Binnen 2 week terug bij KPN

Twee week geleden overgestapt van Kpn naar Ziggo. Bellen en internet (aanbieding (geen addertjes onder het gras en geen extra kosten) aldus de folder.

Met nummerbehoud. Krijg je ineens een ander nummer.

Zou hersteld worden op 6 april. Vanaf 3 dagen geleden bijna geen internet meer, niks meer te openen (filmpjes You Tube enz.). Ja meneer er gaat zoveel verloren met Wi-Fi. Wij advisern u een duurde abonnement en een wifi versterker (59 euro) En allerlei smoezen .Aanbod volgens folder snel internet... Ja me hoela.Gelukkig een

opzegtermijn nu hollend terug naar Kpn.

Overigens geeft de call center medewerker ons groot gelijk, maar vervolgens niks aan te bieden, ja 30euro p.m duurder. Klaar mee. Waardeloos!

F.elmorabit

Onbeschoft bedrijf!

Monteur komt ipv middag omdat het beter uitkomt in de ochtend. Zonder ons hiervan op de hoogte te brengen, staat vervolgens voor een dichte deur. Eerst volgende afspraak is pas dinsdag, en die klootzakken van de klantenservice blijven volhouden dat ze niks kunnen betekenen. Zij maken een fout en vervolgens mag jij op de blaren zitten. Echt zo'n spijt van deze keuze, blijf vooral uit de buurt van dit idiote kut bedrijf.

Jacques

Weinig problemen

Heb nog een gewoon modem, GEEN HORIZON.

Gebruik het kastje van Ziggo voor de TV ook niet, het ding vreet stroom.TV :50 watt, kastje 38 watt.(24/7)

Insteek kaartje voor de TV van Ziggo : vergeet het maar, software is bagger.

Dikke coax kabel naar de TV Goed idee.

Cat 6 of 7 Ethernet kabels gebruiken voor vaste verbindingen.

Wifi alleen voor mobieltje, (traag), de rest bekabeld.

Het geheel werkt naar behoren.

Heidy
31-03-2016

Niet tot nauwelijks internet

We zijn sinds een aantal jaar bij ziggo,eerst allemaal prima,totdat we sinds 2 weken de horizon box hebben,was voordeliger en beter,dan het pakket wat we eerst hadden met hetzelfde erin.

Helaas bleek gelijk na aansluiten al,dat we ineens soms geen wifiverbinding hebben en als we het hebben is het enorm traag,geen verbetering dus,de eerste week kwam er al een monteur,die heeft wat gedaan en dat zou moeten werken.

Maar nee,ik kan ook geen netflix kijken e.d. dat lukt gewoon niet door de slechte wifi.

Dus van het weekend nog gebeld,ze hadden geen oplossing, we moeten het hiermee doen.

Lekker dan,in een tijd waar internet een must is.

Fabian
31-03-2016

Ziggo,

Ik heb nu onderhand zo'n beetje 9 jaar TV/Internet/Telefonie van Ziggo. In het begin heb een paar kleine problemen gehad met het overstappen van KNP naar Ziggo. Nu heb ik al 9 jaar lang dezelfde modem in de meterkast hangen (Ubee) zonder wi-fi eraan. Hierachter heb ik een router hangen (airport extreme 3de generatie) en deze werkt ook nog steeds super goed. Verder lees ik dat veel mensen veel problemen hebben als het gaat om sloom internet, en een niet werkende horizon. Thuis heb ik gewoon het alles-in-1 pakket complete, deze werkt voor mijn behoeften nog uitermate goed. Ik heb dan ook nooit problemen als het gaat om internet snelheid. Alles bij mij thuis is via een 1-GB lan verbonden. Ook heb ik daarin tegen nog een Synology nas draaien, RD-WEB server voor de bedrijfsadministratie, Open VPN, Plex Server. Deze werken allemaal moeiteloos en allemaal goed samen en dat zonder enige problemen. En nee ik ben niet omgekocht door ziggo voor deze review. Ook de horizon media box werkt gewoon zoals deze moet werken, ook heb ik geen problemen met warmte of het lawaai van de harde schijf. Wel heb ik het nieuwe model (GW7401) zonder de scart aansluiting.

