10-06-2021

Snel maar niet stabiel

Deze week al 4 keer zonder internet gezeten. Heb internet Max, betaal dus penning 16. Snelheid word goed gehaald als het internet het doet.

Mickel
10-06-2021

Slecht WiFi bereik in huis

Ik ben zeer onstemt over de methode van werken van Ziggo.

Slechte WiFi bereik in mijn huis.

Al geruime tijd. Ik heb een aantal keer gereclameerd. Ik heb hun WiFi versterkers via de electra kabel. Werkt niet goed.

Ik zou meermalen terug gebeld worden.

Is niet gebeurd. Op mijn berichten reageren ze dat ze het stappenplan met mij willen doornemen. En hie ze dat willen doen en wanneer, ontbreekt in hun bericht.

Ik heb lastst weer eens gebeld en de mevrouw aan de lijn wilt mij WiFi boosters verkopen.

Nou, ik ben er klaar mee.

Ik wil een oplossing. Maar die krijg ik als ik er voor betaal, zei ze.

Ik verlies mijn tijd en geduld.

Want mij is door Ziggo beloofd, een goed functionerende WiFi verbinding. Garantie van Ziggo.

Echter, de belofte wordt niet waar gemaakt.

Rinze

Digitale Radio sigjaal probleem

De digitale radio tuner daar van valt regel matig het sin jaal van weg?

Natasja

Verschil in klantbenadering

Mijn buurvrouw kreeg een wifibooster opgestuurd ivm slecht wifi. Daar ik met hetzelfde probleem zit, dit ook aangevraagd, moest eerst een monteur komen en dan kon ik de booster kopen.nou Ziggo dacht het niet dus doei, zo behandel je klanten van meer dan over 30 jaar afnemer te zijn niet

Gerda

Bedriegen de boel

Ik belde over slechte wifi, ze bieden me gratis de 3 Boosters aan maar deze staan toch op de rekening. Krijg nieuwe Mediabox omdat de oude verouderd is en nu hebben ze mijn abonnement veranderd en kan ik niet meer terugkijken. Na gebeld te hebben kreeg ik als antwoord oh foutje u bent een oude klant ik herstel het, nooit herstelt! Geprobeerd via de chat het alsnog te krijgen toen kreeg ik als antwoord dan zegt u toch u abonnement op, dit heb ik opgeslagen en uitgeprint.

Kreeg nieuwe kabels en een een nieuwe splitser toegestuurd omdat deze ook verouderd waren, kwamen ze achter nadat ik van alles moest fotograferen

Ga het zelf maar allemaal regelen, te gek voor woorden Ziggo laat alles verouderen en scheept je af met ga maar lekker knutselen

Voel me bedrogen door Zggo

René
08-06-2021

Ziggo no go

Ziggo go werkt nooit naar behoren. Ben je alleen thuis en zit je naast het modem krijg je nog een tekst in beeld dat de internet snelheid slecht is. Ziggo casten naar een tv is al helemaal niet te doen, ook niet na aanschaf wifi booster die een nieuwe klant gratis krijgt een waar een trouwe klant (meer dan 20 jaar) 100 euro voor moet betalen. Ook ik kan niet wachten tot de glasvezel er is.

08-06-2021

Rotzooi

Stelletje kleuters zijn tot niets in staat. het is fout op fout op fout op fout.

ben aan mijn 4e mediabox bezig

goed dat f1 weg gaat. dus ga ik ook maar

Alex
07-06-2021

Prima provider

Geen enkel probleem met Ziggo. Wel zelf wat aanpassingen gedaan

07-06-2021

Misleiding

Zojuist gebeld door Ziggo zgn met een tevredenheidsonderzoek. Toen ik vertelde dat voor mij de weg open lag om verder te gaan kijken dan Ziggo nu het contract met de F1 gaat stoppen stopte het onderzoek. Als dank voor de medewerking bieden ze je een gratis verdubbeling aan van internetsnelheid. Bij een beetje doorvragen blijkt dat je zelf dit op tijd moet gaan stoppen omdat je anders in een automatische verhoging van 6 euro terecht komt. Maar bovenal blijkt dat er er ineens een nieuw jaar contract aan vast zit waar je dan aan vast zit. Enigzins een misleidend aanbod? Wat mij betreft geen transparante manier van zaken doen. Let op mensen!

Brenda
05-06-2021

Film huren(betaald) mét verplicht reclameblok

Ik huur een film om van reclame bevrijd te zijn zodat ik de film zonder irritante onderbreking, krijg tot mijn grote irritatie plotseling reclameblok, kan ook niet geskipt worden, is niet toegestaan, dus ik betaal nu voor reclame, dubbel genaaid door ZiggoZooitje

Medard
05-06-2021

Ze denken boven de wet te staan

Al jaren slechte WiFi. En na de ene na de andere belofte kwam het echte klapstuk. We werden weer eens gebeld en na de zoveelste keer mijn beklag gedaan te hebben kregen we een aanbieding, weer, internet Max want dat ging helpen. Een half jaar gratis en na dat half jaar konden we het gewoon opzeggen als er geen verbetering was en we zaten dan ook nergens aan vast. Ik had al een voorgevoel en vroeg er nog een paar keer naar of we nergens aan vast zouden zitten, dit werd keer op keer bevestigd. Toen het zover was en er geen verbetering was maar alleen maar verslechtering, wilden we dit abonnement stop zetten en bleek dat we er toch aan vast zaten. Dit was voor ons de druppel en wilde naar KPN overstappen. Toen dit bij de Ziggo’s bekend werd, werd het internet nog slechter. En ondertussen weigeren ze het abonnement stop te zetten en beroepen ze zich op hun contract, iets wat met valse voorwendselen tot stand is gekomen. Dit hebben ze ook toe gegeven maar ondanks het feit dat ik aangegeven heb dat dit “misleiding van de verkoper” is en daarmee een strafbaar feit is blijft ziggo zich verschuilen achter hun contract.

