Gcornelus

25% meer internet speed

Gisteren een E-mail van Ziggo. Jouw internet snel gaat met 25% omhoog. Modem even uitschakelen en na een paar minuten weer inschakelen als je direct van je opgewaardeerd internet snelheid wil gebruiken. Staat er. Verschillende keren geprobeerd en de snelheid getest, maar nope, De snelheid van internet gaat niet 25% omhoog zoals Ziggo heeft beloofd. Waarvan akte

Tonny

Opzegging abonnement

5 april heb ik mijn Ziggo abonnement opgezegd. Het zou 7 mei opgezegd worden. Ik heb om een bevestiging gevraagd, en tot nu toe nog steeds niet ontvangen. Ik heb naar ziggo gebelden die vertelde me dat het inderdaad opgezegd is maar dan op 9 mei, en dat ze de bevestiging 5 april per mail hebben gestuurd. Ik zei dat ik niets heb ontvangen en dat ik het graag nog eens opgestuurd wil hebben. Tot mijn verbazing krijg ik als antwoord dat dit niet kan, omdat ik opgezegd heb. Ik wil gewoon ter bevestiging een mail. En nu kan dit niet meer omdat ik opgezegd heb. Dat de datum van 7 naar 9 mei is verzet klopt ook. maar dat vind ik nog niet zo erg. Graag een oplossing hiervoor

Tal

Storingen

De afgelopen maand meerdere dagen thuis maar ook op kantoor geen internet! Van de afgelopen 30 dagen zeker 6 dagen grote dagdelen storingen. Proberen je af te schepen met een compensatie van € 30,-. Kortom, waardeloze uptime internet en schofterige klantenservice. Ben helaas privé en zakelijk klant bij deze "club". Meerdere internetaansluitingen, meerdere telefoonaansluitingen en enige service is ze onbekend.

Theodore
16-04-2019

Bagger internet

Er wordt gezegd dat je 100 mb/s krijgt, maar als ik op mijn PC de stats bekijk kom ik op wel geteld 0,98 mb/s uit! Dank voor dit vuilnis wat zij internet noemen.

Marieke
15-04-2019

Monteurs komen tot twee keer toe niet aan de deur

Mijn moeder heeft tot twee keer toe een afspraak gemaakt met een monteur. De eerste keer is deze niet aan de deur geweest. Hij heeft geen briefje achter gelaten en heeft het gegooid op het feit dat mijn moeder slecht horend is. Ze heeft de hele dag naast de deurbel gezeten. De tweede keer is de monteur (ditmaal een andere) ook niet aan de deur geweest. Hij zegt haar op haar mobiel te hebben gebeld, maar ze heeft geen gemiste oproepen. Ook lag er wederom geen briefje in de bus. Mijn moeder woont op een hof, dat moeilijk bereikbaar is en men moet in de straten erom heen parkeren. En daar heeft niet iedereen zin in. Vandaag konden ze zelfs de hele dag het pleintje oprijden, maar dat is niet gedaan. Het is schandalig hoe ze met mensen omgaan. En alles aangrijpen om niet langs te hoeven gaan. Ik begrijp dat het overal deuk is. Mijn moeder ontvangt altijd onze pakketten en altijd (zelfs als ze dus niet weet dat er iemand komt) kunnen mensen haar bereiken en doet ze de deur open. Vandaag had ze notabene een briefje bij de bel geplakt en de voordeur open gezet. Je kon zo bij haar naar binnen kijken. Ze had zelfs mijn honden bij haar thuis en die slaan aan als de bel gaat. Dat hebben ze zelfs niet gedaan. Er is dus niemand langs geweest. Woensdag komt de derde monteur. En ik heb nu erbij laten zetten wat hij moet doen als hij echt bij haar voor de deur staat. En daar hoort ook bij mij bellen. En anders laat ik het contract ontbinden. Dit is echt schandalig. Iemand zo te behandelen. En het enige wat Ziggo dan zegt is "het is haar woord tegen dat van de monteur" Tja, geen briefje en zelfs geen gemiste oproep en briefjes op een voordeur etc etc dat kan er bij echt niet in. Ik ben behoorlijk kwaad.

