Harrypros
01-12-2020

Slechte service, veel leugens.

Al meerdere jaren bij ziggo, maar altijd problemen, meestal werden die opgelost, maar nu komen er alleen maar valse beloften en grove leugens. Ze behandelen klanten zeer slecht en klacht indienen kan niet. Bij mijn vraag om te zorgen dat de wifi weer gaat werken, die het al weken niet doet, stond ik 20 minuten in de wacht en werd toen de verbinding verbroken. Ze kunnen geen wifi verzorgen en houden zich aan geen enkele afspraak.Het is een criminele organisatie, omdat ze de regels overtreden voor winst.

Timo
01-12-2020

Ongewenste post en geen service

Ik ontvang post van Ziggo, een zogenaamde "reminder" waarin staat dat mijn tv- en radioaansluiting wordt afgesloten, met een mooie reclame voor een pakket erbij. Ik ben geen klant bij Ziggo, dus dit dreigement tot afsluiting is een vuile vorm van adverteren. Omdat ik geen behoefte heb om post van Ziggo te ontvangen bel ik 0900-1884. Daar kom je niet voorbij de keuze menu's. Dus maar 0881212937 geprobeerd. Hallelujah een mens aan de lijn. Maar wel een mens die beweert dat ik lieg over het ontvangen van post en reclame. Toen hij mij niet kon helpen zei hij dat hij mij door zou verbinden met "administratie". In plaats daarvan wordt gewoon opgehangen. Ik zou je aanraden geen klant te worden bij Ziggo. Te laat? Stap vooral over, alle aanbieders zijn inhoudelijk vergelijkbaar, maar bij Ziggo zal je geen (klanten)service krijgen.

Joke
30-11-2020

Al jaren klant bij Ziggo. abonnement verandert en walla geen internet en telefoon meer. Bellen bij een kennis maar ze beloven van alles maar komt niks van terecht.nee voor mij geen Ziggo meer.morgen kpn bellen.je kan wel wachten tot je een ons weegt.we zitten maar te wachten op een andere box maar die komt niet.wij zijn er klaar mee.????

28-11-2020

COVID-19 door snipverkouden monteur in huis

COVID-19 door een monteur die snipverkouden in mijn huis komt. Doordat wij minder internet snelheid ontvangen dan beloofd door Ziggo hebben ze een monteur langs gestuurd om dit te inspecteren zonder resultaat. De monteur komt binnen en is snip verkouden en heeft een mega loopneus waardoor hij continu zijn neus moet ophalen. Ik vraag hem waarom hij aan het werk is als hij zo verkouden is. Hij zegt dat het een nasleepje is van de griep. Een paar dagen later hebben wij dus COVID door deze monteur. Dank jullie wel Ziggo!

28-11-2020

Slecht!

Slechte service, komen beloftes niet na. Levering onder de maat en duur

Cf
27-11-2020

Reeds een jaar ellende.

Wegvallend signaal, bevriezend en blokkerig beeld. Het lukt Ziggo niet (ook monteur niet) om beeld beter te krijgen. Ga maar kpn.

Carolien
26-11-2020

Ook eens een positief verhaal

Omdat mensen eerder een negatieve ervaring delen dan een positieve, heb ik besloten hier een positief verhaal te delen. Ik ben al jaren klant bij Ziggo en ik herken mij helemaal niet in de verhalen van de anderen. Ik heb internet en tv en de verbinding is over het algemeen heel goed, ziggo tv superhandig en tot op heden ook nog nooit problemen gehad met de service. We hebben 1 keer storing gehad en toen kwam er een monteur die er alles aangedaan heeft om het te verhelpen.

Afgelopen week zijn wij verhuisd en ook de verhuizing was een makkie: online doorgeven en precies op de dag dat we wilde werd het internet naar het nieuwe huis omgezet, perfect!

26-11-2020

Tv signaal

Sinds 2 dagen geen signaal voor tv!

Sinds de GEFORCEERDE overstap naar digitaal tv ALLEEN met CI+ module, is het troep!

Judith
25-11-2020

Met leugens benaderd

Ik had al Ziggo tv, en werd gebeld door Ziggo met de vraag of ik wilde overstappen op een totaalpakket (ik zat voor internet en telefoon bij KPN). De Ziggo medewerker zei dat een monteur alles zou doen, inclusief het installeren van het nieuwe emailadres op mijn computer en mobieltje. Dit bleek niet waar te zijn, de monteur die kwam zei dat ik dat zelf moest doen. Zeer kwalijke praktijk. Ik heb hem naar huis gestuurd en ben bij KPN gebleven, maar omdat de overstap al half geregeld was, was het niet eenvoudig om dit alles terug te draaien en heb ik twee weken zonder wifi en telefoon gezeten.

