Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Internet is echt een drama, verbinding ligt er voortdurend uit en het ligt allemaal aan mij.... terwijl ik geen nitwit ben en met andere providers weinig tot geen problemen heb ervaren. Ga overstappen en raad internet van Ziggo af.
Ik hoop dat dit iedereen leest alvorens een afspraak te maken met de monteur van ziggo. Op 10-2-14 had ik een afspraak met de monteur van ziggo ze zouden tussen 08:00 en 13:00 komen ( wat al belachelijk is de mensen zo lang thuis laten wachten) maar goed, ik heb gewacht tot 12uur omdat ik al nattigheid voelde en toen mijn telefoon gepakt om te vragen of er iets fout gegaan was, dit was niet het geval en moest nog maar even geduld opbrengen 13:30 nog niemand en opnieuw gebeld met de klantenservice van ziggo daar kreeg ik iemand eraan die zei tegen me dat ik nog maar tot 14:00 wachten moest en zij beloofde dat er nog iemand langskwam uiteindelijk kreeg ik in dit gesprek te horen dat het er iets fout was gegaan en er vandaag geen monteur meer langs zou komen dus voor niets 6 uur verlof moeten afgeven en dit ging me te ver iemand 6 uur laten wachten, en moest immers gaan werken omdat ik dus uiteindelijk maar 4 uur verlof had, na te laat te zijn aangekomen op mijn werk gebeld en wilde het goed met me maken dmv de 11-2 iemand langs te sturen, vraag me af hoe ze daar op klantenservice plannen maar ik denk niet dat de medewerkers gewoon weg kunnen blijven en zo ook op mijn werk!!! Schandalig dat ze niet eens contact op nemen met een klant die in zijn/ haar recht staat en het proberen op te lossen al is het maar proberen en btw ik snap best dat jullie als bedrijf de klantenservice niet zo hoog in de vaandel hebben staan en dat jullie de afdeling bestellingen belangrijker vinden!!! En voor ieders info Google eens ziggo monteur niet komen opdagen zijn er best veel en die veroorzaken lange wachttijden als jullie naar ziggo bellen!! Misschien dat ziggo toch nog contact wil opnemen fabioconcu@hotmail.com
Een maand geleden met ziggo afgesproken dat ik een pakket voor internet en TV zou aansluiten. De monteur kon na 5 dagen komen en kwam op de afgesproken tijd. Tot zover alles prima.
Wij hadden een abonnement afgesloten met korting in de eerste 6 maand van het contract, na 3 dagen opgebeld om dit te wijzigen naar hun actie met de xbox 360. Dit probeerde ik te regelen via hun klantenservice. Toen ik na een kwartier wachten eindelijk iemand aan de lijn had, kon die jongen mij niet goed helpen. Hij zette mij even in de wacht en zou binnen enkele minuten terugkomen. Dit is niet gebeurd, is heb toen een kwartier gewacht en maar opgehangen want er gebeurde niets. Toen ben ik langs hun klantenbalie geweest. Hier moesten nog een aantal gegevens gewijzigd worden want die hadden ze niet goed in hun systemen gezet.
Daar werd aangegeven omdat het abonnement nog maar enkele dagen liep dat het geen probleem was het te wijzigen. We zouden binnen 3 weken een code krijgen waarmee we de xbox konden aanvragen. Na 3 weken wachten niets gehoord, dus weer even gebeld met ziggo. Weer lange tijd in de wacht, en na even met een medewerker gesproken te hebben weer in de wacht gezet voor 12 minuten.
Weer naar de klantenbalie gegaan om te vragen hoe het stond met de code, daar werd aangegeven dat er een achterstand was waardoor het nog even kon duren. Na aandringen kon er toch een tijdbepaling worden aangegeven. Weer twee weken wachten terwijl er binnen 3 weken een code zou komen. Dit moeten we nog even afwachten.
Maar nu kreeg ik vandaag ineens een mail dat het abonnement met een euro zou worden verhoogd. Dit is niet afgesproken en niet in het contract gezet. Zo kan een bedrijf wel heel makkelijk geld aftroggelen van hun klanten, Je kan als bedrijf toch niet zomaar de abonnementen verhogen?
