Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik heb de hele tijd gezeik met de wifi van de modum dat van Ziggo is. Ik heb dus een router aangeschaft maar door de modum doet mijn router het niet ook niet! Internet van mijn xbox dat aan de modum met ethernet zit is ook een hel.
Aanmelden,overstapservices wifispots in de router zetten
rekeningen die niet kloppen het maakt echt niet uit overal weten ze een bende van te maken.
Elke keer weer dat stomme sorry en nu moest het dan echt goed komen.
Internet wat gewoon weg valt om de haverklap of gewoon 2 x per week een paar uur geen signaal geen telefoon,tv,internet.
Upc was niet al te best maar dit is werkelijk waar om te janken.
Ik heb hier eindelijk de beschikking over vdsl.
Ik kan u mede delen dat ik in me blote kont op het balkon hallelujah heb geroepen.
Had eerst een cisco, maar die begon na vijf jaar problemen te geven. Heb mijn abonnement overgezet naar connect and play complete en heb daarbij een horizon mediabox gekregen. Werkte niet goed en heb een nieuw ingangskastje gekregen. Toen was het wel beter, maar toch regelmatig zenderuitval, vastlopen en een soort tikken van denk ik de harde schijf.
Het komt niet goed over, heb nu in een paar maanden meer storingen gehad dan met de cisco in vijf jaar. Wat mij betreft kan de Horizon weg. Zit gelukkig nergens aan vast, geef het een half jaar en dan maar naar een andere provider, jammer gemiste kans, zij zijn denk ik te groot geworden.
Internet valt steeds uit of is heel traag. 20/30 seconden en dan is het weer voor een aantal minuten goed.
Heb een storing met de router van ziggo bel je op zegt die gast ik plan een monteur in maar dat kan pas vrijdag ik zeg zitten we tot vrijdag zonder tv. Ja zegt ie het gaat niet anders. Wat een shit bedrijf zeg.
Horizon is waardeloos
Horizon is waardeloos
Horizon is waardeloos
Horizon is waardeloos
Horizon is waardeloos
Horizon is waardeloos
Horizon is waardeloos
Horizon is waardeloos
Horizon is waardeloos
Horizon is waardeloos
Horizon is waardeloos
Horizon is waardeloos
Ik online game vaak en stabiel internet vind ik belangrijk. Vooral wanneer je MOBA's speelt. Met Ziggo heb ik regelmatig dat het internet even voor 2 minuten onbereikbaar is. Dit is wanneer je competitieve games speelt echt een ramp. Ik heb hierdoor veel matches verloren.
Een keer kan gebeuren, maar dit gebeurd minimaal twee keer in de week! Als je veel online gamed, ga absoluut geen internet abonnement nemen bij Ziggo!
al jaren de horizon box heeft nog nooit goed gewerkt, al meer dan 10 monteurs geweest niks helpt.
Geen tv gids moeten telkens terug naar fabrieks instellingen om het een week werkend te krijgen. Opnamen worden maar gedeeltelijk uitgevoerd.
tijdens zappen telkens zwartbeeld.
geluid valt weg.
Diverse nieuwe boxen gehad 5 stuks.
Nieuwe kabels en stekkers geplaats door ziggo niks helpt.
Terug bellen doen ze ook niet, laatste monteur zei ik zal het opnemen met mijn baas, nooit meer iets van gehoord.
Ik denk dat ik over ga stappen ben er helemaal klaar mee.
De ellende begon toen de radio niet meer goed functioneerde (2 maanden in gebruik) en maar 1 radio zender ontvangen. Na 4 a 5 dagen kwam er een monteur die iets gedaan heeft waarna het werkte. Ach fijn denk je dan als het maar nu goed is. Hierna begon de ellende pas echt. Internet klapt er elke 30 sec uit, wifi klapt er elke 3 min uit en als je belt krijg je de domste procedures te horen terwijl je weet dat dat het probleem nooit kan zijn (werk zelf in de wereld van netwerken, systemen en software). We kunnen wel een monteur sturen maar als hij niks vindt kost het je 40 euro.. Bij mij is het nu het probleem dat de modum/router gewoon niet goed functioneert en dat ik gewoon een nieuwe modem moet hebben. Geen garantie op WIFI alleen op bekabeld internet dus ik kan de boom in. ZIGGO is erg kut in het behandelen van klanten met problemen (soms meer dan 25 min wachttijd dat nog op loopt ook!).
