Ricardo
13-05-2018

Nooit aan beginnen

Het werkt gewoon niet zoals ze adverteren! Wanneer je ziggo in je huis haalt lijkt het net alsof je 10 jaar terug in de tijd gaat qua technologie. Pas voor één jaar vast gelegd en nu al spijt van! Beeld hapert, verspringt vaak naar andere kleuren, traag en werkt gewoon niet. NOOIT DOEN!

13-05-2018

Haperen tv beeld en geluid, zeer traag reagerende horizonbox. Heb het duurste pakket, maar internet nog geen 10 % van de beloofde snelheid. En wel weer 4 euro bij de prijs op. Wat zouden ze zeggen als ik ook slechts 10% van de rekening betaal? Wordt ziggo te groot en verliezen ze daardoor de klanten uit het oog? Tijd om eens naar een andere provider te kijken.

11-05-2018

32% van de tijd geen internet

Na altijd problemen met internet en altijd maar betalen voor monteurs en nieuwe modems, versterkers en bekabeling ben ik in een periode van 4 maanden gaan monitoren hoe vaak ik wel internet krijg waar voor ik betaal (200mbit) en kwam erop uit dat ik 32% van de tijd geen internet kreeg. Na een korte periode van 32% minder betalen aan abonnement kosten maar weer normaal het volledige bedrag betalen omdat ik allemaal deurwaarders aan de deur kreeg. Top ziggo

Gerrit
11-05-2018

Altijd wat en altijd mijn schuld

Sinds 2 jaar bij Ziggo. Zo eens per 3 maanden wel weer minstens 1 dag bezig om iets opgelost te krijgen. Standaard houding bij klantenservice, indien bereikbaar, uw fout! Nu weer geen telefoon. Ligt natuurlijk aan ons toestel. Bij de buren toestel geleend. Idem. Kortom, weer bellen met mobiel etc. Weer dagje verder maar niets opgelost.

Kan films opnemen maar.kan al maanden niet meer zien wat er dan is opgenomen. Alleen een datum en tijdstip worden nog vermeld bij opname. Niet belangrijk genoeg voor me om weer een dag voor te gaan zitten bellen.

Internetsnelheid. Gaat nu weer even goed, ongeveer de helft van beloofd dus al lang blij.

Als ik een euro kreeg per keer dat ik het modem moest resetten van klantenservice.

Niet doen mensen.geen Ziggo.

Letterlijk opgelicht

Ik had een jaar geleden ziggo afgesloten bij een vodafone winkel waar mij werd GEGARANDEERD dat ik goed kon online gamen met dit internet. Ik heb het welgeteld 5 keer gevraagd en ook specifiek gevraagd of dit ook gold voor het internet. Ze zeiden telkens dat het gewoon goed zal zijn.

Nou ik heb ondertussen al een jaar niet meer online een game gedaan, omdat ik meestal 500kbs krijg op alles behalve mijn pc en met veel geluk krijg ik 1 mbs. Ik betaal voor 200mbs.

Baal er enorm van dat ik het gesprek in de vodafone winkel niet had opgenomen (was oorspronkelijk een nieuwe telefoon aan het halen omdat mijn oude kapot was). Ze hebben mij letterlijk opgelicht en allerlei leugens verteld, zodat ik 2 jaar aan Ziggo vast zou zitten.

En ziggo heeft nu een "power promise" "wifi in het hele huis". Ik kan niet eens op instagram op de eerste etage met mijn telefoon. Het gratis wifi op het vliegveld is letterlijk veel sneller.

1 advies ga alsjeblieft niet bij Ziggo voor internet Het zou misschien alleen redelijk werken in een klein apartement waar je altijd dichtbij de modem zit of makkelijk een internetkabel kan gaan gebruiken.

Maar als je in een huis met meer dan 1 verdieping woont doe dit dan alsjeblieft niet!

Kees jansen
10-05-2018

Veel negatieve dingen maar ziggo is goed

Eerst jaren upc en nu ziggo en nee ben niet van ziggo zelf maar ik heb echt( even afkloppen) super beeld en wifi. ik heb wel de wifi modem uitgezet en andere erachter .ook al zijn andere goedkoper toch blijf ik bij ziggo. ps en tip .blijf rustig bij contact kantenservice dan doen ze meer voor je.

