Tosca
11-04-2016

Wat een rotzooi

Ik heb 18 maart al een pakket aangevraagd zou voor 1 april geleverd worden niks in huis. 5 keer gebeld konden niks voor mij doen. Na een 6e keer bellen kon er wat geregeld worden. Krijg wat geld terug en beloofden mij dat ik 12 april dus morgen mijn pakket in huis zou hebben, net gebeld natuurlijk hebben ze weer een vertraging en zit ik al 3 weken zonder tv en zonder internet. Het moet niet gekker worden dat ik een maand moet wachten op mijn pakket en al een maand zonder tv en internet zit. Word hier schijt en schijt ziek van.

Anne
10-04-2016

Word steeds slechter,

Onze zoon is klant bij ziggo. Als student moet hij zeer veel via internet doen, via het appen met medestudenten over opdrachten enz, flikkert gewoon elke keer de wifi er uit. Hij heeft er alles aan gedaan maar helaas, een film opnemen via de telefoon voor de studie(interview) half uur , meer dan vier keer wifi uitval. Heel vervelend en als student betaald hij al veel, zal eens gaan zoeken naar een stabieler provider want dit is niks meer.

J.P.
06-04-2016

Horizon Mediabox,niet doen!

Lees net allemaal reviews over de horizon mediabox.

Was van plan om deze aan te schaffen, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb en dit eerst heb gelezen.

Alleen maar ellende en houd het maar liever bij mijn oude goed werkend pakket.

Leoni
06-04-2016

Ziggo wilt niet oplossen

Vanaf dat wij ons abonneert verhoogt hebben en er dus weer een jaar aan vast zitten hebben wij problemen met Ziggo. Internet valt veel weg, maar nog erger is onze tv. We hebben geen tot weinig signaal en kwaliteit. Hey beeld blijft hangen, geeft foto's inplaats van filmbeeld. Geluid hapert en geeft een soort hoge kraaktoon.

Na diverse keren bellen komt er geen oplossing, ze willen hooguit een monteur langsturen op onze kosten maar die trekt een kabel van het kastje naar de ontvanger, dat hebben we zelf ook al gedaan en dan is er geen probleem, we hebben namelijk 2 kastjes en sinds dien is het probleem er maar volgens Ziggo hoeft alleen het ene kastje te werken. Inmiddels zit er al een signaal versterker tussen die we zelf kunnen versterken. En we moeten constant draaien tussen sterker en zwakker om ook maar een klein beetje beeld te ontvangen. Helaas is het daarmee ook niet helemaal opgelost, maar het lijkt dus wel of we geen constante signaal binnen krijgen anders zouden we niet steeds aan de versterker hoeven te draaien.

Nadat we veel hebben gebeld met Ziggo zei de laatste medewerker het niet hun probleem is aangezien hun maar tot het kastje in de meterkast leveren en dat volgens hem daar als goed is. Dat we op de ontvanger dus geen beeld hebben is ons probleem, ja makkelijk gezegd tegen een klant die net een abonnement heeft verhoogt en dus weer een jaar aan Ziggo vastzit. Na dit jaar ben ik dan ook gelijk weg. Voordat Ziggo samenging met Upc waren deze problemen niet, en de klantenservice is er ook echt op achteruit gegaan, Ze zijn brutaal en willen niet meedenken aan een oplossing.

Luuk
04-04-2016

Gek van Ziggo

Ja hoor! Het is weer zo ver. Een storing op de horizon box. En daar betaal je dan voor. Wil je een keer iets terug kijken lukt dat niet omdat de box weer eens niet werkt. Voor de zoveelste keer! De Wifi is hetzelfde verhaal. gewoon in een woord klote.

Mixed feelings

Zit al jaren bij Ziggo en qua internet en digitale tv bijna nooit storingen mogen ondervinden. Als er wel wat aan de hand is dan gaat het pas goed fout. Communicatie met Ziggo is gewoon ronduit slecht. Afspraken worden niet nagekomen en Ziggo weet niet wat voor producten ze verkoopt. Klantenservice geeft mooie verkoop praatjes om daarna twee dagen daarna te lezen dat Ziggo stopt met bepaalde producten. Algemeen Beschaafd Nederlands is geen vereiste als Ziggo klantenservice medewerker, meerdere mensen aan de lijn gehad met bepaalde accenten die gewoonweg slecht te verstaan zijn.

