Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik hoop snel glasvezels te krijgen. Ziggo is erg traag.
Als blijkt dat ik geen telefoon en internet meer heb bel je. Krijg je een kletsmajoor aan de lijn, die het wel allemaal weet veel afkortingen, domme opmerkingen. Praat over collega's alsof die niet snappen en begrijpen. Heeft uiteindelijk niet begrepen wat het probleem is. He gelukkig toch een monteur. Ik mag wel nog 1 week extra wachten. Al met al 1,5 weken geen verbinding. Komt de monteur, blijkt een koppeling onjuist gebruikt te zijn door de vorige monteur die 2 maanden eerder was gekomen omdat ja je raad het al er weer een storing was. Dus ik oriënteer me nu op een andere aanbieder ben het zat bij ziggo. Wel betalen maar niet leveren.
zeer slechte service zeg bij jullie . nooit problemen gehad ander pakket alleen maar problemen met tv.
Ga de overstap na andere provider overwegen helaas
Vanavond met Ziggo gebeld vanwege slechte ontvangst TV vanaf ongeveer 17.30 uur. Duidelijk een signaal probleem, blokjes in het beeld.
Vooraf even met verschillende buren gesproken maar ook zij hadden hetzelfde.
Echter volgens de dame (van ZIggo) aan de lijn lag het aan onze interne verbinding want er was geen storing. We konden een monteur laten komen. Maar wel zelf betalen als het aan ons lag. (Dit is schijnbaar het standaard antwoord.)
Mijn verweer dat de buren hetzelfde hadden werd maar niet begrepen en dat het dus voor de huisaansluiting moest zitten.
Ze zou een monteur in laten plannen (maar als het aan ons lag moesten wij dit zelf betalen.) Ik kon haar maar niet aan het verstand brengen dat het in de wijk moest zitten.
Pas enkele uren later staat er op hun website dat er in onze buurt een storing zit.
Wel heel bijzonder dat Ziggo klanten (die al uitgezocht hebben dat het in de wijkcentrale zit) gewoon eerst afpoeierd met de opmerking dat het in de huisinstallatie moet zitten en pas tot actie overgaat als er schijnbaar meerdere klachten zijn.
niets werkt meer naar behoren.
mediabox werkt vaak niet.
programma terugkijken foutmelding,na twee dagen niet meer terug te kijken.
wifi wekt vaker niet dan wel.'
voor ruim 80 euro p/m verwacht ik zeker wel enige kwaliteit.
het geeft mij steeds meer ergenis het hele ziggo verhaal.
Een simpele verhuizing doorgeven heeft me meer dan 2 uur gekost. Er werd zelfs beweerd dat ik geen klant zou zijn omdat ze mij niet direct in de computer zagen staan. Zeer onbeleefde medewerker en ben tig keer doorverbonden waar ik telkens weer mijn verhaal moest doen.
Mediabox installeren in nieuwe huis werkt niet. Kan gebeuren natuurlijk. Maar als je dan belt met de technische afdeling wordt je minuten in de wacht gezet. Als je dan nog een bevredigend antwoord krijgt is dat okay. Maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en een oplossing wordt niet geboden. Onkundig personeel!
Uiteindelijk een monteur besteld voor aan huis. Dagen gewacht en op de dag net voor het verstrijken van de tijdslimiet (08.00 tot 13.00) wordt er gebeld dat de monteur pech heeft. Ze plannen me doodleuk 4 dagen later in. Ze konden er niks aan doen........ Wat een bedrijf..... Niet te geloven wat een amateuristisch gedoe. Ik ga vanmiddag nog kijken welke aanbieder wel klantgericht is om de overstap te maken.
Beste wat ik ooit gedaan heb is van ziggo overstappen naar XS4ALL . Sinds ik XS4ALL heb ben ik helemaal gelukkig , nu al ruim 5 jaar en nog NOOIT een storing gehad ! ook de klantenservice is de beste van NL !
