge ping. Via andere apparaten is het helemaal niet bereikbaar.

Hamid
05-06-2020

Slecht en onbeschoft helpdesk

Ben al 20jaar klant bij upc en daarna Ziggo.

Al 4 dagen geen email kan versturen en ontvangen,

Moeilijk contact te krijgen met helpdesk en als je iemand aan de lijn hebt wordt je heel onbeschoft behandeld.

Ze zijn helemaal niet hulpzaam!

Piet
05-06-2020

Zeer slechte service bij ZIGGO !

Ziggo. O hou op echt bagger. Fout op fout, jij betaalt maar jij krijgt de schuld.

Eigenwijs en egoïstisch personeel. Ze zijn er maar weten niets. Luisteren ook niet als je ze belt.

Eet je iemand hebt met die keuze toets is de dag voorbij.

10 personen, 10 meningen en oplossingen.

Verander er maar niets, want dan begint de armoede.

Nee er komt een monteur om u te helpen. Wachten, wachten komt niet. Corona geen monteur. Echt walgelijk. Oude Smit 1.2 module kan men niet leveren, maar werkt op tv' s van voor 2015.

Kreeg nieuwe module met pas, werkt niet. Toen weer een mediabox. Later post met doos erin. Module binnen 14 dagen retour, en abonnement word dan uit gezet. Na een week een doos gestuurd voor de mediabox. Wat is dit toch voor bagger service. Gratis pakket bij abonnement bij Vodafone/Hollandse nieuwe. Maar welke, weinig keus, en dan nog fout verwerken. Binnen 2 dagen, werd toen een maand later. Factuur klopt nooit niets van, en zeker geen adeal gebruiken, klopt niet.

VAN analoog naar digitaal twee weken geduurd.

Zenderpakket veranderen 3 dagen.

En bij foute factuur blijf een geschil. Ze geven hun fouten niet toe, en ze nemen je in het ootje.

Gratis zenders i.v.m. Corona.

Die een klein pakket heeft is dan het beste af.

Heb je een hoger pakket dan heb je geen voordeel, omdat je die zenders al ontvangt. Dus dat klopt ook al niet.

Dus bij ZIGGO moet het echt beter. Maar wie moet je dan nemen? Jij mag het zeggen.

Rowdy
05-06-2020

Wifi Promise

Al jaren lid van deze club. Redelijk tevreden, omdat het overal wel wat is. De grootste ergernis is dat Ziggo, veel te laat de hardware vervangt. Oude rommel voor een te dure prijs. De Nextbox van Ziggo is al een giga verademing ten opzichte van de Horizon. Maar zo zou het voor iedereen moeten zijn. Niet voor weer extra betalen en een pakket erbij waar je geen gebruik van maakt. Ook de Connect Box doet niet meer wat er nu van gevraagd wordt. Slechte Wifi en soms hoge ping. (inmiddels 5 jaar oud)

Dan is er nog de afdeling help-desk. Of wel, de afdeling met studenten en een kaart om af te werken. Geen kennis van het product wat geleverd wordt. Ook nieuwe producten of bestellingen worden voordat ze verstuurd worden, niet aangemeld in je systeem. Zodat je zodra je het nieuwe modem aansluit geen internet meer hebt. Met een beetje pech( uit ervaring) heb je dan 4 dagen geen internet.

Ik help vaak oudere mensen met internet e.d. Nog nooit is het gelukt om iets van Ziggo aan te sluiten zonder dat er iets mis gaat.

Ben je wat ouder, kies dan voor XS4ALL. Met monteur. Wel wat duurder, maar ook veel minder ellende. Daar krijg je een FritZBox. Dat zou iedereen moeten doen.