JE

Vanzelf over!

2 weken geleden met Ziggo gebeld vanwege slechte ontvangst TV. Duidelijk een signaal probleem. Lag aan onze interne verbinding volgens Ziggo.

We konden een monteur laten komen. Maar wel zelf betalen als het aan ons lag. Na 2 weken afwachten was vanaf vannacht 24.00 uur alles verholpen. We hebben niets gedaan. Wel heeft Ziggo aan hun netwerk gewerkt volgens de berichten. Kortom fijn dat het voorbij is, maar wat een drama is de service geworden na de fusie met UPC. Nu ook nog fuseren met Vodafone .. dat beloofd niet veel goeds voor dit soort mega bedrijven zonder "hart en ziel" en vooral technisch antwoordende robotten.

Albert
11-08-2016

Na bericht sneller internet van ziggo veel slechter

heb altijd een redelijke snelheid gehaald na steeds weer de router uit en aan te zetten dan kreeg ik 150 mb na de laatste werkzaamheden behaalde ik 2-3 mb via mijn airpot extreem nu 90 ik betaal voor 150 kunnen het niet oplossen tot nu toe heb verschillende keren gebeld maar lijkt wel of er niemand verstand of oren heeft bij ziggo want krijg steeds hetzelfde verhaaltje te horen of het niet bij mij ligt, maar dat kan niet als je dan een week 150 haalt en de andere weet nog geen 4-5 mb of 25

Erik

Internet haal maar 70mb van de 150 beloofd sinds fusie UPC

internet haal maar 70mb van de 150 beloofd sinds fusie UPC

en de klant maar de schuld geven ik heb asperger en sinds me 8e bouw ik al computers denken jullie dat ik niet weet hoe je een fucking internet kabel en modem aansluit of dat een netwerk adapter nog goed is stop met jullie kanker excuses en neem verantwoording voor juliie daden

smerig kut bedrijf ik ga compensatie eisen en ga julliie klantenservice iedere dag van het jaar mailen tot ik het krijg

en ik stop niet tot ik de compensatie heb sinds ik nog maar 70mb haal sinds de fusie van upc

L.barneveld
10-08-2016

Niets werkt.

Na veel problemen is Ziggo er naar een maand achter gekomen dat de kabel onder de grond vervangen moet worden. Gaat maximaal 13 weken duren ! Nu al weken lang geen TV / Internet / Telefonie.

Als je belt met Ziggo krijg je steeds een ander verhaal. Niemand weet iets. Moet zelf maar contact opnemen met het bedrijf wat de kabel moet vervangen. Maar ik betaal mijn rekening toch aan Ziggo ? Steeds kastje/muur verhaal. Uit nood maar Digitenne gekocht. Hebben er toch TV. Dit kan toch niet in deze tijd. Ziggo laat je stikken.

Rinie
10-08-2016

Horizon box. Wat jammer.

Al een aantal jaren zijn we tevreden klant bij Ziggo. Daarom besloten over te gaan op Horizon TV. Levering door PostNL was echt slecht Tot 2x toe gewoon anderhalf uur te vroeg. Als je er dan niet bent heb je pech. Uiteindelijk alles ontvangen en geinstalleerd. Dit apparaat hoor je aan de andere kant van de kamer nog. Slechte fan die moedig van zich laat horen. Ziggo servicedesk verzekerde me dat een tweede box proberen hetzelfde resultaat zou hebben. Hop... Alles terug in de doos en geannuleerd.

Erik

Horizon abbo ellende

vanaf 14 september 2015 een niet goed werkend Horizon abbo met extra horizon box in slaapkamer.

Vaak probleem dat extra box niet in contact staat met de hoofdbox, telkens opnieuw koppelen.

hoofdbox valt vaak uit, gaat dan in de knight rider stand ( blokjes die van links naar recht over het display lopen )

On demand en my prime werkt slecht, krassende geluiden en allerlei gekleurde blokjes door beeld )

ondertussen nu al 5 monteurs gehad, al mijn kabels zijn ok bevonden, ingangssignaal is ok.

