Roelof
06-05-2018

Internet goed, TV niet

Ziggo max abbonement van 400mbit wat ruimschoots geleverd wordt. Over de internetverbinding ben ik zeer tevreden. Gamen, streamen, browsen allemaal geen probleem.

Zelf kijk ik bijna geen TV meer, maar het TV ontvangst is erg slecht zowel bij mij thuis als bij mijn ouders. Op veel kanalen valt het signaal vaak weg. TV via de browser (zigogo) werkt meestal wel.

Bij het aansluiten was een foutje gemaakt waardoor de korting niet verrekend werd, na een kort belletje met de klantenservice is dat netjes gecorrigeerd.

Nils
05-05-2018

Zwaar klote

Ineens na 4 jaar last van wegvallende internetverbinding. 4x gebeld en telkens hetzelfde verhaal: De monteur moet langskomen, want we kunnen geen nieuwe Connect Box opsturen, maar is zonder garantie als het internet op dat moment wel werkt. Horizon is mega traag en de Extra box voor in de slaapkamer kunnen ze niet vervangen, omdat ze uit de verkoop zijn gehaald. Die werkt niet sinds de Horizon box 4 dagen is vervangen door een kapotte hardeschijf. Nu kan de eerstvolgende monteur pas over 5 dagen. Ik stap over naar KPN!

03-05-2018

Ziggo abonnement.

Ik heb bij het pakket ook vaste telefonie. Ik maak er weinig gebruik van maar zodra we enkele keren bellen schiet de maandrekening als een raket omhoog. En nog iets: een weekend zonder internet kan zomaar! Hebben wel meer providers last van.

Ik geloof dat er echt wel concurrente vervangers zijn voor Ziggo. Spijt dat ik niet voor XS4all ben gegaan, is uiteindelijk ook nauwelijks duurder! Maar hier komt binnenkort glasvezel.

Roy
01-05-2018

Altijd storing, slechte doorzet

Wist het wel weer gisteren om 19.00 uur. Storing, en natuurlijk, werken na 5, ho maar. Had gehoopt het mis te hebben, maar natuurlijk pas net na 9 een bericht dat het is opgelost. Lekker overstappen naar xs4all, en deze drolle achter laten, hun hebben nooit storing. Bel ze vanmiddag nog. Slechte service voor 2018.

29-04-2018

Belooft veel, maakt niets waar

Geen 100% ontvangst in de woning van de Wifi. Hoog frequent geen 'Ziggo TV werkend'. Niet via de app, ook niet via de website. En de monteurs creëerden hun eigen problemen bij de 'gratis' installatie. Hoe gratis dat is als je vrij moet nemen van je werk, kun je je afvragen

Daan
26-04-2018

Ik heb opeens geen TV en geen radio meer

Geen TV en geen radio meer, het zou opgelost zijn na anderhalve dag. Nee dus. De monteur kan misschien over 5 dagen komen! Botte dame aan de telefoon. Nee doe maar geen Ziggo!

Thomas
25-04-2018

Provider heeft me in een verkeerd contract laten aansluiten.

Ongelofelijke slechte provider. Had speciaal gebeld om een jaarlijks contract aan te sluiten met een maandelijks opzeg termijn. Als voorwaarden betekenden dat ik dan geen korting erbij zou krijgen vanwege die maandelijkse opzeg termijn. Krijg net te horen dat ik een jaarlijks contract heb gekregen, zonder maandelijkse opzeg termijn en ook geen korting. Ze hebben zich aan hun eigen afspraken niet gehouden, en vervolgens zit ik vast aan een ziggo contract voor een heel jaar die ik niet eens nodig heb. Dus betaal ik meer dan 300 euro aan wifi kosten voor wifi die ik niet eens gebruik. Dus door een fout van een mederwerker van Ziggo betaal ik me nu blauw. Lekker bezig ziggo. Ben ook nog eens student.

Als nationale provider staan jullie toch wel het meest bekend als de slechtste. Doe er wat aan. Niet eens een studente pakket ofzo.

Christian
25-04-2018

Verhuizing: pluim voor Ziggo

Ik zit al jaren bij Ziggo (daarvoor bij @Home en dáárvoor bij Casema). In al die jaren heb ik eigenlijk weinig klachten. Ja, de wachttijden bij Klantenservice zijn soms tenenkrommend. Alsof daar twee personen werken?!?!

