Beejay
15-07-2015

Slechtste ding ooit

de televisie wilt niet meer op ziggo on demond en we hebben zulk slecht wifi dat er maar 3 telefoons op kunnen en als er een computer draadloos bij op komt is de hele wifi plat niemand kan er dan meer op ik dacht eerst ligt vast aan de pc maar net zoals de andere werkt de wifi niet meer

Bagger
15-07-2015

Ziggo is niet thuis

Internetverbinding van ziggo is echt bagger.Draadloos is helemaal een ramp. Verbinding niet stabiel en ga zo maar door. Sinds een aantal maanden is de ellende alleen maar erger geworden. Oorzaak Ziggo/UPC?

En maar bellen. Reactis is dat ze aan draadloos niets aan het signaal kunnen doen ... interverentie etc. Maar ik heb op 50 cm van modem/router geen verbinding.

Eindelijk monteur op bezoek heeft AOP vernieuwd. Deed het goed 1 dag later weer signaal weg.

Daarnaast wordt mijn NAS schijf niet meer herkend Na bezoek monteur functionnerde dit weer maar na uitvallen van een aantal zaken op modem waaronder uiteraard WLAN en LAN kan ik mijn NAS schijf niet meer aan geeft error bij benaderen? Ik snap er helemaal niets meer van van. Ziggo vertikt het om een monteur langs te sturen een eea te bekijken. ALS ik erop sta wel maar dan gaan we voorrijkosten berekenen was de reactie van de medewerker. Voorstel is om een hele dag een ping test uit te voeren, dan zouden ze misschien iets concreets hebben om de monteur naar te laten kijken.Het moet niet gekker worden. Ik moet de boel omdraaien en een claim bij hun neerleggen. € 72,- per maand voor een baggerkwaliteitAl met al ik word ziek van ZIggo op naar een alternatief?

Joey W.
14-07-2015

Internet waardeloos; TV zeer ondermaats

Na een verhuizing maar eens overgestapt op ziggo. Wat aan de humax ontvangers meteen tegenviel was de kwaliteit. Heb 2 ontvangers bedraad met ziggo gecertificeerd hirschmann coax-kabels en pluggen. Voor de 2e ontvanger op de slaapkamer was dit nogal een lange (en dure) draad. Het aantal zenders dat we op onze slaapkamer kunnen bekijken is heel beperkt.

In de woonkamer hebben we veel last van storingen. Veel grote blokken en haperingen in het beeld. Kortom: regelmatig ergernis bij ons en de kinderen vanwege de belabberde beeldkwaliteit.

Over het internet zijn we zowaar nog minder te spreken. De internetsnelheid is soms zo traag dat het wel 3 minuten kan duren voordat een simpele pagina als google volledig geladen is. Een simpel youtube-filmpje bekijken kun je dan wel uit je hoofd zetten.

Na contact met de helpdesk werd geadviseerd om óf het modem te resetten door de stekker er 1 minuut uit te trekken en weer opnieuw op te laten starten óf handmatig via de browser het uitzendkanaal van het modem te resetten. Omdat de verbinding zo traag is kan vaak de pagina niet eens geladen worden. De laatste weken moet ik elke dag het modem resetten. Let wel: alle apparaten maken contact via wi-fi; maar met mijn Iphone naast het modem gebruik ik vaak liever 4G! Dat zou in huis niet de bedoeling moeten zijn.

Na meermaals contact met Ziggo boden zij ook geen permanente oplossing. Voor ons geen enkele reden om nog langer de diensten van Ziggo af te nemen.

Adriaan
14-07-2015

Uitstekende verbinding met internet (bedraad) en wifi op 2 etages en in de tuin,

Heel stabiele verbinding en supersnel. Ik heb een abonnement voor internet van 120 Mb download, maar zit regelmatig boven deze snelheid. De upload snelheid bedraagt ongeveer 11 tot 12 Mb en zo hoort het ook te zijn. Wifi is behoorlijk stabiel tot en met de tweede etage. op zolder nauwelijks bereik dus daar heb ik extra maatregelen genomen. Sinds er met verschillende coderingssystemen door elkaar wordt gewerkt bij Ziggo digitale televisie moet ik wel af en toe mijn twee Humax decoders resetten en bij mijn zoon de ingebouwde decoder in zijn tv. De tv-ontvangst is overigens van zeer goede kwaliteit.

Troest
13-07-2015

Wat een slechte zaak zeg.... die hele ziggo kan me gestolen worden.

My prime... hartstikke leuk maar zoek maar eens een serie op. De zoekfunctie is waardeloos. Internet wat constant wegvalt. Ik ben zeer zeker geen tevreden klant. Helaas is Ziggo de enige die in onze regio kabel aanbied. Ik zal je toch vertellen dat zodra ik er vanaf kan, ik meteen overstap! de fusie UPC/Ziggo is absoluut geen verbetering geworden.

