28-04-2016

Ziggo krijgt een nieuw betalingssysteem!

Ziggo krijgt een nieuw betalingssysteem!

Hoera zou je zeggen want nu wordt alles nog efficiënter yes! Maar ja als je met twee Ziggoklanten in hetzelfde huis woont ..... DAN heb je pech! Ik heb al sinds het begin van Ziggo een 3-in-1 account voor mijn bedrijf .... internet, bellen en televisie. Maar de laatste jaren is mijn zoon weer terug gekomen naar het ouderlijk huis en hij dacht: Ik bestel nu Film 1 .... een extra dienst van Ziggo en dat ging prima ... mijn zoon (Henk van der Wijk Jr.) kreeg Film 1 en de kosten werden maandelijks van ZIJN rekening afgehaald.

Maar nu komt er een nieuw betalingssysteem en ik kreeg een brief van Ziggo met de vermelding dat ALLE diensten nu van mijn zakelijke rekening afgehaald worden dus ook Film 1 .... aangezien ik denk dat de belastingdienst Film 1 niet als iets zakelijk zal zien heb ik toch maar even met Ziggo gebeld. Mijn zoon en ik hebben het verschil tussen zakelijk en privé meer dan 10 keer proberen uit te leggen maar zonder enig resultaat .... de vertegenwoordiger van Ziggo begreep er niets van .... het lijkt mij toch niet moeilijk want je hebt zakelijke diensten en privé diensten en dat kun je niet met 1 bankrekening betalen.

Na het moeizame gesprek van 29 maart waarin ik het voorstel deed om de Film 1 dan maar op te zeggen .... werd de Ziggo vertegenwoordiger heel erg boos en het resultaat was dat nog geen half uur NA het gesprek mijn zoon niet alleen zonder Film 1 zat .... maar mijn bedrijf GEEN INTERNET .... GEEN TELEFOON en GEEN TELEVISIE meer had.

Dit is een slechte zaak voor alle bedrijven in Nederland .... dat Ziggo dit zo maar zonder mijn toestemming kan doen lijkt mij haast onmogelijk want wij hebben alle facturen betaald tot en met 24 april .... het is een verschrikkelijk maar waar verhaal. Ik loop nu veel klanten mis aangezien mijn bedrijf alleen via het internet werkt ..... ik ben producent van Radio- en TV-commercials .... maar nu dus even niet!

Met vriendelijke groet,

Henk van der Wijk

Suzan
28-04-2016

Ziggo maakt gemaakte beloftes niet waar

Sinds 1.5 maand bij Ziggo, eerst ging het fout met de extra mediabox en de informatie die hierover gegeven is. Toen met de afspraken van de monteurs waardoor ik voor niks verlof opnam en men mij meldde dat het extra geld ging kosten terwijl ik dit extra nagegaan was bij Ziggo.

Nu werkt uiteindelijk alles beneden, boven heb ik eindelijk tv, maar nu doet internet het niet meer boven. Na het zoveelste telefoontje naar Ziggo, krijg ik te horen dat ik zelf een extra router moet aanschaffen om boven internet te hebben en dat zij de wifi als extra aan de klanten geven maar dit niet verplicht zijn. Waarom wordt dit niet vooraf gemeld, vooraf deed de medewerkster dit af als zijnde het paradepaardje van Ziggo. Alles is draadloos mevrouw. Ja alleen werkt het niet. Alle verhalen over Ziggo blijken dus voor mij toch helaas te kloppen. Ik ga nu kijken wat voor stappen ik verder kan ondernemen. Hier eindigt het niet voor mij. Ziggo kan echt niet alles maar van de tafel vegen.

Inge
28-04-2016

U weet het schijnbaar beter mevrouw?

