Graham

Slechtste bedrijf ooit

Slechte verbinding. Apparatuur die vaak niet werkt. Afspraken die niet nagekomen worden. Buren waren verhuisd maar mijn verbinding werd afgesloten.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Echt het slechtste bedrijf waar ik ooit een abonnement bij gehad heb.

Erg tevreden over Ziggo

Hallo,

Ik kan Ziggo echt aanraden als je geen glasvezel hebt of alleen max 23mb download met VDSL (zoals ik had) aan je deur kan halen.

Dan is Ziggo erg fijn omdat het via coax een erg snelle verbindingen kan leveren.

Ik heb wel zo nu en dan storing maar valt mee, niks meer als normaal qua storing.

Verbazend vond ik het zelf voor wat ik jaren geleden over Ziggo hoorden.

Sandra

Slechtste verbinding ooit

Sinds wij verhuisd zijn naar een kleiner dorp is t k met peren. Slechte wifi, klote router (die ze na 4x! klagen nog steeds niet willen omwisselen! Behoorlijk pissig en gefrustreerd. Ik ga mooi weg bij ziggo en lekker naar de glasvezel via een andere provider. 25 jaar ziggo gehad ( vroeger @home) maar ben er klaar mee.

Jurjen

Slechte service

Gratis monteur. Jaja, afspraak niet nagekomen. Geen monteur gezien na hele middag wachten. Gebeld met Ziggo. Ontzettend arrogant te word gestaan: De monteur is geweest om 15:30 uur. NIET DUS.

Ziggo slecht te bereiken.

Ik lever mijn ontvangen pakket direct weer in. Op zoek naar een goede provider die de klant nog weet te waarderen.

07-06-2019

Omruilen horizonbox ivm lawaai van de fan

Contact opgenomen met ziggo of ik een box kon krijgen waarbij ik de fan niet hoorde draaien. De nieuwe next was mogelijk , maar moest dan wel van abo veranderen. Of snelheid inleveren of meer gaan betalen. helemaal klaar met Ziggo

Annemiek

Nieuw modem

Verplicht een nieuw modem ontvangen en de andere moest terug

Vanaf dit moment met t nieuwe modem zeer slecht bereik slaapkamer. Ziggo niet bereid om een WiFi booster te leveren . Oude modem terug kan ook niet meer volgens ziggo . Wat een service ??

Patrick
07-06-2019

Opzeggen wordt lastig gemaakt.

Wil opzeggen na een tariefwijziging. Dat kan alleen telefonische, maar zit nu al 10 minuten in de wacht

Jack
07-06-2019

Elke dag een mail dat de storing morgen opgelost is

Geen tel, internet en tv, helemaal niets sinds dinsdag morgen 4 juni. Sms gekregen dat de storing 5 juni opgelost is. 5 juni een sms dat het 6 juni wordt, enz enz nu een sms gehad dat het 11 juni wordt. Diverse malen medewerker gesproken en zegt dat er een ‘blokstoring is’. Flauwekul want mijn buren hebben gewoon signaal. Dan maat gebruik maken van het netwerk van je buren. Daarvoor moet ik inloggen in ‘mijn Ziggo’ :werkt niet. Medewerker krijgt het ook niet voor elkaar, heeft een taak aangemaakt, maar ‘dit heeft niets te maken met hetsignaal!

Medewerker zegt niets te kunnen doen, niet eens informeren wat er nu werkelijk aan de hand is. Het is de bloody limit! Werkelijk ongehoord en incompetent. Als er verbinding is is het prima, maar owee als je support nodig hebt. De service is K!

Sam

Wi-Fi lachwekkend slecht

Het is werkelijk ongelooflijk. Om de maand zeker 1 storing en recent een nieuwe Wi-Fi versterker aangeschaft (de andere was alweer kapot), die we in de overloop hebben geplaatst. Nou, je gaat naar de zolder of naar de woonkamer en je kan alweer 4G inschakelen omdat je anders geen internet meer hebt. Ook het laden van apps of Youtube filmpjes duurt gewoon ontzettend lang, omdat de wifi gewoon lachwekkend slecht is. Dus, word geen klant van Ziggo en bespaar je koppijntabletten want voor je het weet kan je weer een monteur gaan bellen. Het publiceren van deze ervaring wordt weer een hele opgave aangezien je wifi moet hebben daarvoor.

