Graaf
23-06-2014

Ze nemen klachten niet serieus...

Sinds ik op m'n nieuwe adres woon (nu beina 4 jaar) heb ik ziggo in combinatie met wegvallend internet. Zowel wifi als bekabeld gebeurt dit. Nu moet ik zeggen dat bekabeld internet iets stabieler is. Ik heb nu denk ik een stuk of 20x probleem gemeld.. Telefonisch als per mail. Krijg steeds dezelfde tips. (Stekker er uit halen en wachten, wifi kanaal weinigen.) oom steeds de vraag: gebruik dan alleen bedraad... Standaard is mijn wedervraag; goed idee! Maar waar zit de UTP ingang op m'n ipad, iPhone m'n iPod?

Na lang telefoneren een nieuwe modem opgestuurd gekregen! Maar hiermee zijn de klachten alleen maar erger geworden?! Ik moet blij zijn als ik een programma terug kan kijken via uitzending gemist. Maar de laatste week loopt het hele zooitje al vast bij de reclame er voor....

Vind het echt slecht dat ik +/- €60,- per maand betaal veer een paar tv zenders.. Dat werkt namelijk wel. Gratis bellen ziggo onderling hebben ze er ook al afgehaald... Ik wacht nog even. Dan kan ik overstappen. Gelukkig nu glasvezel beschikbaar! Jammer voor ziggo dat ze een klant welke intotaal 12 jaar veel geld heeft uitgegeven aan haar diensten zo laat stikken.

22-06-2014

Zeer slecht

Er is geen normale manier om Ziggo tot inzicht te laten komen. De internetsnelheid is nog geen 5% van wat ze beloven. De klantenservice is op het gratis nummer onbereikbaar en op het betaalde nummer werd ons gemeld dat het te druk was en dat we later moesten terugbellen. Ziggo doet slechts een ding goed en dat zal geen verrassing zijn. Elke maand wordt er 50+ euro afgeschreven. Mocht je ze al bereiken, dan krijg je een standaard verhaal te horen van de bekabeling in je huis. Ik ga het niet eens meer proberen. De buren hebben hetzelfde probleem als wij. Ziggo is onbetrouwbaar. Een vreselijk bedrijf.

Dirk
20-06-2014

Alles werkt uitstekend, tv internet en (mobiele) telefonie

Na jaren adsl ruim 3 jaar geleden overgestapt naar Ziggo Alles In 1 Plus. En sinds die tijd goed en betrouwbaar. Internetsnelheid uitstekend em iedere verhoging ervan ging perfect. Kreeg na een paar jaar een nieuw draadloos modem.

En sinds eind vorig jaar al 3 mobiele abonnementen afgesloten. Goedkoper dan andere providers en het werkt net zo goed.

K.Potgieter
18-06-2014

Simpelweg de beste!

Ik heb een drie in een pakket van Ziggo en werkt uitstekend, nooit last van storingen en alles werkt altijd boven verwachting! Een aanrader voor iedereen.

M Pikkerij
15-06-2014

Een dramatische internetverbinding

Ziggo internet aangeschaft allereerst geen probleem, dan gaan ze kneuzen met de internetsnelheid en dus heb ik de helft van de tijd geen internet meer... Ik zat altijd bij Orange adsl nooit een probleem nu bij Ziggo het ene na het andere probleem. Update na update ik maar bellen via mobiele lijn kost ook nog eens klauwen met geld... word je geholpen door de eerste de beste randdebiel die nog nat achter de oren is, advies probeer even een mailtje te versturen....natuurlijk doe ik! probleem, ik heb geen connectie flapdrol. afin ik ga snel opzeggen daar want dit kan ik mij niet veroorloven in de huidige tijd

Arnoud
10-06-2014

Ziggo waardeloos

Begin dit jaar TV en internet aangeschaft via Ziggo. e.a. door monteur aangelegd. Echter al snel viel steeds het internet uit. Via klachtencontactformulier wel 10 maal de problemen doorgegeven. Standaard antwoorden, alleen op de vraag of ik mijn abonnement kon opzeggen kreeg ik keer op keer geen antwoord. Ik ben het eigenlijk goed zat met ziggo en wil wel een andere provider. Kan ik mijn abonnement binnen een jaar opzeggen omdat ziggo zijn beloofde internet belofte niet kan nakomen?

Thomas
08-06-2014

Deel je snelheid maar mooi door 100

Elke maand heb je wel zo'n week waarbij je internetsnelheid eventjes een weekje vrij neemt.

