Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Eduard
28-10-2015

Klote bedrijf.

Ze hebben veel storingen. Slechte klantenservice iedereen werk langs elkaar heen. De mediaboxen hebben continue storing foutmelding 2020 terwijl de bekabeling gewoon goed zit. Als je belt moet je mediabox 30 sec uit zetten en weer aan en dan heb je weer beeld. Je krijgt slecht en verkeerde informatie over werkzaamheden. Laast kreeg we een brief of 600 Euro wilde betalen want volgens hadden we al sinds 2012 niet betaald. Als je belt krijg je alleen sorry er is iets mis gegaan in ons systeem. Wat is dat voor systeem en vooral wat voor antwoord. Eigenlijk kan ik nog wel 100 dingen op noemen.

Als ze echt iets voor de klant willen doen moet ze beginnen met de klantenservice te verbeteren en diensten.

2 andere werknemers aannemen of ze iedergeval beter instructies mee geven.

3 alle gedurende klanten persoonlijke excuses aanbieden.

4 stoppen en oprotten en gewoon weer terug gaan naar upc een bedrijf wat haar klanten behandeld zo als het hoort en geen sorry verkoop maar oplossing bedenkt

Ginie
25-10-2015

Klacht wordt niks aan gedaan

Wij gaan verhuizen, en besloten om kpn te gaan nemen ipv Ziggo

Sinds upc Ziggo is geworden zijn we zeeer ontevreden

Opgezegd per 29 okt, daar ook een bevestiging van ontvangen maar tot onze verbazing hebben we sinds 20 okt al geen digitale tv meer.Foutje van Ziggo, kan gebeuren, maar je verwacht dan wel dat ze het snel weer oplossen. NIET dus !

Allemaal loze beloftes, al heel veel verschillende uiterst "vriendelijke" medewerkers aan de telefoon gehad de afgelopen dagen, die het allemaal ZO vervelend vinden en beloven het snel op te lossen. Ze schudden de smoezen waardoor het nog steeds niet gelukt is erg makkelijk uit hun mouw.

Technische redenen, spoed case aangemaakt, collega's in India ! (Jawel, India pff) gaan het oplossen...

Allemaal bullshit, er gebeurt gewoon niks, ze liegen er gewoon op los en denken, die zijn we toch al kwijt als klant.

Weet iemand hoe ik het hogerop kan zoeken ipv steeds maar weer een andere medewerker met loze beloftes aan de lijn te krijgen?

Spuugzat zijn wij het, je bent gewoon aan de goden overgeleverd !

Jboere
25-10-2015

Elke keer uitvallen ziggo internet en wifi

ik ben upc gebied maar sinds het ziggo is geworden waarde loos alleen-

tv doet het perfect maar ik moet steeds weer resetten en daar word ik een beetje moe van. Met upc had ik er minder last van maar nu bagger.

en ik heb mijn toon er op staan van eneco. maar door steeds wifi uitval -

kan je niets meer regelen ik denk ook aan overstappen wand is knudde.

Sushu
24-10-2015

Zeer slecht

Wat een rot provider ziggo sinds mei tot augustus elke maand een monteur langs geweest voor dr storingen

elke keer kreeg ik een ander verhasl te horen er zyn kabels vernieuwd spittets etc maar nul! Procent opgeschoten. Ik heb nu nog steeds geen stabiele internetverbinding wifi is er hele dag nt. En.hun mobiel netwerk wat een ramp er is gewoon niks goeds aan hun mobiel niet tv niet en internet niet... trouwens ben overgestapt naar KPN en blij als ik de 24e wordt overgezet naar KPN. Mensen raadt jullie ziggo zeker af!

Heuvel
24-10-2015

SLECHTE ONTVANGST EN SLECHTE SERVICE

Wat ik lees is precies hoe ik het ook ervaar. Internet wat steeds hapert en traag is. Als je 2 weken op vakantie bent geweest moet je ziggo bellen om je tv kaart opnieuw te activeren. reden omdat ze bang zijn dat je de kaart uitleent als je hem niet gebruikt. Meerdere malen contact gehad met klantenservice. Altijd ligt het aan wat anders maar nooit aan ziggo zelf. Ga inderdaad snel overstappen nu want ook de buren hebben het zelfde probleem het enige wat altijd goed gaat is de automatische incasso uitgevoerd door jawel Ziggo. .

