Ronald
06-04-2019

Prutsers

Ik vraag Ziggo op mijn nieuwe adres een zakelijke aansluiting te activeren.

Wat doe deze ongelovelijke PRUTSERS, mijn Internet kabel wordt verwijderd en vervangen door een telefoonkabel.

Ik weet niet in welk tijdperk Ziggo leeft maar heb inmiddels meerdere zeer negatieve ervaringen met

deze onkundige club

Si

Steeds storing

Midden in een serie worden we eruit gegooid. Zonder aanleiding. Slecht beeld, met alleen pixels.

GRUWELIJK

Ruzie op de bank

Alex

Valse voorwaarden

Aangezien wij geen winkel meer hebben ben ik met Ziggo gaan bellen om mijn contract van zakelijk om te zetten naar prive. Aangezien wij geen btw meer kunnen afdragen zijn wij met zakelijk een stuk duurder uit. Vervolgens is mij opnieuw een zakelijk contract aangepraat waarbij ik minder zou gaan betalen dan prive met als gevolg dat ik nu een jaar vast zit aan een zakelijk contract dat incl. btw ruim 20 euro duurder uitkomt terwijl het meisje van de zakelijke klantenservice wist te vertellen dat wij goedkoper uit zijn dan een prive contract. De prijzen die werden genoemd waren exclusief btw terwijl dit niet benadrukt is tijdens het gesprek. Schandalig!

Jaap
05-04-2019

Steeds storing ! Op internet!

Steeds uitval , met betrouwbaar!

Jaap
04-04-2019

Bij Ziggo is klant is geen koning

Ik ben al bijna 20 jaar klant van eerder @Home en sinds paar jaar Ziggo. Helaas zijn mijn ervaringen met het bedrijf de laatste anderhalf jaar zeer beroerd. Nadat ik ongeveer anderhalf jaar geleden na een telefoonnummer wijziging ook ongewenst een pakketwijziging kreeg, heb ik afgelopen november Ziggo gebeld met de Black Friday deals. Echter hadden ze voor vaste klanten geen leuke actie, maar kon ik -na enig aandringen- wel een jaar lang een pakketupgrade krijgen tegen het huidige tarief. Hier begon dus de ellende, had ik ze maar nooit gebeld, want tot op heden is er nog niks goed geregeld. Ik krijg onjuiste facturen en heb hier al 9x achteraan gebeld -elk een gesprek van ongeveer 30 minuten-. Elke keer krijg ik te horen van de desbetreffende medewerker dat ze het nu goed administratief gaan verwerken. Maar helaas. Nee, dat lukt maar niet. Het facturatieproces is dusdanig slecht en onflexibel ingericht dat alles is gericht op het zoveel mogelijk binnen harken van geld, om zodoende voetbalclubs en de Formule 1 te kunnen sponsoren. Jammergenoeg is er in het gebied waar ik woon weinig keus qua internetprovider, anders was ik al lang vertrokken. Ik hoop dat Ziggo en diens eigenaren Liberty Global en Vodafone eindelijk een keer klantbelang voorop gaan stellen ipv winstmaximalisatie. Klant is namelijk geen koning bij dit bedrijf!

Per
04-04-2019

Terugkerende ellende en slechte service

31 maart gebeld voor de zoveelste keer problemen met mediabox. Alles doorgenomen met medewerker en afspraak gemaakt voor monteur op 3 april. SMS ontvangen om 14.27uur, monteur is onderweg. Om 16.30 uur gebeld waar hij bleef? Zou onderweg zijn en zou eventueel wat oponthoud gehad kunnen hebben maar hij kwam eraan! 17.17 uur mail van Ziggo gehad: monteur heeft voor de deur gestaan en er zou niemand thuis zijn geweest, kosten hiervan zijn 35 euro en die worden in rekening gebracht!

Ik ben al weken ivm ziekte niet instaat het huis te verlaten dus dit is keihard gelogen! Ziggo direct gebeld hierover en m’n beklag proberen te doen. Beloofd werd dat de rekening gecrediteerd zou worden. Echter 4 april een mail ontvangen waarin een bedrag van 25 euro vermeld staat als creditering. Wederom gebeld en men zou nog eens 10 euro crediteren. Heb herhaaldelijk mijn ongenoegen geuit over het feit dat ik als leugenaar neergezet ben. Echter moet ik zelf een klacht gaan indienen, want zij kunnen slechts een notitie maken van het voorval. Inmiddels is de afspraak voor een andere monteur gemaakt maar deze is pas dinsdag 9 april. Wat inhoudt dat ik dus 10 dagen met slecht beeld zit. Wat zeker niet de eerste keer is. Wij hebben een abb van ‘ slechts’ 95 euro per maand! Verder nog de bemerking dat diverse monteurs geweest zijn en men allemaal aangeven dat hun voorganger iets niet juist heeft gedaan. als voorbeeld: monteur A zegt versterker eraf, monteur B zegt versterker er weer op. Ik zou vanuit mijn archief eenboekwerk kunnen schrijven over Ziggo maar ik laat het hier maar even bij. Wordt denk ik wel vervolgd.

