Olivia
26-12-2016

2 jaar problemen

In 2004 klant geworden bij UPC, en nu dus bij de geweldige Ziggo maar niet heus 2 jaar zijn er problemen met de mediabox ,nu 4 mediaboxen en 4 monteurs verder, heb ik eindelijk de knoop doorgehakt, en het abonnement bij Ziggo opgezegd.Denk je bij de 4 de monteur die langs is geweest, dat de problemen zijn opgelost, nu dus niet. Dus was ik het zat. Toen UPC er nog was, daar heb ik 10 jaar geen problemen gehad. Als je problemen heb daar zijn ze dus niet goed in, om dit optelossen, ze zijn er wel goed in, om je gelijk te weren in mijn Ziggo . Ben nu sinds een paar dagen klant bij KPN, en hoop daar ook voorgoed te blijven.

Bianca
26-12-2016

Geen internet

Na afgesloten tezijn en een regeling getroffen te hebben was de zelfde dag de blokkade eraf. Een uur later had ik weer geen internet . 3 dagen en heel wat telefoontjes verder heb ik nog steeds geen internet. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Met allerlei smoesjes. Ben al jaren klant , maar ben er nu helemaal klaar mee . Wat een rot bedrijf.

25-12-2016

Niet bij ziggo!

Groot drama. Verkeerde box. Verbreken de verbinding. Beloven terug te bellen maar komen niet. Monteur vergeet de helft. Horizon box valt uit. Internet is kwetsbaar.

Shirley
24-12-2016

Geen goede service.

Hebben een maand geleden abonnement op ziggo genomen.alles ontvangen maar dan doet tv het of dan weer geen internet of tv.als je belt wordt je van kastje naar de muur gestuurd en ze geven steeds onvolledige informatie. Als je openstaande rekening hebt kryg je bij wanbetaling de deurwaarder bij je,maar je wordt niet gecompenseerd als zij achterwege blijven met hun service. Mensen ga niet naar ziggo . Het is gewoon een puinhoop. Ik heb er zo een spijt van dat ik ben overgestapt. Wijze les.

Ps overstappen is toch niet het beste. Je kryg er meer problemen mee dan je lief is. Voor mij is hun service nul komma nul dus waardelois

Christiaan
23-12-2016

Geen activatiecode ontvangen

In november internet plus bellen besteld. Abbo zou op 16 december ingaan. Installatie pakket op 16 december ontvangen en geïnstalleerd. Snelle montage en WiFi werkte. Telefoonlijn echter niet en ook geen verbinding met server omdat de activatiecode ontbrak. Vanaf dat moment getracht de helpdesk van Ziggo te bereiken om aan die activatiecode te komen. Je wordt via allerlei menu's uiteindelijk gewoon in de wacht gezet. Inmiddels een vermogen aan mobiele belkosten verspild en nog steeds geen Ziggo aan de lijn gehad. Op melding via Ziggo forum bericht gehad dat er kennelijk iets fout was gelopen en dat men mij binnen 24 uur zou berichten. Na dagen wachten nog steeds geen antwoord en onderwijl nog niet gelukt om via dat 0900 nummer een medewerker van Ziggo aan de lijn te krijgen. Heb inmiddels veel spijt dat ik van KPN was overgestapt. Daar waren (voor mij) nooit problemen en altijd correct te woord gestaan. Overweeg nu om Ziggo weer op te zeggen en ook met mijn TV abbo weer terug te gaan naar KPN.

Ziggo was in mijn geval absoluut een verkeerde keus. Les die ik geleerd heb; Als bij uw huidige provider alles goed werkt, daar blijven en vooral niet gebruik maken van een "mooie" aanbieding van Ziggo. Bereikbaarheid en Service kunt u vergeten bij Ziggo en als u pech heeft is dat het verschil tussen wel internet bij uw huidige provider en een niet werkend systeem bij Ziggo.

Cor

Monteurs Ziggo veroorzaken zelf storingen

Eerste storing: Na een onderhoud actie door Ziggo, van vrijdag ochtend t/m woensdag middag geen internet, telefoon en TV signaal door een fout van de buitenmonteur, dat is toch niet normaal, dit is toch geen service voor Ziggo? De helpdesk kom eerder niets doen voor ons Tweede storing: deze loopt nog bij mijn ouders vanaf 21 december geen internet, telefoon en TV. Wederom door een fout van een Ziggo monteur in de verdeelkast in de straat. De eerst volgende afspraak die gisteren gemaakt kon worden is pas woensdag 28 december 's morgens. Ook het feit dat er een ouderen nood alarm is gekoppeld wat nu niet werkt, verandert niets aan de prioriteit, het blijft pas komende woensdag na de kerst. De ouwtjes zitten een dadelijk een week, inclusief de kerstdagen zonder TV, telefoon en internet. Er is één omschrijving voor de service: waardeloos!

