Hens
02-03-2017

"Hulp Technische dienst"

Ruim 3 weken geleden verzekerde Iemand van de Technische dienst van ZIGGO dat een 6e smartcard mogelijk was. Sinds die tijd ben ik vrijwel al mijn extra zenders kwijt en waren mijn smartkaarten gedeactiveerd. Bij de klantenservice hebben tot heden 4 personen mijn klacht opgenomen en verzekerd dat alles binnen 3 dagen zou zijn hersteld. Ook werd er een bedrag, dat 3x hoger is dan mijn huidige termijnbedrag van mijn rekening afgeschreven voor de z.g. extra diensten. De laatste medewerker van de klantenservice, Sander B. verzekerde mij dat ik dit terug zou kunnen krijgen. Nog 1 dag te gaan in afwachting van het herstel door Sander. Ben benieuwd, maar heb weinig hoop op succes.

Liz
01-03-2017

Valse voorwendselen en slechte service

Ongeveer 3 weken geleden hebben we gebruik willen maken van de actie internet en bellen voor €12.50. Dit is een aanbieding voor klanten die alleen een TV-abonnement hebben. Na het bestellen van dit abonnement begon de ellende. Op de website staat bij de voorwaarden voor deze actie letterlijk ‘Geen addertjes onder het gras’. Maar laat u niks wijsmaken want niets is minder waar. Na bestellen blijkt namelijk dat deze actie alleen mogelijk is in combinatie met het tv-abonnement Kabel-TV en dus niet met het tv-abonnement digitale TV. Dit staat niet in de voorwaarden maar in de rechterbovenhoek van de webpagina bij het rekenvoorbeeld. Hier staat namelijk in kleine lettertjes Kabel-TV. Tot zo ver ‘geen addertjes onder het gras’.

Vervolgens bel je met Ziggo en wordt er aangegeven: ‘wacht maar even, het zal vast wel goed lopen’. Dus we wachten geduldig en na een aantal dagen komt er een email dat de bestelling doorgevoerd wordt. Blijkt op dat moment dat er zonder onze toestemming en zonder dat we dit aangevraagd hebben, een heel ander abonnement doorgevoerd is door Ziggo en naar ons opgestuurd. Een alles in 1 pakket van 55 euro per maand terwijl we dit helemaal niet hebben besteld! Hierop hebben we weer met de klantenservice van Ziggo gebeld en aangegeven dat we dan Kabel-TV willen in combinatie met de actie Internet en Bellen voor € 12.50. Er werd ons verteld dat dit nu was aangepast in het systeem en dat het goede pakket onze kant op zou komen. Na het in ontvangst nemen van het foute alles in 1 pakket (welke we dus niet besteld hebben), activeert Ziggo dit pakket omdat we het aangenomen hebben van de post.

Wederom de klantenservice gebeld die ons doodleuk vermeldt dat we het pakket hadden moeten weigeren. Terloops wordt ook nog even gemeld dat we mogelijk wel de kosten van het alles in 1 pakket moesten betalen. Bizar dat je moet gaan betalen voor een pakket waar je nooit toestemming voor hebt gegeven. Maar er werd ons verzekerd dat het allemaal opgelost was en het goede pakket onze kant op komt. De mevrouw had persoonlijk de order doorgevoerd. Nu weer een week later, nog steeds geen pakket ontvangen en dus maar weer eens met de klantenservice gebeld. Gevraagd wanneer het pakket zou komen en blijkt dat er nog steeds niets opgestuurd is! Keer op keer worden er beloftes gedaan door Ziggo en geen enkele belofte wordt nagekomen. Nu staan we weer in de wachtstand en is ons wederom beloofd en verzekerd dat het pakket opgestuurd wordt. We wachten af maar het vertrouwen in Ziggo is volledig verdwenen. Hoe kan een bedrijf zo’n slechte service leveren, valse voorwaarden presenteren en klanten oplichten met iets dat ze niet besteld hebben?