Heel slechte service,
Geen goede communicatie,
Lang wachten.
Medewerkers zijn niet beleefd aan de telefoon
Zodra dit abonnement is afgesloten zoek ik snel een andere provider op want zo hoort het niet.
Wie kan mij helpen? Ik krijg constant netwerk fout in beeld als ik de interactieve tv probeer op te starten.Na eindeloze telefoontjes met ziggo nog niks wijzer.Afspraak met een monteur gekregen wordt op de dag afgeblazen wegens een langdurige storing in mijn gebied.Advies: kijk het 2 weken aan ! Voor de rest nooit problemen met ziggo gehad.dus dit is toch teleurstellend.
ikwou graag klant worden van ziggo,het lukt maar niet heb het 2 jaar geleden ook al eens geprobeert.
als ik mijn postcode intoets dan kan ik ziggo niet krijgen,mijn buren hebben ook ziggo de groene kabel zit ook in mijn huis als ik de kabel in de tv doe heb ik beeld heb nu kpn interactieve tv,alles uitgelegt bij ziggo komt in orde zeggen ze,ze zouden vandaag bellen hebben ze niet gedaan,geloof dat ik maar bij kpn blijf
Wat een drama bij ziggo. Regelmatig geen internet of valt tv signaal uit. Ben al aan het kijken voor een andere provider. sinds de email verandert is ontvang ik ook regelmatig geen email
Wekelijks krijg ik zowel zakelijk als privé analoge post van Ziggo. De ene aanbieding na de andere. Dus dan ga je verstandig eens kijken wat voor bedrijf Ziggo is. Bijvoorbeeld naar de tevredenheid naar klanten. Na dit alles gelezen te hebben blijf ik lekker trouw bij XS4all. Die hebben tenminste respect voor hun klanten. Er zijn nauwelijks storingen en de verbindingen zijn prima. Dag Ziggo! Mij krijg je niet te pakken, haha.
In de tijd van de postduif was reaktie op een klacht van de klant sneller. Als je het al voor elkaar krijgt om binnen een redelijke tijd iemand van de klantenservice ( a € 0,10 per min) aan de telefoon te krijgen, heb je gewoon veel geluk. Maar.... dan komt het. Er wordt naar je geluisterd en dat was het dan. Als je samen met de medewerker de klacht hebt doorgeworsteld, vooral als het iets technisch is, weet de medewerker zich geen raad, wordt je doorgeschakeld naar .... Juist niets. Als je dan maar weer opnieuw belt, blijkt er niets van je gesprek in het klantvolg systeem te zjin geplaatst. Dus weer het hele verhaal weer opnieuw a € 0,10 per minuut. Op een gegeven moment de moed opgegeven en gaan reageren via de mail. Dit werkt perfect. Al zeer snel kijge je van Erica Bloem een bevestigings mail terug. En daar blijft het bij. Er gebeurt weer niets. Het maakt ook niet uit wat je in je mail schrijft en of je bereikbaar bent via telefoon of mail. Er gebeurt niets. Dan opeens na heel veel tijd krijg je, een mailberichtje van een medewerker, dit keer niet anoniem, maar op naam. De inhoud van de mail klopt van geen kant, maar dat doet er niet toe. Ziggo geeft aan, u als klant bent onbereikbaar voor ons, wij hebben ons best gedaan om met u in contact te komen, maar dat is niet gelukt. Ongeloofelijk. Mijn mobiel en internet zijn van ziggo. Hoe zo niet kunnen bereiken? Afin, het mailtje geprobeert te beantwoorden. Je denkt, eindelijk gaat iemand zich persoonlijk inzetten voor mijn klacht. Nee dus. Je kan alleen maar reageren naar de anonieme klantenservice. Het gevolg is, na weken wachten op antwoord, maar weer eens bellen. Wat wordt er gezegd? Mailbericht van u? Nee hoor. Als u een klacht heeft moet u even bellen of mailen. Ik krijg wat van die stomme dozen aan de telefoon. Ik heb je aan de lijn schat ik spreek met je en ik heb een klacht over de klachtenservice. Hoe moeilijk kan dat zijn?