Lisa
24-10-2015

Ziggo internet zoooooo slecht

Ik heb al weken geen normaal tot geen internet. klantenservice zet mij naar een nieuwe frequentie en dan binnen een half uur is het hetzelfde. Ik kan niet eens normaal muziek luisteren op mijn spotify. Volgende week dan toch maar KPN bellen voor een overstap. Dit is niet leuk meer,

Angela
23-10-2015

Belabberd internet

Wij gaan overstappen naar KPN. Dit zal ongetwijfeld niet zonder slag of stoot gaan, maar het lijkt wel alsof we de afgelopen weken steeds verder afgeknepen zijn van ziggo internet. Echt erg! Inmiddels kunnen we niet eens meer internetten, ben blij met mijn Vodafone abbo op m'n foon, maar ziggo laat ons echt keihard vakken terwijl we er nog gewoon voor betalen. Met recht BELABBERD.

Jan
23-10-2015

Terminaal zieke man in de kou laten staan

Wat een stel lichtekooien bij elkaar daar,

Mijn terminaal zieke onderbuurman die zelf niet kan bellen omdat hij zo goed als geen stem heeft heeft een storing aan zijn tv, afspraak met de monteur gemaakt die hen mededeelt dat hij maar contact moest opnemen met Ziggo voor een nieuw kastje.

Nu al meerdere malen getracht dit in orde te maken maar in plaats van begrip voor de situatie te hebben proberen ze te beweren dat dit niet opgelost kan worden zonder dat meneer maar even zijn pakket moet aanpassen met als gevolg dat zijn maandprijs duurder uit zal vallen.

Ik heb echt het idee dat je alleen wordt aangenomen bij de klantenservice van Ziggo als je IQ niet boven je schoenmaat uitkomt.

Merlin
23-10-2015

Doe wat je zegt!

Er wordt geadverteerd met de hoge snelheid van Ziggo. Helaas is het zo dat de werkelijkheid enorm anders uitwijst. Alleen al het downloaden van Garageband nam 3 uur (!) in beslag. Dit terwijl ik al het andere "verkeer" op m'n internet stop heb gezet.

Wanneer worden we als consument nou eens éérlijk voorgelogen?!?!

Shirley
23-10-2015

Ziggo Internet WAARDELOOS!

Dit is echt het meest waardeloze Internet wat ik ooit heb gehad. Ik heb gewoon 80% van de tijd GEEN internet of deze hapert... word op de klantenservice van het kastje na de muur gestuurd. ..andere frequentie zoeken te veel mensen in 1 appartement gebouw op ziggo bladibladiblah .....

Vervolgens geven ze aan dat er eigenlijk maar 1 apparaat op de modem kan....Dus maar router aangeschaft. ...verandering: Zero!!

Resultaat met mijn mobiele van de wifi en voor Internet op tv moet ik vaak 3x de stekker eruit trekken en dan mag ik van geluk spreken als mijn Internet, netflix etc het wel doet.....

Ik ben net overgestapt. ...altijd beter dan dit....NOOIT meer Internet van ziggo!!!!!

JoJo
22-10-2015

Goed zolang je in oud UPC gebied zit en geen Horizon TV box hebt.

Ervaring is wel goed maar totaal onbegrijpelijk dat ik nog steeds lees dat de Horizon box als bagger werkt. Heb hem zelf omgeruild een jaar terug na een jaar proberen voor andere media box ivm de trage werking, vastlopers, niet opnemen op de ingestelde en ga maar verder. Dan leverde ze ook nog een afstandbediening wat de box helemaal over de rooie hielp. Na een jaar lees ik nog steeds dezelfde problemen. Niet te geloven, je hoeft toch geen raketgeleerde te zijn om te begrijpen dat na twee jaar software updates en beloftes de stekker uit deze box getrokken moet worden. Hardware van deze box kan het zware software pakket niet aan. Gelukkig zit ik in oud UPC gebied met 120mbit internet en geen storingen op TV maar zit wel met oude TV box.

A.Schutte
21-10-2015

Internet werkt dramatisch slecht

Inloggen lukt bijna nooit en als het wel lukt kan je geen mails openen en of verzenden.

Sanne
21-10-2015

Wat een K-bedrijf

Ik heb internet tv + bellen (basis). Op zich is het product zelf niet altijd het probleem. Maar de klantenservice is beneden alle peil als t niet om storingen gaat. Ik heb drie maal een klacht ingediend omdat ik films had besteld (en betaald), en deze vervolgens niet in beeld kreeg, GEEN reactie, daarnaast in dezelfde klachten drie keer aangegeven dat mijn achternaam door hen al jaren verkeerd is gespeld. GEEN reactie. Pas toen ik een klacht indiende omdat mijn klachten niet werden behandeld - onder de dreiging van opzeggen- werd ik te woord gestaan en eindelijk na jaren is mijn achternaam gewijzigd. Onlangs aanbieding gehad van Telfort. Toch maar eerst Ziiggo gemaild of zij me als trouwe klant niet een voordeel konden aanbieden (want het internet is goed dus wil best klant blijven). NUL reactie, nu ga ik opzeggen

Paul
20-10-2015

Ziggo service goed

Ben al meerdere jaren bij ziggo.