Marc

Ziggo Next, wat een aanfluiting

Ziggo Next, begin er niet aan.

Sinds 3 weken maken wij gebruik van deze box en let wel een en al problemen.

Sinds jaren hebben wij altijd gebruik gemaakt van de Horzion BOX XL, eigelijk nooit geen problemen mee gehad, maar ja wij kregen een aanbieding om gebruik te maken van de NEXT.

En toen begonnen de problemen, geen internet, geen telefoon en geen TV.

Na elke dag gebeld te hebben, en de enige oplossing die wij kregen was een nieuwe box, zijn wij overgestapt naar een nieuwe aanbieder.

De overstap is goed gegaan maar helaas en bedankt ZIGGO K*tbedrijf ze hebben ons op onhold gezet en kunnen tot 14 JUNI 2019 geen gebruik meer maken van de NEXT omdat ze het signaal hebben afgesneden.

Ziggo.jullie hadden nooit UPC over moeten nemen, jullie kunnen de capaciteit niet aan.

Ramses

Wat een aanfluiting

Ik kamp al maanden met problemen met de horizonbox.traag, blokjes etc.

(ik heb het vermoeden, dat sinds de analoge kanalen zijn verdwenen, ziggo meer info door de kabel pompt en dat kan de huidige horizonbox het niet aan)

Inmiddels diverse monteurs gezien en nu zou, volgens de mederwerker, alles zijn opgelost met de nieuwe mediabox Next (2 maanden geleden gesproken).

Ik moest alleen even bellen en de horizonboxen konden worden omgeruild.

NIET dus.ik kan de boxen krijgen als ik een nieuw abonnement afsluit.

Alle voordelen die je hebt opgebouwd (sinds dag 1 abo bij UPC/Ziggo) komen te vervallen. (Filmnet / On demand etc)

Met een een gelijkwaardig pakket kom ik op een hoger bedrag p/mnd uit. Met de vraag of men hier iets aan kan doen, krijg ik het antwoord dat ZIGGO geen onderscheid meer maakt in nieuwe en vaste klanten en dat de nieuwe box geliefd is, is niet mijn probleem. (Ik wist niet eens dat er een nieuwe zou komen, tot de medewerker van Ziggo hier zelf over begon

Ik betaal nu €96.45 per maand en ZIGGO doet en kan zgn niets, mits ik een nieuw abbonement neem . Ronduit schandalig en in mijn principe niet acceptabel

05-06-2019

Al 1,5 jaar bezig, is echt een hopeloos bedrijf.

Na een eindeloos aantal keren bellen, diversen keren toezeggingen te krijgen kom je gewoon niet verder. Wat een ontzaggelijk lomp klantonvriendelijk bedrijf. Ik ben inmiddels gestopt met bellen. Abonnement ook opgezegd. Ook dit lukt niet. Gelukkig wel bewijs van opzegging. Loopt al weer een half jaar gewoon door. Zelfs de incasso werkt niet bij Ziggo.

Daphne
05-06-2019

Helaas geen alternatief!

Al klant sinds het nog Casema heette. Absoluut niet tevreden met Ziggo! Veel storingen/uitval van internet. Onvriendelijke medewerkers van de helpdesk. Eventuele monteur kan vaak pas minimaal een week later. Het is dat we geen andere aanbieder kunnen krijgen met vergelijkbare snelheid, anders was ik al lang en breed weg!

Joyce

10 dagen wachten op een monteur vindt ziggo niet te lang

Geen tv, geen telefoon, geen internet en dan bel je de klantenservice van ziggo. De enige oplossing die zij kunnen bieden is een monteur die over 10 dagen langs kan komen! Te belachelijk voor woorden, in deze tijd zo’n vooroorlogse oplossing bieden. En dan het totale gebrek aan beleving van de medewerker die je verder moet helpen. Blijft zijn ingestudeerde zinnetje herhalen totdat hij er zelf ook genoeg van heeft en vervolgens de verbinding verbreekt. Schandalig! Ga nooit met ziggo in zee wanneer je de keus hebt

Paul
04-06-2019

Telefoonnummer ineens.weg? Voor de zoveelste maal

Zakelijk abonnement bij Ziggo. Overgestapt van KPN met behoud van nummers.

