Klaas
06-09-2020

Ziggo go

Op vakantie en ziggo go kijken formule 1 kijken app is niet beschikbaar . Ik ga het nu opzeggen vreselijke slecht waardeloos mooie reclame spot kost veel geld zorg dan ook dat het kan

Wilbert
06-09-2020

Ziggo GO problemen

Ziggo is druk bezig met het moeilijk maken om tv te kunnen kijken. Ziggo GO wordt geteisterd door downtime en inlog problemen. Als je al kan inloggen krijg je meldingen al maximaal aantal beeldschermen bereikt. Maximaal aantal gebruiker bereikt. Of simpelweg dat jou apparaat niet ondersteund word.

Als je TV wilt kunnen kijken, kies niet voor ziggo.

04-09-2020

Dag Ziggo! Ben het spuugzat!

Vanaf dag 1 al slechte wifi, boven zelfs geen. Bellen met klantenservice geeft uren wachttijd zonder adequate oplossing. Vandaag voor de zoveelste keer weer een modem die blijft knipperen, geen telefoonverbinding etc. Storing bij Ziggo al lang opgelost. Ben het spuugzat. Overstap al in gang gezet naar andere provider. Voor mij NOOIT geen ziggo meer, zeker omdat dit de 2e overstap naar Ziggo was, en de 2e met alleen maar ellende! Veel betalen, slechte diensten en idem klantenservice. Bye bye Ziggo!

Hendrik
04-09-2020

Zelfden zo'n slechte ervaring gehad

Twee weken van te voren internet + tv besteld zodat het op tijd geleverd zou worden op mijne nieuwe adres. 4 dagen later nog steeds niks binnen, 10x gebeld en 10x een ander verhaal. Zelf naar de winkel gefietst om het daar op te halen, duurt alsnog 4 werkdagen voordat het werkt. Uiteindelijk een track en trace code gekregen, bezorgd op mijn oude adres. Hoe krijg je het voor elkaar.

Carla

Onbereikbaar en slechte service

Abonnement afgesloten voor alles in 1. Ze beloven power promise en dat de monteur niet eerder weg gaat voordat je in het hele huis perfecte WiFi hebt. Dus niet. Monteur komt. Meet de verbinding en zegt dan moet je even bellen en dat pakket bestellen. Ook de vaste telefoon aansluiting deed het niet daar deed hij ook niets aan. Na ruim een uur in de wacht zegt de medewerker maar dat sturen we niet op dat moet de monteur doen. moest ik een afspraak maken. Verbinding verbroken. Opnieuw gebeld en bijna 2 uur in de wacht en doorverbonden waarbij om 20.00 uur weer de verbinding werd verbroken omdat ze dicht gaan om 20.00 uur. Dus nog geen stap verder en geen internet en telefoon. Dat dit bedrijf bestaansrecht heeft is mij een raadsel.

Sanne

65 min in de wacht, niemand aan de lijn

Na 65! min in de wacht, krijg ik niemand aan de lijn maar wordt de verbinding verbroken.

Helma

Zeer slecht bereikbaar

Zeer slechte bereikbaarheid na 35 min in de wacht

Asja
03-09-2020

Klantenservice heeft wachttijd tussen 2 gesprekken.

We hadden geen telefoon, geen internet. Klantenservice gebeld op mobiel. 35 minuten geluisterd naar " een ogenblik geduld aub". Uiteindelijk iemand aan de andere kant. Heeft ons 15 minuten van alles laten doen. Om dan pas te zeggen dat onze wijk eruit ligt en dat het bijna is verholpen. Heeft nog ruim een dag geduurd. Trouwens deze "klantenservice" wist ook nog even te vertellen, dat ze een PAUZE hebben tussen 2 gesprekken. Vandaar die lange wachttijden? Hoe verzin je dit als bedrijf. Wel abonnement verhogen en voor de rest de klant zo lastig mogelijk maken.

Heidi
02-09-2020

Na al ruim een jaar bezig te zijn begint ons geduld echt op te raken zeer slechte wifi monteur geweest deze geeft advies dat niet opgevolgd mag worden door de klantenservice als we die bellen ( wij zijn maar een klant) 1.5 uur geen wifi is niet erg zeggen ze dan.

Aansluiting nieuwbouw

Na 10jr trouwe klant te zijn geweest gaan wij verhuizen naar een nieuwbouw woning, of we even €3500 willen betalen voor de nieuwe Ziggo aansluiting. Jullie worden vriendelijk bedankt!

