Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Continue internet storing of slecht verbinding, Ik kan wel elke week de internet kabels eruit trekken en weer opnieuw in stoppen en bidden dat het weer doet.
Kortingen en extras waarmee geadverteerd wordt kloppen ook niet. Verassend genoeg moet je eerst klantenservice bellen en uitleggen welke kortingen er beloofde worden.
Een bedrijf vol amateurs en ze moeten zich schamen.
Triest dat er nog steeds geen oplossing is gevonden voor de ellende met Horizon - heb een grote voor de huiskamer en een kleine Horizon voor de slaapkamer - de kleine werkt absoluut niet - krijg nu een andere te weten Humax - maar die kan niet communiceren met de grote Horizon - sterker nog, deze kan niet eens opnemen - wanneer komt hiervoor een oplossing
Ik ben vanaf het begin bij Ziggo en blijf zeker klant. Bij een storing ben je misschien wel even bezig om iemand aan de lijn te krijgen,maar mijn problemen zijn altijd opgelost en er was zelf een vergoeding voor het gebruik maken van de mobiel bij een vaste telefoon storing.
mvg Prins.
Wij hebben een alles in een pakket van Ziggo, met een verhoogd abonnement (10 Euro extra per maand) zodat wij iedereen via de vaste telefoon gratis kunnen bellen. Dus niet alleen de abonnees van Ziggo, en uitgezonder koopnummers natuurlijk zoals 0900 nummers. Wij zijn overgestapt van Tele2 naar Ziggo, omdat de vaste telefoonverbinding bij Tele2 haperde en men van alles beloofde om het op te lossen, maar nooit opgelost werd. Wij konden wel gesprekken aannemen, maar nooit iemand zelf opbellen. Met de vaste telefoon bij Ziggo zo goed als nooit storingen. Met de TV in 8 jaar tijd zelfs nog nooit storingen ondervonden, zeer scherp anoloog beeld op een oude Philips TV, via een bij Ziggo gekochte digitale Humax tuner. Internet zeer sporadisch storingen, en de FM kabel radio werkt net als de TV altijd. De storingen die zeer sporadisch voorkomen hebben bijna allemaal te maken met onderhoud aanhet net, zowat half Nederland hangt er aan vast. We kunnen ons niet meer herinneren wanneer er een grote netstoring was, zo lang is dat alweer geleden. De mensen van de telefoondesk zijn erg vriendelijk, zijn zeer behulpzaam, snel te bereiken op de vaste telefoon, (Tel. 1200 voor Ziggo klanten) en bieden maximale hulp. Ziggo, een aanrader!
Natuurlijk kan ik ook boeken schrijven over Ziggo en andere grote logge bedrijven. Natuurlijk klaag ik ook graag! Ik ben tenslotte een nederlander. Ik heb besloten om alleen de goeie ervaringen te delen met het grote publiek en als ik echt ontevreden ben, dien ik een officiele klacht in.
Mijn positieve ervaring van de afgelopen twee weken betrof met name een aantal medewerkers. Nadat ik geen verbinding meer kreeg met internet, ging ik bellen. De eerste twee belletjes werd ik ook van kastje naar muur gestuurd en geen internet. Met mijn derde belletje trof ik een mevrouw, helaas naam vergeten. Zij hielp mee van A-Z en wat ze de eerste dag niet voormekaar kreeg, maakten we voor de volgende dag een belafspraak. Zij belde keurig op het afgesproken tijdstip en verhielop de storing. Ik kreeg nog een extra lang kabeltje opgestuurd en daarmee was alles opgelost. De volgende dag kreeg ik het langere kabeltje. Helaas verkeerde connectoren. Maar goed: internet deed het eeen langer kabeltje was handig geweest maar zonder dat kabeltje lukte het ook wel.
Totdat ik vanochtend bij de supermarkt een Ziggobusje zag met twee pauzerende Ziggo'ers: Ik aangeklopt, werd vriendelijk te woord gestaan en was geinteresseerd in mijn verhaal maar kon helaas geen kabeltje geven omdat zijn boekhouding dan in de war liep. Na nog even heen en weer gebabbeld te hebben, stapte hij uit, liep naar de laadruimte en na nog een paar vragen was hem duidelijk wat ik precies nodig had. "Neem maar mee", zei hij, "Gelukkig heb ik ook altijd een grijze voorraad". Gerrie van der Laan, Ermelo
Ik had eerst een humax en ben overgestapt naar een xl box. De humax heb ik gehouden omdat ik met een extra module kaart: 2eur per maand, nu ook boven (slaapkamer) tv kan kijken. Echter ik moest de humax inleveren. Alles werkt goed maar ik moet mijn humax en en cl kaart inleveren (bestemd voor slaapkamer tv) zodat ze een nieuwe kunnen sturen. Dit zo houden kan niet. Lijkt me heeeeel onlogisch. Kost extra tijd: opsturen e.d. en een paar dagen geen tv. en weer een dag thuis zitten om de bestelling te ontvangen want meteen naar een afhaalpunt sturen kan niet. Hoe efficient kan het? Het kan in ieder geval beter.
