David
02-11-2017

Superslecht bedrijf

Altijd gedoe. Is het geen instabiel internet, dan is het wel gedoe om zogenaamd niet geretourneerde hardware na opzeggen. Uiteindelijk zelf maar de 85 euro gestorneerd die Ziggo zich wederrechtelijk had toegeëigend nadat we al maanden geen abonnee meer waren. Klantenservice waardeloos en kastje-meer-verhaal over klachten. Afspraken over terugboeken onverschuldigde betaling komt Ziggo niet na. Lijkt wel of ze het over de termijn van stornering willen tillen zodat je naar de rechter zou moeten en dat te duur zou vinden. Mijn advies: niet aan beginnen. Het zijn boeven.

26-10-2017

Kansloze apparatuur

Elke keer vastlopers, zowel experia als de normale kleine box. Tergend langzaam, spijt is een understatement van de overstap van KPN naar ziggo.

E.Korringa
25-10-2017

Ziggo heeft geen klantenservice

Ziggo wedstrijd bestelt via mijn ziggo. Geen wedstrijd. Bellen 20 minuten wachten. Meneer zegt ik verbind u door. Weer 10 minuten wachten en niemand aan de telefoon. Daarna weer gebeldmet keuze product bestellen. En raad binnen 1tel iemand aan de telefoon. Mevrouw zegt ik verbind u door met technische dienst. En wederom 10 minuten in de rij. Toen maar opgehangen. Ben blij dat er misschien glasvezel komt en anders echt over naar KPN. Klanten werven ok maar behoud doen we niet aan bij Ziggo

Service boven verwachting!

Wauuwwww nog steeds onder de indruk van de hulp en snelle service van Ziggo en de service monteur. Wat hebben ze ons toch fantastisch geholpen bij de aansluiting van internet en televisie op onze bouwkavel! Nadat de "standaard" monteur voor het instaleren van et pakket het niet voor elkaar kreeg, werd er de volgende dag een monteur gestuurd om de problemen te verhelpen! Dankzij de perfecte hulp en service vanaf vandaag internet en televisie! Nogmaals dank en een dikke pluimvoor Joost de service monteur!

Haperingen

Wat een grote hoeveelheid negativiteit hier. Kijk eens bij de andere providers, ook daar vnl klachten en de gemiddelde score doet niet veel voor elkaar onder.

Heb zelf al jaren Ziggo en heb niet te klagen over hun service. Ze reageren snel, hoewel de wachttijd aan de telefoon soms wel lang is, maar reageren ook adequaat, hebben helaas niet voor alles de juiste oplossing.

De Horizon box geeft bij ons ook erg veel problemen. Traag, vaak geen volledige tv-programmagids, uit zichzelf opstarten, vastlopen, beeld haperingen etc. Dit is bij ons ontstaan nadat ze in december 2015 de signalen hebben geknepen om meer ruimte te maken voor andere activiteiten. Heb inmiddels 2x een nieuwe Horizon box ontvangen, diverse metingen gehad, zelfs kabels (door Ziggo) vervangen, maar probleem blijft.

Ondanks dat alles ben ik niet ontevreden over Ziggo en hun medewerkers. Wordt altijd netjes geholpen. Maar zolang de ruimte voor de tv in de kabelverbinding niet weer wat verruimd wordt en er een stabielere versie van de Horizon box is verwacht ik niet dat deze problemen verholpen zullen worden.

Echter gezien de vele problemen die je net zo goed over de andere providers leest ben ik nog steeds niet aan overstappen toe. Moet dan (heb meerdere tv's) overal utp kabels gaan leggen en daar wordt je ook niet vrolijk van. Verder is het dan maar afwachten of het bij die andere provider dan wel goed werkt.

Internet is bij mij prima. Haal de opgegeven snelheden zonder problemen. Alleen de TV, dat is jammer.

Ik hoop dus nog steeds dat het beter wordt.

Ian
24-10-2017

Zit je bij ziggo valt je wifi uit vervolgens bellen we naar de helpdesk zeiden ze dat we de volgende ochtend weer internet hadden week later nog geen internet wij weer bellen weer het zelfde geval bellen we de 3e keer worden we 3 keer opgehangen na 3 week eindelijk wifi

Anne
23-10-2017

Niet klantgericht

Wat een slechte service, na 10 minuten in de wacht te staan wordt je automatisch opgehangen. Drie weken na het afsluiten van het abonnement werkt dit nog niet naar behoren. Weinig sprake van klantgerichtheid en er wordt zeker bespaard op het aantal medewerkers in het callcenter.

