Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
In augustus 2012 wegens overstap naar glasvezel contract opgezegd. In oktober daadwerkelijk overgestapt. November, december en ook januari werden ondanks telkens toezeggingen toch geïnd. Heb deze door bank laten terugboeken en dan begint het feest. Eerst had ik maar één deel van het all-in-1 opgezegd (zou niet eens weten dat dit kon, maar ja) vervolgens had ik twee delen opgezegd.....? Nou ja. Ik bewaar echter alle correspondentie en ook de emails dus Ziggo kon me de pot op. In januari kwam er een bericht van een incasso bureau. Heb alle mails doorgestuurd maar antwoorden van hen bleven hetzelfde als die van Ziggo. Halstarrigheid troef. Inmiddels is het eind 2013 en de discussie wordt dreigender en dreigender. Vijf maal heb ik ze gevraagd deze zaak aan de rechter voor te leggen en uiteindelijk bleek dit de enige uitweg.
44 mails en brieven later kwam er een deurwaarder de zaak betekenen en na re- en dupliek heeft rechter half juni uitspraak gedaan: Ziggo is (wist ik ook zeker) fout met haar incasso's, deze had ik immers in augustus 2012 mede opgezegd, zelfs oktober moeten ze terugbetalen (zal wel rechtzaak worden, zijn ze nogal ervaren in) en uiteraard alle gemaakte kosten zijn voor haar rekening.
Jammer dat de excuus brief zo onduidelijk was, tenminste, ik kon er niks van lezen!
Ziggo verstuurt modum door zo wel mijn oude als nieuwe aders de straat namen en Huisnr door elkaar te halen. Geheel hun fout. Geven ze ook uit eindelijk toe. Maar totaal niet berijd hun fout te herstellen. U wacht maar twee weken. Sturen we een nieuw paket. En dat terwijl mijn bedrijf afhankelijk is van internet. Twee weken geen internet, geen inkomsten. Wel een telfoon rekening van 2 uur en 10 minuten! Te erg voor woorden . Dus ga niet in zee met Ziggo!
Sinds de overname/fusie is het waardeloos.
Blokjes beeld. ( niet altijd maar geregeld) Ligt volgens Ziggo aan de bekabeling
Pauze knop werkt soms wel, soms niet
Klantenservice aan de lijn... heel verhaal gedaan, kabels gecheckt... zegt mevr dat ze kan zien dat het signaal soms wel soms niet goed binnenkomt. (?)
Maar, dat ligt vaak aan de bekabeling...
Naar de Ziggo winkel gegaan..
Volgens die mevr hebben we een verouderde router (we hadden een zwarte én witte) en kregen een nieuwe zwarte ( tel en internet)
Ook kregen we een nieuwe mediabox ( de 'oude' bromde als een beer en zou niet meer goed zijn volgens mevr van de winkel)
De nieuwe mediabox bromt als een beer en na aansluiting met de door hen geleverde kabels, hebben we alsnog af en toe blokjesbeeld en de pauze knop doet het soms nog steeds niet
Nu zou het nog aan de splitter kunnen liggen.. maarja, die moet je dan zelf vervangen
Een monteur kunnen ze ook sturen, maar.... ligt het aan de bekabeling, dan zijn de kosten voor onszelf.
Schiet mij zo langzamerhand de kerstboom maar in, maar ik sta op de grens om over te stappen naar KPN
Vanaf de Multiweb tijd klant bij Ziggo. Was altijd prima. Nu Ziggo is overgenomen door UPC is het een groot drama. Al uren aan de lijn gehangen met de klantenservice.
We zijn verhuisd en de boel is door UPC aangesloten. Krijgen we na 2 maanden een email dat we telefonisch niet bereikbaar zijn en of we nog wel op ons oude adres wonen. Nee, logisch.ze hebben zelf de nieuwe tuner op het nieuwe ades geinstalleerd. En blijkbaar ook ons oude telefoonnummer niet doorgezet. En bedankt. Daarom was het zo stil.
Nu alweer 3 kwartier aan de lijn en 4x doorverbonden. Niemand weet het en we worden weer doorverbonden.
Klantenservice is vriendelijk maar kan blijkbaar niets regelen.
Tuner was ook naar het nieuwe huis gestuurd terwijl we daar nog niet woonden. Blijkbaar zijn ze bij UPC expert in alles verkeerd doen. Zodra er een concurrent is gaan we over.
Ziggo gebeld,netjes te woord gestaan.Onvrede op tafel gegooid en ze kwamen mij tegemoet.Kreeg precies wat ik wilde,want noemde een boel min punten op en dreigde als trouwe klant over te stappen.Dank Ziggo voor de service tot nu toe!