Anjo
02-09-2020

Hoop tv kanalen funcioneren niet meer

Een hoop kanalen storen of geen beeld , proberen ziggo te bereiken . vergeet het maar , geen mail en per telefoon niets . denk erover om over te stappen

Leon

Perfecte service

Ik snap alle klachten hier niet. We zijn al jaren abonnee en hebben natuurlijk wel eens storingen, maar Ziggo is echt niet het enige bedrijf, dat daar mee kampt. Voor de rest hebben we nog nooit onbeschofte medewerkers aan de telefoon gekregen. Ze proberen je altijd te helpen en pakken alle problemen serieus en vakkundig aan.

Anny

Misleidende info

Deze week Media XL box besteld, met gratis wifi boosters ter waarde van €149,- euro. Media box netjes ontvangen, maar je raad het al! geen wifiboosters.

Na 30 minuten contact met 2 medewerkers, tot de conclusie dat ik ze niet ga krijgen, terwijl het met vet gedrukte letters op de bestelbon staat.

Maar wat ik ook probeer, ik krijg ze niet, dus alles maar direct geannuleerd. Pure oplichting en misleiding.! K. Ziggo

Lucas
01-09-2020

Storingen

Bijna weekelijks is er wel weer een storing, waardoor we niet kunnen bellen, de tv het niet doet, en het internet er uit ligt. Het is zelfs zo erg, dat toen we ooit zelf per ongeluk het internet uit het stopcontact haalden, er 'toevallig' ook een storing was bij ziggo, waardoor het internet het de rest van de dag niet deed. Elke keer als er iets mis is, krijgen we hetzelfde te horen: "sorry, we hebben een tijdelijke storing, maar we werken hard om alles weer te laten werken". Ik heb er niet veel verstand van, maar als je als provider elke week een storing hebt, zijn jullie niet heel erg hard aan het werk.

Esther
01-09-2020

Klote internet

Ik ben nu 2 maanden geleden van online naar ziggo over gestapt het is ellende, internet is niet stabiel en langzaam.

Maureen
31-08-2020

Ziggo go

Ziggo go is een ramp. Er is constant slecht beeld of er komt in beeld een blok waar staat er zijn teveel schermen open. Ik alleen kijk ziggo go dus er staan geen andere schermen open.

Internet ook tergend slecht. Wij zijn ons aan het oriënteren bij andere providers want ziggo is waardeloos.

Menno

Ballentent

Ziggo (Go) is een verschrikking. Tijdens de F1 klap Ziggo Go er constant uit; krijg een melding met 'je bent offline', terwijl ik gewoon online ben en kan browsen. Heb hier nu al weken last van. Voor de prijzen die Ziggo durft te vragen voor haar diensten, zou dit absoluut niet mogen!

Michael
30-08-2020

Ziggo zou verboden moeten worden

Ik heb een hele lange lijst met klachten

Ziggo doet hier nagenoeg niets aan.

Bel ervaring is bedroevend je wordt slecht tot niet geholpen. En of ze zijn onbeschoft en blijven maar standaard zinnen oplepelen.

Ze maken beloften die ze niet waar maken. Bijv. Je gb beloven ( als je wifi klachten hebt ) op een Vodafone abonnement. Die je niet krijgt.

Internet is slecht en langzaam woon in een appartement, maar in een kamer nog geen 7 meter verder zonder begin er tussen ontvang ik geen wifi meer.

Dus Wifi garantie vertellen ze wel maar leveren ze niet.

Voor telefonische contact heb je heel veel tijd nodig.

Ze jagen je op kosten. Als je een dag vrij neemt voor een monteur lost die uiteindelijk het probleem niet op. Ze proberen wel kosten op je te verhalen. Door middel te vertellen dat het aan de kabels ligt.

En als je hier over belt dat krijg je onbeschofte antwoorden. En gaan er van uit dat je dan nog een keer vrij neemt voor een monteur.

Zo kan ik nog wel ff doorgaan.

In een ding zijn ze wel heel goed namelijk geld incasseren

Tim

Waardeloze klantenservice en product

Tsja, wat kan ik nog toevoegen aan alle ellende die hier al beschreven staat. Ik heb het meeste al een keer meegemaakt in het kwadraat.

Het ergste van alles is dat door deze schoften mensen worden afgesloten van hun zorgalarm omdat Ziggo hun administratie niet op orde heeft en daardoor geen monteur laat komen na een verhuizing.

Het wachten is op de eerste dode veroorzaakt door de wanpraktijken van deze prutsers.

Wat een flutbedrijf. Nou ja, bedrijf.

Tjeerd
29-08-2020

Ziggo go is irritant.

Continu gezeur dat er nieuwe MB's moeten opgehaald, anders zie om de 2 seconden 5 seconden lang een draaiend cirkeltje. Soms is site niet bereikbaar en kun je niet opwaarderen. Tot nu toe niet één keer ongestoord naar de trainingen, quali of race van de F1 kunnen kijken. Wel zijn ze op tijd met facturen innen.