01-03-2017

Zwak signaal

Na werkzaamheden in de buur (half december) zeer regelmatig blokken in beeld, monteur geweest signaal is te zwak, signaal versterkt in kast in de straat. eind januari werkzaamheden (om het netwerk te verbetern :-)) beeld blokkerig, wederom monteur geweest, wanddoos moest vervangen worden en kabel verlengt want zat te krap onder de verwarming. zou gedaan worden door een andere monteur 2 maal afspraak gehad, 2 maal monteur niet op komen dagen. klantenservice gebeld en deze stuurde spoedmonteur. langs geweest kastje vervangen maar kon niet verlengen. beeld bleef enorm blokkerig. morgen komt weer monteur om kabel te verlengen, hopen dat dit goed gaat, maar ben bang dat signaal zelfde blijft. zitten van elende al in slaapkamer tv te kijken omdat ik gelukkig nog digitenne heb van vakantieadres

Platwangh
28-02-2017

Hopeloos bedrijf

Meerdere kortingen niet verwerkt. 10 keer opnieuw gebeld. 0 verschil. Uur aan de lijn. 2 maand later. Nog hetzelfde. Krijg ik 10 euro terug. Om te janken.

Jean pierre
28-02-2017

Associaal

Al 3 dagen geen telefoon, zakelijk. Dit kost gewoon een hoop geld en zij lachen je uit aan de telefoon " we zijn ermee bezig hoor"

Geen service

Klant geweest bij ziggo. Na storing kreeg ik te horen "niets doen wachten tot het oplost" Was dus het meest stompzinnige antwoord wat ik ooit gehoord heb. Na uiteindelijk 3cdgn en 6 x bellen maar opgezegd. Oplichters zijn het

Storing

5 gezinnen, alle klant bij Ziggo, op een straat hadden op donderdag morgen 2 febr geen signaal op de kabel. Dus geen tv, internet en de beste klanten van Ziggo ook geen telefoon. Na lang mobiel bellen eindelijk de klantenservice maar die melde dat er geen storing aan het netwerk was. Na veel tam tam kwam zondag 5 febr een monteur en ja hoor storing in de verdeelkast. We vroegen Ziggo om ons tegenmoet te komen voor de overlast waar we deel noch part aan hadden. Nee dus !

Pol
27-02-2017

Jaren vaste klant bij ziggo maar de laaste maande bar slecht wordt van het kasteje naar de muur gestuurt elke keer maar weer bellen ze beloven van alles maar doen niets tijd op op te stappen bij ziggo

Marienel

Ziigo heeft het WEER geflikt

Wat een tranendal Ziggo zekr na het samengaan met Vodafone. Sinds 10 dagen iedere dag storingen op internet. Je moet tegenwoordig een gediplomeerde ICT er zijn om het op te lossen. Afijn,geen internet en telefoon dus mobiel bellen en natuurlijk lang in de wacht. Na veel boze woorden mijnerzijds is het modem gereset. Gevolg: alle verbindingen weg en moest op zoek naar het modemnummer. Lekker als je bijna niet kunt lopen,laat staan bukken.Weer bellen en nu komt de klapper: mevrouw bij dienst zit erop,belt u laterr maar terug!Bah,bah uiteindelijk met hulp van een leive vriend,wat niet zijn taak is,probleem opgelost dacht ik. Dit heeft zich in de laaste dagen een constant vervol gehad. Vanmorgen weer bingo met internet.Weer modem zelf gereset Ik ben dat hele Ziggo/Vodafone gedoe spuugzat en als dat zo doorgaat stop ik met nota's te betalen. Gebakken lucht,dat is Ziggo. Een ZEER ONTEVREDEN KLANT nog

26-02-2017

Storing aangrijpen om durrdere abonnementen te verkopen.

De grote storing van 25 februari heeft het management van Ziggo, doen besluiten duurdere abonnementen te laten aanbieden als oplossing. Ik heb al jaren Ziggo tot volle tevredenheid, wat een geweldig team die Ons ten alle tijden helpen en fijn te woord staan. Ach ach ach wat een toevalligheid mijn Ziggo ontvangst kastje valt in storing als Ziggo een giga storing heeft. Maar we kunnen het oplossen met een duurder abonnement. Het gaat niet om de prijs maar om het idee, voor een kopje koffie op een terras per maand heeft u een nieuwe ontvanger. Blaaaaaaaaaaaa kotsen moet ik van deze informatie. Ik ben zo'n trouwe domme klant die zich gaat verdiepen. Wij betalen voor digitale tv maar kunnen deze niet ontvangen. Kan nog een dingetje worden. Weet u, ik ben niet eens teleurgesteld. Iedereen had mij gewaarschuwd maar ik geloof nog steeds in de mensheid. Laat ik maar op zoek gaan naar een passende oplossing.