Sinds 2 weken een nieuwe hoofdbox gehad, en gelijk werkte er niets mee, volgens Ziggo kan deze box niet integreren in hun systeem, en ze hebben geen oplossing.

Kortom een drama.

Lars
08-08-2016

Slechte modemrouter en vendor lock-in.

Het maken van verbinding met internet is vrijwel onmogelijk met dat kastje van cisco dat we van ziggo moeten gebruiken, en het aansluiten van een ander apparaat op de kabel is om voor mij onverklaarbare redenen niet mogelijk/toegestaan. Het aansluiten van een apparte router is geen oplossing voor de constante verbindingsproblemen, aangezien het alsnog via dat onding moet. Daarbij reikt Het WiFi-signaal ook niet bijzonder ver.

Ook weigeren enkele huisgenoten van mij om over te stappen naar een andere provider, omdat Ziggo ze gevangen houdt met een providergebonden e-mailadres (uit de tijd dat e-mail nog door internetproviders geleverd werdt, en Ziggo nog niet eens bestaond) dat bij iedereen bekend is.

Gelukkig kan ik, voor alle uren dat ik geen internetverbinding weet te krijgen, wel gewoon tv kijken; nadat onze oude decoder (waar we wel altijd problemen mee ondervonden) enige jaren geleden vervangen werdt door een nieuwe decoder van Humax, zijn er geen problemen meer geweest. Het wachten is op de Horizon-box; dan zal alles vrijwel zeker van voren af aan beginnen.

Marjolein

Leugenaars

Leugenaars oplichters zijn het .!

ze doen werk hun werk niet zo als het moet

Acht jaar lang KPN gehad daar was alleen de Mbps slecht maar nooit dingen leugens verteld en nog nooit dingen niet na gekomen .! Jullie daar in tegen zijn grote leugenaars maken niks waar en als ik dit allemaal had geweten was ik lekker bij KPN gebleven dan maar beetje slecht internet maar die maken wel hun belofste waar geweest ..

MENSEN ZIGGO ZIJN OPLICHTERS maken niks waar met hun loze beloftes denk echt na voor je hier aan begint zijn wel meer providers waar je je geld heen kan brengen .!

Goedzojessy

Zeer zeer slecht

Wij zijn zeer ontevreden over Ziggo.. We hebben de horizon box nu bijna een jaar en al zeker 8x een probleem gehad.. Ik denk dat alle foutcodes verkeerde levering, slecht functionerende monteur die 3x in 2 dagen terug moest komen, vervangen van kabeltjes, nieuwe box, en nu een week voor het overstappen (onze vlag gaat uit) opeens een 2020 melding.. Wederom geen tv opeens.. En dan de service.. Bijzonder slecht.. Krijgen wel 10€ korting maar tegenover 1 jaar geen of slecht internet en tv slaat dit alles.. En dan heb ik het nog niet over het wifi signaal.. Mijn computer dient echt met kabels aangesloten te zijn, anders geen fatsoenlikk internet.. Op mn phone het internet verhoogd zodat ik thuis iig goed en fatsoenlijk internet heb.. Het is toch te belachelijk voor woorden.. Dit bedrijf moeten ze per direct dichtgooien.. Ik kom nooit meer terug en raad het zeker niemand aan!

Yves
07-08-2016

Slechte wifi is geen reden een telecom aanbieder af te branden

Bij alle telecom aanbieders krijgt men wifi op 2,4ghz en 5 ghz band aangeboden, hilarische en trieste reacties hier van mensen die van nog toeten en blazen weten wat betreft internet en draadloos LAN (local area network) stap je over voor een slecht wifi heb je een grote kansd dat je daarmee de problemen niet verhelpt. 10 routers in je huis maken de problemen alleen maar erger. Internet gaat altijd over een kabel de verbinding met je modem/router draadloos. Lekker in de meterkast laten hangen of achter de kachel onder de bank stoppen dat toegangspunt klootjesvolk!

