Fabiola
29-11-2018

Bellen omdat je een grote bestelling NOG steeds niet hebt ontvagen

Ik heb van ervaring.nl een mail gehad gisteren n.a.v. een bestelling van ongeveer 600 euro die nog steeds niet is geleverd, dat mijn klacht door Koopjedeal in behandeling zou worden genomen. Gisteravond heb ik een klein gedeelte van mijn order ontvangen waarvan de helft van de bestelling FOUT is.

NU om PRECIES 9 uur gebeld en je raad het niet 21 in de wachtrij!

Rene
28-11-2018

Pas op komen hun verplichtingen van levering niet na

Deze firma leverd niet

Lachwekkend.

Zit verdomme 1 uur en een kwartier aan de tel. ben meer als een kwartier no 2 dus pak de huislijn en bel het zelfde no krijg ik te hoeren dat de klanten dienst morgen vroeg er weer is. Wie zijn wij? Zomaar een jan lul of mensen die netje behandeld horen te worden?

Peter Willems Hernen

Koopjedeal is niet thuis

Koopjedeal reageet niet meer.

28-11-2018

Geen creditering na bevestiging retourontvangst door Koopjedeal

Al 2 maanden bezig mijn geld terug te krijgen van een bestelling die ik retour heb gestuurd en waar Koopjedeal mij bevestigd heeft de goederen in goede orde retour te hebben ontvangen.

Mailen naar "Ilse " lost niets op. Bellen kost 45 tot 75 min en na 4x een toezegging te hebben gekregen dat er betaald zou worden nog geen geld ontvangen.

Rampzalige service van Koopjedeal die wel elke dag pagina's vol blijft adverteren en doet voorkomen alsof alles perfect is bij hun gaat terwijl de klachten zich steeds meer opstapelen.

Ineke

Niet geleverd artikel

Bestelling geplaatst (oor thermometer)betaald en na 1 maand nog niet geleverd. Conform bevestiging zou deze afgeleverd moet zijn. Wordt niet gereageerd op email verzoeken/ telefonisch niet te bereiken.

Kortom oplichterij! Raad af niets te bestellen!

Hilda
28-11-2018

Levert niet en reageert niet op mail en per tel.

Afwachtend op mijn levering van industriele stoel bleek dat op verwachte leverdatum nog niets bekend. Na tel contact na 3 kwartier in de wacht werd ik te woord gestaan dat dit uitgezocht moest worden maar dat ik geinformeerd zou worden per mail. Na 2 dagen nog geen bericht dus mail gestuurd, na 2 dagen ook hierop geen antwoord en nog een mail gestuurd omdaat telefonisch er 45 wachtende voor mij waren . Na 2 dagen nog geen antwoord. Weer peprobeer te bellen , weer 44 wachtende voor mij. Uiteindelijk toch maar weer een telefonische poging gewaagd en na 34 wachtende voor mij en 3 kwartier weer aan de lijn kreeg ik te horen dat het vreemd was en dat het uitgezocht moest worden. Nou, dat zou ongeveer 5 dagen geleden ook gebeuren. Dus boos omdat er niet wordt gereageerd en niet een fatsoenlijke telefonische bereikbaarheid is. Wie heeft er nu tijd en beltegoed genoeg om steeds maar 3 kwartier te wachten aan de lijn. Geen fatsoenlijk feedbachk over je bestelling. Nee, koopje deal verdient echt geen 9.5 aan goede beoordeling maar een 1. Heel jammer dat er niet zorgvuldiger met klanten wordt omgegaan want ik had graag nog 5 stoelen willen bestellen als deze goed zou bevallen. Nu maar hopen dat mijn geld op tijd wordt terug gestort en dat ik hier niet tig keer over hoef te mailen of bellen.

5 november besteld

Heb een artikel 5 november besteld is wrong niet telefonischs zijn ze onbereikbaar en op e-mail wordt niet gereageerd waardeloos bedrijf mensen beslist niet bestellen hier

Maja
27-11-2018

Waar blijft mijn bestelling?

BESTELLING #202956101 (geplaatst op 25 september 2018 15:17:47 CEST)

Op 25 sept. een kussen besteld, kosten €25,- Tot op heden niet ontvangen en Koopjedeal.nl is niet telefonisch bereikbaar en reageert niet op mijn mails!

