Ziggo reviews

1.4
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Ronnie
18-09-2014

Klote provider

Heb al 10 mnd last van een trage internet verbinding by ziggo.Meedere keren gebeld naar ziggo werdt my steeds wat anders verteld dat ik my modem moest resseten,of dat ik van kanaal moest wisselen heb het allemaal geprobeerd en niks hielp heb gevraagd om een monteur dat ze die maar eens langs moesten sturen dat deden ze niet omdat ze dit moesten verantwoorden zeiden ze maar ze laten je wel de volle pond betalen,en de ellende die er by komt kyken heb geen goed woordt over ziggo .Ik stap straks over naar een internet provider ziggo is een klote provider die neem ik nooit meer waardeloos ,en over al geld voor vragen,

Gijs
15-09-2014

TV is niet meer te kijken na update, emailen kun je niet, telefoonwachttijd nu a

ik probeer ziggo te bereiken, TV kijken gaat eenvoudigweg niet na snelheids update, keer op keer de TV opnieuw instellen etc : wat een zeik

En als je dan wilt bellen voor hulp: ik wacht al 1uur en 23 minuten met de heldentijd - een ogenblik geduld AUB? hoe lang dan?

A.seinstra
15-09-2014

Geen reactie op mail, tel contact na 30 min nog niet opgenomen

Slechte kwaliteit bij uitzending gemist , vast lopen van tv beelden, niet stabiel !

Dave
12-09-2014

Helemaal geen reactie op vragen via contactformulier op hun website, hun systeem

Anno september 2014, wanneer ik via het contactformulier op hun site www.ziggo.nl een vraag naar hun klantenservice stuur, krijg ik bijna nooit een reactie in mijn email. Het is ongemerkt voorbij gegaan. Heel erg slechte dienstverlening!

Daarnaast als iets afgesproken wordt met een telefonische klantenservice medewerker en acties doorgevoerd zijn in hun systeem ter correctie van een fout die zij gemaakt hebben, krijg ik daarna alsnog brieven of betaalherinneringen die de fouten erger maken welke dan leiden tot mijn volgende telefonische contact met hun. Het gaat zo door. En je betaalt de 0900 tarief he. Ik denk dat zij een ontzettend slechte IT systeem hebben waarin een systeem(factuur) niet communiceert met het andere systeem(brieven genereren).

Daarnaast het opzeggen van een abonnement kan alleen maar telefonisch plaatsvinden. Wat is dat raar joh. Het moet toch per email of schriftelijk kunnen gebeuren. Kreeg zelfs van de mening van de medewerker opzegging te horen dat het beter is het probleem in sommige gevallen via telefoon met hun te bespreken. Dit gaf aan dat zij als vertegenwoordiger van Ziggo helemaal niets geeft om de schriftelijke communicatie van mij(c.q. beetje het gevoel 'Je kan zoveel contactformulier invullen en verzenden als je wilt, meneer maar we gaan het negeren hehe' oproepen). Ik heb van z'n houding echt heel veel last aangezien ik alles richting consumenten dienstverleners schriftelijk willen vastleggen als bewijsmaterie. Ik hoorde daarnaast van haar uitleg dat fouten kunnen gebeuren in iedere organisatie, met uitlatingen zoals 'Jij bent niet perfect, ik ben ook niet perfect'. (heel typisch trouwens voor het partij die fouten maakt). Zij kwam dus op voor Ziggo. Ze erkende het vervelend is voor mij die ik het 'slachtoffer' ben van hun fouten. Maar haar toon was zeker niet vriendelijk alsof het niet de schuld is van Ziggo dat ik besloten heb om weg te gaan bij Ziggo. Erg hypocriet. Het maakt je ontevredenheid met hun zelfs buiten proportioneel groter. Wel wonderlijk dat je nog z'n medewerker in dienst hebt. Z'n iemand (ik denk allemaal parttime huisvrouwen zijn of zo) verklaart dus ook wel waarom mijn vragen via het contactformulier nooit beantwoord worden. Heel vreselijke klantenservice. Het is een beetje zoals wat ik gehoord heb van kennissen die dan negatieve ervaring delen over UPC. Ik ga voortaan zodra ik leef nooit meer een Ziggo abonnement afsluiten en ik zal ook aan anderen afraden om met Ziggo in zee te gaan. Niet doen mensen als je gemak en klantvriendelijkheid waardeert. Bij Ziggo word je niet met gemak geholpen!

