Gestel
06-12-2013

In 1 woord WAARDELOOS!!!!. Je kunt alleen maar betalen betalen en betalen. En waarvoor? Volgens mij voor lucht want internet en televisie werken nooit naar behoren. We wilden eigenlijk overstappen maar toch overgehaald door ziggo om te blijven, want we krijgen een nieuw digitaal kastje met recorder. Ons was verteld dat je hier zowat alles mee terug kon kijken. Wij vonden dit wel een goed idee en een goede compensatie aangezien we al vanaf het begin abonnee zijn van ziggo. Toen we het kastje ontvingen kwamen we er achter dat je voor de 99 van de 100 zenders gewoon moet betalen. Dit was ons toen niet verteld anders hadden we ons contract niet verlengt ( met 2 jaar nog wel!). Dit was de eerste ellende. Vervolgens sinds September doen internet en tv het niet meer naar behoren. Wij betalen gemiddeld zon €110 per maand voor ons pakket. Voor zon hoog bedrag mag je wel heel wat verwachten. Dus vanaf September doen de extra zenders niet naar behoren. Bv Sport 1 daar doen alleen 401 en 402 het van. En dit is zo bij heel veel zenders waar wij extra voor betalen. We betalen voor ong 65 mbps, en er is nu al iedere keer uit de speed test gebleken dat wij maar 40 mbps hebben. Ook dit klopt niet. Nu waren we al teleur gesteld dat je voor de het nieuwe digitale kastje moet betalen als je iets wil terug kijken. Werkt ook het kastje niet eens na behoren en dat al na een paar maanden. De afstandsbediening reageert niet meer op de decoder. We hebben hier vanaf september diverse meldingen van gemaakt en nu zijn onze telefoonkosten al boven de €100 opgelopen, we zouden vanaf September een compensatie krijgen en we zitten nu al weken op een telefoontje van ziggo te wachten. En wat denk je? Nee geen telefoontje maar wel weer de volle rekening afgeschreven. Voordat ze zouden bellen zouden ze eerst een monteur langs sturen om te kijken waar het probleem lag. De monteur gaf al aan dat het probleem bij ziggo lag en gaf ons een nieuwe modem met ingebouwde wifi router. De dag nadat de monteur geweest was deed draadloos internet het niet meer. Wij de externe router er tussen uit gehaald en geprobeerd draadloos te internetten vanaf onze nieuwe modem waar dus wifi inzit. En wat denk je die doet het dus ook weer niet. Wij zitten nu al vanaf September zonder fatsoenlijk werkend internet en zonder werkende extra zenders waar flink betaald voor word.

Zo word je als klant dus behandeld die forst betaald en al meer dan 10 jaar abonnee is. Fijn is dat

Hutamaki
03-12-2013

Wat een gejank hier allemaal over een HD kastje, wat volgens sommige hier Ziggo verplicht is om te vervangen. Zoals grotesmurf22 al zegt ze zijn niet verplicht om je een nieuw kastje te geven, ze verzorgen alleen een dienst. Je krijgt toch ook geen nieuwe telefoon als deze stuk gaat na 5 jaar omdat je toevallig alles in 1 hebt aangeschaft 5 jaar geleden. En de meeste problemen ligt aan de mensen zelf met hun goedkope kabels, connectors en versterkers. En ja storing kan altijd optreden hen er zelf ook last van gehad en de volgende dag stond er al een monteur en klaar. Ligt er ook aan hoe jezelf de medewerkers te woord staat. Kreeg zelfs 5 euro vergoed omdat ik mobiel belde, waar krijg je dat nog meer vergoed? Nergens dus.

01-12-2013

Heb nu een paar dagen Ziggo mobiel, maar het bereik is waardeloos.

Thuis geen signaal, bij de klantenservice mochten ze niet vertellen van welk netwerk ziggo gebruik maakt.

Maar aan het bereik te zien zou ik zeggen vodafone.

Dat abonnement ga ik dus niet voortzetten.

Toch maar naar kpn, wel wat duurder, maar wel goed bereik.

Ineke vogels
25-11-2013

Waarschuwing!

Ziggo Aktie gratis hd ontvanger? Niet intrappen !, je ontvangt hem n.l. niet!,

Heb spijt dat ik overgestapt ben!! Ziggo komt zijn afspraken niet na, klachten worden niet afgehandeld

A. Strijker
25-11-2013

Ik heb op de naam Erica gezocht, en kwam op deze site uit. Ik walg ondertussen van die naam. Ik ben al bijna drie maanden bezig met ziggo, vanwege gewijzigde frequenties. Zelfs op de vraag naar een postadres voor aangetekende stukken geven ze geen antwoord. Belt u ons servicenummer maar, waar je drie kwartier in de wacht staat. Elke mail wordt automatisch beantwoordt door mevrouw B. Gelukkig zag ik hier meer mensen die last van haar/ ziggo hebben. Het is net of ik alleen vecht tegen een grote instantie.