Vanaf maandag de 18 april weer problemen. Internet, tv, telefoon. Dinsdag het 08000620 nummer onbereikbaar. Ik heb zakelijk internet en kan gewoon niet werkden zo. Monteur is vanmorgen geweest. Alles heeft circa een half uur gewerkt. Daarna weer het 08000620 nummer gebeld en andere nr, keuze gemaakt (hé gelijk iemand aan de lijn) Jammer dat het zo'n hork was die mij absoluut niet serieus nam. Stomme grapjes maakte, zich bemoeide met mijn privéleven. Elke keer dezelfde stappen willen doornemen. 'Weet u zeker dat de kabel achter in uw computer zit?' Ja, grrrr. 'Ik wil u alleen maar helpen mevrouw maar wanneer ik u vraag iets te doen weet u het schijnbaar beter'. Ja, waar zie je me voor aan. Maandag weer een monteur. Dat wordt de laatste kans ....

Alfred
28-04-2016

Ziggo het slechtste wat er is

Zit al zon 5 jaar bij ziggo en heb altijd al last gehad van de wifi, heb op de 2e verdieping en zolder geen eens wifi. Klaag er al jaren over maar de klantenservice is ook zo slecht als het maar kan . Geholpen word je wel maar het probleem blijft voort zetten. Ik ga nu lekker over stappen naar kpn want dat ziggo word ik schijtziek van. Het is dat je perse een ster moet geven maar anders kregen jullie er 0 sterren zijn jullie niet waardig . Ga eerst maar eens wat aan de wifi doen.

Martijn

Goed bezig die ziggo

ben anderhalf jaar klant bij ziggo. nooit problemen. wilde een 2 horizon box had het binnen 24 uur in huis. installatie was ook echt heel erg makkelijke. hoop mogelijkheden. echt veel beter dan online.nl. daar kunnen ze nog wat van leren.

Hein

Doet wat het moet doen

Al vele jaren klant en ben als het ware meegegroeid. Heb dus ook een paar groeipijntjes meegemaakt. Begin van telefonie en hun publieke wifi.

Ik heb een paar keer storingen gehad, maar deze zijn allemaal naar behoren opgelost. Nooit hoeven te betalen, ook al lag het probleem een keer toch bij mij (slecht muurcontact en te lange kabel naar bovenverdieping).

Laatste monteur heeft terwijl hij toch even moest wachten zelfs mijn hele wifi status doorgemeten, uitgelegd en zwakke punten benoemd. Heb ik daardoor allemaal kunnen oplossen. Ik overweeg nu ook de volgende stap te wagen en naar hun mobiel abo over te stappen.

Baksr

Niet serieus genomen

Zoals gewoonlijk op vrije dagen en vaak in het weekend weer geen internet. Bellen met de klantenservice levert de standaardprocedure op: wachttijd, standaardprotocol (nietszeggende suggesties: modem staat te laag, muren te dik) en aan het eind van de rit weer geen oplossing. Volgens ziggo is er nooit een storing, maar op de website allestoringen.nl lees ik tegelijkertijd dezelfde problemen en reacties. Is dit de klant niet serieus nemen?

Binnenkort ga ik verhuizen en NOOIT meer ziggo. Per week wel zeker 3 of 4 dagen slecht of minder snel internet. 4g bundel al meerdere keren moeten aanspreken maar een compensatie of een goed antwoord bij de klantenservice krijg je nooit. WAARDELOOS

Cobi

Horizon box na 2 weken kapot

Ik zit al heel lang bij Ziggo en heb altijd een Cisco apparaat gehad en nooit problemen. Nu heb ik een Horizon box die er na 2 weken al mee gestopt is. Alle tips helpen niet, alleen een lampje op de achterkant dat brand. 4 mei komt er een monteur, lijkt me stug dat hij hem wel aan de praat krijgt. Hopelijk krijgen we gelijk een nieuwe. . Gelukkig heb ik mijn oude modem en router nog. Heb ik in ieder geval telefoon en internet.

Lees allemaal slechte reviews over de Horizon box waar ik niet vrolijk van word.

Danny

Waardeloos internet

nu al een paar jaar een horizon box en moet nog steeds om de drie uur opnieuw opstarten om er nog iets fatsoenlijks uit te krijgen.