Ik had een alles in 1 plus abonnement van Ziggo wat mij zeer goed beviel. Zonder dat ik ervan op de hoogte werd gesteld, is mijn abonnement gedegradeerd naar tv royaal en wanneer ik nu nog interactieve series en/of films wil bekijken, mag ik daar eerst een MyPrime abonnement voor afsluiten, terwijl ik altijd series en films heb kunnen bekijken met m'n oude abonnement, moet er nu WEER extra betaald worden. Zo zoetjes aan komen mij de prijsverhogingen en slechte service de neusgaten uit. Misschien toch maar hetzelfde doen als die andere 40.000 klanten die dit jaar zijn opgestapt. Maar waarheen?
Nog nooit zulke geiten aan de telefoon gehad!
Ik heb gelukkig opgezegd, veel te duur voor wat je krijgt!
Heb nu glasvezel via Vodafone en betaal een derde van wat ik bij ziggo betaalde!
Maar helaas gaat Vodafone fuseren met ziggo :( ik wacht het af maar kan zeker afraden om nu een abonnement af te sluiten via Ziggo. Ook kwaliteit is minder dan toen bij upc..
In februari 2016 is er door Ziggo een bedrag van mijn rekening afgeschreven.
Ik was toen echter al 3 jaar geen klant meer bij Ziggo. In mijn vorige huis gebruikten we Ziggo, en het account van Ziggo is overgezet op de naam van de nieuwe bewoner.
Toch is mijn rekeningnummer weer gebruikt voor de maandelijkse automatische incasso. Ik heb gebeld over dit probleem en er werd mij door Ziggo verteld de betaling te storneren, wat ik vervolgens heb gedaan. Ziggo zou de nieuwe bewoners zoeken en de rekening aan hen adresseren.
Echter heb ik maanden later een brief ontvangen van gerechtsdeurwaarders LAVG over ditzelfde bedrag. Opnieuw heb ik contact opgenomen en het probleem uitgelegd. Zowel Ziggo als LAVG zeggen dat ze niet bij de gegevens kunnen. Toch worden mijn argumenten afgewezen (zonder tegenargumenten) en moet ik alsnog betalen. Het enige wat ik nu nog kan doen is naar de rechter stappen.
Wij hebben precies hetzelfde probleem en wij worden er depressed van! Elke keer werken de 3 inmiddels vervangende boxen nog steeds slecht! Steeds resetten en paren en dan doet hij het weer even. In de slaapkamer, onze een na laatste box, daar leek wel een harde schijf in te draaien! Zit er helemaal niet in, maar zo'n geluid maakte hij! Net als dat je een dvd opstart, ik ga over naar een andere. Geen Ziggo meer, dat is bagger. Net 2 weken een andere nieuwe box gehaald zelf in A,dam Noord, want anders moet de monteur weer langskomen en dat moet je ook weer betalen! Het ligt aan de bekabeling en alles, slaat nergens op. Mijn man heeft 25 jaar voor KPN gewerkt, weet alles van ICT, kabels, kasten, instalaties, glasvezel etc....allemaal geklets dat is het. Iedere keer weer gezeur met die rot boxen en echt goedkoop zijn ze ook niet die fabelachtige Ziggo! Wel € 80,00 Euro p/m. Kan ik ff vangen? Een stelletje prutsers zijn het. Van mijn èèn ster en ik raad het ook zeker niet aan, Ziggo! No way!
Sms naar mijn dochter.in.Polen komt.niet aan. Het is een prbleem.van Ziggo daar andere providers wel aankomen. Ik heb Ziggo inmiddels 2x gebeld maar nee het is een bekend probleem en ze zijn er mee bezig.... Blijkbaar vanaf 22 juli! Is gewoon niet acceptabel het is nu 14 augustus!
Reden om naar een andere provider o er te stappen als ze niet snel eens wat oplossen. Ze bieden als.compensatie een TV pakket aan! Daar heb ik niets aan. Los de zaak op!
