04-12-2020

Slechte wifi verbinding

Onze wifi verbinding op 3 m afstand vanaf het modem is ca 30 mb, op 10 m is nog 5 mb Volgens de Ziggo monteur voldoet deze aan de eisen van Ziggo, deze moet minimaal 20 mb zijn op 3 m afstand . Hier kun je verder niets mee en is volledige misleiding.

Vervolgens krijg je ook nog een factuur van 35 euro voorrijkosten.

René
04-12-2020

Goede service

Al jaren lid van Ziggo, en er nooit spijt van gehad ( nog steeds niet ) Als er iets is wordt je netjes telefonisch te woord gestaan en als het echt niet lukt komt er gewoon iemand langs die jou helpt.

Al met al een top ervaring over Ziggo, en ja ook met mobiel bellen en tv kijken.

Mooie club.

Waarom ik een 8 geef i.p.v. een 10? Omdat er altijd ruimte moet zijn voor eventuele verbeteringen.

Pieter

Leveren niets.

Ik wacht al 2 weken op het startpakket van ziggo. Als je beld dan is het altijd net opgestuurd. mooi niet dus. Nu krijgt postnl weer de schuld. het ligt natuurlijk nooit aan hun. Het word tijd dat ze eens uit hun ivoren toren komen en de klanten gewoon helpen. gewoon onbeschoft dat dit bedrijf kan doen waar ze zin in hebben en de klanten aan hun lot overlaten.

E.popescu
03-12-2020

Ik ben niet tevreden en ik wil dat de diensten van Ziggo gratis zijn

Hallo, ik heb de klantenservice gebeld voor de installatie op een tv en ik kreeg te horen dat ik moet betalen voor Ziggo-diensten. Het leek me vreemd dat de medewerker me haar naam niet wilde vertellen, maar vertelde me dat het geheim was. Alles gebeurde op 3-12-2020 om 15.40 uur.

Afgescheept

Vanmorgen bijna 2 u aan de lijn gehangen bij een klacht over mijn media box die niet goed functioneert Uiteindelijk de telefoon maar neergehangen Vanmiddag opnieuw gebeld en mijn verhaal verteld aan een andere medewerker De dame die mij vanmorgen geholpen had bleek niks gedaan te hebben en heeft mij gewoon laten wachten Uiteindelijk was het advies binnen de coaxkabel te vervangen Dit is 2 jaar geleden ook al gebeurd , maar geen nieuwe media box

Bram

Misbruik van monopoly positie

Opeens afgesloten van het internet en nooit een waarschuwing ontvangen. Na gebeld te hebben, werd mij verteld dat het de 5de waarschuwing was. Dit terwijl ik altijd alle rekeningen betaald heb. Normaal gesproken krijg je hierover een brief. Ik zit nu zonder internet terwijl ik thuis werk. De enige rede dat ik bij ziggp zit is omdat de competitie minder snel internet aanbied. Ik ben van mening dat ze misbruik maken van hun machtspositie. Denken weg te komen met onrealistisch slechte service. Ik ga het langzamere internet voor lief nemen en ga een andere provider zoeken. Ik moet immers geld verdienen zonder stagnering.

Mark

Teleurstellend

Nu ruim een jaar Ziggo tv en internet. Vanaf het begin problemen met interactieve tv en internet : regelmatig uitval en blokkerig beeld. Diverse monteurs op bezoek gehad die wel vriendelijk waren maar het probleem op mijn bordje legde. Zou aan de coax kabel kunnen liggen, buren etc. Allemaal niet het probleem van Ziggo .

Lang verhaal kort : enkele maanden kwam er eindelijk een monteur ( wat ouder!) die wel verstand van zaken had. Bleek dat de aansluiting in het glasvezel kastje "rammelde" . Dat had nog niemand opgemerkt .

Kortom, na die tijd werd het beter. Nog niet goed,want sommige zenders geven nog steeds blokjes. Gelukkig niet zenders waar ik regelmatig naar kijk.

En nu . Krijg ik een aanbieding van Ziggo om tegen gereduceerd tarief internetboosters aan te schaffen, voor gegarandeerd goed internet. Behoorlijk onbeschoft dit. Zou dat niet standaard tot het pakket moeten horen?

Marian

Waardeloze service

Ziggo blijkt niet in staat een simpele bestelling in 1 keer te leveren. Wacht nu al 3 weken op 2 kleine kaartjes die gewoon door de brievenbus kunnen.

Klantenservice geeft al weken hetzelfde voorgekookte antwoord.

For the record; facturen komen altijd stipt op tijd en zijn allemaal betaald.

Waardeloos bedrijf. Welke idioot heeft ooit bedacht Ziggo zoveel macht toe te kennen. Gebrek aan concurrentie maak arrogant.

Mevrouw
02-12-2020

Ik heb net gebeld met ziggo klantenservice . Mevr.1 had er geen zin in , Mevr.2 heel vriendelijk maar mijn vraag of ik een nieuwe mediabox kon krijgen omdat mijn tv zo.n slecht beeld weergeeft. Werd eigenlijk meteen van de tafel geveegd Ikkijk even naar de instellingen en ja hoor wat ik altijd als antwoord krijg u moet in uwhuis zijn uw instellingen nakijken dze zijn niet goed ingesteld. Dus met andere woorden. Nee niets nieuws zoek het maar lekker uit,. Ziggo is heel goed in alles terug te geven aan de klant . Ziggo maakt geen fouten. Nou ik ben er wel klaar mee .

Dirk

Ziggo go

2x gebeld met ziggo.

