Pascal
03-04-2019

Goede kwaliteit geen gezeik

Over T-MOBILE : Na verhuizing 2 maanden zonder tv en internet wel gewoon betaald. Dan maar opzeggen maar je moet wel een boete betalen €75,- terwijl niks werkt.T-MOBILE KPN begin er niet aan alleen maar gezeik en uiteindelijk duurder dan de toppers van ZIGGO nooit geen problemen daar.

03-04-2019

Probleemloos

Gebeld met de afdeling opzeggingen, nadat alles eruitlag, bleek het een bekend probleem te zijn, is prima opgelost, er bleek namelijk in de buurt iemand tegen een verdeelkast aan te zijn gereden. kan ziggo zelf natuurlijk niets aan doen.

Paula
02-04-2019

Aaargh!

Je staat op. Even snel naar het nieuws kijken. Sinds de overgang van kabel naar digitaal is het een ontzettend gedoe om de TV aan te krijgen. Knopje hier, dan dáár op drukken, nu weer wachten, dan weer daar op drukken en dan bidden .Vandaag alleen zwart beeld. Daarna doet ie het heel even. Daarna weer zwart. Foutmelding ziggo.nl/E52. De hele handleiding bij storing doorlopen. Niets aan de hand aan het thuisfront dus, maar dat wist ik al. Dan een tel# van klantenservice. Moet daar wel voor betalen. Dan wordt men van het ene menu naar het andere gemanouvreerd. Na vele minuten gaat het ineens over iets heel anders. Je krijgt geen persoon aan de lijn. AArgh! Dat wordt vandaag nog veranderen van provider!

Hanna
30-03-2019

110 euro in rekening gebracht voor installatie van apparatuur zonder toestemming

Toen mijn nieuwe mediabox van Ziggo niet werkte en ik hiervoor contact op nam met de helpdesk chat werd mij verteld dat hier "gratis" een monteur voor kon worden langsgestuurd. Na het bezoekje van de monteur krijg ik een mail dat er bij de volgende factuur 110,- euro wordt afgeschreven voor deze reparatie (voor een uur extra service en apparatuur). In de bevestigingsmail van de afspraak staat dat de kosten voor de reparatie gratis zijn maar dat geinstalleerde apparatuur voor de kostprijs in rekening wordt gebracht en dat de monteur voor het installeren toestemming vraagt en vooraf duidelijk maakt wat de kosten zijn. Dit is echter nooit het geval geweest; de monteur heeft nooit om toestemming gevraagd om apparatuur te installeren en ook niet aangegeven dat hier kosten aan verbonden zijn en wat die kosten dan zijn. Wanneer ik opnieuw contact opneem met de helpdesk chat van ziggo wordt mij alleen herhaaldelijk verteld dat deze kosten terecht zijn omdat "de monteur nooit iets zou installeren zonder toestemming van de klant" en wordt er totaal niet naar mij geluisterd. Ik vind dit echt een belachelijke service, ronduit brutale communicatie en een hele klantonvriendelijke manier van werken.

Wat maakt dat uit

Internet snelheid

Ziggo beloofd van alles maar kan niks leveren! Heb dan weer normaal internet en de andere dag geeft ie weer amper MB’s. Ziggo Go app is ook ruk! Op hun site wordt je ook alleen maar gewezen op oplossingen die niet of tijdelijk werken. Als je daarna je abb wil aanpassen naar beneden omdat je internet toch niet werkt, krijg je op de site alleen maar foutmeldingen. Heb Vodafone icm Ziggo, ben nu op n punt gekomen om bij beide K bedrijven op te stappen.

Annemarie

Ik word gestalkt

Ik heb een kastje gekregen om digitaal tv te kunnen kijken maar nog geen tijd gehad om het te installeren. Stuurt Ziggo een balk door het beeld mee dat ze overgaan op digitaal. Moet dat nou echt zo lang? Je kunt geen zender opzetten of die balk loopt mee en niet 1x per uur bijv. Gelukkig alleen maar tv van Ziggo.

Aldo
30-03-2019

Ziggo: de klant is er voor ons, wij niet voor hen.

Ziggo stuurt een brief: wij gaan 4 dagen (!) onderhoud bij u in de buurt doen. Maar elke dag om 17.00 uur kunt u alles weer gebruiken. En vrijdag 29/3 om 17.00 uur is alles klaar en doet alles het weer. Keihard gelogen dus.

