Dani

Super slechte klantenservice!

Ik heb een probleem met het verbinden naar netflix en was door netflix doorgestuurd naar ziggo. Dus ik bel ziggo. Staat mij een man te woord die zegt van "Nee je hebt perfect internet en het ligt niet aan ons het ligt aan netflix." dus ik zeg van "Nou Netflix heeft mij naar u gestuurd dus zij vinden van niet. Maar het maakt niet uit wiens schuld het is. Zou u mijn netwerk van afstand willen resetten?" Dit wilde hij niet want het probleem lag niet bij hen enz. enz. Hij bleef door mij heen praten en kon niet eens mijn verhaal doen. Hij bleef zeggen dat ik hem niet begreep terwijl hij mij juist niet begreep. Ik heb eerder wel goede service gehad en en mijn moeder ook maar dit soort types zitten er vaker bij de klantenservice dan de klantvriendelijke. Ik hoop dat Ziggo hier wat aan gaat doen, anders ga ik toch maar kijken naar een andere provider.

29-08-2017

Ziggo is groot bagger bedrijf!

Dit noemt zich een fatsoenlijk en professioneel bedrijf? Dacht het niet. -Slechte service. -Komen afspraken niet na. -En je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Zeer jammer dat ze zo machtig zijn geworden.

P.

Was goed , Nu steeds beroerder

Was goed , Nu steeds beroerder Lange tijd tevreden geweest met ziggo TV en Internet. Laatste tijd valt de televisie even een paar seconden weg , en de beloofde internet snelheid wordt ook bij lange na niet gehaald. volgens mij tijd voor een andere provider

25-08-2017

Bagger niet aan te raden

Ik heb vroeger nooit geen storingen gehad maar nu sinds een paar maanden heel slecht sloom internet internet valt steeds weg en als je ze opbelt komt er een heel lul verhaal dit dat dn uiteindelijk heb je nog steeds niks echt oplichters geworden echt niet aan te raden.

Tiemen

Perfect oplossing storing

Al enige tijd op een aantal ( niet gangbare zenders zoals kanaal 71) hinderlijke strepen en schokkend geluid. In overleg met de klantenservice een monteur laten komen. Deze is vandaag geweest, heeft het gehele systeem nagelopen, het AOP vernieuwd en verder nog enkele kabeltjes vervangen. Resultaat: weer een perfect beeld. Kosten 0,0. Dat het ook wel eens goed gaat mag m.i. ook wel eens worden gemeld. Hulde!

Rieks

Was goed , Nu steeds beroerder

Mellanie
24-08-2017

Oplichters

Als je er aan denkt ziggo te nemen, dan kan ik je dit af raden. Wat een zeeer slecht bedrijf is dit. Nog nooit zoiets mee gemaakt

Ik ben klant bij ziggo vanaf december 2016, de eerste betaling ging goed. Daarna varieëren mijn maandelijkse bedragen en zijn ondertussen gemiddeld €120,- in de maand. Om over de rest nog maar te zwijgen.

Als je belt met de klantenservice krijg je een lul verhaal jaa soms berekenen we een dubbele maand mevr. Maar die "dubbele" maand blijven ze denk ik berekenen mafklappers.

Vervolgens heb ik nu al een maand lang zeer slecht beeld. En valt de verbinding elke keer weer weg. Als je denkt dat alles gehad te hebben sluiten ze je af, met het verhaal dat je een openstaand bedrag heb van jawel 269 euro idioten, had ff een nieuwtje dat ze vanaf januari 2017 tot en met augustus 2017 493 euro in totaal te veel hebben ingehouden maar aansluiten ho maar.

Als je dus niet gigantisch opgelicht wil worden of zwaar in de zeik genomen wil worden ga dan NOOIT IN ZEE MET ZIGGO !

Abonnement zeg ik uiteraard op .en ga opzoek naar een bedrijf die zich wel aan de maandelijkse kosten houd, en die wel de service geven die ze beloven

Lesley
23-08-2017

Ziggo bagger zooi

Als je GEEN internet wilt dan raad ik Ziggo aan want dat kunnen ze NIET leveren. Helaas heb ik een jaar contract bij Ziggo. Sinds 1-1-2016 alleen maar storingen thuis. Elke dag! moet ik het modem resetten en dan heb ik verbinding voor korte tijd. Er zijn 2 verschillende monteurs geweest, alles vervangen wat er te vervangen viel en nog steeds problemen. Nu is het modem defect en heb ik geen internet en telefoon. Levertijd 5 dagen! Op de vraag of het sneller kan krijg ik als antwoord: neem een Ziggo zakelijk abonnement dan heb je binnen 24 uur een nieuw modem. Net als internet kan Ziggo ook geen service verlenen! Wat kunnen ze dan wel? Geld afschrijven van je bankrekening dat gaat bij hun altijd goed. Ziggo gaat er dit jaar bij mij nog uit, wat een bagger zooi!

23-08-2017

Ziggo crap

De ervaring leert. Hoe groter het bedrijf,de slechter het product wordt.

Esther
21-08-2017

Al 2,5 maand geen internet

Sinds onze aansluiting op 12 juni al problemen met het internet, we zijn wel verbonden met het internet, maar kunnen geen pagina's bezoeken of laden.

Op 1 juli contact gehad met ziggo klantenservice, een harde reset en ze keken mee en het zou weer moeten werken, helaas dus niet.

op 5 augustus contact gehad met ziggo klantenservice, weer een harde reset en weer alle apparaten aansluiten etc.

op 10 augustus weer contact gehad met ziggo klantenservice, weer een harde reset en en weer alles opnieuw aansluiten etc. ondertussen bevestigde de medewerkster dat het aan het modem lag, zij had deze problemen ook gehad en er moest een monteur langskomen. deze kon echter pas 21 augustus, omdat dit erg lang was ook een nieuw modem opgestuurd gekregen.

en nou komt het, het nieuwe modem, werkte niet. ondertussen ben ik dagelijks alle apparaten van het netwerk af aan het halen, om ze vervolgens weer aan te melden zodat ik enigszins internet heb.

Vandaag van 12 tot 6 thuisgebleven voor de monteur, alleen helaas kwam deze niet, dus gebeld naar ziggo, er was geen afspraak ingepland, dus jammer maar helaas nog steeds dezelfde problemen. de monteur kon nu pas 6 september komen. ze willen ons dus nog eens 2 weken laten wachten met niet werkend internet. ondertussen mag ik wel iedere maand ruim 60 euro betalen

al met al zit ik nu dus al ruim 2,5 maand zonder correct werkend internet, heb ik 3x de klantenservice gebeld, ben ik 6 uur thuisgebleven voor een afspraak die hun zouden inplannen maar dus niet gebeurt is en moet ik nu nog 16 dagen wachten tot er een monteur komt. Hier zijn wij niet mee akkoord gegaan.

20-08-2017

Na jaren slechte service heeft ziggo ons tóch nog weten te verbazen.

Al jaren klant bij Ziggo, ineens een enorme omslag in de kwaliteit. Niks verandert in onze hardware maar ineens werkte het totaal niet meer.

Na maanden klagen kwam ziggo ons tegemoet met een maand gratis movies xl. Best wel leuk, internet is slecht maar dan kunnen we tenminste HD Game of Thrones kijken denk je dan. Even laten bevestigen dat het 1 maand gratis en niet automatisch doorlopend is en gaan.

Een maand later.

Automatisch doorlopend én in rekening gebracht! Lekker bezig jongens!

18-08-2017

Ziggo mobiel, weet waar je aan begint

Ik heb sinds januari een mobiel bundel met 3gb samen met mn dochter bij Ziggo mobiel. Ging gelijk fout. Mijn nummer behoud was niet goed verwerkt. Alles wel netjes in orde gebracht. Mijn bereikbaarheid gaat standaard pas bij de tweede poging pas goed. Geen oplossing gevonden. Op wonderbaarlijke redenen is ons data voorbruik erg hoog terwijl we voornamelijk appen. Uituidelijk het maandelijks opzegbare abonnement opgezegd omdat Ziggo een voor mij duister Ferry tarief hanteerd van 10 euro per MB. Ik had gelukkig een plafond ingesteld maar de 6 mb die ik op de Ferry naar Engeland verbruikt heb koste onverwachts 60 euro mn plafond bedrag. Bellen en proberen duidelijk maken dat dit niet duidelijk is wanneer je de tarieven van te voren uitzoekt. Het mocht niet helpen. Nieuwe kans voor Youfone. Onderdeel van KPN, dezelde oplicht praktijken, berekende na 24 maanden gewoon het tarief inclusief bedrag voor het toestel door. Ik hoop dat alles goed gaat met de portering en dat alles in 1 keer werkt.

Ren

Kwaad

Nooit geen klachten gehad met Ziggo ben al 6 jaar klant. Sinds een aantal maanden gedonder. Internet (bekabeld) en wifi valt herhaaldelijk uit of is heeeeeel langzaam dan moet ik de modem opnieuw opstarten en dat soms paar keer per dag. Idem met de TV blokjes en soms valt hij helemaal uit en de box weer opnieuw opstarten. Bij de winkel geweest,keurig geholpen maar kwam er op neer dat ik moet bellen en dat kost via Ziggo heel veel geld. Doe ik dus niet dus tijd om te veranderen. Adios

Janneke

SLECHT

Laatste 3 maanden meer dan 10x storing gehad, de langste storing duurde +/- 3 dagen.