Het is dat ik geen andere betere provider kan kiezen maar ik raad iedereen aan GEEN ziggo te nemen.
Niet doen! Slechte service, helpdesk! Zijn alleen uit op je geld! Bij storingen kan je dagen lang zonder TV-Internet zitten als je geen actie onderneemt! en als het opgelost moet worden kan je tegen betaling een spoedmonteur laten komen!
Horizon Box wat met regelmaat uitvalt, automatisch opnemen van programma's doet ie met regelmaat niet en als het wordt opgenomen is het voor de helft?
Internet verbinding is traag zodra er een muur of plafond tussenkomt en valt gewoon uit! Gewoon bizar slecht!
Helpdesk met onbeschofte medewerkers die geen moeite doen om je te helpen en een gerichte oplossing te zoeken! Krijg je als standaard antwoord "kan er ook niks aan doen"? Ze doen werkelijk geen moeite!
Betalingsmethoden als Acceptgiro zetten ze gewoon om naar Automatische Incasso zonder te informeren? onder het mom van een storing?
Al met al super slechte ervaringen en geef ze een zware onvoldoende! Niet doen!
Al meer als een jaar problemen nog steeds de oorzaak niet gevonden meer als 10 monteurs en 7 horizon boxen verder geen oplossing beeld blijft vastzitten vooral bij opgenomen programma,s jammer meer als 10 jaar geen probleem sinds de horizon steeds last ook geregeld geen verbinding .
Ziggo is ronduit de slechtste provider die ik ooit heb gehad, en dit komt allemaal door de samenvoeging. Hiervoor hadden we UPC en die was al bijna net zo slecht. De klantenservice mag dan wel vriendelijk zijn, maar echt helpen doen ze ook niet. We verliezen konstant onze verbinding, maar als de monteur over de vloer komt is er kennelijk niks aan de hand. Deze monteur doet dan ook nog eens net alsof hij hardstikke slim is en zegt gewoon de domste dingen. Geen Ziggo nemen dus.
Ik heb heel vaak dat als ik op internet zit dat ziggo uitvalt voor 2 minuten en dan weer 10 min aan gaat, heel slechte wifi dus. We zitten serieus te denken om over te stappen. Zing jullie hebben heel UPC verpest!
Heb de klantenservice een aantal keren gebeld omdat ik geen wifi verbinding heb. Men kan er niets aan doen omdat ziggo alleen voor kabel aansluiting de garantie bied om verbinding te maken. Ben al op een ander kanaal 5g gegaan. Te veel storing op het kanaal zegt ziggo. Een monteur sturen als men niet zou kunnen vinden zijn de kosten voor mij. Conclusie neem geen ziggo, anders moet je naast je modem gaan staan voor draadloze verbinding.
Ben vorig jaar overgestapt van KPN naar Ziggo waar ben ik aan begonnen! Internet is traag en Wifi nog slechter.
Mensen kijk uit stap niet over als je ergens goedkoper bent.
Ik zit nu nog met 1 jaarcontract.
Bert Bellinga Rolde
Hallo,
ik wil even wat kwijt over het "Mobiel Familie 4G" abonnement. Dit wordt aangeboden voor €45,- p/m en standaard geleverd met 2 sim kaarten. Dit is uit te breiden naar 5 simkaarten Hier betaal je dan €10,- extra voor. Nadat ik sinds 3 maanden nog steeds geen heldere factuur gezien had heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Ziggo mobiel. Daar werd me duidelijk dat er voor de extra sim kaart €10,- p/m voor betaald moet worden. Dit betekend dus voor onze familie dat er i.p.v. €45,- elke maand €65,- betaald moet worden. Nu vraag ik me dus ook af wanneer je een familie vormt! Dit lijkt me een behoorlijke misleiding en ben dan ook op zoek naar een andere provider. Ik, als trouwe Ziggo (@Home) klant, ben dan ook zeer teleur gesteld in deze aanbieding voor Ziggo klanten, die hier ook nog eens €5,- per simkaart, korting krijgen. Normaal betaal je dus €85,- voor het "Mobiel Familie 4G" pakket. Hiervoor kun je bij heel veel providers heel mooie abonnementen afsluiten.
