Ziggo reviews

1.4
Positief1%
Neutraal0%
Negatief99%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Herman
23-05-2020

Puinzooi

Omdat het een puinzooi is.

maar wel duurder worden.

Lau
23-05-2020

Nu 9 weken geen internet!

Al 9 weken geen internet, wel allerlei beloftes van Ziggo! Dongle helpt niet, we gaan overstappen!

Antonia
20-05-2020

Vaste telefoonlijn

Ik kreeg eerst een nieuw telefoonnummer op mijn verzoek en werd door Ziggo binnen 6 uur weer afgenomen en het oude telefoonnummer wat het niet doet terug krijg. Ik krijg het nieuwe nummer NIET terug. Misschien over 3 weken pas en zolang ook géén vaste telefoon heb, maar ik betaal wel het volle bedrag van vaste telefonie. Een 1 is nog teveel voor Ziggo.

Calis
20-05-2020

Prijsverhoging is een schande

Echt een schande, in deze crisis de tarieven verhogen. Er is zo veel leed in de wereld. Schaam je Ziggo. Draag bij aan een oplossing zou ik zeggen - ook in de wereld. Verbeter jullie service, kom beloftes na, en wees niet zo op geld gericht.

Sky
20-05-2020

Vreemde praktijken

Nu ik het zo typ schaam ik me een beetje, maar Ziggo en zijn onprofessionele praktijken hebben met zowaar aan het janken gebracht. Al dagen zonder internet een hoop mensen gesproken van de klantenservice met steeds een ander verhaal. Moedeloos. En geen compensatie. Ik probeer toch maar steeds uit te leggen dat de modem gewoon stuk is. Eerste keer stuurde ze iemand die kon niets vinden. Even deed het internet het weer fijn. Wel stuurde ze een rekening waar ik weer achteraan moest. Nu komen ze weer langs en wie zal zeggen wat de uitkomst is. Mijn vriend heeft wel opgezegd. Hij zei dat ze zijn liefje niet aan het huilen mochten maken. Dat was wel heel erg lief.

Rose
19-05-2020

Prijsverhoging

Snap niet dat ze een prijs verhoging durven te vragen na al

Die klachten over het internet mss verhogen ze de snelheid dat het nog gemakkelijker steeds weg valt

Dennis
19-05-2020

Weer een prijsverhoging

In 11 jaar een prijsverhoging van meer dan 100 procent Begon met 25 euro en eindigde met 55 euro nu weer een prijsverhoging van 2 euro voor dat giga net waar jij met standaard pakket geen gebruik van maak maar wel voor moet betalen En het giga pakket gaat niet omhoog Raar Ben daarom maar overgestapt naar T-Mobile gigabit verbinding met tv voor 55 euro

Michael
18-05-2020

Toch iets positiefs

Op 16 mei bijna een uur gebeld met ene Henk en later nogmaals maar dan met ene zeer bereidwillige Rashida. Beiden probeerden mijn melding van een ON Demand probleem op te lossen. Foutmelding 8080 en 8281 leverden niets op. Alles eindeloos resetten enz. Stroom erop/eraf enz. Uiteindelijk niet te leveren, betaling wel gelukt?!. Een tweede zou met Ned ondertiteling zijn; ook hier geen ondertiteling. Bedrag uiteraard wel geaccepteerd?!

LL
18-05-2020

Bljiven je lastig vallen met een zogenaamd goede deal.

Geen interesse. Maar ze komen wel aan mijn (zakelijke) gegevens. Opgebeld om verwijderd te worden uit het systeem. On-mo-ge-lijk. Zover mogelijk van die tent weg blijven.

Ron
18-05-2020

Afspelen vanaf harde schijf

Vorge week contact gezocht om het probleem wat ik heb op te lossen. Mijn Horizon box is ongeveer 5 jaar oud en heeft tot vorige week goed gefuctioneerd. Het probleem is dat opnemen van een serie wat wekelijks terugkeerd. Hij neemt 1 aflevering op en de week erop niets. Ik heb hem ingesteld op alle afleveringen van dit seizoen op te nemen. Probleem 2 is als hij heeft opgenomen en je gaat dit kijken dan loopt hij om de haveklap vast. Met snel vooruit spoelen is dit dan weer opgelost. De Ziggo medewerker heeft gezegd om de harde schijf schoon te maiken via instellingen. Dat heb ik gedaan en dat zou het probleem op kunnen lossen. Nu zijn we 2 weken verder en het heeft geen resultaat gehad. Wederom gebeld en het probleem weer geschetst. De medewerker Pearl was alles behalve meewerkend. Ze beginnen zoals gesproken over de bekabeling enz. Alsof het probleem bij mij zat. Dit heb ik uitgesloten en heb om een nieuwe box gevraagd. De storing die ik heb geeft geen aanleiding tot een nieuw exemplaar. Ik moest tegen betaling maar een monteur laten komen.Ik vind dit als trouwe klant best wel teleurstellend. Het probleem blijft op deze manier. Bij de vraag hoe lang ik mijn box had werd er verteld dat deze inJuly 2019 is geleverd. Al ruim 5 jaar is de box in mijn bezit. Ziggo heeft zelf problemen in hun administratie en ik verwacht zeer binnenkort contact te krijgen zodat het probleem kan worden opgelost d.m.v een nieuwe box.

Met vriendelijke groet,

R.koopman

Zaandijk

D.
18-05-2020

Frustratie alom.