Wesley

Slecht ongeregeld

Eergister 08-05-2018 was er een storing(wisten wij niks vanaf). Gebeld met ziggo kregen we te horen dat we afgesloten zouden zijn ,medewerker kon ook niks betekenen want eerst moest rekening betaald zijn. Wat dus niet zo was er was een storing Maar na jarenlang klant te zijn en steeds meer gezeik met ziggo te hebben heb ik het kastje gepakt en een gooi gegeven (mag niet maar blijkbaar mag ziggo wel leugens vertellen) S'avonds weer gebeld met ziggo ivm nieuwe kast, kregen we heel blij te horen er geen afsluiting was maar een storing en het niet normaal was ik met het kastje had gegooid.(als je elke maand €83 betaald en elke maand storingen hebt etc hebben ze schijt aan je) dus acktie reactie ik heb kastje gooi gegeven want blijkbaar mogen ze zomaar dingen uit hun neus halen aan de telefoon. Uiteindelijk iemand te pakken gekregen zou er een nieuwe kast opgestuurd worden (kosten eigen rekening €220). krijg je even heel afgunstig te horen je maar 5 dagen moet gaanwachten op een nieuwe kast dus ik betaal €83 in de maand €220 voor nieuwe kast ik zit alsnog hele week zonder tv en internet de rot tering met ziggo gisteren overgestapt betaal de helft nu heb meer mb en meer tv zenders

Mike
09-05-2018

Letterlijk stront

Ik moet mijn router om de 8 uur resetten om een beetje internet te krijgen, en op mijn kamer 3 meter boven de router krijg ik 2 streepjes. Zoek een andere internet provider maat.

Davy
08-05-2018

Ziggo, we gaan zomaar even verhogen ?

Zo dat is mooi, eerst flink adverteren en een abonnement afsluiten en even dood leuk aankondigen dat het 2,50 duurder word. Nou jammer dat ik op 11 mei met vakantie ga, want als ik terug kom ga ik en ik denk heel de straat hier even zoeken naar een andere provider, jullie moeten eens tegen de directie en aandeelhouders zeggen dat we de rente van hun hypotheek die ze hebben ook eens zomaar omhoog gooien, wat is dit nou weer?

Ik hoop dat ze deze mail eens doorsturen naar de directie, en ik kan het wel betalen maar dit vind ik wel even heel erg vreemd, zo we doen maar even. Ze kunnen beter in Den Haag gaan solliciteren , daar werkt het ook zo schijnbaar. Zitten ze daar boven op een troon of zo? Nodig mij maar eens uit, dan kan ik ze wel eens haarfijn uitleggen hoe je met je klanten moet omgaan en wat wel en niet verkoopt, en wat voor klanten ze nu echt mislopen, daar heb ik ook nog al wat ideeën over. Weet je wat ze missen, contact met hun klanten en wat die willen, en het hoeft echt niet gratis te zijn, helemaal niet maar ze missen nu wel een markt die ze mis lopen,en het is zo simpel, dat ze maar eens even nadenken,dan komen ze er misschien zelf op, ik denk het trouwens niet anders hadden ze dit idee al lang op de markt liggen.

Margot
07-05-2018

Een pluim voorklantvriendelijkheid

Na een gesprongen waterleiding bij de bovenburen bleek (onder meer) mijn modem ter ziele: geen internet en geen vaste telefoon meer. Ziggo gebeld, zéér vriendelijk en persoonlijk geholpen door een medewerkster. Afspraak gemaakt met monteur via Ziggo. Kwam ook keurig op tijd en heeft ook heel prettig en vriendelijk modem vervangen, pc weer ingesteld alsmede telefoon. En voila: alles deed (en doet) het weer. Ondertussen een persoonlijk en handgeschreven kaartje ontvangen per post van de medewerkster aan de telefoon, waarin ze mij sterkte wenste met de afhandeling van de waterschade en verwees naar de afspraak met de monteur.

Ik vind het prettig om ook eens goede ervaringen te delen.

Roelof
06-05-2018

Internet goed, TV niet

Ziggo max abbonement van 400mbit wat ruimschoots geleverd wordt. Over de internetverbinding ben ik zeer tevreden. Gamen, streamen, browsen allemaal geen probleem.

Zelf kijk ik bijna geen TV meer, maar het TV ontvangst is erg slecht zowel bij mij thuis als bij mijn ouders. Op veel kanalen valt het signaal vaak weg. TV via de browser (zigogo) werkt meestal wel.

Bij het aansluiten was een foutje gemaakt waardoor de korting niet verrekend werd, na een kort belletje met de klantenservice is dat netjes gecorrigeerd.

