11-03-2020

Slechte klantenservice

De snelheid waar ze reclame voor maken haal je niet. wij halen 1/5 van de snelheid. Dit terwijl we alles cat 5e en cat 6 kabel hebbel laten leggen. Daarnaast krijg je een mediabox (horizon box) voor tv wat niet aan het werken is te krijgen (ook niet goed door de eigen monteur). De klantenservice kan je nergens mee helpen.

10-03-2020

Stalking

Twee keer per week bellen ze. Stalkers.

10-03-2020

Waardeloos!

Al jaren telkens met Ziggo aan het bellen omdat ik geen facturen binnen krijg op de met hun afgesproken en bevestigde manier. Telkens netjes geholpen en begripvolle medewerkers van Ziggo aan de lijn gehad. Maar helaas , zij kunnen blijkbaar niet garanderen dat dit bedrijf op een normale en klantvriendelijke manier haar afspraken nakomt! En dan de frustratie dat je door dat menu moet van Ziggo; druk 2 voor facturen , deze wordt niet ondersteund , je gaat automatisch naar het diensten aansmeernummer van Ziggo! Waarbij je ook nog eens dat geleuter van verkooppraatjes moet aanhoren! Wat een waardeloos en klant onvriendelijk bedrijf is dit. Omdat je in Tilburg geen keus hebt omdat Ziggo de enige netwerk eigenaar is , ben je overgeleverd aan dit wanstaltige gedrag. Echt , als er ook maar een moment zou zijn dat ik kon overstappen, zou ik dit direct doen!

Jesse
09-03-2020

Ziggo Vodafone Combo

Na advies van Ziggo vaste telefonie opgezegd en bij mijn ziggo abbenemt een goekoop vodafone abbonement genomen.

Het is jammer dat mijn positieve ervaring met ziggo lijdtonder het feit dat ik eerst gratis kon bellen met de ziggo klanten service en nu bijna 0.40 per minuut(gemiddelde gesprek 20 minuten) Nu is mijn goekope vodafone abbo opeens duur geworden

Echt heel slecht

07-03-2020

Ziggo go Waardeloos

Ziggo go is zo waardeloos, als je pauzeerd en later verder wilt kijken moet je 99x van de 100 keer opnieuw beginnen. het systeem houd niet vast waar je gebleven bent. Echt waardeloos

Sa
06-03-2020

Factuur

Gebeld naar klanteservice factuur klopt voor geen meter monteurs kosten in rekening gebruikt weken zonder internet en ja asos hangt gewoon op stelletjes amateurs zijn het ,slecht slecht,

nooit meer bij ziggo.

Angela
06-03-2020

WAARDELOOS

Verbinding slecht, meest asociale medewerkers op de klantenservice die gewoon ophangen. Ze blijven hun ingestudeerde riedeltje herhalen. Beloven veel. Maken niets waar.

Jim
05-03-2020

Duur, slecht en loze beloftes

Al 2 jaar klant bij Ziggo, in al die tijd alleen maar slechte verbinding gehad, meerdere malen 'monteurs' langs geweest die zelf niet eens weten waar ze mee bezig zijn, daarna mijn abonnement verhoogd in de hoop dat ik een betere verbinding zou krijgen, niets hielp en wanneer je het abonnement op wilt zeggen kun je ook nogeens voor een heel jaar afbetalen zonder er gebruik van te maken, de reclames beloven veel maar in de praktijk klopt er NIETS van

Zeer zeer slecht, eigenlijk verdienen ze geen 1

Wat een drama dat Ziggo. Al 5 Monteurs langs gehad en elke keer geven ze elkaar de schul van het niet goed werken. Inmiddels een externe router en twee WiFi versterkers en nog is het drama. Netflix werkt vaak niet, blikkerig of helemaal zwart. AmZuggo beloofd van alles in de reclame, maar maakt niets waar. Ik zit zo te wachten op glasvezel. Zelf de 1 is eigenlijk nog te hoog. Ben gestopt met bellen om een monteur, want er gaat teveel tijd in zitten en dat voor slechts € 80,00 per maand.