Marcus
22-10-2017

Super service

Vandaag de klassieker wedstrijd van het jaar Feyenoord -Ajax. Het lukte me niet om de dagvaarding te activeren. Gebeld met de klantenservice. Werdt zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Nu 30 minuten later. Door inzet van de medewerker kan ik lekker de wedstrijd Zometeen kijken. Bedankt ziggo. Super service en klantvriendelijk. Mag ook gezegd worden ipv alleen gezeur en geklaag. Is dit een in het zonnetje voor jullie. Echt bedankt.

Eef
21-10-2017

Opgegeven.

Heb de mediabox maar heb ondanks honderden telefoontjes met klantenservice nooit langer dan tien minuten digitaal tv kunnen kijken, ik heb het gewoon opgegeven. Ben op zoek naar een betere provider.

Daan
21-10-2017

Het is een administratieve puinhoop bij Ziggo

Waarschuwing aan iedereen die dit leest: Probeer koste wat kost te vermijden dat je met ZIGGO in zee gaat. Als je een goede glasvezel- of ADSL verbinding hebt, heb je ZIGGO niet nodig. Helaas is ZIGGO monopolist op kabel-gebied en dat al ruim 30 jaar. Vaak is ZIGGO helaas de enige mogelijke leverancier van snel internet. Heel ongezond want geen concurrentie. dit heeft ze geen goed gedaan en het duidelijk te merken dat ze lijden aan monopolisten-kwalen die niet meer van deze tijd zijn. Er is geen klantgerichtheid en de tarieven zijn te hoog.

Wij hebben ZIGGO zojuist in gebreke gesteld wegens wanprestatie. We hebben gelukkig glasvezel en kunnen betere diensten krijgen voor 25% minder bij een telecomaanbieder.

Wat voor problemen hebben wij met ZIGGO? Ga lekker zitten. Omstreeks Januari 2017 begaf de Ziggo Horizon Mediabox het na jaren trouwe dienst. We kregen snel een nieuwe.

6 maanden later schreef Ziggo ineens 400 Euro af ipv de gebruikelijke 52.50 (duur abonnement trouwens!). Het bleek de vervangingswaarde te zijn voor de oude mediabox: bleek dat we dat oude kapotte ding terug hadden moeten sturen.

Gelukkig hadden we die nog liggen, dus afgesproken met de klantenservice dat we hem terug zouden sturen en dat het bedrag "gecrediteerd"zou worden.

Helaas, een paar dagen later zaten we ineens zonder internet. Weer bellen. "We zien dat er een bedrag van 400 Euro openstaat meneer". "Maar dat was toch gecrediteerd?" Men wist van niets maar kon wel zien dat de mediabox was teruggezonden dus werd het internet weer aangesloten.

We hebben er zo'n 3 dagen van mogen genieten. Weer gebeld, weer aangesloten. Keer op keer is de klantenservice het er wel mee eens dat we niet afgesloten hadden mogen worden. En keer op keer worden we dus ook weer aangesloten. Dit is zo'n 3 keer gebeurd. Toen het internet voor de laatste keer opnieuw werd afgesloten waren we zo moe, hebben we elders internet geregeld en de diensten bij Ziggo opgezegd.

Ziggo's administratie moet wel een enorme puinhoop zijn want ze gaan maar door met rekeningen sturen. Niet alleen de 400 Euro voor de oude kapotte mediabox krijgen ze maar niet van hun balans, inmiddels blijft er elke maand abbonementsgeld bijkomen. En dat terwijl ze ons hebben afgesloten! dus ZIGGO vind dat ze gewoon geld in rekening mogen brengen voor niet-geleverde diensten.

Bellen met de klantenservice heeft weinig zin. Er is geen emailadres waar je met je klachten naartoe kan Er is alleen een online webformulier waar niet op wordt gereageerd.

Ziggo is een zombie-bedrijf, waar slechte automatische systemen bepalen welke rekeningen er aangemaakt / niet aangemaakt moeten worden. Mensen kunnen dit systeem nietoverrulen.

