Meneer
30-05-2020

Totaal geen signaal - 9 dagen wachten op monteur

Vanochtend stopte de tv-ontvangst plotseling. Toen bleek dat ook radio, internet en telefoon waren uitgevallen. Ziggo gebeld, er waren geen andere meldingen bekend dus was het geen blokstoring. Gevolg: een monteur kon pas maandag over een week (!) komen. Geen enkel teken van begrip voor het feit dat dat ondoenlijk was i.v.m. thuiswerken. Op de site van Ziggo stond geen storing vermeld (zoals meestal in mijn ervaring). Echter op de site allestoringen.nl is een duidelijke piek te zien van over de 200 op dit tijdstip. Nu maar hopen dat iemand anders het ook meldt, dan gaan ze misschien eerder kijken. Of het dan ook opgelost wordt is nog maar de vraag, want graafwerkzaamheden werden niet uitgesloten. Maar ook niet onderzocht. Service, Ziggo!

Yvon
30-05-2020

Ziggo

Klant geworden van ziggo

De monteur zou dinsdag komen tussen 8 en 13.00

Geen monteur gezien , om half 3 gebeld waar de monteur bleef

Oo die heeft u uit de afspraak gegooid

Waarom vroeg ik

Geen idee, na 3 x doorverbonden te zijn kreeg ik als antwoord wegens Corona

Ze hebben mijn toch ook gebeld in de coronatijd om klant te worden. En gezegt dat de monteur alles zou komen aansluiten

Nou ze konden niks voor me doen

Ja een andere afspraak maken

Dus kost me ook weer een vrije dag

Ben benieuwd of hij nu wel komt

Anders gaat me ziggo pakket gelijk weer retour

Heb nu al spijt dat ik over ben gestapt naar ziggo

29-05-2020

Opgezegd

Ik heb steeds drop-outs op de TV via Ziggo,

ben nu twee maanden bezig en minimaal 30 uur verder met de service desk. Vandaag de stekker eruit getrokken bij Ziggo. De prijsverhoging biedt die mogelijkheid dus met gierende banden wegwezen.

Ik heb ze nog aangeboden om mij een next box te sturen i.p.v. de Mediabox XL maar dat was geen optie,

dus opzeggen en met grote spoed deze ervaring achter me laten. Veel slechter kan het echt niet!

Al moet ik zeggen dat ik in het totaal twee medewerkers aan de lijn heb gehad die wel met je mee wilden denken.

Asli en Tanja. bedankt voor jullie inzet.

Sonja
29-05-2020

Slechte bereikbaarheid

Klantenservice is slecht bereikbaar dus hoge belkosten als je belt minimaal 15 minuten in de wacht en dan heb ik het nog niet eens over dat je steeds doorgeschakeld wordt met nog meer wachttijden.

en geen oplossing.

Harrie
28-05-2020

Nominatie voor de arrogantste organisatie, die je laat zitten.

In februari klacht ingediend over de slechte ontvangst van tv, monteur gekomen was een bekend probleem volgende week wordt in de buitenkast de storing aangepast dan is het probleem opgelost?

Jullie mogen nooit meer raden inderdaad nooit verandert, afgelopen woensdag toch maar weer gebeld. Tot mijn grote schrik wilde men de dag erna al komen, uiteraard meteen ja gezegd.

Gisterenmorgen 11 uur was de monteur bij ons, conclusie moet een nieuwe horizon geplaatst worden oude defect. De nieuwe Horizon geplaatst, maar starte niet op, de monteur vertelde dat het vaker gebeurde laat de horizon maar zich zelf installeren de monteur weg. Gisterenavond geen tv klantenservice gebeld kreeg een sympathieke jonge dame aan de lijn, jammer genoeg kon ze niets doen.

Vrijdag kan een monteur komen, ben zeer boos geworden over de arrogantie van Ziggo, na lang aandringen van mij uit wilde ik de dag manager spreken. De medewerkster kreeg te horen van de zwakke aftreksel van zogenaamde dag manager of te wel dik nekken. Ik hoef meneer niet aan de lijn want ik zeg het toch het zelfde toen was hij klaar.

Ik heb mijn Prive situatie uitgelegd waarom ik tv wil kijken in de avonduren, door mijn ziekte en herstellende van drager van het Coronavirus leef je anders. Normaal leg ik nooit uit wat mijn ziektebeeld is maar ik was zo boos en ben op moment nog bozer.

