Nylow
12-06-2019

Slechte service en aanbod

Wij hebben nu zo ongeveer 3 maanden Ziggo waar bij mij letterlijk nog geen 4 volle dagen het internet en de tv samen werkte. Bij mijn ouders werkte de helft van de tijd hun tv ook al niet, maar iedere keer als ze iets kwamen maken, viel er bij alleen nog maar meer uit. Mijn tv heeft het minstens 2,5 maand niet gedaan en mijn WiFi 1 maand niet, 1,5 maand super slecht en de overige tijd matig. Sommige mensen die bij de klantenservice oppakken zijn ook nog eens enorm asociaal. Een keer zou Ziggo komen, ze hadden de telefoon van mijn zus 1x gebeld , maar niet eens bij de deur aangebeld, kregen wij een boete omdat er niet open werd gedaan, wij hebben 2/3 telefoon nummers opgegeven en twee deurbellen aan beide zeiden van ons huis. Wij hebben duizenden euro's moeten betalen om überhaupt naar Ziggo over te kunnen stappen, als wij hadden geweten dat Ziggo zo ongelooflijk slecht was hadden wij dit nooit gedaan, Wat een flut bedrijf! Iedere week van deze 3 maanden hebben we ze moeten bellen, omdat ze ook half werk verrichten. Toen ze bij mijn ouders de box en WiFi router gingen vervangen, zeggen dat het voor mij geen verschil zou zijn, ze hadden mijn tv ook een keer gewoon ontkoppeld, maar voor mij zou dat zogenaamd dan "niks uitmaken". Ziggo train AUB je monteurs en lever goede producten ipv die rotzooi die het nog geen week volhoud. Wij hebben dit nog nooit mee gemaakt bij andere bedrijven.

Robin
12-06-2019

Waardeloze horizonbox

Lang verhaal kort koop een chromecast en kijk tv via je telefoon en gooi die box in de kliko spaart je een hoop koppijn en ergernis

Kesi
11-06-2019

Waardeloze provider eindelijk stop gezet abbonemnet

Altijd problemen gehad met internet

tichmaal monteur geweest en nog steeds problemen en zeggen dat er geen problemen zijn en de monteurfactuur van mijn maandelijkse factuur afschrijven

en zo veel maandelijkse abbonemends kosten berekenen

Martijn
10-06-2019

Absoluut waardeloze provider

Absoluut waardeloze provider.

Het internet en de TV valt om de 2-3 weken weg de laatste tijd en die storingen blijven dan iedere keer dagenlang doorgaan. De eerste keer ging ik 's avonds bellen met de klantenservice. Zat ik eerst 10 minuten in de wachtrij, vervolgens neemt er iemand op en die zegt "oja, ik zie inderdaad dat alles rood knippert hier". Hij probeert mij te helpen en geeft mij enkele standaard aanwijzingen die ik moet opvolgen, zoals start het kastje opnieuw op. Terwijl ik daarmee bezig ben knikkeren ze me om precies 10 uur gewoon van de lijn af zonder iets te zeggen, omdat 10 uur de klantenservice sluit. Alle lijnen worden dan gewoon automatisch afgesloten en vervolgens belt ook niemand je meer terug de volgende dag. Vervolgens heb ik de tweede dag maar zelf teruggebeld en werd me verteld dat de enige oplossing was om een monteur langs te sturen. Dus ik vraag wanneer dit kan en graag zo snel mogelijk want we hebben helemaal geen tv en internet en ik heb internet nodig voor mijn studie. Eerstvolgende dag dat een monteur langs kon komen was over 10 dagen. Maar ze zou het doorzetten naar een escalatieteam en die zouden het sneller oppakken. Nou niet dus, die monteur kwam echt pas over 10 dagen, niks meer gehoord verder. Monteur kon het ook niet oplossen en heeft maar een nieuw kastje geïnstalleerd en vanaf beneden helemaal naar de PC's boven en op zolder getrokken over de trap heen zodat we tijdelijk internet zouden hebben. Vervolgens hebben we aangegeven dat we over zouden gaan stappen naar T-Mobile en toen hebben ze onze internetsnelheid als een soort 'straf' met 50% verlaagd. Het duurt nu nog 2 weken tot we kunnen overstappen maar helaas heeft het internet en de tv het vanavond weer begeven. Weer helemaal geen verbinding. Wat een waardeloos bedrijf. Slechte klantenservice, waardeloze verbindingen en apparatuur en ze benadelen de klanten zo hard als ze kunnen met snelheidsbeperkingen e.d. Ik zou zeggen, gewoon naar een andere provider gaan!

