Jordy
21-04-2020

Ziggo is verschrikkelijk

Wat een verschrijkelijk bedrijf is ziggo toch. In december zijn wij overgestapt naar Ziggo, en sinds december valt het internet al steeds weg. Monteur is geweest, modem vervangen (de mediabox XL die Ziggo levert werkt niet goed als internet en tv tegelijk worden gebruikt, Ziggo weet dit maar blijft de mediabox gewoon opsturen), instellingen in t modem al tich keer aangepast vanuit Ziggo, maar het internet blijft weg vallen. Nu probeer ik op te zeggen maar Ziggo weigert dit omdat we een contract bij ze hebben. Ziggo hoeft zich dus niet aan het contract te houden dat ze stabiel internet en tv leveren, maar ik moet me wel aan het contract houden. Van enige vorm van meedenken of compensatie is totaal geen sprake. Ontzettend slecht bedrijf met ontzettend slechte service. Ik blijf bellen en klagen tot we eindelijk gewoon internet hebben of het contract wordt ontbonden. Ik snap wel dat Ziggo reviews op Facebook en Google heeft uitgezet want jeetje wat een zooitje is het daar.

20-04-2020

Betalen voor 250 MB, maar tevreden moeten zijn met een zeer instabiele 20 MB. En te maken hebben met een klantenservice die alleen maar standaard antwoorden uitpoept. Daar betaal ik toch niet voor? Wordt tijd voor wat anders.

Eelco
20-04-2020

Ziggo stuurt mij van kastje naar de muur.

Ziggo kan geen contract overzetten, ondanks toezegging (voorafgaande aan contract).

Ziggo communiceert niet, onvolledig en onjuist.

Roland
19-04-2020

Geen stel

Juni 2019 ben ik klant geworden bij ziggo.

Kreeg een verouderde media box de eerste deed het ook niet. monteur langs gekomen een nieuwe

Geïnstalleerd maar dit was ook een verouderd model en deze is ook erg traag en valt vaak uit

Monteur gaf aan om te bellen naar het hoofdkantoor

Heb ik gedaan klacht neer gelecht zij kwamen met een oplossing

Ze hadden een nieuwe media box die hadden die klachten niet maar moest ik wel een malig 25€

Betalen. Heb ik niet gedaan en aangegeven dat ik dit geen stel vond

En ga per juni weg. Ik raad Ziggo ook echt af erg duur en geen kwaliteit.

Ga weer terug naar KPN nog goedkoper ook.

GJ

Bar slecht internet.

Wifi valt zeer regelmatig zomaar weg. Kan soms een hele dag op een stoel bij de meterkast zitten om het modem te resetten.

Milko

Slechte service slecht internet

Sinds februari opnieuw abonnement afgesloten, spijt spijt spijt.

Mediabox next na iedere update alle instellingen weg, terugkijk niet te doen.

Al twee keer een nieuw modem ontvangen die ook slecht werkt.

Door verkoop verkocht basis internet met Max tv maar dat gaat volgens de ene medewerkers wel en de anderen zegt dat het niet kan.

Wil er zsm vanaf maar dat kan niet zeggen ze.

Gisteren een monteur in huis gehad toen werkte het even, maar hij was de straat nog niet uit en de problemen begonnen opnieuw.

Kortom zsm weer terug naar glasvezel van Tmobile en tv van CanalDigitaal.

E.M.Roodnat Geldermalsen

Roderick

Slechtste internet ooit

Gisteravond een paar potjes in een online spelletje gespeeld, en ik ben in totaal 17 keer uit de potjes verwijderd vanwege mijn slechte internet.

En om de kers op de taart te zetten, omdat ik zo vaak de potjes verliet heb ik een ban gekregen van 24 uur, heel erg bedankt Ziggo!

Melisa
17-04-2020

Extra kosten wanneer je contract wil opzeggen

Na 2 jaar ontevredenheid wilde ik mijn contract opzeggen. Krijg ik na een aantal weken gelijk een factuur van een openstaand bedrag (eenmalige kosten). Wat een onzin, witte oplichters! BAH Ik raad niemand Ziggo aan.!

17-04-2020

15 minuten in de wacht gehangen door de medewerker

Probeer mijn contract op te zeggen. medewerker zegt ik zet je even in de wacht en ik hang nu al 15 minuten in de wacht. Waardeloze tactiek om je cijfers op te poetsen van de medewerker.

Harry
16-04-2020

Nu al dagen lang problemen met internet. Ik moet thuiswerken dus ben volledig afhankelijk van internet.

Vanaf een bepaalde dag heb ik continue problemen dat de verbinding weg valt. Zowel van al mijn apparaten als wifi als de tv. Uiteraard ligt dat aan mijn bekabeling thuis (wifi valt uit :-)) Chat reageert gewoon nergens op. Twee volle avonden meer dan een uur volgehouden, geen enkele reactie.

En ik ben dus volledig afhankelijk van internet nu en je wordt gewoon genegeerd en in de steek gelaten.

Daarnaast ligt het uiteraard aan mijn bekabeling terwijl ik op diverse fora zie dat anderen hetzelfde probleem hebben. Maar de storingen pagina op Ziggo zegt natuurlijk dat er niets aan de hand is.

Ik heb al 10 jaar alleen slechte ervaringen met Ziggo. Probleem is dat ik niet kan overstappen anders was ik binnen 2 tellen weg.

