Nata
04-12-2023

€ 792,57 voor niks! Geen enkele dag gebruik gemaakt van ziggo diensten. Overeenkomst binnen bedenktijd werd ontbonden.

op 23.11.2023 e-mail na (e-mailadres verwijderd) - geen reactie,op 24.11.2023 aangetekende brief- geen respons, gisteren om 9:56 heb ik klantservice gebeld met een vraag- door na de klachtenafdeling te verbinden- hingen ze meteen op((

Ceejee
03-12-2023

Wat een slechte klantenservice. Mevrouw heeft duidelijk een cursus gevolgd en geeft standaard antwoorden. Als je dan doorvraagt, weet ze het antwoord niet en blijft vaag met technische opmerkingen maar eigenlijk weet ze het niet en ze luistert ook niet. Waardeloos. Wanneer hier glasvezel beschikbaar komt, zijn we weg bij Ziggo.

Sjors
01-12-2023

Ik was bij Ziggo.

Sinds ik ben overgestapt wordt ik om de dag gebeld voor een nieuw contract. Erg vervelend maar het illustreert wel de wanhoop bij Ziggo.

Harrie
17-11-2023

Nou, Op de site van Ziggo gezien dat ze een giga internetsnelheid aanbieden voor hetzelfde geld. Dat dan maar genomen. Tot mijn verbazing stuurden ze een nieuwe modem op. Deze met de handleiding geïnstalleerd en na twee dagen klooien begon e.e.a. te werken. Na een aantal keren met "klantenservice" te hebben gebeld bood men aan een monteur te sturen.

Die kwam, constateerde dat het nieuwe modem werkte en liet mij met enkele adviezen achter om de grote problemen die er nog waren op te lossen.

Ziggo werkt tot aan het modem en de rest is binnenbekabeling en moet je zelf maar uitzoeken. Binnenbekabeling en switches zijn de afgelopen drie jaren niet veranderd maar ineens kennelijk niet meer goed. Na het uitschakelen van een aantal apparaten in huis werkt het nu enigszins, hoewel de geboden snelheid maar 600 is tegen 550 voor de wissel. En daar betaal je dan 90 euro per maand voor.

Waardeloos.

Willy
15-11-2023

Na 30 jaar klant wordt ik behandeld als een hond.

Leveren doen ze niet. Betalen moet je.

Al weken van storing in storing.

Voor mij staat de deur wagenwijd open voor vernieuwing.

Ray
12-11-2023

Wat een zooitje bij Ziggo, zowel administratief als het bestellen van een derde wifi pod.

Na 35 jaar klant te zijn, overweeg ik toch maar om over te stappen naar een ander.

Ik ben al weken bezig om een derde wifi pod te krijgen.

Ik heb inmiddels al ongeveer ruim 3 uur aan de telefoon gehangen en ik heb nog steeds niets!

Of het lukt administratief niet, of ik krijg het verkeerde, moet nu zelfs mijn huidige pod terug sturen?

Of je bent met iemand in gesprek en je verbinding wordt verbroken of je wordt weer door geschakeld naar een ander!

Al met al ben ik nog geen steek verder, wat een ongelooflijke zooi is het bij Ziggo!

06-11-2023

Service - een 1

Modem op tijd sturen - een 1

Monteur op de afgesproken dag/tijd langs laten komen - een 1

Bagger bedrijf

Henk-J
02-11-2023

De zoveelste storing, verwachte oplossing rond 22.30. Ik ben Ziggo zo langzamerhand meer dan zat😡😡😡

29-10-2023

Vandaag 29 oktober om 11.30 uur dagpas espn besteld om van middag voetbal te kijken. Kreeg bevestiging per mail met de aankondiging dat 7,95 bijgeschreven werd op factuur. Helaas functioneerde het niet toen ik wilde gaan kijken. Contact gezocht per telefoon. Wachttijd 25 minuten. Of er zijn te weinig mensen om de telefoon te beantwoorden of het product is zo slecht dat het klachten regent. Klantenservice kon probleem niet oplossen. Hebben wel notitie gemaakt om bestelling te annuleren. Wacht factuur af. Zoveelste negatieve ervaring met Ziggo. Zijn totaal niet geïnteresseerd in klant.

Apple
28-10-2023

Slecht service, niet duidelijk antwoorden, zeer teleurgesteld in Ziggo in het algemeen

Stefan
22-10-2023

Wij hadden ziggo totaal sport, dit hebben we opgezegd maar uiteindelijk is ons maandbedrag zelfs omhoog gegaan, contact met ziggo, zagen ze dat het nog aanstond terwijl wij het niet kunnen zien, geld terug? Of even aanzetten zodat wij het wel kunnen zien? Ho maar

Esther
20-10-2023

Altijd iets. Slechte service en arrogantie. Beloftes niet nakomen en onbereikbaar. Weinig kennis of uitleg.

