Beste team ziggo,
Ik schrijf haast nooit een slechte review in de veronderstelling dat dit zeer schadelijk is voor een organisatie. (als zakelijk klant kan ik dit bevestigen)
Maar ik wil via deze weg iedereen die bij ziggo zakelijk klant wil worden behoeden dat ze klant bij jullie willen worden.
Het is werkelijk waar onbegrijpelijk dat iedereen elkaar tegenspreekt binnen deze organisatie. Van brutale telefoniste tot aan geen nederlands of engels sprekende monteurs. Hoe is het mogelijk dat je als zakelijke en al bijna 9 jaar trouwe klant zo behandeld kan worden.
Ik hoop dat iedereen die ziggo zakelijk klant wilt gaan worden, dit leest alvorens ze een abonnement nemen!
Top bedrijf!
Nieuwe modem, geen probleem, monteur, geen probleem. En dat allemaal gratis en zeer snel!
Zeer vriendelijke en keurige monteur.
Lok Advies
Zeer slechte ervaring met WiFi en monteurs die zeggen dat ze geweest zijn en zo zelf lekker eerder vrij zijn en mij zonder wifi laten zitten en 35 € armer . Te aso voor woorden wat een spijt dat we met dit bedrijf in zee zijn gegaan. Zoek als het kan een andere provider dan ziggo
Mijn ervaring met Ziggo is ronduit slecht. Als alles werkt zonder problemen is er niets aan de hand, maar als er ook maar iets is is het vrijwel onmogelijk om gewoon iemand aan de telefoon te krijgen zonder dat eindeloos te moeten proberen, doorgeschakeld te worden en menu's te doorlopen. Uiteindelijk besloot ik het op te zeggen en naar een andere provider over te stappen. Netjes alle apparatuur tijdig retour gezonden. Vervolgens ontving ik een bevestiging van de gedeeltelijke ontvangst van apparatuur. De rest zou volgen (er waren 3 pakketten op dezelfde datum toegezonden). Geprobeerd te bellen of het wel goed was ontvangen maar lukte niet. Vervolgens niets meer gedaan na een eindnota te hebben ontvangen. Alleen. er volgde nog een "eindnota". Wifibooster restwaarde, 34,50. Vandaag ben ik een half uur bezig geweest om door te geven dat ik alles retour had gezonden, en dat deze nota gecorrigeerd moest worden. Dan moest ik wel even een bewijs toezenden.
Wanneer je de "klantenservice" gaat bellen, zorg dat je dan voldoende tijd hebt. Je moet eindeloos nummers kiezen in een menu, voordat je uberhaupt iemand aan de lijn krijgt.
Vodafone ziggo combi afgesloten zodat wij de korting kunnen genieten.
Blijkt na geruime tijd dat de korting nooit is verwerkt hun antwoord ja er is iets mis gegaan we kunnen u tegemoet komen met 50%.
waarom 50% vraag ik. meneer dit is ons voorstel anders niet.
Nog geen maand later heb ik geen zenders meer via ziggo.
na ik overdrijf niet 19 keer bellen en 10 medewerkers verder werkt het nog steeds niet. dus ik zeg mijn abo op.
word ik gebeld wij kunnen u een beter aanbod doen. (tip) zeg dus je dienst op dan krijg je altijd een beter aanbod!
Ik ben inmiddels weg bij ziggo en dat doet mij goed en mijn internet en tv via een andere provider (freedom internet) heeft nog nooit zo goed gewerkt.
Kloote verbinding elke keer walt wifi weg niet opgelost rot provider op februari gaat overstappen naar delta en ik haat ziggo echt ze help ons niet. Omdat steeds coax geen glasvezel voor idereen slecthe provider ooit ik ben klaar ermee met ziggo slechts ziggo box en wifi modem met wifi 4 serieus oude apparaat kan modem geven dat niewste met alleen op 1gbs klootzooi ik hou ermee op stomme klant
Na lange storingen heb ik eindelijk geklaagd nu blijkt dat er een storing in de kabel naar mijn woning zat,alles open gegraven ,moest wel een schone grond verklaring komen .nu werkt alles weer normaal ,ook ziggogo superhandig zonder kabel alle zenders!. ik ben blij met ziggo en ga nooit weg.ik kijk met een humax ontvanger ,na alle overlast heb ik een jaar korting op kijken gehad.
Al 2 dagen zeker 3 uur met ziggo gebeld. De ene zegt dit. De andere belooft dat. Door hun fout zitten wij waarschijnlijk tot 1 januari zonder internet en tv. Personeel zeer onbekwaam. Moet toch mogelijk zijn om iets met spoed te regelen als het hun fout is. Nee hoor. Wat een waardeloos bedrijf. En maar betalen, maar niets ervoor terug krijgen
Nu al binnen een week voor de 2e keer storing, niets doet het meer. Nu de hele middag en de verwachting is na 19.00u opgelost, vorige keer de hele avond geen tv, geen internet en telefonie, echt belachelijk!
Wat een brutale mensen hebben ze bij ziggo klantenservice zeg!
