Waardeloos bedrijf

Ben inmiddels 3 weken in contact met Ziggo over een nieuw abonnement , heb om welke reden dan ook in 3 boxen thuis staan, eentje werkt er inmiddels na 10 x telefoneren , maar de andere Humax box werkt nog steeds niet ondanks dat dit onder het zelfde abonnement valt . Met de helpdesk eindeloos contact gehad en iedereen heeft een andere versie om het probleem op te lossen , maar niets werkt.

Onprofessionele medewerkers waarvan 90% er niets van snapt en beter wat anders kunnen gaan doen als zich voor te doen als oplosser.

Geen enkele interesse om het probleem op te lossen.

Slechts een oplossing snel overstappen naar een ander .

Erwin

Ziggo NOOIT DOEN

Wij zitten bij ziggo maar ons maandbedrag veranderd elke maand de eene betalen we 60 andere weer 100 nu bel je met ziggo en vraag je ernaar krijg je te horen kijk maar bij je factuur maar daar staat niets over extra zeg je dat zegge ze gewoon weer kijk maar naar je factuur KANSLOOS VOLK

Aylin

Afschuwelijk internet!

Ik ben HELEMAAL klaar met Ziggo! Het is dat ze zo ongeveer een monopolie hebben in Rotterdam anders was ik allang overgestapt!

Het duurste abonnement hebben van 500 mb/s en blij kunnen zijn met een snelheid die schommelt tussen de 1 en de 10 mb/s.

Ik heb sinds 3 april geen/weinig internet meer door zogenoemde storingen. De datum waarop dit verholpen zou moeten worden wordt steeds verschoven waardoor het nu op 27 april staat. Is het dan verholpen? Joost mag het weten. 6 keer aan de telefoon gehangen, klacht ingediend, 50 euro extra kosten gemaakt met mijn telefoonabonnement en NIET thuis kunnen werken voor 3 weken in deze coronatijd. Je kunt je voorstellen wat voor gevolgen dat met zich meebrengt!

Hoe is het godsnaam mogelijk om 24(!) dagen geen internet te hebben. Ik vind dit echt schandalig slecht. Verder raad ik iedereen Ziggo van harte af!

Johan
24-04-2020

Ziggo internet, internet met zoveel problemen niet normaal

Ziggo WiFi weigert netneutraliteit, alle chatapps kunnen geen attachments sturen over Ziggo WiFi word gewoon doodleuk geblokkeerd. Getest met meerdere devices (Samsung/Sony/LG/Lenovo/Nokia) met meerdere versies van Android 4/7/8/9/10 op meerdere locaties (verschillende gemeenten verschillende Ziggo abonnementen) met allemaal hetzelfde resultaat. 720p YouTube kijken blijkt al ruim teveel voor een 50MBit abonnement terwijl je voor een 1080p stream MAXIMAAL 3.5MBit gebruikt dit kan dus minimaal X10 op een 50Mbit lijn bij Ziggo kan het dus niet eens X1. De TV is zo'n drama die heb ik maar helemaal opgegeven alleen maar haperingen artifacts, dit is niet mogelijk meldingen terwijl later het wel prima kan. Apparatuur uit 2020 die langzamer is dan apparatuur uit de nineties. Latency die online gamen en mobile gamen totaal onmogelijk maakt. Wij komen van KPN en wij gaan onmiddellijk terug nooit maar dan nooit meer deze monopolistische shit in huis. Service? non existent slechtste bedrijf ooit in Nederland, 100% oplichters

Els

2,5 maand zonder internet en tv en toch betalen

Ik heb vanaf 1 februari geen internet en tv gehad, door een administratieve fout van ziggo.

Vervolgens heb ik over de 15 belletjes naar ziggo gedaan met de conlusie dat ziggo geen monteur kon sturen en niks voor me kon doen.

I.v.m. de coronamaatregelen zocht ik deze week pas contact met ziggo en kreeg ik de boodschap dat ik 2,5 maand dat ze alleen mijn abboment stop konden zetten.

Vandaag is opnieuw €41,50 van mijn rekening afgeschreven terwijl ik vanaf 1 februrari niks van Ziggo ontvang.

Ik raad het niemand aan om diensten van Ziggo af te nemen!

Hazjier

VIER UUR per dag GEEN INTERNET

Ik heb het duurste Ziggo pakket (Internet Max / 500 Mbit en TV Max) en de dienst is afschuwelijk. Ik heb hieronder de data voor jullie verzameld. Deze is middels een software programma die €11 koste en mijn internet storingen allemaal opschreef

In kort:

- Mijn internet valt gemiddeld 25 KEER per dag uit. In deze periode kan ik helemaal niks. Nul internet.