Wij hebben hier het probleem gehad dat de verbinding steeds weg viel, de snelheid was overigens ook niets om over op te scheppen. Na het "interessante proces" om met ziggo in contact te komen en vijf telefoniste later had ik eindelijk iemand aan de lijn die dit probleem op kon lossen. Althans dit beweerde ze, de eerste vraag die mij gesteld werd na dat ik mijn situatie had uitgelegd was: "heeft U al geprobeerd hem aan en uit te zetten", het antwoord hierop was ja (bijna net zo vaak als de lampen destijds).

De modem was al behoorlijk oud dus ik vroeg meteen om een vervangend model. De klanten service heeft meerdere keren volgehouden dat dit niet nodig was en dat hij nog prima was, maar gaf na behoorlijk wat gezeur op en regelde een afspraak met de monteur. De volgende week kwam de monteur netjes op tijd aan, toen hij de modem ging vervangen was zijn enige reactie: "man dat ding is oud". Na de montage heeft het internet het een paar weken prima gedaan. De problemen met het wegvallende internet zijn ook niet weer terug gekomen. Wat jammer genoeg wel terug is gekomen is de wisselende snelheid van ons netwerk (zowel met als zonder draad). Wederom contact op genomen en langs de vijf telefoniste gegaan tot ik weer bij de goede uit kwam, vervolgens krijg ik weer precies het zelfde verhaal: "Al geprobeerd hem aan en uit te zetten?" het antwoord hierop was wederom ja. Dan krijg je weer te horen dat het niet aan Ziggo ligt maar het probleem bij je thuis ligt, er word gewezen op radio signalen of je hond toevallig binnen twee meter van de zender met zijn staart naar het zuiden staat. Maar na al die tijd weten we wel waar het op neer komt, je moet gewoon hopen dat Ziggo in een goede bui is, de wind uit het oosten komt en de planeten op één rij staan voor dat je gebruik kan maken van 2/3 van je internet snelheid. En als je dan een heel klijn beetje geluk hebt, kan je dan nog tv kijken ook!

05-06-2014

Kruideniersmentaliteit

wat een kruideniersmentaliteit. Ga verhuizen en ze houden vast aan 30 dagen opzegtermijn.....ik woon er niets eens meer

Waar betaal ik dan voor?

Dick-Annie
05-06-2014

Te korte garantie!

Na twee en een half jaar gaf de ontvanger( merk cisko) de geest, ik dacht hiervoor 149 euro betaald te hebben, nu moet ik weer een nieuwe kopen en daarvoor 199 euro betalen!

HN
04-06-2014

Slecht mobiel bereik

Onlangs overgestapt van Simyo naar Ziggo ivm ruim abonnement en afrekenen per seconde. Maar helaas veel last van erg slecht bereik, wegvallende verbindingen en signaal.

Klaas B
30-05-2014

Ziggo mobiel

Echt waardeloos om klanten in de val te lokken met goedkoop bellen en vervolgens data verkeer laten betalen die niet zijn gemaakt. Ik heb jaren Vodafone gehad en kwam nooit boven de 500mb uit. Nu beweren ze bij ziggo dat ik al 2x over de 1gb ben gegaan. Belachelijk... En zoals verwacht ligt het aan de klant. Oplichters zijn het...

Harmjan
27-05-2014

Prima!

Ben al jaren klant van Ziggo, en tot volle tevredenheid.

Heb tot nu toe over al die jaren, maar 1 of 2x een echt probleem gehad, en werd goed daarin geholpen met de oplossing.

Vandaag gebeld, omdat mijn snelheid erg traag was, en dat NA de verhoging. Samen met de telefonist naar een oplossing gezocht, en wat bleek: De babyfoon (met camera) gaf storing in het draadloze signaal.(wat op zich niet vreemd is, en niet de schuld is van Ziggo.)

Dus, kortom: Ik blijf nog wel jaren abonnee!

Denise
22-05-2014

Geweldig

Echt dikke pluspunten voor ziggo!

Een paar weken terug werden wij allereerst gebeld door ziggo, met de vraag of wij problemen hadden met het internet aangezien er bij ons in de omgeving veel problemen met verbindingen waren.

Wij vertelden geen problemen hiermee te hebben maar wel dat de tv op sommige zenders stoort. Vervolgens werd er gelijk een afspraak gemaakt om iemand GRATIS langs te laten komen, wat ook al na een aantal dagen gelijk kon.

Hij is nu net weg. Een vriendelijke jongen, had alle apparatuur in orde om te zien wat er aan de hand was. Kwam gelijk al met een oplossing en ondernam zelf stappen om onze huisbaas in te lichten.

Vervolgens ging hij toch ook het internet even checken en dat was toch ook niet helemaal in orde. Had dezelfde oorzaak als voor de tv, dus dat is makkelijk om aan te pakken.

Ben al erg lang klant bij ziggo. Internet en tv altijd goed en lekker goedkoop geweest. En voor het eerst klantenservice gebruikt. Zoals hierboven te lezen is, is dat ook echt een hele goede ervaring!

