Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik heb van ervaring.nl een mail gehad gisteren n.a.v. een bestelling van ongeveer 600 euro die nog steeds niet is geleverd, dat mijn klacht door Koopjedeal in behandeling zou worden genomen. Gisteravond heb ik een klein gedeelte van mijn order ontvangen waarvan de helft van de bestelling FOUT is.
NU om PRECIES 9 uur gebeld en je raad het niet 21 in de wachtrij!
Deze firma leverd niet
Zit verdomme 1 uur en een kwartier aan de tel. ben meer als een kwartier no 2 dus pak de huislijn en bel het zelfde no krijg ik te hoeren dat de klanten dienst morgen vroeg er weer is. Wie zijn wij? Zomaar een jan lul of mensen die netje behandeld horen te worden?
Peter Willems Hernen
Koopjedeal reageet niet meer.
Al 2 maanden bezig mijn geld terug te krijgen van een bestelling die ik retour heb gestuurd en waar Koopjedeal mij bevestigd heeft de goederen in goede orde retour te hebben ontvangen.
Mailen naar "Ilse " lost niets op. Bellen kost 45 tot 75 min en na 4x een toezegging te hebben gekregen dat er betaald zou worden nog geen geld ontvangen.
Rampzalige service van Koopjedeal die wel elke dag pagina's vol blijft adverteren en doet voorkomen alsof alles perfect is bij hun gaat terwijl de klachten zich steeds meer opstapelen.
Bestelling geplaatst (oor thermometer)betaald en na 1 maand nog niet geleverd. Conform bevestiging zou deze afgeleverd moet zijn. Wordt niet gereageerd op email verzoeken/ telefonisch niet te bereiken.
Kortom oplichterij! Raad af niets te bestellen!
Afwachtend op mijn levering van industriele stoel bleek dat op verwachte leverdatum nog niets bekend. Na tel contact na 3 kwartier in de wacht werd ik te woord gestaan dat dit uitgezocht moest worden maar dat ik geinformeerd zou worden per mail. Na 2 dagen nog geen bericht dus mail gestuurd, na 2 dagen ook hierop geen antwoord en nog een mail gestuurd omdaat telefonisch er 45 wachtende voor mij waren . Na 2 dagen nog geen antwoord. Weer peprobeer te bellen , weer 44 wachtende voor mij. Uiteindelijk toch maar weer een telefonische poging gewaagd en na 34 wachtende voor mij en 3 kwartier weer aan de lijn kreeg ik te horen dat het vreemd was en dat het uitgezocht moest worden. Nou, dat zou ongeveer 5 dagen geleden ook gebeuren. Dus boos omdat er niet wordt gereageerd en niet een fatsoenlijke telefonische bereikbaarheid is. Wie heeft er nu tijd en beltegoed genoeg om steeds maar 3 kwartier te wachten aan de lijn. Geen fatsoenlijk feedbachk over je bestelling. Nee, koopje deal verdient echt geen 9.5 aan goede beoordeling maar een 1. Heel jammer dat er niet zorgvuldiger met klanten wordt omgegaan want ik had graag nog 5 stoelen willen bestellen als deze goed zou bevallen. Nu maar hopen dat mijn geld op tijd wordt terug gestort en dat ik hier niet tig keer over hoef te mailen of bellen.
Heb een artikel 5 november besteld is wrong niet telefonischs zijn ze onbereikbaar en op e-mail wordt niet gereageerd waardeloos bedrijf mensen beslist niet bestellen hier
BESTELLING #202956101 (geplaatst op 25 september 2018 15:17:47 CEST)
Op 25 sept. een kussen besteld, kosten €25,- Tot op heden niet ontvangen en Koopjedeal.nl is niet telefonisch bereikbaar en reageert niet op mijn mails!
Waar blijft mijn bestelling?
mw. Hamoen
Fijne site om te bestellen. Ze hebben vaak leuke koopjes voor het huis. Helaas laat de bezorging wel eens op zich wachten, vandaar de 7.
Maar, naar mijn mening, voor elk wat wils!
Ik krijg de verkeerde maat gordijnen toegezonden.
ze worden te laat bezorgd.
Ik retourneer ze en stuur bewijsretour terug.
Ik heb vanaf 10 november jl niets meer gehoord.
Emails worden niet beantwoord en het is niet mogelijk iemand aan de telefoon te krijgen ivm de drukte.
Geld wordt niet terugbetaald.
Erg slechte ervaring. Ik koop hier nooit meer
Bestelling gedaan op 27 oktober, waarvan de helft nog steeds niet geleverd is. Alles betaald. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar .nr 53 in de wachtrij. Op mails wordt niet gereageerd. Wat een waardeloze service.
8okt jl besteld en betaald.geen levering en reactie op email muv een automatisch gegenereerd dooddoener.onbetrouwbaar bedijf
Al een paar keer wat besteld bij koopjedeal naar tevredenheid. Nu wacht ik echter al 3 weken op een stel lakens. Bellen lukt niet. Mailen wel, maar krijg geen antwoord. Heb nu een limiet gesteld: als ik het vrijdag niet heb, doe ik aangifte bij de politie.
5 nov besteld en betaald en nog steeds niet geleverd!
bijzonder slecht!
Geen contact mogelijk over vragen status bestelling.
Wanneer je belt, ben nummer 35 in de wachtrij.
Absoluut onbetrouwbaar
Het is een puinhoop geen levering geen contact mogelijk en geen geld terug
22 oktober artikel retour gezonden volgens de door hun aangegeven wijze, na 14 dagen nog niet mijn betaling retour, mail gestuurd na een aantal dagen, mail van hun met wij kunnen niets terug gestuurd van u vinden, per ommegaande mail retour met nadere informatie incl. afbeelding van afgifte bij DHL service punt en daarna . werd het heel stil, wederom weer mail gestuurd met de vraag wanneer krijg ik mijn betaling retour en het blijft stil inmiddels al ruim een maand nadat ik het artikel heb terug gezonden ook met vermelding dat ik slechte reviews ga plaatsen heeft tot nu toe geen effect, dit bedrijf geeft blijkbaar niets om klanten, willen alleen maar verkopen dus wel eke dag één of zelfs twee mailtjes met aanbiedingen. mijn advies niets bij dit bedrijf bestellen is in mijn ervaring een waardeloos bedrijf!