Waar blijft mijn bestelling?

mw. Hamoen

Joop

Onbetrouwbaar

Ik had 1 november een honden en kattenverjager besteld maar tot op heden niet ontvangen een paar keer met email contact proberen te maken maar tot nu toe 1 keer een bericht gehad dat het verstuurd was maar geloof nergens meer in want het zou uiterlijk 15 november in mijn bezit zijn.Het apparaat is al betaald met ideal Ik heb bij een ander bedrijf een ander gekocht dan maar iets meer betalen want ik had het na 2 dagen in huis.Dat is pas service.Als ik deze binnenkrijg verkoop ik wel via Marktplaats

Dani

Leuke koopjes

Fijne site om te bestellen. Ze hebben vaak leuke koopjes voor het huis. Helaas laat de bezorging wel eens op zich wachten, vandaar de 7.

Maar, naar mijn mening, voor elk wat wils!

Lisa

Slechte ervaring

Ik krijg de verkeerde maat gordijnen toegezonden.

ze worden te laat bezorgd.

Ik retourneer ze en stuur bewijsretour terug.

Ik heb vanaf 10 november jl niets meer gehoord.

Emails worden niet beantwoord en het is niet mogelijk iemand aan de telefoon te krijgen ivm de drukte.

Geld wordt niet terugbetaald.

Erg slechte ervaring. Ik koop hier nooit meer

Christel
27-11-2018

Bestelling gedaan op 27 oktober, waarvan de helft nog steeds niet geleverd is. Alles betaald. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar .nr 53 in de wachtrij. Op mails wordt niet gereageerd. Wat een waardeloze service.

Gon

Badjas

8okt jl besteld en betaald.geen levering en reactie op email muv een automatisch gegenereerd dooddoener.onbetrouwbaar bedijf

Marian

Hoezo service?

Al een paar keer wat besteld bij koopjedeal naar tevredenheid. Nu wacht ik echter al 3 weken op een stel lakens. Bellen lukt niet. Mailen wel, maar krijg geen antwoord. Heb nu een limiet gesteld: als ik het vrijdag niet heb, doe ik aangifte bij de politie.

Ria
26-11-2018

5 nov besteld en betaald en nog steeds niet geleverd!

bijzonder slecht!

Carp

Waardeloos. Onbetrouwbare bende

Geen contact mogelijk over vragen status bestelling.

Wanneer je belt, ben nummer 35 in de wachtrij.

Absoluut onbetrouwbaar

25-11-2018

Zoals vele zeggen je krijgt je besteld gewoon niet!

Het is een puinhoop geen levering geen contact mogelijk en geen geld terug

Leny
25-11-2018

Doe het niet!

Ik heb bij koopjedeal een activity tracker besteld en betaald. Na enkele dagen wordt er een pakketje bezorgd. Er was sprake van blijdschap omdat de bestelling er eerder was dan beloofd. Helaas, het was niet het bestelde artikel maar 2 zaklampen! De moeite die ik daarna heb moeten doen om contact te krijgen is schandalig. Bellen lukt niet en mailen duurt een paar dagen voor je antwoord krijgt. We elke dag een mailtje van Ilse, want om artikelen te verkopen weten ze de klanten wel te ontvangen. Uiteindelijk heeft na een paar dagen ene Daan gereageerd Ik moet via mijn account een retour aanvragen, dan komt iemand het pakje ophalen. Daar trap ik niet in. Ik wil eerst mijn bestelling ontvangen. Dat heb ik Daan ook laten weten. Daan heeft het nagekeken en mij laten weten dat er een probleempje was U met de uitlevering. Inmiddels ruim een week verder en nog niks gehoord. ik heb er een zwaar hoofd in. Koopjedeal, eens maar nooit meer!

RJ
24-11-2018

Geld na terug na retourzenden

22 oktober artikel retour gezonden volgens de door hun aangegeven wijze, na 14 dagen nog niet mijn betaling retour, mail gestuurd na een aantal dagen, mail van hun met wij kunnen niets terug gestuurd van u vinden, per ommegaande mail retour met nadere informatie incl. afbeelding van afgifte bij DHL service punt en daarna . werd het heel stil, wederom weer mail gestuurd met de vraag wanneer krijg ik mijn betaling retour en het blijft stil inmiddels al ruim een maand nadat ik het artikel heb terug gezonden ook met vermelding dat ik slechte reviews ga plaatsen heeft tot nu toe geen effect, dit bedrijf geeft blijkbaar niets om klanten, willen alleen maar verkopen dus wel eke dag één of zelfs twee mailtjes met aanbiedingen. mijn advies niets bij dit bedrijf bestellen is in mijn ervaring een waardeloos bedrijf!