Roland
08-09-2021

Waardeloos ziggo

Errug slecht n nog n botte medewerkster aan de lijn ook heb soms geen en vaak maar 150kb ja idd kb verbindinding en monteur komt alleen op eigen kosten?ik zou minimaal 40mb download hebben valt uit kan niks op m.n mobiel kijken ik stap over .begin nooit aan ziggo ene app werkt ook gewoon niet waardeloos beter aan de heroïne als aan ziggo waáaaaaa

07-09-2021

Teveel problemen

Regelmatig tv-storing, vooral op ongewenste momenten. Steeds meer internetproblemen: enorme traagheid of uitval.

07-09-2021

Digitale radio

Moet je over naar digitale radio omdat ziggo stopt via de kabel, dan moet je een Quantis QE317 radio tuner bestellen voor 50 euro bij Ziggo

Dat voelt dan al niet goed.

Dan denk je even een tuner te bestellen bij ziggo. Via de website niet mogelijk. Dan maar bellen. Na 1,5 uur en diverse medewerkers en afdelingen krijg je te horen. Niet op voorraad. Wanneer wel? Antwoord: Dat weet men niet. Bel me dan als de tuner er is. Nee, dat doen we niet.

Antwoord elke dag even bellen

Zo slecht Ziggo. Geld vragen wat je zelf stop zet en dan ook niet kunnen leveren.

We hebben begrip , waar kunnen wij u nog mee helpen …….

TRIEST

Tim
06-09-2021

Nooit klachten gehad maar bij opzeggen zeldzaam onbeschofte behandeling

Vandaag iemand van ZIGGO aan de lijn. In verband met opzeggen abonnement. Reden verhuizing naar plek waar geen ZIGGO is. Er werd eerst gecontroleerd of het wel klopte wat ik zei. Dat klopte inderdaad. De toonzetting was al wantrouwend en onvriendelijk. Toen ik doorvroeg werd de toon vijandig en uiteindelijk werd er gewoon opgehangen. Lekker dan. Nog nooit meegemaakt.

Linda

Waardeloze provider

Diensten vallen steeds uit. Zit paar keer per week aan de telefoon met ziggo. Iedere week monteurs. Zojuist vielen al mijn diensten zo maar uit. Vorige week nieuw modem gehad, maar niets helpt. Monteur wordt niet als je er om vraagt ingepland. Moet je een uur later terugbellen of ze eerst wat in het modem kunnen zien.

Ziggo, waardeloos. Verbeter je netwerken en je diensten. Dit gaat jullie veel klanten kosten. Dit zou toch anders moeten kunnen

06-09-2021

ZiggoGo service meer dan belabberd

Ben al jaren bezig met Ziggo om hun service ZiggoGo eens een keer goed te laten lopen. Bij het willen kijken naar sport of een film met ZiggoGo, krijg ik elk uur meerder keren een uitval van de service. Of het is buffering of ik krijg bevriezing van beeld en geluid. Alle stappen door Ziggo doorlopen maar ze blijven erbij dat het niet bij hun ligt.

Daan
02-09-2021

Geen internet, wel betalen

Verhuizinfg. Nieuw appartement wel gewoon aansluiting, maar niet bij ziggo bekend. Is nogal moeilijk voor de mensen bij ziggo, krijg steeds een ander verhaal te horen. maar geen internet, dat gaat zeker een week of 10 duren en kosten boven 1600 euro moet ik zelf betalen, (terwijl de aansluiting er gewoon is) oh en voor het geval ik wil opzeggen, wordt ik nog even fijntjes gewezen op de opzegtermijn…. wat een stel kaffers!

Mieke
31-08-2021

Schriftelijke klacht indienen niet mogelijk

Waar je ook zoekt op hun site een schriftelijke klacht indienen is onvindbaar, niet mogelijk. Wat mij betreft slechte klantenservice

Internet wordt er uitgegooid wegens werkzaamheden die uren duren, zonder enige melding vooraf. Lekker als je thuis aan het werk bent en er zelf achter moet komen dat er in je wijk werkzaamheden worden uitgevoerd zonder een melding vooraf

29-08-2021

Nieuw contract afgesloten maar door falend facturatie systeem hoge nota

Wat een Gepruts! Mooi een nieuw jaarabonnement afgesloten en dan krijg ik een rekening die 3 1/2 keer zo hoog is als overeengekomen . Helaas kunnen ze het niet aanpassen in de computer en nu moet ik het maar voorschieten! 😡 Volgens mij is dit de omgekeerde wereld als er een fout wordt gemaakt bij Ziggo moeten zij dit zelf oplossen toch? Ik heb nu zes keer een half uur aan de lijn gehangen en ik ben er helemaal klaar mee en er is nog steeds geen oplossing! blijkbaar gaat het alleen om geld verdienen en niet meer om klantenbinding en klanttevredenheid tegenwoordig! Het interesseert me geen ene reet dat jullie computersysteem daar niet op ingericht zijn jullie horen je shit goed voor elkaar te hebben!

