2.1
Martin
13-12-2021

Kreeg aankondiging van omzetting Ziggo zakelijk all-in-1 pakket, dat 6,50 duurder zou worden (ex BTW?). Nu blijkt de rekening veel meer gestegen. Wat blijkt: Ik heb twee telefoonlijnen waarvan de belkosten afgekocht waren in het oude abonnement (met 1 bedrag). In het nieuwe moet je ineens beide lijnen afkopen, hetgeen €15 ex btw scheelt. Totale verhoging dus 21,50 ex btw. Dat is een verhoging van meer dan 25%, waarbij alleen de internetsnelheid is verhoogd van 120 naar 500 Mb. De man van de hulplijn was ook verbaasd en vond dat het wel beter gecommuniceerd had mogen zijn, maar daar koop ik niets voor natuurlijk.

Leroy
09-12-2021

Na een storing van een week met daarbij 2 bezoekjes van monteurs verder nog geen werkend internet.

Na tientallen telefoongesprekken met de klantenservice waarbij je van afdeling naar afdeling wordt gestuurd vind ik dat ik goed in mijn recht sta om mijn contract te ontbinden.

Daarnaast is er met mij destijds via de telefoon heel snel een contract verkocht met een duur van 3 jaar. Waar ik me nu pas bij een storing bewust van ben geworden, ook daarop zeggen zij dat ze daar niks mee kunnen omdat dat te lang geleden is.

Ik ben echt niet te spreken over Ziggo en al helemaal niet over de klantenservice.

Advies is ook kies een andere provider!

Ferry
08-12-2021

Ziggo boekt ten onrechte een groter bedrag af via automatische incasso. Teruggeboekt en direct telefonisch contact opgenomen met klantenservice. Enkele dagen later wordt het juiste bedrag afgeboekt. Klaar denk je dan…….totdat er 1,5 maand later een factuur op de mat valt dat ik te weinig zou hebben betaald. Weer contact opgenomen met de klantenservice waarin ik aangeef dat dit al geregeld is. Na een hoop heen en weer gemail blijkt dat ziggo weer een fout heeft gemaakt en het eerder teveel betaalde bedrag in mindering heeft gebracht op het normatieve te betalen bedrag van de laatste maand. Te weinig geïncasseerd dus. Wil ik via een QR code alsnog betalen en de fout van ziggo als klant rechtzetten blijkt de QR verlopen te zijn. Na weer contact waarbij ik wederom aangeef dat ze dit zelf mogen rechtzetten met de volgende incasso blijkt dit niet te kunnen. Teveel afschrijven kan wel, te weinig ook maar dit dan vervolgens zelf rechtzetten…….

Je wordt als klant afgewimpeld.

Ronald
30-11-2021

Niets dan ellende. De ene storing na de andere.

Dan het analoge radiosignaal eruit gooien en geen goede alternatieven bieden terwijl ze wel de hoofdprijs vragen!

Ik ga eens bij KPN informeren.

Lony
27-11-2021

De slechtste internetprovider. Monteur monteert modem met 2 splitters. Dat blijkt na regelmatig klagen en zeuren dat ik zelf voor een oplossing moet zorgen.

Dit bedrijf moet zich rot schamen. Hun producten zijn geen euro waard.

Klantenservice helpt je van de wal in de sloot. Als ik een 0 kon geven, had ik dat gedaan.

Michel
24-11-2021

Super slecht, als maar doorgestuurd worden via app via telefoon en via website

22-11-2021

We hebben een mediabox van ziggo waar we meer gerotzooi met hebben dan plezier waar ziggo ons meerdere malen aan het lijntje houden en na veel bellen een andere media box kregen dus fijn een nieuwe dus we gooide de kapotte weg

Krijgen we na maanden een rekening van de kapotte mediabox fijn ziggo wij stappen over naar een andere

Erik
20-11-2021

Vandaag voor tweede keer op afspraak geen monteur gezien. Daarbij komt dat onze kabel storing veroorzaakt in een deel van onze wijk. Er is een nieuwe kabel gelegd. Echter deze moet bij ons binnen aangesloten worden. Wij hebben prima ontvangst. Ons belang bij deze actie is dus nihil. Wij zullen Cercit derhalve geen toegang meer verstrekken tot onze woning. Ziggo wast ondertussen hun handen in onschuld. Zij zijn opdrachtgever wat een eikels .

Gert
11-11-2021

Verschrikkelijk bedrijf!

Abonnement opgezegd, moest een jaar doorbetalen, wordt je weer klant, hoor je niets. Na een jaar weer opzegd, prompt komen ze met oud zeer op de proppen: vreselijk!