- De gemiddelde uitval duurt 8 minuten en 47 seconden. De router herstarten verandert hier helemaal niks aan.

- Op de gemiddelde dag heb ik 3 uur en 41 minuten lang geen internet. Dit is 15.4% van mijn hele dag.

- Ik heb gemiddeld per dag 13 keer dat mijn internet voor een kwartier uitvalt (14.4 min tot 16.5 min)

- Tijdens het schrijven van deze post viel mijn internet weg en moest ik 16 minuten en 10 seconden wachten om te kunnen posten

Hulp van Ziggo was niks waard. Ik heb 8x met Ziggo gebeld, elke keer wordt ik met een dommer persoon verbonden die minder voor me kan betekenen. De monteur is al langs geweest. Mijn modem instellingen zijn al gewijzigd en 5Ghz staat aan. En ik doe mijn modek ook uit aan wanneer internet weg valt in de hoop dat het maar een seconde sneller weer online gaat. Geen geluk.

Ziggo is gewoon een waardeloos bedrijf.

Stephanie
22-04-2020

Wees slim en neem geen Ziggo!

Na de Ziggo ellende vroeger bij mijn ouders thuis, had ik gezworen zelf nooit Ziggo te nemen. Maar jammergenoeg had mijn vriend dit netwerk al.

Het begon al met een verouderde mediabox en internetmodem. Vanaf dag 1 al geen fatsoenlijk internet en een ruis door de televisie.

De klantenservice had ook altijd al een wachttijd van minimaal 30 minuten (zegt eigenlijk al genoeg). Na bellen en bellen kregen we dan eindelijk een monteur en nieuw materiaal.

Ook dat gaf uiteraard niet en zo lang het abonnement liep heeft mijn telefoon (KPN) als wifi hotspot gedraaid voor al het apparatuur in huis. Nu weer gelukkig alles bij KPN.

Wees slim en neem geen Ziggo!

Tijmen

Internet

Hoe kun je zo incapabel zijn? Je moet toch gewoon normaal internet kunnen regelen. Het internet valt om de haverklap weg en een online spel spelen wordt me gewoon onmogelijk gemaakt omdat het slechtste internet van het slechtste bedrijf ter wereld niet eens normaal werkt. Ik weet dat jullie geen gevoel hebben, maar ga je schamen!

Ramses
21-04-2020

Geen betroubaarheid en geen service

Ziggo weigert toetegeven dat de connect box outdated is. het internet is daardoor on-betroubaar en waardoor het haperren (lagg) ontstaat, dit is waardoor ziggo naar mijn mening hun eigen graf graaft. Mijn conclusie is: ziggo levert goed internet maar levert een outdated modem waardoor je problemen hebt, en dus eigenlijk betaald voor onbetroubaar en waardelooze internet verbindingen.

Jordy
21-04-2020

Ziggo is verschrikkelijk

Wat een verschrijkelijk bedrijf is ziggo toch. In december zijn wij overgestapt naar Ziggo, en sinds december valt het internet al steeds weg. Monteur is geweest, modem vervangen (de mediabox XL die Ziggo levert werkt niet goed als internet en tv tegelijk worden gebruikt, Ziggo weet dit maar blijft de mediabox gewoon opsturen), instellingen in t modem al tich keer aangepast vanuit Ziggo, maar het internet blijft weg vallen. Nu probeer ik op te zeggen maar Ziggo weigert dit omdat we een contract bij ze hebben. Ziggo hoeft zich dus niet aan het contract te houden dat ze stabiel internet en tv leveren, maar ik moet me wel aan het contract houden. Van enige vorm van meedenken of compensatie is totaal geen sprake. Ontzettend slecht bedrijf met ontzettend slechte service. Ik blijf bellen en klagen tot we eindelijk gewoon internet hebben of het contract wordt ontbonden. Ik snap wel dat Ziggo reviews op Facebook en Google heeft uitgezet want jeetje wat een zooitje is het daar.

Marc
20-04-2020

Betalen voor 250 MB, maar tevreden moeten zijn met een zeer instabiele 20 MB. En te maken hebben met een klantenservice die alleen maar standaard antwoorden uitpoept. Daar betaal ik toch niet voor? Wordt tijd voor wat anders.

Eelco
20-04-2020

Ziggo stuurt mij van kastje naar de muur.

