Yves
07-08-2016

Slechte wifi is geen reden een telecom aanbieder af te branden

Bij alle telecom aanbieders krijgt men wifi op 2,4ghz en 5 ghz band aangeboden, hilarische en trieste reacties hier van mensen die van nog toeten en blazen weten wat betreft internet en draadloos LAN (local area network) stap je over voor een slecht wifi heb je een grote kansd dat je daarmee de problemen niet verhelpt. 10 routers in je huis maken de problemen alleen maar erger. Internet gaat altijd over een kabel de verbinding met je modem/router draadloos. Lekker in de meterkast laten hangen of achter de kachel onder de bank stoppen dat toegangspunt klootjesvolk!

Victor
07-08-2016

Een 0 voor de ziggo Horizon box en ik overdrijf niet !

Per 18 juli is bij ons een Horizon box geleverd en door een ziggo monteur goed aangesloten. De volgende dag heb ik ziggo gemeld dat er soms strepen in beeld waren en ook dat de box geen verbinding meer kon maken met het ziggo netwerk. De dag er na wederom een monteur langs gewees de strepen verholpen met een nieuw stuk coax kabel, en ja inderdaad de hardeschijf van de box was vastgelopen. Hij nam de box mee en kwam terug met een andere. Deze doet het niet ( geen verbinding ) met het ziggo netwerk. Het is vandaag 7 augustus en al tien keer gebeld ja er wordt aan gewerkt .....

Wat andere schrijven de klantenservice,

is niet het probleen de monteurs ook niet maar het werk daarna de verdere installatie blijkt niet te deugen ik geef het nog een. Ik kan gelukkig nog TV kijken want ik heb een smart card in mijn tv toestel. Zijn soms alle lieden die weten hoe e.a. Werkt op vakantie?

Tamara079
07-08-2016

Raad iedereen het met klem af om ooit met Ziggo in zee te gaan!

Na jarenlange Ziggo ellende nu eindelijk de overstap gemaakt naar een andere provider.

Slechte internet, slechte wifi, slechte service, onaardige monteurs, elkaar tegen spreken, aan de telefoon afgebekt worden, afspraken die niet nageleefd worden, zo ben ik bijna een half jaar bezig geweest om een niet werkende, nooit gewerkt ook Horizon box terug te retouren en ga zo maar even door. Ik kan er een boek over schrijven.

Apparaten sturen die ik niet wil waarvan ik dat al met klem had gevraagd deze niet te sturen omdat ik deze al van mezelf had, weer bellen met Ziggo waarvan ik zeg deze niet te willen en deze willen terug te retouren.

Dan wordt er gezegd: mevrouw, zet hem dan maar boven in de kast.

Dus met andere woorden wordt het gewoon je in je maag gespitst zonder dat je dit wil

In juni de overstap gemaakt met mijn internet en bellen, nu vanaf volgende maand ook met mijn tv. Ook interactief was er niet te kijken, waar ik Ziggo heb gebeld.

De goede man zei: mevrouw, gaat u maar ergens anders klagen want ik ben geen Klaagmuur!

Net weer gebeld met Ziggo omdat ik tot 2 september met tv ook over ga stappen en hun gewoon zonder mijn medeweten My prime eraf hebben gehaald, niks van te voren gemeld.

Slecht internet/wifi al jarenlang een probleem en heb meerdere keren zowat gesmeekt om een andere wifi modem wat ik gewoon niet kreeg.

Meermaals gezegd als er niks zou veranderen bij Ziggo ik de overstap zou nemen naar een andere provider.

Nu ik dan de overstap ga maken en ik alles heb opgezegd werd ik gebeld door Ziggo of ik astjeblieft toch niet wilde blijven, met mooie verhalen en aanbiedingen.

Nu kon ik opeens wel een nieuw modem krijgen.

Nu zijn ze te laat, ook heel duidelijk gezegd.

Voor mij never nooit meer geen Ziggo meer!

Nu ik ben overgestapt naar een andere provider is er met internet/wifi een wereld voor mij open gegaan. Bij mijn nieuwe provider super service, alles snel op orde.

De overstap had ik al veel eerder moeten doen!

Ik raad iedereen af om ooit aan Ziggo te beginnen.

Goedkoop bij Ziggo is uiteindelijk duurkoop en niks voor je geld!

