Jerry

Storing

Jaren tevreden, laatste tijd te veel storingen, storing van dit weekend is de druppel, ik ga op zoek naar een alternatief.

Roel

Horizonbox

Jarenlang tevreden met ziggo. Sinds enkele dagen geen replay meer. Huh? Hoe kan dat. Graag een oplossing. Afz roel walters

03-09-2018

Wat een ongelooflijk slecht.bedrojg is ZIGGO

Na constant problemen met ziggo m.n. Hun mediabox is o.o.m de helpdesk een factoryreset gedaan althans wilde ik doen. Tot op heden hangt deze installatie volledig. Na 5 pogingen heb ik het intussen opgegeven. Helpdesk is onbereikbaar en mijn gesprek wordt steeds botweg verbroken, zeer onbeschoft. Intussen geen tv en telefonie meer. Hoe lang gaat dit nu weer duren. Goede raad:. Ga nooit met ziggo in zee.bespaart je veel ellende en frustratie

Wendy
03-09-2018

Wanneer je provider je in de steek laat.

Ik ben al mijn hele volwassen leven klant van Ziggo, meer dan 30 jaar en had nooit problemen. Tot aan drie weken geleden. Het signaal blijft wegvallen, tv, internet en telefoon liggen er steeds uit. Tot nu toe twee monteurs versleten, elk had een ander verhaal over wat er aan de hand was en een andere oplossing, maar niets helpt. Ondertussen is de klantenservice telefonisch onbereibaar, dus uitgeweken naar Ziggo Webcare op Twitter. Daar krijg ik onoprecht geveinsd medeleven en elke keer een andere medewerker aan de ''lijn'' wat leidt tot domme vragen en meer irritatie. Elke keer is het pas mogelijk over gemiddeld een week een monteur te krijgen. Inmiddels zit ik in dit digitale tijdperk al 3 weken zonder internet, wifi, telefonie en tv. Het is onacceptabel. Morgen komt de 3e monteur op rij maar ik heb mijn vertrouwen in Ziggo verloren en ben inmiddels overstapt naar een andere provider. Hopelijk kan de 3e monteur nog iets fixen zodat ik in de maand die het kost over te stappen nog enigzins gebruik kan maken voor de diensten waar ik als klant voor betaal - maar ik heb er geen vertrouwen meer in. Na meer dan 30 jaar trouwe klant te zijn geweest kan ik zeggen: Ziggo, voor mij nooit meer.

Frank
02-09-2018

Onder de maat tv en internet

- verbinding vaak te slecht om zonder haperen Netflix te kijken - verbinding tv ook regelmatig ‘haperend’, maar niet zodanig slecht dat het niet meer te volgen is - “‘on demand’ werkt tijdelijk niet, op ziggo.nl helpen we u verder”, (of zoiets) ziggo.nl is nauwelijks te bereiken en daar is natuurlijk niets nuttigs te vinden. Telefonisch niet bereikbaar: computer vraagt postcode + huisnummer in te spreken, maar wacht niet op antwoord - helpdesk slecht bereikbaar en daar verwijst men vaak naar de online forums waar profs van ziggo aangevuld met toevallige passanten op vrijblijvende basis tips uitwisselen. Behulpzaam maar natuurlijk geen professionele ondersteuning! - helpdesk mensen weten meestal echt niet meer dan de koppen op de website; heb je niets aan - internet redelijk van snelheid - SMTP server weigert geregeld onze mail te versturen omdat hij vindt dat we spam versturen; ziggo vertrouwd op een externe spamfilter die gebruik maakt van blacklisting. Herstellen kost meer dan een dag. -> als ik weer wat meer tijd heb gaan we weer terug naar xs4all

Daniël

3 storingen in een week

Kom op zeg anno 2018 moet er toch wel een (redelijk) stabiel (snel) internet aan te bieden zijn? Heb nu al de 3e dag in een week langer dan 6 uur geen verbinding met ziggo (en dus ook geen televisie / vaste telefoon). Dit is anno 2018 een basis behoefte. Bankieren, legale series en films (netflix), legale muziek (spotnet), telefonie, nieuws alles draait op internet. En alles wat je van de provider krijgt te horen is ‘sorry voor de overlast, we werken eraan’. Als ik dat presteer in mijn werk wordt ik ontslagen, helaas kan ik ziggo niet ontslaan, ze hebben een monopolie positie wat betreft de kabel (adsl met max 32 mbit down / 2 mbit up is echt geen alternatief, glasvezel niet beschikbaar) en dus moet ik (zoals vele anderen) het maar accepteren dat een dienst niet naar behoeven wordt geleverd. Bedroevend.