Carie
08-11-2021

Was niet zeker over mijn bestelling antennekabel als plaatsvervanger van radio-ontvangst via de kabel.Via chat

contact met Lisa voor mij de bestelling geregeld.

Jaap
05-11-2021

Op 5 November 2x maal met een medewerker gebeld de 1e was kort af en ik moest het allemaal maar begrijpen , de 2e te weten Ronald --verwijderd-- heeft mij prima geholpen alle tijd en geduld , als ik een 11 kon geven dan had ik dat gedaan maar een 10 is ook goed, het ging namelijk hoe de WiFi boosters aan de gang te krijgen ook op de vaste PC, echter zonder WIFI , maar door de heldere kijk op het probleem en het omzetten van diversen kabeltjes is alles gelukt . Topper , Topper Bedankt . Mijn klant nr. is --verwijderd-- Gaarne e.e.a doorgeven aan desbetreffende medewerker .

Rob
27-10-2021

Ik heb Ziggo zakelijk internet, maar wat een beroerde service. Je zou denken dat als je al jaren klant bent en belt dat er een stabiliteit probleem is in een bepaalde plek in huis je wordt geholpen. Monteur ter plaatse, wilde met tegenzin meting uitvoeren. Met onze computer en twee telefoons viel de verbinding steeds weg. Kon hij zelf zien. De monteur beweert wel een goede verbinding van 20 Mbps te hebben. Precies genoeg om geen actie te hoeven ondernemen. Wraakactie van de monteur na aandringen op meting? Na indienen van klacht hierover was de verbinding opeens niet 20 maar 40 Mbps. Een wonder.

Wat denken deze figuren wel niet over een klant? Dat het volslagen idioten zijn die in de maling kunnen worden genomen? Wegwezen daar.

27-10-2021

Een jaar Ziggo gehad en een jaar gewoon opgelicht. Dankzij mezelf en Ziggo.

Ria
25-10-2021

Jaren lang klant geweest en bij opzegging hebben ze gewoon nog maanden geïncasseerd terwijl je allang geen klant meer bent. De maand van incassatie staat letterlijk op de factuur maar de klanten service zegt gewoon dat dit niet zo is!

Liegen en stelen, dezelfde ervaring met Vodafone. appel valt niet ver van de boom.

Hopelijk worden ze gelukkig met hun 64 euro, ik ben blij dat ik er vanaf ben en naar kpn ben gegaan. Veel eerder moeten doen!

22-10-2021

Al sinds het begin bij ziggo.

Buiten enkele kleine storingen die landelijk waren, nooit geen problemen gehad met ziggo.

Top bedrijf met nog steeds het beste internet en tv.

Dat zoveel mensen klachten hebben, ligt vaak ook aan hun zelf of aan hun pc met windows.

Dennis
20-10-2021

Wat een slecht bedrijf is dit.

Ze weten je tot het laatste moment toch nog een oor aan te naaien.

Ik was in de winkel een medewerker gevraagd tot welke datum het contract af liep.

7 oktober.

Moet ik verder nog iets doen opzeggen nee niet nodig contact is klaar.

Vervolgens word er alweer een nieuwe factuur aangemaakt en ja hoor je moet wel binnen je contract opzeggen en je hebt nog een maand opzegtermijn.

Dus zo troggelen ze je toch nog even twee maanden af.

Oplichters met slechte service weten overal onderuit te komen.

Frans
19-10-2021

Op Ma. 18-10-2021 was er een storing die bijna de hele dag duurde. Toen de storing eindelijk voorbij was was mijn downloadsnelheid een stuk lager, Modem opnieuw opgestart, maar dat hielp niks. Nu, Di 19-1-2021, opnieuw mijn modem een paar keer opgestart, maar toen was mijn downloadsnelheid nog lager. Via de MijnZiggo App contact gehad maar uiteindelijk kwamen ze met de mededeling dat het toch bij mij zou moeten liggen. Zij hebben een storing gehad, en dan zouden de problemen bij mij moeten liggen terwijl bij mij alles hetzelfde is gebleven! Ze komen met nieuwe kabeltjes en een monteur aanzetten maar ik vind dat ze het eerst maar bij hunzelf nog alles maar een keer goed na moeten kijken.

CP
17-10-2021

Echte een nachtmerrie.

Thea
14-10-2021

Heb net een heel leuk gesprek gehad met een medewerker van ziggo ,ik had een aantal vragen en werd suprgoed geholpen

Ik weet jammer genoeg haar naam niet meer , maar een 10 met een griffel voor haar

Daphne
08-10-2021

Eersteklas k**-bedrijf. Buitengewoon slechte service en afschuwelijke dienstverlening.