Wifi en horizon mediabox

Ivm slechte wifi horizon mediabox aangeschaft, hier zou een wifi versterker inzitten. Helaas. Extra accespoint bij ziggo gekocht op aanraden van monteur. Helaas werkte ook niet. 3 verschillende monteurs gehad en 3 andere meningen over hoe het probleem op te lossen. Uiteindelijk alles naar ziggo terug gestuurd. Horizon media box had na instellen door monteur maar beperkte mogelijkheden. Daarnaast bij terug kijken van commerciele zenders niet mogelijk vooruit te spoelen. Bij buitenlandse zenders terugkijken niet mogelijk. Al met al veel narigheid gehad. Geen goed opgeleide monteurs hebben verschillende ideeën over hoe het werkt. Telefonisch advies is al helemaal ernaast, zeggen maar iets. Leidt monteurs en telefoon adviseurs beter op zodat ze elkaar niet tegenspreken.

Martha

Teruggeschoten

Er werd mij beloofd dat ziggo zou zorgen voor de overstap van lijbrand telecom (daar moest ik na 16 jaar gedwongen weg, ze stopten ermee wegenss geldgebrek)naar ziggo met behoud van telnr.wel een nieuw email adres dat zou de monteur komen instellen op de dag van aansluiten.ze zouden overal voor zorgen.nou niet dus ze hebben nergens voor gezorgd. ik zou een installatiepakket toegestuurd krijgen en een monteur die het zou installeren, de monteur kwam op 1 sept.het installatiepakket was gepland op 2 sept.erg onlogisch. het gevolg was dat ik tot de 5de september moest wachten voordat de volgende monteur tijd had. ik ben 70 jaar en hartpatient , doodsbang om met een alles in 1pakket zonder telefoon te komen zitten.ik heb geen mobiel. 5september is alles aangesloten,.welweer een probleem met het nieuwe emailadres, dat moest ik ineens betalen van de monteur terwijl bij iedere afname van internet een adres zit?maar goed toen ik de volgende dag mijn tv aanzette kwam ik op een landensite terecht. ziggo gebeld en door het menu geholpen over de telefoon , gelukkig is dat gelukt, ben maar een oudje vind alles nogal moeilijk. er kwamen mensen aan de deur die mij vertelde dat ze mij niet konden bereiken de telefoon deed het niet. ziggo gebeld.blijkt dat van dat nummerbehoud niets terecht was gekomen was niet goed doorgegeven, ik had een tijdelijk nummer gekregen.toen ik vroeg waarom ik dat niet wist kreeg ik het antwoord dat mijn ziggo email adres nog niet bekend was.gewoon 2 dagen niet bereikbaar geweest, vinden ze bij ziggo helemaal normaal de klant zijn eigen telefoonnummer doorgeven?even 2 dagen wachten.de tv?.antwoord ach ja het schiet wel eens terug? nou eerlijk gezegd ben ik bijna teruggeschoten van ellende, ik heb14 dagen bedenktijd en ik ben erover aan het denken de hele zaak maar af te blazen.dit is geen begin wat veel goeds voorspeld voor de toekomst. uiteraard heeft het bedrijf al wel een automatische afschrijving gekregen, dat moet vooraf, voordat al die fouten gemaakt worden, vrolijk vrij spel wat nog het meeste frustreerd is de hooghartige houding van de medewerker.u zult het wel verkeerd begrepen hebben ed.opmerkingen, ik ben wel 70 maar niet achterlijk. we hopen er het beste van.

Moon
07-09-2016

Slechte service en houden zich niet aan afspraken!