Wel heel moeilijk bij ziggo. Ik heb besloten om het geheel maar uit handen te geven en een advocaat in te schakelen. Misschien wil ziggo dan eens iets van zich laten horen en heel misschien iets te gaan doen aan mijn klacht en komen met een adequate oplossing.
Wat veel negatieve reacties op Ziggo, een beetje kinnesinne is dit wel, waarom dan Ziggo aangevraagd?
Zeker het voordeligste abonnement, (in principe zijn alle aanbieders even duur) lees ook eens de positieve reviews en kom er dan achter dat goedkoop soms duurkoop is!
Mijn ervaring is sinds ik aangesloten ben op Ziggo (jan. 2005) positief te noemen. Afgelopen weekend geprobeerd of ik mijn digitale Humax decoder/recorder aan kon sluiten op mijn TV via HDMI, na het wijzigen van vele instellingen een zeer negatief resultaat, alle kanalen waren weg en met geen mogelijkheid was meer digitaal te kijken. Op maandagmorgen Ziggo gebeld, het was erg druk en mij werd verzocht om op een later tijdstip terug te bellen.
In de loop van de maandagmiddag weer eens geprobeerd om de servicedienst aan de telefoon te krijgen, ik was de 2e wachtende, dus binnen 5 minuten contact. De servicemedewerker is met mij alle mogelijke stappen doorgelopen, heeft nog tussendoor met de technische dienst het probleem doorgesproken.
Advies: om toch maar een technicus te laten komen, woensdagochtend stond Ziggo op de stoep.
Een ervaren monteur beoordeelde de klachten als een normaal veel voorkomend verschijnsel, maar wel door het verkeerde gebruik van de (vele) instellingen, de oorzaak was snel gevonden en de HDMI instelling is door de monteur perfect aangesloten.
Slechte ervaring(en) met Ziggo, nou ik NIET, zelden heb ik zo'n snelle en kosteloze service gehad, dus prima producten en een excellente service van deze kabelmaatschappij.
Al meer dan 10 jaar trouwe betalende klant bij Ziggo!
Duur product - maar altijd erg tevreden geweest over de kwaliteit en service. Maar sinds 2013 begonnen mijn negatieve ervaringen met zowel TV als Internet en dan met name de gewijzigde facturatie/incassoprocedure. Er zijn sinds 2013 ook regelmatig storingen in de service en niet altijd kunnen die worden opgelost door de router te rebooten. Na dus meer dan 10 jaar trouw ~60 euro per maand te betalen is er bij mij voor het eerst een incasso niet gelukt vanwege een geskimde bankrekening.
Factuur was ipv op 18e van de volgende maand op de 20ste door mij betaald. Kreeg meteen EURO 12,50! aan de broek bij de volgende facturatie voor het te laat betalen van de factuur van de vorige maand!!! Heb de klantenservice gebeld om eea uit te leggen (45 minuten aan de lijn) en heb dat toen maar opgegeven. Daarna via email formulier de klantenservice bereikt, die verontschuldigde zich voor het lange wachten aan de telefoon want er was juist op die dag een grote storing geweest en alle medewerkers moesten zich daar op richten. Anyway, proberen uit leggen wat de oorzaak van de late incasso was. Geen enkel begrip, ook niet dat ik al meer dan 10 jaar trouwe Ziggo klant ben maakte geen enkele indruk. Dan krijg je als bedrijf een dikke middelvinger van me. Van de 9 die ik Ziggo gaf in 2012 krijg je nu een dikke 5 van me Ziggo. Als je je trouwe klanten zo behandeld dan zal je churn lekker toenemen.
Beter jezelf!
Ik ben nog van de week een uur of wat bezig geweest de nieuwe modem van Ziggo te activeren. Een ramp. Tot overmaat van ramp is gewoon op postcode je activeringscode op te vragen via de (mobiele) telefoon.
