D.
18-05-2020

Frustratie alom.

Met de beste bedoelingen van de betrokken medewerkers lijkt Ziggo niet in staat klanten te helpen. Dit levert natuurlijk alleen maar frustratie op. In het vervolg is het mij duidelijk dat ik beter een paar euro meer uit kan geven aan een provider die zijn zaken op orde heeft.

Lex
18-05-2020

Geen internet van Ziggo,

Al ruim een week geen internet, eindeloos gebeld en de ene toezegging na de andere. Maar er gebeurd niets. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.vandaag nog

steeds geen internet. Wat een puinhoop!

Vandaag al 3 keer na een half uur wachten gewoon uit het gesprek gegooid. Ongelooooooflijk!

17-05-2020

Fout code 2032

Geen tv op mijn tablet geeft steeds foutcode aan kan geen tv zenders afspelen Ziggo heeft een foute update gedaan .

Zegt het te herstellen .

Weten zelf geen oplossing.en weer verhoging .

Beter is overstapp.

Irma
16-05-2020

Eindeloos eenrichtingsverkeer

Door een rare tijd, ontvang ik al maanden geen updates van ziggo meer. Ook geen facturen. Daarom heb ik als klant die geautomatiseerd mijn facturen betaal een aantal maanden achterstand. Enerzijds mijn fout, maar anderzijds totaal geen klandizie van hun kant. Elke keer krijg je een soort honds antwoord van de klantenservice. Geen begrip en zeker ook leugens. Want ik zou worden teruggebeld, wanneer de telefoonverbinding wordt verbroken, zegt een werknemer. Volgende werknemer zegt, dat kan helemaal niet, want je kan niet worden teruggebeld. Dan een andere werknemer zegt doodleuk hoe vaak je al gebeld hebt en herhaald tot grote ergernis de leugens van verbroken lijnen. Al met al een zeer slecht bedrijf dat natuurlijk miljoenen verdiend en niet even naar de klant luistert. Gevolg is namelijk dat mijn tv is afgesloten en ik maar liefst het volledige bedrag van 3 maanden moet ophoesten willen ze het weer aansluiten. Is dat een bedrijf waar je graag over vertelt. Nee. dat is een bedrijf die zijn klanten uitholt

Aggie
16-05-2020

Geen teveel betaalde geld terug

Ik ben lid geworden bij Ziggo, ik zou per maand 39,95 betalen voor een half jaar

De eerste maand schreven ze 86 euro af

De tweede maand schreven ze 105 af

En nu staat maand 3 op 39,95

Natuurlijk ben ik hier achteraan gegaan, ze gaven eerst als antwoord we storten het teveel betaalde terug( niet dus) het tweede antwoord was ,wij kunnen uw betalingen niet vinden( afschriften mee gestuurd ) derde antwoord, we gaan het verrekenen met de volgende factuur( niet dus want moet gewoon 39,95 betalen

Het vierde antwoord was, we zijn in de war met de klantnummers van u en uw ex man( sla mij maar dood)

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn teveel betaalde geld terug te krijgen

Dit is pure diefstal als he het mij vraagt.

14-05-2020

Alweer een prijsverhoging

Ziggo denkt nog steeds dat ze alles kunnen maken en breken. Nu alweer een prijsverhoging, de zoveelste. Belachelijk! En wat krijg je er voor, niets. Wordt internet en tv ook beter in kwaliteit, nee! Je wordt plat gegooid met mails dat ze weer eens in de buurt aan het werk zijn om verbeteringen uit te voeren, nou echt niet! Fatsoenlijk een netwerk bouwen thuis is met de pruttel die ze leveren niet mogelijk. Dit was bij onze oude aanbieder, ONLINE, wel anders, alles werkte gewoon Wij zitten er dan ook sterk aan de denken om weer terug te gaan naar ONLINE. Ik zou iedereen aanraden geen Ziggo in huis te halen.

Rja
12-05-2020

Slecht internet en series wirden half opgenomen

Na 2 uur meerdere malen met de klantenservice gechat te hebben blijkt dat ze geen monteur sturen ivm corona. Buurman heeft storing (zakelijk abo) krijg dag erna monteur. iedere maand de facturen betalen voor een service die niet werkt. Wat te doen omdat ziggo groter zender aanbod heeft dan andere providers

Wesley
07-05-2020

Traag internet

Neem nooit ziggo internet is veel de traag duurt wel een uur voor dat een app gedownload is oplichters

Marthe
06-05-2020

Incapabel bedrijf

De jongeman aan de telefoon sloot een verkeerd abonnement voor ons af waardoor wij na 2,5 week nog steeds geen modem en dus internet hebben in huis. Hij kon het abonnement zelf niet meer annuleren en de nieuwe abonnementen die daarna als pogingen zijn afgesloten konden ook niet doorkomen doordat de eerste niet correct is geannuleerd.

De klantenservice van ziggo is echt incapabel met elke werknemer weer andere informatie verschaft en niet op de hoogte is van de regels. Alsof ze niet zijn ingewerkt.

Echt een super slecht bedrijf. Zeker niet aan te raden.

