Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Heb een TV met een CI module en wilde alleen een card bestellen. 2 Weken geleden gebeld naar de helpdesk en mevrouw adviseerde mij naar de winkel te gaan. Toen ik in de winkel was zei men dat ze in de winkel ook geen kaartjes hebben en dat ik moet bellen. Weer gebeld en toen zei dame alleen de card op te sturen. Kreeg bevestiging van de card MET CI module. Weer de helpdesk gebeld en kreeg brutale man aan de lijn met een nare attitude. Wat een vervelend bedrijf.
Hele middag aan de telefoon gehangen om een aanbod van gisteravond geannuleerd te krijgen. Er was een nieuwe modem en een nieuwe mediabox beloofd voor maar 0,50 euro cent per maand extra, geen verdere kosten. Expliciet naar gevraagd. Toegestuurde mail vermelde wél extra kosten. Geprobeerd direct te annuleren, maar men kan bij Ziggo’s geen mail sturen waarin de nu overeengekomen afspraken bevestigd worden. Dus maar afwachten of de afspraken nagekomen worden.
Bellen kost werkelijk vreselijk veel tijd!
Klantgerichtheid zéér matig!
Regelmatig storing, heel frustrerend! Ik betaal voor tv en internet 55 euro per maand en toch regelmatig storing. Soms duurt de storing een paar minuten en soms veel langer.
Telkens valt mijn tv uit of internet ,+zeer slecht(dus niet) in contact te komen met de helpdesk
Meer dan 10 jaar klant en eigenlijk altijd tevreden geweest. Laatste jaar slechte ervaringen. Een extra kastje bij Mediabox next is niet te krijgen, ben er al een JAAR(!) mee bezig. Nee meneer, kunnen we niet geven, alles op. Vd zomer laatste uitgeleverd, heb al ruim voor de zomer aangevraagd. Hebben er 1 toegezegd half jaar geleden, krijg ik m toch niet. Via Chromecast kijken als oplossing aangeboden, helemaal een drama. Kan niks terug kijken, wordt niet toegestaan op Chromecast. Ondanks goede verbinding moet deze constant tussendoor laden, nou dat is lekker film kijken hoor! Wordt gewoon niet opgelost. Ziggo biedt oplossingen uit het jaar 1999. Ik ga overstappen en raadt een ieder aan eerst goed te informeren over tweede tv mogelijkheden. En laat t zwart op wit toesturen. Succes ermee, voor mij is t klaar met Ziggo, vond het echt jammer na al die goede jaren die ze hebben gehad.
Wat een drama de helpdesk (en Ziggo in het algemeen). Sinds enkele weken bizar slecht internet. Verbinding valt om de haverklap weg icm traag internet. De gebruikelijke stappen met de helpdesk doorlopen om zaken uit te sluiten. Ik werk in de IT dus al deze dingen heb ik al 80x zelf doorlopen. Verbinding is dusdanig traag dat de Chat met de helpdesk geen afbeelding van de modem van 140kb erdoorheen krijgt. Vraagt de dame of ik de modem niet even kan aansluiten op de hoofdaansluiting. Ik moet hiervoor de hele boel verbouwen maar geen probleem! Ware het niet dat Ziggo dusdanige trage modems heeft dat het ca 8-10 min duurt voordat er weer opnieuw verbinding is.
Inmiddels terug online dus terug naar de chat met de helpdesk: "Ik heb een tijdje gewacht maar ik krijg helaas geen reactie meer, daarom sluit ik hierbij de chat. Indien we nog ergens bijkunnen helpen, start dan gerust een nieuwe chat. Een fijne dag nog."
Om te huilen dit. Inmiddels 2 uren verbrand dus kan nog even werk inhalen in de avonduren. Het is jammer dat je tegenwoordig nauwelijk keus hebt en tot Ziggo bent veroordeeld maar verlang terug naar de tijden van Multikabel.
Na vele telefoongesprekken (middag+avond) dwingt dit bedrijf je toch om een NIEUW modem te gaan gebruiken.
Het oude ZEER GOEDE functioneerde modem wilt men gewoon NIET meer activeren voor mij als klant. Mededeling is gewoon dat het niet meer mogelijk is.
Dat is pas klantvriendelijk zeg!
Goedemiddag,
Sinds oktober vechten wij met ziggo om ons al jaren in gebruik zijden vaste ip adres te behouden. Wij ontvingen een schrijven dat bla.bla etc. Dat
Ons ip adres zou wijzigen in een dynamisch ip adres. Als wij dit niet wilde moesten wij contact opnemen met de service afdeling van ziggo.