Frans
11-09-2014

Ziggo mobiel een doffe ellende

Hakkelend geluid voor zowel de ontvanger en als spreker. Helpdesk gebeld en gelukkig dit keer was het geluid ... Jawel hakkelend en dus totaal niet te verstaan. Ze zouden het laten nameten en het laten weten. Ik denk dat hun telefoon het niet meer doet, want ik hoor niets meer. Zij wel van mij. Ik heb 3 abonnementen opgezegd en eerlijk is eerlijk, ze restitueerden alles voor de komende maand.

A.Jansen
06-09-2014

Slecht bereik van Internet!

Zit al vanaf maart hiermee, je wordt gewoon niet serieus genomen bij Ziggo, je moet dan de modem

resetten, en that's it, en dit baat al helemaal niet met die pokkezooi van ZIGGO, zou dan ook iedereen

afraden om naar ZIGGO te gaan, wel beloftes geven maar niks doen, bij ZIGGO.

Was in het begin erg hoopvol over deze provider, maardat heeft met 100% afgenomen, nu valt op 1 dag het

wifi zeker 15 x weg.

Is toch niet normaal meer, heb ergens gelezen dat ZIGGO het wifi niet ondersteunt, ben ik blij dat ik toen niet mijn gsm aan ZIGGO heb afgesloten, dat vertrouwde ik al niet, endat blijkt al waar te zijn.

Alle providers wat ik hier lees hebben wel wat, maardan kies ik nog liever de KPN.

Heb je een beter bereik van Wifi, gelukkig verloopt mijn abonnement bij ZIGGO, dus die nooit meer!

Niels
05-09-2014

Ziggo garandeerd diensten, achteraf worden deze niet geleverd en moet ik betalen

Ik had eerst internet van ADSL KPN, hier had ik last van wegvallende verbindingen en kon daarom niet functioneel werken aan mijn internetsite. Ik heb daarna ziggo opgebeld en mijn problemen voorgelegd, namelijk de slechte verbinding met de FTP-server van mijndomein.nl en de wegvallende verbinding.

Ziggo heeft mij vertelt dat het maken van een website, dus normale verbinding met een FTP server, en een stabiele internetverbinding, de minimale diensten van een goede internetprovider zou moeten zijn. Zij hebben mij gegarandeerd dat deze problemen niet voorkomen, en zo wel dan wordt dit zo spoedig mogelijk aangepakt. Hierop ben ik overgestapt naar ziggo.

Het aansluiten van de modem was zeer gemakkelijk en heb ik zelf gedaan. Echter het verbinden met het internet lukte niet. Na enige problemen met het regelen van een monteur die niet kwam opdagen toen ik een hiervoor speciaal een dag vrij had genomen, bleek dat mij huis simpelweg niet was aangesloten op de glasvezen. De monteur heeft dit in 1 sec omgezet, na 4 dagen zonder internet was ik aangesloten.

Het uploaden naar de FTP server van mijndomein.nl ging goed en de internetverbinding bleek stabiel. Tot op een maand geleden begon mijn verbinding regelmatig weg te vallen en kon ik niet meer uploaden naar de FTP server van mijndomein.nl. De echte problemen begonnen toen ik contact opnam met de klantenservice.