Dat hadden ze in het 80 pagina's telende gebruiksaanwijzing wel vergeten. Daarnaast kreeg ik gisteren een mailtje dat er tussen 1:00 en 6:00 werkzaamgeden zijn binnenkort. Net krijg ik er weer 1, de dag er op weer werkzaamheden. Voorheen was het Multikabel (overgenomen door Ziggo) en toen hadden we vrijwel nooit storing laat staan werkzaamheden. Ze zijn dusdanig incompetent dat ze een eigen storingswebsite hebben (en hoe kom je daar als je geen internet hebt?) Gelukkig heeft altijd wel iemand met een smartphone met mobiel internet.
Wellicht heb ik heel veel geluk gehad als ik andere verhalen hier lees, maar mijn ervaringen met de klantenservice van Ziggo zijn meer dan goed. Ik heb in de afgelopen paar jaar meerder malen een probleem gehad met zowel internet, televisie als interactieve TV. Voor de duidelijkheid, deze onderdelen werken meestal gewoon prima en zoals het hoort. Maar de keren dat er wat aan de hand was, ben ik uitstekend geholpen door de helpdeskmedewerkers. Het probleem is telkens op een vriendelijke en goede manier opgelost. En in een enkel geval ging de medewerker veel verder dan de Ziggo service en heeft zij een probleem met mijn interne netwerk in een paar minuten opgelost.
Voor mij zijn deze ervaringen de voornaamste reden (zelfs boven de door mij ervaren stabiele kwaliteit van de producten) om nog niet eens verder te willen kijken naar alternatieve leveranciers. Ik weet niet eens of er goedkopere leveranciers zijn, en dat hoef ik ook niet te weten. Ik ben gewoon 100% tevreden over de totale dienstverlening.
Het enige waar ze wel wat aan zouden mogen veranderen is dat ze de "welkomstaanbiedingen" voor nieuwe klanten ook beschikbaar zouden moeten maken voor bestaande klanten. Het is een beetje flauw om iemand die voor 1 jaar een contractje tekent te overladen met aanbiedingen terwijl iemand die jaar na jaar trouwe klant is het nakijken heeft.
Valt het u ook zo op dat de commentaren over Ziggo of wel een 2 danwel de maximale score verkrijgen? Ik krijg toch ernstig het vermoeden dat er hier af en toe wat (betaalde) zeer positieve scores worden toegevoegd in opdracht van dit bedrijf om de scores toch nog enigszins op redelijk (?) peil te houden.
Zelf: niets dan slechte ervaringen. Nog voordat er een aansluiting is gerealiseerd heb ik reeds besloten niet verder in zee te gaan met dit bedrijf en alle contracten etc te annuleren. Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen en je niet in deze slangenkuil te begeven. De belangrijkste reden voor mij was dat men een contract probeerde aan te smeren op een valse manier die niet door mij gecorrigeerd kon worden. Daarbij had men blijkbaar buiten de waard gerekend...!
Ik ben zeer ontevreden via ziggo internet aangevraagd voor mijn moeder van 81. Erzou een monteur langskomen tussen 13.00 en18.00 uur. Toen mijn moeder om17.50 uur belde kreeg ze te horen dat het nog geen 18.00 uur was, achteraf bleek dat ze niet eens een afspraak hedden gepland. Nadat de monteur een week later wel kwam volgens afspraak blijktbij vertrekhetgeluid op de tv en radio niet meer te werken. Reactie vanziggo; " daar gaan wij niet over......"daar moet eenaudiomonteur voor ingeschakeldworden.
Ziggo is schandalig bezig.
Jammer dat je geen sterren in de min kunt. Plaatsen
Met Ziggo heb ik op 2 verschillende adressen zeer slechte ervaring. Ik raad iedereen ten zeerste af ooit met Ziggo in zee te gaan.
Op adres 1: heb ik mijn abonnement opgezegd, hier ook bevestiging van ontvangen en vervolgens een half jaar later een aanmaning voor ongeveer 500 EUR voor het zogenaamd niet betalen van het abbo (dat dus al opgezegd was). Incassobureau aan moeten schrijven om dat kwijt te schelden. Vervolgens een jaar na afmelden nogmaals een incassobureau, dit keer rond de 2000 EUR. Zelfde verhaal. Ik ben in totaal denk ik wel 8 uur en veel stres kwijt geweest om volledig van Ziggo af te zijn op dat adres.