Dus eigenlijk ben ik zeer tevreden over Ziggo en ik ben zeker niet van plan over te stappen naar glasvezel of iets anders. Ziggo is altijd eerlijk over dit stukje geweest als het gaat over snel internet. Kijk maar naar glasvezel, bijvoorbeeld KPN met 500MB, de werkelijke snelheid is nooit 500 MB je moet deze namelijk altijd nog delen door 8 (8 bits) dus dan hou je 62,5MB over. Nog steeds supersnel natuurlijk alleen is je simpele thuisnetwerk hier nooit klaar voor of kan het gewoon niet aan.

Super tevreden over ziggo !

Coen
30-03-2016

Blijf asjeblieft uit de buurt van ziggo

Ik heb de hele tijd gezeik met de wifi van de modum dat van Ziggo is. Ik heb dus een router aangeschaft maar door de modum doet mijn router het niet ook niet! Internet van mijn xbox dat aan de modum met ethernet zit is ook een hel.

Dokrak

Blijf weg

Aanmelden,overstapservices wifispots in de router zetten

rekeningen die niet kloppen het maakt echt niet uit overal weten ze een bende van te maken.

Elke keer weer dat stomme sorry en nu moest het dan echt goed komen.

Internet wat gewoon weg valt om de haverklap of gewoon 2 x per week een paar uur geen signaal geen telefoon,tv,internet.

Upc was niet al te best maar dit is werkelijk waar om te janken.

Ik heb hier eindelijk de beschikking over vdsl.

Ik kan u mede delen dat ik in me blote kont op het balkon hallelujah heb geroepen.

Fred
30-03-2016

Sinds de samenvoeging met UPC is het minder geworden

Had eerst een cisco, maar die begon na vijf jaar problemen te geven. Heb mijn abonnement overgezet naar connect and play complete en heb daarbij een horizon mediabox gekregen. Werkte niet goed en heb een nieuw ingangskastje gekregen. Toen was het wel beter, maar toch regelmatig zenderuitval, vastlopen en een soort tikken van denk ik de harde schijf.

Het komt niet goed over, heb nu in een paar maanden meer storingen gehad dan met de cisco in vijf jaar. Wat mij betreft kan de Horizon weg. Zit gelukkig nergens aan vast, geef het een half jaar en dan maar naar een andere provider, jammer gemiste kans, zij zijn denk ik te groot geworden.

Slecht internet

Internet valt steeds uit of is heel traag. 20/30 seconden en dan is het weer voor een aantal minuten goed.

Johnny

Ziggo niet doen.

Heb een storing met de router van ziggo bel je op zegt die gast ik plan een monteur in maar dat kan pas vrijdag ik zeg zitten we tot vrijdag zonder tv. Ja zegt ie het gaat niet anders. Wat een shit bedrijf zeg.

Cesar

Internet is instabiel

Ik online game vaak en stabiel internet vind ik belangrijk. Vooral wanneer je MOBA's speelt. Met Ziggo heb ik regelmatig dat het internet even voor 2 minuten onbereikbaar is. Dit is wanneer je competitieve games speelt echt een ramp. Ik heb hierdoor veel matches verloren.

Een keer kan gebeuren, maar dit gebeurd minimaal twee keer in de week! Als je veel online gamed, ga absoluut geen internet abonnement nemen bij Ziggo!

Henny
28-03-2016

Aanhoudende storingen

al jaren de horizon box heeft nog nooit goed gewerkt, al meer dan 10 monteurs geweest niks helpt.

Geen tv gids moeten telkens terug naar fabrieks instellingen om het een week werkend te krijgen. Opnamen worden maar gedeeltelijk uitgevoerd.

tijdens zappen telkens zwartbeeld.

geluid valt weg.

Diverse nieuwe boxen gehad 5 stuks.

Nieuwe kabels en stekkers geplaats door ziggo niks helpt.

Terug bellen doen ze ook niet, laatste monteur zei ik zal het opnemen met mijn baas, nooit meer iets van gehoord.

Ik denk dat ik over ga stappen ben er helemaal klaar mee.