1 nummer vorig jaar niet goed geporteerd. Omdat nummers binnen ons bedrijf zijn doorgeschakeld valt dat niet 1.2.3 op. Kwamen hier na 3 maanden achter. Schadepost van duizenden euro's.

Nummer opnieuw geporteerd. Deed het nu wel.alleen hadden ze 1 nummertje omgedraaid waardoor we nog altijd niet bereikbaar waren! Na 2 maanden en den advocaat was de zaak eindelijk geregeld.

Vandaag kwamen we er via een klant achter dat het betreffende nummer weer niet bereikbaar was. Uiteraard gechecked. Geen kiestoon.

Factuur gecontroleerd. Blijkt het nummer ineens niet meer op het abonnement te staan sinds 10.april!

Ziggo gebeld. Ja meneer.Nummer is uitgeporteerd. zonder toestemming , zonder melding. Weer 1,5 maand omzet misgelopen. En nog geen toezegging wanneer dit opgelost is en hoe ze denken dit te vergoeden.

SCHANDALIG!

Piet

Kan niet waar zijn

Modem problemen door aankoop nieuwe TV

12 dagen geen TV

De man die niet eerder weg gaat dan alles OK is

Is niet beschikbaar ik begrijp nu waarom!

Mike

Al lange tijd storingen

Al lange tijd storingen. Vaak contact gehad en uiteindelijk een monteur gekomen. Een kabel vervangen en heeft helemaal niets geholpen. Nu komt er nog een monteur en als het weer niets helpt, dan zo snel mogelijk weg bij Ziggo. Weinig positiefs te melden over de service.

Marcel
03-06-2019

Internet werkt niet op laptop.wel op gsm. Heb Ziggo alles in 1 nu 3 dagen.

Heb Ziggo alles in 1 nu 3 dagen en internet werkt niet. Kom dus ook niet op pagina van Mijn Ziggo.

Internet op telefoon werkt wel. Geeft melding dat verbinding niet wordt geaccepteerd?

Moest maar contact opnemen met de leverancier van de laptop, hoewel internet altijd heeft gewerkt onder KPN.

Ben dus al na 3 dagen er over aan het denken om op te zeggen.

Bart

Tevreden klant al 12 jaar bij Ziggo

Ik heb sinds feb 2007 UPC wat is overgegaan in Ziggo.

Ik heb 0 klachten gehad in deze 12 jaar. Ben 1x overgestapt in 2013 naar een ander pakket. Doe hetzelf pakket erbij en gaan. Was simpel. verder geen problemen.

Enig puntje is wellicht de prijs ieder jaar omhoog terwijl ik eigenlijk al 6 jaar hetzelfde pakket heb. maar goed alles word duurder

Disharmony
03-06-2019

Werkelijk alles bij Ziggo gaat fout

Ziggo zakelijke internet aansluiting heeft constant storing en geen signaal. Het inplannen van een service monteur gaat steeds verkeerd, waardoor ik meerdere malen per keer 4 uur (meer dan 12 uur in totaal) heb gewacht op een beloofde monteur die dus 3x niet is komen opdagen. Bij de 4e keer lukt het dan toch, erkend dat er een storing in de straat is, maar kan het niet oplossen. Inmiddels zit mijn bedrijf al ruim 14 dagen zonder internet ondanks dat ik een SLA met ziggo heb waarbij ze garanderen dergelijke storing binnen no time op te lossen. Uiteindelijk na 3 weken zonder internet uit noodzaak over gestapt en een schikking getroffen met Ziggo. Helaas is Ziggo de schikking niet nagekomen en begint ze +/- 6 maanden later plotseling weer geld van mijn rekening te incasseren, terwijl alles al opgezegd en bevestigd was. Kortom, een gigantische puinzooi en absoluut een afrader!