Rocky

Tevreden

Al meerdere malen iets besteld en super tevreden. Prijs kwaliteit verhouding is prima

Goede service en levering

Tine

Doet wat het belooft!

Wij hebben al diverse malen iets besteld bij Koopjedeal. Er gaat, zoals bij elk bedrijf, natuurlijk wel eens iets mis wat de levertijd betreft maar dat wordt altijd netjes opgelost.

De producten voldoen aan de verwachtingen.

Deze site is een absolute aanrader voor wie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.

17-06-2019

Snelle levering en goede produkten

De door mij geplaatste bestellingen werden altijd snel, binnen de aangegeven levertijd, geleverd. De produc- ten hadden altijd de aangegeven en beschreven kwaliteit.

Wilma

Latere levering

Als de levering langer duurt als dat aangegeven is zou het fijn zijn om even een mailtje te krijgen hierover.

Alexander

Verrassend

Al diverse malen wat gekocht. Altijd verrassend wat het aanbod is. Bestellen betalen en verzenden is altijd goed gegaan.

Yvo
16-06-2019

Bij Koopjesdeal. nee. daar betaal je niet veel

Ik was al een paar x gewezen om op Koopjes deal te gaan kijken en uiteindelijk heb ik het gedaan en ik werd inderdaad ook enthousiast en wanneer ik iets wil aanschaffen kijk ik eerst op Koopjesdeal of het daar te koop is en tot nu toe zijn de producten middelmatig tot zeer goed en de prijzen niet duur, de levering vlotjes. Ja, ik ben zeer tevreden.

Adri

Betrouwbaar en goede service

Over het algemeen gaat alles goed. Mocht er een product niet (meer) zijn dan kijkt men naar een alternatief voor jou. Ook als het niet mocht zijn wat je wilt is retourneren geen probleem.

Marie-Cecile

Super service

Snelle levering, prima prijzen.

Als iets vertraging heeft, hoor je het meteen.

Nora

Luxe ventilatoren.

Artikel zou op vrijdag bezorgd worden. Niet dus. Volgende dag ook niet. Na kontakt met koopjesdeal,was niet voorradig. Hadden ze best wel eerst kunnen melden. Hij was bij inelkaar zetten van de voet nog slordig afgewerkt. Jammer.

Mia
13-06-2019

Bleutooth smartwatch activity tracker

Het bandje van mijn Bluetooth Smartwatch Activity Tracker ging na 10 maanden stuk (afgebroken bij de sluiting). Ik kreeg zonder problemen een nieuwe tracker van Koopjedeal.

Echter dit bandje ging na 11 maanden op exact dezelfde wijze stuk (gebruik is normaal). Na herhaalde communicatie met Koopjedeal geven zij geen nieuwe. Ze gaan uit van de garantie van de eerste tracker. Dit product is echt ondeugdelijk en koopjedael neemt haar verantwoording niet

Rianne
12-06-2019

Opgelicht

Oordopjes besteld, bevestiging alles gekregen. In de mail stond afgeleverd 27 mei niks ontvangen.

Mail gestuurd binnen 2 dagen zal ik bericht krijgen, geen reactie. nadien reageren ze niet meer op de mail.

12-06-2019

Te late kortingscode.

Na de bestelling op 2e Pinksterdag helemaal afgerond is en afgesloten. Krijg je per email de bevestiging van mijn aankoop. Direct daarna een email met de mededeling dat verzending op beide pinksterdagen gratis is met de bijgevoegde kortingscode. Dus voor mij te laat. Een onbevredigend verhaal.

Bestelling

Alles perfect geregeld

Suzan

Prima, voordelige site

Al herhaaldelijk spullen gekocht bij Ilse en elke keer goed geleverd en prima kwaliteit. Veel mooie aanbiedingen.

Tiny

Niet ontvangen Vibroshaper trilplaat

Op 17 mei bestelde en beaalde ik boven vermeld artikel

Tot op heden nog niets ontvangen

op woensdag 12 juni wil ik het artikel ontvangen.

Zo niet dan z.s.m. mijn geld terug storten

Ik koop regelmatig bij jullie en heb nooit problemen gehad

gr,bertus damhuis

Skaverij 27

9001 DA Grou

Janneke
10-06-2019

Mooi artikel voor een bijna te mooie prijs

Koptelefoon besteld. ondertussen afgeleverd, prima artikel. helaas kreeg ik de melding dat het artikel wat later zou worden geleverd wel erg laat binnen. het late leveren is geen probleem maar er zat nu iemand op te wachten en het artikel werd niet op de beloofde datum geleverd. pas na die datum kreeg ik de mededeling dat de bestelling verlaat was.

Betrouwbaar kopen!

Tot nu nog nooit problemen gehad. Zowel het winkelen als de verwerking. Altijd weer spannend als het bericht binnenkomt, dat je artikel onderweg is!

Tonnie

Fruitboompjes

5 fruitboompjes besteld en betaald. 4 van de 5 boompjes komen geen blaadjes aan. Heb al 6 mailtjes en zou iedere keer antwoordt krijgen. Koop er nooit iets meer.

Van te voren betalen dat moet maar op service hoef je echt niet te rekenen.

Leuke deals

Leuke deals en meestal snel geleverd

Stephan

Bestelling nooit ontvangen.

Op 25 Maart plaats ik een bestelling en betaald 85,90

verschillende keren gemaild en gevraagd het bedrag terug te storten omdat ze niet konden leveren.

Tot op heden nog geen cent ontvangen het is nu 10 Juni het lijkt als of ik kan fluiten naar mijn centen.