Lucas

Erg tevreden

Al een tijdje klant bij Ziggo en ik moet zeggen qua producten en service echt uitstekend. Toen ik op mijn nieuwe adres kwam wonen, kwam er ook zonder zeuren of betalen een monteur die alles in orde maakte. Die keren dat ik een probleem had (internet was opeens heel traag) werd ik snel geholpen en door een andere router instelling was het probleem opgelost. Ook kreeg ik onlangs bericht dat de down en upload snelheid alweer (gratis) verhoogd werd. Voor mij heeft het dus geen zin om over te stappen naar glasvezel.

Onlangs meegemaakt dat het ook heel anders kan, toen ik namens mijn ouders contact heb opgenomen bij hun leverancier van internet, tv en bellen. Zitten al 2 weken zonder tv signaal. Vandaar dat ik ook eens dacht laat ik mijn positieve ervaring delen. Over het algemeen posten mensen (ik ook) eerder de negatieve ervaringen.

Rafa

Versterker

Ik heb net gebeld met de klantenservice van Ziggo.

Mijn probleem lag bij een (ziggo) WI-FI versterker , ik gaf aan dat mijn versterker niet goed werktte (verbinding valt constant weg )

Meneer aan de telefoon kon mij op geen enkele manier helpen omdat hij beweerde dat hij de juiste gegevens van mij niet had (terwijl ik die wel gegeven had ).

Meneer aan de telefoon reageerde heel amateuristisch en fel op mijn vragen.

Het enigste wat ik wil weten is waarom en hoe het kan komen dat de verbinding van mijn WI-FI versterker constant wegvalt.

Is het dan zo moeilijk om mij enig advies te geven?

Ziggo bedankt voor het meedenken en het o zo klantvriendelijk omgaan met klanten!

DENNIS
03-04-2019

Ziggo probeert het u zo lastig mogelijk te maken

Ik denk dat de meeste mensen het wel kennen,

Door verschillende oorzaken loop je achter met het betalen van je automatische incasso het bedrag is gestoneerd om wat voor reden dan ook en je loopt achter.

Of om wat voor reden dan ook loop je achter met je betaling. Dit vind je zelf nog veel vervelender dan de ziggo maar in plaats van wat ze zeggen we proberen het u zo makkelijk mogelijk te maken word het je gewoon onmogelijk gemaakt om een achterstand terug te betalen.

Zo is Ziggo het enige bedrijf waar ik geen betalingsregeling kan maken om de achterstand in te lopen. Dit heeft de oorzaak zeggen ze omdat de automatische incasso is gestopt. Dat is dus ook het enige bedrijf dat ik ken die dat doet als je achter loopt de automatische incasso stoppen.

Omdat ze het gestopt hebben ben je verplicht die 2 maanden in 1x te betalen nou sorry maar er zijn mensen die kunnen dat niet en zoals ik al zei, je vind dat zelf nog veel vervelender dan de ziggo dat doet.

Gevolg is dus dat ik elke maand weer met het zelfde probleem kom te zitten elke maand weer en weer en weer.

De enige reden dat ze hier een 5 krijgen is omdat wij thuis vrij weinig storingen hebben dat is dan ook t enige goede wat ik er over kan zeggen

Pascal

Goede kwaliteit geen gezeik

Over T-MOBILE : Na verhuizing 2 maanden zonder tv en internet wel gewoon betaald. Dan maar opzeggen maar je moet wel een boete betalen €75,- terwijl niks werkt.T-MOBILE KPN begin er niet aan alleen maar gezeik en uiteindelijk duurder dan de toppers van ZIGGO nooit geen problemen daar.

Probleemloos

Gebeld met de afdeling opzeggingen, nadat alles eruitlag, bleek het een bekend probleem te zijn, is prima opgelost, er bleek namelijk in de buurt iemand tegen een verdeelkast aan te zijn gereden. kan ziggo zelf natuurlijk niets aan doen.

Paula
02-04-2019

Aaargh!

Je staat op. Even snel naar het nieuws kijken. Sinds de overgang van kabel naar digitaal is het een ontzettend gedoe om de TV aan te krijgen. Knopje hier, dan dáár op drukken, nu weer wachten, dan weer daar op drukken en dan bidden .Vandaag alleen zwart beeld. Daarna doet ie het heel even. Daarna weer zwart. Foutmelding ziggo.nl/E52. De hele handleiding bij storing doorlopen. Niets aan de hand aan het thuisfront dus, maar dat wist ik al. Dan een tel# van klantenservice. Moet daar wel voor betalen. Dan wordt men van het ene menu naar het andere gemanouvreerd. Na vele minuten gaat het ineens over iets heel anders. Je krijgt geen persoon aan de lijn. AArgh! Dat wordt vandaag nog veranderen van provider!

