Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Leo
28-05-2018

Wifi zeer traag de laatste tijd

Ben ongeveer 6 uur bezig om even een iPhone over te zetten, omdat het internet zo traag is. Wat moet ik hier nou mee.

John
27-05-2018

Altijd storing in de wifi

Zeer slechte wifi als het al doet en zeer trage Ziggo box duurt soms wel 10 minuten voordat je de eventuele tv gids kunt gebruiken en de meest onlogische zender indeling

Erik
18-05-2018

Goed geholpen

Had wat storing met mijn cisco modem waar steeds de wifi verbinding van weg viel. Dit probleem voorgelegd aan een medewerker van ziggo, die mij netjes te woord heeft gestaan en de oplossing van een nieuwe modem en splitter toe te sturen. Heb de modem ontvangen een (connectbox) en geinstaleerd. Kreeg de modem niet aan de praat, waardoor ik weer heb gebeld met een ziggomedewerker, die mijn modem netjes heeft geactiveerd tot dat alles het deed. Ben zeer tevreden over hoe ik geholpen ben en het internet en de modem werken perfect. Daarom geef ik een 8 voor ziggo en haar medewerkers. Rustig blijven is mijn motto en dan valt alles op te lossen

Jacqueline
17-05-2018

Incassobedragen Actie-periode INCORRECT

Ben eind vorig jaar overgestapt van Basis naar Internet Complete en heb daarbij gebruik gemaakt van de actie "de eerste 6 maanden voor 29,95 euro". Dit abonnement heb ik 1 januari 2018 in laten gaan. Tot op heden wordt er iedere maand 51,50 geïncasseerd i.p.v. het actie-bedrag. Ondanks dat ik dit een aantal keren telefonisch/schriftelijk gemeld heb en mij werd toegezegd dat het "goed zou komen", zijn inmiddels bijna vijf maanden verstreken .

Ferry
16-05-2018

Maken je bedrijf kapot

Ziggo bied niet de producten die je afneemt.

Al weken problemen dat de telefoon niet werkt monteur nee die sturen ze niet.

Nu 3 weken veder als bedrijf NOG geen telefoon.

Vandaag overstap naar KPN ingezet ik bel Ziggo nee u gaat over 2 weken naar KPN wij lossen de storing niet meer op.

Alanda
15-05-2018

Bij storing van kastje naar de muur!

Bij geen internet op zaak, geen melding van ons alarm naar de alarmcentrale. Storing gemeld, echter advies wil je snel een monteur een zakelijk ziggo abonnement af te sluiten. Dit gedaan, echter ook nu van kastje naar de muur en geen monteur die dit probleem oplost. Dus zakelijk of prive maakt niet uit! Wie is verantwoordelijk mocht er wat gebeuren?

Mel
15-05-2018

Internet en TV

Als alles werkt is er niks aan de hand. Bij problemen is echter niks op te lossen. Het enige wat Ziggo wil is dat je blijft betalen. Elke keer krijg je een ander verhaal te horen met andere beloftes. Overgestapt naar KPN, waar de beloftes wèl worden nagekomen.

Eric
14-05-2018

Ziggo accepteerd niet de overstap naar Tele 2

Via Tele 2 de overstapservice gebruikt en inmiddels aangesloten bij Tele 2. Ik was 4 jaar klant bij Ziggo zonder betaling achterstanden en had de afspraak gemaakt met Ziggo ( telefonisch ) om de modem terug te sturen via een toegestuurde doos van Ziggo, na 2 weken nog geen doos ontvangen, vreemd! ff de stekker van ziggo erin en ja hoor beeld en internet. Eventjes de overstapservice bellen van Ziggo, Uw overstap is geannuleerd door Tele 2.

Tele 2 gebeld en bij hun in het systeem was dit niet zo ( en ik had het ook niet gedaan ). U kunt ons gewoon blijven behouden vertelde Ziggo? of u gebruikt opnieuw de overstapservice van Tele 2? maar andere opties heeft u niet? Terwijl ik 2 weken daarvoor een medewerker van Ziggo aan de telefoon had die vertelde we sturen u een doos en sluiten u af.

Kortom Tele 2 mag geen 2 de opzegging meer doen dus nu zit ik vast aan Tele 2 en Ziggo dus dubbele maandlasten.

Ik had al een aantal keren gebeld met Ziggo en ik word van nature bijna nooit boos maar dit bedrijf zal ik de rest van me leven nooit meer een aansluit verzoek doen wat een criminelen zijn dit ik ben echt heel boos.

Nour Anne
14-05-2018

Super slecht!

