Roberto
07-04-2015

Geen telefoon meer na overstap op alles in 1 van Ziggo

Sinds 30 maart 2015 heb ik alles in 1 van Ziggo, de eerste problemen deden zich al voor bij de installatie door de monteur.

De activatiecode werkte niet die ik per brief ontvangen had, de monteur moest toen een nieuwe opvragen via een versnelde procedure via Ziggo.

Na 10 minuten hebben ze het modem gereset en kon de activatiecode ingevoerd worden.

Probleem twee deed zich daarna direct voor, ik had slecht beeld op de televisie...dit lag dan aan de versterker die het signaal naar de andere twee televisies stuurt, zei de monteur.

Nadat een versterker van het stroom is gehaald is de kans hel erg groot dat hij dit niet aankan als hij jaren goed werk geleverd heeft.

Ik heb de tv toen rechtsreeks aangesloten op de kabel en voilà...BEELD.

Het kabeltje wat de monteur geplaatst had van de Ziggo splitter naar de versterker was kapot....nieuw kabeltje ertussen en het werkte, maar de schuld ligt volgens de monteur waarschijnlijk als eerste altijd bij de klant.

Toen moest ik mijn vaste nummer doorgeven om de telefoon aan te sluiten, en helaas, het modem kon de telefoon niet aansturen.

De monteur heeft weer contact opgenomen met Ziggo en het bleek dat het modem niet kon communiceren met de telefoon, dit probleem komt eens op de 100 voor werd mij verteld.

De ICT afdeling van Ziggo moest het modem gaan resetten en dan zou de telefoon het normaal gesproken na 24 uur weer doen, en in het uiterste geval kon het max 72 uur duren.

Na 72 uur maar gebeld met mijn mobiele telefoon naar het bekende “minimaal 12 minuten wachten” Ziggo nummer, want ik had geen telefoon.

Het probleem deed zich volgens de medewerker van Ziggo voor bij het verkeerde activatienummer….maar dat was allemaal geregeld toch?

Ik ben nu precies een week verder ( 168 uren) en heb nog steeds geen telefoon, ik kan ook geen hotspots aanklikken op de website van “Mijn Ziggo”, want deze staat er ook nog niet op.

Al met al is het zwaar “Kwalitatief Uiterst Teleurstellend” dat er geen oplossing gevonden wordt bij Ziggo.

Je krijgt ook geen reactie op mails die je stuurt via het contactformulier want de enige die je krijgt is een telefonist(e) die je niet verder kan helpen, je krijgt een vergoeding voor de gemaakte kosten van je mobiel, maar deze dekt het allang niet meer.

Ik ben overgestapt van Tele2 om alles in 1 van Ziggo te hebben en ik heb er ontzettende spijt van.

Bij Tele2 konden ze mij maar Max 50 Mb geven maar dat vond ik te weinig, maar gezien de situatie waar ik nu in verzeild ben geraakt, had ik beter op hun aanbod in kunnen gaan.

In de 12 jaar dat ik bij Tele2 zat heb ik in totaal 2 dagen geen telefoon gehad vanwege een storing.

Die 2 dagen heeft Ziggo al met 250% geëvenaard, en dat in een week tijd.

Ed
06-04-2015

Sinds de "vooruitgang" in zenderindeling storing

Sinds dat ziggo de nieuwe zenderindeling en de daarbij verkondigde briljante verbetering in beeldkwaliteit doorvoerde heb ik last van storing op ned 3 en rtl8. Nou kan ftl 8 mij weinig schelen maar ned 3 is toch wel essentieel in het aanbod . Ik ben niet de enige, diverse kennissen in de regio hebben hetzelfde probleem met dezelfde zenders..Na klacht bij ziggo werd het toegeschreven aan slechte connecties, slechte stekkers of te lange inferieure kabels. Allemaal aspecten die mij daarvoor geen problemen gaven want dat zit namelijk allemaal goed. Waarschijnlijk is het een mankement wat op speelt door de samengang met upc. Een achteruitgang die verkocht word als progressie. Het HD beeld van de "goedkope" zusterzenders (rtl8,net5, veronica, etc) is na de 'vooruitgang' sowieso niet om aan te gluren door de vele upscalers die het beeld strakker moeten maken om het maar op full HD te laten lijken. Maw helemaal kut...

05-04-2015

Redelijk

Laatst gevraagd om een nieuwe router, de Ubee router die had oververhitte regelmatig. Via de E-Mail melding van gemaakt met de vraag of ik hier iemand van Ziggo mij telefonisch zou benaderen. Zodat ik niet in de gigantisch lange wachtrij staat. Eerste reactie was dat ik maar moest bellen. Nog een mail gestuurd met dat ik wil dat Ziggo mij telefonisch benaderd. Vervolgens wordt ik wel gebeld door een engineer van Ziggo. Ik heb van hun een nieuwe router ontvangen een Cisco router. Het probleem is van oververhitten is nu verholpen. De routertjes zijn wel budgetbangers.