Victor
07-08-2016

Een 0 voor de ziggo Horizon box en ik overdrijf niet !

Per 18 juli is bij ons een Horizon box geleverd en door een ziggo monteur goed aangesloten. De volgende dag heb ik ziggo gemeld dat er soms strepen in beeld waren en ook dat de box geen verbinding meer kon maken met het ziggo netwerk. De dag er na wederom een monteur langs gewees de strepen verholpen met een nieuw stuk coax kabel, en ja inderdaad de hardeschijf van de box was vastgelopen. Hij nam de box mee en kwam terug met een andere. Deze doet het niet ( geen verbinding ) met het ziggo netwerk. Het is vandaag 7 augustus en al tien keer gebeld ja er wordt aan gewerkt .....

Wat andere schrijven de klantenservice,

is niet het probleen de monteurs ook niet maar het werk daarna de verdere installatie blijkt niet te deugen ik geef het nog een. Ik kan gelukkig nog TV kijken want ik heb een smart card in mijn tv toestel. Zijn soms alle lieden die weten hoe e.a. Werkt op vakantie?

Tamara079
07-08-2016

Raad iedereen het met klem af om ooit met Ziggo in zee te gaan!

Na jarenlange Ziggo ellende nu eindelijk de overstap gemaakt naar een andere provider.

Slechte internet, slechte wifi, slechte service, onaardige monteurs, elkaar tegen spreken, aan de telefoon afgebekt worden, afspraken die niet nageleefd worden, zo ben ik bijna een half jaar bezig geweest om een niet werkende, nooit gewerkt ook Horizon box terug te retouren en ga zo maar even door. Ik kan er een boek over schrijven.

Apparaten sturen die ik niet wil waarvan ik dat al met klem had gevraagd deze niet te sturen omdat ik deze al van mezelf had, weer bellen met Ziggo waarvan ik zeg deze niet te willen en deze willen terug te retouren.

Dan wordt er gezegd: mevrouw, zet hem dan maar boven in de kast.

Dus met andere woorden wordt het gewoon je in je maag gespitst zonder dat je dit wil

In juni de overstap gemaakt met mijn internet en bellen, nu vanaf volgende maand ook met mijn tv. Ook interactief was er niet te kijken, waar ik Ziggo heb gebeld.

De goede man zei: mevrouw, gaat u maar ergens anders klagen want ik ben geen Klaagmuur!

Net weer gebeld met Ziggo omdat ik tot 2 september met tv ook over ga stappen en hun gewoon zonder mijn medeweten My prime eraf hebben gehaald, niks van te voren gemeld.

Slecht internet/wifi al jarenlang een probleem en heb meerdere keren zowat gesmeekt om een andere wifi modem wat ik gewoon niet kreeg.

Meermaals gezegd als er niks zou veranderen bij Ziggo ik de overstap zou nemen naar een andere provider.

Nu ik dan de overstap ga maken en ik alles heb opgezegd werd ik gebeld door Ziggo of ik astjeblieft toch niet wilde blijven, met mooie verhalen en aanbiedingen.

Nu kon ik opeens wel een nieuw modem krijgen.

Nu zijn ze te laat, ook heel duidelijk gezegd.

Voor mij never nooit meer geen Ziggo meer!

Nu ik ben overgestapt naar een andere provider is er met internet/wifi een wereld voor mij open gegaan. Bij mijn nieuwe provider super service, alles snel op orde.

De overstap had ik al veel eerder moeten doen!

Ik raad iedereen af om ooit aan Ziggo te beginnen.

Goedkoop bij Ziggo is uiteindelijk duurkoop en niks voor je geld!