Anke

Grrrrrr

Wifi valt minimaal 6x per dag uit, netflix valt zo weg en als je gemaakte planning voor opnemen hebt ingesteld dan staat deze er spontaan niet meer in.

Karel

Slechte wifi.

Superslecht wifi op mijn op een na duurste en ‘snelste’ abo.

Tientallen keren gebeld. Soms gaat het dan een paar uur redelijk.

Ik heb een sterk vermoeden dat mijn wifi wordt ‘geknepen’.

Bij de laatste keer werd er gewoon opgehangen en was mijn wifi van “geen wifi” naar redelijk “gezet”. Alsof de “knop” iets verder werd opengezet.

Ga hier zo gauw het kan ( na 15 jaar! ) weg.

Jammer.

René
04-03-2020

Een verademing dat je iemand van klantenservice te spreken krijgt

Jarenlang klant geweest bij T-Mobile voor internet, televisie, telefonie. Een zeer instabiele installatie (glasvezel) waarover talloze keren is gecorrespondeerd.

Per eind januari opgezegd en klant geworden bij Ziggo. Hoewel de opstart (technisch) niet geheel vlekkeloos, het voelt als een warm bad!

Wat rustgevend dat er een luisterend oor is en dat je professioneel naar een oplossing wordt geleid.

Citta
03-03-2020

Slecht bedrijf met een asociale klantenservice!

Al 3x een monteur over de vloer gehad en elke keer hoor ik hetzelfde verhaal. Het ligt aan de bekabeling en aan de hotspots in huis die niet connecten met de mediabox. Ik heb een smart tv waarop alle apps het goed doen en ik ook op mijn telefoon overall in huis goede wifi heb omdat ik heb geinvesteerd in goede kwaliteit hotspots. Meerdere keren gebeld met Ziggo en al meerder keren te horen gekregen dat er een fout zit in verschillende mediaboxen. Bij het laatste gesprek heb ik gevraagd of het een optie zou zijn om een nieuwe mediabox te plaatsen om het problem op te lossen. De monteur zou langs komen met een nieuwe mediabox maaarrrrr je raad het al de monteur kwam langs zonder mediabox en het lag wederom om de bekabeling. Na een korstondig hoogtepunt van de mediabox: hij werkte precies 2 uur. Doet de mediabox het nu weer niet. Klaar met Ziggo, hoe kom ik ervanaf! Nog een half jaar uitzingen zonder behoorlijk tv kijken, opnemen, tv-gids kijken etc etc allemaal niet mogelijk. :(

Auke

Geen vaste IP-adressen meer

Door een eigen domme fout had ik een nieuw abonnement aangevraagd en (en dat hoort natuurlijk niet) direct viel mijn internetverbinding weg. Het bleek dat de mij toegewezen vaste ip-adressen waren ingetrokken. Ik heb direct gebeld en men vertelde mij dat dat het nieuwe beleid is. Vaste IP-adressen worden alleen nog aan een MKB-abonnement toegewezen. Maaaarrrr.ik kreeg Mirte (of Mirthe) aan de lijn en jongens, wat heeft die haar uiterste best gedaan om alles weer te herstellen naar de oude situatie. Het heeft even geduurd maar Mirt(h)e heeft er in haar niets ontziende gedrevenheid en buitengewone vriendelijkheid voor gezorgd dat alles weer goed kwam. Meid, je bent een topper. AJH

Yk
03-03-2020

Ziggo has the worst Service personal ever!

Ziggo has the worst Service personal ever!

I called last week to only change my address, the guy on the phone told me everything was fine and in 1-3 days i'll be able to get my WIFI at my new location and a engineer will also be there to remove the old KPN Connection to add the new Ziggo unite in the house. A week later, still no internet, when i call i keep hearing, 'yes, something went wrong, but call again tomorrow and we will send a engineer over to your house to fix it' or 'we don't see your new address in our system, what is your old one?' or even 'we see your a new client, so it will take longer(while I've been with ziggo for almost 4 years now).' while it was only suppose to take 1-3 days. I've been calling almost everyday(for a week now), trying to find out what is wrong, and why is one address change, taking so long. at this moment 2 college closed the phone in my ear without explaining, the other 2-3 colleagues that i've spoken to doesn't even know what is going on. basically no one knows why it's taking so long. every time i hear a different story. i told them, if tomorrow my Internet Bundle is not activated and/or the engineer does not fix my Ziggo connection, they can remove my contract. this is the worst service provider i've ever had in holland.