Ab

Weinig problemen.

Al tien jaar upc/ziggo en slechts 3 keer een monteur aan huis gehad, waarvan 1 keer noodzakelijk omdat er een oud model wandcontactdoos vervangen moest worden.

Bovendien allemaal kosteloos. Mijn wifi haalt altijd 37 mb of meer en bekabeld 150 mb. Dus de meesten hebben dit wel en er zijn er altijd een handvol die altijd problemen hebben. Want klagen doe je eerder dan prijzen.

Albert

Werkt voor geen meter

Het is gewoon pruttel en werkt voor geen ene meter.

En meer woorden maak ik er niet vuil over.

Mvg

02-04-2016

KUTzooi

Sinds het samengaan van UPC en Ziggo is het wat tv-zenders betreft een grote puinhoop.

Ligt aan je bekabeling krijg je dan van zo'n Ziggo-muts te horen. Moet je een betere kabel aanleggen volgens haar.

En de bekabeling van de huisaansluiting naar de Ziggo verdeelkast dan?

Die hoeft niet vervangen te worden?

Die kabel ligt hier al minstens 30 jaar.......

Het is volkomen duidelijk dat het aan Ziggo zelf ligt!

Cm
02-04-2016

Wifi bagger

Wifi op drukke tijden zoals savonds elke paar minuten wegvallend. Met KPN en telfort nooit problemen mee gehad. Spijt van mijn jaar abbo ziggo

Binnen 2 week terug bij KPN

Twee week geleden overgestapt van Kpn naar Ziggo. Bellen en internet (aanbieding (geen addertjes onder het gras en geen extra kosten) aldus de folder.

Met nummerbehoud. Krijg je ineens een ander nummer.

Zou hersteld worden op 6 april. Vanaf 3 dagen geleden bijna geen internet meer, niks meer te openen (filmpjes You Tube enz.). Ja meneer er gaat zoveel verloren met Wi-Fi. Wij advisern u een duurde abonnement en een wifi versterker (59 euro) En allerlei smoezen .Aanbod volgens folder snel internet... Ja me hoela.Gelukkig een

opzegtermijn nu hollend terug naar Kpn.

Overigens geeft de call center medewerker ons groot gelijk, maar vervolgens niks aan te bieden, ja 30euro p.m duurder. Klaar mee. Waardeloos!

F.elmorabit

Onbeschoft bedrijf!

Monteur komt ipv middag omdat het beter uitkomt in de ochtend. Zonder ons hiervan op de hoogte te brengen, staat vervolgens voor een dichte deur. Eerst volgende afspraak is pas dinsdag, en die klootzakken van de klantenservice blijven volhouden dat ze niks kunnen betekenen. Zij maken een fout en vervolgens mag jij op de blaren zitten. Echt zo'n spijt van deze keuze, blijf vooral uit de buurt van dit idiote kut bedrijf.

Jacques

Weinig problemen

Heb nog een gewoon modem, GEEN HORIZON.

Gebruik het kastje van Ziggo voor de TV ook niet, het ding vreet stroom.TV :50 watt, kastje 38 watt.(24/7)

Insteek kaartje voor de TV van Ziggo : vergeet het maar, software is bagger.

Dikke coax kabel naar de TV Goed idee.

Cat 6 of 7 Ethernet kabels gebruiken voor vaste verbindingen.

Wifi alleen voor mobieltje, (traag), de rest bekabeld.

Het geheel werkt naar behoren.

Heidy
31-03-2016

Niet tot nauwelijks internet

We zijn sinds een aantal jaar bij ziggo,eerst allemaal prima,totdat we sinds 2 weken de horizon box hebben,was voordeliger en beter,dan het pakket wat we eerst hadden met hetzelfde erin.

Helaas bleek gelijk na aansluiten al,dat we ineens soms geen wifiverbinding hebben en als we het hebben is het enorm traag,geen verbetering dus,de eerste week kwam er al een monteur,die heeft wat gedaan en dat zou moeten werken.

Maar nee,ik kan ook geen netflix kijken e.d. dat lukt gewoon niet door de slechte wifi.

Dus van het weekend nog gebeld,ze hadden geen oplossing, we moeten het hiermee doen.