Hoe dan ook, in de maand april 2018 stond een verhuizing op de planning. Via de site van Ziggo doorgegeven. Direct een bevestiging ontvangen. Verhuisdatum: 23-04-2018. Na ontvangst van de sleutels van ons nieuwe huis werkte Ziggo direct. Alles aansluiten, even wachten op verbinding en ja hoor, perfect beeld.

Geen storing. Geen gezeik. Geen haperend beeld.

Het enige - waar ik me wel aan erger - is de streaming van Netflix. Sommige series vertonen haperend beeld. Ik heb echt ALLES gedaan om de kwaliteit van internet te verbeteren (twee routers in het huis), Wifi-versterker, andere kabels). Helaas, pindakaas. In het oude huis had je boven een matige wifi verbinding. Buiten was hilarisch.

Ik hoop dat dit euvel in het nieuwe huis niet voorkomt. Anders schakel ik de Ziggo Power Promise in.

Cees
24-04-2018

Geen internet en bellen

Meer dan 12 jaar hebben we klachten over Ziggo. Weer geen internet en kunnen bellen. Ben klaar met deze onprofessionele provider, Geen luisterde oor, en zeker geen professionele hulp via de telefoon. Oja Ziggo ik ben niet vatbaar voor omkoping, dus geen 6 maanden gratis fimnet, steek dat maar in waar de zon niet schijnt. Donderdag kom voor de zoveelste keer weer een monteur, wanneer het dan niet werk dan stap ik over en ben er klaar mee.

Pierre

Helen
23-04-2018

LUISTEREN NAAR MELDINGEN VAN KLANTEN

Ik wil eerlijk blijven, ik vind de klantenservice altijd uitstekend werken, altijd behulpzaam, vriendelijk, en proberen je te helpen met het probleem. Zij krijgen van binnenuit een opleiding neem ik aan, maar wordt er niet geluisterd naar de klachten van de klanten. Uiteindelijk zou ziggo hier misschien nog iets van kunnen opsteken. Uiteraard heb ook ik een probleem, mij is al jaren opgevallen, dat het kastje bij weersomstandigheden opeens slechter gaat werken. Soms gaat zelfs het rode lichtje uit, als de tv uit staan, e zie je de 4 streepjes, dan gaat het na een tijdje opeens weer aan. Maar het ergste is, dat er geen enkele zender is die je naar behoren kan bekijken. Bovendien heb ik al jaren zo n kastje, maar heel veel zenders kan ik niet ontvangen, zoals belangrijk ned. 1,2.3 en cnn, die bekijk ik via de analoge tv. Als ik mij meld, wordt er gezegd, dat het aan mijn kabel ligt, ben zeer geduldig door uit te leggen, dat ik wel gewoon analoge tv kan kijken, via deze zelfde verbinding, dus mijn kabel kan het niet zijn. Dan willen ze mij een ander kastje aanbieden, heb ze uitgelegd, dat ik telkens een ander kastje kan krijgen, maar dat zij eens moeten gaan kijken, naar wat ik vertel, dat bij weersveranderingen het kastje niet goed werkt. zoals nu van regen/onweer, naar extreme warmte, het gevolg is dat ik al sedert donderdag geen tv kan kijken, en dit oplost door naar het analoge net te gaan. Nu is er aan de rtl/sbs zenders niet veel aan te missen, vanwege de reclames van 15minuten, en je wordt dood gegooid met de celeberty's op spel programma's. Maar er zijn genoeg andere zenders waar ik wel naar wil kijken, maar dit kan niet doordat het kastje niet naar behoren werkt. Een kennis in Amsterdam heeft exact het zelfde probleem, haar uitgelegd gebruik te gaan maken van de analoge tv zenders. Dan heeft ze in ieder geval wel iets, ter vervanging.Nu wordt ook de analoge kabel opgeheven, door Ziggo, en dat vind ik heel vervelend, omdat het meerdere malen per jaar voorkomt, dat ik geen tv zender kan ontvangen, wel ontvangen maar een ontzettend slecht beeld waar je misselijk van wordt. Bij de laatste confrontatie werd gezegd, dat de kabels van zigo waarschijnlijk vochtig zijn, maar dat is het probleem niet, bovendien kan ik wel naar analoog kijken, prachtig beeld. Dus dat vocht is gewoon onzin, en ik wil ook niet telkens een nieuw kastje, het is toch beter dat ziggo de werking van de kastjes oplost. dan zouden klanten ook minder ergernis bij klanten opleveren. Beter een blije klant. Ik ga ervan uit dat Ziggo heel goed weet, dat de kastjes niet goed werken, ze strooien met deze apparaten, maar dat is niet de oplossing. Ik hoor dat klanten zeggen slechte ervaringen te hebben met de service van ziggo, dat heb ik nimmer zo ervaren, we zouden als klanten wat vriendelijker moeten reageren naar deze help-desken. Zij proberen je te helpen, maar als je dan als klant loopt te schreeuwen en te tieren. Ik vind het ook vervelend dat ik al sedert donderdag geen tv zenders kan ontvangen, (wel via analoog), maar dat is geen reden om mij te misdragen. Ik kan niet anders zeggen, dat ziggo altijd klaar staat met hulp, dat deze niet altijd werkt, dat kan gebeuren. Ik hoop dat Ziggo nu eens werkelijk naar mijn klacht kijkt, dat de kastjes niet goed werken. En dat daar verandering in moet komen, ik kan elk jaar een nieuw kastje krijgen, maar daar zit ik niet op te wachten, ik wil gewoon dat ik de zenders kan ontvangen, op een kastje wat gewoon jarenlang zijn werk kan doen. Het is vandaag 23 april 2018