Nadat ik als een hond behandelt ben door een medewerkster van de technische dienst van Ziggo / UPC, heb ik mijn abonnement meteen opgezegd, daarna zijn er verschillende telefoontjes gekomen van Ziggo / UPC om het probleem op te lossen en om mij als klant te behouden, waarop ik zei: als ik A zeg, zeg ik ook B, ik laat mij niet onbeschoft behandelen, vervolgens heb ik de Horizon en een ander apparaat via de post terug gestuurd en wel op 08.06.2015, en heb gelukkig de barcodes van de PTT post goed bewaard.
vandaag 29.07.2015 belde ik Ziggo om te informeren wanneer een deel van ons voorschot terug betaald zou worden, en toen zei een medewerkster, dat ga ik nu meteen regelen, en op mijn vraag wanneer ik de borg die ik betaald heb terug krijg was het antwoord: ja meneer wij kunnen nog niet zien of U de spullen wel terug gestuurd hebt, terwijl ik de bewijzen van PTT post in mijn bezit heb.
Nu vraag ik me af, wordt ik nu belazert of niet door Ziggo !
Na overgang van Ziggo naar UPC geen regionale zenders meer. Signaal ontvangst is slechts 38 % na overgang
Het kostte meer dan 40 minuten om een verhuizing door te geven. Ik kreeg steeds een andere medewerker aan de lijn omdat er steeds iets mis ging. Een aantal weken later kon ik ineens niet inloggen bij Mijn Ziggo. Ik belde, maar de afdeling waar ik het kon vragen was dicht. Toen ik terugbelde moest ik 20 minuten wachten voor ik iemand aan de lijn kreeg en werd daarna weer doorgeschakeld. Ik wachtte meer dan 45 minuten maar kreeg niemand aan de lijn. Daarom hing ik na bijna 70 minuten gesprekstijd maar op.
Bovendien is Ziggo nogal duur vergeleken met bijvoorbeeld T-mobile.
Wij gebruiken al jaren twee mediaboxen van Ziggo; 1 Horizon (de hoofd mediabox) en een DVR op de slaapkamer. Ziggo raadde aan om de DVR te vervangen door een extra Horizon mediabox. Dat is goedkoper en zou alle geneugten bieden van de Horizon box. Ik was om... helaas te snel blij gemaakt. De tweede Horizon mediabox heeft geen kans gehad te laten zien wat hij kan want na twee keer een monteur op bezoek te hebben gehad is de conclusie dat de afstand tussen de twee coax ingangen(?) te groot is. Hierdoor kunnen de boxen geen contact maken (ook al hebben ze dat af en toe wel gehad en heb ik heeeeel even beeld gehad). Tijdens deze bezoeken werd ook nog een versterker aangesmeerd (gelukkig uiteindelijk niet hoeven te betalen, de slechte service ligt absoluut niet aan de monteur!) maar hebben we 15 euro moeten betalen voor de extra tijd dat de monteur hier mee bezig was. Is het niet beter om alvorens zo'n box aan te smeren te vragen waar de coax aansluitingen zich bevinden (in ons geval begane grond en zolder) en dan al mede te delen dat het dan waarschijnlijk niet gaat werken? Scheelt een hoop tijd en ellende. Advies van de monteur; sluit je oude box weer aan en bel Ziggo om de oude box weer te activeren. Piece of cake denk je. Helaas... vrijdag gebeld; binnen 48 uur zou het geactiveerd worden. Zondagavond nog steeds geen beeld. Vandaag (maandag) gebeld; de mevrouw aan de telefoon was niet ervaren en moest haar collega raadplegen. Na 15 minuten op mijn kosten aan de telefoon gehangen te hebben zou ik worden terug gebeld. En dat werd ik. Met de mededing dat de afdeling die het aansluiten moet verzorgen in het buitenland zit en het kan nog 1 week (!) duren voordat de aansluiting het weer doet. Dat betekent dat ik uiteindelijk waarschijnlijk meer dan 3 weken zonder beeld zit op onze slaapkamer! Compensatie kan niet worden gegeven want ze weten nu nog niet hoelang het uiteindelijk allemaal gaat duren. En is dat is duidelijk de klant zijn probleem. Ik mag/ kan ook geen leidinggevende spreken want die zijn er allemaal niet (?). Feit blijft dat ik nu al 2 weken geen beeld heb. En als klap op de vuurpijl: mocht de DVR stuk gaan dan kan deze niet door een soortgelijk model worden vervangen want deze maken ze niet meer. Het is dan of een extra Horizon box (die het dus niet doet bij ons) of een gewone mediabox die de functies van een DVR niet heeft. Belachelijk! Ik ga nu meteen op zoek naar een andere provider want ben helemaal klaar met Ziggo!