Silvio

Proces loopt.

Op 11 November hebben we, op aanraden van Ziggo, nieuwe tv-kabels geinstalleerd en ons gewaagd aan digitale tv. Nu hadden we nog een Humax-decoder mét kaart uit een erfenis staan.

Dat was geen probleem, dat gaat vanzelf werken. Niet dus. De monteur, die al niet te klantvriendelijk te werk ging (gewoon een kabel van een halve meter uit de muur, en dan een stekkertje voor het internet ipv een doosje te plaatsen): "ah, ja u heft nu nog geen digitale tv, maar dan moet u even een half uurtje wachten en dan werkt het". Hij is vertrokken zonder zich ervan te vergewissen dat het ook inderdaad werkte. Na een paar uur, nog steeds geen digitale tv. Klantendienst gebeld. "ja, dat kan, maar als u nu de decoder 24 uur aan laat staan, worden de gegevens naar uw kaart gestuurd en dan werkt alles". Jammer dat de decoder na een paar uur uitvalt als stroombesparing. Opnieuw gebeld. "ja, mijn collega heeft de verkeerde procedure aangezet, we hebben sinds kort een nieuw systeem. Ik zal het goede activeren, u moet even 24 uur wachten". Na 2 dagen opnieuw gebeld. "ja, dat is vreemd, ik ga even met mijn supervisor overleggen" na 10 minuten komt de medewerker terug en zegt "mijnheer." en de verbinding wordt verbroken. natuurlijk hebben ze niet het fatsoen om terug te bellen (nummer en dergelijke hebben ze, want dat is het eerste wat ze vragen). Toen was het 22 uur en werd er natuurlijk niet meer opgenomen. De volgende dag gebeld. "inderdaad, dat is niet klantvriendelijk, ik zal dat zeker zo niet doen. Maar we hebben bij u in de buurt net iets nieuws geinstalleerd, daarom werkt het niet, want mijn collega's hebben de verkeerde procedure gestart. Ik zal de juiste starten, binnen 24 uur is het geregeld". Na 2 dagen "he wat vervelend nu voor u, maar helaas klopt het niet wat mijn collega heeft gezegd. Ik ga het voor u regelen, noteert u mijn naam maar en binnen 72 uur is alles in orde". Na een week wachten gebeld (inmiddels niet meer zo heel vriendelijk, waarvoor mijn excuses) en gevraagd naar de dame waar ik de naam van had. "helaas mogen wij u niet direct doorverbinden met een collega". "ik zie het probleem, uw kaart heeft de gegevens nog niet binnen de procedure loopt (inmiddels al anderhalve maand). Ondertussen is er iemand die een wel werkende kaart heeft, langs gekomen en alles werkt dus aan de installatie ligt het niet. Dat geeft de medewerker ook toe, het ligt aan de kaart, maar hij mag geen nieuwe sturen. Het Humax-systeem wordt niet meer ondersteund met nieuwe kaarten. Ik kan wel het up to date-systeem aanschaffen maar dat is dan wel 25 euro per maand (!) duurder. Als de kaart kapot zou zijn, dan konden ze wel een nieuwe sturen. Mijn vraag:"ja, maar als het niet aan de lijn ligt en niet aan het Humax-toestel, blijft toch alleen de kaart over?" Ja, maar de kaart is niet kapot, hij doet het alleen niet. De procedure om de gegevens naar de kaart te sturen loopt, dus aan een nieuwe kaart zou u niets hebben" Geef me dan aan waar ik wel zo'n nieuwe kaart kan aanvragen, als u dat niet mag" "nee, dat gaat niet. De procedure loopt en als u verder geen andere vragen heeft, ga ik het gesprek beëindigen" tuut tuut tuut

PvdB

Too big to fail?

Al jarenlang lig ik overhoop met UPC/Ziggo. Vele storingen, vooral op het gebied van TV. Zo'n beetje alles is in de loop van de tijd vervangen.

Kijk, als alles werkt is er niks aan de hand. De kwaliteit van (HDTV) beeld en geluid en internetsnelheid zijn prima. Mijn waardering geldt dan ook de organisatie zelf en de gemiste daadkracht die zo'n bedrijf zou moeten hebben. Ze hebben geld en middelen zat om alles op te lossen en écht klantvriendelijke te zijn! Maar nee, neoliberale doelstellingen (winstmaximalisatie en aandeelhouders tevreden houden) staan voorop. Het zal nog wel even duren, maar boontje komt altijd om zijn loontje. Ondertussen blijf ik fouten melden en me verbijten :(

Mike
22-12-2016

Wees verstandig, blijf zo ver mogelijk van Ziggo vandaan

Als er een wet zou zijn die bedrijven verplichte dat er 100% de waarheid vertelt moet worden zou de onderste omschrijving voor ziggo zijn.

Als onderdeel van een nog groter moederbedrijf, Liberty global, gaat het ons bij Ziggo alleen maar om cijfers, zoveel mogelijk klanten. Dan kunnen wij de grootst mogelijke meuk zo goedkoop mogelijk in bulk aankopen zodat wij dit vervolgens weer voor de hoofdprijs aan jullie als klant in bruikleen kunnen geven. Onze producten testen, dat laten we graag aan jullie als klant over en mocht het fout gaan, dan stellen wij onze klantenservice voor u beschikbaar met zo laag mogelijk geschoolde medewerkers die wij voor een zo laag mogelijk loon uw problemen laten verzamelen zodat wij onze producten voor een zo laag mogelijk kostenplaatje dermate kunnen verbeteren dat u toch nog net Ziggo klant blijft. Wij ondersteunen onze klantenservicemedewerkers niet, want het moet niet zo zijn dat ze u probleem oplossen. Dan kunnen wij namelijk niets meer aan u verdienen want dan hoeft u onze klantenservice namelijk niet meer te bellen. Wel eisen wij van ze dat ze u nog meer van onze meuk aansmeren zoda twij nog meer aan u verdienen en als dank krijgt u van ons nog meer problemen zodat wij weer graag onze klantenservice voor u beschikbaar stellen met zo laag mogelijk geschoold.

Ziggo, een grote vicieuze cirkel waar je niet vrolijk van wordt. Blijf ver van Ziggo vandaan, en als je klant ben ga er zo snel mogelijk weg, je leven wordt er alleen maar beter op!

Arjen

Nog steeds UPC

Gisteren opgezegd, omdat anderen veel goedkoper zijn. Keurig te woord gestaan en alles prima afgehandeld. Vandaag gebeld door een medewerkster of ik toch niet wilde blijven met een tijdelijke korting. Nee, dat wil ik niet: uw korting is slechts tijdelijk. Wat er vervolgens gebeurde is voor mij reden om NIET meer naar ziggo terug te gaan, zolang daar nog oud-UPC personeel werkt; wat een onbeschoft eigenwijs personeel is dat. Niet luisteren naar de klant, alleen je eigen verhaal op willen dringen.

Een paar tips: - Zeg op wegens de prijs; ziggo belt je terug en je korting kan oplopen tot 30% - Blijf niet urenlang bellen, stuur 1 aangetekende brief, stop alle betalingen, negeer de incassoburo's en wacht tot ziggo u dagvaard. De rechter luistert namelijk wel naar u.

Bram

Opzeggen

Al 10 jaar klant bij Ziggo. Vorig jaar op willen zeggen vanwege hoge kosten en matige verbinding. Ik ben toen overgehaald door een korting op mijn abonnement voor 6 maanden. Nu, na 8 maanden wil ik toch opzeggen omdat ik niet tevreden ben. Met name vanwege de hoge kosten. Krijg aan de telefoon te horen dat ik niet mag opzeggen omdat ik 6 maanden korting heb gekregen en vanaf toen dus minimaal een jaar af moet nemen bij Ziggo. Belachelijk! is me aan de telefoon toen zeker weten niet verteld.

Koen

Al 4 jaar slecht internet

Ik ben er nu helemaal klaar mee afgelopen maand geen of matig internet gehad zelfs nieuwe modem aangeschaft helpt ook niet

MRR

Al 6 weken geen internet geleverd door meerdere storingen

Wij hebben een alles-in-1 pakket besteld bij Ziggo 6 weken geleden, we hoefden geen gebruik te maken van overstapservice dus in principe zou het heel simpel aangeleverd en aangesloten kunnen worden zou je denken en helemaal aangezien hun als een van de snelst leverende providers adverteren hier blijkt helemaal niets van waar te zijn (Erg jammer want dat was voor ons de enige reden om zo'n dure provider te nemen zoals Ziggo). Het begon al met een storing bij het bestellen van het pakket, daardoor lukte het niet en waren wij genoodzaakt deze via de klantenservice van Ziggo te bestellen. Deze gaf aan dat dit succesvol gelukt was en dat het pakket binnen 5 werkdagen in huis zou zijn, deze kwam pas na 2 weken binnen aangezien hun aangaven dat dit ook door de storing kwam hadden we er al onze vraagtekens bij enfin we hadden hem inmiddels aangesloten en bleek dat alleen Televisie werkend was en niet het modem/internet in algemene zin, Monteur is inmiddels al langs geweest en heeft gecontroleerd dat hij juist aan was gesloten wat inderdaad het geval was. Wij zijn nu inmiddels al 4 weken in contact met Ziggo dagelijks om te trachten het probleem op te lossen, die het op hun beurt bij een andere partij die met Ziggo samenwerkt om zo de modems te activeren en zich in India (?!?!) zou bevinden neerlegt en er is ons verteld dat het maximaal 3 werkdagen zou duren voor ons modem en internet alsnog werkend zou zijn en we zijn inmiddels dus 4 weken verder en er is nog steeds niks. Heb al meerdere uren aan de telefoon in de wacht gestaan zonder iemand te spreken (Maar wel kosten in rekening brengen!), zodra ik iemand aan de telefoon krijg wordt mij weer hetzelfde antwoord gegeven dat ik alleen kan wachten tot het een keer geregeld wordt door de andere partij maar op de vraag dat dit niet tot de oneindigheid kan duren en wanneer er een andere oplossing voor gevonden wordt word hier geen antwoord op gegeven, ook is er al meerdere keren contact opgenomen via Facebook met Ziggo over de klacht opnieuw hetzelfde antwoord: Afwachten. Ik heb tevens inmiddels 2 weken geleden een officiële klacht ingediend bij Ziggo over dit hele proces, opnieuw een belofte om binnen 5 werkdagen hierover telefonisch contact te hebben met de afdeling die over de klachtenbehandeling gaat en opnieuw niks maar dan ook niks gehoord.

Alles werkt perfect

Ik heb sinds eergisteren mijn Horizon en extra mediabox ontvangen.Ik had binnen 15 minuten perfect internet,telefoon en t.v. Jammer dat je hier alleen maar negatieve dingen leest. Het overstappen ging ook prima. Echt supergoed beeld en ook supersnel internet via wifi door heel het huis,tot de zolder aan toe.

Sandra
20-12-2016

Helpdesk niet technisch maar wel commercieel!

Vanmiddag gebeld ondat wij al enige tijd blokjesbeeld hebben. Al eens eerder gehad, toen verschillende keren gebeld werden we stap voor stap geholpen. Er is die tijd een monteur geweest en heeft een kastje in de meterkast geplaatst met 3 uitgangen.

Vanmiddag wederom gebeld en we moesten kabels direct op de inkomende lijn van ZIGGO aansluiten. Dat lukt niet en is ook nooit nodig geweest.

Vanavond geen blokjes meer maar ook geen beeld. Later geen internet en geen telefoon. Wij bellen met de mobiel a 90 ct per minuut met een max van 40 euro per gesprek (45minutn gebeld) . De desbetreffende persoon aan de telefoon wist ons te vertellen dat het kastje met volgens hem 5 uitgangen niet meer werkt. Wij hebben niet zo'n kastje. Dat kwam niet echt binnen bij hem. Want wij hebben een kast je met 5 uigangen volgens hem. En dat kastje werkt dus niet meer. Er moest maar een monteur langs komen a 40 euro. Wij hadden een code E37 op de TV waarbij staat dat het een storing is van ZIGGO en niet hier in huis. Wij hebben getracht de man duidelijk te maken dat de storing van ZIGGO komt (volgens de melding E37) en dat het dan vreemd is dat wij de monteur moeten betalen. Wederom was hij bereid een monteur te sturen a 40 euro en dat heeft hij meerdere malen verteld. En pats boem alles doet het weer, zelfs zonder blokjes. We wachten af. blijven we of blijven we niet.

Martijn
20-12-2016

Wederom zeer slechte service en ervaring!