Het is goed dat er in deze tijd fora zijn zoals deze waar dit soort verhalen verteld kunnen worden. Een bedrijf kan een foutje maken, daar moet ten alle tijden begrip voor kunnen worden opgebracht. Maar een bedrijf als ZIGGO zou zonder een traan te laten en zonder enige twijfel het beste zo snel mogelijk moeten verdwijnen. Dat is voor iedereen in Nederland het beste.

Quincy
20-10-2017

Slechtste provider ooit

Ben nog niet eens aangesloten en krijg al problemen. Alle bestellingen die gedaan worden, worden zonder pardon geannuleerd. Bestellingen die afgeleverd worden, zijn al open gemaakt EN gebruikt (gebruikerssporen). Echt te ziek voor woorden deze "provider". Ze doen niet eens moeite om iets voor elkaar te krijgen.

Anna

Onvoorstelbaar wat een ellende

Onvoorstelbaar wat een ellende we al het hele jaar hebben. Er zijn circa 10 monteurs geweest. Twee keer nieuwe bekabeling gelegd (want daar lag het aan volgens Ziggo) en nog is het een grote puinhoop. Moet je ook nog je jaarcontract uitzitten. Gelukkig nog maar een paar maanden en dan snel over op een ander. Bijvoorbeeld KPN. Overal is wel wat, maar Ziggo is het toppunt. En de medewerkers hebben geen enkel begrip. Ze snauwen je af of verbreken gewoon de verbinding wanneer ze het ook niet meer weten. Nooit geen Ziggo meer.

Henri
19-10-2017

Zeer brutale en onvriendelijke heldesk medewerksters

Sinds de zgn internetsnelheid op 200 Mb/s is gezet op 6 oktober. Niets dan problemen. Eerst zelf proberen op te lossen door elke dag maar weer de Horizonbox te updaten. Vandaag maar eens gebeld. Maar je krijgt (op één ná) allemaal sukkels aan de lijn die er nog minder van af weten dan ik. Wanneer ze dan geen antwoord weten op mijn vragen verbreken ze eenvoudig de verbinding. Een en al ellende. Dit jaar al 2 keer nieuwe kabels moeten laten trekken. (want het lag alsmaar aan de kabels.) Dan een nieuwe Horizonbox. En nu krijg ik na een wel vriendelijke medewerker gesproken te hebben, dan weer een nieuwe Horizonbox. De sketch in het programma KANNIEWAARZIJN vorige week op TV, is helemaal de situatie die ik kan onderschrijven. Ook wij hadden dit jaar alleen al zeker 8 monteurs over de vloer maar Ziggo kan het gewoon niet aan. Ik moet toch maar eens overwegen om een andere leverancier te zoeken.

Ilona
19-10-2017

In het begin hadden wij geen problemen, sins de nieuwe tv box en modem wel. Slecht internet valt steeds weg en dan heb je de snelste internet nog wel gekozen maar is zo traag als een slak, tv geeft hele tijd fout melding aan en werd heel warm dus hadden me contact met ziggo op genomen en werdt der een montuur gestuurd die keek der niet eens naar gaf gelijk een nieuwe, nu zijn we weer paar weken verder en de problemen die we hadden zijn nog steeds niet verholpen, neem weer contract op met de klanten service en krijg gewoon gevoel dat je achterlijk bent wordt niet naar je vragen geluisterd nog serieus genomen. Ik ben der klaar mee en ga op zoek naar andere provider, ik zal ziggo nooit maar dan ook nooit aan raden om te nemen je krijgt alleen maar gezeik!

Di
17-10-2017

Wat is wel goed?

Nu bijna 1 jaar ziggo klant vanaf begin af aan continu problemen. Zij zouden onze lidmaatschap automatisch stoppen bij andere peovider nooit gebeurd dus betaalden dubbel op 3 maand lang. Na uren aan de tel kreeg ik met moeite een 10tje terug. Internet en tv werd niet of verkeerd geïnstalleerd 1,5 week zonder. Uiteindelijk bleek dat hun monteur gewoon nooit is langs geweest in het kastje in onZe wijk om een knop aan te zetten of wat dan ook moest gebeuren. Vervolgens gaan binnen 4 Maand ofso zonder dat we op de hoogte waren gesteld abonnement kosten omhoog. WiFi valt vaak uit, slechte verbinding enz. Wij stappen na dit jaar weer over naar een ander.