Mo
28-08-2021

Slechte klantenservice

Ik heb een abonnement afgesloten voor 29,95 per maand.heb nu al 3 rekeningen van boven de 100 euro gekregen. En dat komt zeggen ze omdat ik voor de huistelefoon per minuut betaal terwijl dat niet zo is ik heb een abonnement genomen met huistelefoon erbij. Dan moet ik een abonnement nemen van 12,50 extra voor het bellen vieze laaielichters zijn het wat een kut bedrijf is Ziggo en dan zetten ze mensen bij de klantenservice die nog dommer zijn dan de achterkant van een varken. Zoals mevrouw morissa die je echt niet Wil helpen bah wat een kut bedrijf is Ziggo

Linda
28-08-2021

Abonnement opzeggen? Onmogelijk

Ik heb op mijn vakantieadres voor de zomermaanden een Ziggo-abonnement aangeschaft. De zomer is zo goed als voorbij, dus ik wil het abonnement opzeggen. Tot mijn verbijstering krijg ik vrij snel een dame aan de telefoon aan wie ik mijn naam,postcode, huisnummer, toevoeging en geboortedatum doorgeef en de reden voor opzegging. Of ik een ogenblikje heb, ze komt zo bij me terug. Dat 'zo' duurt zo'n 15 minuten waarin mijn hartslag tot recordhoogte stijgt, want hoe moeilijk kan het zijn om aan te vinken dat het abonnement beëindigd word. Toen ze uiteindelijk weer terugkwam en ik boos vroeg wat ze in godsnaam al die tijd had gedaan, antwoordde ze dat ik mijn toevoeging niet goed had doorgegeven en dat ze me dus niet kon vinden. Met alle gegevens die ik haar al had doorgegeven, lijkt mij sterk. Maar goed, het gesprek wordt onaangenaam en ik vraag haar naam waarop ze het gesprek zonder meer beëindigd. Ik heb dus nog steeds niet kunnen opzeggen en nu is de klantenservice weer 's onbereikbaar. Ook geprobeerd via het contactformulier, maar dat geeft bij verzending een error. Nou, die heb ik inmiddels ook! Wat een zootje incompetente mensen zit daar.

27-08-2021

Super slecht

Ik had na jaren ineens geen signaal meer van de kabel. Wij hebben alleen een minimaal abonnement maar daar betaal je wel 20 euro voor dus dan vind ik gewoon minimaal tv kijken wel prettig. Gebeld dat ik geen signaal meer had geen zenders kon opslaan en de internet aanwijzingen al 6 maal had opgevolgd. Vervolgens zei de helpdesk dat ik alleen met een nieuw abonnement een monteur kon krijgen voor 1 euro per maand. Met mijn aansluiting is niks mis misschien instellingen bij hem veranderd? De volgende dag had ik zoiets van: nee ik wil dat nieuwe abonnement niet. Het slaat nergens op ik heb een abonnement wat altijd werkte en het probleem ligt bij hen. Dus ik wil mijn abonnement opzeggen binnen de 14 dagen termijn. bel ik het nummer wat in de mail staat … blijkt dat het nummer niet bestaat! Vervolgens ziggo bellen… ja opzeggen kan alleen als u een pakket weigert aan de deur en u bent niet thuis dus opzeggen kan niet …? Ik zeg o waarom niet ik kan het pakket toch ook terug sturen? … meneer boos: u wilt het niet begrijpen hè?,, nou ik zal u doorverbinden maar die meneer gaat precies hetzelfde zeggen… hallo met nieuwe meneer. ja ik kan het opzeggen… geeft u mij een goede beoordeling? U krijgt een e-mail… later op de middag : hallo… met nieuwe mevrouw… u moet even wachten… nee ik kon niks terug vinden. nee e-mailen kan niet vanuit ons… ik: hoezo u e-mailde me ook toen het nieuwe abonnement afgesloten werd? Nee dat kan niet…

Dus ik kan geen bevestiging van opzegging krijgen? Nee dat kan niet maar het is opgezegd hoor… ja ja dat was het net ook al denk ik dan. Wat een ellende hoe kom ik van Ziggo af!

