Harry

Tot nu zeer tevreden

Meerdere producten besteld en altijd prima op tijd geleverd.

Fieke

KoopJeDeal verkoopt kapotte artikelen

Een pipet werkt niet van een flesje CBD-olie.

Het zuigt de vloeistof simpelweg niet op.

KoopJeDEal weigert vervolgens daarvoor verantwoordelijkheid te nemen.

17-11-2018

Communicatie over levering is slecht

5 november bestelling gedaan, volgens de mail zou deze 9 november verstuurd worden en uiterlijk 12 november geleverd worden, verder hoor ik niets, 13 november gebeld, krijg te horen dat er een brand is geweest en alle leveringen vertraging oplopen, dat mijn order binnen 5 werkdagen verstuurd wordt. Het lijkt mij handig dat dit gemeld wordt aan de klanten die bestellingen doen, zodat we weten wanneer (en waardoor) de levering vertraging oploopt

Sinds 21 sept goederen besteld geld terug gevraagd nog niet ontvangen

Omdat ik sinds 21 sept op goederen zit te wachten heb ik 18 uur geleden mijn slechte ervaring op deze site gemeld met koopjedeal , prompt werd er gereageerd inmiddels is er een creditnota gestuurd ik had sinds 6 november gevraagd of mijn betaling zou worden teruggestort doch nu wordt er gezegd dat het 30 dagen duurt voordat ik mijn geld teruggestort krijg dat is niet acceptabel en weer tijdrekken het betekend dat koopjedeal 3 maanden van mijn geld gebruik maakt zonder dat ik er iets voor terug krijg.

Freek

Mooie aanbiedingen

Vaak mooie aanbiedingen van dingen waar je ook wat aan hebt. Betalen gaat makkelijk en je kunt punten sparen waarmee je korting krijgt. Bestellingen worden vaak al voor de geplande datum afgeleverd.

Joan

Geen 100 %

Over het algemeen zijn we tevreden over de levering en over de informatie die je daar over krijgt.

Maar als er niet op tijd geleverd wordt, zoals bij ons nu het geval is dan valt ons op dat wij daarover slecht geinformeerd worden.

Je moet er zelf om vragen en het antwoord dat je krijgt is zeer onbevredigend.

En bij een vertraging van 3 dagen is het niet duidelijk van welke datum er wordt uitgegaan.

Ik hoop dat U hier iets aan heeft om in de toekomst duidelijker aan te geven aan de klant als er vertraging bij levering is

Roy
17-11-2018

Koopjedeal.nl stelt je nooit teleur!

Koop gerust bij Koopjedeal.nl Ze leveren erg snel. Altijd! Ze zijn betrouwbaar. Altijd! Goede prijs kwaliteit verhouding. Altijd! Retour, om wat voor reden dan ook is mogelijk. Altijd!

17-11-2018

Wat is des klantens eis?Alles voor een goede prijs!

Als ik iets bestel gaat dat vlot en veilig.Mocht het toch eens mis gaan , word het toch opgelost.En altijd korting op je volgende bestelling!

Goedkoopjedeal

Koopjesdeal heeft ongelooflijk mooie aanbiedingen in hun aanbod. Elke week zie ik wel een potentieel koopje

Nico

Bestellingen uit extern magazijn

Het valt mij op, dat als ik iets bestel, en het moet uit een extern magazijn komen, de levering standaard véél vertraging oploopt . tot wel drie maanden! Dit mag wel ietwat verbeterd worden. N.van den Berg, Assen.

George

Wat kan beter.

Wanneer artikel later wordt bezorgd komt er geen melding. Wanneer bestelling wel direct uitgeleverd wordt, is de informatie zeer uitvoerig.

Momenteel ben ik in afwachting van een bestelling en pas nadat ik zelf reclameerde kwam er een reactie. Overigens direct dus dat is prima. Mijn verzoek probeer dit te managen.

17-11-2018

Ik geloof niet dat koopjedeal mijn pakket nog gaat leveren

Ik heb begin oktober een bestelling gedaan en na diverse mailtjes over het uitblijven van mijn pakket heb ik te horen gekregen dat het nog nog tien dagen zou duren, daarna nog vijf dagen. Kreeg ik na vier weken een formulier dat ik in moest vullen. Dan zouden ze gaan uitzoeken waar het pakket gebleven was. Als bleek dat ik het pakket toch ontvangen had zou er aangifte tegen mij gedaan worden van diefstal! Een paar dagen later kreeg ik een mail dat het pakket niet aan was gekomen wegens brand in een magazijn maar dat het allemaal goed zou komen. Inmiddels zijn we alweer ruim een week verder en wordt er helemaal niet meer op mijn mailtjes gereageerd. Ik denk dat het tijd wordt dat ik mijn rechtbijstand in te gaan schakelen.

Toon

Simpel, snel en voordelig

Ik ben niet bepaald een shopaholic, maar koopjedeal trekt toch vaak mijn aandacht met interessante deals. Zeer tevreden, geen negative ervaringen.

Janny

Ik ben tevreden

Ik heb een herhaal bestelling gedaan voor compressie sokken,de levering duurde iets langer dan de vorige keer maar ik ben tevreden.

Edith Mariëlle
16-11-2018

Twee maanden aan het wachten op bestelling

Wij zitten al twee maanden te wachten op onze bestelling. Standaard mails, beloven binnen 5 werkdagen te leveren. Heb gemaild dat ik mijn geld terug wil, sindsdien niets meer gehoord. Voel me opgelicht.

Wordt tijd dat de dagbladen stoppen met adverteren voor deze oplichters.

Conny
16-11-2018

Bestelling niet ontvangen klantenservice niet bereikbaar

3 artikelen besteld bij koopjedeal , 2 ontvangen , derde is spoorloos, volgens mail van koopjedeal afgeleverd maar niet heus. Klantenservice is niet bereikbaar en krijg een stomme mail dat mijn vraag pas over 7 WERKDAGEN kan worden behandeld omdat het druk is, dan heb je te weinig personeel! Ik zal hier nooit meer iets bestellen dat is zeker!

Lous
16-11-2018

Na 3 weken nog niets ontvangen!

Diverse bestellingen gedaan. Eerste bestelling werd snel geleverd. Nu wacht ik al 3 weken op de andere bestellingen. Gemaild, maar na 1 week nog geen antwoord. Als je belt kom je er niet doorheen omdat het te druk is. Ben benieuwd wanneer ik de rest ontvang. Ik bestel in ieder geval NOOIT meer!

Nina

Helemaal blij

Enige tijd geleden heb ik div. artikelen besteld. Op de afbesproken data werd niets afgeleverd. Toen ontving ik 1 artikelel maar daarna bleef het stil

Ik stuurde een mail, kreeg na enige tijd antwoord en hoewel ik na een uitzending van Radar dacht " dit wordt niets meer" heb ik vandaag de rest van mijn bestelling ontvangen. Spullen zien er goed uit dus alles is toch goedgekomen

Koopje"SUPER"deal.

Prima deals bij Koopjedeal.nl

Goede producten en keurig op tijd geleverd.

16-11-2018

Met hart en ziel naar koopjesdeal

Bij laatste bestelling was abusievelijk een onjuist huisnummer aangegeven, is echter door Koopjesdeal keurig opgelost. Dus meedenken en helpen is ook een onderdeel van de service van Koopjesdeal