A. Jans
23-11-2013

Op 11 nov. 2013 een nieuw pakket besteld voor mijn zwager. Is zonder reden door PostNL retour gezonden, z.g. geweigerd. Tot op heden weer niets ontvangen. Beloven eerst op zaterdag en nu op maandag.

Een waardeloze instelling. Kopen nu KPN Diditaal voorlopig en dan naar een andere provider.

Ziggo is brandhout.

Ruben
22-11-2013

Ik zins ik lid ben van Ziggo nooit problemen gehad met Ziggo.

Ik zelf kan Ziggo alleen maar aanraden.

Geurtje
21-11-2013

nieuwe hd recorder word defect afgeleverd na diverse telefoontjes na twee weken nog geen nieuwe

zoals 3 maal toegezegd

Jd
18-11-2013

ziggo heeft meer dan € 1000 teveel afgeschreven van onze rekening. Na maanden eindelijk toegegeven, na lang dreigen met advocaat e.d. eindelijk overeenstemming dat bedrag volledig wordt terugbetaald. Nu weken later nog steeds niets ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd, om moedeloos van te worden. Ondertussen abonnementen opgezegd en zeer tevreden over all in 1 van XS4ALL. Wil nooit meer iets met Ziggo te maken hebben! Wat een prutsers.

Bo
04-11-2013

Ik heb het gevoel dat medewerk(ster) van Ziggo een Cursus"elementaire- beleefdheid"hebben gevolg, maar geen cursus in "probleemoplossingsgericht". Feedback aan de directie van Ziggo. Een oorzaak gaat vooraf aan een gevolg. Een gevolg of effect is een gebeurtenis of omstandigheid die optreedt als resultaat van feiten en /of gebeurtenissen.Daar Ziggo voortdurend aan het verbeteren van zijn diensten werkt, kunnen problemen ontstaan zoals telefoonstoornissen of internetstoornissen.Man kan dan spreken van een causaal verband tussen de twee gebeurtenissen.Na de werkzaamheden halt man de stroom twee minuten van de modem af en zet hem daarna weer aan.Man wacht vervolgens tot alle lampjes weer branden. Man is in de veronderstelling dat man dan weer kan bellen. Dit lukte helaas niet. De hele zondag kon ik niet bellen of gebeld worden. Dan de Wifi die al sinds weken niet meer goed doet, dan komen met de tijd irritatie over de service van Ziggo. Wachten tot maandag om met Ziggo gebeld. Uitgelegd wat het probleem is. Ja hoor, een vriendelijke medewerker van Ziggo die een luisterende oor had voor het probleem. Begrijpt alles vond het ook erg vervelend maar naar een half uur ben ik nog geen stap verder gekomen. Ik vind het fijn dat zij begrip tonen, maar als zij niets aan kunnen doen, dan zie ik mij genootzaak om naar een andere provider over te stappen. Hoe vervelend het ook is .Zoek naar 10 jaar een nieuwe provider. Jammer Ziggo was goed, nooit problemen gehad. Maar sinds weken problemen met telefoon en Wifi. ERG SLECHTE VERBINDING MET TELEFOON EN WIFI.

J van raalte
24-10-2013

Opzeggen van een alles in 1 lijkt makkelijk. Alles is immers in 1.De opzegservice regelt echter NIET het opzeggen van alle onderdeeltjes uit het alles in 1 pakket. Het blijkt dat ze stiekem pakketten laten doorlopen (waar uiteraard voor betaald moet worden). Ben je daar dan uit eindelijk achter worden deze pakketten (o.a. TV) wel beëindigd, echter weer met een maand opzegtermijn.

Vervolgens hemel en aarde bewegen, aantonen dat hun opzegbevestiging onduidelijk was .Of dat ze ook een beetje coulant kunnen wezen voor trouwe klanten van meer dan 25 jaar.Inlevingsvermogen? Helaas niet aanwezig. Volledige beantwoording van de klacht? Helaas weer niet volledig.

Ik voel me beziggomieterd.

Alina
18-10-2013

opgezegd via de site in juli dus stop per 02-08-2013 bevestiging ontvangen .

na 2 onterechte afschrijvingen door Ziggo [sept en okt.] toen toch maar even gebeld met klantenservice.