Wederom houd Ziggo zich niet aan de afspraken! Na jarenlange frustratie over het steeds wegvallen van de verbinding Ziggo eindelijk opgezegd! Wonderbaarlijk is dat ik nu Vodafone heb en ik geen verbindingsproblemen meer ondervind. Bij de opzegging, opzegdatum 18 juli, ging het alweer mis zoals te verwachten! We werden al 3 dagen eerder afgesloten! Gelukkig hadden we Vodafone op tijd in huis en konden we al van hun diensten gebruik maken. Maar dan: Geen email, geen tv en geen internet! Vervolgens krijgen we 1 week na de opzegging de dozen om de boxen retour te sturen. En pas weer 1 week daarna (let op! 2 weken nadat alles al is afgesloten!) een brief hoe ik mijn email (S) kan behouden! Huh?!?!? daar kan ik toch al 14 dagen niet aan door de afsluiting. Misschien handig als je deze brief krijg van te voren voordat alles word gestopt?! En alsof dat niet genoeg is, beweerd (en houd ook in van MIJN rekening) het maandbedrag van mijn Abonnement, omdat ze, naar eigen zeggen het niet voor elkaar hebben gekregen om het op de 18 te stoppen en we dus al 2 dagen in de nieuwe maand zitten en daarom maar ff moeten betalen?!?!? Hun maken toch een fout, (raar als we al 3 dagen voor de afsluiting geen diensten meer ontvangen! Vervolgens, klim ik in de telefoon, die ik nu uiteraard vet mag betalen aangezien ik geen klant meer ben om te vragen hoe het met MIJN geld zit. Krijg ik van een vriendelijke medewerkster uitgelegd dat het allemaal een misverstand is en dat we het geld de 29 augustus krijgen teruggestort. Een bedrag van 67 euro en centen. En u raad het al? Geen geld! Weer bellen de 31 ste augustus, aangezien ik inmiddels een brief had ontvangen dat ik mijn abonnement heb stopgezet maar met een andere naam op mijn adres?!?! Bleek iemand mijn adresgegevens gebruikt te hebben bij Ziggo, kan dus ook zomaar lekker slordig! Maar ook dat was weer een misverstand, dat hopelijk, rechtgezet is. Ik ook maar ff vragen waar mijn geld blijft, krijg ik als antwoord: dat word volgende maand verrekend op uw factuur. *zucht* ik zeg ik ben helemaal geen klant meer er kan niks meer verrekend worden dit gaat om een eindafrekening…….ondertussen lopen de telefoonkosten weer aardig op. Komt de medewerkster terug zegt ze dat is 29 augustus overgemaakt. Ik zeg dat was afgelopen maandag? Het is nu vrijdag? Ja ik moest me geen zorgen maken het kwam eraan uiterlijk maandag/dinsdag staat het op uw rekening! En wat denkt u?!?!? Het is nu dinsdag en nog geen geld. Waarom moeten wij als consumenten altijd alles op tijd betalen en doen we dit niet volgt er een aanmaning, afsluiting of boetebedrag er boven op? En mogen de grote Jongens gewoon doen wat ze willen? Ik vind het te schandalig voor woorden. Mijn geduld met Ziggo is nu echt op, mijn teleurstelling is met geen pen te beschrijven! Ga je zo met klanten om die al jarenlang betalen voor diensten die niet/of maar half werken?

06-09-2016

Trouwe klant gaat nu weg

Bestaande router geeft steeds slechter wifi signaal af en blijft storen. (ik woon overigens op 50m2) Jarenlange klant kan blijkbaar geen nieuwe router krijgen. Klantenservice is heel mondig maar niet vaardig. Leggen in Jip en Janneke taal nog eens uit waarom dat de storingen aan het drukke verkeer op de wifisnelweg liggen maar dan kan niet aan hun eigen hardware liggen. Moet helaas maar op zoek naar een andere partij. Wordt via de klantenservice niet wijzer.

Chi
06-09-2016

Internet met ethernet is top: horizon.tv en Wifi zijn WAARDELOZE BAGGER

Ik klaag niet over Ziggo Internet. Sterker nog, in glasvezelloze wijken hier in Den Haag raad ik het iedereen aan.

MAAR. De Wifi in hun routers is echt hondsberoerd. Zelfs in een open ruimte van een paar meter diameter lukt het de Ziggo modems nog niet om een stabiel signaal te leveren. Geen probleem, ik koop voor 200 euro wel mijn eigen wifi router.