09-06-2019

Dit staat je te wachten als je ex ziggo klant wordt!

Weg gegaan bij Ziggo (voorheen UPC) i.v.m. 2 maanden lang storingen.

Toen allemaal spook facturen gekregen, geprobeerd met ziggo eruit te komen, werd zelfs terug gebeld door ziggo en gaven aan dat factuur door hen zelf niet te doorgronden is (dat is toch niet te geloven).

Bedragen worden op mijn ziggo gemeld zonder factuur of specificatie en er staat alleen bij: te betalen.

Bedragen die niet kloppen en waar ik over klaagt worden via sms bevestigd en dat die verrekend gaan worden, dit is ook raar want die bedragen zijn niet gespecificeerd dus waar komen die vandaan dan? ziggo is het spoor bijster.

Toen na div keren via hun helpdesk contact te hebben gehad over die facturen was ik opeens mijn telefoonlijn dood, deze was al geporteerd naar mijn nieuwe provider maar ziggo had dus een verzoek gedaan om het telefoonr. opnieuw terug te vragen, dit is al een hele rare zaak want ik was al weg.

Dit gebeurd dus tijdens het gesprek wat ik had met een ziggo medewerker.

Iemand binnen ziggo heeft dus op een knop gedrukt en dan krijg je dit, koste mijn 2,5 uur om dit op te lossen tussen mijn nieuwe provider en ziggo.

Weer contact genomen over die vreemde facturen, werd zomaar teruggebeld en medewerker melde zelfs dat hij 10 minuten ernaar heeft gekeken maar er ook niet uitkwam, ze zouden het corrigeren maar dat is allemaal mondeling dus je moet het maar geloven dat dit ook zo is.

Toch zonder bericht na een aantal dagen gekeken en wat blijk, alles is betaald als status dus dat leek goed.

Nu nog een ding, ik kreeg nog geld van hun i.v.m. borg modem maar wacht nog even af.

Maar na een paar weken weer een rekening in mijn mailbox die ook nog een heel hoog was en de maand juni ook doorberekend terwijl ik 27 mei geen klant meer was en de apparatuur ook al retour was.

Weer contact over die factuur met info hoe het in elkaar zat en had div. zaken op een rijtje gezet wat niet goed ging en of ze mij wilde bellen.

Dat gebeurde dus niet maar ik kreeg een mail dat de rekening niet klopte maar ik moest maar 102 euro betalen.

Ook dit bedrag werd niet gespecificeerd, er stond alleen te betalen en ze hadden mijn contact mail helemaal genegeerd.

Oke, nu was ik het zat en stuurde ze nog een bericht waar ik ze even de waarheid heb verteld dat dit echt niet normaal is dat ze zo te werk gaan, eigenlijk doen ze helemaal niets om je te helpen en proberen ze je over de klink te helpen en daar zijn ze goed in.

Nu komt het, ik werd gebeld na dat laatste bericht door een onbekend nr. ik wist dat dit ziggo was omdat ik daar al meer door gebeld was.

Een vrouw aan de lijn die vroeg of het uitkwam om een gesprek te voeren, nu was het zo dat ik in de stad liep dus dat kwam niet uit.

Ze sprak met mij af dat ze 2 uur later terug zou bellen.

Nu zelfs dat heeft ze niet gedaan, afspraken worden niet nagekomen, zo gaat ziggo dus te werk met zijn (ex) klanten.

Ben er helemaal klaar mee met dat ziggo, nooit en nooit meer zien ze mij terug als klant.

En dat terwijl er een medewerker was die mij zei “ ik zou het fijn vinden als we goed uit elkaar gaan, misschien zien we u toch weer terug als klant mocht het niet bevallen bij mijn huidige provider”.

En dan zo’n behandeling krijgen? Dit is gewoon pesten van ziggo, je knettergek maken dat doen ze.

Nu dit is mijn verhaal, heb ziggo ook gemeld dat ik op social media laat weten hoe ze met hun klanten omgaan en dit dus na 20 jaar bij UPC/Ziggo als klant te zijn geweest.

U bent dus gewaarschuwd, er is nog meer gebeurd met het terugsturen van de apparatuur maar dat is ook weer een apart verhaal, komt erop neer dat ze niet eens weten hoeveel apparaten je in bruikleen hebt.