Er wordt door ons vanuit huis gewerkt (aandelen), dus eerste paar storingen verlies geleden. Meeneembaar laptop internet aangeschaft bij andere provider als back-up, want overstappen niet mogelijk wordt verteld.

Niet aan beginnen als je je leven liefhebt, en zeker niet als je voor belangrijke redenen afhankelijk bent aan een betrouwbare internetverbinding.

Angelo Boscheri

Ziggo Service?

Sinds maart een ziggo abbonement voor internet en kabel-tv voor 44,95. Blijkt dat ik vamaf mei 59 euro betaald, want, volgens Ziggo heb ik een extra zenderpakket besteld en dit zou ook per email bevestigd zijn. Ik heb helemaal geen bestelling gedaan en er is ook nooit een bevestiging geweest. Het extra zenderpakket is stopgezet, maar naar mijn centen kan ik fluiten. Wie wil nou met zo'n onbetrouwbaar bedrijf zaken doen? Ik igg niet. Zodra de contractuele verplichting in febuari 2018 beëindigd is beëindig ik mijn abbonement. Never en nooit meer ziggo.

Raymundo

Ziggo not on Demand

Ben al 2,5 maanden bezig met het laten verhelpen van een storing bij Ziggo on Demand. Twee nieuwe boxen gekregen en twee keer een monteur langsgekomen. De gekste dingen met helpdeskmedewerkers meegemaakt. Wat een idiote bende daar bij Ziggo!

Ziggo beu

Verschrikkelijk!

Klantenservice is bij elkaar geraapt zooitje dat wat bijverdiend.

Moet betalen als zijzelf fouten hebben gemaakt, als ik dat niet doe komen ze met incasso en een brutale bek.

Meer geen wifiverbinding dan wel, waardoor de 'gratis extra 500mb' van Vodafone er zo doorheen is.

Ik stap ook over na 15 jaar. Ben ze helemaal beu met de idiote verhogingen ook nog voor niks. KPN. U bent een klant rijker en zo te horen gaan eer meer mensen weg.

Roel
13-08-2017

Slechte klachten behandeling

Ik ben zeer teleurgesteld in Ziggo, ik heb vanaf 10-5-2017 een Ziggo abonnement en vanaf dag 1 is het tv signaal slecht geweest, ook een nieuwe horizon box leverde niet het gewenste resultaat. Gelukkig is deze week een monteur geweest die de technische storingen heeft verholpen. Alleen in de maand Augustes heb ik al meer dan 156 minuten met de klantenservice getelefoneerd waarbij ik niet voldoende ben geholpen en afspraken die ik met medewerkers heb gemaakt niet worden nagekomen. een afspraak over een credit die afgelopen week op mijn rekening bijgeschreven zou worden is niet nagekomen en als ik vraag om en specificatie van een credit nota op schrift dan moet ik daar 7.50 voor betalen? Onbegrijpelijk en volstrekt onrechtmatig, bij een supermarkt hoef je toch ook niet extra te betalen voor een kassabon? er is afgelopen maanden lijkt wel onbeperkt geld van mijn rekening gehaald en om dit terug te krijgen moet je van goede huize komen.

Lk
12-08-2017

Redelijk, tot je overstapt

In verband met prijsverhoging ziggo opgezegd en overgegaan nle met gebruik making opzegservice. Overgegaan op 4 juli , doch door nalatigheid nle is dit op 13 juli gemeld aan ziggo. Je betaald een maand vooruit, dus ik moet van ziggo nog 17-18 dagen retour ontvangen.( heb een abonnement van 62,50 euro) tot mijn verbazing schreef ziggo opeens ruim 101,- euro van mijn rekening af voor augustus, wat zowiezo niet klopt, omdat het abonnement 62,50 is. Na chat en mail verlaagd nnar 84 euro, wat ik gezegd heb niet te gaan betalen. Afgelopen week een aanmaning ontvangen met decmededeling dat e.e.a aan een incassobureau wordt overgedragen met extra kosten 40 euro. Weer gebeld en gezegd dat ik geld terug moet ontvangen en zeker niet meer betalen. Medewerker zou e.e.a door sturen, heb hier echter niet alle vertrouwen in. Ik wacht af, maar betalen doe ik zeker niet.

Tes
12-08-2017

Verkeerd voorgelicht!

Verkeerd voorgelicht door Ziggo, waardoor ik nu een kabelpakket heb binnen gekregen, terwijl hier alleen glasvezel afgenomen kan worden.

Vervolgens bel je hierover, sta je eerst 29(!) minuten in de wacht. Om vervolgens doorverbonden te worden met de administratie waar ik vervolgens weer 13 minuten in de wacht kwam. Nog geen minuut aan de lijn, word de verbinding verbroken, waardoor de hele riedel weer opnieuw begint.

Uiteindelijk abonnement kunnen opzeggen en terug naar KPN. Nu zit ik 3 weken zonder internet en tv.