Nieuw modem

K L A C H T !

Sinds vandaag hebben we een andere modem van ziggo. Probleem was al dat deze op afstand eerst geactiveerd moest worden (niet bekend bij ons / stond niet in de manual). Daarna deed de modem het, maar de telefonie niet. Na de tweede telefoon was het, het moest binnen een uur werken. Tot nu toe geen probleem en vakkundige mensen op de helpdesk.

Na een uur dus. Voor ons zeer belangrijk, daar we met ziekte zitten EN bereikbaar moeten zijn. Weer gebeld, nu een vrouw aan de lijn. In het kort, niks aan te doen, waarschijnlijk binnen 24 uur ! werkt het; zo niet bellen. Men kan niets doen om dit op te lossen; geduld hebben. Totaal geen service. Klote service; terwijl dit voor ons zeer belangrijk is. Ik zal dit ook op facebook vermelden en vragen of er meer mensen deze 'leuke ervaring' genieten

In het kort, heden is na de eerste telefoon gesprek met de helpdesk een bestelling voor de horizon gedaan bij Ziggo. Bij deze wordt deze geannuleerd. Teven beraden we ons om Ziggo definitief op te zeggen. K*t firma.

Ha
26-02-2017

Tot nu toe service met een grote S

Ben zeer tevreden over de service van Ziggo zoals destijds met de zenderwisselingen. De service medewerker wilde niet eerder opgeven dan dat het probleem werd opgelost. En ten tweede werd het wifi probleem snel en deskundig opgelost.

Ben

Jaren tevreden klant

Gelukkig ben ik technisch zodat ik vele problemen zelf kan oplossen. alleen toen UPC erbij kwam ging het even mis, alles ging naar een hogere frequentie waardoor het vooral op een goede kwaliteit kabel en pluggen aankwam. ook dit heb ik aangepast en het werd beter. Toen ik een horizonbox kreeg dit vooral door een monteur laten uitvoeren, die meet het signaal op hierdoor kreeg ik nieuwe aansluitdozen en goede slitters. daarna was het signaal perfect. Ik heb een tip: bellen naar ZIGGO is een drama, stuur een mailtje, nadat ze dit gelezen hebben bellen zelf naar je toe en meestal ook de juiste persoon waar je je klacht kunt uitleggen

EvertJan
25-02-2017

Hier voel ik me echt klant

Wij hebben een abonnement op Eredivisie Fox Sports. Het abonnement verliep maar is verlengd. Ik werd keurig en snel te woord gestaan. De gemaakte afspraken zijn nagekomen (had ik eerst nog twijfels bij). Ook op de vragen via het contactformulier krijgen we snel een reactie.

LW
24-02-2017

Bagger

Vanaf het begin alleen maar problemen gehad. Vanaf aanvraag naar overstapservice tot aansluiting en factuur. Ruim van tevoren gemaild en gebeld dat factuur niet klopt, maar wordt niets meegedaan. Krijg als reden te horen dat de afdeling de correctie nog moet uitvoeren, maar ze weten niet wanneer. :-( Of ik gewoon wil betalen! Als ik het storneer, dreigen ze me uit de lucht te gooien.

Mensen kunnen we niet naar Radar of Kassa te gaan? Ziggo is gewoon bagger.