Maureen
21-05-2014

Opzeggen

Wij zijn in maart 2014 gebeld of wij weer klant wouden worden bij ziggo. we waren nl overgegaan naar andere provider. ziggo bood een 2 jarig contract aan met 25% korting voor het eerste jaar. Wij hebben alles-in-1. dus telefoon, tv, internet,

Het internet vind ik zeer traag maar goed, dat is zo. Nu gaan we onverwachts verhuizen en willen ziggo abb. opzeggen maar nu kan dit dus helemaal niet. bij een 2 jarig contract kun je niet opzeggen binnen 2 jaar. Je zult dan gewoon de kosten moeten blijven betalen. Komt erop neer dat we nog 1,5 jaar abb. kosten moeten betalen voor diensten die Ziggo niet kan leveren omdat we naar een gebied gaan waar Ziggo niet opereert. dit kan toch gewoon niet waar zijn. Als we dit hadden geweten hadden we never en nooit Ziggo genomen want we voelen ons nu erg beetgenomen. We zullen dus nog ruimt 1,5 jaar de kosten moeten betalen van het abbonement. Heeft iemand ervaring hiermee? of we op de 1 of andere manier toch op kunnen zeggen? Ziggo kan niet leveren op het nieuwe adres, dan gaan we toch ook niet betalen.

Crommert
11-05-2014

Storing in de ontvangst van zenders is een ramp bij klantenservice

Sinds een paar dagen komt een aantal zenders niet meer door op digitale tv.

Contact met klantenservice opgenomen omdat signaal veel zwakker is dan andere zenders. Dat stond eerder op de website van Ziggo bij de storingen maar wel met de status "opgelost"

Klantenservice begint dan met hele scripts van testen die de boel moeten herstellen. Had ik allang allemaal gedaan.

Uiteindelijk wordt gevraagd om zelfs kastjes in de muur open te schroeven .....! Dit alles a 10 ct per minuut als bezigheidstherapie. Dan wordt nog wel aangeboden om een monteur te sturen maar daar zijn weer allerlei idiote voorwaarden bij nodig. Waaronder de cijfers van je bankrekening ....... Dit lijkt toch gewoon op Banana Split !

Hopelijk reageert ziggo wel normaal op een klachtenformulier. Misschien zonder dat Radar of de Consumentenbond ingeschakeld moet worden.

Jozef
09-05-2014

Goedkoop, zeer slecht bereik

Het abbonement is goedkoop en per maand opzegbaar. Het werkt op het Vodafone netwerk en deze is op zichzelf al niet goed in mijn buurt. Ik heb ook nog eens het idee dat ik op het 2e rangs netwerk van Vodafone zit. Kennisen en familie met Vodefone hebben vaak net iets beter bereik dan mij op dezelfde locatie.

Ik ga weer terug naar mijn oude provider.

Shukria
08-05-2014

Misleiding

Ik heb alles in 1 icl. Volop bellen buitenland dus ik bel buitenland dacht gratis tenminste afgekocht maar nee blijkbaar ziggo heeft et vanaf 1april verandert ik bel sorry we kunnen niks voor u doen .buurvrouw en kennissen hetzelfde overgekomen .waarom ga je met je klanten zo om ?kunstjes uithalen om mensen te misleiden vind ik heel zwak zielig ......nooit meer ziggo mensen oppassen .

Jimmy
07-05-2014

Sterke klantenhulp

Al geruime tijd ben ik klant bij Ziggo, ik heb een 3 in 1 pakket dus zowel tv, internet als telefoon.

Hartstikke tevreden, heb recentelijk nog goedkoop een nieuwe recorder kunnen kopen. Afgelopen tijd begon mijn internet en vaste telefoon geregeld weg te vallen. Veel geprobeerd maar weinig werkte, op een avond naar Ziggo gebeld toen het internet al 1 dag weg was en de volgende dag zou een monteur komen. Het probleem loste zich vanzelf op dus de monteur afgebeld.

Recentelijk had ik hetzelfde probleem weer, alleen bleef het probleem nu wel bestaan. Wederom Ziggo gebeld en men had weer een monteur geregeld voor mij. De dag erop stond de monteur voor de deur en heeft het probleem opgelost, het 'pinnetje' van mijn kabel uit de muur was net te kort waardoor hij soms het contact verloor.

Inmiddels zijn er al enkele weken voorbij en is het probleem niet meer voorgevallen.

Hoewel ik Ziggo niet goedkoop vind moet ik toegeven dat ik vrij weinig problemen met ze heb.