Ziggo slaat hier de plank totaal mis!
Erg jammer.
Zou fijn zijn om middels een brief op de hoogte te worden gebracht. Ze zijn de hele straat vergeten te verwittigen van het feit dat er door werkzaamheden geen netwerk beschikbaar is.
Leuk als je deze dag besluit thuis te gaan werken.
Ziggo is gewoon UPC wat weer gewoon Chello is.
En Chello is altijd een hel geweest.
Per 1 februari lid van Ziggo geworden en daar begon meteen alle ellende. Eerste fout is dat we meteen de verkeerde box geleverd kregen. We hadden alleen internet en tv maar kregen de box alles in een met telefonie. Na een belletje zouden ze het pakket omzetten en was het probleem opgelost. Tot dat we het pakket wilde installeren, er ontbrak een belangrijke kabel. Hiervoor moesten we de dag erop naar de dichts bijzijnde Ziggo Store. Fouten maken is menselijk dachten we dus dit kan gebeuren tot dat we onze eerste factuur kregen waar niets van klopte. in plaats van dat we een half jaar 34,95 moesten betalen werd er nu 2x het bedrag zonder korting eraf gehouden.. Weer met Ziggo aan de lijn maar ik kreeg mijn geld niet terug. het zou berekend worden met mijn volgende factuur. NIET DUS! ze geven me een extra maand korting... ondertussen is ons wifi netwerk enorm slecht. helft van de tijd enorm traag of doet ie het niet. ook ons kastje blijft vaak hangen zodat we niet verder kunnen zappen. Dit alles in een tijdsbestek van 2 maanden.Ik vindt het verschrikkelijk en ben blij als ik daar weg kan!
Ziggo gebeld. Modem stuk. Erg duidelijk maar helpdesk van Ziggo stelt dat er een monteur moet komen, En dat duurt 5 dagen.
Waarom zo lang?
Simpel zegt de klantenservice van Ziggo, de planning zit tot die tijd vol.
Het gaat mogelijk niet goed met dit bedrijf.
Als je een bedrijf bent met ruim 3,1 mio internetgebruikers, 4,2 mio televisiesignaal-afnemers en 2,6 mio telefoongebruikers en al je storingsmonteurs zijn al 5 dagen of meer volgeboekt heb je of een enorm personeelstekort of een enorm aantal storingen.
Op een van beide fronten heeft Ziggo waarschijnlijk problemen. En helaas de klant is de dupe. Die moet al die tijd maar wachten tot Ziggo misschien iets gaat ondernemen.
Vanochtend in de winkel van Ziggo Apeldoorn geweest.
Medewerker luistert niet naar je trekt zijn eigen conclusies.
Je wordt behandeld als een snotneus. Als je aangeeft dat je geen snotneus bent, wordt meneer nog kwaad ook.
Ze geven totaal geen medewerking om het probleem op te lossen. We hebben nu al drie nieuwe horizon boxen gehad en ze doen het alle drie niet goed! Het zou allemaal aan de tv liggen. Dat de eerst twee boxen niet goed waren is ook bevestigd in de winkel. Nu zitten wij zonder tv, internet en vaste telefoon. Wij aangegeven in de winkel bel voor ons dan een monteur omdat mijn man ernstig ziek is en wij op een belangrijk telefoontje zitten te wachten uit het ziekenhuis. Ook daar was meneer niet toe bereid. Het is gewoon schandalig hoe wij zijn behandeld! Voor ons geen Ziggo meer!