Nico

Nooit beloofde internet snelheid

Al jaren 80 Mbit ipv 200. Nu kreeg ik er 50 Mbit bij. Dus 250. Welnu de "snelheid" is 90. Dus wat er aan de hand is met Ziggo weet ik niet. Maar erg veel grootspraak over de snelheid is er wel. O ja. Gemeten rechtstreeks bekabeld op de router. (Oosterhout NB)

Heleen

Aansluiten alles in een

Wij wilde overstappen naar ziggo binnen twee dagen was er een monteur die trekt alles van de muur wat van KPN was en vervolgens lukt het hem na gekruin en gesteun geen nieuwe kabel te trekken overal schroefjes op de grond en stukken kabel.

Hij zegt het spijt mij en vertrek

Geen tv en telefoon ect.

Wij KPN gebeld die komen trekken een draad en alles is aangesloten super bedankt KPN het kost 50 euro maar dan heb je ook een kundige monteur in huis

En ziggo wilde vanaf de meterkast tot de tv een snoer leggen van 30 meter over de grond.

Wat een nachtmerrie ziggo over de vloer

Nooit nooit nooit meer ziggo

Milou
13-04-2019

Slechts provider van de eeuw.

Probleem met internet elke keer als ik bel volgens medewerker verbinding met modem is perfect moet signale gecontroleerd worden door monteur en daar voor moet ik afspraak maken.en waneer monteur komt volgens hem hem signale is uitstekend.maar ik zit met zelfde probleem elke twee weken heb ik probleem ik kan niet eens mijn mail laden heb mijn alle apparaten geprobeerd maar zelfde verhaal terwijl dat ik heb zakelijke abonnement met 250mb internet.ik heb vaak speed test gedaan en kom ik uit op gemiddeld 60 mb maar ik betaal voor 250mb.ik raad zelfs mijn vijanden om niet Ziggo te nemen.

Rene

Internet traag modem moet ieder uur worden gerest

Internet traag modem moet ieder uur worden gerest

Monteur komt tot 2 keer toe niet opdagen!

Jaap
13-04-2019

Wifi en internet waardeloos, moet om de haverklap resetten

Sinds een aantal weken is Internet van Ziggo weer zeer traag. Kunnen vaak niet thuis werken.

Een drama.

Reinoud
12-04-2019

Zeer slechte klantenservice. Het voorbeeld voor elk bedrijf hoe het niet moet.

Ben eigenlijk veel te lang klant bij Ziggo geweest. Met mij waarschijnlijk nog veel meer mensen. Het internet van Ziggo is instabiel en wanneer je ze probeert te bereiken dan start pas de echte frustratie.

Ze reageren niet of zeer laar (dagen later) via Twitter. Als je de helpdesk belt dan wordt je simpelweg aan de kant gezet met een standaard verhaal.

Ondanks dat de techniek (als het werkt) een mooi product is, is de service het slechtste wat ik heb meegemaakt.

Ziggo is een goed voorbeeld voor elk bedrijf hoe het niet moet.

Nico
12-04-2019

Ziggo syndroom

Gebeld met een kabelbreuk, door werkzaamheden in de straat. Wordt niet goed geluisterd door klantenservice , dus de monteur komt na 3 dagen! met de verkeerde informatie. Dus komt er na 2 dagen een andere monteur, die helaas niet mag graven. Dan wordt de aannemer ingeschakeld (BAM) en deze kan niet verder graven vanwege grondwater ( geen pomp)Echter legt deze Na 7 dagen!) een nood voorziening aan. 7 dagen geen internet, telefoon televisie radio. Geen enkel excuus van Ziggo. Boze brief geschreven aan Robin Clements, het opperhoofd van deze wanorde. Die reageert ook niet. Na 14 dagen is de kabel hersteld door de aannemer. Hopen, dat het goed is gedaan.

Ik wacht nu op een compensatie van dit slechte bedrijf. Gelukkig is er glasvezel aangelegd, dus zal ik binnenkort waarschijnlijk overstappen.

N.Roodnat Nieuw-Lekkerland.

Atab
11-04-2019

Heel slecht bedrijf. niet doen!