Lenie
25-11-2020

5 weken geen tv

Ziggo kan de naam niet meer Horen wat een kloote bedrijf ben al 23 klant.laten ze je zitten week 5 ga nu in zonder TV ??ik heb Radar ingeschakeld dat ze mensen zo behandelen.er is al 3x monteur geweest kan niet vinden en 25 nov zou er weer een komen .krijg je s,avends mailtje dat ze niet komen omdat ze de oplossing niet weten .?gebeld en gelijk opgezegt.nou mensen ik zou nooit bij Ziggo gaan ????Gr Lenie stout

Teding
24-11-2020

Ik hoop dat Ziggo gaat leren

De afgelopen weken meerdere malen contact gehad met Ziggo over het vervangen van een TV-kabel en over slecht werkende wifi. Wij studeren en werken intensief met 6 master studenten thuis, maar door de gebrekkige en wegvallende wifi kunnen wij onze colleges en werkgroepen niet actief volgen, laat staan er aan meedoen. Daarnaast komen we ook tijdens online tentamens in de problemen. Dit lijkt mij niet helemaal de bedoeling.

Meerdere malen contact opgenomen met de Ziggo Klantenservice over de slecht werkende wifi. Terwijl we al een wifiversterker hebben hangen, is er nog steeds sprake van continu wegvallend internet. Wifi booster is nu hoger en op een andere plek gehangen, gereset, en daarnaast is ook de modem een aantal keren gereset. Dit mocht niet baten.

Nog een keer Ziggo gebeld en nieuwe kabels opgestuurd gekregen. Deze zelf geïnstalleerd, maar dit werkte niet. Nogmaals Ziggo gebeld, waardoor de monteur is langsgekomen. Als het niet aan de kabels zou liggen, zou de monteur kosteloos langskomen.

Na het bezoek van de monteur, die al zijn troep vrij asociaal achter heeft gelaten, deed de TV het wel, maar het internet en het streamen naar de TV, het nog slechter. Ook kregen wij een factuur van 60 euro, wat dus in strijd is met wat er aan ons is teruggekoppeld.

Opnieuw Ziggo gebeld, gevraagd waarom we deze factuur hebben gekregen en dat dit niet de afspraak was omdat het niet aan ons lag. Klantenservice kon niks voor ons doen en bood ook geen excuses aan voor het achterlaten voor de troep of voor de miscommunicatie. Nogmaals gebeld met de klantenservice over het internet en het streamen. Een bizar onbeschofte jongeman stond ons te woord, die erg denigrerend deed en ons behandelde alsof we achterlijk waren en de schuld van het slechte internet ons in de schoenen schoof. Toen ik meermaals heb aangegeven dat dit niet aan ons kon liggen (dit bleek ook daadwerkelijk aan Ziggo te liggen: aan de MAC-filter die zij zelf verkeerd hadden ingesteld) en dat Ziggo over wifigarantie beschikt, werden wij zo onbeschoft te woord gestaan dat wij op een nette manier hebben aangegeven dat dit echt niet door de beugel kon. Ons eigen aanbod om ons dan door te verbinden met een willekeurige collega, die ons wél wilde voorzien van normale klantenservice, werd onbeleefd afgewezen. Meneer gaf aan hem dan maar gewoon weg te drukken en opnieuw te bellen met de klantenservice (het überhaupt bereiken van de Ziggo klantenservice duurt al vaak een half uur). Hierop reagerende dat de meneer in kwestie niet de definitie van klantenservice begrijpt, hebben wij hem verwezen naar een andere baan. Wat een bizar slechte behandeling van je klanten, die op deze manier niet worden behouden. Meneer in kwestie begon vervolgens over opleidingsniveau en verweet ons dat wij dom waren. Nu is dit denk ik andersom het geval, maar dat hebben wij maar voor ons gehouden. Echter hebben wij hebben wel gevraagd naar de naam van deze meneer zodat wij een klacht konden indienen tegen deze persoon. Na een langer voortdurende discussie en het niet willen geven van zijn naam, heeft meneer ons weggedrukt.

