Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Buren kwamen bij mij, ben installatiemonteur geweest. Hebben mediabox xl en krijgen foutcode 1150 dus hdd probleem als intialiseren niet helpt is de box defect en moet vervangen worden.
Nee hoor eerst een nieuwe coax laten kopen in de winkel want stel dat die defect is. Met een defecte box is deze niet te checken dus de klant op extra kosten jagen. En een paar dagen extra storing.
Al 2 maanden om de dag naar Ziggo gebeld, om fatsoenlijk internet/wifi te hebben, tot heden nog niet voor elkaar. Al 3x monteur langs laten komen, en nog niks in orde. Toen net gebeld, wordt ik door kennisgebrek van hak naar tak doorverbonden. Tijdens het inplannen voor een monteur op bezoek, had ik een zeer brutaal, niet klantvriendelijke, respectloze werknemer aan de lijn gehad. Tja als ik zo iemand spreek, kan ik ook niet al te lang respectvol blijven. Dus wat ik gekregen heb via telefoon wat betreft communicatie, heb ik ook terug gegeven.
Klantenservice: zwaar onder de maat / niveau ver te zoeken. Zomaar ophangen omdat ze geen kennis van zaken hebben. Je uitschelden omdat ze vinden dat de klant wel hersens heeft.
Kosten: belachelijk duur / geen waar voor je geld als je elke dag je kastje moet resetten zodat niks vast loopt. Voor € 91 per maand mag je hopen dat alles het gewoon doet. Zeg je er wat van krijg je een grote bek. Of hangen ze op .
Kennisvan hun werk: tip bevalt of snap je het werk niet ga op zoek naar werk wat je leuk vind. Maar ga geen bullshit verkopen aan de klant.
Altijd klant bij Ziggo geweest, nu van de ene dag op de andere zijn alle gecodeerde zenders niet meer te zien! Bel je de klantenservice en krijg je te horen dat je een duurder abonnement moet nemen met een nieuwe smartcard en ci+ module. De smartcard is eigendom van Ziggo en daar betaal je al maandelijks voor Dit is pure oplichterij. Het wordt tijd dat deze praktijken verboden worden.
Jaren lang klant van ziggo alles in 1 , 3 kaarten in huis met decoder.
Van de 1 op de andere dag doet een kaart het niet meer . Gebeld , dat is een koop kaart meneer die doet het niet meer , we hebben nu huur kaarten .
Dus moet u €2 euro huur per maand betalen .
Er wordt gezegd dat staat in de voorwaarden!
Er staat alleen niet bij hoe lang je koop kaart geldig is .dus moet aan 3 huur kaarten €6,- per maand meer . Gewoon diefstal! Dit ook zonder kennisgeving! Gewoon de schakelaar om en geen zenders meer . Dit kun je doen bij een nieuwe klant , niet bij een bestaande klant . Die kaart heb ik gekocht .pure oplichting!
Al jaren zeer slecht .beloven een nieuwe box (next) en dan als puntje bij paaltje komt alleen bij max abb. Terwijl in pakketoverzicht zichtbaar is dat compleet abb meest gekozen is .kortom schijt aan hun klanten dus en kies je voor next voorlopig boven tv kijken niet mogelijk want .1 kastje per persoon
Bijvoorbeeld you tube van mediabox af,alleen tegen extra betaling of ander abbo te verkrijgen. Bepaalde televisiezenders gewoon verwijderen (o.a. voor kinderen).
Maar wel die buitenlandse grafzenders in het pakket houden zoals TRT en Al Jahzeera. Opdonderen met die zooi. Wij zijn toch gewoon blank, nog ff en je hebt helemaal niks meer voor jezelf als RASECHTE NEDERLANDER.
Al een week een tv zenders. Afgelopen dagen uren aan de telefoon met ze gezeten. Maar ze hebben geen oplossing en weten dus niet hoe het opgelost moet gaan worden. Vlug overstappen naar andere provider. Wat een prutsbedrijf.
Ik had vorige week onverwachts 2x een bedrag van €166,53 overgemaakt.
Deze wil ik uiteraard 1 van terug. (Had ook een akkoord op een regeling maar heb deze maar betaald)
Maar nu wordt er moeilijk gedaan en de maand December wordt van dit bedrag ingehouden!
Ik ben daar totaal niet mee eens! Zij hebben geen idee hoeveel geld dat voor mij is?!
En kan helemaal niks doen met deze dagen.
Krijg ik net een mail terug:
" ik snap dat U het niet mee eens bent. Maar als 2 facturen openstaan en U maakt 2 x een bedrag over dan worden de facturen betaald. het bedrag dat dan te veel betaald is word terug gestort. Dit bedrag is 71,54.
Groeten"
Tot het moment dat je het zakelijke contract hebt ondertekend is er volop contact en ondersteuning.
Echter vanaf het moment dat het contract is getekend krijg je te maken met de klantenservice van Ziggo zakelijk en wordt je keer op keer doorgeschakeld en absoluut niet geholpen.
De diensten op zich zijn goed echter de service en ondersteuning zijn waardeloos, we hebben er een heel slecht gevoel aan overgehouden en geen van onze (administratieve) problemen zijn tot op heden opgelost.
