Ziggo reviews

1.3
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Carla
03-09-2020

Onbereikbaar en slechte service

Abonnement afgesloten voor alles in 1. Ze beloven power promise en dat de monteur niet eerder weg gaat voordat je in het hele huis perfecte WiFi hebt. Dus niet. Monteur komt. Meet de verbinding en zegt dan moet je even bellen en dat pakket bestellen. Ook de vaste telefoon aansluiting deed het niet daar deed hij ook niets aan. Na ruim een uur in de wacht zegt de medewerker maar dat sturen we niet op dat moet de monteur doen. moest ik een afspraak maken. Verbinding verbroken. Opnieuw gebeld en bijna 2 uur in de wacht en doorverbonden waarbij om 20.00 uur weer de verbinding werd verbroken omdat ze dicht gaan om 20.00 uur. Dus nog geen stap verder en geen internet en telefoon. Dat dit bedrijf bestaansrecht heeft is mij een raadsel.

Sanne
03-09-2020

65 min in de wacht, niemand aan de lijn

Na 65! min in de wacht, krijg ik niemand aan de lijn maar wordt de verbinding verbroken.

Helma
03-09-2020

Zeer slecht bereikbaar

Zeer slechte bereikbaarheid na 35 min in de wacht

Asja
03-09-2020

Klantenservice heeft wachttijd tussen 2 gesprekken.

We hadden geen telefoon, geen internet. Klantenservice gebeld op mobiel. 35 minuten geluisterd naar " een ogenblik geduld aub". Uiteindelijk iemand aan de andere kant. Heeft ons 15 minuten van alles laten doen. Om dan pas te zeggen dat onze wijk eruit ligt en dat het bijna is verholpen. Heeft nog ruim een dag geduurd. Trouwens deze "klantenservice" wist ook nog even te vertellen, dat ze een PAUZE hebben tussen 2 gesprekken. Vandaar die lange wachttijden? Hoe verzin je dit als bedrijf. Wel abonnement verhogen en voor de rest de klant zo lastig mogelijk maken.

Heidi
02-09-2020

Slechte service

Na al ruim een jaar bezig te zijn begint ons geduld echt op te raken zeer slechte wifi monteur geweest deze geeft advies dat niet opgevolgd mag worden door de klantenservice als we die bellen ( wij zijn maar een klant) 1.5 uur geen wifi is niet erg zeggen ze dan.

Mark
02-09-2020

Aansluiting nieuwbouw

Na 10jr trouwe klant te zijn geweest gaan wij verhuizen naar een nieuwbouw woning, of we even €3500 willen betalen voor de nieuwe Ziggo aansluiting. Jullie worden vriendelijk bedankt!

Anjo
02-09-2020

Hoop tv kanalen funcioneren niet meer

Een hoop kanalen storen of geen beeld , proberen ziggo te bereiken . vergeet het maar , geen mail en per telefoon niets . denk erover om over te stappen

Leon
02-09-2020

Perfecte service

Ik snap alle klachten hier niet. We zijn al jaren abonnee en hebben natuurlijk wel eens storingen, maar Ziggo is echt niet het enige bedrijf, dat daar mee kampt. Voor de rest hebben we nog nooit onbeschofte medewerkers aan de telefoon gekregen. Ze proberen je altijd te helpen en pakken alle problemen serieus en vakkundig aan.

Anny
02-09-2020

Misleidende info

Deze week Media XL box besteld, met gratis wifi boosters ter waarde van €149,- euro. Media box netjes ontvangen, maar je raad het al! geen wifiboosters.

Na 30 minuten contact met 2 medewerkers, tot de conclusie dat ik ze niet ga krijgen, terwijl het met vet gedrukte letters op de bestelbon staat.

Maar wat ik ook probeer, ik krijg ze niet, dus alles maar direct geannuleerd. Pure oplichting en misleiding.! K. Ziggo

Lucas
01-09-2020

Storingen

Bijna weekelijks is er wel weer een storing, waardoor we niet kunnen bellen, de tv het niet doet, en het internet er uit ligt. Het is zelfs zo erg, dat toen we ooit zelf per ongeluk het internet uit het stopcontact haalden, er 'toevallig' ook een storing was bij ziggo, waardoor het internet het de rest van de dag niet deed. Elke keer als er iets mis is, krijgen we hetzelfde te horen: "sorry, we hebben een tijdelijke storing, maar we werken hard om alles weer te laten werken". Ik heb er niet veel verstand van, maar als je als provider elke week een storing hebt, zijn jullie niet heel erg hard aan het werk.

Esther
01-09-2020

Klote internet

Ik ben nu 2 maanden geleden van online naar ziggo over gestapt het is ellende, internet is niet stabiel en langzaam.

Maureen
31-08-2020

Ziggo go

Ziggo go is een ramp. Er is constant slecht beeld of er komt in beeld een blok waar staat er zijn teveel schermen open. Ik alleen kijk ziggo go dus er staan geen andere schermen open.

Internet ook tergend slecht. Wij zijn ons aan het oriënteren bij andere providers want ziggo is waardeloos.

Menno
30-08-2020

Ballentent

Ziggo (Go) is een verschrikking. Tijdens de F1 klap Ziggo Go er constant uit; krijg een melding met 'je bent offline', terwijl ik gewoon online ben en kan browsen. Heb hier nu al weken last van. Voor de prijzen die Ziggo durft te vragen voor haar diensten, zou dit absoluut niet mogen!

Michael
30-08-2020

Ziggo zou verboden moeten worden

Ik heb een hele lange lijst met klachten

Ziggo doet hier nagenoeg niets aan.