Hanna
30-03-2019

110 euro in rekening gebracht voor installatie van apparatuur zonder toestemming

Toen mijn nieuwe mediabox van Ziggo niet werkte en ik hiervoor contact op nam met de helpdesk chat werd mij verteld dat hier "gratis" een monteur voor kon worden langsgestuurd. Na het bezoekje van de monteur krijg ik een mail dat er bij de volgende factuur 110,- euro wordt afgeschreven voor deze reparatie (voor een uur extra service en apparatuur). In de bevestigingsmail van de afspraak staat dat de kosten voor de reparatie gratis zijn maar dat geinstalleerde apparatuur voor de kostprijs in rekening wordt gebracht en dat de monteur voor het installeren toestemming vraagt en vooraf duidelijk maakt wat de kosten zijn. Dit is echter nooit het geval geweest; de monteur heeft nooit om toestemming gevraagd om apparatuur te installeren en ook niet aangegeven dat hier kosten aan verbonden zijn en wat die kosten dan zijn. Wanneer ik opnieuw contact opneem met de helpdesk chat van ziggo wordt mij alleen herhaaldelijk verteld dat deze kosten terecht zijn omdat "de monteur nooit iets zou installeren zonder toestemming van de klant" en wordt er totaal niet naar mij geluisterd. Ik vind dit echt een belachelijke service, ronduit brutale communicatie en een hele klantonvriendelijke manier van werken.

Wat maakt dat uit

Internet snelheid

Ziggo beloofd van alles maar kan niks leveren! Heb dan weer normaal internet en de andere dag geeft ie weer amper MB’s. Ziggo Go app is ook ruk! Op hun site wordt je ook alleen maar gewezen op oplossingen die niet of tijdelijk werken. Als je daarna je abb wil aanpassen naar beneden omdat je internet toch niet werkt, krijg je op de site alleen maar foutmeldingen. Heb Vodafone icm Ziggo, ben nu op n punt gekomen om bij beide K bedrijven op te stappen.

Annemarie

Ik word gestalkt

Ik heb een kastje gekregen om digitaal tv te kunnen kijken maar nog geen tijd gehad om het te installeren. Stuurt Ziggo een balk door het beeld mee dat ze overgaan op digitaal. Moet dat nou echt zo lang? Je kunt geen zender opzetten of die balk loopt mee en niet 1x per uur bijv. Gelukkig alleen maar tv van Ziggo.

Aldo
30-03-2019

Ziggo: de klant is er voor ons, wij niet voor hen.

Ziggo stuurt een brief: wij gaan 4 dagen (!) onderhoud bij u in de buurt doen. Maar elke dag om 17.00 uur kunt u alles weer gebruiken. En vrijdag 29/3 om 17.00 uur is alles klaar en doet alles het weer. Keihard gelogen dus.

Wij zitten nu al 3 dagen onafgebroken zonder tv, internet en telefoon. Na veel bellen stuurt Ziggo nu woensdag(!, dus na 8 dagen!) een monteur naar ons, terwijl nu al volstrekt duidelijk is dat het probleem niet bij ons ligt maar bij het 'onderhoud' van Ziggo. Wat een waardeloze attitude en totaal ontbreken van enig besef van serviceverlening naar je klanten toe. Gefeliciteerd Ziggo, weer een opzegging erbij.

Marianne
29-03-2019

BLOEMEN !

Bij het overgaan van Tele2 naar Ziggo ging iets mis. Zeer geholpen door ziggo complaints services. Zelfs komt er 2x een monteur langs. + een prachtige bos tulpen. Ik was en ben zéér verrast. Thanks, marianne

Kiron

Slechte wifi

Moet elke 5 minuten (meestal minder) de wifi adapter van mijn computer eruit en erin doen anders kan ik niet op internet. Moest ik ook doen toen ik dit schreef

Erik

Service

Ziggo werkt met utp dat is de beste internetsnelheid die de afspraken nakomen, ook hebben ze dingen gerepareerd wat ze eigenlijk niet hoefde te doen, misschien hebben ze veel klachten maar ze zijn ook de grootste internetprovider

Johan

Ontzettend onbeschofte klantenservice

Zelf ben ik geen klant bij Ziggo, maar mijn moeder heeft kabeltv van Ziggo. En verder geen internet of telefoon (gelukkig maar).De laatste paar weken moest ik twee keer bellen met de klantenservice, een keer met een makkelijke vraag.Onplezierig, onaangenaam te woord gestaan, eindeloos gevraag over geboorte-datum, klantnummer, terwijl het om een totaal algemene vraag ging. Deze week gebeld, brief ontvangen over einde analoge doorgave.Vraag hierover gesteld.Antwoord klantenservice: heeft u de tv aanstaan? Nee, zal ik even doen. Hup, gelijk verbinding verbroken door Ziggo terwijl ik dat deed. Wat een onbeschofte klantonvriendelijke waardeloze bende daar.Precies zoals het bij Tele2 vroeger ook was.gelukkig ben ik zelf geen klant bij Ziggo en zal het ook nooit worden