Maar dan blijft horizon.tv (de website) over. BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Los van het feit dat het zwaar verouderde technologie is die zelfs door Microsoft niet meer ondersteund wordt, is de performance gewoon hondsberoerd. Waar zelfs Youtube goed werkt, is horizon.tv ronduit bagger. Kan video niet afspelen, slechte resolutie, bufferen, haperen, noem maar op. Ziggo medewerkers zijn geprogrammeerd om alleen maar te roepen dat het aan de wifi ligt of aan de computer of dat het 'vreemd' is, al die 'vermeende' problemen.

En aangezien ze slim genoeg zijn om horizon.tv "gratis" aan te bieden kun je ze ook nergens toe dwingen door minder abonnementskosten te betalen. En uiteraard is Wifi ook niet afgevangen door de garantie.

Voeg daar nog aan toe dat Ziggo ABSOLUUT GEEN TECHNISCHE KENNIS IN HUIS HEEFT en je vraagt je al snel af waarom ze zichzelf nog een internet provider noemen. ALLES wordt uitbesteed door Ziggo aan externe partijen. Ze kunnen echt NIETS zelf doen met hun eigen (!) netwerken. Hoe TRIEST is dat?

God wat hoop ik dat glasvezel snel deze kant op komt. :(

Anouschka
05-09-2016

Ziggo komt afspraken niet na

Na wat ontvangst problemen met tv en internet van ziggo wilde ik opzeggen. Kreeg een super aardige heer aan de telefoon die aanbood om een nieuw ontvangst kastje te sturen en ook korting voor een half jaar dat zou dan 29,95 per maand worden Ik zou de volgende morgen om 9.00 uur terug gebeld worden. Maar niemand die terug belde ,slechte zaak. Daarna klachten formulier ingevuld en zijn nu ruim een week verder en helemaal niks gehoord. Denk dat ik nu maar alsnog ga opzeggen. ziggo jullie gaan slecht met je klanten om geen wonder dat mensen massaal weg gaan

Thijs
05-09-2016

Slechte wifi

Al tijden slechte WiFi, Als je belt kun je een WiFi versterker kopen, terwijl dit voor nieuwe klanten gratis is, wat een service zeg. Tot slot krijg je wen vrouw aan de telefoon die je het bloed onder de nagels vandaan haalt. Verder geen woorden aan toe te voegen.

Eldert
04-09-2016

Ziggo en ups samen.

Heb eigenlijk niets te klagen al jaren tevreden klant. Maar moet toe geven, naar de samen gang van ups is er in het internet segment een storing of een dipje in gelopen, weet niet wat het is meer klanten bedienen, of meer zakelijke klanten. Merkt dat op sommige dagen internet niet naar behoren werkt. wifi die spontaan uitvalt, of snelheid die terug valt. Misschien moet ziggo eens eerlijk worden tegen zijn klanten, Daar betaal ik tenslotte ook voor. Naar de diverse prijs verhogingen van het abonnement.

Marielle
04-09-2016

Zeer slechte service!

Al voor de 4e dag vandaag kunnen we geen mail ontvangen. Na 6 telefoontjes gepleegd te hebben met Ziggo zijn we nog geen stap verder. Het enige wat we steeds te horen krijgen is dat er aan gewerkt wordt. Ziggo is blij met alle klanten staat er op de website. Nou Ziggo.laat dat dan ook zien en maak het waar. Wordt het niet eens tijd om betrouwbare, werkende service te gaan verlenen ?! Voor ons is het in ieder geval om over te gaan stappen. Nog nooit zo'n waardeloos bedrijf meegemaakt!

A.

Weinig problemen

Ik ben al een jaar of 12-12 klant bij Ziggo. Enkele keren verhuisd (woning, niet bedrijf) en alles is eigenlijk zonder problemen verlopen. Ik zie/zag op internet en televisie veel klachten voorbijkomen. Zelf heb ik die ervaring niet. Een keer de smart-card moeten vervangen, verder niets te klagen. Televisie kijk ik nooit, internet stabilititeit is acceptabel: (kan altijd beter, soms wat packs loss & lags (de meeste mensen zullen dat echter niet eens merken bij normaal gebruik).