Kabels vervangen, modems vervangen, ellenlang aan telefoon, mediabox vervangen, steeds maar weer wat.
Waarom niet eens professionele aanpak uitproberen in plaats van al dat geklungel?
Met wat minder hartelijke groeten aan Ziggo, misschien toch maar een andere provider uitzoeken!
Gewoon in veel woorden Dieven Doof Achterbaks Krijg niet waarvoor je betaal me buurvrouw heeft dezelfde abonement van zigho ik betaal 30 euro te veel en heb hetzelfde abonement tv en telefoon waren eruit gegaan probeerde een regeling te maken jwa bedrag dat kon niet moet nog nu nog steeds evenveel betalen als een abonement met inclusief telefoon en tv die ik niet heb
Heb nog niet veel ervaring,ben vrrhuist van belgie naar nederland op 2 februari.Wat ik wel zeer erg mis is de belgische reclamezenders.En de voetbal direct.
Voor 3 vestigingen ‘even snel’ een extra zakelijk lijntje aangevraagd. De slogan ‘de monteur gaat niet eerder weg dan dat jij tevreden bent’ gaat gelijk overboord want Ziggo stuurt een huis, tuin en keuken monteur voor wie de klus duidelijk een maatje te groot is. Na een twee weken komt er een een monteur op bezoek die wel de verbinding kan aanleggen. Bij een andere locatie monteert de monteur de router waar de kabel het gebouw binnenkomt en maakt zich vervolgens uit de voeten. Dat het bedrijf op de eerste verdieping zit en daardoor geen wifi signaal heeft, is schijnbaar geen vast onderdeel van je contract.
Ook administratief is Ziggo niet zo vaardig. Zo krijg je aanmaningen van rekeningen die volgens het ‘Mijn Ziggo’ account wel zijn betaald maar volgens de Ziggo medewerkster niet. Op de vraag hoe die verschillen mogelijk zijn, kan ze geen ander antwoord geven dan ‘volgens mijn systeem is het nog niet betaald’. Als klant moet je zelf de betaalbewijzen aanleveren, dan corrigeert Ziggo het in zijn administratie. En denk niet dat je hiervoor een financiële vergoeding krijgt….
Nee, dan kan Ziggo nog wel wat leren van KPN. Per telefoon een 100 Mbit besteld, datum geprikt en klaar. De monteur doet zelf een wifi check en heeft versterkers mee om op de zwakke plekken het signaal te verbeteren.
Super top service wordt altijd keurig geholpen
Waarschuwing voor iedereen! Het heet wel ZIGGO maar als je in een "UPC" gebied woont dan ben je de klos! Vooral als er iemand overlijden is. Ga voor KPN als je de keus hebt of een schotel OF verhuizen naar een gebied waar geen UPC (dat bestaat niet meer) of ZIGGO is!
Als je niet regelmatig moeilijk doet aan de telefoon, betaal je veel meer dan andere klanten. Na 7 maanden informeerde Ziggo mij over een prijsverhoging van 2.05 EUR. Omdat ik een jaarabonnement heb vond ik dat vreemd, immers is de prijs voor dat jaar afgesproken bij het afsluiten van het abonnement. Toen ik informeerde gaf Ziggo geen duidelijke reden voor de verhoging. Na aan te houden dat ik niet akkoord ging, en doorverbonden te zijn met 'klantbehoud', kreeg ik de optie om 3 maanden ongeveer 20 - 30 EUR korting te krijgen, en daarna over te gaan op het verhoogde tarief. Dat heb ik uit principe afgewezen, omdat dit aangeeft dat zeurende klanten voordeel krijgen. Verder heb ik slechts voor de helft wifi-bereik in mijn open appartement van 70 m2 en haal ik de snelheid van 200Mbit alleen met snelheids-tests, bij lange na niet niet als ik het rekencluster van mijn universiteit benader, die in dezelfde stad staat.