03-06-2021

Ziggo gaat analoge radio afsluiten

Ziggo gaat de digitale radio afsluiten en over op volledig digitaal.

Hierbij bieden ze de mogelijkheid om een kabeltje beschikbaar te stellen waarbij je diverse populaire zenders niet meer kunt ontvangen.

Of je moet je tv aanzetten om je radio zenders aan te zetten/besturen dus extra energie verbruik.

Of je moet zelf een digitale radio ontvangst box kopen om je eigen (dure) apparatuur te kunnen blijven gebruiken voor 50,00 Euro.

Na een ochtend communiceren met Ziggo hebben ze liever dat je als klant opzegt dan dat ze de box kosteloos beschikbaar stellen.

Teleurstellende actie van Ziggo

Joan
31-05-2021

Geen teruggaaf dubbel betaalde factuur.

Jaren tevreden klant geweest.

Maar het laatste jaar veel storingen gehad en nu ook nog eens een dubbel betaalde factuur welke niet gecreditreerd wordt icm het stoppen van de F1 en slechte hulp via de chat waar ze je gewoon uitlaggen heb ik besloten er een punt achter te zetten.

26-05-2021

Wifi is continu slecht, valt steeds uit, moet elke dag opnieuw verbinding maken als ik mijn TV en playstation aan doe, mijn denon set kan een half jaar later nog steeds geen verbinding maken met de wifi.

Het enige wat ik te horen krijg is dat ik wifi booster moet kopen. Waarom heb ik wifi boosters nodig als de router letterlijk naast al m'n apparatuur staat?

Dit probleem doet zich voor vanaf dag 1 dat ik bij ziggo ben. Zodra mijn contract afloopt ben ik weg. Absolute spijt dat ik ooit naar dit slecht bedrijf ben overgestapt. Vorige was misschien een stuk trager, maar het viel in 5 jaar tijd letterlijk NOOIT uit. Geen 1 probleem. Ziggo claimt de grootste en beste te zijn maar ze behandelen hun klanten als straatvuil.

Loesy
26-05-2021

Mobiele binding 10 keer verbroken

10 keer verbroken tot ik iemand kon spreken en mij was erg snel uitgelegd hoe en wat. Internet verder erg goed

Christian

Neem nooit ziggo!

7 keer telefonisch contact gehad waarvan drie keer de verbinding werd verbroken! terug gebeld? nee!

Ik sluit alles over naar kpn want dit is te zot voor woorden!

Gerrit Jan

Klantenservice ?

Inmiddels voor de negende keer gebeld door ziggo met opnieuw hetzelfde verhaal. "ziggo heeft de service uitgebreid door de aanleg van glasvezel". Het interesseert ze geen donder wanneer je uitlegt dat je al zeker 5 jaar tot volle tevredenheid gebruik maakt van glasvezel van de collega's van kpn.

Wanneer je vervolgens contact opneemt met de "klantenservice" van ziggo wordt je meer dan 2 uur aan het lijntje gehouden.

Ziggo, houd op met die onzin. Ik wil geen ziggo.

Ziggo levert slechte verbinding

Vanaf begin problemen met het netwerk. Om de haverklap ligt de internetverbinding eruit wat alleen opgelost kan worden met een reset van de connectbox. Zeer regelmatig doet telefonie het niet, daar kom je dan na een paar dagen achter als je een keer zelf wil bellen. Monteur erbij gehad, kon niets vinden, maar wel 50 euro kosten rekenen. Het is dat er nog geen glasvezel is, maar zodra dat er is, is het doei Ziggo.

Karen
25-05-2021

Misleidende reclames en slechte service

Mensen die zonder problemen door het huis rennen met laptop en tablet, een leugen. De Wifi bij ons in huis werkt als het daar zelf zin in heeft en bij het TV kijken zie ik constant buffering in beeld. Oplossing volgens Ziggo, Wifi repeaters met draad. Dus draadloos internet, ik denk het niet.

Ziggo Go werkt in ene niet meer. Kan nog wel tv kijken maar opnemen werkt niet meer. Dame van de klantenservice (?) probeert Box uit te lezen, en dat lukt niet. Nou mevrouw zoek het lekker zelf uit. Staat vast wel iets op internet (ze zei het iets anders maar niet veel). Ook de aanbeveling gekregen vooral over te stappen als dat me een betere oplossing leek. Ik ga toch eens kijken welke alternatieven er zijn. Arrogante club.

Andreas
23-05-2021

Sinds het begin bij Ziggo problemen gehad. De reclameslogan waar ze toen mee adverteerden zijn ze nooit nagekomen: 'De monteur vertrekt pas als alles werkt', de TV deed het dus mooi niet. Iedere TV avond begint met een of twee foutmeldingen. De klantenservice van Ziggo heeft mij tien keer (10x!) met een kluitje in het riet gestuurd. Ik ben zeer ontevreden.