27-08-2021

Wat een slechte service

Vorige week heeft ziggo een mediabox geleverd, maar geen gebruiksaanwijzing. Na bellen met klantenservice blijkt een kastje geleverd, dat al sinds één jaar vervangen wordt door een ander beter kastje.

Service monteur kunnen ze niet sturen. na eerste keer bellen na 10 min werd de haak door Ziggo er op gegooid. Bij 2e gesprek blijkt dat iets is geleverd wat beter had gekund.

Ed
26-08-2021

Van het kastje naar de muur en weer terug

Van het kastje naar de muur en terug.

bij een mobiel abonnement bij hollands nieuwe een gratis ziggo

filmpakket belooft. Gaat allemaal vanzelf werd verteld.

Nu na 10 weken helemaal niets ,alleen mijn abonnements geld

opbellen aan wachttijd. Twee heel slechte bedrijven ,trap er niet in.

Jules
25-08-2021

Slechte beveiliging van ziggo meerdere keren gehacked

Slechte beveiliging van ziggo en daarom willen ze het abonoment stop zetten. Mijn ziggo mail is 2 keer gehacked met random wachtwoorden die ik voor all me andere account ook gebruik die niet zijn gehacked (wel heeft elk account een ander random wachtwoord) en voor de rest geven ze niet meer beveiliging opties ondertussen wordt het gehacked wordt je uit je account gezet en krijg je een brief dat als het vaker voorkomt ze het abonoment opzeggen en dat je je wachtwoord moet veranderen om de email weer te kunnen gebruiken vervolgens krijg ik scam mail dat op echte mail addressen lijken waar het domein en alles hetzelfde is maar deze zijn niet via de echte servers gestuurd waardoor het lastig is om te zien of iets een spam is of niet en natuurlijk wordt de mail gebruikt om andere accounts die met het mail verbonden zijn het wachtwoord te veranderen via de mail (gelukken hebben deze account wel extra beveilings opties waardoor het niet kan) en dan moet ik mijn internet data vertrouwen met dit bedrijf! Als het een keer voorkomt en het dan oplossen is tot daar aan toe maar als ze niks gedaan hebben en het nogmaals voorkomt en door boven op drijgen het abonement stop te zetten waardoor internet en tv etc. ook stopt vanwegen dat hun beveiliging niet goed is. Echt triest.

Adrie
25-08-2021

Vaste klant onvriendelijk

Ik ben al van het begin vaste klant bij Ziggo en daarvoor bij Home dit is al vanaf 1999.

Nu krijg ik deze week al 3 telefoontjes of ik te vrede ben en heb steeds aangegeven dat Ziggo iets meer moet doen voor de vaste klanten.

En ja ze willen wel iets doen maar dan hangt er na 10 maanden weer een hoger abonnement aan vast dit vind ik zeer slecht!

Vaste klanten moet je belonen en niet straffen.

Ik ben er helemaal klaar mee KUT Ziggo.

23-08-2021

Geen tv en internet

Al 2 dagen geen tv en internet. Na melding doodleuk berichtjes sturen dat ze er alkes aan het weer werkend te krijgen.

Samengevat is het een stel prutsers

Louise
20-08-2021

Tv heeft slechte ontvangst sinds 17 augustus!

Sinds de radio geen signaal meer ontvangt is de tv ook regelmatig met blokjes/streepjes, slecht geluid

Ik kreeg zelfs vanavond bij het kijken naar npo1 een melding dat ik naar een analoog kanaal zat te kijken!

Het lijkt wel of we terug moeten gaan naar een antenne op het dak, belachelijk!

Als dit zo blijft ga ik bij ziggo weg

Anne

Al 2 avonden geen tv

5 minuten tv gehad. Ziggo schrijft maar CI modules op je abonnement. Let wel, modules die je niet hebt. Gevolg geen tv. Ben al 2 avonden contact aan het zoeken, mja het is Ziggo hè? Die zijn blijkbaar niet in staat hun fouten te herstellen, maar trekken wel gewoon geld van je rekening voor zaken die niet geleverd zijn.

An

Signaal

Dit is al de tweede avond,dat ik geen signaal heb bij Ziggo televisie.