Laat het hier niet bij zitten, ze zijn nog niet van me af, mijn rechtsbijstand heb ik net ook gemaild.

Mijn borg moet in ieder geval terug en ze compenseren me maar voor het afsluiten van mijn telefoon, het verkeerd verwerken van die apparatuur die terug moest en alle uren die het mij gekost heeft.

En dan nog de 2 maanden ellende met storingen en steeds weer bellen en de tijd die ik erin heb gestoken om dit te laten doordringen dat ze er een potje van maken.

San

Gebruiksonvriendelijk

Overgeschakeld van KPN naar ziggo. Wie verzint er nu dat je 2 afstandsbedieningen nodig hebt met in totaal 85 knopjes om alleen iets simpels als het 20.00 uur journaal toekijken?

Werkt prima!

Goede snelheid en bij mij werden klachten altijd snel verholpen. Ook met monteur. Al jaren tevreden. Je moet overigens de score van bedrijven op deze site met 3 sterren verhogen, want het gemiddelde ligt op 1.3 sterren of zo. Wat een zeikstralen hier.

Graham

Slechtste bedrijf ooit

Slechte verbinding. Apparatuur die vaak niet werkt. Afspraken die niet nagekomen worden. Buren waren verhuisd maar mijn verbinding werd afgesloten.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Echt het slechtste bedrijf waar ik ooit een abonnement bij gehad heb.

Erg tevreden over Ziggo

Hallo,

Ik kan Ziggo echt aanraden als je geen glasvezel hebt of alleen max 23mb download met VDSL (zoals ik had) aan je deur kan halen.

Dan is Ziggo erg fijn omdat het via coax een erg snelle verbindingen kan leveren.

Ik heb wel zo nu en dan storing maar valt mee, niks meer als normaal qua storing.

Verbazend vond ik het zelf voor wat ik jaren geleden over Ziggo hoorden.

Sandra

Slechtste verbinding ooit

Sinds wij verhuisd zijn naar een kleiner dorp is t k met peren. Slechte wifi, klote router (die ze na 4x! klagen nog steeds niet willen omwisselen! Behoorlijk pissig en gefrustreerd. Ik ga mooi weg bij ziggo en lekker naar de glasvezel via een andere provider. 25 jaar ziggo gehad ( vroeger @home) maar ben er klaar mee.

Jurjen
08-06-2019

Gratis monteur. Jaja, afspraak niet nagekomen. Geen monteur gezien na hele middag wachten. Gebeld met Ziggo. Ontzettend arrogant te word gestaan: De monteur is geweest om 15:30 uur. NIET DUS.

Ziggo slecht te bereiken.

Ik lever mijn ontvangen pakket direct weer in. Op zoek naar een goede provider die de klant nog weet te waarderen.

07-06-2019

Omruilen horizonbox ivm lawaai van de fan

Contact opgenomen met ziggo of ik een box kon krijgen waarbij ik de fan niet hoorde draaien. De nieuwe next was mogelijk , maar moest dan wel van abo veranderen. Of snelheid inleveren of meer gaan betalen. helemaal klaar met Ziggo

Annemiek

Nieuw modem

Verplicht een nieuw modem ontvangen en de andere moest terug

Vanaf dit moment met t nieuwe modem zeer slecht bereik slaapkamer. Ziggo niet bereid om een WiFi booster te leveren . Oude modem terug kan ook niet meer volgens ziggo . Wat een service ??

07-06-2019

Opzeggen wordt lastig gemaakt.

Wil opzeggen na een tariefwijziging. Dat kan alleen telefonische, maar zit nu al 10 minuten in de wacht

Jack
07-06-2019

Elke dag een mail dat de storing morgen opgelost is

Geen tel, internet en tv, helemaal niets sinds dinsdag morgen 4 juni. Sms gekregen dat de storing 5 juni opgelost is. 5 juni een sms dat het 6 juni wordt, enz enz nu een sms gehad dat het 11 juni wordt. Diverse malen medewerker gesproken en zegt dat er een ‘blokstoring is’. Flauwekul want mijn buren hebben gewoon signaal. Dan maat gebruik maken van het netwerk van je buren. Daarvoor moet ik inloggen in ‘mijn Ziggo’ :werkt niet. Medewerker krijgt het ook niet voor elkaar, heeft een taak aangemaakt, maar ‘dit heeft niets te maken met hetsignaal!