Niels
13-10-2017

Waardeloze diensten en klantenservice.

Ruim 24 uur zonder internet gezeten na een fout van Ziggo zelf (men had gewoon uit zichzelf mijn abonnement beeindigd). Helpdesk niet behulpzaam bij oplossen van het probleem. Alleen maar smoesjes en praatjes en geen oplossingen. Men kan niks en wil niks en men heeft ook geen mogelijkheid om door te verbinden met iemand die wel iets voor je kan betekenen.

GEEN ZIGGO KIEZEN!

Iedere andere provider is beter. Het kan in ieder geval niet slechter.

Ferdi
13-10-2017

Ziggo is top en ik ben klant voor het leven.

Ziggo is in alle opzichten een prima provider, goede service en mooie producten. Ze zijn duurder dan andere providers (zoals Tele2) maar laat je niet gek maken, de goedkopere prijs staat helemaal in verhouding met de service. Ik ben na 3 weken Tele2 gillend weg gegaan en terug gegaan naar Ziggo. Je weet pas wat je mist als het er niet meer is. Nooit meer. Zo blij met Ziggo, dat ik er een Vodafone abonnement erbij heb genomen voor de extra's.

Vincent
11-10-2017

Monteur geweest. Vervolgens niet weer aan gesloten

Zo heb je 3 jaar problemen denk je dat je vaak alles af bent. Maar nieuwe buiten kabel dan begin het weer naar een half jaar naar darum. Met verschrikkelijk traag internet. Week geleden monteur mij want contact doos stuk nieuwe de op die daar voor der ook op zat deze was beter exact het zelfde. Probleem blijft. Week later weer een monteur in huis alles goed verdeel kast naast de flat signaalkabel gemeten down stream niet goed. Monteur aan de deur plan daar iemand voor in. Gaat weg. Bedank voor de ellende. Maar we zijn wel vergeten mij kabel naar mij woning aan te te sluiten bedank monteur zit nu zonder internet en tv voor 7 dagen. Ze weigeren de monteur terug te halen het probleem op te lossen wat ze zelf veroorzaken hebben een ik zit der weer mee. Klanten service bellen naar een uur terug gebeld worden door verbonden naar een speciale afdeling vervolgens uit ge kaffeed te worden dat ik een probleem geval ben een daar de geschiedenis op mijn adres der niet op liegd. Dat ik dat zelf heb veroorzaakt met de bekabeling terwijl de monteert alles vlak daarvoot heeft naar gekeken en daar totaal geen sprake van was. Maar ik wel een probleem geval ben. Want alles licht aan de klanten en de monteur is ook nog eens een klant in onze auto werk plaats maar wiegerd het op te lossen zulk werk lever ik ook niet aan zijn auto. Kortom ziggo geeft klanten de schuld tewijl zij half werk leveren. En de klanten service weet alles weer beter en mag iedereen af zijken en schelen. Maar owee als je het terug doet hangen zet op. Helaas word alles opgenomen en heb ik een klacht gemaakt net als 2 anderen collega's die heel netjes ontslagen zijn. Ik stap over heb het ge had met deze provider ze mogen mij rug op naar 3 jaar op dit adres en 6 jaar op het vorige adres ditn zijn steeds herhalingen van herhalingen en daarna weer ze leren der nikd van

Roy

Ziggo is top!

Mensen zeiken altijd veel, en willen zo min mogelijk betalen en het meeste eruit halen. Vind het grappig hoe laag Ziggo scoort op deze website, heeft meer over de mensen te zeggen dan over Ziggo zelf. Ziggo vind jullie top, altijd goeie service en goeie kwaliteit producten.

Aju

Steeds fout 2040 en wegvallend beeld

Heb al tig keer gebeld Het probleem zeggen ze is mijn plasma tv van panasonic Die moet een update Deze is zo oud hij kan niet geupdate worden Hij is niet aangesloten op internet Tv beeld valt uit Soms krijg je fout melding 2040 of 3060 Ze kunnen het niet verhelpen Ook internet is niet altijd even stabiel Ze zijn wel altijd vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon