20-08-2017

Na jaren slechte service heeft ziggo ons tóch nog weten te verbazen.

Al jaren klant bij Ziggo, ineens een enorme omslag in de kwaliteit. Niks verandert in onze hardware maar ineens werkte het totaal niet meer.

Na maanden klagen kwam ziggo ons tegemoet met een maand gratis movies xl. Best wel leuk, internet is slecht maar dan kunnen we tenminste HD Game of Thrones kijken denk je dan. Even laten bevestigen dat het 1 maand gratis en niet automatisch doorlopend is en gaan.

Een maand later.

Automatisch doorlopend én in rekening gebracht! Lekker bezig jongens!

18-08-2017

Ziggo mobiel, weet waar je aan begint

Ik heb sinds januari een mobiel bundel met 3gb samen met mn dochter bij Ziggo mobiel. Ging gelijk fout. Mijn nummer behoud was niet goed verwerkt. Alles wel netjes in orde gebracht. Mijn bereikbaarheid gaat standaard pas bij de tweede poging pas goed. Geen oplossing gevonden. Op wonderbaarlijke redenen is ons data voorbruik erg hoog terwijl we voornamelijk appen. Uituidelijk het maandelijks opzegbare abonnement opgezegd omdat Ziggo een voor mij duister Ferry tarief hanteerd van 10 euro per MB. Ik had gelukkig een plafond ingesteld maar de 6 mb die ik op de Ferry naar Engeland verbruikt heb koste onverwachts 60 euro mn plafond bedrag. Bellen en proberen duidelijk maken dat dit niet duidelijk is wanneer je de tarieven van te voren uitzoekt. Het mocht niet helpen. Nieuwe kans voor Youfone. Onderdeel van KPN, dezelde oplicht praktijken, berekende na 24 maanden gewoon het tarief inclusief bedrag voor het toestel door. Ik hoop dat alles goed gaat met de portering en dat alles in 1 keer werkt.

Ren

Kwaad

Nooit geen klachten gehad met Ziggo ben al 6 jaar klant. Sinds een aantal maanden gedonder. Internet (bekabeld) en wifi valt herhaaldelijk uit of is heeeeeel langzaam dan moet ik de modem opnieuw opstarten en dat soms paar keer per dag. Idem met de TV blokjes en soms valt hij helemaal uit en de box weer opnieuw opstarten. Bij de winkel geweest,keurig geholpen maar kwam er op neer dat ik moet bellen en dat kost via Ziggo heel veel geld. Doe ik dus niet dus tijd om te veranderen. Adios

Janneke

SLECHT

Laatste 3 maanden meer dan 10x storing gehad, de langste storing duurde +/- 3 dagen.

Er wordt door ons vanuit huis gewerkt (aandelen), dus eerste paar storingen verlies geleden. Meeneembaar laptop internet aangeschaft bij andere provider als back-up, want overstappen niet mogelijk wordt verteld.

Niet aan beginnen als je je leven liefhebt, en zeker niet als je voor belangrijke redenen afhankelijk bent aan een betrouwbare internetverbinding.

Angelo Boscheri

Ziggo Service?

Sinds maart een ziggo abbonement voor internet en kabel-tv voor 44,95. Blijkt dat ik vamaf mei 59 euro betaald, want, volgens Ziggo heb ik een extra zenderpakket besteld en dit zou ook per email bevestigd zijn. Ik heb helemaal geen bestelling gedaan en er is ook nooit een bevestiging geweest. Het extra zenderpakket is stopgezet, maar naar mijn centen kan ik fluiten. Wie wil nou met zo'n onbetrouwbaar bedrijf zaken doen? Ik igg niet. Zodra de contractuele verplichting in febuari 2018 beëindigd is beëindig ik mijn abbonement. Never en nooit meer ziggo.

Raymundo

Ziggo not on Demand

Ben al 2,5 maanden bezig met het laten verhelpen van een storing bij Ziggo on Demand. Twee nieuwe boxen gekregen en twee keer een monteur langsgekomen. De gekste dingen met helpdeskmedewerkers meegemaakt. Wat een idiote bende daar bij Ziggo!

Ziggo beu

Verschrikkelijk!

Klantenservice is bij elkaar geraapt zooitje dat wat bijverdiend.

Moet betalen als zijzelf fouten hebben gemaakt, als ik dat niet doe komen ze met incasso en een brutale bek.

Meer geen wifiverbinding dan wel, waardoor de 'gratis extra 500mb' van Vodafone er zo doorheen is.

Ik stap ook over na 15 jaar. Ben ze helemaal beu met de idiote verhogingen ook nog voor niks. KPN. U bent een klant rijker en zo te horen gaan eer meer mensen weg.

Roel
13-08-2017

Slechte klachten behandeling

Ik ben zeer teleurgesteld in Ziggo, ik heb vanaf 10-5-2017 een Ziggo abonnement en vanaf dag 1 is het tv signaal slecht geweest, ook een nieuwe horizon box leverde niet het gewenste resultaat. Gelukkig is deze week een monteur geweest die de technische storingen heeft verholpen. Alleen in de maand Augustes heb ik al meer dan 156 minuten met de klantenservice getelefoneerd waarbij ik niet voldoende ben geholpen en afspraken die ik met medewerkers heb gemaakt niet worden nagekomen. een afspraak over een credit die afgelopen week op mijn rekening bijgeschreven zou worden is niet nagekomen en als ik vraag om en specificatie van een credit nota op schrift dan moet ik daar 7.50 voor betalen? Onbegrijpelijk en volstrekt onrechtmatig, bij een supermarkt hoef je toch ook niet extra te betalen voor een kassabon? er is afgelopen maanden lijkt wel onbeperkt geld van mijn rekening gehaald en om dit terug te krijgen moet je van goede huize komen.

Lk

Redelijk, tot je overstapt

In verband met prijsverhoging ziggo opgezegd en overgegaan nle met gebruik making opzegservice. Overgegaan op 4 juli , doch door nalatigheid nle is dit op 13 juli gemeld aan ziggo. Je betaald een maand vooruit, dus ik moet van ziggo nog 17-18 dagen retour ontvangen.( heb een abonnement van 62,50 euro) tot mijn verbazing schreef ziggo opeens ruim 101,- euro van mijn rekening af voor augustus, wat zowiezo niet klopt, omdat het abonnement 62,50 is. Na chat en mail verlaagd nnar 84 euro, wat ik gezegd heb niet te gaan betalen. Afgelopen week een aanmaning ontvangen met decmededeling dat e.e.a aan een incassobureau wordt overgedragen met extra kosten 40 euro. Weer gebeld en gezegd dat ik geld terug moet ontvangen en zeker niet meer betalen. Medewerker zou e.e.a door sturen, heb hier echter niet alle vertrouwen in. Ik wacht af, maar betalen doe ik zeker niet.

Tes

Verkeerd voorgelicht!

Verkeerd voorgelicht door Ziggo, waardoor ik nu een kabelpakket heb binnen gekregen, terwijl hier alleen glasvezel afgenomen kan worden.

Vervolgens bel je hierover, sta je eerst 29(!) minuten in de wacht. Om vervolgens doorverbonden te worden met de administratie waar ik vervolgens weer 13 minuten in de wacht kwam. Nog geen minuut aan de lijn, word de verbinding verbroken, waardoor de hele riedel weer opnieuw begint.

Uiteindelijk abonnement kunnen opzeggen en terug naar KPN. Nu zit ik 3 weken zonder internet en tv.

Linette

Slecht internet

Continu valt mijn internet uit. Nieuw kastje gekregen, na een maand was het weer waardeloos. Ik kreeg een vrouw aan de lijn van Ziggo met een buitenlandse naam. Ze zei alleen maar dingen die ik ook wel op internet kon lezen. Ze hielp me niet echt. Ze kwam niet over alsof ze er verstand van had.

10-08-2017

Als het werkt is het goed.als.

Ik ben lid van Ziggo omdat ik te beroerd ben om over te stappen, zat er met internet al toen het nog Essent@home was. Heb alle Ziggo adapters gehad en nu de MediaBox XL. Als alles werkt is er niks aan de hand, problemen beginnen op het moment dat je de helpdesk gaat bellen. Hele aardige mensen maar de meeste hebben totaal geen verstand van hun producten en soms is het beter om een paar keer te bellen in de hoop dat je één van de weinige "goeie" krijgt. Genante is wel dat ze bijhouden wie er belt en wanneer, maargoed dan moeten ze iedereen maar op vlieghoogte brengen of dwingen hun producten te bestuderen.

I.G.Lynch
10-08-2017

Ziggo Horizon : Horizon schittert meer dan ooit

Ziggo je moet je schamen met je slechte producten je aan je klanten leveren.