De eerste 2 keren dat ik de klantenservice van ziggo belde was er een wachtrij van 45 minuten. Toen ik ze een aantal dagen later aan de lijn kreeg konden ze niks doen aan mijn wegvallende internet verbinding omdat ze niks vreemds konden waarnemen. De wegvallende verbinding was mijn probleem. Toen ik over de FTP-server van mijndomein.nl begon vertelde de medewerker dat het verbinden met FTP-servers geen dienst van ziggo is. Ik stelde dat het verbinden met FTP-servers is een doodnormale handeling binnen het gebruik van internetdiensten is, zeker als het gaat om de grootste Nederlandse leverancier van domeinen en webhosting www.mijndomein.nl.

Ziggo heeft mij valse beloftes gedaan en mij op die manier vast gezet aan een contract. Problemen dien ik op eigen kosten op te lossen via een partner van ziggo. De meest normale werkzaamheden op het internet, zoals het maken en onderhouden van een website, bij de grootste domein en hosting leverancier van Nederland, is niet of slecht mogelijk en ze stellen dat dit geen onderdeel van hun diensten is.

Ik zou niemand adviseren om diensten van Ziggo te nemen, zodra er problemen komen ben je een nummertje en ze zetten zich op geen enkele manier in om verantwoordelijkheid te dragen voor de correcte levering van diensten. In woorden bieden ze alles, waarschijnlijk krijgen de medewerkers een vergoeding per afgesloten contract ofzo.

ZIGGO=BULLSHIT

Rino
01-09-2014

Na de snelheids verhoging nu al ongeveer 2 maanden zeer slechte digitale tv!

Tja wel leuk dat de snelheid van het internet verhoogt is en dat werk best aardig als je zelf een betere router er achter zet.

Maar zinsdien is de digitale tv drama, duurt bij tv in de woonkamer zeker 10 minuten voordat het beeld redelijk wordt na inschakel en tv in de serre is helemaal geen digitale tv meer te krijgen en alleen nog de analoge...... van ziggo steeds de melding dat je de decorders naar de fabriek instelling moet terug zetten en even uit en aan........ en anders kan het aan de kabels liggen, tja lekker verhaal. altijd goed gewerkt en nu op beide tv,s problemen en dan zou ik al me bedrading moeten gaan vervangen. volgens mijn is de sterkte van het tv signaal gewoon geknepen om de internet snelheid te verhogen.

Maar dit is gewoon BALEN EN TOCH MAAR WEER OVERSTAPPEN NAAR ANDERE PROVIDER.

Selm
30-08-2014

Goed geholpen

had steeds wegvallende wifi verbinding, toen via de site van Ziggo gezocht bij storingen, daar staat "wegvallende wiffi verbindingen, als je dat uitprint, en je laptop met een kabel aan het modem koppelt kun je de stappen volgen, en channel op auto, of een andere van 1 t/m 13 zetten, bij een bepaald channel werkte het bij ons prima, al 3 weken geen wegvallende wifi gehad.

Dit alles had ik in eerste instantie zelf gedaan maar het werkte niet.

Toen de hulplijn gebeld, en de meneer van de hulplijn heeft alles samen met mij gedaan en alles goed uitgelegd, en mogelijkheden bekeken.

uiteindelijk bleek dat ik ingelogd had via internet explorer, toen adviseerde hij om via google chrome in te loggen. dat gedaan het hele bovenstaande verhaal gedaan en nu werkt het prima. Het kan namelijk zijn dat als je via een bepaalde browser inlogt dat het niet werkt.

Ik begrijp niet dat Ziggo dat niet bij iedereen doet , dan waren er veel minder boze gezichten

M Pikkerij
24-08-2014

Een DRAAAAAMAAAAAAA

Sinds die geweldige snelheid heb ik slecht tot geen bereik alles gedaan honderden euro's voor wifi ontvangers versterkers een monteur erbij... geholpen door helpdesk deze geweldige jonge dame vertelde mij dat het geen zin had om met mij over het probleem te praten en zij zou de verbinding verbreken later zouden mijn kosten worden vergoed ach jammer ik denk dat ze deze vergoeding in 2018 gaan overmaken ondertussen slechte tv ontvangst en een internet verbinding uit het jaar nul 1 advies voor nieuwe Ziggo klanten DON'T DO IT!

