Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Gebeld met ziggo mbt vraag over inloggen mijn ziggo. Dat het wijzigen van email adres van een mij onbekende *@ziggo.nl naar mijn email adres niet mogelijk was heb ik begrip voor maar de onvriendelijke manier waarop ik te woord werd gestaan niet. Ik stap over naar een andere provider.
Ben zeer tevreden over ziggo,het pakket tv-internet en telefonie heb ik ruim 10 jaar nooit problemen gehad indien ik contact opineem met de helpdesk dan kost het mij niets. Is niet een van de goedkoopste maar heeft wel een goed product. Ed
Vaker geen of slechte internet verbinding, dat geldty ook voor TV zenders. Laaste dagen is het helaaml een ramp. Geen of een slechte internet verbinding. Maar krijg nu en brief om een ander modem te bestellen. Hebben ze iets gewijzigd waardoor ik geen internet kan gebruiken!? Wie zal het zeggen. Service en klantegerichtheid Ziggo is bagger. Spijt dat ik niet ben overgestapt toen het kon. Dus nu maar even uitzitten tot de eerst volgende mogelijheid.
Ziggo Zakelijk, wat een drama, bedrijf beseft totaal niet dat servicegraad bij zakelijke gebruikers hoog dient te liggen, neemt totaal geen verantwoordig voor aantoonbare fouten. Totale onbereikbaarheid van de zakelijke klant ? Niet hun probleem !
Ben al een week bezig omdat ik als klant 1maand lang een zender mag uitkiezen. Nou je raad het al ben er een week mee bezig geweest en kreeg telkens niet mijn antwoord en de juiste codes toegestuurd om te activeren. Ook heb ik een blokkade gekregen omdat ik ten hun zegge niet optijd had betaald wat ik wel heb gedaan maar hun het niet goed verwerken in hun syteem en nu door hun fout mag ik eronder lijden. Als ik word ik van puntje naar paaltje toegestuud en krijg ONZIN antwoorden te horen dit komt allemaal omdat hun niks goed noteren in hun systeem betreft gesprekken die gevoerd zijn met klanten en afspraken die er gemaakt zijn. BELACHELIJK DIT ALLEMAAL! En nu ben ik de dupe
Ziggo.
Wat een bedrijf. Bestel je een pakket zou je binnen 5 werkdagen een bestelbevestiging krijgen. niet gebeurd. Dan maar bellen. 35 min in de wacht. Blijkt dat het adres waar we gaan wonen een oud ziggo gebied. Doorverbonden naar andere afdeling. Weer in de wacht gezet om uit te zoeken waarom we geen bevestiging hadden gekregen. Blijkt dat ze vorige bewoner incasso achterstand heeft waardoor wij geen pakket kunnen afsluiten. daar moet ik dan zelf voor bellen om daar achter te komen. Of wij even contact kunnen opnemen met oud bewoners om dat te regelen. Terwijl het huis een voormalig huurwoning was en al een half jaar leegstond voor het werd gekocht. Wij hebben niks te maken met de oud bewoners. wij zijn een nieuwe klant die een abonnement willen afsluiten. Nu moeten we zelf maar incasso bellen om het op te lossen en ze terugbellen zodra het restant is betaald! De service is ver te zoeken. Als klap op de vuurpijl word er opgehangen in je oor omdat ze niet meer weten wat ze moeten zeggen.
Met andere woorden : BEGIN NIET AAN ZIGGO! slechtste service die je je kan bedenken en totaal niet klantvriendelijk. Blijkbaar willen ze geen nieuwe klanten of zijn ze te lui om er moeite voor te doen.
Alles gaat mis bij deze lui. Aansluitingen met toevoeging bij je adres is sowieso hogere wiskunde voor hen. Ieder onderwerp heeft zijn eigen callteam, hierdoor constant van kastje naar de muur.
Monopolie maakt lui en cocky zo lijkt het.
Slecht bereik slecht internet slechte service. Lang wachttijden. Voor minder geld heb je 2 keer zoveel. Slechtste internet ooit gehad 3 verschillende adressen gehad alle 3 problemen.
Hopeloos Wifi-signaal. Daardoor is Horizon Go ook uitermate onbetrouwbaar, zelfs zo dat dit tot een onophoudelijke ergernis leidt.
