Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Verschrikkelijk bedrijf!
Abonnement opgezegd, moest een jaar doorbetalen, wordt je weer klant, hoor je niets. Na een jaar weer opzegd, prompt komen ze met oud zeer op de proppen: vreselijk!
Was niet zeker over mijn bestelling antennekabel als plaatsvervanger van radio-ontvangst via de kabel.Via chat
contact met Lisa voor mij de bestelling geregeld.
Op 5 November 2x maal met een medewerker gebeld de 1e was kort af en ik moest het allemaal maar begrijpen , de 2e te weten Ronald --verwijderd-- heeft mij prima geholpen alle tijd en geduld , als ik een 11 kon geven dan had ik dat gedaan maar een 10 is ook goed, het ging namelijk hoe de WiFi boosters aan de gang te krijgen ook op de vaste PC, echter zonder WIFI , maar door de heldere kijk op het probleem en het omzetten van diversen kabeltjes is alles gelukt . Topper , Topper Bedankt . Mijn klant nr. is --verwijderd-- Gaarne e.e.a doorgeven aan desbetreffende medewerker .
Ik heb Ziggo zakelijk internet, maar wat een beroerde service. Je zou denken dat als je al jaren klant bent en belt dat er een stabiliteit probleem is in een bepaalde plek in huis je wordt geholpen. Monteur ter plaatse, wilde met tegenzin meting uitvoeren. Met onze computer en twee telefoons viel de verbinding steeds weg. Kon hij zelf zien. De monteur beweert wel een goede verbinding van 20 Mbps te hebben. Precies genoeg om geen actie te hoeven ondernemen. Wraakactie van de monteur na aandringen op meting? Na indienen van klacht hierover was de verbinding opeens niet 20 maar 40 Mbps. Een wonder.
Wat denken deze figuren wel niet over een klant? Dat het volslagen idioten zijn die in de maling kunnen worden genomen? Wegwezen daar.
Een jaar Ziggo gehad en een jaar gewoon opgelicht. Dankzij mezelf en Ziggo.
Jaren lang klant geweest en bij opzegging hebben ze gewoon nog maanden geïncasseerd terwijl je allang geen klant meer bent. De maand van incassatie staat letterlijk op de factuur maar de klanten service zegt gewoon dat dit niet zo is!
Liegen en stelen, dezelfde ervaring met Vodafone. appel valt niet ver van de boom.
Hopelijk worden ze gelukkig met hun 64 euro, ik ben blij dat ik er vanaf ben en naar kpn ben gegaan. Veel eerder moeten doen!
Al sinds het begin bij ziggo.
Buiten enkele kleine storingen die landelijk waren, nooit geen problemen gehad met ziggo.
Top bedrijf met nog steeds het beste internet en tv.
Dat zoveel mensen klachten hebben, ligt vaak ook aan hun zelf of aan hun pc met windows.
Wat een slecht bedrijf is dit.
Ze weten je tot het laatste moment toch nog een oor aan te naaien.
Ik was in de winkel een medewerker gevraagd tot welke datum het contract af liep.
7 oktober.
Moet ik verder nog iets doen opzeggen nee niet nodig contact is klaar.
Vervolgens word er alweer een nieuwe factuur aangemaakt en ja hoor je moet wel binnen je contract opzeggen en je hebt nog een maand opzegtermijn.
Dus zo troggelen ze je toch nog even twee maanden af.
Oplichters met slechte service weten overal onderuit te komen.
Op Ma. 18-10-2021 was er een storing die bijna de hele dag duurde. Toen de storing eindelijk voorbij was was mijn downloadsnelheid een stuk lager, Modem opnieuw opgestart, maar dat hielp niks. Nu, Di 19-1-2021, opnieuw mijn modem een paar keer opgestart, maar toen was mijn downloadsnelheid nog lager. Via de MijnZiggo App contact gehad maar uiteindelijk kwamen ze met de mededeling dat het toch bij mij zou moeten liggen. Zij hebben een storing gehad, en dan zouden de problemen bij mij moeten liggen terwijl bij mij alles hetzelfde is gebleven! Ze komen met nieuwe kabeltjes en een monteur aanzetten maar ik vind dat ze het eerst maar bij hunzelf nog alles maar een keer goed na moeten kijken.