Waar zal ik beginnen, de modem zijn echt bere slecht die worden veel te warm en vallen ze uit. De horizon box dat is helemaal klere zooi het valt meer uit dan dat het werkt.

09-08-2017

Zooitje bij ZIGGO

Al heel wat jaren zijn wij over ZIGGO tevreden, alleen wat we vandaag meegemaakt hebben is echt te gek voor woorden. ZIGGO moet zich schamen hoe ze met klanten omgaan. Onze WiFi verbinding in huis viel af en toe helemaal weg en we besloten om een externe router aan te schaffen en te verbinden aan de modem van ZIGGO. Dit hebben we gedaan omdat we zonder kabels, de smart tv op zolder willen gebruiken en daar bijna geen WiFi verbinding was.

Nadat we de externe router aangesloten hadden hebben we het WiFi signaal van de modem van ZIGGO uit laten zetten omdat het signaal dan nog beter is. De klantenservicemedewerker vertelde dat je dat via Mijn ZIGGO kunt uitzetten en dat het dan nog 24 uur duurt voordat alles goed werkt. Na 24 uur werkte de nieuwe Router en hadden we beneden en op de 2e etage prima WiFi signaal alleen nog niet helemaal geweldig op zolder. ZIGGO gebeld en gevraagd wat we hieraan kunnen doen. De klantenservicemedewerker vertelde om een extra WiFi versterker op zolder te plaatsen die je zo in het stopcontact kunt stoppen. Alleen konden we deze geadviseerde versterker nog niet direct bestellen omdat het systeem van ZIGGO niet goed werkte. De medewerker van ZIGGO vertelde om nog 2 dagen te wachten en dan terug te bellen om de bestelling alsnog te doen. Ik vroeg om een aantekening te maken en als het systeem van ZIGGO het weer doet de bestelling voor ons rond te maken. Volgens de medewerker kon dat niet en moest ik echt over twee dagen terugbellen wat ik raar vond.

Zo gezegd zo gedaan en ik belde na 2 dagen weer op. De klantenservicemedewerker die ik sprak kon precies lezen wat er afgesproken was. Alles nog eens met hem doorgesproken om de extra versterker van ZIGGO te bestellen. De medewerker vertelde dat de extra versterker binnen 5 werkdagen bij ons thuis afgeleverd zal worden. Ik bedankte hem voor de bestelling en het gesprek. Ongeveer 2 uur later vielen onze digitale tv zenders op onze tv weg en ontvingen wij van ZIGGO een bevestigingsmail dat wij onze digitale tv abonnement hadden opgezegd, huh? Wat raar ik had toch een extra WIFiI versterker bij ZIGGO besteld?

Geïrriteerd belde ik opnieuw ZIGGO op. De klantenservicemedewerker vertelde dat er iets mis was gegaan in het systeem van ZIGGO en dat ze per abuis onze digitale tv hadden opgezegd terwijl wij hiervoor helemaal geen toestemming hadden gegeven. Fouten zijn menselijk, natuurlijk kan dit gebeuren, dus ik vroeg aan de medewerker om dan het digitale tv signaal weer aan te zetten zodat ik tv kan ga kijken. De medewerker vertelde dat het 3 werkdagen gaat duren voordat we weer digitale tv zullen hebben. Ik reageerde uiteraard zeer verbaast. Als jullie mij binnen 2 uur onterecht afsluiten van de tv zenders dan kunnen jullie mij ook weer binnen 2 uur aansluiten? Anno 2017 heeft ZIGGO toch hopelijk een goed systeem dat dit mogelijk is? De medewerker van ZIGGO begreep mijn emoties en vond dit ook erg vervelend, maar iIk kon echt merken dat hij zijn standaard zinnen/ antwoorden aan het geven was.

Ik vind dat ZIGGO haar klanten hiermee echt te kort doet en hiermee tekort door de bocht gaat. Ongelooflijk dat we nu geen digitale tv meer hebben omdat we een extra WiFi versterker hadden besteld wat schijnbaar erg moeilijk is voor ZIGGO. Ik vertelde de medewerker dat ZIGGO zich meer moet gaan verdiepen in de verouderde systemen die men nog gebruikt. Met mijn opmerking dat ik er over na ga denken of ik nog wel bij ZIGGO wil blijven vertelde de medewerker aan mij dat het geen probleem was om mij direct door te verbinden naar de afdeling opzeggingen. Toen heb ik rustig tot 3 geteld en bedankt voor de klantvriendelijke medewerking.