Wij zitten nu al 3 dagen onafgebroken zonder tv, internet en telefoon. Na veel bellen stuurt Ziggo nu woensdag(!, dus na 8 dagen!) een monteur naar ons, terwijl nu al volstrekt duidelijk is dat het probleem niet bij ons ligt maar bij het 'onderhoud' van Ziggo. Wat een waardeloze attitude en totaal ontbreken van enig besef van serviceverlening naar je klanten toe. Gefeliciteerd Ziggo, weer een opzegging erbij.

Marianne
29-03-2019

BLOEMEN !

Bij het overgaan van Tele2 naar Ziggo ging iets mis. Zeer geholpen door ziggo complaints services. Zelfs komt er 2x een monteur langs. + een prachtige bos tulpen. Ik was en ben zéér verrast. Thanks, marianne

Kiron

Slechte wifi

Moet elke 5 minuten (meestal minder) de wifi adapter van mijn computer eruit en erin doen anders kan ik niet op internet. Moest ik ook doen toen ik dit schreef

Service

Ziggo werkt met utp dat is de beste internetsnelheid die de afspraken nakomen, ook hebben ze dingen gerepareerd wat ze eigenlijk niet hoefde te doen, misschien hebben ze veel klachten maar ze zijn ook de grootste internetprovider

Ontzettend onbeschofte klantenservice

Zelf ben ik geen klant bij Ziggo, maar mijn moeder heeft kabeltv van Ziggo. En verder geen internet of telefoon (gelukkig maar).De laatste paar weken moest ik twee keer bellen met de klantenservice, een keer met een makkelijke vraag.Onplezierig, onaangenaam te woord gestaan, eindeloos gevraag over geboorte-datum, klantnummer, terwijl het om een totaal algemene vraag ging. Deze week gebeld, brief ontvangen over einde analoge doorgave.Vraag hierover gesteld.Antwoord klantenservice: heeft u de tv aanstaan? Nee, zal ik even doen. Hup, gelijk verbinding verbroken door Ziggo terwijl ik dat deed. Wat een onbeschofte klantonvriendelijke waardeloze bende daar.Precies zoals het bij Tele2 vroeger ook was.gelukkig ben ik zelf geen klant bij Ziggo en zal het ook nooit worden

Nynke

Slechte internet verbinding

Ik zit al lange tijd bij ziggo. Maar het internet Is nog nooit goed geweest. Al een paar keer een monteur gehad. En een nieuwe modem. Maar ik zit nu al weer twee dagen zonder internet verbinding. Of We worden er af gegooit omdat het te traag Is. Netwerk kosten vliegen de pan uit. Word er gek van. Nu maar weer een monteur laten komen. Kijken wat die kan bedenken. ?

Ravi
27-03-2019

Uitblinker mer addertje onder het gras

Al jaren zitten wij bij Ziggo. Waarom? We hebben geen keuze, de snelheden die ik thuis nodig heb om werkzaamheden uit te voeren leveren andere maatschappijen hier niet. Anders was ik al lang overgestapt.

Wanneer het werkt, dan presteert Ziggo ontzettend goed; daarom geef ik ze een 2 ipv 1. De snelheden zijn maximaal.

MAAR

De storingen zijn om van te janken. Up time van 65-70% dit jaar (2019) en gemiddeld 90% vorig jaar. De tijden dat ze uitvallen en dus een storing hebben zijn altijd op belangrijke tijden en niet bijvoorbeeld 2 uur middernacht. Om de haverklap is er wel iets. En dan hun klantensupport is meestal vriendelijk, maar je hebt er geen drol aan. Komt geen resultaat uit waar je wat aan hebt.

Je betaald royaal, hun behandelen jou niet royaal. Ik hoop oprecht dat ze goede concurrentie krijgen op alle adressen zodat ze langzaam failliet kunnen gaan.

Prutsers zijn het.

Jo
27-03-2019

Opgedrongen verandering abonnement

Krijg een mail van Ziggo dat de abonnementen veranderen. In mijn geval wordt gesteld dat ik overgezet wordt op Ziggo Start abonnement , dat lijkt het meest op wat ik voor abonnement had en dat `hoera`het abonnement goedkoper wordt. Je gelooft je ogen niet.Ik geloofde het dus ook niet en ben bij de aangeboden abonnementen gaan kijken. Nadat ik overigens al 2x gebeld had met Ziggo klantenservice en er echt werd gezegd, dat mijn abonnement met box hetzelfde blijft. Wat blijkt, ik wordt overgezet op een abonnement (automatisch) waarin een stuk minder opties zitten. Schandalig om te stellen dat het abonnement hetzelfde blijft en "goedkoper". Ik ga nu voor de 3e x bellen en ben benieuwd met wat voor fabeltjes ze nu weer gaan komen.

