22-01-2016

Oral B imitatie borstels

Bij koopjedeal een set borsteltjes gekocht voor mijn Oral B elektrische borstel.

Wat een teleurstelling! De een na de ander stopt er mee na 3-4 dagen. Het mechaniekje dat de borstel moet laten draaien breekt inwendig af en je kunt de borstel weggooien.

Contact gezocht met Koopjedeal: gebeld: wordt niet opgenomen, lijnen overbezet. Gemaild: geen reactie.

Dus de tweede teleurstelling: je kunt wel kopen, maar als er iets mis is, moet je niet bij Koopjedeal zijn: die zijn dan niet thuis.

Uiteindelijk kun je beter voor wat meer geld de originele borsteltjes kopen in een aanbieding: die gaan 2-3 maanden mee, wat uiteindelijk dan veel goedkoper is dan die weggooi-dingen van Koopjedeal.

18-01-2016

Slechte kwaliteit en géén koopjes.

Voorbeeld: een voegenstift van €7,95 (advies prijs zg. €19,95!) die bij de Gamma €5,25 kost en deze week bij de Lidle 99 cent! Ook nog van matige kwaliteit, zoals ook de andere geleverde produkten. En alles behalve snel: moest een week wachten.

18-01-2016

Retourzending vrijwel onmogelijk

voor een retourzending is een retour-adres-label vereist. dit krijg je wel via de mail- maar pdf-file is niet te openen- niet leesbaar- werkt dus niet.

Na diverse mails om een juist retour-zend-adres te ontvangen- krijg je geen antwoord.

Via bellen: u bent de 13e in de wachtrij.

Nu de vraag: krijg je ooit je geld terug? als 'de aanloop' al zo moeizaam gaat?

Kortom: weinig vertrouwen meer in de zaak!

Frank.
16-01-2016

Bestelling niet onvangen.

Op 6 januari een bestelling gedaan. Na meerdere mailtjes geen reactie. je voelt je opgelicht. En als je belt iedere keer

krijg je te horen er zijn 13 wachtende voor u...........?

Wel Ik moet eerlijk zegen, in 't begin was ik tevreden.

Elsje
15-01-2016

Geen product ontvangen

Ook geen reactie op mijn mail. Geen mogelijkheid om door de telefonische wachtrij te komen.

Super mega ultra ontevreden.

Jacob
14-01-2016

Bestelling niet ontvangen

Marcus
12-01-2016

PRIJZEN EXCL BTW?

LET OP!

De aanbiedingen van koopjedeal zijn niet zo voordelig als dat ze lijken.

Bij het afrekenen komt de 21% btw nog bovenop(?), en dan nog 5 euro verzendkosten!

Margreet
10-01-2016

Nog nooit een slechte ervaring

We hebben meerdere keren wat besteld en hebben nog nooit een slechte ervaring gehad.

A.
10-01-2016

Retourzending is onmogelijk!

Na 2 telefoontjes gepleegd te hebben, waarin tot 2 x toe wordt beloofd dat het terugzendformulier binnen 10 minuten wordt verzonden en 3 e-mails voor een terugzendformulier heb ik nog steeds niets.

Terugzenden is blijkbaar geen optie bij dit bedrijf.

Zeer klantonvriendelijk. Zal hier dan ook niets meer kopen!

Gabriel
09-01-2016

Nog nooit een slechte ervaring gehad!

Ik koop al vele jaren de interessante aanbiedingen van Koopjedeal.

Zendingen worden altijd prompt de volgende dag bezorgd. Een klacht ( dat kan bij elk bedrijf wel eens voorkomen) wordt direct zonder problemen keurig opgelost. Contact met het bedrijf verloopt vloeiend.

Mails worden per omgaande beantwoord en telefonisch krijg je altijd binnen no time iemand aan de lijn.

Kortom, ik vind Koopjedeal een uiterst betrouwbaar en prettig bedrijf. Gabriel.

08-01-2016

Geen reactie op e-mail en telefonisch niet bereikbaar

Voor het eerst een bestelling gedaan bij Koopjedeal. Na een paar dagen kreeg ik een email met de vermelding, dat mijn bestelling was ingepakt. Tot mijn verbazing stond één van de bestellingen er niet bij. Op mijn persoonlijke webpagina staat echter dat ook deze bestelling verzonden is. Ik heb de twee op de pakbon vermelde bestellingen ontvangen, maar de derde niet. In het bijgevoegde flyertje staat, dat mogelijk de bestelling niet compleet is, maar dat je moet bellen of emailen als je na drie dagen nog niets ontvangen heb. Ik heb gemaild: geen reactie. Ik heb geprobeerd te bellen: altijd in gesprek. Geen info over het aantal wachteden voor je. Ik heb de 27,95 euro van die derde bestelling maar afgeschreven. Ik denk niet, dat ik hier ooit nog wat koop.