Echte een nachtmerrie.
Heb net een heel leuk gesprek gehad met een medewerker van ziggo ,ik had een aantal vragen en werd suprgoed geholpen
Ik weet jammer genoeg haar naam niet meer , maar een 10 met een griffel voor haar
Eersteklas k**-bedrijf. Buitengewoon slechte service en afschuwelijke dienstverlening.
Al in juli mijn voorgenomen verhuizing aangekondigd. Al twee weken dagelijks aan de bel en chat om afspraak met installatiemonteur op nieuwe adres te krijgen. Telkens lang in de wacht, telkens doorverbonden met opnieuw in de wacht. Telkens je verhaal van begin opnieuw moeten vertellen. Telkens moeten ze het uitzoeken, want ‘het systeem’ heeft een probleem. Als ze morgen weer niet terugbellen ga ik naar andere provider. Echt om geestelijk gestoord van te worden.
Had via de web site formulier gestuurd voor overstap naar andere provider voor internet.
Voordat je definitief afgesloten wordt dit uiteraard eerst gecontroleerd, dus direct persoonlijk, niet vriendelijke en stuitend contact gehad. Medewerker wist niet wat ik wilde opzeggen en wilde niet luisteren naar de redenen van de klant voor opzegging en over de klachten van de onbereikbare klantenservice. Medewerker, onvriendelijk gesprek, gooide na 20 minuten de telefoon erop. Voordat we het formulier invul hadden een paar keer gebeld met klantenservice (0900 nummer) maar na 20 tot 30 minuten beëindigd. Wachten en geen contact na de wirwar van keuzes.
Dag er na nog geen bevestiging van het gesprek ontvangen, nog per mail of sms.
Ziggo levert niet (altijd) wat ze in rekening brengen. Dat is stelen! Sluit elders je contact af want vroeg of laat zul je erachter komen dat je bestolen bent.
Verdachte mail dat ik afspraak zou hebben met monteur van ziggo die ik niet had dit is door ziggo mooi op gelost ziggo bedankt super
Ziggo pleegt contractbreuk! Ze dwingen je om een nieuwe mediabox te nemen, maar op de nieuwe mediabox kun je niet meer opnemen zonder je pakket te upgraden naar Complete voor 5.00 extra.
Ze beweren dat het niet je abonnement is dat verandert maar alleen de box terwijl de opnameservice toch wel degelijk deel uitmaakte van het bestaande abonnement; typisch Ziggo.
Zeer slechte service had steeds storing aan mijn internet verbinding word gelijk een monteur aangeboden dat dan weer wel de monteur heeft verder weinig kunnen doen alleen een stekker kastje vervangen terwijl dit niet het probleem was om je onodig op kosten te brengen na dat dit vervangen was nog steeds storingen
Uiteindelijk contact opgenomen met ziggo die heeft mij kast gerest op afstand daarna nooit meer storing gehad maar of ik wel even €50 wil betalen voor de monteur die niks heeft verholpen het probleem lag bij het resseten van mij kastje wat op afstand gedaan had kunnen worden kortom naar mij mening ben ik goed opgelicht bedankt daarvoor ziggo als mijn abbonement klaar is ben ik direct weg 👍🏼
Leveren van slechte service en met name het personeel dat ontzettend slecht is opgeleid en je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. 70 euro per maand en nog slechte WiFi in huis. Kunnen ze wat voor je betekenen? Ja door extra te gaan betalen, want extra je best doen voor klanten geldt bij ziggo alleen voor NIEUWE klanten. Als je eenmaal binnen bent, kijken ze niet meer naar je om!
Wat een rotzooi bedrijf dit, gAtveredamme, betaal 80 euro per maand om elke dag uit spel te worden gegooid met een melding ‘ geen internetkabel aangesloten’
Veel op forums gekeken en ZOVEEL mensen met hetzelfde probleem, alle stappen geprobeerd nog steeds gekut, uiteindelijk ziggo gebeld en mevrouwtje verteld mij domweg dst het aan mijn kabels ligt, heb 3 kabels geprobeerd alle 3 deselfde probleem, net een brief gehad van Kpn dat ze glasvezel gaan aanleggen super nieuws
Dag ziggo Hallo KPN