Nelelele
17-03-2020

Echt een suuper slechte provider.

Ze doen letterlijk niet eens wat ze beloven. Ik zou zogenaamd 500 mb internetsnelheid moeten hebben. Dat is waarvoor we betalen. Na wat controles blijkt dat ik er niet meer dan 5 mb/s uit kan krijgen. Nooit meer ziggo.

Det
17-03-2020

Puur vanwege ziggo sport!

Overgestapt toen de Formule 1 rechten in handen van Ziggo kwamen. Je betaald een godsvermogen, en de apparatuur is een drama! Om goede internet te hebben moet je een eigen router e.d. aansluiten en hun modem in bridge mode zetten. Anders word het al helemaal niks. Erg duur abonnement dan he! Tv apparatuur is nog slomer dan een solex uit het jaar blok! Afijn maar dan kunnen we wel met een gerust hart naar de Formule kijken. Dan wil je iets wijzigen, dan bel je naar de klantenservice, want online geeft het weer eens de zoveelste foutmelding. En krijg je een medewerker aan de telefoon die alles doet wat je niet wilt. Voorbeeld: onlangs naar de 4k next overgestapt. Had de horizon en de horizon extra in bezit. (2 tv) ik bestel de next, en 1 module omdat de next niet met de horizon extra werkt. Ik krijg de factuur: 1 tv next, 1 maal internet, 2 module en twee keer bellen?!? Dan ga je tien keer bellen dat je nog nooit bellen hebt afgenomen van hun. Dit wil ik niet, en heb ook geen 2 modules in mijn enkele tv boven! Maand erop niks veranderd! Kansloos personeel, kansloos bedrijf, kansloze bedrijfsvoering, waardeloze apparatuur en vooral gierig. Want wanneer word de klant eens een keer gecompenseerd voor al hun “fouten”! Zit er puur voor het sportkanaal!

Jo

Monteren mediabox II

Vrijdag een mediabox II geen(Mediabox Next ) )gemonteerd.

Gevolg dat mijn telefoon uitgang op de pc het niet meer doet gevolg dat ik het speciale apparaat voor mijn oortjes niet meer kan gebruiken.

Heb 2 afstand bedieningen nodig terwijl ze reclame maken alles te bedienen met 1 afstand bediening.

Ziggo sluit geen samsung soundbar aan wordt ook nergens vermeld bij aanschaf,had de monteur moeten vertellen dus werkt niet goed.

Pc Behoefte niet aangesloten te worden dus kan mijn pc niet gebruiken op tv kabel was al aangesloten.

Veel met klanten service gemaild geen resultaat dus heb alles gecanseld

Dame van afdeling instellingen gevraagd waar is de derde aanluiting voor van de spiltter aan de muur wist daar geen antwoord op kan U thuis situatie niet ,ik antwoorde is een splitter door jullie gemonteerd en geleverd.

Met diverse contact van de afdeling instllatiegehad zonder resultaat dus alles gaat terug.

Koos
15-03-2020

Gebruiksonvriendelijk

Als ik het had geweten was ik bij KPN gebleven. TV replay is omslachtig, niet intuitief! Wifi is niet verbeterd ondanks belofte van hoge snelheid. Media box is niet solid-state, achterhaald dus

Herreman
13-03-2020

Mediabox stuk

Vrijdagochtend mediabox stuk.

Geen tv meer .

Ziggo stuurt nieuwe op duurt 3-5 werkdagen.

Je kan nergens iets ophalen service via mediamarkt gaat niet daar kan je alleen je geld kwijt voor een abonnement!

wat een k. bedrijf!

Stefan
13-03-2020

Altijd problemen met internet, al 4x iemand bij geweest, even paar draadjes eruit en erop nieuw in en daarmee konden we het doen echt schandalig

12-03-2020

Wifi blijft slecht

Wij gaan overstappen, Ziggo blijft duurder worden, maar gaat in kwaliteit steevast achteruit. Dit zien we ook niet veranderen, dus gaan wij verder met T-Mobile.

Ahed
12-03-2020

Ja.

Elke dag probleem en erg langzaam wifi en elke keer dat Ik naar ziggo ga bellen zeg ze ja restart hem effe en als die nos steeds niet doet bel maar ons terug

Laurens
11-03-2020

Krijg geld van Ziggo/€ 326,65

Ik heb zwart op wit dat ik nog een tegoed heb van € 326,65, maar nu komt het .ziggo wil het bedrag niet uitbetalen omdat ze nu ineens zeggen dat ik een achterstand zou hebben van let op € 500 . Ik heb ziggo meerdere malen om uitleg gevraagd maar krijg geen antwoord van die sukkels. Wel werd er gezegd dat ik een achterstand zou hebben van april 2019 maar toen ik vroeg om hoeveel het ging kon ze dat niet zeggen om dat ze 2 incassobureaus hebben ingeschakeld . En ziggo blijft maar liegen en zeggen dat ik moet betalen. Ik heb recht op die € 326,65 wat zwart op wit staat. Ook kon ik in juni/juli 2019 zonder kosten overstappen. Maar heb nu het idee dat ziggo op deze manier alsnog de extra kosten wil krijgen waar ze geen recht op hebben. En als ik bij ziggo om tekst en uitleg vraagt dan geven ze niet thuis .echt walgelijk hoe ze daar te werk gaan. Maar wel leuke reclame maken op tv dat ziggo zo goed zijn whahahaha

11-03-2020

Slechte klantenservice

De snelheid waar ze reclame voor maken haal je niet. wij halen 1/5 van de snelheid. Dit terwijl we alles cat 5e en cat 6 kabel hebbel laten leggen. Daarnaast krijg je een mediabox (horizon box) voor tv wat niet aan het werken is te krijgen (ook niet goed door de eigen monteur). De klantenservice kan je nergens mee helpen.