Ben
15-10-2023

Een echte afrader. Veel te lastig met allerlei wachtwoorden, TVapp, mail community enz.

Tevens slecht werkende app sinds de laatste update.

Alex
10-10-2023

Alles wat er mis kan gaan gaat mis.

Alles wat er mis kan gaan gaat mis. men stuurt ONGEVRAAGD een nieuwe mediabox en dé-activieert de smartcard.al 2 weken geen commerciele zenders! 100x bellen en elke keer.over 4 dagen heeft u weer ontvangst.niks van dat alles!

een grote klerezooi! waardeloze bende!

04-10-2023

23 jaar een van duurste abonnement.

Na 8-10 keer op monteur op de stoep nu weg wegens zeer slecht internet. (Allen omdat er nu meer aanbieders waren voor beter internet(glasvezel) 2 keer in 23 jaar een nieuwe modem gehad overigens zelf voor moeten bellen. Nu terugbetaling moet worden gedaan moet ik bijna 7 weken wachten op mn geld. Terwijl op mijn ziggo staat terug gestort 27 september. Veel beloftes wijnig doen het motto van ziggo. Een grote bout.

02-10-2023

Meer dan 10 jaar bij Ziggo. Wil overstappen naar glasvezel en ook weg bij Ziggo om slechte ervaring in het verleden en hun arrogante houding. Blijkt nu niet mogelijk te zijn omdat vorig jaar een korting is aangeboden en er dan weer een jaar aan vast zit. Dit is mondeling niet gemeld. Gebeld met Ziggo maar trof een zeer arrogant persoon. Hij biedt ook wel eens korting aan en meldt dit dan netjes, dan zal mijn collega dat ook hebben gedaan. Kunt u het opgenomen gesprek opzoeken waarin duidelijk wordt dat het niet is vermeld; NEE dat kan ik niet. Kunt u mij doorverbinden met iemand die dat wel kan. NEE dat kan ik niet. Heeft u een mail adres of tel. nr van deze afdeling. NEE heb ik niet. Wat kunt u wel voor mij betekenen, mij wordt onrecht aangedaan. Dit is wettelijk niet toegestaan. NIETS Mijnheer Hier moet u het mee doen!

Evelyn
02-10-2023

Wat een zeldzaam slechte klantenservice. Sinds 2 dagen probeer ik een adreswijziging door te geven. Via de website ontvang ik keer op keer een foutmelding, en telefonisch is Ziggo niet bereikbaar. Dan toch maar overstappen naar een andere provider?

29-09-2023

Een 1 omdat lager niet mogelijk is. Wat een zeldzaam slecht bedrijf is dit. Komen tijdens contact niet verder dan het constateren van een probleem. Maar dat hadden wij zelf al geconstateerd , anders hadden we geen contact met ze gezocht. Een oud en afhankelijk vrouwtje van 87 jaar ruim een week zonder vaste telefonie laten zitten (en nee, ze heeft geen mobiele telefoon op haar leeftijd). Dus niet bereikbaar voor familie etc en vooral, zelf niet in de gelegenheid om bv arts, regiotaxi, kinds, kleinkinderen oid te contacten. Schande, shame on you Ziggo+

Annemieke
27-09-2023

Zeer ontevreden over de manier waarop Ziggo met hun klanten omgaat. Ziggo gaat het systeem upgraden en zou er volgens hun verkoopmedewerker voor zorgen dat er op tijd een nieuwe modem en mediabox geleverd wordt. De apparatuur wordt te laat geleverd, waardoor we ruim een week zonder internet zitten. Daarna is het een opeenstapeling van problemen. Door de ene medewerker worden dingen gezegd die volgens de andere medewerker niet kunnen, afspraken worden niet nagekomen, ineens blijken we twee contracten te hebben (dus dubbele maandlasten), en als één van de contracten uiteindelijk beëindigd wordt, blijkt dat we de wifiboosters terug moeten sturen, terwijl we gewoon klant zouden blijven bij Ziggo! De klantenservice houdt vast aan allerlei regeltjes, men kan en wil niets. Na al het gedoe ben ik er klaar mee, en ga ik op zoek naar een nieuwe provider! Jammer dat er zo met trouwe klanten (al meer dan 20 jaar) wordt omgegaan.

Bartje
25-09-2023

Abonement aangepast niks van wat ik besteld hebt klopt monteur afspraken worden door hen automatisch geanuleerd spullen worden niet geleverd waneer je ze belt wordt je weg gedrukt of doorverbonden wat telkens 20 min duurt bel je zakelijk wordt je weer naar partucelier doorgestuurd ik heb zowat een maagbloeding van dit bedrijf ik sta hier zo versteld van dat dit allemaal maar kan!