Zelf heb ik nog twee back up lijnen liggen van XS4All en een eenvoudige glasvezel van Vodafone (vakmatig nodig), maar ik gebruik ze nooit.

Wel een duidelijk negatieve noot over de helpdesk. Heel vriendelijk maar totaal (echt totaal) kennisloos. Verder dan een 'reset de router' komen ze niet. Ook de naam Cisco was onbekend. Da's serieus drama.

Ook op het verzoek voor een nieuwe router met wifi (ik loop nog rond met een eerste generatie-ding van 10+ jaar geleden) kon er niet af. Beetje (heel erg) jammer Ziggo. Alles gratis aan nieuwe klanten, maar goede/lange bestaande klanten zouden soms ook wel daarvan mogen profiteren. Maar dat is mijn mening.

Joop

Storingen

Al half jaar last van storingen internet en bellen, nu blijkt dat het er een breuk in de kabel aan de buitenkant zit. Monteur is net geweest maar hiervoor moet weer een ander bedrijf komen om de kabel op te graven en te herstellen. Wie weet hoe lang dit weer duurt. Al met al zeer slechte service van ziggo en geen compensatie van alle kosten die ik heb gemaakt voor mob internet en bellen naar ziggo, zeer slecht van ziggo. Ik denk er over om toch óver te stappen naar een andere provider. Ik zeg doen

Michael
02-09-2016

Foutieve nota's en halfbakken monteurs

Ik zit sinds 2 maanden bij ziggo, na in de afgelopen 12 maanden in totaal 3 bedrijven te hebben gehad, dacht k bij ziggo goed te zitten. Eindelijk stabiel internet, duidelijke nota's, normaal tv etc. GELIJK WEER PROBLEMEN. Ik heb in een maand tijd slecht internet, de leveringsdatum werd gehanteerd op de factuur terwijl de monteur pas 7 dagen later zou komen wat tevens de einde van de maand was, 2 nota's die anders waren als gecomuniceerd. Klantenservice die behulpzaam is maar niks mag doen! Achterlijk bedrijf, kost alleen maar geld en zorgen! wegblijven hier je bent gewaarschuwd.

Iwan
01-09-2016

Ziggo, wel betalen geen service

Ziggo is de firma met de slechtste service ooit. Er is reeds meerdere jaren geduld van mij gevraagd met telkens nieuwe oplossingen. Het probleem ligt uiteindelijk in de hoofdaansluiting. Vanavond om 21:37 uur met mevrouw S.V* een bekabelde speedtest uitgevoerd, waarbij de ping zelfs tijdelijk niet doorkwam (snelheid dus nul!). Afgelopen jaren 5-10 monteur bezoeken gehad met wisselende kennis. Er is zelfs een keer "vergeten" de koperdraad van de hoofdaansluiting aan te sluiten op vrijdagmiddag. Nret zoals nu heeft de monteur pas over 2 weken tijd. Als deze dan komt, komt hij overdag, terwijl dan de bandbreedte in de wijk niet benut wordt. Wel verkopen; geen service verlenen is het nieuwe motto van Ziggo. Voor hen een onoplosbaar hoofdpijndossier.

Jeroen

Keugen en bedrog

Slecht ontvangst moest dure kanels aanschaffen blijkt de fout bij ziggo te liggen Callcentre heeft nergens verstand van Spijt spijt spijt dat ik bij kpn ben weggegaan wat een leugenachtig kut bedrijf is ziggo

Line

WiFi doet het niet

Ik irriteer me mateloos eraan dat ik van Telfort naar Ziggo ben overgestapt en vervolgens bijna dagelijks een probleem met Wifi heb. Ik ben vrijdag 5 augustus gebruik gaan maken van Ziggo en sinds die dag heb ik zeker 1 tot 2 keer per week geen Wifi. Wanneer ik bel krijg ik te horen dat er meerdere frequenties zijn voor de Wifi en/of ik geen draadloze apparaten in de buurt van het Modem heb. Nee dat heb ik niet.