Ik heb ziggo thuis. Ik heb een heel slecht ervaring met beide Internet en tv verbinding. Ik heb vaak een contact gehad me de klantservice maar geen echte oplossing voor de internet problemen. ‪Kortom, Heel duur, super slecht service en internetverbinding. Gelukkig heb ik nu een nieuw provider.

Ricardo
13-05-2018

Nooit aan beginnen

Het werkt gewoon niet zoals ze adverteren! Wanneer je ziggo in je huis haalt lijkt het net alsof je 10 jaar terug in de tijd gaat qua technologie. Pas voor één jaar vast gelegd en nu al spijt van! Beeld hapert, verspringt vaak naar andere kleuren, traag en werkt gewoon niet. NOOIT DOEN!

Jan
13-05-2018

Waardeloos

Haperen tv beeld en geluid, zeer traag reagerende horizonbox. Heb het duurste pakket, maar internet nog geen 10 % van de beloofde snelheid. En wel weer 4 euro bij de prijs op. Wat zouden ze zeggen als ik ook slechts 10% van de rekening betaal? Wordt ziggo te groot en verliezen ze daardoor de klanten uit het oog? Tijd om eens naar een andere provider te kijken.

Mark
11-05-2018

32% van de tijd geen internet

Na altijd problemen met internet en altijd maar betalen voor monteurs en nieuwe modems, versterkers en bekabeling ben ik in een periode van 4 maanden gaan monitoren hoe vaak ik wel internet krijg waar voor ik betaal (200mbit) en kwam erop uit dat ik 32% van de tijd geen internet kreeg. Na een korte periode van 32% minder betalen aan abonnement kosten maar weer normaal het volledige bedrag betalen omdat ik allemaal deurwaarders aan de deur kreeg. Top ziggo

Gerrit
11-05-2018

Altijd wat en altijd mijn schuld

Sinds 2 jaar bij Ziggo. Zo eens per 3 maanden wel weer minstens 1 dag bezig om iets opgelost te krijgen. Standaard houding bij klantenservice, indien bereikbaar, uw fout! Nu weer geen telefoon. Ligt natuurlijk aan ons toestel. Bij de buren toestel geleend. Idem. Kortom, weer bellen met mobiel etc. Weer dagje verder maar niets opgelost.

Kan films opnemen maar.kan al maanden niet meer zien wat er dan is opgenomen. Alleen een datum en tijdstip worden nog vermeld bij opname. Niet belangrijk genoeg voor me om weer een dag voor te gaan zitten bellen.

Internetsnelheid. Gaat nu weer even goed, ongeveer de helft van beloofd dus al lang blij.

Als ik een euro kreeg per keer dat ik het modem moest resetten van klantenservice.

Niet doen mensen.geen Ziggo.

Pieter
10-05-2018

Letterlijk opgelicht

Ik had een jaar geleden ziggo afgesloten bij een vodafone winkel waar mij werd GEGARANDEERD dat ik goed kon online gamen met dit internet. Ik heb het welgeteld 5 keer gevraagd en ook specifiek gevraagd of dit ook gold voor het internet. Ze zeiden telkens dat het gewoon goed zal zijn.

Nou ik heb ondertussen al een jaar niet meer online een game gedaan, omdat ik meestal 500kbs krijg op alles behalve mijn pc en met veel geluk krijg ik 1 mbs. Ik betaal voor 200mbs.

Baal er enorm van dat ik het gesprek in de vodafone winkel niet had opgenomen (was oorspronkelijk een nieuwe telefoon aan het halen omdat mijn oude kapot was). Ze hebben mij letterlijk opgelicht en allerlei leugens verteld, zodat ik 2 jaar aan Ziggo vast zou zitten.

En ziggo heeft nu een "power promise" "wifi in het hele huis". Ik kan niet eens op instagram op de eerste etage met mijn telefoon. Het gratis wifi op het vliegveld is letterlijk veel sneller.

1 advies ga alsjeblieft niet bij Ziggo voor internet Het zou misschien alleen redelijk werken in een klein apartement waar je altijd dichtbij de modem zit of makkelijk een internetkabel kan gaan gebruiken.

Maar als je in een huis met meer dan 1 verdieping woont doe dit dan alsjeblieft niet!

Kees jansen
10-05-2018

Veel negatieve dingen maar ziggo is goed

Eerst jaren upc en nu ziggo en nee ben niet van ziggo zelf maar ik heb echt( even afkloppen) super beeld en wifi. ik heb wel de wifi modem uitgezet en andere erachter .ook al zijn andere goedkoper toch blijf ik bij ziggo. ps en tip .blijf rustig bij contact kantenservice dan doen ze meer voor je.