Art
02-09-2018

Alle hardware vervangen, drie keer een monteur, maar problemen niet opgelost

Mediabox xl: traag, vastlopen, meerdere malen per week opnieuw opstarten

Internet: vaak traag, haalt zelfs bedraad de snelheid niet, herstaren of geen verbinding.

Als het werkt is het een van de meest belovende providers, maar de stabiliteit lijkt niet op orde.

Ontevreden klant
01-09-2018

Veel storingen

Trage internet en zeer slechte wifi.

Micha
01-09-2018

Beste ips

Nooit problemen mee gehad, soms een beetje slechte wifi, maar dat komt door de dikke muren, top bedrijf

Rob
30-08-2018

Willen ze eigenlijk wel klanten?

Mail ontvangen met aanbod en netjes ingevuld dat ik interesse heb. Gegevens ingevuld en bevestiging ontvangen. Ik zou binnen een paar dagen gebeld worden voor afspraak met monteur.

Week niets vernomen, zelf maar even gebeld. Bleek wachtrij aan de telefoon van minimaal 15 minuten. Dag later nogmaals gebeld met wachtrij minimaal 10 minuten.

De derde dag meer succes, werd wel drie keer naar andere afdelingen doorverbonden en de laatste ging mis . verbinding verbroken.

Nu had het laatste contact al mijn gegevens bij de hand maar denk niet dat je teruggebeld wordt. Kan weer overnieuw beginnen.

Mail verzonden, nog geen reactie.

Tsja . dan wil je klant worden maar het gaat daar waarschijnlijk veel te goed óf het is een ongeorganiseerde bende maar klanten boeien kennelijk niet.

Johannes

Adjustment/hardware/Chang hardere configuration

Ziggo heeft vandaag hier in de straat aan de kast gewerkt. En wat denk je. In de hele straat internet snelheid omlaag. Heb twee weken terug nog een WiFi monteur op bezoek gehad en na zijn bezoek (en vooraf gerommel in de centrale kast) had ik in eens 200mb WiFi snelheid zoals ze dat ook adverteren. Nu na het hardware verwisselen in de kast haal ik op WiFi een schamele 42 mb. Ziggo beweert dat dit normaal is. Zelfs bekabeld haal ik 70 mb in plaats van 200mb. Maar ziggo laat weer afweten en doet net of dit normaal is

Melanie
30-08-2018

Slechtse service en beloofde wifi nergens te bekennen !

Ik heb nog nooit zo,n slechte ervaring gehad als met ziggo! we hebben vooraf contact gehad of de beloofde wifi echt gegarandeerd werd want we zouden speciaal een coax kabel moeten aanleggen want die lag hier in huis niet meer . Ja mevrouw wij garanderen dat . Wat ziggo echter nalaat erbij te zeggen is dat je dan een wifi versterker moet kopen ( na veel trameland krijg je die gratis ) als het dan nog niet werkt willen ze wel een monteur sturen a 40 euro per uur het eerste uur en daarna 15 euro per kwartier . In hun reclames en aan de telefoon hebben ze nergens verteld dat er kosten verbonden zijn aan de beloofde wifi . Daarnaast is de mediaxl box echt een ramp , we hebben al sinds we 2 maanden geleden zijn overgestapt alleen maar problemen ermee . Zappen in de tvgids gaat zo goed als niet zo traag is dat ding . blokjes beeld in de apps en op tv maar oplossingen zijn er niet

Froucke
29-08-2018

Klacht wordt niet opgelost

Ik heb al een tijdje problemen met mijn betaling. Hier al een paar keer over gebeld maar elke keer op een belabberde manier behandeld. 'Ja mevrouw zo werkt ons systeem nou eenmaal' . Als ik vraag waarom dit misgaat weten ze het niet en zelfs gezegd 'mevrouw ik ga het gesprek nu beeindigen'. Dat is toch geen manier om klanten te woord te staan.

