Johannes
30-08-2018

Adjustment/hardware/Chang hardere configuration

Ziggo heeft vandaag hier in de straat aan de kast gewerkt. En wat denk je. In de hele straat internet snelheid omlaag. Heb twee weken terug nog een WiFi monteur op bezoek gehad en na zijn bezoek (en vooraf gerommel in de centrale kast) had ik in eens 200mb WiFi snelheid zoals ze dat ook adverteren. Nu na het hardware verwisselen in de kast haal ik op WiFi een schamele 42 mb. Ziggo beweert dat dit normaal is. Zelfs bekabeld haal ik 70 mb in plaats van 200mb. Maar ziggo laat weer afweten en doet net of dit normaal is

Melanie
30-08-2018

Slechtse service en beloofde wifi nergens te bekennen !

Ik heb nog nooit zo,n slechte ervaring gehad als met ziggo! we hebben vooraf contact gehad of de beloofde wifi echt gegarandeerd werd want we zouden speciaal een coax kabel moeten aanleggen want die lag hier in huis niet meer . Ja mevrouw wij garanderen dat . Wat ziggo echter nalaat erbij te zeggen is dat je dan een wifi versterker moet kopen ( na veel trameland krijg je die gratis ) als het dan nog niet werkt willen ze wel een monteur sturen a 40 euro per uur het eerste uur en daarna 15 euro per kwartier . In hun reclames en aan de telefoon hebben ze nergens verteld dat er kosten verbonden zijn aan de beloofde wifi . Daarnaast is de mediaxl box echt een ramp , we hebben al sinds we 2 maanden geleden zijn overgestapt alleen maar problemen ermee . Zappen in de tvgids gaat zo goed als niet zo traag is dat ding . blokjes beeld in de apps en op tv maar oplossingen zijn er niet

Froucke
29-08-2018

Klacht wordt niet opgelost

Ik heb al een tijdje problemen met mijn betaling. Hier al een paar keer over gebeld maar elke keer op een belabberde manier behandeld. 'Ja mevrouw zo werkt ons systeem nou eenmaal' . Als ik vraag waarom dit misgaat weten ze het niet en zelfs gezegd 'mevrouw ik ga het gesprek nu beeindigen'. Dat is toch geen manier om klanten te woord te staan.

Irma
29-08-2018

Ze doen maar wat met de factuur. Ziggo zakelijk

Via de chat bij Ziggo ben ik overgestapt op een ander abonnement bij Ziggo zakelijk. Ten eerste werd ik via de webchat fout ingelicht. Ik zou 20 euro per maand besparen. Dat klopte niet, het werden er bij het uiteindelijke aanbod 3 à 4 euro's. Nu bleek de eerste factuur niet correct. Het vaste maandbedrag was dubbel geteld. Na +/-een uur aan de telefoon werd dat erkend. Geadviseerd werd te betalen, dan zou het bij de volgende factuur wel goed komen. Want herstellen en een gecorrigeerde factuur sturen kan het administratiesysteem van Ziggo niet. Ik heb nog niet betaald, Bij de volgende factuur was het weer mis. Hier was verrekening op verrekening gestapeld. Er zaten diensten bij die we niet afnemen. Zo onoverzichtelijk dat ze het zelf ook niet snappen aan de helpdesk. 2 uur aan de telefoon gezeten. Het zou goed komen bij de volgende factuur, en mijn case is overgedragen naar een leidinggevende. Nu verwacht ik niet dat de volgende factuur, correct zal zijn. Dus ik wil eerst een correcte factuur voordat ik ga betalen, maar die krijg ik niet, wel aannaming en dreigingen met incassokosten. Al met al heeft het mij (en ziggo ook), al minstens een hele middag gekost.

Verbazingwekkend dat zo'n grote aanbieder werkt met een Middelseeuws administratiesysteem. Diepe triestmet Ziggo zakelijk!

Lang wachten op klantenservice

Op welk moment van de dag je ook belt. het duurt zeker een half uur voor je iemand aan de lijn krijgt. Hopeloos! En vervolgens vragen ze je over enkele dagen terug te bellen omdat deze medewerker je probleem niet kan oplossen. Bah!

HJ

Komen belofte niet na

Geloof hun reclames niet. Het werkt niet en ze kunnen het niet oplossen. Oplichters zijn het.

ADG Working People

Hoe wordt je bedonderd?

Na jarenlang casema gehad te hebben, dat probleemloos werkte werd het ziggo. Sinds die naam ziggo aan mijn abbonnement verbonden is verergeren de problemen zich steeds meer. Vorig jaar overgestapt naar ziggo zakelijk maar in plaats dat het beter werd, bleven de klachten. Volgens het zakelijk contract dienen problemen binnen 4 uur opgelost te worden. De eerste keer binnen 4 uur moeten ze nog zien te halen want de kortste tijd was nog meer dan 48 uur en deze keer gaan ze het record van tenminste 72 uur halen.