Hier vernamen wij dat ons abonnement niet toeliet dat wij ons vaste ip adres zouden behouden en moesten overstappen naar ziggo max pro.
Uiteraard hebben wij dit gedaan want het verliezen van ons vaste ip adres is een regelrecht drama met duizenden systemen welke hier gebruik
Van maken. Deze overstap werd bevestigd door ziggo. In de opdracht bevestiging staat niet dat wij ons "eigen" vaste ip adres behouden.
Vele malen gebeld met ziggo en niemand kan ons garantie geven dat het goed gaat komen! uiteindelijk een bereidwillige medewerker gevonden
Die er in is gedoken en zelfs ook terug belde dat alles op een misverstand beruste, dat de computers van ziggo nog niet gesynchroniseerd waren
Maar dat alles goed in het systeem stond. Wij hebben zelfs een voicemail bericht van deze persoon waarin hij dit aangeeft. Op de datum dat ziggo zou overgaan naar hun "nieuwe" wijze van werken bleken wij inderdaad nog over ons ip
Adres te beschikken. Probleem opgelost. Dachten wij
Een paar dagen terug ontvingen wij weer een schrijven van ziggo dat de eerder aangekondigde datum niet was gehaald maar dat nu in week 51
Zonder tegenbericht ons vaste ip adres zou wijzigen in een dynamisch ip adres. Weer gebeld met ziggo zelfde verhaal kan niet, lukt niet etc.
U moet een ander abonnement hebben. Aangegeven dat dit al was gebeurd. Dit was niet te vinden in de systemen van ziggo.
Na het opgeven van een orderbevestigingsnummer bleek bij de afdeling opzeggingen een notitie te staan:
Case vervallen klant is verkeerd geinformeerd. Men heeft ons hiervan niet in kennis gesteld.
Slordig was het antwoord van ziggo.
Het is niet mogelijk om ziggo er van te doordringen dat met het wegvallen van vaste ip adres ons bedrijf in zeer ernstige problemen geraakt.
Men begrijpt het allemaal maar kan niets doen. Het is niet mogelijk om verder in de organisatie door te dringen.
Zijn er mensen met gelijke problemen? wij zijn bezig een zaak op te bouwen om een kort geding aan te spannen. Iedere hulp is welkom. Wij zijn letterlijk radeloos
Naar veel trek en duw werk eindelijk toch toezegging van huidige bedrag van 241 eu, was namelijk overgestapt en perongeluk nog naar ziggo overgemaakt.
Ze wilde eerste instancie niet mee werken en geld achterhouden naar dik 9 uur aan telefoon gezeten toch toezegging gekregen. maar je raadt het al. ze houden het wel eerst even 6 weken vast. nooit meer ziggo. veel klachten over onterechte incasso kosten. gebrekkige nederlands klanten service, en continue mentaliteit van kasje naar muur sturen, Dat is was ziggo voor staat.
Heb meer dan een jaar geprobeerd tot een oplossing te komen met Ziggo ivm een instabiel internet. Ook geprobeerd de hoofdaansluiting in de woonkamer te verplaatsen naar de meterkast, omdat ik het geen gezicht vind om de router etc midden in de woonkamer te hebben staan. Kreeg een offerte van € 575,-!.alleen voor het verplaatsen van een kabeltje onder de grond. Nog geen uur werk. Heb het uiteindelijk zelf gedaan en het werkt. Toch bleef de internetverbinding niet altijd stabiel. Kon wel een monteur langs komen, maar dat koste dan weer geld. Heb gezegd dat het probleem bij Ziggo lag, want ik had al tot 2x toe een computerbedrijf ingeschakeld om mijn interne netwerk te controleren en te optimaliseren. Alles in huis was perfect. Ziggo weigerde om (kosteloos) te komen. Waren wel met mij eens dat de € 575,- heel duur was.
Uiteindelijk naar KPN glas over gegaan en door KPN mijn abonnement bij Ziggo op te laten zeggen. Toen pas werd ik om de haverklap gebeld door customer service van Ziggo, wat ze moesten doen om mij als (meer dan 15 jaar!) trouwe klant te behouden. Nu wilden ze wel kosteloos een monteur langs sturen en wilden ze wel kijken of het verplaatsen van de hoofdaansluiting goedkoper kon.Dit hadden ze veel eerder moeten doen. Ik was niet van plan bij Ziggo weg te gaan, maar door dit soort "service" drijven ze je gewoon naar een andere provider toe. Jammer, want ik was tot op heden altijd tevreden over hen. Gemiste kans.