Isabella
16-04-2020

Ik heb al 3 ziggo wifi boxen gehad die allemaal stuk voor stuk kapot gingen. Ik gaf ziggo nog een laatste kans en nu heb ik de ziggo ‘connectbox’. Wat een waardeloos ding is dat. De wifi is ALTIJD traag of de wifi doet het gewoon niet. Het irriteert me mateloos. Ik ben zeer ontvreden. Ik heb het echt gehad met ziggo. Ik zou ziggo ook NOOIT aanbevelen! Ik stap binnenkort over naar xs4all.

15-04-2020

Ziggo (go) is waardeloos

Voetbal Inside. En anderen programma's zijn

niet te volgen met ziggo go op de pc. Voortdurend stop en opnieuw starten. En dat duurt al weken, wat een waardeloze troep. Heel dat ziggo, zelfs een 1 is nog 100% teveel.

F.J.
15-04-2020

Zender aanbod

Ziggo zet de zenders met films open in een tijd waarin wij met een hele nare virus te maken hebben. Even open, mensen zijn thuis, lekker gemaakt en op deze wijze abonnee's verwerven. Verachtelijke wijze van handelen.

Vincent
13-04-2020

Megatraag internet, veel tv problemen

Het internet is nog slechter dan met de oude ADSL telefoonlijn. Mega traag, zie de webpagina gewoon in blokjes opkomen. zeker 3-4 keer per dag verbinding weg.

Tv kijken ook vol met problemen, mediabox komt steeds met de melding dat de verbinding verbroken wordt, of de melding "geen activiteit mediabox gaat in standby ", dit uiteraard tijdens tv kijken.

Koretom, goedkoper dan KPN, maar kwaliteit 0! Ga vooral niet naar Ziggo!

Dirk
12-04-2020

4 jaar traag internet

Na jaar Ziggo verhuisd naar Appartement.

Veel dikken betonnen muren.

Dat wel

Aansluiting 10 minuten klaar.

Geen goed internet

Na 3 maanden een vriendelijke nette monteur

4 uur er aan gewerkt.

“ meneer ik ga niet eerder weg voor het goed werkt”

Noch steeds traag internet

“ ja maar u moet 2 boosters hebben”

Gemakkelijk te installeren.

Sturen wij u toe ( ongeveer 100 euro als ik mij goed herinner .

Nieuwe TV gekocht.

Vooraf Weerd gebeld.

U moet een kabel trekken.

Stuk uit de buitendeur zagen mevrouw?

U kunt 2 boosters huren

Dan zult u zien dat het werkt

Mevrouw die heb ik al bij u gekocht.

Als laatste redmiddel een nieuwmodem.

Stuur ik u toe

Gelukkig was de monteur van de TV bereid voor 60 euro de zaK in orde te máken.

Gelukkig kwam terwijl hij aan het de nieuwe modem .

Werkte niet

Als compensatie waar ik om vroeg werd mij terwijl het zomer gaat worden zonder sport een extra zender aangeboden

Nu een korting op het abonnement mits ik tenminste een jaar het contract verleng.

Als iemand die al meer dan 30 jaar lid is, wel erg mager.

Heb 4 jaar lang geen Netflix kunnen kijken

Geluk heeft mijn zoon hierbij wel Hij woont in Utrecht en heeft een prima ontvangst

Ga dinsdag laten weten niet accoord te gaan met de compensatie

Wordt vervolgd

Leo
11-04-2020

Bagger bedrijf

Weer geen Wi-Fi, site geeft geen storing. Veel betalen, altijd storing. Mooi weer overstappen naar KPN

Mirjam

Wederom storing

Heel leuk in deze tijd als je thuis moet werken en kind thuis huiswerk moet maken. Met Ziggo gewoonweg niet meer te doen. Regelmatig storing en vandaag weer tot in ieder geval 20 uur. Gaat geweldig zo. Heb nu maar een hotspot met KPN, omdat dat WEL werkt. Dus ja.

Boos

Bagger

Heel veel ellende gehad met het aansluiten van de kastjes. Monteur langsgekomen en heeft toen een constructie aangelegd. Na loop van tijd iedere keer het probleem dat de kastjes het niet deden. Toen we hulp vroegen bij de klantenservice werden we super slecht geholpen. De standaard dingen die ook op de website staan werden alleen voorgelezen. Dat hadden wij zelf ook al uitgevoerd. De persoon die ons "hielp" deed verder niets en zonder iets te zeggen verbrak hij de verbinding. Het blijkt wanneer iets te moeilijk wordt je gewoon niet meer geholpen wordt.

Telefoonterreur

Waarom blijven die telefoonterrorristen van ziggo doorgaan met hun praktijken. Ondanks allerlei formulieren die ingevuld zijn, blijven zij maar doorgaan met bellen naar de 06 van mijn vrouw. Keer op keer vragen wij of ze ermee willen stoppen, maar ziggo heeft daar schijt aan, gewoon doorgaan is beter volgens hun. Wanneer stopt dit tuig nu eens.

Joachim
08-04-2020

Als het kon een 0

Ziggo is instabiel en traag, waneer er een monteur langs is gekomen dan doet het internet het 1 weekje goed en dan takelt het weer af. Meerdere malen dagenlang zonder Wi-Fi gezeten ook de kabel deed het niet. TV werkt ook niet, oftewel een heel weekend weer afgesloten van de wereld, met 3 puberkinderen. Wanneer je ziggo in huis hebt is het meteen ook niet meer gezellig. Neem nooit ziggo!