Ziggo kan geen contract overzetten, ondanks toezegging (voorafgaande aan contract).

Ziggo communiceert niet, onvolledig en onjuist.

Roland
19-04-2020

Geen stel

Juni 2019 ben ik klant geworden bij ziggo.

Kreeg een verouderde media box de eerste deed het ook niet. monteur langs gekomen een nieuwe

Geïnstalleerd maar dit was ook een verouderd model en deze is ook erg traag en valt vaak uit

Monteur gaf aan om te bellen naar het hoofdkantoor

Heb ik gedaan klacht neer gelecht zij kwamen met een oplossing

Ze hadden een nieuwe media box die hadden die klachten niet maar moest ik wel een malig 25€

Betalen. Heb ik niet gedaan en aangegeven dat ik dit geen stel vond

En ga per juni weg. Ik raad Ziggo ook echt af erg duur en geen kwaliteit.

Ga weer terug naar KPN nog goedkoper ook.

GJ

Bar slecht internet.

Wifi valt zeer regelmatig zomaar weg. Kan soms een hele dag op een stoel bij de meterkast zitten om het modem te resetten.

Milko

Slechte service slecht internet

Sinds februari opnieuw abonnement afgesloten, spijt spijt spijt.

Mediabox next na iedere update alle instellingen weg, terugkijk niet te doen.

Al twee keer een nieuw modem ontvangen die ook slecht werkt.

Door verkoop verkocht basis internet met Max tv maar dat gaat volgens de ene medewerkers wel en de anderen zegt dat het niet kan.

Wil er zsm vanaf maar dat kan niet zeggen ze.

Gisteren een monteur in huis gehad toen werkte het even, maar hij was de straat nog niet uit en de problemen begonnen opnieuw.

Kortom zsm weer terug naar glasvezel van Tmobile en tv van CanalDigitaal.

E.M.Roodnat Geldermalsen

Roderick

Slechtste internet ooit

Gisteravond een paar potjes in een online spelletje gespeeld, en ik ben in totaal 17 keer uit de potjes verwijderd vanwege mijn slechte internet.

En om de kers op de taart te zetten, omdat ik zo vaak de potjes verliet heb ik een ban gekregen van 24 uur, heel erg bedankt Ziggo!

Melisa
17-04-2020

Extra kosten wanneer je contract wil opzeggen

Na 2 jaar ontevredenheid wilde ik mijn contract opzeggen. Krijg ik na een aantal weken gelijk een factuur van een openstaand bedrag (eenmalige kosten). Wat een onzin, witte oplichters! BAH Ik raad niemand Ziggo aan.!

Pieter
17-04-2020

15 minuten in de wacht gehangen door de medewerker

Probeer mijn contract op te zeggen. medewerker zegt ik zet je even in de wacht en ik hang nu al 15 minuten in de wacht. Waardeloze tactiek om je cijfers op te poetsen van de medewerker.

Harry
16-04-2020

Nu al dagen lang problemen met internet. Ik moet thuiswerken dus ben volledig afhankelijk van internet.

Vanaf een bepaalde dag heb ik continue problemen dat de verbinding weg valt. Zowel van al mijn apparaten als wifi als de tv. Uiteraard ligt dat aan mijn bekabeling thuis (wifi valt uit :-)) Chat reageert gewoon nergens op. Twee volle avonden meer dan een uur volgehouden, geen enkele reactie.

En ik ben dus volledig afhankelijk van internet nu en je wordt gewoon genegeerd en in de steek gelaten.

Daarnaast ligt het uiteraard aan mijn bekabeling terwijl ik op diverse fora zie dat anderen hetzelfde probleem hebben. Maar de storingen pagina op Ziggo zegt natuurlijk dat er niets aan de hand is.

Ik heb al 10 jaar alleen slechte ervaringen met Ziggo. Probleem is dat ik niet kan overstappen anders was ik binnen 2 tellen weg.

Isabella
16-04-2020

Ik heb al 3 ziggo wifi boxen gehad die allemaal stuk voor stuk kapot gingen. Ik gaf ziggo nog een laatste kans en nu heb ik de ziggo ‘connectbox’. Wat een waardeloos ding is dat. De wifi is ALTIJD traag of de wifi doet het gewoon niet. Het irriteert me mateloos. Ik ben zeer ontvreden. Ik heb het echt gehad met ziggo. Ik zou ziggo ook NOOIT aanbevelen! Ik stap binnenkort over naar xs4all.