Met de beste bedoelingen van de betrokken medewerkers lijkt Ziggo niet in staat klanten te helpen. Dit levert natuurlijk alleen maar frustratie op. In het vervolg is het mij duidelijk dat ik beter een paar euro meer uit kan geven aan een provider die zijn zaken op orde heeft.

Lex
18-05-2020

Geen internet van Ziggo,

Al ruim een week geen internet, eindeloos gebeld en de ene toezegging na de andere. Maar er gebeurd niets. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.vandaag nog

steeds geen internet. Wat een puinhoop!

Vandaag al 3 keer na een half uur wachten gewoon uit het gesprek gegooid. Ongelooooooflijk!

Wim
17-05-2020

Fout code 2032

Geen tv op mijn tablet geeft steeds foutcode aan kan geen tv zenders afspelen Ziggo heeft een foute update gedaan .

Zegt het te herstellen .

Weten zelf geen oplossing.en weer verhoging .

Beter is overstapp.

Irma
16-05-2020

Eindeloos eenrichtingsverkeer

Door een rare tijd, ontvang ik al maanden geen updates van ziggo meer. Ook geen facturen. Daarom heb ik als klant die geautomatiseerd mijn facturen betaal een aantal maanden achterstand. Enerzijds mijn fout, maar anderzijds totaal geen klandizie van hun kant. Elke keer krijg je een soort honds antwoord van de klantenservice. Geen begrip en zeker ook leugens. Want ik zou worden teruggebeld, wanneer de telefoonverbinding wordt verbroken, zegt een werknemer. Volgende werknemer zegt, dat kan helemaal niet, want je kan niet worden teruggebeld. Dan een andere werknemer zegt doodleuk hoe vaak je al gebeld hebt en herhaald tot grote ergernis de leugens van verbroken lijnen. Al met al een zeer slecht bedrijf dat natuurlijk miljoenen verdiend en niet even naar de klant luistert. Gevolg is namelijk dat mijn tv is afgesloten en ik maar liefst het volledige bedrag van 3 maanden moet ophoesten willen ze het weer aansluiten. Is dat een bedrijf waar je graag over vertelt. Nee. dat is een bedrijf die zijn klanten uitholt

Aggie
16-05-2020

Geen teveel betaalde geld terug

Ik ben lid geworden bij Ziggo, ik zou per maand 39,95 betalen voor een half jaar

De eerste maand schreven ze 86 euro af

De tweede maand schreven ze 105 af

En nu staat maand 3 op 39,95

Natuurlijk ben ik hier achteraan gegaan, ze gaven eerst als antwoord we storten het teveel betaalde terug( niet dus) het tweede antwoord was ,wij kunnen uw betalingen niet vinden( afschriften mee gestuurd ) derde antwoord, we gaan het verrekenen met de volgende factuur( niet dus want moet gewoon 39,95 betalen

Het vierde antwoord was, we zijn in de war met de klantnummers van u en uw ex man( sla mij maar dood)

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn teveel betaalde geld terug te krijgen

Dit is pure diefstal als he het mij vraagt.

Marco
14-05-2020

Alweer een prijsverhoging

Ziggo denkt nog steeds dat ze alles kunnen maken en breken. Nu alweer een prijsverhoging, de zoveelste. Belachelijk! En wat krijg je er voor, niets. Wordt internet en tv ook beter in kwaliteit, nee! Je wordt plat gegooid met mails dat ze weer eens in de buurt aan het werk zijn om verbeteringen uit te voeren, nou echt niet! Fatsoenlijk een netwerk bouwen thuis is met de pruttel die ze leveren niet mogelijk. Dit was bij onze oude aanbieder, ONLINE, wel anders, alles werkte gewoon Wij zitten er dan ook sterk aan de denken om weer terug te gaan naar ONLINE. Ik zou iedereen aanraden geen Ziggo in huis te halen.

Rja
12-05-2020

Slecht internet en series wirden half opgenomen

Na 2 uur meerdere malen met de klantenservice gechat te hebben blijkt dat ze geen monteur sturen ivm corona. Buurman heeft storing (zakelijk abo) krijg dag erna monteur. iedere maand de facturen betalen voor een service die niet werkt. Wat te doen omdat ziggo groter zender aanbod heeft dan andere providers

Wesley
07-05-2020

Traag internet

Neem nooit ziggo internet is veel de traag duurt wel een uur voor dat een app gedownload is oplichters

Marthe
06-05-2020

Incapabel bedrijf

De jongeman aan de telefoon sloot een verkeerd abonnement voor ons af waardoor wij na 2,5 week nog steeds geen modem en dus internet hebben in huis. Hij kon het abonnement zelf niet meer annuleren en de nieuwe abonnementen die daarna als pogingen zijn afgesloten konden ook niet doorkomen doordat de eerste niet correct is geannuleerd.

De klantenservice van ziggo is echt incapabel met elke werknemer weer andere informatie verschaft en niet op de hoogte is van de regels. Alsof ze niet zijn ingewerkt.

Echt een super slecht bedrijf. Zeker niet aan te raden.

Ronald
05-05-2020

Geen service bij defecte ziggo apparatuur

Ziggo extra media XL speler (ook wel baby box genoemd) is defect. Raakt oververhit door slechte koeling, is al jaren bekend bij Ziggo. Kreeg ook altijd een nieuwe bij melding van dit defect, maar nu is het antwoord dat ze geen nieuwe willen sturen want ze willen de baby box uitfaseren. Maar er is ook geen andere oplossing, dus barst maar! Oh ja voor 20 Euro per maand kan ik wel een luxer pakket nemen, dan is het opgelost.