Niets bekend van een opzegging bij hun terwijl ik een bevestiging heb gehad ,hun advies was rekening betalen en een brief schrijven met kopie opzegging en dan maar hopen dat ik me geld terug krijg.

dacht het niet hé, gaat wel om 3 x 72,50 laat de deurwaarder maar komen ik heb toch een bevestiging

Van der genugten
15-10-2013

na meer dan 7 jaar lid zijn bij ziggo

is nu de ontvanger stuk

nou moet ik bij ziggo een andere kopen

nou nee dacht het niet

dan neem ik een andere provider

als ik nu om de 6 maanden kom maar na 7 jaar

nee dan heb je wel een keer recht op een nieuwe ontvanger

dan zeg ik de hele mik mak op

en neem echt geen ziggo meer

K N
15-10-2013

Aangevraagd via internet, direct bevestiging ontvangen per email. Een week gebeld over de stand van zaken: "Sorry meneer, u zit niet in het systeem, u hebt zich niet aangemeld"

Opnieuw aangemeld, weer bevestiging per email ontvangen. Dag later gebeld: "Sorry meneer, u zit niet in het systeem, u hebt zich niet aangemeld".

GGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRR....wat een zooitje bij Ziggo!

08-10-2013

Kan nog steeds niet begrijpen zoveel Problemen zijn over Ziggo, alles werkt hier

prima moet ik zeggen, alleen wat ik had met die Wifispots, daarom heb ik nu ook

de sleutel bij mijn Laptop ingevoert, endat werkt ook prima.

Televisie hadden we al goede ervaring over, nu alleen de rest nog, dan ben ik echt

tevreden bij KPN was het in het begin ook altijd geen verbinding met Internet of telefonie!

Jullie hebben voor zover een tevreden klant Ziggo.

We waren ook eerst skeptisch, maardat valt nu mee.

Heb ook al andere nieuwe klanten bij jullie bezorgd voor Ziggo!

A.Jansen
08-10-2013

Mijn ervaring is met Ziggo dat ik tevreden over televisie en Telefonie ben, met televisie heb ik

nu alle zenders wat ik besteld heb, alles werkt na behoren, alleen het internet, heb nu de

wifispot uitgeschakelt dan werkt het internet matig, alleen als je bij Facebook een drukke

site hebt, gaat de ontvangst erg achteruit, gevolg dat je wegvalt met internet, hier moet Ziggo toch

iets aandoen.

Verder hoop ik dan dat het welkomskado niet lang meer op zich laat wachten, dan ben ik tevreden!!

07-10-2013

Wij zijn pas ook overgestapt van xs4all naar ziggo .

Nou wij hebben niks geen klachten alles verliep prima.

Niks geen problemen tot nu toe niks geen klachten.

Wij hebben nu ongeveer 3 maanden tot op heden als er onderhoud is of wat dan ook

word je altijd ruim van te voeren geinformeert .

TOP

30-09-2013

Geen Internet nemen van Ziggo. Om de haverklap heb je geen Internet verbinding meer. Heel irritant!!! Goedkoop is uiteindelijk duurkoop geworden.... Nu snel nieuwe provider vinden!

Herman
27-09-2013

Lang verhaal kort;

- Na lange bestelprocedure niet de juiste HD Recorder ontvangen.

- Na terugzenden de juiste maar een gebruikte/beschadigde HD recorder ontvangen (en zonder smartcard)

+ Na de vele telefoontjes (lees: frustraties) dan maar geannuleerd, daarbij vriendelijk te woord gestaan en spontaan een maand abonnementsgeld ontvangen ter compensatie.

- Hoewel geannuleerd toch gefactureerd.

- Mail hierover naar het in de factuur genoemde adres (ziggo.contact@ziggo.nl) zal niet worden beantwoord omdat het een noreply adres is. Noem het dan noreply@ziggo.nl !

Jasper Rietman
22-09-2013

Ik moet even iets delen; ik heb nu HD tv bij ziggo ik wil graag interactieve tv ik heb ziggo hierover ook gebelt met de vraag of het voor mij als bestaande klant ook mogelijk is. Ja dat is mogelijk meneer maar dan moet je wel voor het kastje betalen. Betalen?!? ja meneer. Ik heb als bestaande klant al veel te veel betaald en dan kan er nog niet eens zo'n kastje af. Het enige wat ik wil en heb gevraagd is een kastje maar dat is dus niet mogelijk. Ik heb nu een aanbieding gezien bij een andere provider interactieve tv 42.50 pm en dat is nog zonder korting ik zou de eerste 6 mnd 15 euro korting krijgen. Als ik uitga van mijn huidige abbo 89.90 pm - 42.50 = 47.40 wat mij het pm zou schelen!! daarnaast krijg ik 6*15 euro korting dat is 90 euro korting. Dat betekent dat ik er op jaarbasis 568.80 op vooruit ga plus 90 euro korting totaal 658.80!! en dan krijg ik ook nog interactieve televisie het enige wat ik krijg is een jaarcontract maar ja dat is het mij wel waard zelfs als ik zou laten uitbreiden ben ik een stuk goedkoper uit ookal zyn de extra zenders zoals film 1 en sport 1 landelijk bepaald. SORRIE ZIGGO MAAR IK STAP OVER!!!