Janhcg
06-08-2016

Troep

Niks werkt en werkt het wel is het voor 15 sec

Jolanda
05-08-2016

Horizon box kapot

Onze horizon box is kapot: gebeld met ziggo. Zeggen dat omdat het nu vrijdag is, eg dinsdag pas een nieuwe geleverd kan worden of woensdag pas een monteur langs kan komen. Betekent dus 5 dagen geen internet en andere voordelen van de box! Belachelijk! Ga hierover zeker een klacht indienen!

Adeheh
04-08-2016

Slechte service ooit

2 keer 45 minuten aan de telefoon gestaan omdat mijn ouders niet meer konden bellen of gebeld konden worden. Mijn vader heeft een halsbel en deze werkt nu ook niet. Ziggo weigert om te komen en brengt anders minimaal €40 in rekening. Als ze komen wordt dit pas dinsdag, het is nu donderdag.

Remy
04-08-2016

Lang wachten en geen oplossingen

Vol verbazing wacht ik nog steed op een internet aansluiting in centrum amsterdam. Het duurt 9 weken voordat je internet hebt en in de tussentijd moet je zelf de kabellegger nabellen (connect Z) om te zorgen dat zij hun werk op tijd doen. Daarnaast wou ik een 4G abonnement in de tussentijd afsluiten, maar dat is alleen mogelijk als de vast aansluiting af is! ... En dan heb ik hem niet meer nodig natuurlijk! ... wat een rommel en wat een schandalige klantenservice ... vriendelijke mensen aan de telefoon, maar ze vertellen je vriendelijk dat ze niets kunnen doen; dat ze niks kunnen regelen; dat ik zelf HUN leverancier moet nabellen; dat er geen 4G oplossing geleverd kan worden .... ZiggO O O wat een drama zou hun nieuwe slogan moeten worden.

M.G.
03-08-2016

E-mail aanpassen

Ben twee dagen bezig geweest.

Maar mijn e-mailadres is nog steeds niet aangepast !

Als ze dit niet eens kunnen hoe is dan hun service ?

03-08-2016

Erg tevreden

Sinds enige tijd hebben we hier een Horizonbox van Ziggo, Ik zou deze gaan installeren maar het bleek dat we een Horizon hadden gekregen met alléén een HDMI uitgang, welke we niet hebben op onze flatscreen ..

Gebeld met Ziggo, en een afspraak gemaakt om het apparaat om te ruilen voor 1 met een scart aansluiting.

Zo gezegd zo gedaan, monteur kwam langs en ging deze installeren, waar ik niet om gevraagd had. Service van Ziggo !

In het begin, (na drie dagen ofzo) leek het beeld te stotteren/hikken, maar de audio liep door. Heb dit aangekeken en het is vanzelf opgelost.

Ik woon in een ZIGGO gebied (Sneek), géén voormalig UPC gebied !

De internet aansluiting is goed en stabiel, zowel bedraad als draadloos zijn de snelheden te halen die bij mn abbo passen/horen (150/15)

Ik lees hier bijna alleen maar klachten, maar niet waar men woont en wat ZIGGO aan de problemen gedaan heeft om op te lossen.

Ik geef ZIGGO een pluim !

123friet
02-08-2016

Verhuizen met Ziggo heb je ff een maand de tijd?

Het verhuizen van je service blijkt nogal een opgave te zijn. Na 15 keer bellen en heel wat valse beloftes is er nog niks geregeld. De monteur komt vandaag meneer,het spijt ons er is geen monteur beschikbaar. Maar we maken het goed er komt een expres monteur. Diezelfde dag weer niks en weer bellen naar Ziggo. Dan krijg je te horen dat aan het eind van de week een monteur gegarandeerd een monteur komt. Nu 2 weken verder en nog niks,wat een Mickey Mous bedrijf.

Maxim
02-08-2016

Erg veel onnodig tijd verloren aan Ziggo.

Als je eenmaal klant bent bij Ziggo, dan kom je niet snel aan de beurt om telefonisch geholpen te worden... Wel als je iets nieuws aan wilt schaffen.

Mmlies996

Absoluut geen aanrader!

Zoek even verder naar een andere provider als je overweegt in zee te gaan met ziggo. Voor wat betreft tv heb ik weinig klachten maar het internet van ziggo is ronduit slecht. WiFi heeft amper tot geen signaal en valt veelal uit. Al erg vaak contact gehad met de klantenservice maar ze hebben er werkelijk waar geen verstand van en met een 'jammer dan' is voor hun de zaak afgerond. Ook in mijn omgeving heeft iedereen slechte ervaringen met ziggo! Dus mensen alsjeblieft kijk even verder en bespaar je de frustratie en in dit geval dus ook onnodig veel geld!