Sinds het samengaan met UPC en het in gebruik nemen van een nieuw modem Technicolor (de oude voldeed niet meer aan de geleverde snelheden en was niet stabiel?!) heb ik te kampen met heel veel storingen, behalve in het weekend (?), en moet de modem diverse keren per dag opnieuw opstarten. Telefoon viel gewoon uit tijdens gesprekken. Helpdesk kwam niet met een goede oplossing dan alleen het modem opnieuw starten. Ik gan nu weg bij ZIGGO en ga over op glasvezel, want dit ergert mij verschrikkelijk. Met het oude modem had ik minder last van storing als met dit nieuwe geval.
Als je gaat verhuizen en het vaste telefoonnr. wil meenemen na bijna 50 jaar, moet dat niet bij Ziggo vragen. Hele onbehulpzame, onvriendelijke en onbeschofte mensen zijn hier aan het "werk". Denk dat ze de opdracht krijgen om het iemand zo moeilijk mogelijk te maken en zo lang mogelijk aan de telefoon te houden. Omdat niet mogelijk was om een installatiepakket in de nieuwe woning te laten bezorgen een alternatief adres opgegeven. Ziggo combineerde mijn nieuwe adres met het alternatieve adres, waardoor bij TNT het adres als onbekend door kwam. Gevolg: pakket ging retour naar Ziggo. Naar contact met Ziggo, kreeg ik het antwoord ga maar naar het postkantoor (welke wisten ze niet) om het pakket op te vragen, terwijl duidelijk in de mail stond dat het pakket retour ging naar de afzender. Vraag of ik een nieuw pakket kon krijgen, antwoord, nee moet opnieuw contact opnemen met Ziggo, als het pakket retour is. Doorverbonden met andere afdeling, omdat er werd aangegeven dat ik niet opnieuw ging bellen, weer lang in de wacht, weer bovenstaand enz. Kreeg ik als antwoord dan gaat de verhuizing niet door !
Bel TNT maar daar ligt de fout, die hebben een toevoeging in het huisnr. gedaan, Ziggo heeft niks fout gedaan. Na contact met TNT blijkt dat het pakket al retour is naar Ziggo en er niets meer aangedaan kan worden. (dus langs alle postkantoren gaan had helemaal geen zin) TNT doet alleen maar uitvoeren wat ze doorkrijgen van de afzender en gaat zelf geen veranderingen aanbrengen in de adresgegevens.
Ik heb het helemaal gehad met Ziggo, hopelijk kan het telefoonnr. toch nog meegenomen worden na zoveel jaren, bij een andere provider.
We hebben een alles in 1 abonnement geen probleem.
Helaas het mobiele abonnement sucks althans de afhandeling.
Laats 2 simkaarten aangevraagd een om van 3g naar 4g te gaan.En 1 omdat er voor nummerhoud bij een ander provider een simkaart nodig was.
Kregen er 1 opgestuurd oke voor wie. Bleek voor mijn vriend.Die andere niks van bekend.Na tig keer gebeld te hebben zeggen ze gewoon uw nummer is hier niet bekend?
Toen na al het gedoe gewoon mijn mobiel abonnement opgezegd dan maar een ander nummer.
En ja hoor ze sluiten mijn vriend ook af.
Duurt lang maar oke hij heeft weer mobiel.
Ik ben geen klant meer maar zijn abonnement wordt van mijn rek afgeschreven.Hij heeft nu mijn klantnummer?
Gebeld zou geregeld worden moet nieuw wachtwoord aanmaken.Gedaan niets.
Ik kan omdat ik geen klant meer ben nergens in.
Het alles in 1 abonnement wordt gewoon zoals was van zijn rek afgeschreven.
Het maakt me niet uit dat ik zijn abonnement betaal. Maar kom op omdat je op hetzelfde adres woont wordt alles van 1 rek afgeschreven dit is voor in de toekomst. Je moet dit zelf veranderen alleen je kan nergens in.
Plus de antwoorden die je krijgt zijn qua wie je aan de telefoon krijgt zo verschillend.
Laats met dezelfde vraag 2 personen aan de lijk gehad. Bij de een kon het niet en ja hoor bij de andere ik pas het wel aan ?
Als het volgende maand weer van mijn rekening afgaat dan is het einde verhaal voor het mobiele abonnement.
Wat een bende.
Heb altijd bij UPC gezeten en na de samenvoeging met ziggo niks anders dan problemen met het internet (vooral wifi) Bel ik ze op ze zegge maar wat want het helpt niet. Helemaal niet tevreden over ziggo dat ze maar eens het wifi probleem gaan fixen
Eindelijk de overstap gemaakt van xs4all naar ziggo, en totaal geen spijt van.