Ik krijg wel vorige week een dikke rekening van EUR 127. Ik ben niet van plan dit te betalen zolang het Wifi probleem niet wordt opgelost.

Doe hier iets aan het is ontzettend vervelend en niet te praten over hoe frustrerend.

DOE IETS!

Ziggo ondersteunt veel tv;s niet meer voor C1+ module

Heb twee gloednieuwe Samsung tv's terug moeten brengen omdat Ziggo geen licentie heeft voor deze type Samsung tv's. Zelfs de verkoper was volledig verbaasd hierover. Dezelfde televisies zijn namelijk wel Ziggo goedgekeurd in een ander woonplaats maar dus niet in Heemskerk waar wij wonen :-( Echt te zot voor woorden. Schijnt te maken te hebben met oud UPC. geen idee maar bij Ziggo is het er alleen maar slechter op geworden. Ziggo bepaalt toch zeker niet wele smart tv iemand aan moet schaffen? Sorry hoor. IK ben overgestapt naar een provider die daar niet moeilijk over doet.

Esin

Wordt er niet beter op.

Ik heb in het verleden al vaker problemen gehad met de wifi die maar bleef uitvallen en over het algemeen zeer langzaam was, maar het heeft nu toch echt wel zijn dieptepunt bereikt: wifi doet het alleen maar in de woonkamer! Sta je iets verder weg dan lig je er al weer uit.Al vaker contact opgenomen met het bedrijf, nooit verbeteringen ondervonden.

Fam Wintjes

Een 1 is nog teveel voor dit schijt bedrijf

We zijn al een aantal jaren klant bij Shitgo en voor de fusie met UPC weinig tot geen problemen.echter NA de fusie is het niks anders als alleen maar problemen.internet en wifi zijn vaak zo traag als dikke stront door een trechter, al meerdere keren meegemaakt dat er een zogenaamde storing is die het hele weekend duurt. Nu met de horizon is het te erg voor woorden.elke dag het gezeik dat de extra box geen verbinding kan maken met de hoofdbox,.meerdere keren per dag moet je m resetten, programma terug kijken is vaak een ramp, de tv gids werkt ook maar halve bak.kortom ALLEEN MAAR GEZEIK. Als je dan met de klantenservice belt krijg je in 9 van de 10 gevallen een domme muts aan de lijn die alles via het briefje afleest en niet luistert.Onze redding is nabij want wij stappen per 1 october over naar KPN en dan is het DAAAAAAAAAAAG Shitgo

Arthur
31-08-2016

Elke dag storingen op internet/telefoon

Ik heb al zeker 6 maanden internet uitval waarbij de modem uitvalt en weer moet opstarten. Nu 21 monteurs verder en het is nog niet gevonden! Ziggo wil het graag oplossen, maar geeft nu blijkbaar de moed op.ze kunnen het gewoonweg niet. Voormalig UPC kon het echter wel! Wat vreemd is dat oud UPC gebruikers veel vaker en meer storingen hebben dan de oude ziggo klanten. Zou de oude UPC regio op een ander netwerk zitten? Zet mij daar dan ook op! Het is toch 1 Ziggo?

Falco
31-08-2016

Ziggo's service gaat met sprongen vooruit

Na enkele jaren tevreden gebruik van internet en tv via ziggo ben ik van de week overgestapt naar een zakelijk-ziggo abonnement. Dit ging verassend eenvoudig. Telefonische bestellen was binnen 5minuten gebeurd zonder in de wacht te staan. 2 dagen later ontving ik een nieuwe modem (voor sneller internet) die ook na enkele minuten werkte. Toch had ik nog een vraag over de aansluiting, ik belde Ziggo en had binnen een minuut iemand aan de lijn. Helemaal enthousiast over mijn nieuwe verbinding en de snelle overstap. Toen ik later een verkeerde factuur ontving mailde ik Ziggo daarover, de dag erna werd ik terug gebeld door Ziggo met de uitleg en dat het al rechtgezet is.

Kortom, voor een groot bedrijf in zo'n snel ontwikkelende techniek ben ik erg onder de indruk van hun prestaties. Zowel qua snelheid van internet als klantenservice.