Wederom zeeeeer slechte ervaring met Ziggo.

Na jaren van stil zitten en niet bewegen met grote moed op maandag 28 november toch maar gebeld met Ziggo omdat we nu maar eens aan de horizon-box gingen. Uiterst vriendelijke dame, kan je echt niets van zeggen en zij maakte graag mijn bestelling rond. Er werd nog gezegd: " u heeft idd een zeer verouderd pakket" . Na doorvragen of het te leveren pakket compleet was werd mij verzekerd dat alles geregeld was. Helemaal blij en voor maar €2,50per maand extra aan de horizon-box. Na wat vertraging en toch nog even bellen kwam het pakket binnen. Ik op zaterdag 3 december aan de installatie en schakelde de horizon in. Je raad het al na 2x 30 minuten wachten, modem reset geen verbinding. Toch puntje van positiviteit, ik zag wel het Horizon logo dus het apparaat werkte wel. Toch maar even bellen en wat bleek, ik had een verouderd pakket. Dat had ik eerder gehoord volgens mij. Ik moest naar de meterkast en de code op de splitter opnoemen. Wat bleek de splitter was te oud en kon geen retour signaal leveren. Deze waren niet op voorraad en niet te leveren werd mij direct gemeld. Nou mijn irritatie begon op te lopen, de uiterst vriendelijke dame kon dit weten zei de volgende collega. "Er is bij ons bekend dat al weken er geen splitter meegeleverd wordt met een nieuwe horizon". Huh? Dit was bekend vroeg ik? erg fijn dat jullie dit dan niet even melden. Wat nu? Ja meneer er komt een gratis monteur die zorg dat alles weer werkt, hij heeft wel een splitter bij zich. Ik was behoorlijk geïrriteerd omdat dit bekend was dat ik een splitter nodig had en deze zou namelijk in de doos meegeleverd worden. Nu moet ik weer 4 dgn wachten, kost me ook een halve dag( plannen namelijk per halve dag dat de monteur kan komen). Zo zonde van mijn en hun tijd, kan het namelijk makkelijk zelf. Donderdag 8 december was omstreeks 10.15 uur de monteur aanwezig. Aardige vent en met 30 minuten en wat updates verder mooi beeld. Ik blij en lekker spelen met de nieuwe horizon al duurde dit een week langer door slordig klantenservice werk. Na wat Netflix en Videoland ervaringen van de afgelopen maanden rijker de volgende stap bij Ziggo. Film1 was ons volgende project, mooi aanbod en de eerste 3 maanden nu 5 euro per maand ipv 14,95 pm. Na een drukke avond ik op zaterdag 17 december in de nacht toch ff snel Film1 activeren. Kreeg keurig mail met bevestiging ( op 18 december, dit klopte) en ben snel gaan slapen. Zo kon ik lekker zondag middag film kijken met het gezin. Helaas de uren gingen voorbij maar geen verbinding. Maandag 19 december om 12.00 uur maar weer eens bellen, wat bleek het klopte dat het niet werkte. Ziggo had administratie niet afgesloten van mijn horizon-box en daardoor kon er geen signaal doorgevoerd worden. " werkt alles vroeg de medewerker?" Ik zei werkt alles? Er is een monteur van jullie geweest dus jullie weten toch dat alles werkt.Dit moest eerst door een andere afdeling opgelost worden, zucht. In de avond weer gebeld en kreeg Rick aan de lijn en vertelde mij doodleuk dat er nogsteeds niets gedaan was. Huh? Hij beloofde plechtig alles zo gelijk, persoonlijk met een collega te gaan regelen en dat is het aan het systeem om het automatisch op te pakken. Ik kreeg 10 euro compensatie voor alle frustratie, ik was de koning met dit bedrag al was het gebaar goed, maar ik wil liever gewoon kijken. Rick zou mij morgenavond persoonlijk bellen om te vragen of alles zou werken, was benieuwd. Het was inmiddels 20 december 09.00 uur en wat denk je, helaas geen beeld. Ik weer bellen met collega 535, zucht." nee meneer, de horizon is inmiddels administratief afgesloten maar er staat nog andere administratie zaken open" ik ontplofte bijna, stelletje eikels, amateurs etc etc. het kan 24 tot 48 uur duren, we werken eraan. Links om rechts om geen beweging in Ziggo te krijgen en Rick ging mij toch bellen deze avond. Omstreeks 18.30 uur, de telefoon ging en ja het was Rick, maar helaas geen beeld. Ik moet wachten tot "het systeem" alles oppakt en hij kon verder niets doen. Erg vreemd dat niemand handmatig zaken kan oplossen. Ik werd erg boos en zal jullie de details besparen maar ik verzeker je dat ik erg boos ben geworden( heb hem verder niet de huid vol gescholden) maar mijn gevoel zei wel heel veel anders.