De geboden 150/15 komt bekabeld ook daadwerkelijk binnen, is weer eens wat anders als xs4all die beloven 30/8 en krijg de laatste tijd maar 18/2.
Connectbox met 2.4 ghz en 5 ghz werken perfect !
Ik ben zeer te spreken over ziggo.
Ik wil Damaris Reboe hartelijke danken voor haar hulp,mijn internet zowel op de laptop als I-pad deed het niet ,zij heeft mee gekeken en dingen gedaan,daarna deed alles het weer. Ik was blij met haar duidelijke hulp.Als er weer wat is hoop ik dat ik haar weer aan de telefoon krijg.
Wees zuinig op dit personeel,Ziggo. Nogmaals bedankt Damaris en bedankt voor jullie kaartje.
8 jaar klant geweest bij ziggo! Toen moest ik weg bij ziggo omdat ziggo niet meer in onze gemeente kon leveren, 3 jaar later krijg ik een deurwaarde en moet rekening betalen van mijn ex man!
Mooie gekken ze hebben zonder mij op de hoogde te houden schulden van mijn ex op mijn naam gezet en verhalen veel geld !
Zieke mensen daar! Omdat ze niet uit het buitenland kunnen betrekken gaan ze het maar bij mij verhalen.
Dat kan en mag zo maar.
Ziggo is een zielig bedrijf die mensen zo maar dingen onder schruiven om zich zelf te berijken!
Altijd of geen verbinding of maanden geen tv omdat de router het niet deed
Monteurs betalen die niet er waren.
Elke keer weer storing storing storing maar wel incasseren
Ben blij geen klant meer te zijn
Ivm slechte wifi horizon mediabox aangeschaft, hier zou een wifi versterker inzitten. Helaas. Extra accespoint bij ziggo gekocht op aanraden van monteur. Helaas werkte ook niet. 3 verschillende monteurs gehad en 3 andere meningen over hoe het probleem op te lossen. Uiteindelijk alles naar ziggo terug gestuurd. Horizon media box had na instellen door monteur maar beperkte mogelijkheden. Daarnaast bij terug kijken van commerciele zenders niet mogelijk vooruit te spoelen. Bij buitenlandse zenders terugkijken niet mogelijk. Al met al veel narigheid gehad. Geen goed opgeleide monteurs hebben verschillende ideeën over hoe het werkt. Telefonisch advies is al helemaal ernaast, zeggen maar iets. Leidt monteurs en telefoon adviseurs beter op zodat ze elkaar niet tegenspreken.
Er werd mij beloofd dat ziggo zou zorgen voor de overstap van lijbrand telecom (daar moest ik na 16 jaar gedwongen weg, ze stopten ermee wegenss geldgebrek)naar ziggo met behoud van telnr.wel een nieuw email adres dat zou de monteur komen instellen op de dag van aansluiten.ze zouden overal voor zorgen.nou niet dus ze hebben nergens voor gezorgd. ik zou een installatiepakket toegestuurd krijgen en een monteur die het zou installeren, de monteur kwam op 1 sept.het installatiepakket was gepland op 2 sept.erg onlogisch. het gevolg was dat ik tot de 5de september moest wachten voordat de volgende monteur tijd had. ik ben 70 jaar en hartpatient , doodsbang om met een alles in 1pakket zonder telefoon te komen zitten.ik heb geen mobiel. 5september is alles aangesloten,.welweer een probleem met het nieuwe emailadres, dat moest ik ineens betalen van de monteur terwijl bij iedere afname van internet een adres zit?maar goed toen ik de volgende dag mijn tv aanzette kwam ik op een landensite terecht. ziggo gebeld en door het menu geholpen over de telefoon , gelukkig is dat gelukt, ben maar een oudje vind alles nogal moeilijk. er kwamen mensen aan de deur die mij vertelde dat ze mij niet konden bereiken de telefoon deed het niet. ziggo gebeld.blijkt dat van dat nummerbehoud niets terecht was gekomen was niet goed doorgegeven, ik had een tijdelijk nummer gekregen.toen ik vroeg waarom ik dat niet wist kreeg ik het antwoord dat mijn ziggo email adres nog niet bekend was.gewoon 2 dagen niet bereikbaar geweest, vinden ze bij ziggo helemaal normaal de klant zijn eigen telefoonnummer doorgeven?even 2 dagen wachten.de tv?.antwoord ach ja het schiet wel eens terug? nou eerlijk gezegd ben ik bijna teruggeschoten van ellende, ik heb14 dagen bedenktijd en ik ben erover aan het denken de hele zaak maar af te blazen.dit is geen begin wat veel goeds voorspeld voor de toekomst. uiteraard heeft het bedrijf al wel een automatische afschrijving gekregen, dat moet vooraf, voordat al die fouten gemaakt worden, vrolijk vrij spel wat nog het meeste frustreerd is de hooghartige houding van de medewerker.u zult het wel verkeerd begrepen hebben ed.opmerkingen, ik ben wel 70 maar niet achterlijk. we hopen er het beste van.