Ziggo gooit zenders eruit en dat waren zenders waar ik wel naar keek. Heel veel jeugdzenders, ik heb die skippie en lassietijd wel gehad. Heb tv royal opgezegd en netflix aangevraagd. Wifi vliegt er continu uit. Ik gebruik op mobiel wifi en als hij die niet vindt ga je verder op 3G. Binnen 3 weken is er 5 G weg. voorheen nooit last van gehad. Zodra ik de kans krijg stap ik over op KPN, glasvezel is er nog niet. Blijf hopen dat er snel een betere aanbieder komt. Zooo niet tevreden met Ziggo
2 maanden geleden verhuisd, en nog steeds geen internet/tv thuis, maar wel betalen uiteraard.
Nadat ik mijn verhuizing op tijd aan ziggo heb doorgegeven, heb ik mij pakket uitgebreid met tv.
Vervolgens word alles op het oude adres geleverd, zelfs nadat ik vroeg of het afleveradres klopte.
Oke, een foutje kan gemaakt worden..
Uiteindelijk opnieuw gebeld en 2/3 weken later alles op het juiste adres gekregen.
Toen bleken de aansluitingen niet op elkaar te passen, of ik zou een stuk muur moeten wegslopen.
Nou ben ik a-technisch, maar als je belt om uitleg word je ook niet heel enthausiast geholpen.
Vervolgens alle stappen gevolgd, die mij telefonisch werden aangegeven, en nog steeds past het niet.
Vervolgens krijg ik wel een factuur van €102, terwijl ik maar €45 per maand hoef te betalen?
Voor het tv-modum en extra diensten, waar ik tot noch toe geen gebruik van heb kunnen maken.
Graag zal ik wel een gratis monteur willen hebben dan, als ik hier wel voor moet betalen en het vervolgens niet kan gebruiken?
Na 100 telefoontjes met ziggo, nog steeds geen stap verder...
Soms word je door een heel vriendelijk iemand geholpen, maar meestal is het helemaal bagger.
Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt.
Hier heb je je tv dingen, betaal en zoek het maar lekker uit verder...
En na het betalen van alle facturen, en wanneer alle problemen zijn opgelost, kan er pas gekeken worden of er kosten gedeclareerd kunnen worden, voor diensten die je overigens door de fout van Ziggo, niet hebt kunnen gebruiken.
Ook daar heb ik uiteraard een hard hoofd in.
Vanaf 1999 bij UPC (Ziggo) in Ermelo. Kwaliteit van HDTV en Internet is top. Dat geldt ook oor de service: modem zondag kapot? Maandag al de monteur met een nieuw. Nooit problemen met de bereikbaarheid. Altijd snel een medewerker aan de lijn die meteen alles overneemt en regelt.
Als ik al die klachten lees... Misschien ligt het qua service aan waar je woont en wat de kwaliteit van je verbinding tot de voordeur is.
Herhaaldelijk valt internet uit en telefoneren gaat niet meer, omdat de persoon aan de andere kant van de lijn mij niet hoort. Mijn ongenoegen geuit bij Ziggo. Zij kunnen niets anders doen dan een monteur sturen tegen betaling van 68 euro. Omdat ik zeg dat ik de monteur niet betaal, antwoordt men doodleuk dat dan geen monteur zal worden gestuurd om de storingen op te lossen. Vervolgens deel ik mee dat ik op zoek zal gaan naar een andere provider. Tot mijn stomme verbazing zie ik de volgende dag in mijn mailbox (het internet doet het weer) een bevestiging van Ziggo van mijn opzegging.
Vanaf het begin van het bestaan van ziggo hotspot heb ik geprobeerd dit te installeren en te gebruiken. Nooit gelukt. Ik heb net 4 keer weer de laatste dagen gebeld, en alles gedaan wat moest gebeuren inclusief naar fabrieksinstellingen van de galaxy S4 gereset. Alles bij Asuspad veranderd. Geen resultaat.
Heeft iemand die dan ook nog in een dorp woont (Egmond Binnen b.v.) goede ervaringen? Als ik auto rijd, heb ik nog nooit iets gemerkt van een contact of zo met de hotspot.
Ik deel met veel anderen op deze site, dat de laatste maand Lan en wlan duidelijk slechter zijn dan voorheen. Ziggo pas op!