Van al die klachten kan ik mij niet verenigen.

Ten eerste is de klanten service gratis (1200), dus met hands free bellen en koffie drinken is het niet erg vervelend als je een kwartier wacht.

De bandbreedte metingen moet je niet met je wifi apparaat meten maar rechtstreeks aan de modem via LAN. Wif snelheid is onder anderen afhankelijk van het signaal maar ook van je apparaat zoals pc.

De wifi in de ziggo modem is eigenlijk niet goed en valt soms gewoon weg en en je dient een eigen goede modem te kopen en daarnaast dien je de modem functie in de modem door ziggo laten uitzetten.

Nadeel hiermee is dat je geen hot spots kan gebruiken. Echter, als je mobiele telefonie van Ziggo gebruikt kan je dat wel weer.

Ik werd altijd vriendelijk geholpen.

Er treedt soms wat technisch fout gaat bijvoorbeeld een kapotte modem of decoder. Dit werd netje verholpen, een keer doordat een specialist langs kwam of doordat ze een apparaat sturen.

Trouwens, providers van ADSL of DSL lopen technisch achter. Ook al is het ultieme glasvezel, is kabel tot nu toe voldoende.

Stephan van den Brink
19-10-2015

Het jammer dat je minimaal 1 ster moet geven want zelfs dat verdienen ze niet!

Geen goed woord over voor de dienstverlening van Ziggo, was eerst klant bij UPC wat redelijke ok was. Maar sinds dit Ziggo is geworden alleen maar storingen. Morgen opzeggen en wegwezen bij dit gedrocht.

Voor de duidelijkheid het kost me 2 minuten om naar de volgende stap van deze review te gaan en dat moet 80 mbs voorstellen....

Willem
19-10-2015

Storing ziggo zakelijk

Ziggo heeft problemen om voldoende capaciteit te leveren in het Land van Heusden en Altena.

Het is en blijft toch een verschrikkelijke klote firma.

Waarom krijgen wij niet genoeg bandbreedte? We betalen voor 50 Mb continue download en krijgen maar 8 Mb. Een zakelijk abonnement ja. Dat betekend dat je krijgt wat je besteld, want daarom betaal je 108,= euro per maand.

Een verschrikkelijke waardeloze kutfirma.

Melvin
18-10-2015

Provider van verpeste avonden

Wanneer je als bedrijf consistent faalt in het leveren van het enige product dat je levert mag je jezelf toch wel eens flink achter de oren gaan krabben. Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet te negatief overkomen (vandaar ook dat ik de laagst mogelijke score geef aan dit wanbedrijf) maar het is vrij frustrerend als je meerdere malen midden in je Netflix serie, online game, of tv programma wordt afgekapt omdat Ziggo de zoveelste storing heeft. Soms gebeurt dit voor een paar minuten. Wat al vervelend genoeg is. In dit geval duurt het echter de hele avond, voor de 4 of 5de keer. Ik kan me niet herinneren wanneer de Nuon mij voor het laatst in het donker heeft gezet met een lulsmoes en me vervolgens vraagt of ik al geprobeerd heb het lichtknopje aan en uit te doen. Ik ben blij dat we volgende week overstappen naar KPN. Mocht je overwegen om over te stappen naar Ziggo dan kan ik je verzekeren dat je kansen op stabiel internet groter zijn wanneer je probeert het wifi wachtwoord te hacken van je buurvrouw met een degelijke provider dan wanneer je een contract met Ziggo afsluit. Dus tenzij je er van houdt om na het werk thuis te komen en vervolgens je avond te laten vergallen door Ziggo je eventuele langverwachte Netflix, game, tv programma of telefoongesprek te laten afkappen zou ik deze provider mijden als de pest.

Rob
18-10-2015

Callcentre van Ziggo is zeeeeeeer slecht

Op 8 okt bel ik met 0900 1884 of te wel het callcentre van Ziggo welke onder de naam Tele Performance bekend staat.

Mijn probleem is dat ik geen NPO1 (NL1) meer kan ontvangen, wat opzicht al er vreemd is. NPO1 moet je altijd kunnen ontvangen. De tv''s van mijn kinderen ontvangen deze zender wel.