Wederom houd Ziggo zich niet aan de afspraken! Na jarenlange frustratie over het steeds wegvallen van de verbinding Ziggo eindelijk opgezegd! Wonderbaarlijk is dat ik nu Vodafone heb en ik geen verbindingsproblemen meer ondervind. Bij de opzegging, opzegdatum 18 juli, ging het alweer mis zoals te verwachten! We werden al 3 dagen eerder afgesloten! Gelukkig hadden we Vodafone op tijd in huis en konden we al van hun diensten gebruik maken. Maar dan: Geen email, geen tv en geen internet! Vervolgens krijgen we 1 week na de opzegging de dozen om de boxen retour te sturen. En pas weer 1 week daarna (let op! 2 weken nadat alles al is afgesloten!) een brief hoe ik mijn email (S) kan behouden! Huh?!?!? daar kan ik toch al 14 dagen niet aan door de afsluiting. Misschien handig als je deze brief krijg van te voren voordat alles word gestopt?! En alsof dat niet genoeg is, beweerd (en houd ook in van MIJN rekening) het maandbedrag van mijn Abonnement, omdat ze, naar eigen zeggen het niet voor elkaar hebben gekregen om het op de 18 te stoppen en we dus al 2 dagen in de nieuwe maand zitten en daarom maar ff moeten betalen?!?!? Hun maken toch een fout, (raar als we al 3 dagen voor de afsluiting geen diensten meer ontvangen! Vervolgens, klim ik in de telefoon, die ik nu uiteraard vet mag betalen aangezien ik geen klant meer ben om te vragen hoe het met MIJN geld zit. Krijg ik van een vriendelijke medewerkster uitgelegd dat het allemaal een misverstand is en dat we het geld de 29 augustus krijgen teruggestort. Een bedrag van 67 euro en centen. En u raad het al? Geen geld! Weer bellen de 31 ste augustus, aangezien ik inmiddels een brief had ontvangen dat ik mijn abonnement heb stopgezet maar met een andere naam op mijn adres?!?! Bleek iemand mijn adresgegevens gebruikt te hebben bij Ziggo, kan dus ook zomaar lekker slordig! Maar ook dat was weer een misverstand, dat hopelijk, rechtgezet is. Ik ook maar ff vragen waar mijn geld blijft, krijg ik als antwoord: dat word volgende maand verrekend op uw factuur. *zucht* ik zeg ik ben helemaal geen klant meer er kan niks meer verrekend worden dit gaat om een eindafrekening…….ondertussen lopen de telefoonkosten weer aardig op. Komt de medewerkster terug zegt ze dat is 29 augustus overgemaakt. Ik zeg dat was afgelopen maandag? Het is nu vrijdag? Ja ik moest me geen zorgen maken het kwam eraan uiterlijk maandag/dinsdag staat het op uw rekening! En wat denkt u?!?!? Het is nu dinsdag en nog geen geld. Waarom moeten wij als consumenten altijd alles op tijd betalen en doen we dit niet volgt er een aanmaning, afsluiting of boetebedrag er boven op? En mogen de grote Jongens gewoon doen wat ze willen? Ik vind het te schandalig voor woorden. Mijn geduld met Ziggo is nu echt op, mijn teleurstelling is met geen pen te beschrijven! Ga je zo met klanten om die al jarenlang betalen voor diensten die niet/of maar half werken?
Bestaande router geeft steeds slechter wifi signaal af en blijft storen. (ik woon overigens op 50m2) Jarenlange klant kan blijkbaar geen nieuwe router krijgen. Klantenservice is heel mondig maar niet vaardig. Leggen in Jip en Janneke taal nog eens uit waarom dat de storingen aan het drukke verkeer op de wifisnelweg liggen maar dan kan niet aan hun eigen hardware liggen. Moet helaas maar op zoek naar een andere partij. Wordt via de klantenservice niet wijzer.