Sven
27-03-2016

Slechter dan dit kan bijna niet

De ellende begon toen de radio niet meer goed functioneerde (2 maanden in gebruik) en maar 1 radio zender ontvangen. Na 4 a 5 dagen kwam er een monteur die iets gedaan heeft waarna het werkte. Ach fijn denk je dan als het maar nu goed is. Hierna begon de ellende pas echt. Internet klapt er elke 30 sec uit, wifi klapt er elke 3 min uit en als je belt krijg je de domste procedures te horen terwijl je weet dat dat het probleem nooit kan zijn (werk zelf in de wereld van netwerken, systemen en software). We kunnen wel een monteur sturen maar als hij niks vindt kost het je 40 euro.. Bij mij is het nu het probleem dat de modum/router gewoon niet goed functioneert en dat ik gewoon een nieuwe modem moet hebben. Geen garantie op WIFI alleen op bekabeld internet dus ik kan de boom in. ZIGGO is erg kut in het behandelen van klanten met problemen (soms meer dan 25 min wachttijd dat nog op loopt ook!).

Het is dat ik geen andere betere provider kan kiezen maar ik raad iedereen aan GEEN ziggo te nemen.

27-03-2016

Ziggo overname wat een ramp!

Niet doen! Slechte service, helpdesk! Zijn alleen uit op je geld! Bij storingen kan je dagen lang zonder TV-Internet zitten als je geen actie onderneemt! en als het opgelost moet worden kan je tegen betaling een spoedmonteur laten komen!

Horizon Box wat met regelmaat uitvalt, automatisch opnemen van programma's doet ie met regelmaat niet en als het wordt opgenomen is het voor de helft?

Internet verbinding is traag zodra er een muur of plafond tussenkomt en valt gewoon uit! Gewoon bizar slecht!

Helpdesk met onbeschofte medewerkers die geen moeite doen om je te helpen en een gerichte oplossing te zoeken! Krijg je als standaard antwoord "kan er ook niks aan doen"? Ze doen werkelijk geen moeite!

Betalingsmethoden als Acceptgiro zetten ze gewoon om naar Automatische Incasso zonder te informeren? onder het mom van een storing?

Al met al super slechte ervaringen en geef ze een zware onvoldoende! Niet doen!

Gerrit
26-03-2016

Drama

Al meer als een jaar problemen nog steeds de oorzaak niet gevonden meer als 10 monteurs en 7 horizon boxen verder geen oplossing beeld blijft vastzitten vooral bij opgenomen programma,s jammer meer als 10 jaar geen probleem sinds de horizon steeds last ook geregeld geen verbinding .

Kies een andere provider

Ziggo is ronduit de slechtste provider die ik ooit heb gehad, en dit komt allemaal door de samenvoeging. Hiervoor hadden we UPC en die was al bijna net zo slecht. De klantenservice mag dan wel vriendelijk zijn, maar echt helpen doen ze ook niet. We verliezen konstant onze verbinding, maar als de monteur over de vloer komt is er kennelijk niks aan de hand. Deze monteur doet dan ook nog eens net alsof hij hardstikke slim is en zegt gewoon de domste dingen. Geen Ziggo nemen dus.

Alfred

Ziggo Internet

Ik heb heel vaak dat als ik op internet zit dat ziggo uitvalt voor 2 minuten en dan weer 10 min aan gaat, heel slechte wifi dus. We zitten serieus te denken om over te stappen. Zing jullie hebben heel UPC verpest!

Anton

Geen wifi verbinding op 3 meter van modem

Heb de klantenservice een aantal keren gebeld omdat ik geen wifi verbinding heb. Men kan er niets aan doen omdat ziggo alleen voor kabel aansluiting de garantie bied om verbinding te maken. Ben al op een ander kanaal 5g gegaan. Te veel storing op het kanaal zegt ziggo. Een monteur sturen als men niet zou kunnen vinden zijn de kosten voor mij. Conclusie neem geen ziggo, anders moet je naast je modem gaan staan voor draadloze verbinding.

Bellinga

Ziggo internet.

Ben vorig jaar overgestapt van KPN naar Ziggo waar ben ik aan begonnen! Internet is traag en Wifi nog slechter.

Mensen kijk uit stap niet over als je ergens goedkoper bent.

Ik zit nu nog met 1 jaarcontract.

Bert Bellinga Rolde