05-05-2020

Geen service bij defecte ziggo apparatuur

Ziggo extra media XL speler (ook wel baby box genoemd) is defect. Raakt oververhit door slechte koeling, is al jaren bekend bij Ziggo. Kreeg ook altijd een nieuwe bij melding van dit defect, maar nu is het antwoord dat ze geen nieuwe willen sturen want ze willen de baby box uitfaseren. Maar er is ook geen andere oplossing, dus barst maar! Oh ja voor 20 Euro per maand kan ik wel een luxer pakket nemen, dan is het opgelost.

Nikita
05-05-2020

Marketing van Ziggo

Ze blijven bellen via afgeschermde nummers op ons bedrijfstelefoon met aanbiedingen. Nooit meer Ziggo/Vodafone

04-05-2020

Abonoment

Had probleem met mijn mediabox xl toen werd mij mediabox next aangeboden na 6 maanden om dit op te lossen nu zeggen ze dat ik nieuw abonnement heb afgesloten daardoor nooit geen bevestig gehad daarin al zeggen hun van wel zijn gewoon oplichters vind ik en service is ver te zoeken

02-05-2020

Service die rammelt aan alle kanten!

Ik zal het kort houden want ik raak over mijn kookpunt!,

Eindeloos in de wacht, 4x andere mensen aan de lijn, dus 4 x checken of jij het wel echt bent en 4 x hetzelfde verhaal moeten vertellen wat je klachten betreft.

Na bijna 2 uur verder geen oplossing en moest maar een paar dagen afwachten of de zenders die ik niet heb, we hebben alleen npo 1,2,3 en het infokanaal van ziggo, vanzelf het weer gaan doen! Tadaaa!

Wel een factuur durven sturen van €103,- voor overstappen naar een ander abonnement.

Als ik zo met mijn klanten om zo gaan, was ik snel klaar. als er wat betaald moet worden weten men je te vinden, als er service verleend moet worden, te triest voor woorden. Als goede ondernemer moet je weten dat een negatieve ervaring veel vaker wordt gedeeld als een positieve! Bij deze schurken mis ik alle vorm van enige zelfkennis, Natuurlijk waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt maar dit zijn geen fouten maar klanten treiteren.

Maloe

Altijd storing

Zo vaak storing en nooit een compensatie

Daniel
01-05-2020

Dat dit in Nederland bestaat!

Ik kreeg een verkoper aan de lijn die mij een zakelijk product aanbood. Ik had echter al een zakelijke provider en dat contract liep nog 4 maanden door dus het leek mij niet te kunnen. Ziggo zei echter dat ik kon opzeggen en als mij de Ziggo offerte niet beviel dat ik altijd kon bedenken en opzeggen.

1 dag later stond het installatie pakket op de stoep terwijl ik niets had toegezegd behalve een offerte. Ik belde om te zeggen dat dit niet de bedoeling was omdat ik nog een lopend contract had. Bovendien was er slechts 1 tv receiver gestuurd terwijl ik er 3 nodig heb. Heel onwaarschijnlijk dat ik een pakket zou afnemen waar ik slechter van zou worden.

Deze organisatie trapt op je tenen en als je au roept, ramt het alles door je strot.

Agshin

Horrible service

Switched from KPN to Ziggo and it's been a pain in the ass ever since.

Horrible internet speed: 1/3 of contractual speed.

Rude customer service

And charging money for their own failure and offering outdated solutions like having 100 cables across the house so the speed can go to what they promised. Can't wait for the contract to be over, but still 10 months ahead. Might go crazy

YFlorentine

Waardeloze klantenservice

Zojuist Ziggo gebeld om te overleggen over de mogelijkheden voor een abonnement. Ik heb reeds afgesloten maar zag bij Mediamarkt een aanbieding die aantrekkelijker is. Ik probeerde te overleggen met deze man, maar was echt kansloos. Hij gaf nul ruimte om te overleggen en duwde gewoon het huidige contract erdoorheen op een ontzettend onprofessionele manier. Wordt toch maar een andere provider, gelukkig heb je 14 dagen bedenktijd. Ben benieuwd hoe deze mensen worden opgeleid, want zo stoot je toch flink wat klanten af!

30-04-2020

LEUGENS!

- Wel verkooppraatjes maar geen service.

- Instalateur beloofd tijdens corona periode,na afsluiten en opzeggen andere provider, geen Instalateur beschikbaar. Maar ze hebben dan wel de andere provider afgesloten.Dus geen internet.

- 2x verkeerde afdeling doorgeschakeld en 2 x 30 min. in de wacht.

- 3 x verbinding verbroken terwijl je wacht.

- geen oplossing bieden, niet meedenken met klant.

30-04-2020

Te duur

Veel te duur voor de kwaliteit die ze pretenderen te leveren. Ze zeggen dat ze A merk zijn maar heel veel storingen en traag internet

29-04-2020

Elke dag problemen met WIFI

Elke dag valt WIFI wel een of twee keer uit. Volgens Ziggo geen storingen of fouten. Gelukkig krijgen we dit jaar glasvezel. Snel naar een andere provider.