Vooraf moet je postcode en huisnr inspreken, dan een aantal menukeuzen en dan krijg je uiteindelijk een medewerker te spreken. Ik stel me voor en de eerste vraag is Wat is uw postcode en huisnr? Volgens mij had ik deze al opgegeven. Oja! wat was uw naam (nog zo'n domme vraag, want ik heb me voorgesteld), dan moet je nog je geb.datum opgeven (extra controle volgens zeggen).

Toen het probleem uitgelegd. Gelijk de vraag "wat is het nummer van de smartcard? Mijn antwoord..ik pak de card er evenbij...momentje. Ik lees het nummer van de card voor. Wordt me de vraag gesteld" Zit de card in de tv? Nee natuurlijk niet, ik zei toch dat ik hem er even bij pak. O ja was de reactie. Dan krijg je de routine van even oppoetsen en wachten. Na verloop van een 30 tellen mocht de kaart weer in de tv. Geen NPO1. De callcentre medewerker was het met me eens dat dit wel erg vreemd was.Hij wilde even gaan overleggen. Nadat hij weer terug was gaf hij aan een nieuwe smartcard te sturen want mogelijk was de smartcard defect? Vreemd want alle andere kanalen kon ik gewoon ontvangen.

15 okt maar weer opnieuw gebeld want ik had nog altijd geen nieuwe smartcard ontvangen. Krijg je weer zo'n inti callcentre medewerker. Moet je weer je naam opgeven (hallo, luisteren jullie wel een keer?) en je geb.datum. Vervolgens weer het hele verhaal verteld alsmede wat er is afgesproken....Krijg je de reactie: "Hier is niets over genoteerd n het systeem". Maar goed je kunt weinig anders. De callcentre medewerker vertelde nog even dat ik wel nog 5 werkdagen moest wachten. Dus ik moet 12 dagen wachten op vervangen, wat een gigantische service en daar moet ik ook nog voor betalen? Mij werd toegezegd dat ik 15 euro korting zou krijgen op mijn volgende rekening of misschien op de daaropvolgende rekening.

16 okt zit ik 's avonds te kijken, en vallen alle kanalen weg. Ik zwaar geirriteerd weer gebeld. Natuurlijk weer de hele riedel van postcode, huisnummer, naam en geboorte datum waarna ik de doorgeef dat ik nu helemaal geen zenders meer heb. De reactie;" Ja meneer dan is de nieuwe smartcard verwerkt en naar u verzonden" Vraag ik dus nog wanneer hij denk dat ik deze card ga ontvangen? "Morgen ligt het bij u in de brievenbus". Volledigheidshalve vraag ik nog of hij dit zeker wist. "Ja meneer echt... morgen heeft u het". Als je het niet zeker weet zeg het dan want anders moet ik morgen weer bellen en dan zal het geen prettig gesprek worden was mijn reactie. "Nee meneer u kunt dit van mij rustig aannemen. Morgen kunt u weer gewoon kijken".

17 okt. Geheel volgens verwachting .....geen nieuwe smartcard ontvangen, en dus maar weer gebeld. Gemakshalve noem ik de geld verspillende riedel maar even niet en vraag direct naar een leidinggevende omdat dit dus geen prettig gesprek zal worden. Als reactie kreeg ik het antwoord "Nou meneer ik kan wel wat hebben". Ze kon niets voor me doen, geen monteur met een nieuwe card langssturen, zelf een card kopen en declareren was ook geen optie. Ik was in alle staten en had aangegeven dat Tele Performance maar een waardeloze organisatie was. Gaat de dombo nog vragen hoe ik weet dat Tele Performance het callcentre achter Ziggo is? Dit was voor mij de limit. Ik hoef geen verantwoording af te leggen waar ik mijn informatie vandaan haal als ze hun werk goed doen en heb verbaal met de medewerker de vloer gemobd. Het eind van het verhaal was dat ze dus blijkbaar niet voldoen kon hebben want ze was helemaal stil. Op de opmerking dat ik contact ga opnemen met de heer B. Coopmans (management team). Voor alle mensen die rechtstreeks bij Ziggo willen klachten....het hoofdkantoor zit in Utrecht aan de atoomweg 100. Het telefoonnummer luidt 088-717 0000

P Driece
18-10-2015

Een ramp

Sinds UPC Ziggo is niets als storingen

Heeft ons al veel geld gekost om alles weer te laten draaien

I pads i phone computer monitoring zonnepanelen slimme thermostaat enz

Als we het geweten hadden dan!

Jure
17-10-2015

Zeer slecht

Altijd maar storingen