Hans folbert
03-04-2015

O o o wifi...ik mis je waar ben je toch?

Je bent zo vaak van huis, en komt slecht zelden langs. Als je er bent laat je ook niet veel put zien...

Uiteindelijk maar zelf een router van 99,- gekocht. Dit hielp, maar alles moet uiteindelijk nog steeds door dat kleine ziggi trechtertje wat zich 30 mb durft te noemen....hoezo een mug een olifant noemen....

Th.
03-04-2015

Sinds 9 februari, de dag van de frequentiewijziging, blokkerig tv-beeld op mijn

Eerst lang aan het lijntje gehouden dat het mijn eigen schuld was, of die van de tv of van de kabels of van de stekkers. Nu - bijna 2 maanden later - krijgen alle klanten opeens een nieuwsbrief dat het ligt aan de magnetron van de benedenburen of de babyfoon van de bovenburen of het koperdraad in de stekkers. Kennelijk is de storing zo landelijk dat Ziggo er een aparte nieuwsbrief aan moet wijden met een stappenplan waar je minimaal tv-monteur voor moet zijn om dat te kunnen uitvoeren. Nu komt er volgende week een Ziggo-monteur, "uit coulance, mevrouw, want normaal sturen we geen monteur voor blokkerig beeld". Ik ben erg benieuwd naar de cijfers van het aantal overstappers van Ziggo in de eerste helft van dit jaar alleen al.

Anita
02-04-2015

Zeer slecht

Sinds het samengaan met UPC miste mijn schoonmoeder een aantal zenders en het stoorde hier en daar. Ik heb contact opgenomen met Ziggo, aangezien mijn schoonmoeder 75 is en van de hedendaagse techniek weinig snapt.

Er werd mij verteld dat we het eerst een week moesten aanzien en, bij geen verbetering, terug moesten bellen.

Zo gezegd zo gedaan.

Ze kreeg een nieuw humax kastje toegestuurd.

Ik heb de boel aangesloten maar het werd nog minder.

Weer gebeld en ze stuurden een nieuwe coax kabel.

Zelf ook een nieuwe gekocht, want ze had ook nog een nodig voor een tweede storende televisie.

Na de nieuwe coax kabels aangesloten te hebben bleef het probleem.

Ik heb weer gebeld en gezegd dat het nu maar eens tijd werd, na twee maanden ellende, dat er een monteur moest langskomen.

De volgende dag kwam de monteur en die hing een verhaal op over een zendmast van de KPN die storing veroorzaakt bij Ziggo.

Hij heeft de storing verholpen en begon toen over de wandcontactdoos waar de modem op aan zat gesloten.

Die was volgens hem niet goed en moest vervangen worden door de woningbouw.

De woningbouw gebeld en die stuurde direct een monteur langs.

Die heeft een nieuwe wandcontactdoos geplaatst.

Toen hij klaar was kreeg ik de mededeling dat de kabel van de modem niet in de wandcontactdoos paste en dat daar een splitter voor moest worden aangeschaft.

Ik een splitter gekocht maar het werkte niet.

Met als resultaat geen telefoon en Internet.

Ik de ziggo maar weer gebeld maar nu dus met de mobiele telefoon.

Dus niet gratis 1200 bellen.

Na 13 minuten in de wacht weer het probleem uitgelegd.

Aangezien er een bepaald lampje op de modem knipperde wisten ze direct voldoende.

Er moest weer een monteur langskomen.

Dezelfde monteur kwam de volgende dag weer en zag direct wat het probleem was.

De wandcontactdoos klopte niet dus dat probleem eerst weer, tijdelijk, verholpen.

Of het Wifi het weer ging doen was volgens hem nog de vraag, aangezien de modem in de meterkast hoort te staan.

Ik gaf aan dat de modem altijd al in de woonkamer staat, ook bij ons zelf thuis, en dat dat toch eerst ook geen probleem was.

Meneer ging weer weg terwijl wifi niet eens werkte.

Ik ben toen zelf maar gaan uitzoeken hoe ik dat weer aan de praat kon krijgen en dat is me uiteindelijk gelukt.

Ik vind het schandalig dat er zo met klanten word omgegaan.

Mijn schoonmoeder is geabonneerd op het duurste alles in een pakket en betaald dus behoorlijk wat iedere maand.

Als er dan een keer iets is moet je het eerst zelf allemaal maar even uitzoeken, dan wordt er na twee maanden eens een keer een monteur gestuurd.

Daarnaast moet je zelf een coax kabel en splitter aanschaffen.

En dan nog maar zelf even uitzoeken hoe je wifi er weer op krijgt.