Hopelijk zal ZIGGO nog contact opnemen om ons te compenseren. Ik zal bij ZIGGO sowieso een officiële klacht indienen en ook andere consumentenorganisaties/ programma's hierover informeren. Ook om consumenten hiervoor te waarschuwen/beschermen over de werkwijze van ZIGGO en dat je per slot van rekening gewoon een nummertje bent terwijl zij diegene zijn die de fout maken.

Ik begrijp nu wel dat mensen ontevreden zijn ZIGGO. Ik heb lang volgehouden dit niet te zijn maar nu helaas wel.

Te bizar voor woorden en niet te geloven maar toch is het zo.

Lisa
09-08-2017

Ben helemaal klaar met deze waardeloze provider. Zit thuis heel de dag op mn mobiele gegevens aangezien ik alleen een klein beetje bereik in de woonkamer heb op mijn telefoon. Tv doet het wanneer hij er zelf zin in heeft. Storingen iedere dag. Stap vandaag over naar KPN

Cor

Veel internet storingen

Mijn internet valt regelmatig uit of is super traag.

Harry
08-08-2017

Ziggo meest waardeloze bedrijf ever!

Na een betalingsschterstand de factuur via ideal voldaan. Na een week maar eens bellen waarom mijn account nog steeds offline is. Krijg ik zo'n voor 3,75 werkende melkert telefonist die me doodleuk vertelt dat hij de account niet kan activeren omdat er nog één cent openstaat.?! Ik bedoel. via ideal, ik zelf niet eens het bedrag ingevuld. hun fout dus. daarna meld ik dat ik het aantal (onterechte) offline dagen in mindering wil zien op mijn volgende factuur. Dit gaan ze niet doen. oké jullie keus, ik zeg bij deze op.

CJ

Om de haverklap storingen

Om de haverklap alleen maar storingen. Veel praatjes maar geen betrouwbaar netwerk. De SSH&, de woningcorporatie voor studenten in Nijmegen, liet ons bij de overstap vooral de voordelen weten, maar het internet is nog nooit zo slecht en onbetrouwbaar geweest als het nu is bij Ziggo. Op een gegeven moment werden we maar afgescheept met 'bioscoopbonnen', omdat Ziggo vond dat al die ellende (dagelijks storingen van 2+ uur) niet duurder was dan zo'n bon. Slechte service, slechte informatievoorziening bij storingen. Zodra ik uit mijn studentenkamer ben, ga ik nooit nooit nooit meer bij Ziggo!

Case
05-08-2017

Ziggo snotbongel rafelt lijstje af en luister niet naar klant

Vreselijk irritant geholpen (nou ja geholpen.nog steeds storing). Storing gemeld bij Ziggo zakelijk omstreeks 22:00 uur (jaja, sluitingstijd.). Klacht gemeld geen digitaal TV signaal op alle TV's (3), met CI module en Ziggo smartcard. Uiteraard loop ik eerst stappenplan af van de Ziggo medewerker. Dat gaat fout zodra de medewerker zegt niets voor mij te kunnendoen omdat ik een gekochte ziggo smartcard zou hebben (geen recht op verdere ondersteuning), en de storing volgens hem duidelijk aan de TV ligt. Dat ik hem vertel dat ik nog twee TV aansluitingen heb die ook geen signaal krijgen deert deze Ziggo snotbongel niet, het is de TV PUNT, UIT. Dit is een ingekort verhaal maar ik kan je vertellen dat ik me net een opwindpoppetje voelde dat ieder moment afloopt.

Lucas
03-08-2017

Hopeloze service

Ik heb mijn verhuizing tijdig doorgegeven. Omdat ik verhuisde van een voormalig UPC gebied naar een voormalig Ziggo gebied moest ik een nieuwe modem enz. Die zou 28 juli bezorgd worden. Op 27 juli ontving ik een track en trace waaruit bleek dat die 31 juli geleverd zou worden. Omdat post nl het pakket beschadigde ging het echter retour. Op 1 augustus nam ik, in de ochtend, hierover contact op met Ziggo. Het pakket zou met spoed opnieuw gestuurd worden. Inmiddels is het donderdagavond en het pakket ligt nog bij Ziggo. Uit de vele telefoontjes blijkt dat er geen communicatie i tussen servicedesk en logistiek en dat ik maar geduld moet hebben.