Benieuwd of die geweldige dagmanager vandaag iets laat horen, gisterenavond heb ik al aangegeven dat ik de horizon in de tuin ga gooien en met de tuinslang nat maken zodat ik zeker weet dat hij het nooit meer doet. De bal ligt nu bij Ziggo, voor de duidelijkheid ik sta voor wat ik schrijf vandaag niet opgelost om 16 uur horizon naar buitengooien en de tuinslang erover heen.

Ik wil wel een woord van dank uit spreken naar de medewerkster waar ik dit hele gedoe heb meegemaakt, Soukaina dank voor je begripvolle inzet.

Groet Harrie Impelmans

Klantnummer: 9311855

27-05-2020

Nieuwe modem kapot en niet geactiveerd na 26 uur!

Maandagavond 21:00 ging nieuwe modem Spontaan kapot. Direct gebeld. Dinsdag monteur een uur gekeken en om 13:30 nieuw modem geplaatst. Dan duurt het 24 uur voordat die wordt geactiveerd, waarom zo lang? Je vermoedt het al: na 25 uur zelf maar gebeld; nog steeds geen internet. Reactie: oh verkeerde modem nummer geactiveerd. Gaan we regelen, je wordt over een uur gebeld want is is er internet. Je weet het nu: zelf maar gebeld na een uur; we zijn er mee bezig. 1 uur om 1 modem te activeren? Tja. Het is zo en we bellen straks terug. Ik wacht alweer 1 uur.zonder internet, al 52 uur geen internet nu.

Rene
26-05-2020

Ze gooien gewoon de haak erop als je al 20 minuten met hun aan het bellen bent!

Word je doorverbonden, dan gooien ze gewoon de haak erop na 20 minuten aan de lijn te hebben gehangen. Lekkere service en kwaliteit. Wel elke maand €100 euro vangen maar iets terug doen is er niet bij!

Len
26-05-2020

Slechte internet verbinding

Ik hoop dat andere providers betere verbinding bieden. Wij hebben het 50 mbit/s abonnement en kreeg te horen dat dit niet toereikend is voor het ophalen van e-mail en dat we dus moesten upgraden naar een groter/duurder abonnement.

Voor 50 euro per maand lijkt mij enkel kunnen e-mailen en gebruiken maken van basis internet wel het minste wat je mag verwachten.

25-05-2020

Internet storingen meerdere en bijna dagelijks

Internet via de kabel is volledig onbetrouwbaar. Valt meerdere keren uit per dag en soms op wel 3 dagen per week de laatste 2 maanden. Wel een flinke prijsverhoging maar ook steeds slechter worden van de internetverbinding.

Moroni
24-05-2020

Onstabiel Internet

Internet valt dagelijks helemaal uit. Moet ik weer die router opnieuw opstarten. Weer 10 minuten wachten voordat die geconnect is.

Minstens 1 keer per uur loopt mijn game vast. Kan niet eens ff 1 potje battlefield spelen zonder dat mijn verbinding wegvalt.

Ziggo is de internet provider met de meeste storingen volgens DownDetector (grootste storingenwebsite).

Opmerkelijk veel storingen tijdens coronacrisis. Sinds maart 2020 dagelijks bovengemiddeld aantal storingsmeldingen. Waarschijnlijk omdat er minder personeel aanwezig is en meer mensen internet gebruiken. Misschien ook vanwege de overstap naar 5G. Wat de reden ook mag zijn, dit is onacceptabel.

Ziggo krijgt van mij een dikke 1.

Herman
23-05-2020

Puinzooi

Omdat het een puinzooi is.

maar wel duurder worden.

Lau
23-05-2020

Nu 9 weken geen internet!

Al 9 weken geen internet, wel allerlei beloftes van Ziggo! Dongle helpt niet, we gaan overstappen!

Antonia

Vaste telefoonlijn

Ik kreeg eerst een nieuw telefoonnummer op mijn verzoek en werd door Ziggo binnen 6 uur weer afgenomen en het oude telefoonnummer wat het niet doet terug krijg. Ik krijg het nieuwe nummer NIET terug. Misschien over 3 weken pas en zolang ook géén vaste telefoon heb, maar ik betaal wel het volle bedrag van vaste telefonie. Een 1 is nog teveel voor Ziggo.