Bel ervaring is bedroevend je wordt slecht tot niet geholpen. En of ze zijn onbeschoft en blijven maar standaard zinnen oplepelen.

Ze maken beloften die ze niet waar maken. Bijv. Je gb beloven ( als je wifi klachten hebt ) op een Vodafone abonnement. Die je niet krijgt.

Internet is slecht en langzaam woon in een appartement, maar in een kamer nog geen 7 meter verder zonder begin er tussen ontvang ik geen wifi meer.

Dus Wifi garantie vertellen ze wel maar leveren ze niet.

Voor telefonische contact heb je heel veel tijd nodig.

Ze jagen je op kosten. Als je een dag vrij neemt voor een monteur lost die uiteindelijk het probleem niet op. Ze proberen wel kosten op je te verhalen. Door middel te vertellen dat het aan de kabels ligt.

En als je hier over belt dat krijg je onbeschofte antwoorden. En gaan er van uit dat je dan nog een keer vrij neemt voor een monteur.

Zo kan ik nog wel ff doorgaan.

In een ding zijn ze wel heel goed namelijk geld incasseren

Tim
30-08-2020

Waardeloze klantenservice en product

Tsja, wat kan ik nog toevoegen aan alle ellende die hier al beschreven staat. Ik heb het meeste al een keer meegemaakt in het kwadraat.

Het ergste van alles is dat door deze schoften mensen worden afgesloten van hun zorgalarm omdat Ziggo hun administratie niet op orde heeft en daardoor geen monteur laat komen na een verhuizing.

Het wachten is op de eerste dode veroorzaakt door de wanpraktijken van deze prutsers.

Wat een flutbedrijf. Nou ja, bedrijf.

Tjeerd
29-08-2020

Ziggo go is irritant.

Continu gezeur dat er nieuwe MB's moeten opgehaald, anders zie om de 2 seconden 5 seconden lang een draaiend cirkeltje. Soms is site niet bereikbaar en kun je niet opwaarderen. Tot nu toe niet één keer ongestoord naar de trainingen, quali of race van de F1 kunnen kijken. Wel zijn ze op tijd met facturen innen.

Doofus
29-08-2020

Uiterst onbeschofte klantenservice!

Wanneer je wil overstappen naar een ander krijg je een email dat je ze moet bellen om het een en ander te bespreken.

En dit kan niet via email omdat ze je eigenlijk een aanbieding willen aansmeren.

Na ongeveer 10 minuten aan de telefoon krijg je iemand die de aanbieding alsmaar blijf pushen en steeds brutaler wordt, en als je het toch blijft weigeren wordt de verbinding verbroken (al 2x gebeurd).

Daarnaast proberen ze je ook wijs te maken dat ADSL slechter is dan kabel terwijl ik daar nooit problemen mee heb gehad (sterker nog, het internet van Ziggo is erg onstabiel). Én voor hetzelfde prijs als bij andere aanbieders krijg je maar een kwart van de internetsnelheid.

Nooit meer Ziggo voor mij!

Ron
29-08-2020

Giga waardeloos

Overgestapt op Giganet.zou het nooit doen.

Al een week geen internet en Netflix komt in blokjes binnen.

Contact met Ziggo is bijna onmogelijk!

Niet doen, hou je oude Horizon box maar!

Hans
28-08-2020

Het kan niet waar zijn.

Wanneer je al jaren een vast abonnement hebt, behoudt dat en ga a.u.b. niet over tot een andere vorm van een abonnement, want dan gaat het foutencarrousel beginnen. Je krijgt dan foutieve facturen, je zal uren met de "klantenservice" (zeg maar mensen die, volgens mij, van de "straat" geplukt zijn en op een stoel gezet worden en dan maar wat antwoorden en als zij het niet weten dan hoor je de opmerking: ik moet even een collega hierover benaderen. Na 15 minuten of langer wordt plots de verbinding verbroken en dat is bij mij meerdere keren gebeurd. En dat voor een simpele activatie van een CI+-Module.Ik hoorde een keer van 1 van de medewerkers van de klantenservice dat hij "even" ruggespraak ging houden met de mensen uit India.jaja, daar zitten ze ook!

En dat alles voor een wijziging in mijn abonnement.

Maar ja, weggaan naar een ander? Vrijwel dezelfde problemen, vooral KPN. Ik heb nu nog steeds geen activatie van mijn module vanaf 24 augustus j.l. en tot overmaat van ramp is ook mijn extra module er vanavond ook maar uitgeknald.

Dan was het oude UPC nog beter met de klantenservice. Nee ZIGGO, jullie zullen bij velen kwaad bloed zetten op deze manier. Ik heb een 1 gegeven, maar lager kan niet.

Titia
28-08-2020

Gillend gek van ziggo, we kunnen wel janken

Telefoon abonnement opgezegd, nieuwe Mediabox next en nieuw modem aangevraagd. 2 weken later, ruim 200 belminuten en 11 mensen bij de klantenservice, en een hoop ellende verder. Komt vandaag eindelijk de monteur alles installeren, blijkt het niet mogelijk om het nieuwe modem te installeren, want dat is niet aangemeld. En dat gaat voorlopig ook niet gebeuren, want ze hebben honderden van dat soort gevallen. Dus de monteur heeft alle oude troep (Modem en mediabox) weer uit de terugzenddozen gehaald en teruggezet.

Tv en internet doen het voorlopig dus weer( Netflix en on Demand niet meer).totdat het oude modem wordt afgesloten.En dan moet ik maar weer bellen??

Weer bellen? Eerst maar weer een belbundel bijbestellen dus!

We worden gillend gek van Ziggo. Zelfs een klacht indienen is onmogelijk. Ik zeg skippen dat bedrijf en vergunning intrekken