Telefoon na 30 minuten ophangen. geen oplossing. af tellen tot contract word beëindigd.

11-04-2019

Troep

Er is elk jaar minimaal een probleem met de installatie . Natuurlijk klantenservice bellen als het weer zover is en dan krijg je het hele protocol wat ik inmiddels geheel uit mijn hoofd weet!

Op mijn knieen in een hoek waar kabel binnen komt kijken of ik de juiste kabels heb . (zijn in de loop der tijd weet niet hoeveel keer vervangen door Ziggo monteurs .) Kabels toesturen en weer op de knieen de kabels aansluiten waarbij ik uit ervaring weet dat dit niet helpt . Dan sturen ze weer een monteur met de mededeling dat als het het probleem binnenshuis is dat ik die zelf moet betalen . Als ik alle monteurs heb moeten betalen die bij mij over de vloer zijn geweest dan had ik misschien wel €800 kwijt geweest in der loop van afgelopen 5 jaar . Maar altijd die vervelende melding dat je moet betalen! Ik betaal al €76 per maand .

In mijn installatie heb al een signaal versterker en een splitter op mijn wanddoos en een gerepareerde buitenkabel waar een stuk aan gezet is en nog meer troep . Is ook al een paar keer vervangen omdat volgens de laatste monteur de vorige monteur er een zooitje van hadden gemaakt!

En mijn probleem is nu dat mijn gehaatte Horizonbox xl al een tijdje veel problemen geeft zoals stilstaand beeld , geen geluid alleen bij opgenomen progamma's . Dus niet bij normaal tv kijken! Vaak onder tv kijken valt beeld weg en krijg ik blokjes in mijn display die niet meer weggaan en dan de box moet uit- en aanschakelen . Afstand bediening stopt er spontaan mee en werkt weer als ik de box aan-en uitschakelt . En dan willen ze weer een kabeltje opsturen wat tussen inkomend signaal doos naar modem moet vervangen . Ben een leek maar volgens mij heeft mijn probleem et de box niets te maken met het modem . Box is niet eens verbonden met het modem . Niet bekabeld en ook niet via wifi

Ben er helemaal klaar mee en ga kijken in de hoop een andere goede provider te vinden .

Klantenservice een groot drama .

Lisanne
10-04-2019

Waardeloze klantenservice

Wij zijn nu 2 maanden klant bij ziggo en nog geen week gehad dat alles goed werkt. Telefonisch worden we van de kast naar de muur gestuurd. 6 keer bellen helpt niet want het personeel daar zegt allemaal iets anders. We hebben al nieuwe kabels en een hele nieuwe modum gekregen. Als ziggo zo doorblijft gaan houden ze geen klanten meer over. Want de revieuws die ik heer lees zijn ook al niet al te best

Wesley
08-04-2019

Slechste voor internet

Altijd problemen gehad met ziggo. Vooral wifi is een probleem geweest. Al wil je iets downloaden heb je 6mb per seconde. Maar ook games of zelf op internet gaan is een moeilijk iets. Maar ook met de tv zenders die zijn dan ineens weg. Ook hadden we een nieuw kastje gekregen maar die funtioneert ook niet goed.

Vincent
08-04-2019

Kijk uit met automatische incasso ziggo

Al jaren heeft ziggo onterecht geld van mijn rekening afgeschreven,in plaats van een excuus van ziggo en een correcte afhandeling word ik van het kastje naar de muur gestuurd,kortom een drama dat ziggo!

Jip
07-04-2019

Dure provider, vaak slecht beeld. Een keer een monteur erbij gehad, dat geintje heeft nog eens €50,- gekost.

Rodney
07-04-2019

Perfect gewoon en beter beeld met de media Next

Echt al jaren perfect beeld en perfecte internet verbinding.de mensen die klachten hebben zouden is hun eigen bekabeling na moeten kijken.ik ken iemand die tv kabels totaal verkeerd deed aansluiten en kabels kocht bij Ali en maar klagen over ziggo.

Ik heb 150 meter internetkabels liggen in huis en mijn netwerk, werkt uitmuntend.

Ralph

Ziggo is prima

Nauwelijks problemen mee. Werkt bijna altijd goed. Wat een zeikers hier