Vroeger veel problemen gehad met Ziggo. Daarom weggegaan en toen naar Tele2 gegaan en na een aantal jaar weer terug. Toen ging het beter bij Ziggo maar weer een aantal jaren verder omdat ik jaren niet heb bewogen toch weer toe aan wat vernieuwing. Mensen de strekking van het verhaal, GA NIET NAAR ZIGGO OF PAS NIETS AAN WANT DIT SNAPPEN ZE NIET! Ik ben zo klaar met die gasten en schuiven de verantwoordelijkheid naar collega's of systemen en wijken niet. Ik ga opzoek naar een andere aanbieder, SCHAAM U ZIGGO, SCHAAM U DIK!,,

Janss

Overijverige medewerkster

1, 5 week geleden gebeld naar Ziggo, omdat de Horizon kast zich steeds resette. Ik vroeg of er wellicht wijzigingen waren bij Ziggo. Nee hoor mevrouw, misschien ligt het wel aan uw scart kabel, zullen we een nwe sturen? Nou doe dan maar. Ook zag ze dat wij nog een UPC abonnement hadden of ze deze even om zou mogen zetten naar Ziggo. Ik zei, alleen als er niets veranderd. Nee hoor mevrouw echt niet. Zo gezegd, zo gedaan. Twee dagen later dacht ik even een serie te bekijken, sorry maar die heeft u niet. Opnemen? Nee, dat kan ook niet, alle extra zenders? Ook zoek. dus weer bellen naar Ziggo. Hele aardige man, maar kon mij niet helpen. Zijn vorige collega had een fout gemaakt en dat kon niet zomaar terug gezet worden. Advies 3 dagen wachten, de andere afdeling gaat er mee aan de slag. Na 3 dagen geen verschil. geen zenders, geen on demand ed. Weer bellen, sorry kunnen niks doen, wachten maar. KLAAR was ik er mee. Maar dat is jammer, opzeggen kan niet. Want uw klacht is nog niet afgehandeld! Advies over een paar dagen terugbellen. maar het kan nog wel weken duren mevrouw. Ondertussen gewoon een factuur versturen. Ik begrijp er niks van en baal van die overijverige medewerkster die even ons abonnement zou omzetten. Iedereen die ik spreek aan de telefoon van Ziggo is allervriendelijkst, maar niemand kan mij helpen. Hoe is dat toch mogelijk met zo'n groot bedrijf?

El

Slechte diensten/producten/klantenservice

Horizonbox werkt niet, ci + kaart gedeactiveerd, geen internet en geen telefoon, klantenservice biedt geen service. We zijn ondertussen 2 weken verder. klachtenbrief naar ziggo is onderweg.

Wouther

Geen internet en telefoon

Op 9 december is de modem van mij stuk gegaan, deze omgeruild in de winkel met een nieuwere versie , alles aangesloten en van af 9 december tot op heden geen telefoon en internet , diverse keren gebeld minstens een kwartier moeten wachten tot je geholpen wordt. leg je het probleem uit dan zeggen ze dat kunnen wij niet oplossen maar dat kan alleen via INDIA. Ik heb daar geen boodschap aan dus ik heb mijn lidmaatschap opgezegd.

Bianca

Klantonvriendelijk

Al jaren klant bij ziggo,maar het is echt een puinhoop . ga je bellen zit je zo al 20 minuten aan de telefoon ,gaat deze eindelijk over wordt de verbinding verbroken pfff Al 3 maanden verkeerde facuren ontvangen en afgeschreven en als antwoord krijg je dan dat het de volgende maand wel wordt verrekend .niet dus! Nou extra wifi punt geadviseerd maar werkt niet dus na 2 dagen gelijk terug gestuurd,nieuwe factuur met extra wifi punt in rekening gebracht. ga je bellen zijn ze het vergeten te registreren dat dit al weer terug in ontvangst was genomen door ziggo. mevr wel betalen krijgt u in januari wel weer terug. Dacht het niet. Zeggen ze doodleuk .dan neemt ziggo jurodische stappen