Ziggo reviews

1.4
Positief4%
Neutraal0%
Negatief96%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Haije
28-03-2020

Spoedaanvraag en terugbellen

Mijn moeder van 89 jaar heeft een alarmering ouderen ivm haar gezondheid, aangesloten op een Ziggo telefoonaansluiting. (Vrijdag) Hierop zit nu een defect met als gevolg geen verbinding. Ziggo gebeld, alles op afstand doorgenomen en een spoedaanvraag om een monteur langs te sturen en ik zal zsm gebeld worden. Na -3- uur nog geen belletje ontvangen. Dus maar weer eens gebeld. Nu wordt mij verstaan dat er geen spoedaanvraag is opgemaakt en dat de afspraak staat op maandag. De centralist had maling aan de alarmering aangesloten op het net. Dus het gehele weekend is mijn moeder afgesloten van de alarmering!. Waar gaan we met zijn allen naar toe in dit land en vooral de machtspositie van de provider indeze.

Bart
28-03-2020

Corona virus is in het ziggo netwerk gekomen, TRAAG INTERNET

Wat een bagger snelheid is dat met het internet zeg, het wordt steeds meer terug gedraaid en dat voor net geen 100 euro per maand.

Ze moeten zich dood schamen daar.

Anton
26-03-2020

Klote zooi daar

Ruim 2 weken aan het bellen voor een modem voor Ziggo nextboxen wordt van het kastje naar de muur gestuurd afbranden dat bedrijf ze moeten dereigen kapot schamen

Maud
26-03-2020

Ziggo: 1 grote teleurstelling

In de mediamarkt overgehaald om ziggo aan te schaffen. On demand heeft het nooit gedaan. Internet heeft het in eerste instantie gebrekkig gedaan. Na een stroomstoring in het (soort studenten) pand doet het internet het ook niet meer. De deurbel doet het niet (wat we hebben doorgegeven) 1e monteur is geweest, heeft zegmaar alles gedaan om contact te krijgen met ons, gaat weg en wij zitten met onterechte voorrijkosten. 2e monteur komt pas anderhalve week later. Komt erachter dat het het niet gaat doen en snapt niet hoe het het ooit heeft kunnen doen. Er klopt iets niet met de aansluitingen in het pand en ze hadden het abonnement überhaupt nooit mogen afsluiten!

Inmiddels €150 aan kosten aan m'n broek voor iets waar ik geen gebruik van heb kunnen maken! Elke keer als ik bel voor dit probleem smijten ze andere dingen in je gezicht en maken ze je weer lekker met iets waar je helemaal niet voor belde. 2 dagen geleden willen we het internet abonnement opzeggen, mag niet, er MOET weer een monteur langskomen voordat we het mogen opzeggen. Terwijl we weten dat het niet gaat werken.

Vervolgens wachten we heel de ochtend op een monteur, we bellen en hij is opeens afgezegd zonder dat er ook maar iets is laten weten. Anderhalf uur aan de telefoon gezeten, 4 mensen gesproken, steeds minimaal 15 min wachten tot ik weer een stem hoor en dan ook steeds nog naar de verkeerde afdeling doorverbonden! Ook lekker voor de telefoonrekening dus.

Echt een klantenservice van niks. Ze vertellen je allemaal wat anders en ze helpen je niet met de problemen waar je voor belt.

Belachelijk hoe ze je zo om de tuin leiden keer op keer weer. Dit zou echt niet moeten kunnen. Zeker niet van zo'n groot bedrijf waar zoveel burgers van de service gebruik maken. Stelletje oplichters!

Mo
26-03-2020

Triest bedrijf

Altijd weer een verassing die hoge facturen

Jos
25-03-2020

Zeer teleurgesteld

Ze hebben mij drie maanden gratis diensten aangeboden en het eerste wat ze doen is ruim tweehonderd euro van mijn rekening afschrijven. Onduidelijke facturering. Internet is bovendien nauwelijks tot niet sneller dan vorige, veel voordeliger provider (Tel2). Slechte voorlichting en beloften die met voeten worden getreden

Ajp
22-03-2020

Ziggo go is waardeloos,

Wel geluis geen beeld. Als het dan werkt, valt 30 keer per uur weg.