Nou kunnen wij mijn schoonmoeder daar bij helpen maar wat als ouderen dat geluk niet hebben?

Jessica
02-04-2015

Slecht na komen afspraken

Niet blij met ziggo modem kapot kunt niet bellen en geen internet dus mobiel bellen voordat je iemand aan de lijn hebt ben je al 18 min verder om vervolgens dan nog eens 1/2 aan het lijntje gehouden word en vervolgens zijn gemaakte afspraken niet na gekomen en kun je opnieuw bellen om weer 20 min aan het lijntje gehouden te worden ze hoe moeilijk is het om een modem op te sturen

Lucia
01-04-2015

Klant is geen Koning

Vandaag is de naam Upc omgezet in Ziggo, Neen geen 1 april grap.

Op zich niets mis mee , maar tevens is het pakket veranderd onze meest bekeken zender history is achter een abonnement gezet. Willen wij deze Zender nog kijken moeten we een pakket verhoging nemen van €10 ,pm het royaal pakket .Nu zitten wij ongevraagd met een hoop extra waardeloze zender die wij of niet verstaan of niet willen zien. Dank je wel Upc voor deze service .

Hannie mastenbroek
31-03-2015

Hebben vandaag een maand te vroeg twee in plaats van 1 telefoonlijn afgesloten

Telefonisch met medewerker afgesproken dat per 30 april 2015 een van de twee telefoonlijnen zal worden beëindigd.

Helaas per 31 maart beide lijnen afgelopen.

Ze begrijpen bij Ziggo niet dat wij met een belastingkantoor aan huis zeer gedupeerd zijn.

Ongelofelijk

A & W
31-03-2015

ZIGGO= Zoekt In Geen Geval Oplossing

Ruim 2 maanden hebben we nu grote problemen met ons internet/wifi. Als we bellen zetten ze alles terug naar fabrieksinstellingen en zijn de mensen aan de lijn vriendelijk maar hebben we een paar uur goed bereik en dan begint de ellende weer van voor af aan. Op tv hebben we regelmatig blokken. Volgens ons is onze modem stuk, maar hun zeggen geen nieuwe modems te hebben! Het was om gek van te worden. Wij hebben ons abonnement opgezegd en zijn naar andere provider gegaan. Vijf dagen voordat we over gingen hebben ze de telefoon maar vast afgesloten. Toen we belden dat we een storing hadden, omdat geen telefoon hadden zeiden ze dat de storing een paar dagen zou duren.......Schandalig gewoon. Ze hebben gewoon de telefoon te vroeg afgesloten ! Voor ons doen ze hun naam eer aan : ZIGGO = Zoekt In Geen Geval Oplossing

C.D.
30-03-2015

Zeer teleurstellend

Ik heb al jaren Ziggo en ben een tijd geleden overgestapt naar interactieve TV omdat ik dan ook op mijn tablet en IPhone TV kan kijken. Regelmatig kan ik echter geen TV kijken op bijv. mijn IPhone. Doe ik de app diagnose, blijkt dat ik vaak minder dan 1 MBps heb! Dus veel te weinig snelheid.Telefonisch wordt je steeds geholpen met resetten, opnieuw installeren etc. etc. Helpt allemaal niet veel. Daarnaast heb ik ook regelmatig storing in het beeld van mijn TV (blokken en strepen) of krijg ik zenders uit het standaard pakket helemaal niet. Geen signaal. Mail gestuurd en men neemt zo snel mogelijk contact op. Nog niets gehoord en nog steeds hetzelfde probleem. Ziggo verhoogt wel de maandprijs met meer dan 6,5 % (2,55 euro per maand) maar ik krijg tot nu toe absoluut niet waar ik voor betaal. Onacceptabel en zeer teleurstellend.

Groot
27-03-2015

Waardeloze service

Vorig jaar een Humax gekocht, dik 250 euro, voor beter beeld. Er waren veel storingen en de Humax liep regelmatig vast.

Sindsdien geen verbetering. Humax loopt nog steeds vast en ik moet hem regelmatig resetten door de stekker eruit te halen. Erg veel storingen tijdens opnames waardoor hele delen van de programma's niet kunnen worden weergegeven. Ziggo gemaild met de vraag of ze daar iets aan kunnen doen. Reactie per mail, bel maar even naar het 0900 nummer zodat de monteur op afstand mee kan zoeken naar een oplossing. Gevraagd of Ziggo niet zelf kan bellen, de storing ligt immers bij hen. 0900 kost 10 cent PER MINUUT plus gewone belkosten. Mijn schoonzoon hing vandaag al 30 minuten in de wacht, tel uit je winst....