Fred
12-07-2015

Beroerde verbinding met Internet sinds de fusie met UPC

Nooit problemen met Ziggo maar sinds dat ze samen zijn gegaan met UPC is mijn internet (WiFi) verbinding beroerd (steeds komt de melding "beperkt" en moet je het uit en aanzetten) Vraag mij af wanneer ze daar iets aan gaan doen. Betaal niet voor niets bijna 100 euro per maand aan die club.

Kristen
11-07-2015

Horizonbox is grootste troep ooit gemaakt !

na de zoveelste mediabox te hebben ingeruild hebben we nu een horizonbox , wat een doffe ellende ! Weer een box die niet werkt , weer kabels nakijken waar niets aan mankeert , weer troep in huis gekregen van Ziggo dat niet werkt . Om moedeloos van te worden , betalen voor iets dat niet werkt .zwart beeld , strepen en blokken . Ziggo is dit echt alles wat jullie kunnen leveren , je moest je schamen om zo de mensen te bedonderen !

Jo
11-07-2015

UPC nu Ziggo....waardeloos, verbinding valt steeds weg!

Al jaren klant bij UPC maar sinds het samengaan met Ziggo is het waardeloos.... dus helaas geen vooruitgang! De verbinding valt iedere keer weg! Fijn als je een smart TV hebt en gebruik maakt van Spotify...

:( denk dat iedereen wel weet wat dat met de mens doet / STOOM(overstappen dus)

Eel
11-07-2015

Echt nog nooit zoveel elende gehad met het weg vallen van de tv

Hij heb t altijd gedaan beneden maar nu met ziggo de gewone box blijf hangen waardoor de tv ga stotteren de extra boxen vallen contenu uit doen het niet naar behoren kwa zepen of hebben voor de zoveelste x geen berijk echt om dood ziek van te worden buiten om de zenders die ze weg hebben gehaald echt zodra het gaat zijn wij weg wat een .....is het geworden zeg zins het ziggo is geworden gewoon om te huilen

Bram

Dramatisch

Al een aantal jaar hebben we internet van Ziggo, weinig problemen mee gehad. Tot dat het moment dat Ziggo ons aanraadde om het modem en de router te vervangen voor een modem en router ineen. Sindsdien is de verbinding dramatisch! Filmpjes bufferen minuten lang, downloaden is niet mogelijk en browsen gaat gruwelijk langzaam.

Belletjes met Ziggo hielpen niks, verschillende monteurs kwamen langs maar konden de verbinding niet verbeteren. Na nog meer belletjes kreeg ik eindelijk iemand met verstand van zaken aan de lijn, iemand die eerlijk was en thuis ook het probleem had. De beloofde down- en uploadspeed van Ziggo wordt alleen behaald als je de internetkabel aansluit. Sluit je deze niet aan, dan is de internetverbinding van Ziggo dramatisch. Voor smartphones en tablets is het natuurlijk sowieso onmogelijk om deze aan je kabel aan te sluiten, en we zitten tegenwoordig meer op deze apparaten dan op laptops en PC's.

De eerlijke medewerker van Ziggo vertelde dat hij er zelf ook last van had en dat hij het probleem heeft opgelost door een extra router aan het moden & router ineen aan te sluiten. Hiermee zou het probleem verholpen moeten zijn. Ik heb zelf nu een extra router besteld, en ben benieuwd of dit de verbinding sneller maakt. Ik blijf de service van Ziggo echter 1 ster geven omdat de beloofde down- en uploadsnelheid eerlijk gecommuniceerd moet worden (ook zonder kabel deze verbinding halen). Daarnaast was de verbinding prima totdat Ziggo het de router verving door een alles in een modem/router. Resultaat: verbinding trager en moeten nu (op eigen kosten) een nieuwe router kopen voor normaal internet.

(deze review is overigens geschreven met internet via mobiele hotspot van mijn smartphone provider, het internet van Ziggo lag er namelijk weer uit... Vandaar dat ik nu enigszins gefrustreerd deze review schrijf)

Rick

Slechte zaak!

Zat al 10 jaar bij UPC en nooit echte problemen gehad maar nu sinds de overname ben ik opeens diverse zenders kwijt en als ik die terug wil hebben dan mag ik meer gaan betalen! Echt belachelijk want ze jatten wat van je weg en je mag het daarna weer terug kopen... Ik hoef nog maar een paar maandjes en dan ga ik lekker ergens anders kijken want hier hou ik echt niet van! Dieven zijn het vind ik!

Jonas

Waardeloos!

zat bij upc, is nu ziggo. internettarief meteen omhoog, telefoontarief van 0,01 naar 0,1 per minuut. lijkt weinig maar dit is 10x zo hoog. wil ik opzeggen in verband hiermee: 21 minuten mee bezig! opzeggen kon zogenaamd kosteloos, maar na 1 juli niet meer. de bal wordt dus bij mij neergelegd, terwijl ik er niet voor gekozen heb om over te stappen naar ziggo of de voorwaarden te wijzigen. nu zit ik nog een maand langer aan dit duurdere abonnement vast.