Ze liegen alleen maar en vertellen niet de waarheid over mijn abonnement, die blijkbaar nog een jaar contract gekregen hebt zonder dat tegen mij te zeggen . Dus heb gebeld 5 x nu om dat zogenaamde nieuwe bestelling te annuleren maar dat is intern dus het 5 dagen nodig!
Ik kan niet wachten om van ziggo te gaan.
Vreselijke klantenservice!
Ik belde vandaag om te informeren over eventueel een aansluiting. De vrouw die mij te woord stond had er duidelijk geen zin in. Toen ik zei dat het met de gegeven informatie voor ons helaas niet interessant was werd direct de verbinding verbroken, ik kreeg nog geen goedendag meer! Gaan jullie echt zo met (potentiële) klanten om? Echt onbeschoft! Mooi niet dat wij overstappen!
Heb in oktober een abonnement genomen voor mijn moeder. Doordat mijn moeder voorkeur heeft op bepaalde kanalen. Heb ik geïnformeerd of deze kanalen in het pakket zaten. Toen werd er verteld dat deze kanalen in een bepaald pakket zitten en dat er ook tv programma's teruggekeken konden worden met deze abonnement. Dus heb ik deze aangeschaft. Blijkt dat precies die kanalen die er gevraagd werden niet werken. Talloze keren gebeld tweemaal een monteur bij mij thuis en probleem is nog steeds niet opgelost. Monteur zegt probleem ligt bij het administratief afdeling en deze afdeling zeg dat het een technische probleem is. Na talloze keren te bellen lijkt dat het problemen niet bekend is bij Ziggo dus keer op keer zelfde probleem uitleggen. Dat terwijl mij wordt verteld dat dit bijgehouden wordt alleen hebben ze geen contact met de monteurs dus weten ze niet wat de monteurs geconstateerd heeft. Na een maand besloten om op te zeggen en ja er is storing en kan het abonnement niet opgezegd worden
Ziggo fraud - salesman deceived the client
a Ziggo door saleman come and tried to convince me to upgrade to a new modem with higher speed.
I said yes , and signed the tablet he gave me to sign, what I never could imagine is what happened after , without my permission
1. he added TV to my package when I said I didnt want
2. he changed me from a private to a business costumer when I specifically said I was not allowed to do that
3. he made me sign a 36 months contract but I was never told about that
Contacted several times the client service and the answer was always” unfortunately we cant do anything for you as this is a business account” (which the salesman did with no authorization )
This is very serious and unbelievable, ziggo has this salesman invading my house and deceiving the client
Keihard voorgelogen in het verkoopgesprek van de overstapservice, Domique wist het mooi te vertellen.
Er is 35,- toegezegd voor het abonnement, blijkt nu dat dit 40 euro (excl BTW) is.
Ziggo klantenservice is echt om te huilen, zo slecht. Grote bek kan je krijgen, je wordt zelfs belachelijk gemaakt op de chat.
Mensen, doe het niet! Wees gewaarschuwd.
Al weken veel internetstoring , worden niet op de hoogte gesteld, krijgen geen schade vergoeding gewoon een arrogant bedrijf. Storing ligt altijd aan de kabel thuis.
Vandaag 4 uren gewacht op monteur om hoofdpunt te verleggen
Niet komen opdagen geen bericht van afzegging niets
Erg onbeleefd ik zou nu ziggo een boete op moeten leggen voor het niet verschijnen
Ziggo Zakelijk zou als malafide partij verboden moeten worden met hun agressieve verkooptechnieken vol leugens. Om de paar weken wordt je weer door een andere 'tussenpartij' gebeld.
Deze keer beweert de verkoper dat ik over moet stappen op hun glasvezel via Ziggo omdat ADSL overgaat naar glasvezel. Hij doet het overkomen alsof het een geplande handeling is en er geen andere keuze dan Ziggo bestaat. Op het moment dat duidelijk werd dat het om Ziggo ging heb ik meerdere malen gevraagd mijn gegevens te verwijderen, maar dat weigerde de verkoper. Daarmee is het een schending van mijn privacy rechten.
Aanfluiting van een bedrijf.
9x gebeld worden voor glasvezel.
2x een agressieve en liegende medewerker aan de deur.
Een monteur die in het meterkastje aan me huis werkt en nog niet eens na 4 meldingen die dicht kan maken. We zijn immidels 6 weken verder.
Is er geen optie voor een 0?
Wij hadden al ruim 20 jaar gratis filmnet bij ziggo. Dat hadden wij ooit eens gehad door problemen bij upc.
Nu had ik 2 jaar geleden een vaste telefoonlijn besteld voor mijn alarm.
Wij verhuizen nu en we wilden de vaste lijn weer opzeggen.
Ziggo: dat kan maar dan heeft u geen filmnet gratis meer!
Wij: maar waarom dan?
Ziggo: elke verandering aan uw pakket verliest u filmnet gratis.
Dus nu zeggen wij ‘bye ziggo’
Bij online.nl heb je voor €37 per maand glasvezel kpn tv, met gratis filmnet.
Wij betalen bij ziggo €98 per maand.
Ziggo zei tegen me: meneer 90% van onze toevoer is ook glasvezel hoor!
Wij: ja tot aan het huis, dan komt er een coax en een gewoon internet kabel bij me binnen.
Bye bye ziggo.