Hierop vrolijk nog een keer de klantenservice gebeld. Klacht ingediend tegen deze persoon. Dit soort mensen horen op staande voet ontslagen te worden en zijn ook alles behalve representatief voor het bedrijf. Aardige dame van Ziggo (die zijn er dus ook!) die de klacht indiende voor ons, heeft ons voorzien van extra zenders voor 3 maanden, maar kon ons helaas niet in de toekomst een terugkoppeling geven over wat er met onze klacht zou gebeuren. Teleurstellend dat Ziggo niet transparant is over hun gang van zaken en zo onprofessioneel handelt. Dit lijkt mij dan ook niet een blijvend winstgevend model en er moet duidelijk intern een hoop bij hen gaan veranderen, als ze in deze marktpositie willen blijven, want het behouden van de klanten is slechts afhankelijk van het aanbod van Ziggo-Go.

Sjors
24-11-2020

Drama. Schandalig. Heb er geen woorden meer voor de Ziggo.

Mijn ouders hebben nu 3 weken ziggo. En het heeft tot nu toe een week gewerkt. Monteur komt na een week pas langs. En als ie is geweest. Werkt het nog steeds niet. Moeten ze weer een week wachten. Drama. Bagger bedrijf.

Roy
24-11-2020

Vooral sinds een jaar of 5 is dit bedrijf echt nou ja zeg maar niet goed bezig, tenminste niet voor de klant. Helaas hebben ze hier een monopolie positie want er is niks anders te krijgen (geen telefoon aansluiting of glasvezel) signaal is slecht, de apparatuur is slecht de service is slecht en de schuld ligt nooit bij hun. slecht tv signaal lag volgens hun aan de kabels. Monteur heeft bevestigd dat dit niet het geval is. internet slecht, ja sorry hier staat alles goed zeggen ze. Wifi nog slechter, ja hier staat alles goed zeggen ze. Wat ik al die tijd al zei dat t de modem was ja na 3 jaar kwamen ze daar ook achter. 3 x kapotte horizon box gehad en teruggestuurd, krijg ik een aanmaning of ik de restwaarde wil betalen omdat ik ze niet teruggestuurd zou hebben (na 5 maanden) of ik even de track and trace kon tonen. gelukkig had ik die nog maar wel nog even een rekening sturen voor incassokosten wat hun fout is en niet mijne, maar excuses ho maar nee alleen als je in hun mooie praatjes contract trapt dan krijg je alles daarna kun je de boom in. Zelfs de ziggo mail die t al 3 jaar niet meer doet doen ze gewoon helemaal niks aan. Als je de keus hebt voor een andere aanbieder kies die dan scheelt veel ergenis

Maarten
22-11-2020

Slechte wifi van ziggo. Slechte service en je word bij de klantenservice voor leugenaar uitgemaakt.

Bij afsluiten van een nieuw abonnement staat we gegarandeerd wifi in hele huis.

Binnen 10 weken melding gemaakt van slechte wifi, geen reactie.

En nu hebben we alleen maar de mogelijk door een booster aan te schaffen. (100€)

Ik denk het niet.

Dan maar overstappen naar KPN.

Yolanda
22-11-2020

Oude klanten terug winnen met gebakken lucht

Ik word gebeld, als oude klant van Ziggo. Wat ze anders hadden kunnen doen. Prettig gesprek. Er volgt een aanbieding, ik mag er 14 dagen over nadenken. Wat berekeningen gedaan. Ja ik stap over. Dan begint het. Ik kom van Telfort/KPN en het opzeggen lukt niet (waarschijnlijk migratie telfort naar KPN) dan het samenvoegen van Ziggo account met Vodafone lukt ook niet. Na veel 5-en en 6-en lukt het overschrijven. Maar worden de spullen niet geleverd! Nou na zoveel ellende houd ik lekker KPN, want dit is waardeloos. Heel triest. Wat kunnen we anders doen? Alles!