Anita

Ronduit slecht

Klantenservice is gewoon ronduit slecht bij UPC nooit problemen je werd netjes te woord gestaan men dacht mee met oplossingen nu Ziggo ronduit onbeschoft volk aan de telefoon niet meedenkend !

Milan

Zeer slecht

Wi-Fi doet het al een tijd alleen fatsoenlijk rondom het modem. Een verdieping hoger al ronduit slecht en op zolder is er al totaal geen netwerk meer. 2 keer een monteur langs laten komen die het zogenaamd had ''opgelost'', binnen korte tijd waren we weer terug bij af. Gisteravond met de klantenservice proberen te bellen, na een uur in de wacht te hebben gestaan hebben we het maar opgegeven. Het is niet aan te raden om over te stappen naar ziggo.

AJZ
10-07-2015

blijf problemen met wifi houden en zit nu al ruim 40 minuten in de wacht. Ik denk er over weg te gaan bij ziggo

Cccc

W A A R D E L O O S

Vaste kabel en wifi werkt niet meer. van traag internet kan ik ook al niet veel mee maar dat hij het helemaal niet meer doet is echt verschrikkelijk slecht. Kijk, een of twee dagen is geen probleem. Maar om zo door te blijven gaan heeft echt geen zin. Voor de mensen die ziggo willen aanschaffen...ABSOLUUT GEEN AANRADER. En wat ook super lullig is, wij gaan volgende week op vakantie, nu kan ik helemaal niks downloaden voor op vakantie. Ik hou het netjes maar wat haat ik ziggo. Werkelijk waar.

Loek tuijt

Zo aso slecht bedrijf

Bellen,bellen en nog eens bellen,omdat het geluid op TV wegvalt,zwart beeld te pas en te onpas.

Internet is weer net zo langzaam als 10 jaar geleden,wegvallen de wifi en dan zegt de zoveelste monteur dat ik nu maar eens voorrijkosten moet gaan betalen.

Ik zou wel weg willen maar waar beland je dan weer in.

Anyway,we leven al in een walgelijk land,dus dit walgelijke bedrijf past daar wel bij.

Mar

Volledig waardeloos, ga overstappen

Toen ik een paar maanden geleden klant werd bij upc was ik wel tevreden. Op een zenderpakket van hbo na, wat wat problemen opleverde, was alles prima geregeld. Sinds de overname van ziggo is het echter zo slecht geworden dat ik binnenkort wil gaan overstappen. Zoals hieronder eerder vermeld: zenders die ineens verdwijnen, wegvallen, strepen door het beeld, niet goed opnemen, ik heb hier heel regelmatig last van. En wat ik het ergst vind zijn totaal niet functionerende wifi en de tv gids. Ik neem namelijk zo nu en dan dingen op, zoals ook series, maar deze heeft ziggo er allemaal uit gegooid en ik kan nu ook geen serie opnamen meer maken. Een tijdje was het zelfs zo dat je de tv gids niet kon gebruiken, er stond dan "geen programma informatie beschikbaar", waardoor je dus ook niets op kon nemen. Waarschijnlijk omdat zij liever hebben dat je hun programma terugkijken optie dan moet pakken, waar je de reclames niet verder kan spoelen en ze daardoor meer verdienen. Ik had het hier met 2 vriendinnen over die ook ziggo hebben en zij blijken exact dezelfde klachten te hebben. Het is dus wel duidelijk dat het niet pluis is aan de kant van ziggo. En wat is hun oplossing? De prijzen verhogen voor upc klanten...

Mart
07-07-2015

Drama!

Ik woon in Scheveningen en ik heb hier dezelfde problemen. Na de fusie is de snelheid bedroevend laag geworden... De upload snelheid is nog wel normaal maar de download snelheid is nog geen 5% van wat het hoort te zijn 200Mbit.. Daar betaal je dan 62,50 voor in de maand!

Dick
07-07-2015

Blijvende problemen

Blokken en strepen in het beeld. Volgens Ziggo lag dat aan de oude bekabeling. Alles vernieuwd met Hirschmann spullen inclusief een Hirschmann versterker. Problemen leken verdwenen maar dat was tijdelijk

Monteur Ziggo kwam alles bekijken en stelde vast dat mijn Humax 5200 signaal goed ontving maar niet goed doorgaf aan tv. Signaalsterkte liep terug en BER liep op. Nieuwe Humax gekocht en dat hielp.....tijdelijk ! Nu weer blokken en strepen in beeld. Ga overstappen naar andere aanbieder. Helemaal gehad met Ziggo!