Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

C.
07-11-2017

Wat is Ziggo een K*T bedrijf

Vanaf ca. mei 2017 een Horizonbox aangeschaft van Ziggo. De eerste 4 weken geen enkel probleem mee gehad. Na 4 weken deed de afstand bediening het niet meer. Er zou een nieuwe worden opgestuurd, maar dat zou wel eens 3 weken kunnen duren. Gelukkig was deze er al na 4 dagen. De nieuwe werkte ook niet. Er komt een monteur met weer een nieuwe ( heeft 4 weken geduurd voordat de monteur er was). Het bleek aan de Horizon box te liggen en deze is vervangen. "s avond bleek dat er alleen Ned 1,2 en 3 en de Ziggo kanalen te ontvangen waren. Diverse malen is er een update verzonden want dan zou het zeer zeker opgelost zijn. Weer meer dan een week geen TV. Volgende monteur geweest en heeft weer de Horizonbox vervangen met het verrassende resultaat dat er geen enkele verbetering was. Na uiteindelijk nog een update die WEL goed was verzonden hadden we alle kanalen weer. Echter nu liepen het beeld en geluid totaal niet gelijk. Alle instellingen geprobeerd maar niets hielp. Weer een andere monteur over de vloer die alle weer heeft nagezien. Eerste avond leek het probleem opgelost. Echter hoe verder op de avond hoe meer het beeld en geluid weer van elkaar verliepen. Nu weer enkele mails verstuurd naar Ziggo en die worden gewoon botweg niet beantwoord. De arrogantie ten top. Ik zou zeggen ga niets aan met Ziggo en neem een andere provider.

Gerrit
07-11-2017

Voortdurende uitval

Sinds een aantal weken valt zonder aankondiging alles van ziggo uit. Dus geen internet, telefoon, radio of tv meer. De laatste weken ruwweg 2 per week! Elke keer maar weer via 4g op de smartfone lezen dat er een storing is en dat er aan gewerkt wordt Zeer onbetrouwbaar dus, beslist NIET naar ziggo gaan!

Martijn
07-11-2017

Geen internet, tv, telefonie

Ik ben nu al een jaar bezig , misschien wel langer, om al mijn afgenomen diensten van Ziggo (goed) werkend te krijgen. Val van het ene probleem in het andere. Heb een Max abbo. Maar ik haal die snelheid bij lange na niet. Zou 400mB moeten halen maar als ik 20 haal mag ik al blij zijn. Meestal ligt het ergens tussen de 5 en de 15. Horizon box stottert en hapert, gids en replay tv werken regelmatig niet. blokjes in beeld geluid valt weg. Telefoon altijd met ruis en kraken. Pfff zo vaak al gebeld. Stekkers erin eruit, nieuwe kabels, nieuw modem, nieuwe horizon box. Altijd de vraag of je m even uit en dan weer aan wilt zetten. Het ligt altijd aan de installatie bij mij thuis. Ziggo heeft nu een stuk kabel vernieuwd want daar zou het echt aan liggen. Alles hetzlfde gebleven helaas. Nu komt er weer een monteur. Dit is toch wel de laatste kans denk ik

Henk
06-11-2017

Superslecht internet

Het internet van ziggo heeft altijd problemen bij ons thuis, elke dag weer zijn er storingen en de internetverbinding valt altijd weg, geen stabiel internet en het valt steeds weg. Ronduit zeer slecht.

Henk
06-11-2017

De aanhouder wint

Wij waren bijna van plan om over te stappen. Want na maanden bellen over onze instabiele en vaak trage internet verbinding en diverse monteurs bij ons thuis was ons geduld bijna op. Maar door het aanhouden van onze klachten is het op een goede manier opgelost. Ze ontdekten dat het instabiele in de wijkcentrale zat. En nu hebben we een (afkloppen een goede verbinding. Dus Ziggo bedankt voor de goede service

Yvonne
05-11-2017

Vreselijk

Helaas kunnen wij hier in het dorp alleen diensten van ziggo afnemen. we kunnen niet eens overstappen

Margret
04-11-2017

Zeer slecht ziggo!