Michael
21-11-2020

2 weken zonder TV, internet en telefoon door FOUTJE ZIGGO

Op dinsdag 10 november hebben ze mijn pakket, op eigen initiatief, omgezet waardoor ik plotseling geen telefoon, internet en tv had. Erg handig als er iemand thuiswerkt en een zoon die online lessen en tentamens heeft. Natuurlijk direct gebeld. natuurlijk geen antwoord. Sturen wel een monteur. Die pas een week later zou komen. weer gebeld en uitgelegd wat het probleem is, was. Ze maken blijkbaar geen dossier aan bij ziggo! er zou een nieuwe box opgestuurd worden. Ok. Tis toch wat. Op donderdag 12 november de box binnen. Helaasssssssss , geen verbinding. weer gebeld. er bleek een fout te zitten in de activatie. Kon 24 uur duren. Vol goede moed het weekend in dus. Helaasss ook niet. 24 uur later nog steeds niets. weer gebeld. nu kon het wel tot 3 weken duren , maar volgens de medewerker was het geen spoed. want er bleken meerdere mensen last te hebben. Elke keer als je iemand aan de bel hebt, wordt er wat anders gezegd. De zegt: alles komt uit de mediabox, de ander zegt : je hebt een modem nodig, die andere zegt weer dat alles uit de box moet komen maar dat er een monteur moet komen. Niemand die ik aan de bel hebt gehad, ongeveer 25 a 30 man ondertussen, heeft hetzelfde gezegd. Hedenmorgen kreeg ik een bericht via messenger dat alles zou moeten werken. Hadden toevallig sinds afgelopen donderdag plots tv. Dus vanmorgen vol goede hoop. Helaasss. weer niet. Weer bellen. De nieuwe box zou opnieuw opgestart moeten worden en dat een 1 uur wachten en weer opstarten. jaja. Wij 1,5 uur wachten. je weet nooit. Helaasss ook geen succes. Weer bellen . Krijg je te horen: ja maar met die nieuwe box heeft u een modem nodig, want er zit geen modem in, maar wij hebben geen losse modems en bij de nieuwe box had een modem bij moeten zitten. Al met al zijn wij nu bijna 2 weken verder en nog steeds geen internet en telefoon. mijn vrouw moet nu elke dag 30 km enkele reis rijden om gebruik te kunnen maken van wifi bij haar ouders. En ziggo doet en geen kl.te aan. Het is dat en negatief cijfer kan geven aan ziggo, maar ik geef een oneindig cijfer in de min aan deze toko. Ben benieuwd wat ze doen als een bn-er dit soort problemen ondervindt!

Klaas

Onkundig

Hun klantenservice is zeer onkundig, zowel via social als telefoon. Je lacht je werkelijk kapot dat ze die mensen daar hebben zitten. Totaal geen verstand van verbindingen. Als het werkt is het goed maar als er iets mis gaan hebben ze geen idee. Ik zou hier ver van weg blijven.

DIEFSTAL

Na jaren tevreden klant te zijn geweest ben ik op 7 augustus gebeld met de vraag of ik mijn particuliere abonnement om wilde zetten in een zakelijk abonnement aangezien ik een eigen bedrijf heb.

Voordelen zouden zijn: minder betalen, 3 maanden gratis ziggo sport totaal en snellere dienstverlening. Achteraf bleek dat er 30 euro meer wordt afgeschreven per maand.

Na telefonisch contact bleek het abonnement wat ziggo heeft omgezet niet meer terug gezet kan worden. Ze bellen notabene zelf op om zogenaamd mee te denken met de klant om vervolgens meer geld te verdienen. Helaas heb je 1 dag de tijd om een afschrijving aan te vechten. Niks aan te doen en dus mijn probleem.

Mourrad van de klantenservice kijkt gelukkig elke dag op zijn rekening en dus is het mijn eigen schuld.

WAARDELOOS ZIGGO!

Martine

Ziggo bellen? Zinloos!

De mediabox werkt weer eens niet. Niet terugkijken, niet on demand. Gebeld dus. Krijg een meisje aan de lijn dat er nul verstand van heeft, verder dan ‘heeft u hem al eens aan en uit gezet’ kwam ze niet. Maar ‘ze zal er een case van maken’ . Mijn vraag: wat houdt dat in?’ Nou, dat ik opschrijf dat u dit probleem heeft en dat doorstuur naar iemand anders.’

O, fijn, en dan? ‘Nou, ik denk dat u dan wel gebeld wordt.’

Je denkt? En wanneer gaat dat dan gebeuren? ‘Ja, dat weet ik ook niet’.

Mohamed
17-11-2020

Jaarcontract aangesmeerd aan vaste klant

Ben al 4 jaar vaste klant bij ziggo en toch ben ik genaaid door ze. Ik kreeg in juli uit het niet een telefoontje van ziggo met de vraag of ik nog tevreden was. Ik zei ja maar me internet benende is heel slecht dus toen gaf ze als oplossing aan dan kan ik gratis voor 1 maand jou de internet upgraden. Nou ik dacht prima. Maar war blijkt stiekem een mail gehad met dat me contract is verlengd met 1 jaar door een bestelling. Tering boeven heb niks besteld jullie boden met gratis internet en nu zit ik er nog langer aan vast. Normaal

Krijg je korting voor 6 maanden die kan ik dus vergeten. Ik ga evht weg bij ze betaal bijna 70 euro voor 1 tv en daarnaast heb ik nog Vodafone abbonoment van 60 euro. En dan nog proberen ze je te naaien. Ongelofelijk na 4 jaar neem ik afscheid van ziggo en Vodafone!