21-04-2018

Schandalige afhandeling

19-4-2018 komt er een monteur om ziggo te installeren deze man heeft keurig zijn werk gedaan heeft 4 keer moeten bellen met ziggo om dat het niet lukte hij kreeg van ieder persoon een ander antwoord echter het zou 4 uur duren dus wachten dan maar, 6 uur later nog geen beeld dan maar even bellen oeps er is storing bij ziggo 2 dagen aan het bellen geweest maar de storing blijft volgens een bandje,, op 21-4-2018 een ander menu gekozen en warempel we krijgen iemand aan de telefoon wat schetst mijn verbazing er is geen storing en niet geweest ook. Hoe wordt je besodermieterd bij ziggo

Met vriendelijke groet meneer ziggo Theo van dijk

Hj
21-04-2018

Sinds casemanager is over genomen door Ziggo is al

Is alles achteruit gegaan en voor al de service naar de klant als je belt omdat je probleem hebt dan wordt je behandeld als of je een of andere boeren lul ben die geen verstand heeft want het probleem licht altijd bij hou niet bij Ziggo ook als een paar honderd euro heeft betaald voor het aanleggen van al jekabels en dan sturen ze monteur die het helemaal verloor met zij reden dat het helemaal verkeerd in nee hoor nadat hij weg is maar weer. Bellen en weer wachten tot soms een uur en daarna weer de schuld krijgen ik ben de helemaal klaar mee met Ziggo weg ermee

Lars
19-04-2018

Incompetentie

Mate van kennis technische afdeling dramatisch. Sociale omgangswijze Ziggo klantrnservice via Facebook schrikbarend onbetrouwbaar en onverantwoordelijk. Lijken praatpoppen die de klant niet serieus nemen en geen zelfkritiek lijken te beschikken

Franz Krampf
19-04-2018

Service

Ik heb ook een aantal slechte ervaringen met Ziggo. Maar alles is tot mijn tevredenheid opgelost. Er waren wel in een week 5 verschillende monteurs voor nodig, die gezamenlijk uiteindelijk mijn hele installatie kosteloos hebben vernieuwd. En dat allemaal voorde aansluiting van een tweede media box in de slaapkamer die 5 euro per maand kost. Absoluut geen onwil of chaos bij Ziggo, alleen een beetje pech op een adres. En overstappen.? Het gras is bij een ander altijd groener. Klant nr: 15270269