Hans en Josephine
31-07-2016

Heel slecht! we zijn helemaal klaar met Ziggo!

Al jaren klant bij ziggo maar al jaren ook slecht funtionerende WiFi, storend tv beeld en een telefoon die het vaak niet doet. Hele vriendelijke mensen aan de telefoon van de helpdesk en ook telkens hele vriendelijke monteurs. De laatste zei zelfs dat ik nu nooit meer een monteur hoefde te zien omdat alles eindelijk opgelost was! De monteurs hebben ook kritiek op elkaars werk. Maar feit blijft dat we nog steeds met storing zitten en slecht werkende WiFi, trage internet en heel veel storingen op de tv. Wat wij ook vreselijk vinden is het nieuwe onduidelijke menu van de horizonbox. Slecht en onoverzichtelijk menu, start heel traag op en het schakelen van de ene naar de andere zender of het schakelen binnen de tv gids gaat ook tergend langzaam. We verheugen ons allang niet meer op een avondje tv kijken omdat we ons mateloos irriteren aan alle storingen en de onduidelijkheid van het menu. We kijken nu meer Netflix maar hebben geen zin meer in Ziggo. Abonnement gaan we opzeggen. Ik heb van iemand gehoord dat XS4All de minste storingen heeft. Dus wie weet. Maar Ziggo raad ik iedereen af!

Sander_1

Ziggo bagger zooi

Altijd de klant waar het probleem ligt al paar avonden op rij dat replay tv weigert als je een half uur voor einde film bent. Erg frustrerend. ZIGGO zorg gvd eens dat jullie je zaakjes op orde hebben anders kan er zomaar eens wat op tros radar komen met al de ontevreden klanten. Ps wie weet er nog een goede provider altijd goed gehad bij ziggo maar overstappen lijkt iedere dag een betere keuze. Shame on you

30-07-2016

Heb blijkbaar geluk met Ziggo

Nog nooit ernstige problemen gehad met Ziggo.

Helpdesk is altijd vriendelijk en behulpzaam. (voor belangrijke zaken bel ik een paar keer tot ik een iemand met wat meer kennis van zaken aan de lijn krijg.)

Heb nu de Horizon box voor minder in de maand en bijna dubbele internet snelheid. Extra zenders van oude extra pakket, oude decoders en recorders blijven gewoon werken.

Mocht de Horizon problemen op gaan leveren dan zet ik hem gewoon uit. Het snellere internet en de lagere maand lasten heb ik mooi te pakken.

Jascha-Dylan
30-07-2016

Hele straat last van Ziggo/oplossing? UPGRADEN

Toch maar eens gebeld en gemaild naar Ziggo. Al twee weken de snelheid van internet compleet bagger. De oplossing zou zijn van een 200mbps per maand opzegbaar contract naar een 300mbps per JAAR opzegbaar contract gaan, voor slechts 10 cent meer.

Heel de straat heeft last van storingen van tv-signaal en wegvallend internet. Volgens helpdesk ligt het aan mijn modem, die is zeven jaar oud volgens hun info. Helaas, hij is al vervangen, en slechts een paar maanden oud, en de bedrading is toen ook vervangen door hun monteur. Daarom vallen ze door de mand met hun upgrade-verhaal.

Thinus
29-07-2016

Slechte ervaringen

Ziggo account (en Horizon Go) werkt al maanden niet. Vaker gebeld, lang in de wacht, er worden beloftes gedaan, maar er gebeurt niets. Laatste lezing is zelfs dat ik zelf het probleem heb veroorzaakt... Ik vind de service schandalig slecht en ze bieden niet eens excuses aan. Daarnaast is mijn ervaring ook dat de wifi regelmatig tragisch traag is en als de HDMI kabel (de kabel die aanbevolen wordt door Ziggo) niet precies goed in de box zit dan stoort de TV als een malle.

Ik ben een zeer ontevreden klant.

Inez
28-07-2016

Wij hadden woensdagavond 20 juli blikseminslag waardoor de tv's, internet en de telefoon eruit lag. We hebben mobiel met Ziggo gebeld en kregen te horen dat het zo druk was dat er pas maandagmiddag een monteur kon komen. Schandalig! Neem dan meer personeel aan! We betalen genoeg aan uw bedrijf.

Wesleyvanherk
27-07-2016

Ziggo lever structureel slechte diensten

Sinds Maart 2016 ben ik klant bij Ziggo. Doordat ik in een gebied ben komen te wonen waar geen glasvezel ligt had ik helaas weinig keus qua tv/internet/telefonie aanbieders en ondanks de slechte verhalen voelde ik me genoodzaakt een jaar abonnement bij ziggo af te sluiten.