Zeer slecht en langzaam internet, tig keren gebeld maar geeft allemaal niets, degene die de klachten van ziggo moeten ontvangen zijn meestal niet op de hoogte van de problemen die daar spelen ze sommige proberen dan nog interessant te doen om te vragen of de stekkers er wel in zitten! Je hebt gelukkig ook af en toe een behulpzame telefonist aan de telefoon die je wel probeert goed te helpen, maar die zijn zelf ook afhankelijk van de problemen bij ziggo.! Deze mensen doen wel hun best maar kunnen helaas ook niet helpen.

Ruben
04-11-2017

Misleidende reclame op tv.

De reclame op tv van Ziggo is misleidend. Keuze uit een extra zender parket dacht het niet ze hebben voor geselecteerd. En als je een ander parket wil die niet ik hun lijstje staat, dan heb je gewoon pech. En zo wordt het letterlijk door de klanten service gezegd. Dan moet ik maar naar een andere provider gaan jullie wilt toch als provider graag je klanten houden.

Linda
03-11-2017

Ronduit schandalig bedrijf

Na al voor de 8ste keer telefonisch contact op te nemen met ziggo. doet het bedrijf maar wat ze willen en komen totaal gaan afspraken na. Ze zouden zorgen dat ons restaurant bereikbaar blijft voor gasten maar echter is dit niet het geval en hebben ze onze telefoon toch gewoon afgesloten. Terwijl wij als bedrijf toch wel bereikbaar horen te blijven hierdoor hadden we nette afspraken gemaakt naar onze mening en zou ziggo onze telefoonlijn beschikbaar houden voor reserveringen en pas het nummer overschakelen naar ziggo als de monteur bij ons op het bedrijf is geweest. Hopend dat moge. Het probleem is oplost anders volgen meedere resenties op internet

Carlijn
02-11-2017

Goed gedaan

Mijn moeder had geen tv klantesurvis gebeld Vriendelijke meneer die mij moeder meteen op ging bellen met een op met oplossing voor dit probleem is het opgelost Toen mij weer op gebeld dat het gelukt is Supper Supper Supper ziggo zeer tevreden

Jan
02-11-2017

DUUR

Ik betaal 55,95 euro per maand 40 Mb internet, dan zo`n kromme horizonbox erbij en klaar. Ik ben een gaan winkelen wat een andere provider voor dat geld levert dan word je wakker, wij zijn al klant toen het nog essent was. Gaan ze vervolgens de snelheid verhogen behalve 40 MB (dat zijn de meeste klanten) Dus hier is de kogel door de kerk heb al een gmail adres aangemaakt en we gaan een over. Ik heb me nu al 2 keer laten inpakken met een aanbieding om te blijven maar nu is het klaar.

David
02-11-2017

Superslecht bedrijf

Altijd gedoe. Is het geen instabiel internet, dan is het wel gedoe om zogenaamd niet geretourneerde hardware na opzeggen. Uiteindelijk zelf maar de 85 euro gestorneerd die Ziggo zich wederrechtelijk had toegeƫigend nadat we al maanden geen abonnee meer waren. Klantenservice waardeloos en kastje-meer-verhaal over klachten. Afspraken over terugboeken onverschuldigde betaling komt Ziggo niet na. Lijkt wel of ze het over de termijn van stornering willen tillen zodat je naar de rechter zou moeten en dat te duur zou vinden. Mijn advies: niet aan beginnen. Het zijn boeven.

Bart
26-10-2017

Kansloze apparatuur

Elke keer vastlopers, zowel experia als de normale kleine box. Tergend langzaam, spijt is een understatement van de overstap van KPN naar ziggo.

E.Korringa
25-10-2017

Ziggo heeft geen klantenservice

Ziggo wedstrijd bestelt via mijn ziggo. Geen wedstrijd. Bellen 20 minuten wachten. Meneer zegt ik verbind u door. Weer 10 minuten wachten en niemand aan de telefoon. Daarna weer gebeldmet keuze product bestellen. En raad binnen 1tel iemand aan de telefoon. Mevrouw zegt ik verbind u door met technische dienst. En wederom 10 minuten in de rij. Toen maar opgehangen. Ben blij dat er misschien glasvezel komt en anders echt over naar KPN. Klanten werven ok maar behoud doen we niet aan bij Ziggo

John
24-10-2017

Service boven verwachting!

Wauuwwww nog steeds onder de indruk van de hulp en snelle service van Ziggo en de service monteur. Wat hebben ze ons toch fantastisch geholpen bij de aansluiting van internet en televisie op onze bouwkavel! Nadat de "standaard" monteur voor het instaleren van et pakket het niet voor elkaar kreeg, werd er de volgende dag een monteur gestuurd om de problemen te verhelpen! Dankzij de perfecte hulp en service vanaf vandaag internet en televisie! Nogmaals dank en een dikke pluimvoor Joost de service monteur!

Paul
24-10-2017

Haperingen

Wat een grote hoeveelheid negativiteit hier. Kijk eens bij de andere providers, ook daar vnl klachten en de gemiddelde score doet niet veel voor elkaar onder.

Heb zelf al jaren Ziggo en heb niet te klagen over hun service. Ze reageren snel, hoewel de wachttijd aan de telefoon soms wel lang is, maar reageren ook adequaat, hebben helaas niet voor alles de juiste oplossing.

De Horizon box geeft bij ons ook erg veel problemen. Traag, vaak geen volledige tv-programmagids, uit zichzelf opstarten, vastlopen, beeld haperingen etc. Dit is bij ons ontstaan nadat ze in december 2015 de signalen hebben geknepen om meer ruimte te maken voor andere activiteiten. Heb inmiddels 2x een nieuwe Horizon box ontvangen, diverse metingen gehad, zelfs kabels (door Ziggo) vervangen, maar probleem blijft.

Ondanks dat alles ben ik niet ontevreden over Ziggo en hun medewerkers. Wordt altijd netjes geholpen. Maar zolang de ruimte voor de tv in de kabelverbinding niet weer wat verruimd wordt en er een stabielere versie van de Horizon box is verwacht ik niet dat deze problemen verholpen zullen worden.

Echter gezien de vele problemen die je net zo goed over de andere providers leest ben ik nog steeds niet aan overstappen toe. Moet dan (heb meerdere tv's) overal utp kabels gaan leggen en daar wordt je ook niet vrolijk van. Verder is het dan maar afwachten of het bij die andere provider dan wel goed werkt.

Internet is bij mij prima. Haal de opgegeven snelheden zonder problemen. Alleen de TV, dat is jammer.

Ik hoop dus nog steeds dat het beter wordt.

Ian
24-10-2017

Waardeloos

Zit je bij ziggo valt je wifi uit vervolgens bellen we naar de helpdesk zeiden ze dat we de volgende ochtend weer internet hadden week later nog geen internet wij weer bellen weer het zelfde geval bellen we de 3e keer worden we 3 keer opgehangen na 3 week eindelijk wifi

Anne
23-10-2017

Niet klantgericht

Wat een slechte service, na 10 minuten in de wacht te staan wordt je automatisch opgehangen. Drie weken na het afsluiten van het abonnement werkt dit nog niet naar behoren. Weinig sprake van klantgerichtheid en er wordt zeker bespaard op het aantal medewerkers in het callcenter.

Marcus
22-10-2017

Super service

Vandaag de klassieker wedstrijd van het jaar Feyenoord -Ajax. Het lukte me niet om de dagvaarding te activeren. Gebeld met de klantenservice. Werdt zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Nu 30 minuten later. Door inzet van de medewerker kan ik lekker de wedstrijd Zometeen kijken. Bedankt ziggo. Super service en klantvriendelijk. Mag ook gezegd worden ipv alleen gezeur en geklaag. Is dit een in het zonnetje voor jullie. Echt bedankt.

Eef
21-10-2017

Opgegeven.

Heb de mediabox maar heb ondanks honderden telefoontjes met klantenservice nooit langer dan tien minuten digitaal tv kunnen kijken, ik heb het gewoon opgegeven. Ben op zoek naar een betere provider.