Sean
23-08-2014

Regelmatig geen TV ontvangst bijv.: DjazzTV

Het verbaasd mij zeer dat ik wat moet doen als Ziggo een probleem heeft, dit uit/aan zetten, dit/dat resetten en zo verder, ik overweeg dan ook Ziggo vaaerwel te zeggen en ga op zoek naar een alles in een provider.

Jasper
19-08-2014

Schandalig

Hallo

Mijn ervaringen zijn evenmin niet best. 5 jaar geleden als klant weggegaan vanwege vele storingen en omdat ik bijna elke keer langer van een half uur tot anderhalf uur moest wachten om iemand aan de lijn te krijgen.

Ben toen overgestapt naar een andere provider (waar ik op zich best tevreden mee was)

Na 3 jaar en een verhuizing rijker toch weer voor Ziggo gekozen.... Had ik nooit moeten doen! Wil nu een anderhalf jaar later mijn abonnement wijzigen ivm financiën dus hoppa even een belletje plegen.......... 2 uur gewacht en niemand aan de lijn ):-( Dus ik bellen met een andere afdeling die nieuwe klanten aan neemt en hoppa nog geen 2 minuten.... echt schandalig! nu maar wachten op reactie aangezien de medewerker eigenlijk niks voor mij kon betekenen.

Andrea
17-08-2014

Fucked Up!

Al jaren klant bij Ziggo, voorheen weinig problemen gehad behalve dat als ik naar Mijn Ziggo ga, ik de gegevens van de vorige bewoner te zien krijg ipv moojn eigen. Nu afgelopen 2 maand ontzettend vee last van uitvallend internet. Hele tijd maar de stekker van de modem eruit en 10 min later er weer in. Gaat voor eventjes goed, maar als je pech hebt ligt het een kwartier later alweer plat. Nu blijkt er iets niet goed te zijn met de modems die zij verstrekken. Wat heb ik daar aan? Stuur verdomme gewoon een nieuwe fatsoenlijk werkende modem, zijn we ook weer van het gezeur af! Ben nu aan het uitzoeke wat een betere provider is, maar overal zijn de meningen verschillend! Al kan ik je zeker aanraden om NOOIT BIJ ZIGGO EEN ABBO AF TE SLUITEN!

Cdez
15-08-2014

Klantvriendelijkheid

De afgelopen weken na jaren ineens veel problemen met Ziggo internet en of het opgelost gaat worden weet ik niet, monteur staat ook voor een raadsel. Een ding is zeker aan de klantvriendelijkheid van de klantenservice zal het niet liggen want ik ben altijd vriendelijk behandeld en dat ligt misschien ook aan mijn eigen houding en toonzetting.

Omdat mijn problemen nog niet zijn opgelost op dit moment een vijfje.

