KostKrank
22-04-2016

Instabiele verbinding

Mensen vertellen over slechte WiFi verbinding, wel, zelfs met een vaste utp-kabel komt er geen gang in. Aparte modem aangeschaft, wifi radiosignalen van de standaard bagger modem van Ziggo uitgezet en andere modem bijgevoegd. Beveiligingssystemen in en rondom mijn woning hebben er zelfs last van. Camera's zijn onbereikbaar omdat de verbinding instabiel is. Streamen met een 150 Mbit verbinding is schijnbaar heel lastig voor Ziggo. Ik weet niet welke imbeciel daar de scepter zwaait, maar als ik zo de kwaliteit van de dienst beoordeel, werkte die voorheen voor een bank.

21-04-2016

Horizon box

Al jaren trouwe betaler van Ziggo. Nu een aantal malen code 2020 gekregen van de TV ontvanger. Gebeld met Ziggo, het ligt aan de coax kabel dus intern probleem volgens de medewerker. Aangegeven dat een aantal maanden geleden alles is doorgemeten en is bijgesteld. Dus probleem lag niet bij ons maar lag aan een aantal instellingen. keurig opgelost dus. Maar nu wederom problemen, breukje in de kabel denkt hij...maar alles in nieuw ! Heb ik ook aangegeven. Als ze een monteur sturen en er wordt bij ons een probleem gevonden dan moeten we betalen. Maar alles is toch gecontroleerd, bijgesteld vervangen etc. wat moet ik nog. Weg met die Horizon box op naar een goede vervanger.

DM
18-04-2016

Storing is nep..

Het valt mij op dat altijd op zondag de wifi, waardeloos is, en precies om 12 uur het weer snel doet,heb dit een tijd bijgehouden voor een maand of 3/4. Ik doe veel aan nacht diensten en de wifi ligt er rond 3-4 uur s'nachts standaard om de 3 minuten eruit. Ga het allemaal maar eens goed in de gaten houden. Misschien dat ik gelijk heb,misschien niet.. Waar we het over eens kunnen zijn, dat je hier absoluut geen abonnement moet afsluiten... Wifi is bagger, tv gaat.., klantenservice is bagger.. Binnenkort zelf maar eens een bezoek brengen daar..

Michiel
16-04-2016

Apart Internet niet mogelijk

Alleen Internet is niet mogelijk..en voor Reclame met af en toe Tv...wil ik niet meer betalen..

16-04-2016

Leugenaars

Ik vind ziggo een uitermate slecht bedrijf. De wifi werkt vaak niet of erg slecht. Met de tv hebben we constant problemen, omdat het beeld vast blijft staan. Maar wat ik het ergst vind is de klantvriendelijkheid die uitermate slecht is. Ze hebben opgehangen tijdens het telefoongesprek, omdat wij vroegen om bewijs te leveren dat wij een nieuw contract zijn aangegaan en daarom het abonnement niet mochten opzeggen. Heel vreemd. Vooral omdat wij al 8 jaar bij ziggo klant zijn!

Toptop

Innovatieve producten

Erg tevreden met tv aanbod, ziggo sport, hoge internetsnelheden, horizon go app waar je op meerdere schermen kunt kijken, terugkijken via replay tv zonder extra te betalen en goede beeldkwaliteit. Ook kpn gehad en met hun koper Internet altijd trage verbinding. Tja wifi is niet altijd optimaal, maar hier heeft elke provider last van.

Anita

Smerig Corrupt bedrijf

Abonnement 8 jaar geleden telefonisch opgezegd. Nu 8 jaar later, eist Ziggo van mij dat ik het abonnement betaal voor de persoon die momenteel op dat adres woont. (van een half jaar Ziggo tel, tv en internet) terwijl ik kan aan tonen daar al 8 jaar niet te wonen! Ze hebben mij echter nooit schriftelijk gezonden dat het abonnement was opgezegd dus ik heb geen poot om op te staan. Per direct mijn huidige abonnement beƫindigd!

Tweede voorbeeld: voor mijn moeder een half jaar geleden horizon box laten installeren door Ziggo , volgens hen gratis.

Nu ontvangt ze gewoon de rekening er voor. Smerig en corrupt, kijk maar op internet, genoeg te vinden, ik ben niet de enige.