Janhcg
06-08-2016

Troep

Niks werkt en werkt het wel is het voor 15 sec

Jolanda
05-08-2016

Horizon box kapot

Onze horizon box is kapot: gebeld met ziggo. Zeggen dat omdat het nu vrijdag is, eg dinsdag pas een nieuwe geleverd kan worden of woensdag pas een monteur langs kan komen. Betekent dus 5 dagen geen internet en andere voordelen van de box! Belachelijk! Ga hierover zeker een klacht indienen!

Adeheh
04-08-2016

Slechte service ooit

2 keer 45 minuten aan de telefoon gestaan omdat mijn ouders niet meer konden bellen of gebeld konden worden. Mijn vader heeft een halsbel en deze werkt nu ook niet. Ziggo weigert om te komen en brengt anders minimaal €40 in rekening. Als ze komen wordt dit pas dinsdag, het is nu donderdag.

Remy
04-08-2016

Lang wachten en geen oplossingen

Vol verbazing wacht ik nog steed op een internet aansluiting in centrum amsterdam. Het duurt 9 weken voordat je internet hebt en in de tussentijd moet je zelf de kabellegger nabellen (connect Z) om te zorgen dat zij hun werk op tijd doen. Daarnaast wou ik een 4G abonnement in de tussentijd afsluiten, maar dat is alleen mogelijk als de vast aansluiting af is! ... En dan heb ik hem niet meer nodig natuurlijk! ... wat een rommel en wat een schandalige klantenservice ... vriendelijke mensen aan de telefoon, maar ze vertellen je vriendelijk dat ze niets kunnen doen; dat ze niks kunnen regelen; dat ik zelf HUN leverancier moet nabellen; dat er geen 4G oplossing geleverd kan worden .... ZiggO O O wat een drama zou hun nieuwe slogan moeten worden.

M.G.
03-08-2016

E-mail aanpassen

Ben twee dagen bezig geweest.

Maar mijn e-mailadres is nog steeds niet aangepast !

Als ze dit niet eens kunnen hoe is dan hun service ?

Gerard
03-08-2016

Erg tevreden

Sinds enige tijd hebben we hier een Horizonbox van Ziggo, Ik zou deze gaan installeren maar het bleek dat we een Horizon hadden gekregen met alléén een HDMI uitgang, welke we niet hebben op onze flatscreen ..

Gebeld met Ziggo, en een afspraak gemaakt om het apparaat om te ruilen voor 1 met een scart aansluiting.

Zo gezegd zo gedaan, monteur kwam langs en ging deze installeren, waar ik niet om gevraagd had. Service van Ziggo !

In het begin, (na drie dagen ofzo) leek het beeld te stotteren/hikken, maar de audio liep door. Heb dit aangekeken en het is vanzelf opgelost.

Ik woon in een ZIGGO gebied (Sneek), géén voormalig UPC gebied !

De internet aansluiting is goed en stabiel, zowel bedraad als draadloos zijn de snelheden te halen die bij mn abbo passen/horen (150/15)

Ik lees hier bijna alleen maar klachten, maar niet waar men woont en wat ZIGGO aan de problemen gedaan heeft om op te lossen.

Ik geef ZIGGO een pluim !

123friet
02-08-2016

Verhuizen met Ziggo heb je ff een maand de tijd?

Het verhuizen van je service blijkt nogal een opgave te zijn. Na 15 keer bellen en heel wat valse beloftes is er nog niks geregeld. De monteur komt vandaag meneer,het spijt ons er is geen monteur beschikbaar. Maar we maken het goed er komt een expres monteur. Diezelfde dag weer niks en weer bellen naar Ziggo. Dan krijg je te horen dat aan het eind van de week een monteur gegarandeerd een monteur komt. Nu 2 weken verder en nog niks,wat een Mickey Mous bedrijf.

Maxim
02-08-2016

Erg veel onnodig tijd verloren aan Ziggo.

Als je eenmaal klant bent bij Ziggo, dan kom je niet snel aan de beurt om telefonisch geholpen te worden... Wel als je iets nieuws aan wilt schaffen.