Desiree

Super ervaringen

Ik ben altijd heel tevreden geweest tot op heden over de service en de bestelde producten ! Ze zijn prima en snel geleverd. Ga zo door jullie doen het top Gr Desiree

Jeanne

Lampen op zonne energie

Mijn klacht werd heel super afgehandeld, Chapeau

J.
08-05-2017

Redelijke producten voor een redelijke prijs

Heb toch vaak het idee dat ik iets koop waarvan de kwaliteitit te wensen over laat.

Martine
08-05-2017

Aardige en begripvolle medewerkers die een goede service verlenen

Kwetsbare artikelen zoals een keramische bbq en een Curved tv bestellen we niet meer Helaas kan DPD niet zorgvuldig omgaan met deze dure breekbare spullen! Koopjedeal lost het keurig op en retourneert het aankoopbedrag ook snel Maar de tijd en physieke inspanning die het kost om de beschadigde spullen weer te retourneren wegen niet op tegen de korting De teleurstelling is ook groot als je een product uitpakt en het dusdanig beschadigd is dat je er niets aan hebt Voor de tv hadden we een installateur geregeld Deze kwam voor niets en moest natuurlijk wel worden betaald

Rex

Hier niet bestellen!

Inmiddels 3 weken op mijn bestelling aan het wachten. Vragen hieromtrent worden afgedaan met standaard mails en opmerkingen. Iedere keer de belofte dat het binnen 5 dagen verzonden wordt. Had ik maar eerder de recensies gelezen :-(

Simon

Waanzinnige goede Site.

Als ik met Koopje deal bel, altijd even vriendelijk,en hoffelijk aan de telefoon!Nu weer iets retourneren, en alle hulp!Kijk iedere dag weer uit, wat ze nu weer voor moois in petto voor mij hebben.Deze Site is een echte aanrader, voor mensen die graag online winkelen, voor niet zo,n hoge prijs!Ga voor al zo door! M v.g. Simon Nicolai.

Gaby
08-05-2017

Kwaliteit, Service en Eerlijke Prijs!

Ik koop regelmatig bij Koopjedeal. Contact en communicatie top als het een keertje misgaat! Dit bedrijf is sympathiek en betrouwbaar!

Betrouwbaar en snel

Op een bestelling na, verliepen alle anderen goed, volgens afspraak.

08-05-2017

Goed geschoten, altijd raak.

Koopjesdeal is voor mij; zeer betrouwbaar Scherpe prijzen Snelle levering Geweldige actie's Aan te bevelen aan iedereen die een goed product zoeken. Koopjesdeal blijft voor mij een aanrader.

Ook bij tegenslag

Ik heb altijd goede ervaringen opgedaan met koopjesdeal. Niet alleen kreeg ik vrijwel altijd binnen een week het bestelde opgestuurd, maar ging het toch mis omdat bijvoorbeeld een produkt toch niet leverbaar bleek, dan zorgde koopjesdeal moeiteloos voor een bevredigende oplossing.

Christiaan
08-05-2017

Goede producten tegen mooie prijzen

Al veel besteld hier, van broekriem tot boxspring. Goede kwaliteit, scherp geprijs, vlotte levering.

08-05-2017

Je koop is een goede deal

Als geruime tijd koop ik bij koopjedeal allerhande zaken tegen een faire prijs en een snelle levering. Bevalt iets niet, dan wordt er snel en simpel geretourneerd. Kortom, een aanrader.

Joop

Top deals

Altijd goede en leuke artikelen. Prima service en altijd ip tijd geleverd!

A.c.

Alles perfect geregeld

Ondanks het feit dat wij (80 jr.oud!) geen ervaring hadden met internetaankopen werden wij, mede door uw medewerkers middels een chatcessie, op een keurige manier geholpen en bijzonder vriendelijk. Een retour gezonden zending waarvan de maat niet goed was werd zonder problemen teruggenomen en het geld teruggestort en per omgaande weer de nieuwe zending geleverd. Wij zijn zéér tevreden.

Leuke aanbiedingen

Leuke aanbiedingen en snelle corecte leveringen

Queenie
08-05-2017

Goede deals voor goede prijzen

Bestelling wordt prompt afgeevetd, je hoeft niet lang te wachten. Online chatten als je meer info wilt. eenmaal is iets kapot gegaan, kon gewoon onder de garantie teruggestuurd. Prima

Henri

Goed en niet duur !

Goede producten en niet erg duur.

Goede producten

Steeds tevreden over levertijd en de kwaliteit.

Simone

Een aanrader

Heb hele goede ervaringen met Koopjedeal. Snelle levering. Retour sturen geen probleem. Terugbetaling ook zo geregeld. Kortom een geweldige webshop en heel klantvriendelijk.

Bertus Leusink

Kwaliteit

Regelmatig bestellen wij bij Koopjedeal. En nog nooit teleurgesteld. Wat een kwaliteit en redelijke prijzen.