Liam

Schandalig slecht

zijn alleen maar uit op geld.. internet is traag! zodra er een muur tussen zit zie je het bereik in strepen naar beneden gaan met als hoopgtepunt dat je internet uitvalt... zelfs het inbellen via je telefoon 20 jaar terug, gaat nog sneller en beter!

instellingen op de horizon box werken gewoon niet! opnemen van programma's doet ie gewoon niet.. of neemt alleen maar voor de helft op! internet op televisie doet het ook niet maar beperkt! youtube herkent ie niet en doet het gewoon niet!

betalen met ideal (acceptgiro / goedkeuren) wordt vanuit het niets omgezet in automatische incasso en wordt er zomaar geld van je rekening afgeboekt! vervolgens krijg je te horen dat het om een storing gaat en moeten ze alles weer resetten?

spookbedragen die op facturen voorbij komen zoals herinneringskosten die ze in rekening brengen a 25 euro? vervolgen vraag je naar meer informatie? krijg je te horen dat het om te late betaling gaat en dat ze per brief 2x een herinnering hebben gestuurd? welke ik nooit gehad heb en bij navraag of ze deze per mail of email willen sturen ivm bevestiging en zwart op wit willen hebben van deze brief? zeggen ze doodleuk dat het een ander kantoor dit afhandelt en ze daar geen contact mee hebben? vervolgens vraag je of de afdeling administratie/factuur dit evt kunnen opsturen? zeggen ze doodleuk kan niet!

sinds UPC is overgenomen door Ziggo is dit een en al gezeur en gezeik en slechte product levering door Ziggo! UPC was menselijk en qua klantenservice nog beter dan Ziggo en erg soepel... Ziggo is alleen maar uit op geld incasseren maar hun diensten waar maken? Ho maar!

raad mensen af om met Ziggo in zee te gaan en want ze kunnen totaal niet aan hun verwachtingen voldoen! Schandalig!

Kevin
12-04-2016

Nooit problemen

Eigenlijk nog nooit problemen gehad, werkzaamheden worden van te voren gemeld en de storingen die ik heb gehad lag aan het coax netwerk binnenshuis. Vooral sinds 4G actief is in Nederland kunnen door verouderde kabels problemen ontstaan. Ik heb maar eens mijn abonnement omgezet naar het nieuwe abonnement met de Horizon box. Deze werkt super en zapt zeer snel. Ik zit ook altijd netjes aan de beloofde 200/20 Mbit snelheid.

Fatiha
11-04-2016

Rampzalig!

Wat een ramp!

Hele slechte internetverbinding. Valt telkens weg. We hebben hierover gebeld maar er komt geen monteur aan huis. Ja, op onze eigen kosten! Paar weken geleden overgestapt op de horizon, dat was een hele grote fout! Veel storingen, werkt niet naar behoren, geeft continue foutmeldingen.

Dus we wilden onze oude box terug. Dat proberen we nu al twee weken, maar tot heden is dat nog niet gelukt.

Inmiddels hebben we al twee dagen geen tv! Maar niemand lijkt dat op te kunnen lossen voor ons.

Alles isnu doorgestuurd naar een speciale afdeling die het binnen 24 uur voor ons moet oplossen. Maar ik heb er geen vertrouwen meer in.

Jammer dit!

Tosca
11-04-2016

Wat een rotzooi

Ik heb 18 maart al een pakket aangevraagd zou voor 1 april geleverd worden niks in huis. 5 keer gebeld konden niks voor mij doen. Na een 6e keer bellen kon er wat geregeld worden. Krijg wat geld terug en beloofden mij dat ik 12 april dus morgen mijn pakket in huis zou hebben, net gebeld natuurlijk hebben ze weer een vertraging en zit ik al 3 weken zonder tv en zonder internet. Het moet niet gekker worden dat ik een maand moet wachten op mijn pakket en al een maand zonder tv en internet zit. Word hier schijt en schijt ziek van.

Anne
10-04-2016

Word steeds slechter,

Onze zoon is klant bij ziggo. Als student moet hij zeer veel via internet doen, via het appen met medestudenten over opdrachten enz, flikkert gewoon elke keer de wifi er uit. Hij heeft er alles aan gedaan maar helaas, een film opnemen via de telefoon voor de studie(interview) half uur , meer dan vier keer wifi uitval. Heel vervelend en als student betaald hij al veel, zal eens gaan zoeken naar een stabieler provider want dit is niks meer.

J.P.
06-04-2016

Horizon Mediabox,niet doen!

Lees net allemaal reviews over de horizon mediabox.

Was van plan om deze aan te schaffen, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb en dit eerst heb gelezen.