Gustaaf
08-01-2016

Smart watch werkt niet

ik heb op woensdag 6 januari 2016 mijn smart watch U 80 onder besrtelnummer201035222 ontvangen. helaas kan ik het tot op dit moment niet actieveren.

mijn vraag is hoe kan ik dit apparaat activeren.

Leo
07-01-2016

Bestelling niet ontvangen

Wifi versterker besteld, betaald maar na ruim 1 week nog niets ontvangen.

Tanja
06-01-2016

Niet in schrijven je komt niet meer van de nieuwsbrieven af

heb twee keer wat besteld ben daar gerust tevreden over maar ik kom niet meer van de nieuwsbrieven met aanbiedingen af voor mij een rede om er nooit meer iets te kopen en mensen te adviseren om er niet te kopen ik heb het al meerdere keren via hier afmelden geprobeerd krijg iedere keer u bent succesvol uitgeschreven en vervolgens weer een mail met aanbiedingen en een mail sturen via de chat niks werkt om uit te schrijven voor de nieuwsbrief krijg er vaak meerdere per dag ben er helemaal klaar mee.

Feike
06-01-2016

5 Pack led lampen

Ik heb oktober 2015 ( 4 maanden geleden ) 1 set ledlampen gekocht met z.g 20.000 brand-uren

Van de 4 die ik in gebruik heb in m,n kantoor zijn er al 2 stuk .

Dit zijn nog GEEN 1000 uren !

Dus dit is zeer waarschijnlijk een miskoop / misproductie .

Het meest kwalijke van deze mensen van koopjesdeal vind ik : ze reageren helemaal niet op de mail , en telefonisch krijg je ze niet te pakken .

Dus goedkoop is duurkoop en veel ergernis , want ik stond net op het punt om nog een paar sets te kopen .

Maar nou stond er opeens bij dat ze uitverkocht zijn . ?

Oppassen om met deze mensen handel te doen .

05-01-2016

Ze doen goed werk bij Koopjedeal

ik heb al heel wat keren bij Koopjedeal gekocht en altijd werden de bestellingen goed en tijdig geleverd.

Over de kwaliteit kan ik kort zijn: die voldoet in het algemeen goed als je er maar rekening mee houdt dat de prijs altijd veel lager ligt dan normaal. En dus mag je er ook minder van verwachten dan wanneer je veel geld betaalt.

Iedereen kan bijvoorbeeld op z'n klompen aanvoelen dat een smarthorloge van 70 euro minder voldoet dan eentje van 500 euro.

Karel
05-01-2016

Prima bedrijf!

Koopjedeal zelf is een prima bedrijf. Daar is niks mis mee. Ze handelen hun orders netjes en correct af.

De kwaliteit van sommige producten? Tsja, dat kan natuurlijk soms minder zijn als gehoopt of verwacht. Wellicht is het voor iedereen aan te raden eerst op reviews over het product te googlen alvorens tot aanschaf over te gaan. Dat voorkomt wellicht teleurstellingen, maar met het bedrijf zelf is niks mis mee!

Arie Hendrik
03-01-2016

Waardering.

Mijn vele ervaringen met Koopjesdeal wil ik onderstaand gaarne samenvatten.

In de loop van het jaar een groot aantal bestellingen geplaatst bij Koopjedeal. De afhandelingen daarvan, alsmede de kwalfeit van de geleverde artikelen waren zonder uitzondering bijzonder correct. Ook de service liet niets te wensen over. Retourzending en restitutie vormden eveneens geen enkel probleem.

Niets dan lof voor de organisatie van Koopjedeal.

A.H. Zalm

31-12-2015

Niet goed werkende cam

cam werkte niet goed. gemaild en gebeld naar koopjedeal. ik had weinig vertrouwen in goede oplossing.

Ook contact gehad met producent cam, en vertelde dat dit een probleem zou kunnen worden met koopjedeal. Wat blijkt: binnen 10 dagen nieuwe cam toegestuurd gekregen door koopjedeal! Fantastische service!

Producent product had dus duidelijk ongelijk!

Magdalena
23-12-2015

Airfryer Deluxe van Moa Design

Airfryer Deluxe van Moa Design heb ik ontvangen bij mij thuis via bestelling

online koopjedeal .

KLEIN FORMAAT BINNENPAN NIET GELEVERD !

ONLINE STAAT: Geleverd met 2 formaten

binnenpannen.

2x email gestuurd naar KOOPJEDEAL

het antwoord = Hartelijk dank voor uw bericht.

Het kleine formaat binnenpan wordt uiterlijk dinsdag bij u geleverd.

Onze excuses voor het ongemak!

TOT OP HEDEN NOG STEEDS NIETS GELEVERD .

mijn besluit = VEEL WOORDEN , ZONDER DADEN !