Sinds twee weken ben ik Ziggo klant. Ik krijg een dhz pakket per post opgestuurd wat ondanks dat ik best wel handig ben niet likt een goede wifi verbinding te krijgen Dus dan de gratis installatie monteur aangevraagd. Mag ik meer als een week op wachten. Blijk ik een oud coax stopcontact te hebben. Vervangen en dan krijg je een factuur van €45. Belachelijk. Ik voel mij een nieuwe klant met een koude douch. Ga zo snel mogelijk weer weg bij deze club.
Ik snap het probleem van veel mensen hier wel. De medewerkers die iedereen te woord staan zijn niet voldoende geschoold om de juiste oplossing aan te bieden. Dit is vaak het geval bij dit soort bedrijven is zuiver een kostenplaatje.
Er is maar één reden om niet voor Ziggo te kiezen en dat is de upload snelheid die is veel lager als bij glasvezel. vaak zijn de problemen erg makkelijk zelf op te lossen. Zeker met de nieuwere Ziggo Nextbox is het een geweldige voorruitgang.
Ziggo verkoopt zakelijke contracten aan de deur of via de telefoon. Daarbij wordt valse en/of onvolledige informatie gegeven. Bijvoorbeeld dat het zakelijke abonnement hetzelfde kost als de 'gewone' abonnement. Dat is niet waar - het is 20% duurder. Ook zegt de 'adviseur' van Ziggo er niet bij dat je, als een zakelijke gebruiker, geen bedenktijd hebt. Tot slot, weigeren ze om in hun systeem op te schrijven om mij nooit meer met zo'n 'aanbieding' te benaderen.
Zit al 12 jaar by ziggo.tv, internet 50mb,telefoon.54 euro.nou zag ik by budget enegie.tv,internet 100 mb.en telefoon 48euro.eeste 9 maanden 29 euro.dus wou opzeggen .maar omdat il net by ziggo een korting voor 3 maanden had gehad 3 maal 14 euro.had ik een niew contract. by opzeggen moest il nog 9 keer 54 euro betalen.sry my mond viel open
Na overstap op zakelijk abonnement viel internet zomaar (deels) uit; vreemd probleem waarbij alleen enkele sites als Google bereikt kunnen worden. Eerste helpdeksmedewerker belt niet terug, tweede probeert het uit te zoeken en stelt na twee keer terugbellen een harde reset voor . dat alles heeft bijna vier uur verloren werktijd gekost en had ook direct voorgesteld kunnen worden. Bij de vraag of er nog een tegemoetkoming kan worden gedaan (ook omdat ik mijn alarmsysteem opnieuw moet laten instellen wegens de reset) wordt mij op de voorwaarden gewezen en dat daar niets mogelijk in is. De lange wachttijden was ik inmiddels gewend, maar deze keer blinkt Ziggo ook uit in onkunde en klantonvriendelijkheid.
Wat een slechte klachtenbehandeling door Enis van de technische dienst, ontzettend asociaal!
Ziggo, als jullie personeel alle klanten zo behandeld dan heb je binnenkort geen klanten over.
Wat een onbeschofte persoon was dit.
Onze wifi verbinding op 3 m afstand vanaf het modem is ca 30 mb, op 10 m is nog 5 mb Volgens de Ziggo monteur voldoet deze aan de eisen van Ziggo, deze moet minimaal 20 mb zijn op 3 m afstand . Hier kun je verder niets mee en is volledige misleiding.
Vervolgens krijg je ook nog een factuur van 35 euro voorrijkosten.
Al jaren lid van Ziggo, en er nooit spijt van gehad ( nog steeds niet ) Als er iets is wordt je netjes telefonisch te woord gestaan en als het echt niet lukt komt er gewoon iemand langs die jou helpt.
Al met al een top ervaring over Ziggo, en ja ook met mobiel bellen en tv kijken.
Mooie club.
Waarom ik een 8 geef i.p.v. een 10? Omdat er altijd ruimte moet zijn voor eventuele verbeteringen.
Ik wacht al 2 weken op het startpakket van ziggo. Als je beld dan is het altijd net opgestuurd. mooi niet dus. Nu krijgt postnl weer de schuld. het ligt natuurlijk nooit aan hun. Het word tijd dat ze eens uit hun ivoren toren komen en de klanten gewoon helpen. gewoon onbeschoft dat dit bedrijf kan doen waar ze zin in hebben en de klanten aan hun lot overlaten.
Hallo, ik heb de klantenservice gebeld voor de installatie op een tv en ik kreeg te horen dat ik moet betalen voor Ziggo-diensten. Het leek me vreemd dat de medewerker me haar naam niet wilde vertellen, maar vertelde me dat het geheim was. Alles gebeurde op 3-12-2020 om 15.40 uur.