Erg jammer.
C.J.Roos
Roos Diesel Analysis B.V.
Heb televisie besteld en heb het nu nog niet.
Bij m’n telefoon staat dat ik gewoon sterk signaal heb maar het totaal niet zo! Ik krijg gewoon waardeloos duur internet! Wouw ben totaal niet tevreden mee. Ik kan matig slecht mijn werk op m’n eigen computer doen door de slechte verbinding en mijn zoon heeft ook klachten ermee in zijn spel. In zijn spel staat er ping (internet sterkte). Hij vertelde dat de ‘ping’ laag cijfer heeft dan is de internet gewoon sterk en goed. Maar er stond dat zijn ‘ping’ laag is maar hij ging helemaal dingen doen wat hij totaal niet wilde! Het is zeker de internet’s schuld. Het kan niets anders. Ziggo is gewoon dure troep!
Vorige week ziggo gebeld omdat factuur niet klopte. Mengbare 155 euro gerekend voor een mediabox die allang terug gestuurd was. Dit bedrag wordt dan pas een maand later terug betaald. De volgende dag krijgen we een mail, bedankt voor uw bestelling. Hebben ze weer een nieuwe opgestuurd zonder dat we daar om gevraagd hebben.
Ook de rest van de factuur klopt niet, alles wordt los gefactureerd terwijl we een alles in één pakket hebben. Dit kon niet zomaar aangepast worden en men zou mij de volgende dag terug bellen. Nou mooi niet dus.
Klantenservice is zeer onkundig, heb het idee dat er een paar dames die nergens verstand van hebben
Heel onstabiel wifi-signaal. De snelheid is wel redelijk in orde maar het signaal valt gerust 2 of 3 keer per dag weg.
Na een update die werd gedaan na een paar maanden klant te zijn is het helemaal drama. Beduidend lagere internetsnelheid en verslechterde beeldkwaliteit.
Wij stappen na onze contractperiode weer over.
Op mijn ziggo app, kun je alles bekijken.
Zeggen ze, zodra je bij betalingen kijkt, staat er is betaald. en dan wel een brief ontvangen met na meerdere herinneringen bla bla komt er 25 euro bovenop! En dan bel je de klanterservice en krijg je een 1 of andere domme koe aan de lijn die vol in discussie gaat!
Punt 1: die app werkt dus voor geen meter, net als jullie mediabox 9 van de 10 keer.
Punt 2: herinneringen? Zeker niet! Nooit gehad.
Punt 3: absurd onbeschoft personeel! Voel me echt een nummertje. nou dit nummertje gaat naar een ander, bekijk t maar.
Ziggo met hun "snel internet overal in huis" als ik naast de router zit heeft het internet nog last van websites laden, ik kan niet eens naar boven om een filmpje te kijken aangezien dat om de 5 seconden laad in 144p
Wij hebben constant problemen met de tweede tv box in de slaapkamer. deze gaat bijna nooit aan, we hebben al een andere ab gekregen maar dit helpt niets. ze geven geen ander kastje want dan moet de monteur komen, nou die is geweest! opeens waren de aansluitingen niet meer goed en moest er een versterker bij dus prima laten doen zou €50 kosten. de extra tv box heeft die nooit bekeken! na drie en een half uur met die kwakzalver opgescheept gezeten te hebben kregen we kort erna de rekening €195.
weer gebeld blabla en we hoefden nog maar €95 te betalen. de volgende dag weer geen tv dus weer gebeld nou om een lang verhaal kort te houden gisteravond zou de monteur komen en die moet nu nog komen maar volgens hem waren we niet thuis! we kregen 15 minuten erna een rekening van €35. net gebeld en ik word nu wederom teruggebeld door afdeling klachten. nou ik ben er klaar mee als ik nu €1 moet betalen zeg ik mijn abonnement op! wat een bagger organisatie is ziggo hier moet ik echt vanaf!
Wij mogen geld betalen voor een monteur omdat er iets in de interne bekabeling naar de tvs niet goed zouden zijn.
Die kabels heeft een monteur zelf geplaatst en de volgende monteur haalt ze gewoon weer weg en daar betaal je dan voor.
Een grote oplichting daar bij ziggo.
Na JAREN trouwe Ziggo abonnee geweest te zijn bleken de voorwaarden voor opzeggen toch niet zo duidelijk en mocht ik nog even betalen. Ziggo? NOOIT MEER! Ik betaal nog liever een paar euro's extra bij een concurrent.
Slecht geholpen, zelfs een keer verbinding verbroken. En alleen maar wijzen naar regeltjes wat ik als klant fout doe (verkeerde dagpas) en niet meedenken over een goede oplossing. Het gaat mij al niet meer om die eredivisie dagpas maar om de toon en houding. Geschoffeerd aan de telefoon vandaag. Na lang wachten bandje, en weer doorverbinden. Waardeloos neerbuigend en tenenkrommend verhaal. Jammer en klote! maar naast de vele storingen met de media box die al een paar keer de afgelopen jaren is vervangen stap ik nu echt over. Dit was de druppel want ik betaal maandelijks immers voldoende en verwacht klantenSERVICE.