Nils
05-05-2018

Zwaar klote

Ineens na 4 jaar last van wegvallende internetverbinding. 4x gebeld en telkens hetzelfde verhaal: De monteur moet langskomen, want we kunnen geen nieuwe Connect Box opsturen, maar is zonder garantie als het internet op dat moment wel werkt. Horizon is mega traag en de Extra box voor in de slaapkamer kunnen ze niet vervangen, omdat ze uit de verkoop zijn gehaald. Die werkt niet sinds de Horizon box 4 dagen is vervangen door een kapotte hardeschijf. Nu kan de eerstvolgende monteur pas over 5 dagen. Ik stap over naar KPN!

03-05-2018

Ziggo abonnement.

Ik heb bij het pakket ook vaste telefonie. Ik maak er weinig gebruik van maar zodra we enkele keren bellen schiet de maandrekening als een raket omhoog. En nog iets: een weekend zonder internet kan zomaar! Hebben wel meer providers last van.

Ik geloof dat er echt wel concurrente vervangers zijn voor Ziggo. Spijt dat ik niet voor XS4all ben gegaan, is uiteindelijk ook nauwelijks duurder! Maar hier komt binnenkort glasvezel.

Roy
01-05-2018

Altijd storing, slechte doorzet

Wist het wel weer gisteren om 19.00 uur. Storing, en natuurlijk, werken na 5, ho maar. Had gehoopt het mis te hebben, maar natuurlijk pas net na 9 een bericht dat het is opgelost. Lekker overstappen naar xs4all, en deze drolle achter laten, hun hebben nooit storing. Bel ze vanmiddag nog. Slechte service voor 2018.

29-04-2018

Belooft veel, maakt niets waar

Geen 100% ontvangst in de woning van de Wifi. Hoog frequent geen 'Ziggo TV werkend'. Niet via de app, ook niet via de website. En de monteurs creëerden hun eigen problemen bij de 'gratis' installatie. Hoe gratis dat is als je vrij moet nemen van je werk, kun je je afvragen

Daan
26-04-2018

Ik heb opeens geen TV en geen radio meer

Geen TV en geen radio meer, het zou opgelost zijn na anderhalve dag. Nee dus. De monteur kan misschien over 5 dagen komen! Botte dame aan de telefoon. Nee doe maar geen Ziggo!

Thomas
25-04-2018

Provider heeft me in een verkeerd contract laten aansluiten.

Ongelofelijke slechte provider. Had speciaal gebeld om een jaarlijks contract aan te sluiten met een maandelijks opzeg termijn. Als voorwaarden betekenden dat ik dan geen korting erbij zou krijgen vanwege die maandelijkse opzeg termijn. Krijg net te horen dat ik een jaarlijks contract heb gekregen, zonder maandelijkse opzeg termijn en ook geen korting. Ze hebben zich aan hun eigen afspraken niet gehouden, en vervolgens zit ik vast aan een ziggo contract voor een heel jaar die ik niet eens nodig heb. Dus betaal ik meer dan 300 euro aan wifi kosten voor wifi die ik niet eens gebruik. Dus door een fout van een mederwerker van Ziggo betaal ik me nu blauw. Lekker bezig ziggo. Ben ook nog eens student.

Als nationale provider staan jullie toch wel het meest bekend als de slechtste. Doe er wat aan. Niet eens een studente pakket ofzo.

Christian
25-04-2018

Verhuizing: pluim voor Ziggo

Ik zit al jaren bij Ziggo (daarvoor bij @Home en dáárvoor bij Casema). In al die jaren heb ik eigenlijk weinig klachten. Ja, de wachttijden bij Klantenservice zijn soms tenenkrommend. Alsof daar twee personen werken?!?!

Hoe dan ook, in de maand april 2018 stond een verhuizing op de planning. Via de site van Ziggo doorgegeven. Direct een bevestiging ontvangen. Verhuisdatum: 23-04-2018. Na ontvangst van de sleutels van ons nieuwe huis werkte Ziggo direct. Alles aansluiten, even wachten op verbinding en ja hoor, perfect beeld.

Geen storing. Geen gezeik. Geen haperend beeld.

Het enige - waar ik me wel aan erger - is de streaming van Netflix. Sommige series vertonen haperend beeld. Ik heb echt ALLES gedaan om de kwaliteit van internet te verbeteren (twee routers in het huis), Wifi-versterker, andere kabels). Helaas, pindakaas. In het oude huis had je boven een matige wifi verbinding. Buiten was hilarisch.

Ik hoop dat dit euvel in het nieuwe huis niet voorkomt. Anders schakel ik de Ziggo Power Promise in.