VAn Ziggo geen enkele reactie meer ontvangen. Helaas is de Humax alleen te gebruiken bij Ziggo maar ik voel er toch heel veel voor om over te stappen naar XS4all. Hele goed service en altijd mensen die met je willen meedenken en -werken op zoek naar een oplossing. Als deze ellende zo blijft bij Ziggo dan bied ik mijn Humax aan voor een zacht prijsje en stap ik over. Dat is één din dat zeker is.

Dirk
26-03-2015

Te lang moeten wachten op een storingsmonteur

Kan me iemand vertellen wat de maximale termijn is dat er een storingsmonteur moet komen, we zitten reeds 8 dagen zonder TV

Yentl
26-03-2015

F#ck upc

Voor de samenwerking ziggo upc werktte het prima.Nu op sommige zenders blokvorming erg iritant en weg vallende wifi op telefoons .Waarom gingen ze in zee met dat f"ck bedrijf upc dat is niets dan ellende.

V.
24-03-2015

Exit ziggo! Maar welke provider is dan wel goed?

Ik wordt helemaal gek van de wifi van ziggo en wil er zo snel mogelijk vanaf!

Als ik hier lees wat ik nog allemaal kan verwachten van ziggo zonder verbetering in het vooruitzicht dan ga ik het niet een afwachten en stop ik er per direct mee (als dat al lukt)

Maar mijn grote vraag is..... Naar welke provider moet ik dan wie is er dan wel goed (UPC kan niet bij ons)

Gerrit
23-03-2015

Omzetten decoder instellingen rampzalig

De kwaliteit van het geboden signaal was al slecht voor het veranderen van de decoderinstellingen. Na het veranderen van de decoderinstellingen loopt de TV iedere 30 minuten vast, alleen een keiharde reset (TV uittrekken) helpt. Reactie van Ziggo, ja meneer dit ligt aan het TV-toestel en CI+ module, u dient deze te updaten. Na lang zoeken blijkt dat Ziggo zonder mededeling de update van de CI+ module (Smit paars) niet meer te verstrekken, O ja deze CI+module als ook de blauwe werken binnenkort helemaal niet meer.

Zonder decoder zou je alle standaardzenders moeten kunnen ontvangen, helaas de helft geeft aan toch nog gecodeerd te zijn.

Dan maar overstappen naar VDSL.

Visser
21-03-2015

Na overgang UPC de zaken slecht geregeld

Na de overgang (UPC/Ziggo) afgelopen vrijdag constant de boel in de war.

diverse malen de toestellen op nieuw te hebben ingesteld blijft de ellende voortduren.

Ik ga maandag de boel opzeggen en overstappen naar de KPN.

De aandeelhouders van Ziggo zullen hun de knoppen wel weer uit de broek lachen denk ik zo.

Ze zullen zich zelf wel weer goed bedeeld hebben na deze fusie.

Zij met de poet en ons met de shit opzadelen.

D1ck
20-03-2015

Samengang Ziggo met UPC geeft niks dan ellende

Nooit problemen gehad met Ziggo maar nu ze zijn omgegaan met dat k#t-UPC werken diverse zenders niet meer op een oudere 2e ontvanger van me. Ook internet is een stuk trager: waar ik voorheen de volle 90 Mbit haalde red ik nu nog maar 2/3 VS snelheid. Leuk dat we er straks 30 Mbit gratis bij krijgen maar daar schiet ik op het moment per saldo geen reedt mee op. Afijn, als de problemen blijven: hier in Hoofddorp ia overal glasvezel aangelegd: eindelijk een 'mooi' excuus om over te stappen :-(

Ik ben een hele trouwe klant van Ziggo, heb er zelfs een paar abo's Ziggo mobiel lopen, maar dit vind ik niet te vreten.

Rik
17-03-2015

Integratie Ziggo UPC = ellende

Sinds de Intergratie bijna twee geleden alleen maar ellende. Meerdere zenders storen zo erg dat je er niet naar kunt kijken. Ook loopt mijn Samsung ontvanger regelmatig vast waardoor hij niet meer reageert op de afstanden bediening. Na een harde reset werkt het weer voor een tijdje. Ziggo heeft mij gratis een nieuwe kabel gestuurd maar ook dat werkt niet. Ik had al problemen met de WIFI. Dit erbij is het voor mij voldoende reden om over te stappen naar een andere aanbieder.

Hemmer
16-03-2015

ZIGGO reageert niet op via de website ingediende klachten.

Ik heb al twee keer via de website van ZIGGO een klacht achter gelaten. ZIGGO geeft aan je daarop terug te bellen. Dat gebeurt nooit. Storend is ook dat je geen schriftelijke melding per mail krijgt over je ingediende klacht. Zo is er nooit 'bewijslast' van de onkunde van deze organisatie (bewust beleid ZIGGO ?!?!) en kun je daar nooit specifiek op terugkomen. Wie heeft nog meer deze ervaring?