Onsbrabantnet, mijn oude provider, is overgenomen door KPN. Door mijn uitermate slechte evaringen met KPN uit het verleden pas ik er voor om weer met betreffende club in zee te gaan. Ik dacht bij ziggo een goed alternatief te hebben maar kom bedrogen uit. Mijn vaste telefoon nummer omzetten gebeurde pas na diverse telefoontjes van mijn kant. Het aanmaken van email-adressen is zo mogelijk nog dramatischer. Iedere keer opnieuw moet je het probleem uitleggen en dan wordt beloofd dat de betreffende "afdeling" je zal terugbellen. Die belofte wordt keer op keer NIET nagekomen. Eigenlijk ben ik er compleet klaar mee en ben ik in staat om de hele zooi in de doos te gooien en terug te sturen. Helaas is mijn oude provider opgezegd en zit ik dus met de gebakken peren. Dus een waarschuwing voor iedereen die ziggo overweegt is NIET DOEN!
Nou ik had een extra media box besteld voor 2e tv zal wel met wifi kunnen denk je dan. ga je er mee aan de gang blijkt dat de netwerk aansluitingen niet doen dus moet het coaxiaal dan ga je naar de bouwmarkt ben je 40 e kwijt voor 20 m kabel paar stekertjes 8 e dan nog een plittertje van 13 euro 61 extra tv kijken nu is de wifi ook nog niet sterk genoeg komt er dus nog 59 e bij is toch 120 euro en dan ook nog aansluitkosten durven te vragen. mvg ROY
Eerst UPC gehad en na tevredenheid bij mijn nieuwe huis hier toen inmiddels bij Ziggo gebleven. Inmiddels al bijna 3 jaar internet en tv van Ziggo echter al 3 jaar ellende. Internet dat steeds wegvalt modems die zich resetten en geen antwoord van Ziggo. Velen monteurs, lijn monteurs etc. al over de vloer gehad welke allemaal tot de conclusie komen er is een storing in de wijk welke opgelost moet worden. Deze wordt doorgezet naar de wijkcentrale. Waarna na ongeveer 2 maanden standaard het antwoord komt het is opgelost, maar de problemen blijven. Inmiddels van ziggo te horen gekregen dat ze denken dat het niet op te lossen is en dat ik er maar aan moet wennen. Echt er werd gemeld dat dit het beste is dat ze kunnen leveren en als ik een vergoeding accepteer ik er mee akkoord ga dat slechte service word geleverd en dat het niet opgelost word. Anders kan ik altijd overstappen………. Kijk dat is nou een goed klantenservice, wij gaan het niet oplossen, kunnen dat ook niet en als u het er niet mee eens bent dan kan u toch gewoon overstappen op een 20 Mbit/s ADSL-verbinding. Echter ik werk met nogal grote bestanden >50GB en dat gaat niet lukken.
Eens kijken hoe lang dit bedrijf nog bestaat maar dat kan niet lang meer zijn.
Ben ongeveer 6 uur bezig om even een iPhone over te zetten, omdat het internet zo traag is. Wat moet ik hier nou mee.
Zeer slechte wifi als het al doet en zeer trage Ziggo box duurt soms wel 10 minuten voordat je de eventuele tv gids kunt gebruiken en de meest onlogische zender indeling
Had wat storing met mijn cisco modem waar steeds de wifi verbinding van weg viel. Dit probleem voorgelegd aan een medewerker van ziggo, die mij netjes te woord heeft gestaan en de oplossing van een nieuwe modem en splitter toe te sturen. Heb de modem ontvangen een (connectbox) en geinstaleerd. Kreeg de modem niet aan de praat, waardoor ik weer heb gebeld met een ziggomedewerker, die mijn modem netjes heeft geactiveerd tot dat alles het deed. Ben zeer tevreden over hoe ik geholpen ben en het internet en de modem werken perfect. Daarom geef ik een 8 voor ziggo en haar medewerkers. Rustig blijven is mijn motto en dan valt alles op te lossen
Ben eind vorig jaar overgestapt van Basis naar Internet Complete en heb daarbij gebruik gemaakt van de actie "de eerste 6 maanden voor 29,95 euro". Dit abonnement heb ik 1 januari 2018 in laten gaan. Tot op heden wordt er iedere maand 51,50 geïncasseerd i.p.v. het actie-bedrag. Ondanks dat ik dit een aantal keren telefonisch/schriftelijk gemeld heb en mij werd toegezegd dat het "goed zou komen", zijn inmiddels bijna vijf maanden verstreken .