KostKrank

Instabiele verbinding

Mensen vertellen over slechte WiFi verbinding, wel, zelfs met een vaste utp-kabel komt er geen gang in. Aparte modem aangeschaft, wifi radiosignalen van de standaard bagger modem van Ziggo uitgezet en andere modem bijgevoegd. Beveiligingssystemen in en rondom mijn woning hebben er zelfs last van. Camera's zijn onbereikbaar omdat de verbinding instabiel is. Streamen met een 150 Mbit verbinding is schijnbaar heel lastig voor Ziggo. Ik weet niet welke imbeciel daar de scepter zwaait, maar als ik zo de kwaliteit van de dienst beoordeel, werkte die voorheen voor een bank.

Robert
21-04-2016

Horizon box

Al jaren trouwe betaler van Ziggo. Nu een aantal malen code 2020 gekregen van de TV ontvanger. Gebeld met Ziggo, het ligt aan de coax kabel dus intern probleem volgens de medewerker. Aangegeven dat een aantal maanden geleden alles is doorgemeten en is bijgesteld. Dus probleem lag niet bij ons maar lag aan een aantal instellingen. keurig opgelost dus. Maar nu wederom problemen, breukje in de kabel denkt hij...maar alles in nieuw ! Heb ik ook aangegeven. Als ze een monteur sturen en er wordt bij ons een probleem gevonden dan moeten we betalen. Maar alles is toch gecontroleerd, bijgesteld vervangen etc. wat moet ik nog. Weg met die Horizon box op naar een goede vervanger.

DM
18-04-2016

Storing is nep..

Het valt mij op dat altijd op zondag de wifi, waardeloos is, en precies om 12 uur het weer snel doet,heb dit een tijd bijgehouden voor een maand of 3/4. Ik doe veel aan nacht diensten en de wifi ligt er rond 3-4 uur s'nachts standaard om de 3 minuten eruit. Ga het allemaal maar eens goed in de gaten houden. Misschien dat ik gelijk heb,misschien niet.. Waar we het over eens kunnen zijn, dat je hier absoluut geen abonnement moet afsluiten... Wifi is bagger, tv gaat.., klantenservice is bagger.. Binnenkort zelf maar eens een bezoek brengen daar..

Michiel
16-04-2016

Apart Internet niet mogelijk

Alleen Internet is niet mogelijk..en voor Reclame met af en toe Tv...wil ik niet meer betalen..

16-04-2016

Leugenaars

Ik vind ziggo een uitermate slecht bedrijf. De wifi werkt vaak niet of erg slecht. Met de tv hebben we constant problemen, omdat het beeld vast blijft staan. Maar wat ik het ergst vind is de klantvriendelijkheid die uitermate slecht is. Ze hebben opgehangen tijdens het telefoongesprek, omdat wij vroegen om bewijs te leveren dat wij een nieuw contract zijn aangegaan en daarom het abonnement niet mochten opzeggen. Heel vreemd. Vooral omdat wij al 8 jaar bij ziggo klant zijn!

Toptop

Innovatieve producten

Erg tevreden met tv aanbod, ziggo sport, hoge internetsnelheden, horizon go app waar je op meerdere schermen kunt kijken, terugkijken via replay tv zonder extra te betalen en goede beeldkwaliteit. Ook kpn gehad en met hun koper Internet altijd trage verbinding. Tja wifi is niet altijd optimaal, maar hier heeft elke provider last van.

Anita

Smerig Corrupt bedrijf

Abonnement 8 jaar geleden telefonisch opgezegd. Nu 8 jaar later, eist Ziggo van mij dat ik het abonnement betaal voor de persoon die momenteel op dat adres woont. (van een half jaar Ziggo tel, tv en internet) terwijl ik kan aan tonen daar al 8 jaar niet te wonen! Ze hebben mij echter nooit schriftelijk gezonden dat het abonnement was opgezegd dus ik heb geen poot om op te staan. Per direct mijn huidige abonnement beëindigd!

Tweede voorbeeld: voor mijn moeder een half jaar geleden horizon box laten installeren door Ziggo , volgens hen gratis.