Op adres 2: in een klein dorp (waar mijn ouders wonen) ongeveer 10 jaar lang Ziggo gehad. TV is bagger: vaak storing, sinds dat digitaal geworden is. Nieuwe decoders moet je als vaste klant aanschaffen (nieuwe klanten krijgen hem gratis). Hier is volgens de klantendesk niets aan te doen. Verder valt regelmatig uren/dagen lang de telefoon en internet weg. Het modem moet dan gereset worden voordat het weer werkt. Hier hebben we ook al jaren lang last van. Heel vaak studenten die bij de klantenservice werken aan de lijn gehad. Die hebben geen flauw benul van technologie. Regelmatig zijn er nieuwe kabels toegestuurd als "oplossing" (helpt natuurlijk niks) en er is een keer een monteur langs gekomen. Je raad het al: hielp ook niets. Eergisteren voor de 100ste keer gebeld met de klantenservice met de smeekbede of ze nu toch a.u.b. eens een nieuw modem konden sturen (inruilen!) om eens te kijken of dat misschien zou kunnen helpen. Maar dit was niet mogelijk, want meneer kon niet in de computer zien dat er een storing was (die was er op dat moment natuurlijk ook niet; het is een sporadische storing durrrrr).
In andere woorden; een absoluut waardeloos bedrijf als het op klantenservice aan komt. Als je technische problemen hebt bij Ziggo zullen die nooit opgelost worden en administratief zijn ze ook niet echt vaardig te noemen.
Ik kan niet meer dan zeggen dat ik super tevreden ben over Ziggo. En ook aan de helpdesk word je goed geholpen. Voor mij niets anders meer dan ZIGGO in huis.
Ik heb gemengde ervaringen met Ziggo , Echter deze keer ben ik geshokt , mijn huis is afgebrand, door dat ziggo's modem(de nieuwe) kortsluiting heeft gemaakt en zo de tv kon ontploffen, ik heb zed it gelijk laten weten ook dat ik een oplossing verwacht en mn abbo 3 maanden stop zet ivm geen huis hebben ..
Ze reageren niet helemaal niet
zeer kwalijk want deze brand heeft nu alleen mn huis gekost maar had hel anders af kunnen lopen
de nwe modems zijn niet veilig dat is duidelijk maar ziggo? die laat niets weten helaas
vanwege deze heftige ervaring en het uitblijven van een reactie geef ik n slechte score
die had hoger kunnen zijn als ziggo gereageerd had en met oplossing was gekomen
ik heb al zeker 7x met jullie gebeld over dit probleem zeer traag internet en valt steeds uit ...in een open woonkamer na ca 4*5meter geen verbinding.
steeds weer een andere aan de tel maar konden er ook niets van maken.
alle instellingen en kanalen samen met ziggo proberen aan te passen ook niets werd alleen maar trager,,op kanaal 1 was de beste ontvangst maar ook traag.
laatste oplossing volgens de man aan de telefoon service plus bellen a0.65 ct per minuut ex telefoonkosten...
na een lange tijd zij deze ook al dat hij het ook niet meer wist en verwijst me weer naar klantencervice ziggo..
dus nu nog steeds geen oplossing.
het ergste van alles is nog wel dat steeds de telefoon verbinding met ziggo hulplijn werd onderbroken en ik steeds weer opnieuw terug moest bellen...
ik ben net een maand klant bij ziggo en heb er nu al spijt van dat ik ben overgestapt....
ik kijk er nu al naar uit als het opgezegd kan worden......
tv en telefoon zijn tot nu toe wel goed......
wiel
Alleen maar goede ervaringen met Ziggo!
Ik ben elke keer wanneer ik ze nodig, had heel snel en vakkundig geholpen.
De wachttijden zijn meer dan acceptabel en de kennis van de mensen die helpen voor mij ruim voldoende