Ik doe de ziggohotspot nu dan ook maar uit. Met G4 kom je ook een heel eind, en in het buitenland heb je er ook niets aan.
Mijn persoonlijke ervaring met Ziggo is bijzonder slecht,
ben al enkele jaren klant ook vaak contact gehad met de klantenservice,
Ik zit helaas ver van de ADSL wijk centrale af dus eigenlijk geen snel alternatief voor deze ziggo bagger,
Jarenlang klant geweest van @home, later Ziggo. Alles goed en met een CI+ module in de TV heerlijk geen draden of afstandsbedieningen. Totdat de TV cowboys van UPC Ziggo overnam en de netwerken samengevoegd.
Als ik de flowchart en telefonische helpdesk volg dan is de uitkomst 1) verhuizen en 2) nieuwe tv kopen. TERWIJL HET VOOR HET SAMENVOEGEN ALLEMAAL WERKTE! Ps het huis is 5 jaar oud en de tv 3, alles aangesloten met prima materiaal van de vakman.
Helaas heb ik nog 2 tv's in huis staan dus kan ik niet zo snel overstappen : deze werken op de normale kabel.
UPC had natuurlijk al een erg slechte reputatie en heeft niets bijgeleerd. en oh ja : de tarieven zijn 2x verhoogd sinds 31-12-2014....
Inmiddels ben ik al vief jaar klant bij Ziggo. In het begin veel moeite gehad om alles goed aangesloten te krijgen. Na tweemaal n monteurbezoek was het dan toch gelukt. Het bleek om een defect geleverde decoder te gaan. Slordig weliswaar, maar eindelijk was er beeld.
Afgelopen maand ben ik door Ziggo tweemaal telefonisch benaderd met een speciaal geselecteerd aanbod voor mij waarbij mij een ander ( uiteraard duurder) abonnement aangeraden werd. Hierbij zou ik genieten van meer zenders en sneller Internet. Ik toonde geen interesse, was blij met mijn abonnement zoals het was. Goede prijs/ kwaliteit verhouding dacht ik zo. Twee weken geleden deed zich een storing voor. Geen beeld meer via digitaal kanaal. Gebeld met klantenservice. Deze nam rustig alle stappen.met mij Door en kwam vervolgens tot de conclusie dat mijn decoder gedateerd zou zijn. Na vier jaar!? Het werd volgens deze jongeman toch echt tijd voor een nieuwe. Uiteraard zou ik daar een ander abonnement voor af moeten sluiten. Tweemaal zo duur als wat ik nu betaal. En als kers op de taart...als bestaande klant krijg ik niet de leuke aanbieding van de eerste 6 maanden voor helft geld. Nee ik mag gewoon het volledige maandbedrag betalen vanaf het begin. Wel willen ze me de eerste zes maanden gratis sport of hbo kanaal aanbieden. Daarvan zijn de kosten de helft goedkoper voor hen dan de aanbieding die momenteel geld voor niet bestaande klanten. Lijkt me niet bevorderlijk werken Ziggo, om zo klanten te behouden!
Ik heb spijt dat ik 3 jaar geleden ben overgestapt naar Ziggo wat een tering meuk zeg dit internet. Blijf gewoon allemaal lekker bij KPN. Denk je dat je een ervaren monteur krijgt om het internet te fixen maar nee hoor krijg je een puber met extreem veel haargroei langs je deur gestuurd. Sorry maar ik had zelf ook wel een stekkertje in een kastje kunnen drukken. Ik had waarschijnlijk aan een zak aardappelen van 10kg nog meer gehad dan deze monteur.
De volgende dag maar ziggo weer opgebeld. Krijg ik weer een puber die uit moeders kelder is gekropen aan de telefoon. Ja sorry meneer we sturen gelijk een nieuwe monteur... Ik dacht nee toch niet alweer zo aardappelzak. 3x raden wat de volgende dag weer aan mijn deur stond, weer die zelfde weerwolf van de vorige keer.
3x NIKS
Ik ga lekker overstappen naar KPN
Ik zeg KALM AN Ziggo stik er lekker in.
Een aantal keer gebeld maar steeds onvriendelijke en neerbuigende sprekend personell
Wij hebben ziggo al meerdere malen opgezegd en steeds wordt het blijkbaar niet goed verwerkt. Maken er al vanaf 30 Juni geen gebruik meer van . Abonnement is altijd vooruitbetaling,maar ziggo blijft maar incasseren.
Ben blij dat we over zijn gestapt naar een andere provider