Teun

Storingen

Er zijn zoveel storingen of werkzaamheden soms duren ze een paar dagen echt slecht

MM
24-08-2018

Rampzalig!

Geen woorden voor! Iedereen die bij ziggo aangesloten is weet wat voor oplichters jullie eigenlijk zijn! Mooie praatjes vullen geen gaatjes :) Ik zal dan ook niemand ooit aanraden om bij jullie aangesloten te worden! Zitten nu helaas aam jullie vast dankzij jullie vodafone regeling°°°

23-08-2018

Mediabox terugzenden is vgls Ziggo automatisch opzeggen abonnement

Recentelijke ik mijn niet gebruikte apparaten terug gestuurd naar Ziggo, behalve mijn HD recorder, gekocht via Ziggo. Bij de apparaten die ik teruggestuurd heb zat ook de mediabox die ik nooit heb gebruikt, ik kijk via de HD recorder. Ziggo heeft nadat zij mijn mediabox hebben ontvangen mij een email gestuurd met de mededeling dat mijn abonnement nu ook stopt. Mediabox terugsturen=opzeggen abonnement. Sinds een week divers malen contact gehad met Alles lijkt nog te werken maar Ziggo sport totaal is tot op heden nog steeds niet hersteld. Ik wacht af wat er gaat gebeuren

Ma
23-08-2018

Zeer zeer laag niveau KCC medewerkers

Dramatisch! KCC medewerkers zeggen allemaal al iets anders, dan weer 6 maanden korting, dan weer 9 maanden korting, dan geen internet in huis, dan opeens 3 maanden vooruit betalen. Kortom, drama!

Marion

Blij met een dooie mus

Vanaf het begin van de mediabox een groot rampenplan. En maar stug vol blijven houden dat we de kabel moeten vervangen. Denken ze nou werkelijk dat dat ding maar een levensduur van een week heeft of dat wij na al meer dan een jaar ellende nog steeds 3e rangs kabels eraan hebben hangen? Wij komen niet uit een ei! Advies gehad over te stappen op zakelijk abonnement want dan hoeven we niet zo lang te wachten op een monteur. Gevolg: maakt geen bal uit en het is er qua kwaliteit in ontvangst alleen maar op achteruit gegaan. Durf de index al bijna niet meer te gebruiken want zelfs die blijft om de haverklap hangen. Deze morgen is helemaal feest. Het lukt ons niet eens een nieuwsuitzending in een keer te bekijken. En ja natuurlijk ziggo het ligt bij je klanten want die snappen niks en gebruiken verkeerde materialen. Zelfs een service monteur (van jullie) die alles na heeft gelopen zegt dat er hier niets verkeerd zit. En de klantenservice maar vol blijven houden dat het niet aan ziggo ligt. Ziggo all in one hadden ze beter alle ellende op een hoop kunnen noemen. Maar ja lekker makkelijk als je als kabelbedrijf in onze omgeving het monopolie hebt he. Ze gaan toch niet weg schijnt daar het devies te zijn.

Nb
21-08-2018

Media box

Ik heb nu al mijn 6 medaibox met de ander steeds problemen nu maar hopen dat deze het wel doet verwacht er weinig van ze moeten maar eens aan een nieuwe box gaan werken want dit is een doffe allende als ik zo de reviews lees doet Ziggo bitter weinig aan hun problemen lijkt wel USA menteliteit garantie tot aan de deur en zie verder maar hoe je er uit komt met je problemenen

Guus
20-08-2018

Slechter met de dag

Ziggo's stabiliteit en service wordt met de dag slechter en als reactie daarop wordt Ziggo blijkbaar alleen maar arroganter tegenover haar vaste klanten. Service niveau lijkt compleet afwezig te zijn.

Reggy
18-08-2018

Heel slechte klantenservice en zeer onvoldoende communicatie

We hadden op 3 juli 2018 op mijn vrouw z'n naam een overstap van Telfort naar Ziggo gedaan met medeweten dat Ziggo het overstappen zouden regelen welteverstaan via Mediamarkt. Op het zelfde adres waar ik een internetabonnement van Telfort nog steeds loopt tot op heden. Er werd er helemaal niets met overstappen gedaan. Nooit een e-mail ontvangen over een overstap.

Ik heb persoonlijk nog steeds een Vodafone abonnement lopen, maar met het koppelen met het Ziggo abonnement van mijn vrouw is ook een hele drama. Niets werkt met het koppelen! Ziggo verteld doodleuk dat ik niet in hun databestand zit, nu Ziggo en Vodafone al een hele tijd samen zijn. Fox sports is belachelijk duur via Ziggo. 10 euro duurder dan bij Telfort alleen al voor eredivisie voetbal.