Ed
07-05-2014

Ziggo laat klanten in de kou staan

Eind 2013 mijn abonnement van Ziggo aangepast van een downloadsnelheid van 60 Mbit/s, naar 150 Mbit/s. In december constateerde ik dat de downloadsnelheid geen 150 Mbit/s was maar 90 Mbit/s tevens kon ik een aantal tv zenders niet meer ontvangen. Contact opgenomen met de klantenservice van Ziggo, situatie uitgelegd en afspraak gemaakt met monteur. De monteur is netjes op de afgesproken tijd gekomen en constateert dat er op 4 meter buiten de meterkast een breuk in de kabel zit, hij kan verder niets doen en ik moet een afspraak maken om dit te laten herstellen.

Weer contact opgenomen met Ziggo en een afspraak gemaakt voor het herstel van de kabel, Ziggo maakt hierbij gebruik van een externe aannemer (Bam). Aannemer is ook op tijd gekomen, maar stelt, na wat graafwerk, vast dat hij niet bij de kabel kan komen, omdat die in het grondwater ligt. Er moet een nieuwe afspraak worden gemaakt. Ook bij deze volgende afspraak komt de aannemer op tijd, maar hij constateert dat de breuk niet op mijn terrein zit, maar op het terrein van de gemeente. Er moet een vergunning bij de gemeente worden aangevraagd.

Na enkele weken niets te hebben gehoord bel ik BAM met de vraag of zij al toestemming hebben gehad van de gemeente. Het antwoord is verrassend, nee er is nog geen aanvraag gedaan want er zijn nog wat testen gedaan. Na enkele weken weer niets gehoord te hebben neem ik maar weer contact op met de klantenservice van Ziggo, daar wordt mij verteld dat de aannemer vandaag langskomt, ik regel snel een vrije dag en wacht op de aannemer die niet verschijnt. De volgende dag neem ik nogmaals contact op met Ziggo en bij navraag blijkt dat er helemaal geen afspraak was met de aannemer, maar dat Ziggo de opdracht op die dag heeft verzonden aan de aannemer.

Na enkele weken komt er dan toch een aannemer langs en in de straat wordt de komende 2 dagen 40 meter kabel ontvangen, echter na 2 dagen wordt geconstateerd dat ze de aansluiten naar mijn kabel niet kunnen vinden (ze hebben niet de apparatuur bij zich om de kabel te zoeken) er moet een nieuwe afspraak worden gemaakt.

Na een week niets te hebben gehoord bel ik de klantenservice van Ziggo nog maar eens. Volgens Ziggo is de klacht opgelost.- Ik leg Ziggo uit dat het nog steeds niet is opgelost en geef ook aan dat de aannemer een pomp moet meenemen voor het grondwater, een machine om tegels van 1 m bij 1 m weg te halen en een apparaat om de kabel te vinden. Er wordt gelijk een afspraak gemaakt.

Op de dag van de afspraak wordt het steeds later en ik bel even naar de klantenservice van Ziggo. Tot mijn verbazing krijg ik te horen dat er geen afspraak is gemaakt want er is vergeten om de afspraak te koppelen aan een aannemer. Er wordt gelijk weer een afspraak gemaakt voor de volgende dag.

Na lang wachten komt er die dag een monteur langs van Ziggo die weer de kabel doormeet en constateert dat er een breuk zit op 4 meter en 40 meter. Hij wacht ook op de aannemer en hij probeert die ook te bereiken, maar ook dit keer verschijnt er geen aannemer. De monteur zal na het weekend contact opnemen.

Dinsdag nog steeds niet vernomen van de monteur dus maar weer de klantenservice van Ziggo gebeld, daar wordt mij verteld dat ik beter zelf een afspraak kan maken met aannemer BAM omdat dat sneller gaat, ik geef aan dat ik een contract met Ziggo heb en niet met BAM, waarop mij wordt verteld dat als een eigen monteur het niet kan oplossen het niet de verantwoordelijkheid is van Ziggo. Na dit gesprek diep adem gehaald en BAM gebeld en een afspraak gemaakt voor 12 mei. En nu maar afwachten.

We zijn nu een half jaar verder (en 8 opgenomen verlof dagen verder) maar de problemen zijn alleen maar toegenomen, mijn internet snelheid is nu 5 Mbit/s (terwijl Ziggo de snelheid heeft verhoogd naar 180 Mbit/s) een groot aantal zenders kan ik niet meer ontvangen (ook een aantal extra zenders zoals HBO) en Netflix is door het trage internet veelal niet te ontvangen

Mart
03-05-2014

Geweldige service

Vrijdag avond gebeld naar ziggo met een T.v. storing.Ik ben zeer netjes en heel snel te woord gestaan toen we er telefonisch niet uit konden komen stelde ze voor om op koste van ziggo een

monteur langs te sturen.De monteur stond op zaterdag morgen om elf uur voor de deur. hij heeft het probleem na tevreden heid opgelost. Ziggo bedankt voor de service.