-you know who i am.

Jelle

Telefoon opgehangen door ziggo

Zeer slecht ze hangen gewoon de telefoon op als je boos wordt dan kunnen ze niks goed uitleggen ze doen geen moeite verder voor je had ook gezegd dat ik naar een ander ging zeggen ze gewoon dat kan ook enz

Boyan
29-02-2020

Slechtste wifi ooit

De wifi van ziggo is de slechtste ooit,ik schrijf deze ervaring op 4g.

NOOIT bij ziggo kopen

Roy
29-02-2020

Eerlijk is eerlijk

In 2016 onze mediabox opgestuurd ivm verhuizing Er was hiervoor automatisch een borg afgeschreven van 363 euro.

Pas in 2020 heb ik ontdekt dat ik mijn borg nooit retour had ontvangen, het verzendbewijs naar Ziggo klantenservice gestuurd en ondanks dat het bij post nl niet meer te achterhalen was of de media box echt ooit bij Ziggo was aangekomen, hebben ze het geld netjes retour gestort op mijn rekening.

Dat is natuurlijk ook wel verdient, maar ze hebben er niet moeilijk over gedaan en het echt klantvriendelijk aangepakt door het geld netjes terug te storten op mijn rekening.

28-02-2020

15 boxen in 5 jaar

Eerst was ik upc klant en daarna dus van ziggo.,al 20 jaar dus.

In totaal heb ik "zeker"15 mediaboxen gehad.,iedere keer van die opgelapte troep die niet doet wat het moet doen.

De gemiddelde levensduur is bij mij ongeveer 1/2 jaar.,dan kun je weer in de telefoon klimmen (u kent waarschijnlijk de klantenservice ook.,neem maar een middagje vrij.

Dan proberen ze een monteur langs te sturen.

Zeggen ze doodleuk (net zo leuk als een dood kind) dat ik ook een "beter"abonnement kan nemen!.,ik betaal verdorie al meer als e90,. P/mnd.

Goed.,komt er wééér een "nieuwe"horizon box.,deze keer na één week al kapot.,we gaan weer aan de gang.

Waar ze ook een handje van hebben "en wees daarop voorbereid!".

Je moet de oude ziggo boxen terugsturen (kunnen ze er weer anderen mee lastig gaan vallen).,"bewaar het bonnetje dat u dat ook werkelijk gedaan hebt!".,ze bellen botweg een half jaar nadat je dat gedaan hebt en vragen om het bewijs dat u het verzonden hebt.,heb je dat niet meer?., betaalt u meer als e400,. Zonder mankeren.

Om het leesbaar te houden bespaar ik u mijn klachten over hun wifi en internet.

28-02-2020

Hoofdprijs voor- en lak aan trouwe klanten

Ik ben al trouwe klant vanaf Home.nl (15+ jaar of zo?). Neem alles af bij Ziggo: telefonie, tv en medium-snel internet.

Dan doet zicht het probleem voor dat mijn horizonbox hapert en stottert (schijnbaar een veel voorkomend probleem). Ziggo is al bezig deze uit te faseren, voor een nieuwe en beter model. De enige manier om weer normaal tv te kunnen kijken volgens de "klantenservice".opwaarderen naar de snelste variant internet (a 20 euro extra per maand) en dan ook nog eens eenmalig 20 euro mogen lappen voor installatie, terwijl je dat zelf moet doen.

Gefrustreerd? Wat denk je zelf: als nieuwe klant krijg je doodleuk 5 maanden lang 40 euro korting, als bestaande klant helemaal niets :(

Het is dat ik mijn oude email-adres nog nodig heb en daarom niet over wil stappen, maar een dezer dagen is zelfs dat niet meer genoeg reden om dit allemaal nog te pikken.