Charlie
18-04-2018

Zeer ontevreden

Overgestapt omdat KPN geen HBO meer in het pakket had en omdat ik met mijn mobiele telefonie ging overstappen naar Vodafone. Heel erg spijt van. Wist nooit hoe tevreden ik was met KPN, totdat ik overstapte naar Ziggo en vind het zeer spijtig dat ik een éénjarig contract heb dat ik moet uitzitten. Voor een paar euro minder kon ik bij KPN (inclusief KPN mobiele telefonie) live tv pauzeren, zo'n beetje elk programma tot 10 dagen terug terugkijken en op elk moment van de dag (24 uur per dag) de klantenservice bellen. Ook reageert de Ziggo box erg traag. Het duurt bijvoorbeeld ruim 5 seconden voordat ik de tv gids te zien krijg nadat ik die opgevraagd heb. Ook mis ik de mogelijkheid om met verschillende zenderlijsten te werken, wat bij KPN wel kan. Tot slot ben ik ook niet blij met de coaxkabel die langs de muur loopt, wat bij KPN eveneens niet het geval is omdat tv daar via de internetverbinding loopt en niet via de kabel. Zodra het weer kan, ga ik terug naar KPN.

Jacob
17-04-2018

Nuance

Wij zijn al jarenlang klant van Ziggo en hebben -dus- de nodige ervaring met de service. Die is wisselend. De ver doorgevoerde automatisering van de processen (zoals producten bestellen, monteursafspraken, leveringen) sluiten niet altijd goed aan op de (toezeggingen van de) medewerkers van de klantenservice. Gemiddeld schiet de kennis, het beheersen van de Nederlandse taal (!), en het vermogen om adequaat in te spelen op het verhaal van de klant, bij de medewerkers van de klantenservice, tekort. De monteurs zijn door de bank genomen het meest klantgericht en vakbekwaam. En ten slotte nog een waarschuwing: de mediabox van Ziggo zoemt bij voortduring. Ik heb spijt van de vervanging, maar heb geen zin in het “gedoe” dat ongetwijfeld optreedt bij het terug draaien van deze vervanging, die ook overigens geen verbetering is.

Ziggo is duidelijk meer dan een 2,5 waard, vind ik. De reacties zijn zó eenzijdig zwart. Het is een gemiddeld bedrijf met sterke en zwakke kanten en mensen.

Remy
16-04-2018

Ziggo is rond uit waardeloos! Klantenservice,.te triest voor woorden. Eerst krijg ik te horen dat na 2 jaar mijn coax kabels niet meer deugen en ik deze moet vervangen als ik de extra media box wil blijven gebruiken. Dus deze opgezegd en extra ci module besteld. Bij in gebruik nemen krijg ik een foutmelding. Bel hier wederom voor met klantenservice. Deze vertellen mij een aantal dagen te wachten dan zou de module wel werken. Dag erna gebeld krijg ik te horen dat de nieuw toegezonden module waarschijnlijk defect is. Krijg een nieuwe toegezonden, dit kan wel weer 5 werkdagen duren. Al en met al meer als maand zonder goed tv signaal. Maar wel de volle pond betalen-> oplichters en botte boeren bij de klantenservice. Blijf er aub bij ziggo vandaan. Ziggo sucks

Anneke
15-04-2018

Al week geen tv iedere keer als ik bel krijg ik een andere reden waarom ik geen tv heb. Maar oplossen ho maar. vandaag een afspraak gepland gekregen voor een monteur as donderdag ik blij .Krijg ik per sms te horen dat de afspraak niet door gaat omdat het een landelijke storing is terwijl bij 3 telefoontjes weed gezegd dat dat absoluut niet het geval is . Ik moet afwachten tot de tv het weer gaat doen tot Sint juttemis denk ik .ik kan dan wel weer bellen om compensatie te krijgen .ik stap morgen over naar een andere provider .

Mike
11-04-2018

Dramatisch

Al 4 weken bezig om een ziggo pakket te ontvangen. Wordt continu voorgelogen, krijg elke keer dat ik bel een ander verhaal, en aantal medewerkers adviseerde om naar een andere provider te gaan vanwege de wanprestaties van ziggo!

AVL
09-04-2018

Waarom een 1?

Het wordt alleen maar duurder duurder duurder, als ik op dit moment een internet abbo will aanschaffen zonder telefonie en die TV onzin ben ik 60 euro per maand kwijt. WTF dikke monopolie Een 1 dus