Alleen maar ellende en houd het maar liever bij mijn oude goed werkend pakket.

Leoni
06-04-2016

Ziggo wilt niet oplossen

Vanaf dat wij ons abonneert verhoogt hebben en er dus weer een jaar aan vast zitten hebben wij problemen met Ziggo. Internet valt veel weg, maar nog erger is onze tv. We hebben geen tot weinig signaal en kwaliteit. Hey beeld blijft hangen, geeft foto's inplaats van filmbeeld. Geluid hapert en geeft een soort hoge kraaktoon.

Na diverse keren bellen komt er geen oplossing, ze willen hooguit een monteur langsturen op onze kosten maar die trekt een kabel van het kastje naar de ontvanger, dat hebben we zelf ook al gedaan en dan is er geen probleem, we hebben namelijk 2 kastjes en sinds dien is het probleem er maar volgens Ziggo hoeft alleen het ene kastje te werken. Inmiddels zit er al een signaal versterker tussen die we zelf kunnen versterken. En we moeten constant draaien tussen sterker en zwakker om ook maar een klein beetje beeld te ontvangen. Helaas is het daarmee ook niet helemaal opgelost, maar het lijkt dus wel of we geen constante signaal binnen krijgen anders zouden we niet steeds aan de versterker hoeven te draaien.

Nadat we veel hebben gebeld met Ziggo zei de laatste medewerker het niet hun probleem is aangezien hun maar tot het kastje in de meterkast leveren en dat volgens hem daar als goed is. Dat we op de ontvanger dus geen beeld hebben is ons probleem, ja makkelijk gezegd tegen een klant die net een abonnement heeft verhoogt en dus weer een jaar aan Ziggo vastzit. Na dit jaar ben ik dan ook gelijk weg. Voordat Ziggo samenging met Upc waren deze problemen niet, en de klantenservice is er ook echt op achteruit gegaan, Ze zijn brutaal en willen niet meedenken aan een oplossing.

Luuk
04-04-2016

Gek van Ziggo

Ja hoor! Het is weer zo ver. Een storing op de horizon box. En daar betaal je dan voor. Wil je een keer iets terug kijken lukt dat niet omdat de box weer eens niet werkt. Voor de zoveelste keer! De Wifi is hetzelfde verhaal. gewoon in een woord klote.

Mixed feelings

Zit al jaren bij Ziggo en qua internet en digitale tv bijna nooit storingen mogen ondervinden. Als er wel wat aan de hand is dan gaat het pas goed fout. Communicatie met Ziggo is gewoon ronduit slecht. Afspraken worden niet nagekomen en Ziggo weet niet wat voor producten ze verkoopt. Klantenservice geeft mooie verkoop praatjes om daarna twee dagen daarna te lezen dat Ziggo stopt met bepaalde producten. Algemeen Beschaafd Nederlands is geen vereiste als Ziggo klantenservice medewerker, meerdere mensen aan de lijn gehad met bepaalde accenten die gewoonweg slecht te verstaan zijn.

Ab

Weinig problemen.

Al tien jaar upc/ziggo en slechts 3 keer een monteur aan huis gehad, waarvan 1 keer noodzakelijk omdat er een oud model wandcontactdoos vervangen moest worden.

Bovendien allemaal kosteloos. Mijn wifi haalt altijd 37 mb of meer en bekabeld 150 mb. Dus de meesten hebben dit wel en er zijn er altijd een handvol die altijd problemen hebben. Want klagen doe je eerder dan prijzen.

Albert

Werkt voor geen meter

Het is gewoon pruttel en werkt voor geen ene meter.

En meer woorden maak ik er niet vuil over.

Mvg

02-04-2016

KUTzooi

Sinds het samengaan van UPC en Ziggo is het wat tv-zenders betreft een grote puinhoop.

Ligt aan je bekabeling krijg je dan van zo'n Ziggo-muts te horen. Moet je een betere kabel aanleggen volgens haar.

En de bekabeling van de huisaansluiting naar de Ziggo verdeelkast dan?

Die hoeft niet vervangen te worden?

Die kabel ligt hier al minstens 30 jaar.......

Het is volkomen duidelijk dat het aan Ziggo zelf ligt!

Cm
02-04-2016

Wifi bagger

Wifi op drukke tijden zoals savonds elke paar minuten wegvallend. Met KPN en telfort nooit problemen mee gehad. Spijt van mijn jaar abbo ziggo