10-03-2020

Stalking

Twee keer per week bellen ze. Stalkers.

Kees
10-03-2020

Waardeloos!

Al jaren telkens met Ziggo aan het bellen omdat ik geen facturen binnen krijg op de met hun afgesproken en bevestigde manier. Telkens netjes geholpen en begripvolle medewerkers van Ziggo aan de lijn gehad. Maar helaas , zij kunnen blijkbaar niet garanderen dat dit bedrijf op een normale en klantvriendelijke manier haar afspraken nakomt! En dan de frustratie dat je door dat menu moet van Ziggo; druk 2 voor facturen , deze wordt niet ondersteund , je gaat automatisch naar het diensten aansmeernummer van Ziggo! Waarbij je ook nog eens dat geleuter van verkooppraatjes moet aanhoren! Wat een waardeloos en klant onvriendelijk bedrijf is dit. Omdat je in Tilburg geen keus hebt omdat Ziggo de enige netwerk eigenaar is , ben je overgeleverd aan dit wanstaltige gedrag. Echt , als er ook maar een moment zou zijn dat ik kon overstappen, zou ik dit direct doen!

Jesse
09-03-2020

Ziggo Vodafone Combo

Na advies van Ziggo vaste telefonie opgezegd en bij mijn ziggo abbenemt een goekoop vodafone abbonement genomen.

Het is jammer dat mijn positieve ervaring met ziggo lijdtonder het feit dat ik eerst gratis kon bellen met de ziggo klanten service en nu bijna 0.40 per minuut(gemiddelde gesprek 20 minuten) Nu is mijn goekope vodafone abbo opeens duur geworden

Echt heel slecht

07-03-2020

Ziggo go Waardeloos

Ziggo go is zo waardeloos, als je pauzeerd en later verder wilt kijken moet je 99x van de 100 keer opnieuw beginnen. het systeem houd niet vast waar je gebleven bent. Echt waardeloos

Sa
06-03-2020

Factuur

Gebeld naar klanteservice factuur klopt voor geen meter monteurs kosten in rekening gebruikt weken zonder internet en ja asos hangt gewoon op stelletjes amateurs zijn het ,slecht slecht,

nooit meer bij ziggo.

Angela
06-03-2020

WAARDELOOS

Verbinding slecht, meest asociale medewerkers op de klantenservice die gewoon ophangen. Ze blijven hun ingestudeerde riedeltje herhalen. Beloven veel. Maken niets waar.

Jim
05-03-2020

Duur, slecht en loze beloftes

Al 2 jaar klant bij Ziggo, in al die tijd alleen maar slechte verbinding gehad, meerdere malen 'monteurs' langs geweest die zelf niet eens weten waar ze mee bezig zijn, daarna mijn abonnement verhoogd in de hoop dat ik een betere verbinding zou krijgen, niets hielp en wanneer je het abonnement op wilt zeggen kun je ook nogeens voor een heel jaar afbetalen zonder er gebruik van te maken, de reclames beloven veel maar in de praktijk klopt er NIETS van

Ruud

Zeer zeer slecht, eigenlijk verdienen ze geen 1

Wat een drama dat Ziggo. Al 5 Monteurs langs gehad en elke keer geven ze elkaar de schul van het niet goed werken. Inmiddels een externe router en twee WiFi versterkers en nog is het drama. Netflix werkt vaak niet, blikkerig of helemaal zwart. AmZuggo beloofd van alles in de reclame, maar maakt niets waar. Ik zit zo te wachten op glasvezel. Zelf de 1 is eigenlijk nog te hoog. Ben gestopt met bellen om een monteur, want er gaat teveel tijd in zitten en dat voor slechts € 80,00 per maand.

Anke

Grrrrrr

Wifi valt minimaal 6x per dag uit, netflix valt zo weg en als je gemaakte planning voor opnemen hebt ingesteld dan staat deze er spontaan niet meer in.

Karel

Slechte wifi.

Superslecht wifi op mijn op een na duurste en ‘snelste’ abo.

Tientallen keren gebeld. Soms gaat het dan een paar uur redelijk.

Ik heb een sterk vermoeden dat mijn wifi wordt ‘geknepen’.

Bij de laatste keer werd er gewoon opgehangen en was mijn wifi van “geen wifi” naar redelijk “gezet”. Alsof de “knop” iets verder werd opengezet.

Ga hier zo gauw het kan ( na 15 jaar! ) weg.

Jammer.