Cees
24-04-2018

Geen internet en bellen

Meer dan 12 jaar hebben we klachten over Ziggo. Weer geen internet en kunnen bellen. Ben klaar met deze onprofessionele provider, Geen luisterde oor, en zeker geen professionele hulp via de telefoon. Oja Ziggo ik ben niet vatbaar voor omkoping, dus geen 6 maanden gratis fimnet, steek dat maar in waar de zon niet schijnt. Donderdag kom voor de zoveelste keer weer een monteur, wanneer het dan niet werk dan stap ik over en ben er klaar mee.

Pierre

Helen
23-04-2018

LUISTEREN NAAR MELDINGEN VAN KLANTEN

Ik wil eerlijk blijven, ik vind de klantenservice altijd uitstekend werken, altijd behulpzaam, vriendelijk, en proberen je te helpen met het probleem. Zij krijgen van binnenuit een opleiding neem ik aan, maar wordt er niet geluisterd naar de klachten van de klanten. Uiteindelijk zou ziggo hier misschien nog iets van kunnen opsteken. Uiteraard heb ook ik een probleem, mij is al jaren opgevallen, dat het kastje bij weersomstandigheden opeens slechter gaat werken. Soms gaat zelfs het rode lichtje uit, als de tv uit staan, e zie je de 4 streepjes, dan gaat het na een tijdje opeens weer aan. Maar het ergste is, dat er geen enkele zender is die je naar behoren kan bekijken. Bovendien heb ik al jaren zo n kastje, maar heel veel zenders kan ik niet ontvangen, zoals belangrijk ned. 1,2.3 en cnn, die bekijk ik via de analoge tv. Als ik mij meld, wordt er gezegd, dat het aan mijn kabel ligt, ben zeer geduldig door uit te leggen, dat ik wel gewoon analoge tv kan kijken, via deze zelfde verbinding, dus mijn kabel kan het niet zijn. Dan willen ze mij een ander kastje aanbieden, heb ze uitgelegd, dat ik telkens een ander kastje kan krijgen, maar dat zij eens moeten gaan kijken, naar wat ik vertel, dat bij weersveranderingen het kastje niet goed werkt. zoals nu van regen/onweer, naar extreme warmte, het gevolg is dat ik al sedert donderdag geen tv kan kijken, en dit oplost door naar het analoge net te gaan. Nu is er aan de rtl/sbs zenders niet veel aan te missen, vanwege de reclames van 15minuten, en je wordt dood gegooid met de celeberty's op spel programma's. Maar er zijn genoeg andere zenders waar ik wel naar wil kijken, maar dit kan niet doordat het kastje niet naar behoren werkt. Een kennis in Amsterdam heeft exact het zelfde probleem, haar uitgelegd gebruik te gaan maken van de analoge tv zenders. Dan heeft ze in ieder geval wel iets, ter vervanging.Nu wordt ook de analoge kabel opgeheven, door Ziggo, en dat vind ik heel vervelend, omdat het meerdere malen per jaar voorkomt, dat ik geen tv zender kan ontvangen, wel ontvangen maar een ontzettend slecht beeld waar je misselijk van wordt. Bij de laatste confrontatie werd gezegd, dat de kabels van zigo waarschijnlijk vochtig zijn, maar dat is het probleem niet, bovendien kan ik wel naar analoog kijken, prachtig beeld. Dus dat vocht is gewoon onzin, en ik wil ook niet telkens een nieuw kastje, het is toch beter dat ziggo de werking van de kastjes oplost. dan zouden klanten ook minder ergernis bij klanten opleveren. Beter een blije klant. Ik ga ervan uit dat Ziggo heel goed weet, dat de kastjes niet goed werken, ze strooien met deze apparaten, maar dat is niet de oplossing. Ik hoor dat klanten zeggen slechte ervaringen te hebben met de service van ziggo, dat heb ik nimmer zo ervaren, we zouden als klanten wat vriendelijker moeten reageren naar deze help-desken. Zij proberen je te helpen, maar als je dan als klant loopt te schreeuwen en te tieren. Ik vind het ook vervelend dat ik al sedert donderdag geen tv zenders kan ontvangen, (wel via analoog), maar dat is geen reden om mij te misdragen. Ik kan niet anders zeggen, dat ziggo altijd klaar staat met hulp, dat deze niet altijd werkt, dat kan gebeuren. Ik hoop dat Ziggo nu eens werkelijk naar mijn klacht kijkt, dat de kastjes niet goed werken. En dat daar verandering in moet komen, ik kan elk jaar een nieuw kastje krijgen, maar daar zit ik niet op te wachten, ik wil gewoon dat ik de zenders kan ontvangen, op een kastje wat gewoon jarenlang zijn werk kan doen. Het is vandaag 23 april 2018