Ralph
21-03-2020

Alles beter dan ziggo

Al de hele maand geen tv en wifi en vaste verbinding valt voortdurend weg

Bart
20-03-2020

VPN met ziggo modem

Ik werk al 20 jaar met modems/routers en firewalls van allerlei merken. Weet hoe ik een VPN moet opzetten en testen. Moderne witte ZIGGO modem laat geen VPN door of de routering raakt zoekt in de routers van ZIGGO. Nu met corona virus werkelijk te gek voor woorden. Ultieme bewijs werd wel geleverd door collega die exact dezelfde apparatuur en configuratie heeft. Hij liet zijn modem in bridge-modem zetten en ja hoor. Dat is toch te gek voor woorden dat zelfs een DMZ instelling de VPN niet doorlaat. Heel erg boos na aanschaffen van dure nieuwe apparatuur om een snelle VPN op te kunnen zetten naar mijn werk. Geloof me als het aankomt op poorten en firewalls weet ik echt wel wat ik doe. Ik beheer ook de router op mijn werk waar de VPNs vanuit huis verbinding mee maken. Me een hele week suf gestudeerd en getest. De vorige modem had tenminste een fatsoenlijke IPSEC VPN optie in de modem zelf. om te janken.

Cees
20-03-2020

Overstap particulier naar zakelijk

Wat heb ik daar een spijt van, media box ontvangen aansluiten een fluitje van een cent, maar dan begint het geen enkele zender te ontvangen, na tefonische contact werkte dat na vele uren deels, veel zenders werden niet door gegegeven, wederom gebeld daarna werkte niets meer, weer gebeld, zou binnen 5 minuten worden opgelost en zou met kwartier terug bellen werd 40 minuten, was verbaast dat het nog niet werkte, ging er nu een case aanmaken en zou binnen 24 uur weer werken, je voelt hem al aankomen dus niet, weer gebeld zou er nu een spoed case van maken, dat is ook alweer 6 uur geleden mijn vertrouwen is totaal verdwenen en ik zou een ieder die wil overstappen van particulier naar zakelijk dat ten sterkste afraden

Rowdy
20-03-2020

Betaal keer op keer te veel en krijg me geld niet terug

Er verschijnen continue openstaande bedragen in mijn ziggo en telkens als ik die betaal verschijnt er de volgende dag weer wat bij. Wanneer ik bel en blijk te veel betaald te hebben zou ik dit terug moeten krijgen, maar dit gebeurt niet want het wordt verrekend met dit en met dat. Vervolgens wordt het helemaal niet verrekend en verschijnt er dood leuk weer een openstaand bedrag. Als je gewoon op een normale toon met de klanten service belt wordt je doodleuk verteld om gewoon naar mijn ziggo te kijken en wordt er in je oor op gehangen. Daarna nog een keer gebelt nogsteeds rustig gebleven wordt er weer midden in het gesprek op gehangen. Vol goed geloof had ik het idee dat dat perongeluk kon zijn dus bel nog een keer en ja hoor het zelfde weer in mijn oor opgehangen.

Edwin
19-03-2020

Waarom betaal ik voor 500mbps

Waarom betaal ik voor 500mbos als ik maar 3 Mbps haal.

Is er geen wet die bepaald dat ik dan niet hoef te betalen als ik niet krijg waarvoor ik betaal?

Djees

Daniel
19-03-2020

Zeer slechte service

Nieuwe klant bij ziggo.

Sta eerst een half uur in de rij, daarna kom ik in contact met Henry, Henry was de meest arrogante zak die je maar kan wensen en was alleen maar bijdehand en wou grappig zijn.

Niet grappig doen bij een klantenservice!

Totaal niet geholpen.

Dineke
19-03-2020

Zeer slechte service

Ik ben reeds ruim een half jaar bezig om werkend internet te krijgen in mijn kantoor aan huis. Drie maal het advies om mijn abonnement uit te breiden want dan zou het beter gaan. Uiteindelijk een duur abonnement, uren verspild aan monteur, mailen, chatten en bellen (door een ellelang keuzemenu heen worstelen en alsnog afgesnauwd worden) en nog geen werkend internet.