Nu ontvangt ze gewoon de rekening er voor. Smerig en corrupt, kijk maar op internet, genoeg te vinden, ik ben niet de enige.

Liam

Schandalig slecht

zijn alleen maar uit op geld.. internet is traag! zodra er een muur tussen zit zie je het bereik in strepen naar beneden gaan met als hoopgtepunt dat je internet uitvalt... zelfs het inbellen via je telefoon 20 jaar terug, gaat nog sneller en beter!

instellingen op de horizon box werken gewoon niet! opnemen van programma's doet ie gewoon niet.. of neemt alleen maar voor de helft op! internet op televisie doet het ook niet maar beperkt! youtube herkent ie niet en doet het gewoon niet!

betalen met ideal (acceptgiro / goedkeuren) wordt vanuit het niets omgezet in automatische incasso en wordt er zomaar geld van je rekening afgeboekt! vervolgens krijg je te horen dat het om een storing gaat en moeten ze alles weer resetten?

spookbedragen die op facturen voorbij komen zoals herinneringskosten die ze in rekening brengen a 25 euro? vervolgen vraag je naar meer informatie? krijg je te horen dat het om te late betaling gaat en dat ze per brief 2x een herinnering hebben gestuurd? welke ik nooit gehad heb en bij navraag of ze deze per mail of email willen sturen ivm bevestiging en zwart op wit willen hebben van deze brief? zeggen ze doodleuk dat het een ander kantoor dit afhandelt en ze daar geen contact mee hebben? vervolgens vraag je of de afdeling administratie/factuur dit evt kunnen opsturen? zeggen ze doodleuk kan niet!

sinds UPC is overgenomen door Ziggo is dit een en al gezeur en gezeik en slechte product levering door Ziggo! UPC was menselijk en qua klantenservice nog beter dan Ziggo en erg soepel... Ziggo is alleen maar uit op geld incasseren maar hun diensten waar maken? Ho maar!

raad mensen af om met Ziggo in zee te gaan en want ze kunnen totaal niet aan hun verwachtingen voldoen! Schandalig!

Kevin
12-04-2016

Nooit problemen

Eigenlijk nog nooit problemen gehad, werkzaamheden worden van te voren gemeld en de storingen die ik heb gehad lag aan het coax netwerk binnenshuis. Vooral sinds 4G actief is in Nederland kunnen door verouderde kabels problemen ontstaan. Ik heb maar eens mijn abonnement omgezet naar het nieuwe abonnement met de Horizon box. Deze werkt super en zapt zeer snel. Ik zit ook altijd netjes aan de beloofde 200/20 Mbit snelheid.

Fatiha
11-04-2016

Rampzalig!

Wat een ramp!

Hele slechte internetverbinding. Valt telkens weg. We hebben hierover gebeld maar er komt geen monteur aan huis. Ja, op onze eigen kosten! Paar weken geleden overgestapt op de horizon, dat was een hele grote fout! Veel storingen, werkt niet naar behoren, geeft continue foutmeldingen.

Dus we wilden onze oude box terug. Dat proberen we nu al twee weken, maar tot heden is dat nog niet gelukt.

Inmiddels hebben we al twee dagen geen tv! Maar niemand lijkt dat op te kunnen lossen voor ons.

Alles isnu doorgestuurd naar een speciale afdeling die het binnen 24 uur voor ons moet oplossen. Maar ik heb er geen vertrouwen meer in.

Jammer dit!

Tosca
11-04-2016

Wat een rotzooi

Ik heb 18 maart al een pakket aangevraagd zou voor 1 april geleverd worden niks in huis. 5 keer gebeld konden niks voor mij doen. Na een 6e keer bellen kon er wat geregeld worden. Krijg wat geld terug en beloofden mij dat ik 12 april dus morgen mijn pakket in huis zou hebben, net gebeld natuurlijk hebben ze weer een vertraging en zit ik al 3 weken zonder tv en zonder internet. Het moet niet gekker worden dat ik een maand moet wachten op mijn pakket en al een maand zonder tv en internet zit. Word hier schijt en schijt ziek van.