1e keer laten ze je gewoon 20 minuten aan de telefoon hangen zonder dat je iets van ze hoor.

2e keer zou ik de volgende dag om 10.00 terug geld worden.

Dus niets.

Hebben ze daar wel verstand van zaken.

Harrypros
01-12-2020

Slechte service, veel leugens.

Al meerdere jaren bij ziggo, maar altijd problemen, meestal werden die opgelost, maar nu komen er alleen maar valse beloften en grove leugens. Ze behandelen klanten zeer slecht en klacht indienen kan niet. Bij mijn vraag om te zorgen dat de wifi weer gaat werken, die het al weken niet doet, stond ik 20 minuten in de wacht en werd toen de verbinding verbroken. Ze kunnen geen wifi verzorgen en houden zich aan geen enkele afspraak.Het is een criminele organisatie, omdat ze de regels overtreden voor winst.

Timo
01-12-2020

Ongewenste post en geen service

Ik ontvang post van Ziggo, een zogenaamde "reminder" waarin staat dat mijn tv- en radioaansluiting wordt afgesloten, met een mooie reclame voor een pakket erbij. Ik ben geen klant bij Ziggo, dus dit dreigement tot afsluiting is een vuile vorm van adverteren. Omdat ik geen behoefte heb om post van Ziggo te ontvangen bel ik 0900-1884. Daar kom je niet voorbij de keuze menu's. Dus maar 0881212937 geprobeerd. Hallelujah een mens aan de lijn. Maar wel een mens die beweert dat ik lieg over het ontvangen van post en reclame. Toen hij mij niet kon helpen zei hij dat hij mij door zou verbinden met "administratie". In plaats daarvan wordt gewoon opgehangen. Ik zou je aanraden geen klant te worden bij Ziggo. Te laat? Stap vooral over, alle aanbieders zijn inhoudelijk vergelijkbaar, maar bij Ziggo zal je geen (klanten)service krijgen.

Joke
30-11-2020

Al jaren klant bij Ziggo. abonnement verandert en walla geen internet en telefoon meer. Bellen bij een kennis maar ze beloven van alles maar komt niks van terecht.nee voor mij geen Ziggo meer.morgen kpn bellen.je kan wel wachten tot je een ons weegt.we zitten maar te wachten op een andere box maar die komt niet.wij zijn er klaar mee.????

28-11-2020

COVID-19 door snipverkouden monteur in huis

COVID-19 door een monteur die snipverkouden in mijn huis komt. Doordat wij minder internet snelheid ontvangen dan beloofd door Ziggo hebben ze een monteur langs gestuurd om dit te inspecteren zonder resultaat. De monteur komt binnen en is snip verkouden en heeft een mega loopneus waardoor hij continu zijn neus moet ophalen. Ik vraag hem waarom hij aan het werk is als hij zo verkouden is. Hij zegt dat het een nasleepje is van de griep. Een paar dagen later hebben wij dus COVID door deze monteur. Dank jullie wel Ziggo!

Marcel
28-11-2020

Slecht!

Slechte service, komen beloftes niet na. Levering onder de maat en duur

Cf
27-11-2020

Reeds een jaar ellende.

Wegvallend signaal, bevriezend en blokkerig beeld. Het lukt Ziggo niet (ook monteur niet) om beeld beter te krijgen. Ga maar kpn.

Carolien
26-11-2020

Ook eens een positief verhaal

Omdat mensen eerder een negatieve ervaring delen dan een positieve, heb ik besloten hier een positief verhaal te delen. Ik ben al jaren klant bij Ziggo en ik herken mij helemaal niet in de verhalen van de anderen. Ik heb internet en tv en de verbinding is over het algemeen heel goed, ziggo tv superhandig en tot op heden ook nog nooit problemen gehad met de service. We hebben 1 keer storing gehad en toen kwam er een monteur die er alles aangedaan heeft om het te verhelpen.

Afgelopen week zijn wij verhuisd en ook de verhuizing was een makkie: online doorgeven en precies op de dag dat we wilde werd het internet naar het nieuwe huis omgezet, perfect!

Bart
26-11-2020

Tv signaal

Sinds 2 dagen geen signaal voor tv!

Sinds de GEFORCEERDE overstap naar digitaal tv ALLEEN met CI+ module, is het troep!

Judith
25-11-2020

Met leugens benaderd

Ik had al Ziggo tv, en werd gebeld door Ziggo met de vraag of ik wilde overstappen op een totaalpakket (ik zat voor internet en telefoon bij KPN). De Ziggo medewerker zei dat een monteur alles zou doen, inclusief het installeren van het nieuwe emailadres op mijn computer en mobieltje. Dit bleek niet waar te zijn, de monteur die kwam zei dat ik dat zelf moest doen. Zeer kwalijke praktijk. Ik heb hem naar huis gestuurd en ben bij KPN gebleven, maar omdat de overstap al half geregeld was, was het niet eenvoudig om dit alles terug te draaien en heb ik twee weken zonder wifi en telefoon gezeten.

Lenie
25-11-2020

5 weken geen tv

Ziggo kan de naam niet meer Horen wat een kloote bedrijf ben al 23 klant.laten ze je zitten week 5 ga nu in zonder TV ??ik heb Radar ingeschakeld dat ze mensen zo behandelen.er is al 3x monteur geweest kan niet vinden en 25 nov zou er weer een komen .krijg je s,avends mailtje dat ze niet komen omdat ze de oplossing niet weten .?gebeld en gelijk opgezegt.nou mensen ik zou nooit bij Ziggo gaan ????Gr Lenie stout