Al vrij snel bleek de internetverbinding een slecht wifi signaal af te geven en werkte het internet/tv/telefonie ook regelmatig niet. Nu was dit alles steeds redelijk snel verholpen voordat ik zelfs ook maar contact met ziggo had opgenomen. Door dat ik net verhuisd was en vooral bezig was met klussen had ik daar verder ook weinig last van. Na een maand werkte de huistelefoon wederom niet en heb dit toen wekelijks gecontroleerd maar helaas zonder resultaat. Inmiddels is mijn nieuwe huis bewoonbaar en maak ik nu sinds een maand veel gebruik van de diensten van Ziggo. Helaas werkte de huistelefoon nog niet en deed internet het regelmatig niet dus heb ik vorige week voor het eerst telefonisch contact opgenomen met ziggo over de klacht. Na hun algemene 0900nummer te hebben gebeld met helaas mijn eigen mobiele abbonement kreeg ik pas na circa 10 minuten in de wacht te hebben gestaan iemand aan de lijn. Nadat ik mijn probleem had uitgelegd vroeg hij om mijn persoonsgegevens. Nadat ik deze gegeven had melde hij mij dat ik een oud upc klant zou zijn en dat hij me daarom helaas moest doorverbinden. Ik heb hem toen uitgelegd dat ik nooit iets met upc te maken heb gehad en ik mijn abonnement gewoon bij Ziggo heb afgesloten. Hij bleef volhouden dat dit niet zo was en ben toen akkoord gegaan met doorverbinden. Waar ik al bang voor was werd werkelijkheid, ik kon weer 10 minuten in de wacht staan. Eindelijk iemand aan de lijn werd ik vriendelijk geholpen en zou de medewerker wat instellingen veranderen en voor de zekerheid een nieuwe telefoonkabel opsturen. Nadat de instellingen waren veranderd werkte alles naar behoren, zelfs de telefoon die al 2 maanden niet functioneerde. Ik hoopte dan ook dat alles opgelost zou zijn maar niets was minder waar want vrijdagavond 22 juli werkte alle diensten niet meer. Ik heb toen op zaterdag 23 juli contact met ze opgenomen en helaas gebeurde hetzelfde. Eerst ongeveer 10 minuten in de wacht gehangen, toen een medewerker aan de lijn gekregen die mij vertelde dat ik oud upc klant zou zijn. Ik heb hem toen gezegd dat dit niet zo was en dat ik niet weer 10 minuten in de wacht wilden hangen. Terwijl ik dit vertelde werd ik gewoon doorgeschakeld door de medewerker, midden in mijn verhaal! Aangezien ik intussen alweer bijna 15 minuten aan het bellen was besefte ik dat het dom zou zijn om op te hangen, ondanks dat mijn frustratie aardig was opgelopen. Na een aantal minuten kreeg ik weer een medewerker aan de lijn die ik ietwat geïrriteerd mijn verhaal heb uitgelegd en heb hem gevraagd om alles werkend te krijgen en gezegd dat ik een vergoeding wilde aanvragen voor de tijd dat hun de diensten niet geleverd hebben en de extra belkosten die ik heb moeten aanmaken. Mij werd toen verteld dat dit niet mogelijk was omdat ik die week pas voor het eerst had gebeld en dat niet voldoende was voor een vergoeding. Ik heb hem uitgelegd dat ik niet eerder kon bellen aangezien mijn telefoon het niet deed en niet eerder kon mailen aangezoen internet niet werkte. De medewerker bleef volhouden niets voor me te kunnen betekenen en uiteindelijk heb ik het gesprek maar gestopt. Nu zijn we 4 dagen verder en wederom werkt mijn internet en huistelefoon niet. Ik heb zojuist per mail contact gezocht met ziggo maar heb geen vertrouwen in een goede oplossing. Kan ik op een of andere manier onder mijn contract uit aangezien ziggo structureel faalt bij het aanleveren van de afgenomen diensten?

Harry
26-07-2016

Ik ben zooo klaar met Ziggo

Ik ben nu echt klaar met Ziggo. De internetverbinding is zo traag als dikke stroop, De wifi verbinding valt constant weg. Mijn nieuwe My Prima doet het 9 van de 10 keer niet,. Ik betaal liever 2 x zo veel dan dat ik met deze ellende blijf zitten.

Vuilnisman, kan die Ziggo zak ook mee....?