Gistermiddag telefonisch pakket Fox Sports aangevraagd bij Ziggo. Zou binnen 24 uur geactiveerd worden, 'maar in de praktijk meestal binnen 4 uur', aldus de jolige Ziggo-meneer. Nu 20 uur later: geen FoxSports, Ziggo is de aanmelding kwijtgeraakt en zegt dat activatie 72 uur gaat dureh. Wie is hier gek?
Mijn ouders hebben sinds een paar maanden alles-in-een bij Ziggo. Er zijn al 2 monteurs langs geweest en 3 horizon boxen erdoorheen en nog steeds is het internet bagger. Ik heb zelf ook al 2 keer contact met Ziggo gehad en elke keer is er geen correcte oplossing geboden. Het internet is nog steeds zo slecht als wat, mijn ouders betalen voor 150 mbps maar hij valt om de haverklap weg naar de 1 tot 10 mbps.
Niet slecht. De beloofde Internet up/downsnelheid wordt ruimschoots gehaald. Een paar maal per dag valt het signaal een paar seconden weg. De telefoon werkt altijd en de (analoge) tv werkt ook nog goed.
Een positief bericht over Ziggo vanuit Zoetermeer.
Zoveel leugens en totaal geen service, zeer slechte wifi. Ik zou mijn ergste vijand niet eens aanraden om bij Ziggo abonnee te worden.
2 weken geleden met Ziggo gebeld vanwege slechte ontvangst TV. Duidelijk een signaal probleem. Lag aan onze interne verbinding volgens Ziggo.
We konden een monteur laten komen. Maar wel zelf betalen als het aan ons lag. Na 2 weken afwachten was vanaf vannacht 24.00 uur alles verholpen. We hebben niets gedaan. Wel heeft Ziggo aan hun netwerk gewerkt volgens de berichten. Kortom fijn dat het voorbij is, maar wat een drama is de service geworden na de fusie met UPC. Nu ook nog fuseren met Vodafone .. dat beloofd niet veel goeds voor dit soort mega bedrijven zonder "hart en ziel" en vooral technisch antwoordende robotten.
heb altijd een redelijke snelheid gehaald na steeds weer de router uit en aan te zetten dan kreeg ik 150 mb na de laatste werkzaamheden behaalde ik 2-3 mb via mijn airpot extreem nu 90 ik betaal voor 150 kunnen het niet oplossen tot nu toe heb verschillende keren gebeld maar lijkt wel of er niemand verstand of oren heeft bij ziggo want krijg steeds hetzelfde verhaaltje te horen of het niet bij mij ligt, maar dat kan niet als je dan een week 150 haalt en de andere weet nog geen 4-5 mb of 25
internet haal maar 70mb van de 150 beloofd sinds fusie UPC
en de klant maar de schuld geven ik heb asperger en sinds me 8e bouw ik al computers denken jullie dat ik niet weet hoe je een fucking internet kabel en modem aansluit of dat een netwerk adapter nog goed is stop met jullie kanker excuses en neem verantwoording voor juliie daden
smerig kut bedrijf ik ga compensatie eisen en ga julliie klantenservice iedere dag van het jaar mailen tot ik het krijg
en ik stop niet tot ik de compensatie heb sinds ik nog maar 70mb haal sinds de fusie van upc
Na veel problemen is Ziggo er naar een maand achter gekomen dat de kabel onder de grond vervangen moet worden. Gaat maximaal 13 weken duren ! Nu al weken lang geen TV / Internet / Telefonie.
Als je belt met Ziggo krijg je steeds een ander verhaal. Niemand weet iets. Moet zelf maar contact opnemen met het bedrijf wat de kabel moet vervangen. Maar ik betaal mijn rekening toch aan Ziggo ? Steeds kastje/muur verhaal. Uit nood maar Digitenne gekocht. Hebben er toch TV. Dit kan toch niet in deze tijd. Ziggo laat je stikken.