Zowel de klantenservice als de af te nemen producten laten sterk te wensen over. Uiteindelijk heb ik een monteur van een concurrent om hulp gevraagd; hij komt volgende week een vaste lijn aanleggen. Wanneer Ziggo me dit een half jaar geleden had geadviseerd, had me dat een hoop ellende, frustratie en geld gescheeld.

Henk
18-03-2020

Ze zullen je voor je rest van je leven blijven bellen

Ondanks meerdere klachten en inschrijving bij bel-me-niet, blijft Ziggo contact zoeken.

Heitje
17-03-2020

Slechte wifi

Onze WiFi valt al een half jaar regelmatig weg. 2 keer een verlofdag moeten nemen voor een monteur en het werkt nog steeds niet. Geen contact te kunnen krijgen. Heeft iemand ervaring met een andere provider? Omdat ziggo de enige is via de kabel?

Nelelele
17-03-2020

Echt een suuper slechte provider.

Ze doen letterlijk niet eens wat ze beloven. Ik zou zogenaamd 500 mb internetsnelheid moeten hebben. Dat is waarvoor we betalen. Na wat controles blijkt dat ik er niet meer dan 5 mb/s uit kan krijgen. Nooit meer ziggo.

Det
17-03-2020

Puur vanwege ziggo sport!

Overgestapt toen de Formule 1 rechten in handen van Ziggo kwamen. Je betaald een godsvermogen, en de apparatuur is een drama! Om goede internet te hebben moet je een eigen router e.d. aansluiten en hun modem in bridge mode zetten. Anders word het al helemaal niks. Erg duur abonnement dan he! Tv apparatuur is nog slomer dan een solex uit het jaar blok! Afijn maar dan kunnen we wel met een gerust hart naar de Formule kijken. Dan wil je iets wijzigen, dan bel je naar de klantenservice, want online geeft het weer eens de zoveelste foutmelding. En krijg je een medewerker aan de telefoon die alles doet wat je niet wilt. Voorbeeld: onlangs naar de 4k next overgestapt. Had de horizon en de horizon extra in bezit. (2 tv) ik bestel de next, en 1 module omdat de next niet met de horizon extra werkt. Ik krijg de factuur: 1 tv next, 1 maal internet, 2 module en twee keer bellen?!? Dan ga je tien keer bellen dat je nog nooit bellen hebt afgenomen van hun. Dit wil ik niet, en heb ook geen 2 modules in mijn enkele tv boven! Maand erop niks veranderd! Kansloos personeel, kansloos bedrijf, kansloze bedrijfsvoering, waardeloze apparatuur en vooral gierig. Want wanneer word de klant eens een keer gecompenseerd voor al hun “fouten”! Zit er puur voor het sportkanaal!

Jo
17-03-2020

Monteren mediabox II

Vrijdag een mediabox II geen(Mediabox Next ) )gemonteerd.

Gevolg dat mijn telefoon uitgang op de pc het niet meer doet gevolg dat ik het speciale apparaat voor mijn oortjes niet meer kan gebruiken.

Heb 2 afstand bedieningen nodig terwijl ze reclame maken alles te bedienen met 1 afstand bediening.

Ziggo sluit geen samsung soundbar aan wordt ook nergens vermeld bij aanschaf,had de monteur moeten vertellen dus werkt niet goed.

Pc Behoefte niet aangesloten te worden dus kan mijn pc niet gebruiken op tv kabel was al aangesloten.

Veel met klanten service gemaild geen resultaat dus heb alles gecanseld

Dame van afdeling instellingen gevraagd waar is de derde aanluiting voor van de spiltter aan de muur wist daar geen antwoord op kan U thuis situatie niet ,ik antwoorde is een splitter door jullie gemonteerd en geleverd.

Met diverse contact van de afdeling instllatiegehad zonder resultaat dus alles gaat terug.

Koos
15-03-2020

Gebruiksonvriendelijk

Als ik het had geweten was ik bij KPN gebleven. TV replay is omslachtig, niet intuitief! Wifi is niet verbeterd ondanks belofte van hoge snelheid. Media box is niet solid-state, achterhaald dus