Breda
14-08-2014

Verschrikkelijk

Wij hebben thuis tv, telefoon en internet van ziggo. Over de tv hebben we gelukkig geen klachten maar de rest is waardeloos. Wifi valt geregeld uit, soms een uur maar meestal een hele dag. Resetten/stekker eruit halen heeft geen nut. Vaste telefoon ligt er dan ook uit. Wij hebben onbeperkt mobiel bellen op de Huistelefoon dus hebben lage belbundels op onze mobieletelefoons. Ziggo een aantal keer gebeld. Verschrikkelijke klant onvriendelijk personeel. We hadden eerder moeten bellen. (Hadden al 4x gebeld) Konden zelf geen probleem vinden, maar wij hadden ondertussen een telefoon die het niet deed en geen internet. Vervolgens afspraak gemaakt met veel moeite. Kon pas na het weekend. Onbetaald verlof opgenomen want de monteur zou smiddags komen. Om 5 uur nog niemand geweest. Gebeld, afspraak geannuleerd. Voor niks vrij genomen. Konden ook niet terug zien wie er dan had geannuleerd en waarom dat ons niet verteld is. Gevraagd voor een monteur in de avond zodat er niet weer iemand vrij moest vragen (voor niks). Kon niet. In onze regio (regio breda) werken ze niet savonds. Vast omdat iedereen in breda altijd thuis is overdag en niks beters te doen hebben. Eindeloze discussie gevoerd met medewerker van klantenservice die het probleem bij ons had weggelegd, want wij konden geen vrij krijgen. Gevraagd om een vergoeding van bel kosten naar Ziggo met mobiel + kosten van het mobiel bellen. Onbetaald verlof hebben we maar niet genoemd want medewerker was niet erg meegaand. Vergoeding krijgen we als het probleem is opgelost. Maar het probleem is nog steeds niet opgelost en de verbinding werd verbroken. Nu na enkele dagen nog woedend als ik aan het telefoon gesprek terug denk. Kort samen gevat hierboven. Als het ooit word opgelost zal ik het ook nog vermelden maar daar vrees ik nu voor. Wat een verschrikkelijk personeel! Laat klant niet uitpraten, voert eindeloze discussies, onbeleefd, brutaal en totaal geen inlevingsvermogen. Kortom kies nooit voor ziggo!

Tim Borg
14-08-2014

Prima

Zelden problemen, helpdesk gratis. Halen de beloofde internetsnelheid met LAN. Hun wifi modem heeft alleen wel een slecht bereik, maar dat is op te lossen met een router.

Esmée
08-08-2014

Verschrikkelijk

Het internet hapert regelmatig en is in een jaar meer dan 10 keer een dagdeel tot soms wel een hele dag weg. Het helpt dan tijdelijk om de modem te resetten, om vervolgens weer haperingen te krijgen. Het internet is ontzettend langzaam. Wij hadden iemand in huis met een ICT opleiding, wie regelmatig de snelheid etc. meette, en inderdaad 1/10 van de snelheid die we zouden moeten hebben. Wanneer ik eens in de zoveel tijd bij mijn ouders langs ga (KPN) heb ik geen problemen meer. Nu moeten wij nieuw internet uitzoeken voor deze maand, maar zou ik bij god niet weten wat er dan wel goed is.

Eric uit Utrecht
08-08-2014

Zelden problemen, super Helpdesk

Ik heb zelden problemen maar als het een keer voorkomt dan bel ik gratis naar de helpdesk en die nemen de tijd, zijn heel vriendelijk en vooral goed. Al 15 jaar heel tevreden. Top

LB
01-08-2014

Waardeloos

Ik wil mijn diensten stop zetten en de huurder van mijn appartement afsluiten. Tv en internet. Bij ziggo zegt de één we kunnen de gegevens niet wijzigen. De ander zegt dit moet per brief en weer een ander zegt dit gaat wel en incl de korting of aanbieding recorder. Omdat iedereen daar wat anders zegt en ongeveer alles bij elkaar 10 euro armer ben aan tel kosten dus inmiddels alles stop gezet! Het zou fijn zijn als de ziggo werknemers een scholing krijgen waar ze leren alles hetzelfde uit te leggen. over Internet en tv geen klachten.

C.J.
25-07-2014

Zéér goede service

Ik werd zeer goed geholpen door de klantenservice van Ziggo. Ik had geen internet en telefoon meer. Mijn modem is op afstand doorgemeten en deze bleek defect. Er komt nu bij mij een gratis monteur met een nieuw modem, deze monteur gaat pas weg als alles weer werkt. Ik kreeg zelfs nog een kleine compensatie aangeboden voor het ongemak waar ik niet op had gerekend. Dit noem ik nu echt service.