Max
26-03-2019

Vaak storingen en problemen

Zoals hierboven al genoemd, erg vaak storingen of dingen die niet werken zoals ze horen te werken.

26-03-2019

Te veel storing

Alles gedaan om het beeld te verbeteren, Ziggo kabel, Ziggo versterker maar toch nog storing, en het meest stoor ik mij aan het feit, dat er 3 zenders verdwijnen je er 1 voor terug krijg en nog steeds het zelfde maandbedrag moet betalen.

Carolijn
25-03-2019

Zelden zo een slechte service meegemaakt, fouten van hun kant, administratie niet op orde, kunnen geen creditnota’s sturen, enz enz

Klantenservice is zeer onvriendelijk en niet behulpzaam, als ik ze al kan verstaan!

24-03-2019

Sla uw slag voor 50% korting voor een trouwe abonnee!

Alvorens ziggo een positieve beoordeling te geven het volgende:

Nieuwe klanten van ziggo krijgen nu 4 maanden 50% korting. Ziggo gedraagt zich als de meeste energiebedrijven die nieuwe klanten een premie geven

Maar wat doen zij en ziggo voor hun trouwe kanten die soms al jaren een abonnement hebben? niets dus!

Ik gaf ziggo aan dat ik daar erg veel moeite mee had, niet om het geld, maar vanwege het principe. Ik gaf aan te overwegen te vertrekken als ik geen bevredigend antwoord op die vraag kreeg.

Een tel. Reactie kreeg ik de volgende dag waarin mij eerst enkele extra paketten werden aangeboden die ik niet nodig had en daarna 3 maanden korting van 50% op mijn pakket!

Twee dagen later kreeg ik een brief waarin een nieuwe contract van een jaar werd aangeboden met de bewuste 50% korting voor 3 maanden!

Dus: sla uw slag en neem het kado van ziggo in ontvangst!

Ziggo heeft een uitstekende service bij ons in friesland.

Er wordt direct aktie ondernomen en teruggebeld.

De tv, internet en bellen uitzonderlijk goed.

Maar ziggo moet zijn trouwe klanten niet vergeten: die hebben dit bedrijf tot deze hoogte gebracht!

Kees knutsel

Corrie
23-03-2019

Horizon box xl

Sinds 15-3-2019 nieuwe mediabox xl ontvangen omdat de vorige kapot is gegaan. Gelijk geïnstalleerd maar kreeg telkens foutmeldingen zaterdag de 16 maart ziggo gebeld kregen de box niet in orde bleef foutmeldingen geven zouden monteur sturen op 20 maart deze heeft bekabeling na gelopen en overal nieuwe dozen en stekkers gemonteerd en ook de hirschman versterker vervangen zou een te sterk signaal afgegeven worden. Wat al jaren naar behoren werkt uiteindelijk weer een nieuwe mediabox zo geplaatst naar kreeg deze niet geactiveerd. Advies 24uur wachten. Na 24 uur nog steeds geen beeld weer op 21 maart Ziggo gebeld. krijg uiteindelijk een techneut aan de lijn die me vertelde dat door een fout in het nieuwe model mediabox xl deze niet op afstand geactiveerd kan worden maar dat deze allemaal handmatig geactiveerd dienen te worden.

Ik ben er klaar mee, na de vele helpdesk medewerkers ben me aan het oriënteren op een abbonement bij een ADSL aanbieder.

Wil van Son

JD
22-03-2019

Alles ligt aan de klant, zelf als het modem niet in orde is!

Alles ligt aan de klant, zelf als het modem niet in orde is!

Maanden problemen met de stabiliteit van het internet.

Twee maal een nieuw modem, na de laatste keer is alles plots in orde, maar Ziggo blijft zeggen dat het aan ons ligt!

Dus iedereen wees gewaarschuwd.

Als het werkt , dan werkt het goed.

Maar als er probleem is , wordt je van het kastje naar de muur gestuurd, en het bloed onder de nagels uit gehaald. Ziggo weet heel goed wat er aan de hand is met hun modems, maar doet als of er niks mis is.

Nu na veel irritatie ben ik toch maar opgestapt.

Echt een waardeloze tent , ZIGGO!