Wesley
10-05-2018

Slecht ongeregeld

Eergister 08-05-2018 was er een storing(wisten wij niks vanaf). Gebeld met ziggo kregen we te horen dat we afgesloten zouden zijn ,medewerker kon ook niks betekenen want eerst moest rekening betaald zijn. Wat dus niet zo was er was een storing Maar na jarenlang klant te zijn en steeds meer gezeik met ziggo te hebben heb ik het kastje gepakt en een gooi gegeven (mag niet maar blijkbaar mag ziggo wel leugens vertellen) S'avonds weer gebeld met ziggo ivm nieuwe kast, kregen we heel blij te horen er geen afsluiting was maar een storing en het niet normaal was ik met het kastje had gegooid.(als je elke maand €83 betaald en elke maand storingen hebt etc hebben ze schijt aan je) dus acktie reactie ik heb kastje gooi gegeven want blijkbaar mogen ze zomaar dingen uit hun neus halen aan de telefoon. Uiteindelijk iemand te pakken gekregen zou er een nieuwe kast opgestuurd worden (kosten eigen rekening €220). krijg je even heel afgunstig te horen je maar 5 dagen moet gaanwachten op een nieuwe kast dus ik betaal €83 in de maand €220 voor nieuwe kast ik zit alsnog hele week zonder tv en internet de rot tering met ziggo gisteren overgestapt betaal de helft nu heb meer mb en meer tv zenders

Mike
09-05-2018

Letterlijk stront

Ik moet mijn router om de 8 uur resetten om een beetje internet te krijgen, en op mijn kamer 3 meter boven de router krijg ik 2 streepjes. Zoek een andere internet provider maat.

Davy
08-05-2018

Ziggo, we gaan zomaar even verhogen ?

Zo dat is mooi, eerst flink adverteren en een abonnement afsluiten en even dood leuk aankondigen dat het 2,50 duurder word. Nou jammer dat ik op 11 mei met vakantie ga, want als ik terug kom ga ik en ik denk heel de straat hier even zoeken naar een andere provider, jullie moeten eens tegen de directie en aandeelhouders zeggen dat we de rente van hun hypotheek die ze hebben ook eens zomaar omhoog gooien, wat is dit nou weer?

Ik hoop dat ze deze mail eens doorsturen naar de directie, en ik kan het wel betalen maar dit vind ik wel even heel erg vreemd, zo we doen maar even. Ze kunnen beter in Den Haag gaan solliciteren , daar werkt het ook zo schijnbaar. Zitten ze daar boven op een troon of zo? Nodig mij maar eens uit, dan kan ik ze wel eens haarfijn uitleggen hoe je met je klanten moet omgaan en wat wel en niet verkoopt, en wat voor klanten ze nu echt mislopen, daar heb ik ook nog al wat ideeën over. Weet je wat ze missen, contact met hun klanten en wat die willen, en het hoeft echt niet gratis te zijn, helemaal niet maar ze missen nu wel een markt die ze mis lopen,en het is zo simpel, dat ze maar eens even nadenken,dan komen ze er misschien zelf op, ik denk het trouwens niet anders hadden ze dit idee al lang op de markt liggen.

Margot
07-05-2018

Een pluim voorklantvriendelijkheid

Na een gesprongen waterleiding bij de bovenburen bleek (onder meer) mijn modem ter ziele: geen internet en geen vaste telefoon meer. Ziggo gebeld, zéér vriendelijk en persoonlijk geholpen door een medewerkster. Afspraak gemaakt met monteur via Ziggo. Kwam ook keurig op tijd en heeft ook heel prettig en vriendelijk modem vervangen, pc weer ingesteld alsmede telefoon. En voila: alles deed (en doet) het weer. Ondertussen een persoonlijk en handgeschreven kaartje ontvangen per post van de medewerkster aan de telefoon, waarin ze mij sterkte wenste met de afhandeling van de waterschade en verwees naar de afspraak met de monteur.

Ik vind het prettig om ook eens goede ervaringen te delen.

Roelof
06-05-2018

Internet goed, TV niet

Ziggo max abbonement van 400mbit wat ruimschoots geleverd wordt. Over de internetverbinding ben ik zeer tevreden. Gamen, streamen, browsen allemaal geen probleem.

Zelf kijk ik bijna geen TV meer, maar het TV ontvangst is erg slecht zowel bij mij thuis als bij mijn ouders. Op veel kanalen valt het signaal vaak weg. TV via de browser (zigogo) werkt meestal wel.

Bij het aansluiten was een foutje gemaakt waardoor de korting niet verrekend werd, na een kort belletje met de klantenservice is dat netjes gecorrigeerd.