Ik ben nu alweer zeker dat ik volgend jaar de overstap terug zal draaien.

Martijn
18-08-2018

On demand wordt verder beperkt

Ipv on demand uit te breiden wordt het alleen maar ingekort. Slechte en vaak oude films. Net zo onoverzichtelijk als Netflix. Internet regelmatig wisselend in kwaliteit, soms kort helemaal geen Internet. Zappen gaat irritant traag. Ziggo wordt duurder maar niet beter!

Remco
17-08-2018

Erg klantontvriendelijk

Na eerst 1.5 week zonder tv ect. te hebben gezeten omdat de monteur niet eerder tijd had om de mediabox te instaleren, was diezelfde box na 1 avond er gebruik van te hebben gemaakt al kapot. Er werd een nieuwe box opgestuurd en deze deed het voor ongeveer een week, toen stopte ook deze mediabox er mee. Na verschillende pogingen hebben we deze uiteindelijk zelf weer aan de praat gekregen. Naast dat kwaliteit van de mediaboxen dus niet optimaal is is ook de Wifi verbinding ronduit slecht en is de mediabox uiterst traag.

Nu heb ik vandaag een brief gekregen met de mededeling dat ik mijn mediabox die kapot is binnen 5 dagen bij hun moet zijn anders moet ik 190 euro betalen. Heel vreemd dat gelijk zo een brief krijg zonder eerst een verzoekbrief een retour doos te hebben gekregen. Zojuist Ziggo gebeld om te vragen waarom ik niet eerder een brief en een retour doos heb gekregen. Medewerkster was erg ongeïtresserd en totaal niet klantvriendelijk. Er werd mij verteld dat ze wel een retour doos kon op sturen maar dat de box dan niet op tijd bij hun zou zijn en ik het bedrag moest betalen. Aangegeven dat het ik het erg merkwaardig vind dat ik nooit eerder hier een brief over heb gehad en gelijk een dreigementbrief heb gekregen. Waarop de medewerkster zei: dit is de normale gang van zaken.

Kort om verwacht geen klantvriendelijkheid en kwaliteit bij Ziggo.

Jeanet
16-08-2018

Gedwongen tv ontvangen

Met het oog op de toekomstige overgang van analoog naar digitaal heb ik contact gehad met Ziggo. Ik heb in het verleden z'on kastje gehad en vond het geen succes en het aanbod ook zeer mager. Ik wil dus ophouden met tv kijken en alleen internet blijven gebruiken. Dit is niet mogelijk bij Ziggo, zodat je heel veel betaald voor heel weinig. De concurrentie heb ik ook al bekeken en die schijnt ook niet heel positief beoordeeld te worden. IJdele hoop dat ze een internet-abonnement gaan aanbieden. Zou wel zo klantvriendelijk zijn.

Gerrit
15-08-2018

Goede service maar slechte technologie.

Sinds 2 maanden klant van Ziggo. De overstap van KPN Ziggo verliep prima en de installatie van tv en internet verliep zonder al te veel problemen. Ook bij vragen werd ik uitstekend geholpen door de service medewerkers. Daar hebben we niets over te klagen. Dan nu de techniek. De Ziggo XL box is in een veredelde stofzuiger. De ventilator maakt een duidelijk hoorbaar geluid en tijdens het kijken zoemt en bromt de box er lustig op los. Ook tijdens rust blijft deze de decibellen de kamer in pompen (hij staat vrij en de luchtstroom wordt niet gehinderd). De prestaties zijn ver onder de maat. Het is alsof je terug naar 2008 gaat, zo langzaam laden de menu's. Na alle forum topics te hebben gelezen en alle workarounds te hebben geprobeerd leg je je neer bij het feit dat het helaas niet anders is. Het is gewoon een traag k*tding. Nu de router. Ik mag graag online gamen maar dat is via wifi echt niet te doen. Er zitten zoveel gaten in het signaal dat je voor een spelletje downloaden rustig 2 dagen uit kan trekken. Het optimaliseren van kanalen heeft het iets minder slecht gemaakt maar alsnog is het niet best. Het voelt voor ons als een stap terug van KPN. Zodra het contract afloopt stappen we direct over.

15-08-2018

Ziiggo was al slecht maar nu ook nóg duurder

Zowel internet als TV fluctueren dramatisch in snelheid. installtie van TV tijdens primetime momenten. Met als kers op de taart een verhoging van het aboonement. Een van de beginselen van bedrijfseconomie en marketing is dat je de kosten van je bedrijfsvoering nooit mag afwentelen op je klanten. Dit was voor mij het moment op direct over te stappen. Ik bespaar me nu 400 EUR per jaar en heb tot nu toe een betere kwaliteit van internet en TV!