Calis

Prijsverhoging is een schande

Echt een schande, in deze crisis de tarieven verhogen. Er is zo veel leed in de wereld. Schaam je Ziggo. Draag bij aan een oplossing zou ik zeggen - ook in de wereld. Verbeter jullie service, kom beloftes na, en wees niet zo op geld gericht.

Sky

Vreemde praktijken

Nu ik het zo typ schaam ik me een beetje, maar Ziggo en zijn onprofessionele praktijken hebben met zowaar aan het janken gebracht. Al dagen zonder internet een hoop mensen gesproken van de klantenservice met steeds een ander verhaal. Moedeloos. En geen compensatie. Ik probeer toch maar steeds uit te leggen dat de modem gewoon stuk is. Eerste keer stuurde ze iemand die kon niets vinden. Even deed het internet het weer fijn. Wel stuurde ze een rekening waar ik weer achteraan moest. Nu komen ze weer langs en wie zal zeggen wat de uitkomst is. Mijn vriend heeft wel opgezegd. Hij zei dat ze zijn liefje niet aan het huilen mochten maken. Dat was wel heel erg lief.

Rose
19-05-2020

Prijsverhoging

Snap niet dat ze een prijs verhoging durven te vragen na al

Die klachten over het internet mss verhogen ze de snelheid dat het nog gemakkelijker steeds weg valt

19-05-2020

Weer een prijsverhoging

In 11 jaar een prijsverhoging van meer dan 100 procent Begon met 25 euro en eindigde met 55 euro nu weer een prijsverhoging van 2 euro voor dat giga net waar jij met standaard pakket geen gebruik van maak maar wel voor moet betalen En het giga pakket gaat niet omhoog Raar Ben daarom maar overgestapt naar T-Mobile gigabit verbinding met tv voor 55 euro

Michael

Toch iets positiefs

Op 16 mei bijna een uur gebeld met ene Henk en later nogmaals maar dan met ene zeer bereidwillige Rashida. Beiden probeerden mijn melding van een ON Demand probleem op te lossen. Foutmelding 8080 en 8281 leverden niets op. Alles eindeloos resetten enz. Stroom erop/eraf enz. Uiteindelijk niet te leveren, betaling wel gelukt?!. Een tweede zou met Ned ondertiteling zijn; ook hier geen ondertiteling. Bedrag uiteraard wel geaccepteerd?!

LL
18-05-2020

Bljiven je lastig vallen met een zogenaamd goede deal.

Geen interesse. Maar ze komen wel aan mijn (zakelijke) gegevens. Opgebeld om verwijderd te worden uit het systeem. On-mo-ge-lijk. Zover mogelijk van die tent weg blijven.

Afspelen vanaf harde schijf

Vorge week contact gezocht om het probleem wat ik heb op te lossen. Mijn Horizon box is ongeveer 5 jaar oud en heeft tot vorige week goed gefuctioneerd. Het probleem is dat opnemen van een serie wat wekelijks terugkeerd. Hij neemt 1 aflevering op en de week erop niets. Ik heb hem ingesteld op alle afleveringen van dit seizoen op te nemen. Probleem 2 is als hij heeft opgenomen en je gaat dit kijken dan loopt hij om de haveklap vast. Met snel vooruit spoelen is dit dan weer opgelost. De Ziggo medewerker heeft gezegd om de harde schijf schoon te maiken via instellingen. Dat heb ik gedaan en dat zou het probleem op kunnen lossen. Nu zijn we 2 weken verder en het heeft geen resultaat gehad. Wederom gebeld en het probleem weer geschetst. De medewerker Pearl was alles behalve meewerkend. Ze beginnen zoals gesproken over de bekabeling enz. Alsof het probleem bij mij zat. Dit heb ik uitgesloten en heb om een nieuwe box gevraagd. De storing die ik heb geeft geen aanleiding tot een nieuw exemplaar. Ik moest tegen betaling maar een monteur laten komen.Ik vind dit als trouwe klant best wel teleurstellend. Het probleem blijft op deze manier. Bij de vraag hoe lang ik mijn box had werd er verteld dat deze inJuly 2019 is geleverd. Al ruim 5 jaar is de box in mijn bezit. Ziggo heeft zelf problemen in hun administratie en ik verwacht zeer binnenkort contact te krijgen zodat het probleem kan worden opgelost d.m.v een nieuwe box.

Met vriendelijke groet,

R.koopman