24-02-2017

Afrekening ziggo

Wat een ellende. 8januari gebruik gemaakt van de overstapservice van Vodafone. 9januari probeerde ziggo mij als klant te behouden. Hierbij gesproken over het complete pakket. Keuze gemaakt om de opzegging definitief te maken, zij gingen dit in orde maken. 9februari verbinding actief met Vodafone. Ik hoefde niks te doen, maar toch heb ik bij ziggo bevestigd dat het op dat moment verbroken kon worden. Zij konden hier niks mee, want het was een overstapservice, ging allemaal goed. We week erna bevestiging gekregen dat telefonie opgezegd was.contact gehad dat dit niet klopt, dat het alles betrof. Uiteindelijk op 21februari bevestigd gekregen dat ze per 10 februari opgezegd hadden, credit was aangemaakt en wordt verrekend met eind factuur. Nu een factuur van 90euro! Dit moet maar 20 euro zijn. Zojuist contact gehad. Verkeerde afdeling aan de telefoon, meneer snapt niet waarom ik daar terecht kwam. (Telefoonnummer stond op de factuur). Doorverbonden.mevrouw kon niks.zij zegt dat Vodafone fout was (ziggo heeft op 9januari telefonisch bevestigd dat de opzegging binnen was).dus dat klopt niet. Vervolgens heeft ziggo pas de 21e opgezegd.en de resttermijn wordt over 8 weken terug gestort. Alle procedures waren juist gevolgd maar ziggo maakt er een potje van. Daarvoor moet ik nu 8 weken wachten tot ik eindelijk van ziggo af ben? Ik wil gewoon per direct een juiste afrekening en niet nog 8 weken wachten tot ik er een keer van af ben. Als ik het bedrag terug laat storneren. krijg ik een boete (voor een bedrag waar ziggo geen recht op heeft). Op de vraag waar ik de kosten kwijt kan voor mijn telefoonkosten en tijd werd gereageerd dat ik die zelf maar moest betalen! Ik wil spoedig van ziggo af en gewoon een juiste onderbouwde factuur! HELP!

Michel
23-02-2017

Dan maar aangifte fraude doen?

Tot 3 x toe door ziggo toegezegd teveel geïnd abonnementsgeld terug te storten op mijn rekening. 3 dagen geleden nog via de mail. 0 komma 0 € op mijn rekening en ben het spuugzat dat ik zo moet bedelen om MIJN geld terug te krijgen. Schaam je ziggo om zo met consumenten om te gaan, ik sla de tv programma,s zoals Kassa en Radar maar over en ga eens onderzoek of ik justitie kan inschakelen. Het stinkt nml naar Fraude en oplichting ziggo .

Ria
23-02-2017

Waarom niet mogen betalen via IDeal Link?

Ik vraag mij al een tijdje af waarom ik door Ziggo verplicht wordt of via een automatische incasso te betalen, of via een acceptgirokaart waarvoor ik 1,50 moet betalen. Het kan immers anders is mijn ervaring. Daarom heb ik de volgende vraag aan Ziggo gesteld.

Ik krijg nu (verplicht) een acceptgiro waarvoor ik moet betalen terwijl het voor jullie toch heel simpel moet zijn een optie toe te voegen waarbij ik voor een Ideal betaling kan kiezen. Ziggo hoeft mij dan alleen een mailtje te sturen dat de factuur klaar staat. Ik kan dan in mijnziggo de factuur downloaden en direct via de Ideal knop betalen. De mogelijkheid om via de mijnziggo omgeving via Ideal te betalen bestaat immers al: ik doe dat al elke maand. In mijn optiek is het dus onzin om uw klanten te dwingen of te betalen via automatische incasso of via een acceptgirokaart.

Antwoord Ziggo Je kunt bij Ziggo op 2 manieren betalen dat is via auto incasso en via acceptgiro. Als je een van beide niet op tijd betaald, krijg je een iDeal link gestuurd. Met andere woorden dit is een herinnering met betaalknop. Bij auto incasso krijg je na 14 dagen bij de herinnering een iDeal link bij de accept giro gelijk. Dit komt omdat het systeem de acceptgiro optie als herinnering ziet.?. Ziggo gaat dit niet veranderen. Je kan immers ook kiezen voor automatische incasso? Dat is gratis.

Ik vind dit persoonlijk te gek voor woorden. Nu krijg ik het idee dat als ik hen niet laat incasseren, ik ervoor moet ‘boeten’. Ik wens geen incassomachtigingen af te geven. Aan niemand! Waarom word ik gedwongen op een wijze te betalen die mij geld kost terwijl je gewoon GRATIS via de IDeal link kan betalen, direct al. Hoe simpel is het om ivp een brief met factuur en acceptgiro een mailtje te sturen?

