Arend

Goed---Koop en Doeltreffend

Geen enkel probleem Alles volgens afspraak geleverd

J.
17-09-2016

Koopjedeal.nl de deals die het verschil maken

Dagelijks aantrekkelijk goede deals die het ook voor de "gewone man" mogelijk maakt om voor een aantrekkelijke prijs dat te kopen wat anders ver van zijn bed is.

Perfecte verwerking van de bestelling en snelle levering.

Een aanrader voor iedereen.

Geen loze Beloftw

Ik heb een drietal bestellingen bij Koopjeal besteld .Levertijd en kwaliteit van de producten waren van dien aard dat ik zo weer een bestelling zou plaatsen voor iets wat ik nodig heb.

Coco

Prima !

Artikelen die ik besteld heb, kwamen snel, en waren precies als in de omschrijving, voor een prima prijs !

Jeff
17-09-2016

Koop goede deals met Koopjedeal!

Prima acties, snelle levering, goede prijs/kwaliteit

Heleen
17-09-2016

Betrouwbaar en snelle levering.

Scherpe aanbieding. Bestelling wordt snel geleverd.

Marius

Betrouwbaar en accuraat

Op tijd bezorgd, heldere betaling en voordelig.

Anja
17-09-2016

Verrassende aanbiedingen voor weinig!

Ruime keuze uit heel veel verrassende artikelen. Soepele afhandeling als artikelen retour tezonden worden. Soms worden artikelen niet juist beschreven, waardoor eht toch wat tegenvalt. Bijvoorbeeld 'luxe lederen telefoonhoesje'. Na ontvangst blijkt dan dat het artikel niet van leer is. Maar niet getreurd. Je kunt het eenvoudig en gratis retourneren.

Superdeals bij koopjedeal

Uitermate goed koopjes

Jaap

Aankoop aanbiedingen

Het wordt altijd prima verzorgd, is op tijd binnen, en van goede kwaliteit. Ik mis niet één aanbieding!

Anja
17-09-2016

Mijn deal vind ik altijd bij Koopjedeal!

Prima levering, prima communicatie inden iets niet direct geleverd kan worden.

Joke
17-09-2016

Slimme goedkope deals waar je de deur niet voor uit hoeft .Klasse.

Goede aanbiedinen Snelle levering ,goede kwaliteit en stukken goedkoper dan in de winkel.

17-09-2016

Snel, Goed en betrouwbaar.

Nog niet vaak besteld, Mat wat ik heb besteld is netjes, snel en keurig geleverd.

Harry
17-09-2016

Het is mijn koopjedeal winkel.

We zijn zeer tevreden over de afleveringen van Koopjedeal.

Supersnel , prima sevice

Al een aantal keer scheermesjes besteld! Producten top levering snel !

Sander
17-09-2016

Altijd scherpe aanbiedingen en goede afhandeling

Ik heb inmiddels meerdere bestellingen gedaan. Deze zijn stuk voor stuk goed afgehandeld. Het waren voor mij erg handige of goede producten die tot nu toe allemaal voldoen aan de verwachting.

Beschrijvingen zijn duidelijk, betaling verloopt prima en de producten zijn altijd snel binnen. Vaak nog sneller dan aangegeven.

Tot nu toe dus niets dan positieve ervaringen. Mocht ik in de toekomst gebruik moeten maken van de klantenservice i.v.m. een slechtere ervaring dan zal ik ook hier verslag van doen.

Sjoukje
17-09-2016

Leuk om te bestellen, makkelijk betalen en snelle nette levering!

Alle bestellingen die ik gedaan heb zijn prima afgehandeld en snel en netjes bezorgd. Niks dan tevredenheid!

17-09-2016

Koopjedeal met een simpele mail.

Vlotte afhandeling en prima bezorging.

Th.

Fantastisch

Besteld en 2 dagen later is het er!

17-09-2016

Ook hier is de klant koning

Mijn bestelling is steeds op tijd geleverd. Een keer kon niet op tijd geleverd worden Door de enorme vraag van dat product. En werd mijn bestelling kosteloos geannuleerd en het bedrag netjes terug gestort Een prima ervaring.