Lekker dan,in een tijd waar internet een must is.

Fabian
31-03-2016

Ziggo,

Ik heb nu onderhand zo'n beetje 9 jaar TV/Internet/Telefonie van Ziggo. In het begin heb een paar kleine problemen gehad met het overstappen van KNP naar Ziggo. Nu heb ik al 9 jaar lang dezelfde modem in de meterkast hangen (Ubee) zonder wi-fi eraan. Hierachter heb ik een router hangen (airport extreme 3de generatie) en deze werkt ook nog steeds super goed. Verder lees ik dat veel mensen veel problemen hebben als het gaat om sloom internet, en een niet werkende horizon. Thuis heb ik gewoon het alles-in-1 pakket complete, deze werkt voor mijn behoeften nog uitermate goed. Ik heb dan ook nooit problemen als het gaat om internet snelheid. Alles bij mij thuis is via een 1-GB lan verbonden. Ook heb ik daarin tegen nog een Synology nas draaien, RD-WEB server voor de bedrijfsadministratie, Open VPN, Plex Server. Deze werken allemaal moeiteloos en allemaal goed samen en dat zonder enige problemen. En nee ik ben niet omgekocht door ziggo voor deze review. Ook de horizon media box werkt gewoon zoals deze moet werken, ook heb ik geen problemen met warmte of het lawaai van de harde schijf. Wel heb ik het nieuwe model (GW7401) zonder de scart aansluiting.

Dus eigenlijk ben ik zeer tevreden over Ziggo en ik ben zeker niet van plan over te stappen naar glasvezel of iets anders. Ziggo is altijd eerlijk over dit stukje geweest als het gaat over snel internet. Kijk maar naar glasvezel, bijvoorbeeld KPN met 500MB, de werkelijke snelheid is nooit 500 MB je moet deze namelijk altijd nog delen door 8 (8 bits) dus dan hou je 62,5MB over. Nog steeds supersnel natuurlijk alleen is je simpele thuisnetwerk hier nooit klaar voor of kan het gewoon niet aan.

Super tevreden over ziggo !

Coen
30-03-2016

Blijf asjeblieft uit de buurt van ziggo

Ik heb de hele tijd gezeik met de wifi van de modum dat van Ziggo is. Ik heb dus een router aangeschaft maar door de modum doet mijn router het niet ook niet! Internet van mijn xbox dat aan de modum met ethernet zit is ook een hel.

Dokrak

Blijf weg

Aanmelden,overstapservices wifispots in de router zetten

rekeningen die niet kloppen het maakt echt niet uit overal weten ze een bende van te maken.

Elke keer weer dat stomme sorry en nu moest het dan echt goed komen.

Internet wat gewoon weg valt om de haverklap of gewoon 2 x per week een paar uur geen signaal geen telefoon,tv,internet.

Upc was niet al te best maar dit is werkelijk waar om te janken.

Ik heb hier eindelijk de beschikking over vdsl.

Ik kan u mede delen dat ik in me blote kont op het balkon hallelujah heb geroepen.

Fred
30-03-2016

Sinds de samenvoeging met UPC is het minder geworden

Had eerst een cisco, maar die begon na vijf jaar problemen te geven. Heb mijn abonnement overgezet naar connect and play complete en heb daarbij een horizon mediabox gekregen. Werkte niet goed en heb een nieuw ingangskastje gekregen. Toen was het wel beter, maar toch regelmatig zenderuitval, vastlopen en een soort tikken van denk ik de harde schijf.

Het komt niet goed over, heb nu in een paar maanden meer storingen gehad dan met de cisco in vijf jaar. Wat mij betreft kan de Horizon weg. Zit gelukkig nergens aan vast, geef het een half jaar en dan maar naar een andere provider, jammer gemiste kans, zij zijn denk ik te groot geworden.

29-03-2016

Slecht internet

Internet valt steeds uit of is heel traag. 20/30 seconden en dan is het weer voor een aantal minuten goed.

Johnny
29-03-2016

Ziggo niet doen.

Heb een storing met de router van ziggo bel je op zegt die gast ik plan een monteur in maar dat kan pas vrijdag ik zeg zitten we tot vrijdag zonder tv. Ja zegt ie het gaat niet anders. Wat een shit bedrijf zeg.