Irma
29-08-2018

Ze doen maar wat met de factuur. Ziggo zakelijk

Via de chat bij Ziggo ben ik overgestapt op een ander abonnement bij Ziggo zakelijk. Ten eerste werd ik via de webchat fout ingelicht. Ik zou 20 euro per maand besparen. Dat klopte niet, het werden er bij het uiteindelijke aanbod 3 à 4 euro's. Nu bleek de eerste factuur niet correct. Het vaste maandbedrag was dubbel geteld. Na +/-een uur aan de telefoon werd dat erkend. Geadviseerd werd te betalen, dan zou het bij de volgende factuur wel goed komen. Want herstellen en een gecorrigeerde factuur sturen kan het administratiesysteem van Ziggo niet. Ik heb nog niet betaald, Bij de volgende factuur was het weer mis. Hier was verrekening op verrekening gestapeld. Er zaten diensten bij die we niet afnemen. Zo onoverzichtelijk dat ze het zelf ook niet snappen aan de helpdesk. 2 uur aan de telefoon gezeten. Het zou goed komen bij de volgende factuur, en mijn case is overgedragen naar een leidinggevende. Nu verwacht ik niet dat de volgende factuur, correct zal zijn. Dus ik wil eerst een correcte factuur voordat ik ga betalen, maar die krijg ik niet, wel aannaming en dreigingen met incassokosten. Al met al heeft het mij (en ziggo ook), al minstens een hele middag gekost.

Verbazingwekkend dat zo'n grote aanbieder werkt met een Middelseeuws administratiesysteem. Diepe triestmet Ziggo zakelijk!

Lang wachten op klantenservice

Op welk moment van de dag je ook belt. het duurt zeker een half uur voor je iemand aan de lijn krijgt. Hopeloos! En vervolgens vragen ze je over enkele dagen terug te bellen omdat deze medewerker je probleem niet kan oplossen. Bah!

HJ

Komen belofte niet na

Geloof hun reclames niet. Het werkt niet en ze kunnen het niet oplossen. Oplichters zijn het.

ADG Working People

Hoe wordt je bedonderd?

Na jarenlang casema gehad te hebben, dat probleemloos werkte werd het ziggo. Sinds die naam ziggo aan mijn abbonnement verbonden is verergeren de problemen zich steeds meer. Vorig jaar overgestapt naar ziggo zakelijk maar in plaats dat het beter werd, bleven de klachten. Volgens het zakelijk contract dienen problemen binnen 4 uur opgelost te worden. De eerste keer binnen 4 uur moeten ze nog zien te halen want de kortste tijd was nog meer dan 48 uur en deze keer gaan ze het record van tenminste 72 uur halen.

Teun

Storingen

Er zijn zoveel storingen of werkzaamheden soms duren ze een paar dagen echt slecht

MM
24-08-2018

Rampzalig!

Geen woorden voor! Iedereen die bij ziggo aangesloten is weet wat voor oplichters jullie eigenlijk zijn! Mooie praatjes vullen geen gaatjes :) Ik zal dan ook niemand ooit aanraden om bij jullie aangesloten te worden! Zitten nu helaas aam jullie vast dankzij jullie vodafone regeling°°°

Gerard
23-08-2018

Mediabox terugzenden is vgls Ziggo automatisch opzeggen abonnement

Recentelijke ik mijn niet gebruikte apparaten terug gestuurd naar Ziggo, behalve mijn HD recorder, gekocht via Ziggo. Bij de apparaten die ik teruggestuurd heb zat ook de mediabox die ik nooit heb gebruikt, ik kijk via de HD recorder. Ziggo heeft nadat zij mijn mediabox hebben ontvangen mij een email gestuurd met de mededeling dat mijn abonnement nu ook stopt. Mediabox terugsturen=opzeggen abonnement. Sinds een week divers malen contact gehad met Alles lijkt nog te werken maar Ziggo sport totaal is tot op heden nog steeds niet hersteld. Ik wacht af wat er gaat gebeuren