Medewerker zegt niets te kunnen doen, niet eens informeren wat er nu werkelijk aan de hand is. Het is de bloody limit! Werkelijk ongehoord en incompetent. Als er verbinding is is het prima, maar owee als je support nodig hebt. De service is K!

Sam

Wi-Fi lachwekkend slecht

Het is werkelijk ongelooflijk. Om de maand zeker 1 storing en recent een nieuwe Wi-Fi versterker aangeschaft (de andere was alweer kapot), die we in de overloop hebben geplaatst. Nou, je gaat naar de zolder of naar de woonkamer en je kan alweer 4G inschakelen omdat je anders geen internet meer hebt. Ook het laden van apps of Youtube filmpjes duurt gewoon ontzettend lang, omdat de wifi gewoon lachwekkend slecht is. Dus, word geen klant van Ziggo en bespaar je koppijntabletten want voor je het weet kan je weer een monteur gaan bellen. Het publiceren van deze ervaring wordt weer een hele opgave aangezien je wifi moet hebben daarvoor.

Ziggo Next, wat een aanfluiting

Ziggo Next, begin er niet aan.

Sinds 3 weken maken wij gebruik van deze box en let wel een en al problemen.

Sinds jaren hebben wij altijd gebruik gemaakt van de Horzion BOX XL, eigelijk nooit geen problemen mee gehad, maar ja wij kregen een aanbieding om gebruik te maken van de NEXT.

En toen begonnen de problemen, geen internet, geen telefoon en geen TV.

Na elke dag gebeld te hebben, en de enige oplossing die wij kregen was een nieuwe box, zijn wij overgestapt naar een nieuwe aanbieder.

De overstap is goed gegaan maar helaas en bedankt ZIGGO K*tbedrijf ze hebben ons op onhold gezet en kunnen tot 14 JUNI 2019 geen gebruik meer maken van de NEXT omdat ze het signaal hebben afgesneden.

Ziggo.jullie hadden nooit UPC over moeten nemen, jullie kunnen de capaciteit niet aan.

Ramses

Wat een aanfluiting

Ik kamp al maanden met problemen met de horizonbox.traag, blokjes etc.

(ik heb het vermoeden, dat sinds de analoge kanalen zijn verdwenen, ziggo meer info door de kabel pompt en dat kan de huidige horizonbox het niet aan)

Inmiddels diverse monteurs gezien en nu zou, volgens de mederwerker, alles zijn opgelost met de nieuwe mediabox Next (2 maanden geleden gesproken).

Ik moest alleen even bellen en de horizonboxen konden worden omgeruild.

NIET dus.ik kan de boxen krijgen als ik een nieuw abonnement afsluit.

Alle voordelen die je hebt opgebouwd (sinds dag 1 abo bij UPC/Ziggo) komen te vervallen. (Filmnet / On demand etc)

Met een een gelijkwaardig pakket kom ik op een hoger bedrag p/mnd uit. Met de vraag of men hier iets aan kan doen, krijg ik het antwoord dat ZIGGO geen onderscheid meer maakt in nieuwe en vaste klanten en dat de nieuwe box geliefd is, is niet mijn probleem. (Ik wist niet eens dat er een nieuwe zou komen, tot de medewerker van Ziggo hier zelf over begon

Ik betaal nu €96.45 per maand en ZIGGO doet en kan zgn niets, mits ik een nieuw abbonement neem . Ronduit schandalig en in mijn principe niet acceptabel

05-06-2019

Al 1,5 jaar bezig, is echt een hopeloos bedrijf.

Na een eindeloos aantal keren bellen, diversen keren toezeggingen te krijgen kom je gewoon niet verder. Wat een ontzaggelijk lomp klantonvriendelijk bedrijf. Ik ben inmiddels gestopt met bellen. Abonnement ook opgezegd. Ook dit lukt niet. Gelukkig wel bewijs van opzegging. Loopt al weer een half jaar gewoon door. Zelfs de incasso werkt niet bij Ziggo.

Daphne
05-06-2019

Helaas geen alternatief!

Al klant sinds het nog Casema heette. Absoluut niet tevreden met Ziggo! Veel storingen/uitval van internet. Onvriendelijke medewerkers van de helpdesk. Eventuele monteur kan vaak pas minimaal een week later. Het is dat we geen andere aanbieder kunnen krijgen met vergelijkbare snelheid, anders was ik al lang en breed weg!