Bij bedrijven als Eneco, VItens, Reaal, Aegon, Zilveren Kruis en zelfs mijn dierenverzekeraar kan ik al via de IDeal link mogelijkheid betalen. Ik vind het niet meer dan normaal dat Ziggo deze mogelijkheid wel gaat bieden. Het is daarbij beter voor het milieu en het voorkomt foutieve betalingen omdat als je via de Ideal link betaald alles al ingevuld staat.

23-02-2017

Waardeloze interne communicatie bij dit bedrijf

Ongeveer 4 maanden geleden ( ! ) werd ik door ziggo benaderd met een aanbieding over te stappen van ziggo prive naar ziggo zakelijk . Daar ben ik op ingegaan op dat moment. Hierbij werd aangegeven dat alles intern door ziggo geregeld zou worden , de overstap , een monteur om de nieuwe router te installeren enz. genoemde termijn 2 weken. Na 3 weken maar eens gebeld , eindeloos wachten en doorschakelen , bleek er niets bekent te zijn bij ziggo. weer alle gegevens ingevoerd , afsraak ingeplant met monteur . Vervolgens komt deze ( ingehuurde monteur ) bij mij en vraagt waar de spullen zijn.ehh .is dat mijn taak dat te regelen ? dus monteur weer onverrichte zaken naar huis en ik weer bellen. Na wederom eindeloos wachten de bevestiging dat ze het zouden opsturen en een nieuwe afspraak met de monteur, 2e halve dag vrijgehouden hiervoor. Okee weekje later spullen binnen , monteur geinstalleerd ,klaar zou je zeggen. Nou echt niet , nu heb ik 2 abonnementen bij de ziggo , 1 prive en een zakelijk ! 100x gebeld , gemaild , de tevredenheidsonderzoeken van ziggo ietwat boos ingevuld , gesprekken met medewerkers gehad die het allemaal gingen oplossen.maar nog steeds niet mijn eigen telefoonnummer terug en nog steeds aanmaningen / dreigbrieven van ziggo dat als ik niet betaal afgesloten wordt ! Deze overstap heeft mij al minstens 2 dagen gekost ! en ik heb dus ook aangegeven daar een tegemoetkoming in wilde hebben in de vorm van een hernieuwde start met de aanbieding van 3 maanden halve prijs , krijg ik een fles wijn opgestuurd met de excuses.Ps ook weer een brief dat ik als ik nu niet direct betaal afgesloten wordt ! Schiet mij maar lek.wat een WAARDELOOS bedrijf is dit ! Hans den Hollander

Marcus

LOUCHE BEDRIJF

-We gaan er wat aan doen -We begrijpen uw probleem en we gaan het regellen -Sorry dat het zo is gelopen, we gaan het regellen -Sorry dat u zo lang heeft moeten wachten -Sorry voor de miscommunicatie -Sorry maar nu is het echt geregeld -Sorry maar.

Werkelijk het voorbeeld van een bedrijf waar de overheid onmiddelijk in zou moeten grijpen.

Nadat ik een offerte had laten maken door een (na later bleek) extern bedrijf, zat ik vast aan Ziggo tot op heden. Vele telefoontjes gepleegd met elle lange wachttijden met telkens de reacties (zie bovenaan de ervaring). Alles wat ik tot nu toe ondernomen heb om af te komen van pakketjes, post en onterechte facturen heeft niet opgeleverd.

Ondertussen heb ik Ziggo geblokkeerd via het internet bankieren zodat zij geen incasso's meer uit kunnen voeren. Ik bewaar alle post en maitjes van Ziggo om op die manier een dossier op te bouwen. Momenteel ben ik bezig met het opstellen van een factuur aan Ziggo voor de gemaakte kosten in arbeidstijd.

Eigenlijk schieten woorden tekort, maar dit soort louche, onbekwame bedrijven zouden in een ontwikkeld land als het onze niet moeten kunnen bestaan. Naar mijn mening het voorbeeld van wat marktwerking en privatisering de burger voor ellende kan bezorgen.

De eerste de beste verkoper van Ziggo produkten die mijn winkeltje binnenloopt, zal dat bezoekje nooit meer vergeten (ben ik bang).